KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 28, 16:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 90 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 28, 13:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Sziasztok!

Bolyongtam az alkatrészes oldalakon, de sok helyen nem találok jópár alkatrészt 2001-es 400-as lc4-hez. Például a lánckerekek... A 400-as megegyezik a 640-esével? Vagyis igazából a két blokk között csak a ccm a különbség? Vagy vagy hogy van ez?

Találtam egy oldalt, a szentendrei KTM boltról (http://ktmbudapest.atedin.com/) Azt írják rendes márkaszevíz stb... Van valakinek valami tapasztalata róluk?

Köszi! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 28, 14:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Tekintve hogy a legfrissebb hír amit találtam az oldalon, 2009-es, elég kicsi esélyt látok rá hogy a valósággal való bármilyen egyezés fennállna.
Egyébként tudtommal a KTM Budapest sosem volt hivatalos KTM-márkakereskedés, ellenben az áraik ugyanolyanok (vagy még magasabbak) voltak, mint pl. az ócsaiaknak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 30, 11:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
tab28 írta:
Sziasztok!

Bolyongtam az alkatrészes oldalakon, de sok helyen nem találok jópár alkatrészt 2001-es 400-as lc4-hez. Például a lánckerekek... A 400-as megegyezik a 640-esével? Vagyis igazából a két blokk között csak a ccm a különbség? Vagy vagy hogy van ez?

Találtam egy oldalt, a szentendrei KTM boltról (http://ktmbudapest.atedin.com/) Azt írják rendes márkaszevíz stb... Van valakinek valami tapasztalata róluk?

Köszi! :)

Szia lánckereket tudsz venni a shoxba is akár.Vagy a motoroázisba.
Egyébként nem hiszem, hogy sok mindenbe hasonlít a két blokk.Nekem 1997 . 400 s van. Az se ugyan az belül. :wave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 30, 21:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
tab28 írta:
Sziasztok!

Bolyongtam az alkatrészes oldalakon, de sok helyen nem találok jópár alkatrészt 2001-es 400-as lc4-hez. Például a lánckerekek... A 400-as megegyezik a 640-esével? Vagyis igazából a két blokk között csak a ccm a különbség? Vagy vagy hogy van ez?

Találtam egy oldalt, a szentendrei KTM boltról (http://ktmbudapest.atedin.com/) Azt írják rendes márkaszevíz stb... Van valakinek valami tapasztalata róluk?

Köszi! :)

Szia lánckereket tudsz venni a shoxba is akár.Vagy a motoroázisba.
Egyébként nem hiszem, hogy sok mindenbe hasonlít a két blokk.Nekem 1997 . 400 s van. Az se ugyan az belül. :wave


Értem. És még hol találok 400 az lc4 hez alkatrészt?igazából semmit sem találok és az oldalakon a 2001-es lc4 400 az nem is létezik. Ez hogy lehet? Ha nekem egy hűtő kell akkor hova forduljak? Vagy mondjuk ha dugattyú kell? 400-as ból csak EXC hez találtam :S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 30, 22:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
És még hol találok 400 az lc4 hez alkatrészt?


Pl.:
http://www.cheapcycleparts.com/oemparts ... c4-e-parts

http://www.northwestmotorcycles.com.au/ ... model/6482

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 01, 8:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Értem. És még hol találok 400 az lc4 hez alkatrészt?igazából semmit sem találok és az oldalakon a 2001-es lc4 400 az nem is létezik.


Mondjuk bemész egy márkakereskedésbe (vagy felhívod őket), bediktálod a motor alvázszámát és ők megmondják hogy valójában milyen típus meg évjárat. És akkor talán könnyebben lesz hozzá alkatrész. De ha gondolod, húzlak egy kicsit szánkón is...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 01, 9:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Én a Motoroázisba vettem dugattyút.Wössnert és teljesen tökéletes.
De más alkatrészt én például Gödöllőn veszek.Vagy ha olyan akkor bontva.De 400-as. nem sok van.
Lehet jobban jársz 640 -el.Van minden hozzá.És sok van bontva is. :m23


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 01, 22:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Értem. És még hol találok 400 az lc4 hez alkatrészt?igazából semmit sem találok és az oldalakon a 2001-es lc4 400 az nem is létezik.


