koos krisztian írta:
Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4
nem csak futomu allitasi problema
nekem már hátul teljesen fel van kemenyitva, ha jol emléxem az oldalt tekerheto (nincs nalam a konyv se a moci igy csak fejbol probalom) 5 v 6-oson van mar a 7-bol, alul meg 9-esen a 11-bol, elol is alaposan be van kemenyitve, alul asszem 15 ki, fent 10 ki ( a gyari joval tobb van kitekerve, azaz joval puhabb)
a szitalas azonban nem attol van, hanem a guminyomas amit a gyar ad meg teljesen bena es nem jo hozza
nekem utcara elol 2.0 hatul 1.8, palyara 1.8 - 1.6 hidegen
de Metzeler slicknel azt hiszem 1.7 - 1.7 jartam utcan, palyan