KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=165
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Surik [ 2006 aug. 14, 11:21 ]
Hozzászólás témája:  Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

Hello Mindenkinek, itt 1 uj tag (sanya) Dublinbol!
Kerdessel fordulnek minden 'oregmotoros'-hoz, aki el tudna engem latni par hasznos technikai infoval. A storry: elso KTM-em hatarozottan egy Duke 2-es lesz, masodkezbol! Szoval szeretnek en megtudni minden betegseget, hibat amire oda kell figyelnem ha nem akarom, hogy felultessenek! :shock: Elore is koszonok minden segitseget.
UI; az oldal Super!

Szerző:  dukezoli [ 2006 aug. 14, 13:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

Surik írta:
Hello Mindenkinek, itt 1 uj tag (sanya) Dublinbol!
Kerdessel fordulnek minden 'oregmotoros'-hoz, aki el tudna engem latni par hasznos technikai infoval. A storry: elso KTM-em hatarozottan egy Duke 2-es lesz, masodkezbol! Szoval szeretnek en megtudni minden betegseget, hibat amire oda kell figyelnem ha nem akarom, hogy felultessenek! :shock: Elore is koszonok minden segitseget.
UI; az oldal Super!



Üdv Surik,

hát én már 2 éve Duke-kal (2004) motorozom, immár 23eKm van benne. Külföldön akarod venni a motort?
Szerencsére sok betegség nincs a Duke és úgy egyáltalán az LC4-ek esetében.
Több mint 10 éves fejlesztés az LC4 blokk, tehát megbízható.A hangjától ne ijedj meg eléggé zörgös de ez főleg kupplung hang, ha behúzod a kupplungot valamennyit halkulnia kell.
2003 előtti modelleknél előfordult a kupplung csapágy gondok, ha ilyen korú gépet veszel kérdez rá hogy az eredeti gólyós csapágy van benne vagy már kicserélték a jobb hengergörgősre.
2003 -tól szürke a blokk addig fekete volt, a színén kívül teljesen új HighFlow-os hengerfejet kapott nagyobb szelepekkel együtt.
Duke esetén előfordult a hátsó váznyúlvány repedése majd pedig törése, ami a rezgéseknek tudható be. Ezt Mo.-n gariba cserélik akkor is ha már lejárt a gyári garija.
Nekem a hátsó műanyag fényezési hibáin kívül semmi problémám nem volt. Vagyis egy mégis, a lánckerék kihajtásnál rendszeresen szivárgott az olaj, mert rossz O-gyűrűt adtak az üzletben:(


Amit én a Te helyedben megnéznék rajta:
-teleszkópók nem engednek e?
-mennyi olaj van benne, alacsony olaj szint lehet gyanús(pl: eszi, vagy nem töltögetik utánna)
-fékbetétek
-légszűrő milyen állapotban van, ha retkes akkor valszeg korábban sem nagyon pucolta
-látszanak e esés nyomai
-mennyire sérült a felni széle, ha eléggé ütött vert akkor vagy pályáztak vele és nagyon gyakran cseréltek rajta gumit, vagy azért kellett többször gumit cserélni mert több km van benne valójában mint óra szerint stb (eléggé eszik a hátsó gumit van hogy 3000 km-t sem bír ki egy hátsó, de pl nálam 14ekm-t is kibírt a Michelin PilotPower hátsó, pedig járok szerpentinezni és pályára is elég gyakran)
-lánc,lánckerék állapota, nézd meg az excentert hogy már maxra van e feszítve a lánc, ha igen akkor annak már nincs sok hátra(egy láncszett kb 10-12e km-t bír)
-megnézném van e motorolaj a légszűrőházban
-lábtartók végei, vannak e csúszás nyomok
-megnézném a hátsó kerék járatot hogy vannak e éget gumi darabok, ha igen akkor kerék-füstöltetés-> fighter palánta:)