Mondjuk bemész egy márkakereskedésbe (vagy felhívod őket), bediktálod a motor alvázszámát és ők megmondják hogy valójában milyen típus meg évjárat. És akkor talán könnyebben lesz hozzá alkatrész. De ha gondolod, húzlak egy kicsit szánkón is...



Jólvan értem, ezt nem tudtam. Sajnálom de nem abba a rétegbe születtem akik komolyabban tudnak ilyenekkel foglalkozni. Most jutottam el olda, hogy van lehetőségem ilyesmikre. De amúgy tényleg köszönöm a válaszaidat, hasznukat veszem, csak azt mond meg, hogy mindenkit leoltasz vagy csak engem néztél ki mgadnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 03, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Jólvan értem, ezt nem tudtam. Sajnálom de nem abba a rétegbe születtem akik komolyabban tudnak ilyenekkel foglalkozni. Most jutottam el olda, hogy van lehetőségem ilyesmikre.


A józan paraszti észhez szerintem nem kell semmilyen rétegbe születni.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 05, 20:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Jólvan értem, ezt nem tudtam. Sajnálom de nem abba a rétegbe születtem akik komolyabban tudnak ilyenekkel foglalkozni. Most jutottam el olda, hogy van lehetőségem ilyesmikre.


A józan paraszti észhez szerintem nem kell semmilyen rétegbe születni.



Jólvan mindegy, hanyagoljuk ezt a témát. Akkor lenne egy olyan kérdésem, hogy az LC4-es 400 ccm-es tipúsra miért mondják, hogy nem LC4? Egy osztrák srác, aki komolyabban versenyzett régebben, azt mondta, hogy nem tud 400-as LC4 ről. Pedig felsorolta az összes ktm változatokat, hogy mi miben más. Szóval nagyon benne van a témában és mivel mérnök eléggé ért is hozzá. de nem ismeri a 400 as változatot. Azt mondta, hogy az EXC 400 as valami variációja lehet, nincs köze az LC4-esekhez. Pedig sok 400 as van hirdetésekben LC4 ként.

Erről mit tudsz mondani tömören?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 05, 21:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Tömören: hülyeség.
Még katonai változat is volt a 400-asból.
http://www.panzerbaer.de/helper/bw_krad ... _ktm-a.htm

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 06, 12:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
Tömören: hülyeség.
Még katonai változat is volt a 400-asból.
http://www.panzerbaer.de/helper/bw_krad ... _ktm-a.htm



Értem. Akkor nem tudom hogyhogy nem ismeri a 400 as változatot.

És még annyi, hogy láncot milyet vegyek? Mármint hosszúságban. Leszedtem PDF-et és ott csak annyit találtam benne, hogy 5/8 × 1/4 es, de hány szemes kell egy 400-ashoz? Nem értem ezeket a lánc méretket. Hogy vannak ezek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 06, 15:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
5/8x1/4 az emberi nyelven 520-as láncot jelent, a hossza pedig a használni kívánt lánckerekek méretétől is függ.
De nagyon egyszerű, odamész a motorhoz, azt' megszámolod (én is így szoktam).

Egyébként a http://www.ktmpartfinder.com/ katalógusában szerepel a 2001 400 LC4-E (külön benne van még az amerikai változat is).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 06, 18:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
5/8x1/4 az emberi nyelven 520-as láncot jelent, a hossza pedig a használni kívánt lánckerekek méretétől is függ.
De nagyon egyszerű, odamész a motorhoz, azt' megszámolod (én is így szoktam).