apró kis kérdések amivel felmérheted a használat körülményeit.
-Gyári az áttétel?(ha jó rövid valszeg egykerék bajnokkal állsz szemben, és a köztudattal ellentétben, a KTM sem bírja a km-es egykereket, ekkor ugyanis a vezérlés ill a hengerfej nem kap megfelelő kenést )
-Mire használta?(túra,pálya....) ha azt mondja csak túra és ennek ellenére rajta van egy slick gumi(vagy egy legyalázott sport gumi) akkor az elággé sántít:)
-Szeretnék megtanulni egykerekezni, könnyen feljön kerékre? Hányadikban? (az ilyen kérdésektől bevadulnak a fighter palánták és többnyire elszólják magukat)
-Hány km-nél cseréli az olajat?(5000km a gyári előírás, ha sűrűbb az csak jó), ha fogalma sincs vagy hadovál akkor az nem túl jó jel
-Milyen gyakran cseréli a légszűrőt?
-Ki szervizelte? ez csak ha Mo.-n akarod venni(KTM-Ócsa esetleg még Zsembery)

hát kapásból ennyi,ha valami eszembe jut megírom
DUKEzoli

Szerző:  Surik [ 2006 aug. 14, 14:42 ]
Hozzászólás témája:  RE dukezoli

Kossssz!
Nem is szamitottam ra, hogy ilyen gyors es kielegito valaszt kapok! Azt hiszem minden magamban feltett, es fel nem tett kerdesre valaszt adtal. Nem vagyok benne biztos, hogy Ir lesz a duke, nem kapkodom el a vasarlast az tuti(lehet Nemet o. lesz a vege, el ott 1 enduros haverom). Igazabol itt az egesz evad megfelelo a motorozasra, szoval szeretnem az osszel nyelbe utni a dolgot. Itt nagyon keves duke van es alltalaban el vannak szallva az arral! Tudositok ha kozelebb leszek mar a Baby-hez! Sok jo motoros idot!
Ui; A Tiednek jol all a 'lemeno nap fenye' (bikepics, total veletlenul)

Szerző:  dukezoli [ 2006 aug. 14, 19:30 ]
Hozzászólás témája: 

Nagyon szívesen, ha a továbbiakban felmerül bármilyen kérdés írj, ha tudok segítek.
ha van lehetőséged én mindenképp a német piacot ajánlanám, korrekten karban tartják a motorokat(legalábbis a nagy többség),van kínálat bőven és más országokhoz képest olcsó is.
Ha Mo.-n nem lenne ez a rohadt reigsztrációs adó én is biztos hogy a következő motoromat (KTM-et) Németo-ban vagy Ausztriában venném.Bár egyáltalán nem tervezem a kisDuke eladását.

"Egész évad megfelelő motorozásra" hát azért az elég jó
ha a némettel nem állsz hadilábon akkor ezt az oldalt csak ajánlani tudom:
www.ktmduke.de

ui.:ha megvan a moc küldj képet;)

Szerző:  Tivish [ 2010 ápr. 14, 18:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

Sziasztok!

Én is szintén motorvásárlás előtt állok és nagyon szemezek egy duke2-essel.

A fentiekben leírtakat elolvasva sok mindenre kaptam választ, de mivel pár év eltelt biztosan több tapasztalatra tettek szert a Duke tulajok és szívesen fogadnék pár jó tanácsot illetve segítséget, ha van még ezeken kívül.

Konkrétan ez az egyik kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_duke_ii._lc4-3325625
Gondolom nincs sok ebből a színből itthon, esetleg valaki ráismer? Tud valaki valamit az előéletéről?

Ez egy 2004-es Duke, de nézegettem 2001 és 2002-es évjáratút is picit elérhetőbb árakon. Milyen évjáratban érdemes gondolkodni?

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdv.

Szerző:  bouvard [ 2010 ápr. 15, 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

Tivish írta:
Sziasztok!