Egyébként a http://www.ktmpartfinder.com/ katalógusában szerepel a 2001 400 LC4-E (külön benne van még az amerikai változat is).



oké értem. És az "O" gyűrűs, "T" gyűrűs meg "X" gyűrűs az mit jelent? ha pl egy "T" gyűrűs helyébe egy X"-eset teszek akkor mi történik?
De akkor gondolom elsőnek illendőbb egy komplett lánc szettet venni á...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 06, 18:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
És az "O" gyűrűs, "T" gyűrűs meg "X" gyűrűs az mit jelent? ha pl egy "T" gyűrűs helyébe egy X"-eset teszek akkor mi történik?
De akkor gondolom elsőnek illendőbb egy komplett lánc szettet venni á...


Az "O", "T" meg "X" a láncszemek és a csapok között lévő tömítőgyűrű profilja (halkan megjegyzem hogy ezt kb. 10 mp alatt válaszolta volna meg a barátod /tudod, gugli/). Magyarul az ég adta világon semmi sem történik még akkor sem ha esetleg gyűrű nélküli krosszláncot teszel fel (azon kívül hogy az párezer km után kuka lesz).
Láncot szettben ajánlott cserélni, ezen kívül én a kislánckereket le szoktam dobni 4-5e km-enként, ez lényegesen meghosszabbítja a többi (sokkal drágább) elem élettartamát is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 07, 22:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
És az "O" gyűrűs, "T" gyűrűs meg "X" gyűrűs az mit jelent? ha pl egy "T" gyűrűs helyébe egy X"-eset teszek akkor mi történik?
De akkor gondolom elsőnek illendőbb egy komplett lánc szettet venni á...


Az "O", "T" meg "X" a láncszemek és a csapok között lévő tömítőgyűrű profilja (halkan megjegyzem hogy ezt kb. 10 mp alatt válaszolta volna meg a barátod /tudod, gugli/). Magyarul az ég adta világon semmi sem történik még akkor sem ha esetleg gyűrű nélküli krosszláncot teszel fel (azon kívül hogy az párezer km után kuka lesz).
Láncot szettben ajánlott cserélni, ezen kívül én a kislánckereket le szoktam dobni 4-5e km-enként, ez lényegesen meghosszabbítja a többi (sokkal drágább) elem élettartamát is.


Ahhha oké. És melyik a jobb lánc?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 11:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Tulajdonképpen neked most, milyen motorod is van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 19:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
Tulajdonképpen neked most, milyen motorod is van?



Most jelenleg semmilyen. Szombaton szándékozok venni egy 400 as lc4-est. Azért 400 ast mert e szép ország törvényei nem engedik, hogy legálisan vigyem a 640-est.

Csak szeretnék előre informálódni, hogy mi a helyzet a 400 ccm-es változattal alkatrészek iránt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 21:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Azért 400 ast mert e szép ország törvényei nem engedik, hogy legálisan vigyem a 640-est.


Az ismeretségi körömben van/volt hivatalosan 23 kW-os 625 SC, 11 kW-os 450 és 525 EXC és 6 kW-os 650-es Husaberg is...csaxólok.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 21:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Azért 400 ast mert e szép ország törvényei nem engedik, hogy legálisan vigyem a 640-est.


Az ismeretségi körömben van/volt hivatalosan 23 kW-os 625 SC, 11 kW-os 450 és 525 EXC és 6 kW-os 650-es Husaberg is...csaxólok.



Én is ismerek olyat, meg néztem is hirdetéseket érdeklődtem is róluk, de egyet sem találtam ami 35 Kw ba beleesne :S És idáig csak olyan helyeet találtam ahol horror árat kérnek egy a papírozásért. Pedig egy 640-esnek jobban örülnék....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 22:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
A 640-est tudtommal nem is lehet, kb. az összes többit viszont igen. Utólag is, minimális költséggel és utánajárással.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 22:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
A 640-est tudtommal nem is lehet, kb. az összes többit viszont igen. Utólag is, minimális költséggel és utánajárással.


Idáig akárhova mentem (össz 4 műszakis) mindegyik azt mondta hogy nem és nem sehogysem vagy mondtak egy olyan árat hogy akkor inkább várok és megelégszem a 40 lóerővel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 09, 8:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Idáig akárhova mentem (össz 4 műszakis) mindegyik azt mondta hogy nem és nem sehogysem vagy mondtak egy olyan árat hogy akkor inkább várok és megelégszem a 40 lóerővel


Mert nem dilettáns balfaszokat kell kérdezni.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv ... _forgalmi/
Hivatalosan már több mint 10 éve (mióta motorokra is léteznek euro-normák) az _összes_ versenymotor csak lebutítva kaphat(na :D ) rendszámot, így a típusbizonyítványban is a fojtott teljesítmény-adat szerepel.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 09, 13:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
tab28 írta:
Mano1976 írta:
Tulajdonképpen neked most, milyen motorod is van?



Most jelenleg semmilyen. Szombaton szándékozok venni egy 400 as lc4-est. Azért 400 ast mert e szép ország törvényei nem engedik, hogy legálisan vigyem a 640-est.

Csak szeretnék előre informálódni, hogy mi a helyzet a 400 ccm-es változattal alkatrészek iránt.


Ami nekem van lc4, A2-vel azt se vezethetnéd :no ,mert hiába van 30 kW. a kicsi súlya miatt 121 kg. 0,2479 van beírva az arány. :clever:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 09, 22:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
tab28 írta:
Mano1976 írta:
Tulajdonképpen neked most, milyen motorod is van?



Most jelenleg semmilyen. Szombaton szándékozok venni egy 400 as lc4-est. Azért 400 ast mert e szép ország törvényei nem engedik, hogy legálisan vigyem a 640-est.

Csak szeretnék előre informálódni, hogy mi a helyzet a 400 ccm-es változattal alkatrészek iránt.


Ami nekem van lc4, A2-vel azt se vezethetnéd :no ,mert hiába van 30 kW. a kicsi súlya miatt 121 kg. 0,2479 van beírva az arány. :clever:



De ha a jogsi 35 Kw-ot enged, akkor miért nem vihetem az annál kisebb Kw-os motort? Elvileg már nincs a ccm behatárolva


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 10, 11:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
De ha a jogsi 35 Kw-ot enged, akkor miért nem vihetem az annál kisebb Kw-os motort? Elvileg már nincs a ccm behatárolva[/quote]
:m17 Azért mert nem csak kW van megadva korlátozásként ,hanem kW/Súly. De gondolom amikor leraktad a jogosítványod, akkor ezt mondták neked. Ha nem nézz utána.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 10, 21:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
De ha a jogsi 35 Kw-ot enged, akkor miért nem vihetem az annál kisebb Kw-os motort? Elvileg már nincs a ccm behatárolva

:m17 Azért mert nem csak kW van megadva korlátozásként ,hanem kW/Súly. De gondolom amikor leraktad a jogosítványod, akkor ezt mondták neked. Ha nem nézz utána.[/quote]


Igen, most néztem utána. motor teljesítménye / 0.2 és ha ez az erdmény túllépi a motor saját tömegét akkor nem ezethetem.

Magyarul babettával közlekedhetek csak. Szóval marad az ima hogy ne legyenek a rendőrök túl szigorúak... ha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 11, 11:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
De vezethetsz pld. 35 kW -s mocit aminek az öntömege. kB. 180 kg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 11, 15:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Mano1976 írta:
De vezethetsz pld. 35 kW -s mocit aminek az öntömege. kB. 180 kg.


KTM-ből ilyen mondjuk nem nagyon van... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 11, 22:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
De vezethetsz pld. 35 kW -s mocit aminek az öntömege. kB. 180 kg.