Én is szintén motorvásárlás előtt állok és nagyon szemezek egy duke2-essel.

A fentiekben leírtakat elolvasva sok mindenre kaptam választ, de mivel pár év eltelt biztosan több tapasztalatra tettek szert a Duke tulajok és szívesen fogadnék pár jó tanácsot illetve segítséget, ha van még ezeken kívül.

Konkrétan ez az egyik kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_duke_ii._lc4-3325625
Gondolom nincs sok ebből a színből itthon, esetleg valaki ráismer? Tud valaki valamit az előéletéről?

Ez egy 2004-es Duke, de nézegettem 2001 és 2002-es évjáratút is picit elérhetőbb árakon. Milyen évjáratban érdemes gondolkodni?

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdv.

Hali ! sztem ha csak nem kizárólag és egyedüli elérendő cél a "Duke" akkor az lc4 supermotoval sokkal jobban jársz de ebben gondolom az itt a fórumon lévő motyósok is megerősítenek , sőt ebben az árkategóriában már akár kis szerencsével smc,sxc is szóba jöhet ami megint csak egy fokozattal komolyabb masina. Amúgy nagyon jó kis vasak a picit régebbi fekete blokkosak 2002 ig

Szerző:  pete27 [ 2010 ápr. 15, 20:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

Tivish írta:
Sziasztok!

Én is szintén motorvásárlás előtt állok és nagyon szemezek egy duke2-essel.

A fentiekben leírtakat elolvasva sok mindenre kaptam választ, de mivel pár év eltelt biztosan több tapasztalatra tettek szert a Duke tulajok és szívesen fogadnék pár jó tanácsot illetve segítséget, ha van még ezeken kívül.

Konkrétan ez az egyik kiszemelt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_duke_ii._lc4-3325625
Gondolom nincs sok ebből a színből itthon, esetleg valaki ráismer? Tud valaki valamit az előéletéről?

Ez egy 2004-es Duke, de nézegettem 2001 és 2002-es évjáratút is picit elérhetőbb árakon. Milyen évjáratban érdemes gondolkodni?

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdv.



pacsi!


szerintem ugorj be ócsára a KTM-be. ott is vannak használt mocik,ráadásul rájuk bízhatod magadat,nem fognak beszívatni.
én is náluk vettem betyárt.

Szerző:  Noby [ 2012 márc. 10, 19:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 technikai tanacs

Sziasztok
fekete blokkos LC4 jobb deklijén a kis műanyag kémlelőablak alól folyik az olajam. hidegen a kis műanyag mozog, akkor olajos, melegen beledagad, de szeretném megoldani bontás nélkül.
próbálkoztam ezzel-azzal beragasztani, eltömíteni, de nem volt hosszú életű.
valakinek valami tanács javaslat tapasztalati úton

kösz

n

Szerző:  pancel [ 2012 márc. 10, 20:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 technikai tanacs

Noby írta:
Sziasztok
fekete blokkos LC4 jobb deklijén a kis műanyag kémlelőablak alól folyik az olajam. hidegen a kis műanyag mozog, akkor olajos, melegen beledagad, de szeretném megoldani bontás nélkül.
próbálkoztam ezzel-azzal beragasztani, eltömíteni, de nem volt hosszú életű.
valakinek valami tanács javaslat tapasztalati úton

kösz

n


Nálam az F.BS (LINK) segített, azt bármelyik vízszerelő boltban kapsz.
Féktisztítóval szépen pucold le az ablakot, miután elpárolgott a féktisztító, uccu neki... vékonyan, ujjal körbekenve az üveg szélét nálam megfogta az olajat, már vagy két éve nyomát sem látom.

Üdv,

pancel

Szerző:  Noby [ 2012 márc. 10, 22:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Duke 2 vasarlas, technikai tanacsra szorulas

köszi,
az nem jutott még eszembe, volt már kipufogó paszta, meg mindenféle ragasztós sziloplast

üdv

n

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/