Igazából egy 180 kilós motor nagyobb balesetet okoz mint egy 110 kg os nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 11, 22:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Gondolom abból indultak ki a "nagyon okos" törvényhozók (hogy szakadt volna az anyjába a feje az összesnek) hogy minél nehezebb és gyengébb egy motor annál kisebb az esélye hogy balesetet okoznak/szenvednek vele. Persze lófaszt, de ahhoz hogy ezt belássák, nem valami álomvilágban élő dilettáns barmok gyülekezetének kéne lenniük :fuck

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 12, 3:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
Mano1976 írta:
De ha a jogsi 35 Kw-ot enged, akkor miért nem vihetem az annál kisebb Kw-os motort? Elvileg már nincs a ccm behatárolva

:m17 Azért mert nem csak kW van megadva korlátozásként ,hanem kW/Súly. De gondolom amikor leraktad a jogosítványod, akkor ezt mondták neked. Ha nem nézz utána.



Igen, most néztem utána. motor teljesítménye / 0.2 és ha ez az erdmény túllépi a motor saját tömegét akkor nem ezethetem.

Magyarul babettával közlekedhetek csak. Szóval marad az ima hogy ne legyenek a rendőrök túl szigorúak... ha[/quote]

Hi,

Ezzel az az izgalmas hogy a KTM hirdeti, hogy A2 kompatibilis egy csomó gépe, mert minimum 0,2 nek kell lennie az aránynak, de én pont úgy emlékszem h a magyar törvényben/jogszabályban max van írva nem min.

Az én DUKE 390-em is 0,2133 as aránnyal rendelkezik (a forgalmiban), pedig elírták a súlyát... (gondolom feltöltve mérték le) 32KW, 150 Kg. Min 160 Kg nak kéne lennie h beleférjen az A2 be.... engem mondjuk nem izgat, mert A jogsim van. Pedig ez egy igazán kiváló moci mind kezdőknek, mind haladóknak.

2 személlyel tud 140 -et, mi kell ennél több?

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 14:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
stockigabi írta:
tab28 írta:
Mano1976 írta:
De ha a jogsi 35 Kw-ot enged, akkor miért nem vihetem az annál kisebb Kw-os motort? Elvileg már nincs a ccm behatárolva

:m17 Azért mert nem csak kW van megadva korlátozásként ,hanem kW/Súly. De gondolom amikor leraktad a jogosítványod, akkor ezt mondták neked. Ha nem nézz utána.



Igen, most néztem utána. motor teljesítménye / 0.2 és ha ez az erdmény túllépi a motor saját tömegét akkor nem ezethetem.

Magyarul babettával közlekedhetek csak. Szóval marad az ima hogy ne legyenek a rendőrök túl szigorúak... ha


Hi,

Ezzel az az izgalmas hogy a KTM hirdeti, hogy A2 kompatibilis egy csomó gépe, mert minimum 0,2 nek kell lennie az aránynak, de én pont úgy emlékszem h a magyar törvényben/jogszabályban max van írva nem min.

Az én DUKE 390-em is 0,2133 as aránnyal rendelkezik (a forgalmiban), pedig elírták a súlyát... (gondolom feltöltve mérték le) 32KW, 150 Kg. Min 160 Kg nak kéne lennie h beleférjen az A2 be.... engem mondjuk nem izgat, mert A jogsim van. Pedig ez egy igazán kiváló moci mind kezdőknek, mind haladóknak.

2 személlyel tud 140 -et, mi kell ennél több?

üdv,
Gábor[/quote]


Helo

Leinformáltam és minimum 395 ccm-es gépnek kell lennie és minimum 20Kw-osnak maximum 35Kw lehet. Ezzel mehetek A2-es kategóriában. Szóval a 400 as lc4 esemmel nyugodtan mehetek (398ccm, 32Kw 134Kg) :m28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 15:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Helo

Leinformáltam és minimum 395 ccm-es gépnek kell lennie és minimum 20Kw-osnak maximum 35Kw lehet. Ezzel mehetek A2-es kategóriában.


Nem, ilyennel mehetsz A2-es kategóriára gyakorlati vizsgát tenni :!:
Ennyi ésszel szerintem nem biztos hogy kéne erőltetni egy ilyen bonyolult dolgot mint a motorozás...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 15:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Helo

Leinformáltam és minimum 395 ccm-es gépnek kell lennie és minimum 20Kw-osnak maximum 35Kw lehet. Ezzel mehetek A2-es kategóriában.


Nem, ilyennel mehetsz A2-es kategóriára gyakorlati vizsgát tenni :!:
Ennyi ésszel szerintem nem biztos hogy kéne erőltetni egy ilyen bonyolult dolgot mint a motorozás...


Igen tudom ezt nem írtam bele, de a lényeg annyi, hogy ez a gép belefér az A2-be.

Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 16:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
gencsydani írta:
tab28 írta:
Igen tudom ezt nem írtam bele, de a lényeg annyi, hogy ez a gép belefér az A2-be.

Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D


Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 17:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D[/quote][/quote][/quote]

Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.[/quote]


Jó hát nem jól fogalmaztam na.

Amúgy az eredeti digitális ktm műszeregység a sebességet hogyan méri? Elektromos érzékelővel gondolom de az érzékelő olyan mint egy biciklisé vagy a tengelyre van kötve egy valami? Vagy hogy van mgoldva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 17:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D[/quote][/quote][/quote]

Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.[/quote]


Jó hát nem jól fogalmaztam na.

Amúgy az eredeti digitális ktm műszeregység a sebességet hogyan méri? Elektromos érzékelővel gondolom de az érzékelő olyan mint egy biciklisé vagy a tengelyre van kötve egy valami? Vagy hogy van mgoldva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 17:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D[/quote][/quote][/quote]

Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.[/quote]


Jó hát nem jól fogalmaztam na.

Amúgy az eredeti digitális ktm műszeregység a sebességet hogyan méri? Elektromos érzékelővel gondolom de az érzékelő olyan mint egy biciklisé vagy a tengelyre van kötve egy valami? Vagy hogy van mgoldva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 20:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
Amúgy boccs, de az elmúlt 3 napban 3 szor jártuk meg steyr-t oda vissza és fáradt vagyok.. szóval ne támadj már légyszíves! Inkább segíts abban, hogy Husaberg sm kerékre hogyan lehetne rákötni a ktm sebességmérő spirált? Kössz :D
[/quote][/quote]

Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.[/quote]


Jó hát nem jól fogalmaztam na.

Amúgy az eredeti digitális ktm műszeregység a sebességet hogyan méri? Elektromos érzékelővel gondolom de az érzékelő olyan mint egy biciklisé vagy a tengelyre van kötve egy valami? Vagy hogy van mgoldva?[/quote]


Mégegyszer ne küld el, inkább válaszolok, persze nem kötsög gdani módra :lolflag:
A féktárcsán van egy mágnes eredetileg, és onnan veszi a jelet!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 21, 6:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Azért elég nagy különbség van a két dolog között, mert ha úgy lenne ahogy írtad, akkor korlátlan jogsival 125-öst nem lehetne vezetni, a segédmotorért meg helyszíni főbelövés járna...

Fogalmam sincs hogy lehet, rakjál rá digitális biciklis órát, aztán jónapot.[/quote]


Jó hát nem jól fogalmaztam na.

Amúgy az eredeti digitális ktm műszeregység a sebességet hogyan méri? Elektromos érzékelővel gondolom de az érzékelő olyan mint egy biciklisé vagy a tengelyre van kötve egy valami? Vagy hogy van mgoldva?[/quote]


Mégegyszer ne küld el, inkább válaszolok, persze nem kötsög gdani módra :lolflag:
A féktárcsán van egy mágnes eredetileg, és onnan veszi a jelet![/quote]

Kikészit ez a netbook :S

Értem kössz. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 21, 20:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
És mi történik egy lc4-el, ha mondjuk 15w40 helyett 15w50 et kap? A kuplung mennyiben változik meg ha változik? Illetve ha az olaj már cserére szorul akkor lehetséges az, hogy amikor elindítom a mocit és behúzom a kuplungkart akkor ugrik egyet és lefullad alapjáraton?
De ha nagyobb fordulaton teszem sebességbe akkor ugrik de nem fullad le és normálisan működik a kuplung utána?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 21, 21:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
És mi történik egy lc4-el, ha mondjuk 15w40 helyett 15w50 et kap? A kuplung mennyiben változik meg ha változik? Illetve ha az olaj már cserére szorul akkor lehetséges az, hogy amikor elindítom a mocit és behúzom a kuplungkart akkor ugrik egyet és lefullad alapjáraton?
De ha nagyobb fordulaton teszem sebességbe akkor ugrik de nem fullad le és normálisan működik a kuplung utána?


Semmi nem történik!
A viszkozításnál a hátsó szám a hőtűrésre vonatkozik.
Ha beindítod a mocit, és behúzod a kuplungkart, akkor mi a bánattól ugrana akárhova is???
Csak mert elfelejtetted odabiggyeszteni, hogy sebességbe rakod, akkor ugorhat egyet, de lefulladni nem kellene!
Vagy alacsony az alapjárat, vagy nem emel ki rendesen a kuplung!

Hogy tudom megállapítani, hogy alacsony-e az alapjárat?
Fülre, vagy műszerrel!
Mennyi az alapjárati fordulatszám?
Keresd meg egy szervíz manuálban!
Honnan tudom, hogy nem emel ki rendesen a kuplung?
Ha jár a motor, és sebességben van, akkor a legkisseb kuplungkar kiengedésre is elkezd kúszni a motor!
Mi az hogy kúszik a motor?
Szép lassan megpróbál előrehaladó mozgást végezni!

Na befejeztem a szórakozást, van még kérdés? :lolflag:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 21:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
szabcsab írta:
tab28 írta:
És mi történik egy lc4-el, ha mondjuk 15w40 helyett 15w50 et kap? A kuplung mennyiben változik meg ha változik? Illetve ha az olaj már cserére szorul akkor lehetséges az, hogy amikor elindítom a mocit és behúzom a kuplungkart akkor ugrik egyet és lefullad alapjáraton?
De ha nagyobb fordulaton teszem sebességbe akkor ugrik de nem fullad le és normálisan működik a kuplung utána?


Semmi nem történik!
A viszkozításnál a hátsó szám a hőtűrésre vonatkozik.
Ha beindítod a mocit, és behúzod a kuplungkart, akkor mi a bánattól ugrana akárhova is???
Csak mert elfelejtetted odabiggyeszteni, hogy sebességbe rakod, akkor ugorhat egyet, de lefulladni nem kellene!
Vagy alacsony az alapjárat, vagy nem emel ki rendesen a kuplung!

Hogy tudom megállapítani, hogy alacsony-e az alapjárat?
Fülre, vagy műszerrel!
Mennyi az alapjárati fordulatszám?
Keresd meg egy szervíz manuálban!
Honnan tudom, hogy nem emel ki rendesen a kuplung?
Ha jár a motor, és sebességben van, akkor a legkisseb kuplungkar kiengedésre is elkezd kúszni a motor!
Mi az hogy kúszik a motor?
Szép lassan megpróbál előrehaladó mozgást végezni!

Na befejeztem a szórakozást, van még kérdés? :lolflag:


Úgyértem igen hogy ha sebességbe teszem, akkor ugrik egyet és lefullad, ha picit felpörgetem akkor ugyan úgy ugrik egyet de nem fullad le és utána nem kúszik. Ezt akkor játsza el ha kb 10 órát pihen egy helyben. Legelső indulásnál csinálja csak. Ez miért lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 21:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
tab28 írta:
Úgyértem igen hogy ha sebességbe teszem, akkor ugrik egyet és lefullad, ha picit felpörgetem akkor ugyan úgy ugrik egyet de nem fullad le és utána nem kúszik. Ezt akkor játsza el ha kb 10 órát pihen egy helyben. Legelső indulásnál csinálja csak. Ez miért lehet?

Összetapadnak a lamellák az állásban? Szar, öreg az olaj? Vagy csak szar? Vagy csak öreg?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 22:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
xerxesza írta:
tab28 írta:
Úgyértem igen hogy ha sebességbe teszem, akkor ugrik egyet és lefullad, ha picit felpörgetem akkor ugyan úgy ugrik egyet de nem fullad le és utána nem kúszik. Ezt akkor játsza el ha kb 10 órát pihen egy helyben. Legelső indulásnál csinálja csak. Ez miért lehet?

Összetapadnak a lamellák az állásban? Szar, öreg az olaj? Vagy csak szar? Vagy csak öreg?


Szóval akkor csak olajhiba lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 23, 12:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
tab28 írta:
xerxesza írta:
tab28 írta:
Úgyértem igen hogy ha sebességbe teszem, akkor ugrik egyet és lefullad, ha picit felpörgetem akkor ugyan úgy ugrik egyet de nem fullad le és utána nem kúszik. Ezt akkor játsza el ha kb 10 órát pihen egy helyben. Legelső indulásnál csinálja csak. Ez miért lehet?

Összetapadnak a lamellák az állásban? Szar, öreg az olaj? Vagy csak szar? Vagy csak öreg?


Szóval akkor csak olajhiba lehet?

Nem. Csak nekem ez az első ötletem. Viszonylag kevés jós és jövőbe látó van köztünk, illetve a Gyurcsók tanítványok sem sokan vannak, így látatlanban biztosat nem tud senki sem mondani, csak tippeket. Aztán ha kipróbálod és bejön, akkor örülsz. Ha nem, akkor lehet kérdezni.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 23, 19:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
xerxesza írta:
tab28 írta:
Úgyértem igen hogy ha sebességbe teszem, akkor ugrik egyet és lefullad, ha picit felpörgetem akkor ugyan úgy ugrik egyet de nem fullad le és utána nem kúszik. Ezt akkor játsza el ha kb 10 órát pihen egy helyben. Legelső indulásnál csinálja csak. Ez miért lehet?

Összetapadnak a lamellák az állásban? Szar, öreg az olaj? Vagy csak szar? Vagy csak öreg?


Szóval akkor csak olajhiba lehet?


Ezek alapján nagyon esélyes a dolog!
A lamállák közül kipréselődik az olaj, és összetapadnak, nem csúsznak el egymáson!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 23, 21:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Ezek alapján nagyon esélyes a dolog!
A lamállák közül kipréselődik az olaj, és összetapadnak, nem csúsznak el egymáson![/quote]

Én is erre gondolta először, csak mivel nem igazán értek még az lc4-hez ezért gondoltam inkább megkérdem nem-e lehet valami más is.

Amúgy, ilyen dolgokat hol tudok venni mint pl olaj szűrők, bowdenek? Mert idáig egy magyar weboldalon sem találtam. És az lehetséges, hogy a 640-es bowdenjei megegyeznek a 400-as bowdenjeivel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 30, 7:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
tab28 írta:
Ezek alapján nagyon esélyes a dolog!
A lamállák közül kipréselődik az olaj, és összetapadnak, nem csúsznak el egymáson!


Én is erre gondolta először, csak mivel nem igazán értek még az lc4-hez ezért gondoltam inkább megkérdem nem-e lehet valami más is.

Amúgy, ilyen dolgokat hol tudok venni mint pl olaj szűrők, bowdenek? Mert idáig egy magyar weboldalon sem találtam. És az lehetséges, hogy a 640-es bowdenjei megegyeznek a 400-as bowdenjeivel?[/quote]


Szerintem nem is fogsz. -"csak mivel nem igazán értek még az lc4-hez"-
Nem az LC4-hez kellene értened ,hanem ahhoz, hogy mi hogy müxik. Keress a neten rengeteg alkatrész van .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 90 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 65 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség