KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=175
Oldal: 1 / 1

Szerző:  koos krisztian [ 2006 aug. 23, 14:59 ]
Hozzászólás témája:  LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?

Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4 :?:

Szerző:  gencsydani [ 2006 aug. 23, 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?

koos krisztian írta:
Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4 :?:


Milyen gumi van rajta?

Szerző:  faki [ 2006 aug. 23, 19:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?

koos krisztian írta:
Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!


Nekem akkor van ilyen, ha pl. terepezés után sok levegő gyűlik össze a telóban és nem engedem ki. Persze ez újkorában nem valószínű, hogy probléma lehetett.

Szerző:  KusziMoto [ 2006 aug. 24, 9:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?

koos krisztian írta:
Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4 :?:


az elsőn vedd puhára egy-két klikkel és megoldodika problém, vagy esetleg még az első bar nyomást is csökkentheted.

Szerző:  koos krisztian [ 2006 aug. 24, 14:20 ]
Hozzászólás témája:  Gumitipus

Hello!A mocin elöl a gyári MT 60 Pirelli kb 60% állapotu,hátul Heidenau vágott slick zsir new áll, gyári méretü, profin szerelve centirozva!Krisz LC4

Szerző:  gencsydani [ 2006 aug. 24, 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gumitipus

koos krisztian írta:
Hello!A mocin elöl a gyári MT 60 Pirelli kb 60% állapotu,hátul Heidenau vágott slick zsir new áll, gyári méretü, profin szerelve centirozva!Krisz LC4


Esetleg a hátulján lehetne kicsit keményíteni és/vagy a guminyomással játszani. Csak mindig írd fel, mit merre és mennyit állítottál, hogy ha már tökre elb*sztad, vissza tudj állni az eredeti (kicsit szar) beállításra! :D

Szerző:  Vendég [ 2006 aug. 29, 10:17 ]
Hozzászólás témája:  Még mindig "szita-szita" péntek

Hai!Miután a hétvégén ráértem és még akkor jo idö volt rágyurtam a témára!A terep nyil egyenes uj ut ideállis kör... A hátuljával keztem alul fölül gyak kiprobáltam minden variáciot de semmi eredmény!Ugyhogy vissza a gyári értékre.Ut az elején probáltam keményiteni de minimális jav és 4katt után feladtam egyenlöre mert a futomü már király kemény de a magyar utakra nem mindig ok.A továbbiakban a köv.. probák lesznek
--elsö gumi nyomás csökk/most gyári/lépésenként
--elsö telon minden ki azután vissza gyárira utánna a guminyomi játék/bocs felcseréltem a sorrendet/
Ha ez sem hoz eredményt akkor a hátulján probálom a gumesz nyomin variálni ill a szabadmagasság változtatása is megfordult a fejemben ugyanis az egész ügy a new gumi miatt van ami tudvalévöen magasabb mint a kopott!További ötleteket várok!Persze ne azt hogy MAD-MAX... le a gumeszt!Ha-Ha!Üdv KRISZ LC4

Szerző:  Somogyi zsolt [ 2006 szept. 11, 13:37 ]
Hozzászólás témája: 

Ugyanigy jártam az elejét kelet kicentirozni és akor észhez tért a vas. Énis össze visza hangoltam és a végén jötem rá a megoldásra.

Szerző:  koos krisztian [ 2006 szept. 15, 13:16 ]
Hozzászólás témája:  válasz

Az ötlet jo csak az elsö gumesz gyári szerelésü még, és szerintem ezt azért csak nem b@ták el! :idea: Nemsokára cserés ugyhogy akkor kiderül hogy bederül.KRISZLC4

Szerző:  koos krisztian [ 2006 szept. 20, 14:56 ]
Hozzászólás témája:  Proba

Hali mindenkinek!Ujjabb érdekes dologot vedtem észre a mocin.Ugyanis kiveséztem az elsö telot és kiderült hogy gyárilag nem volt egyformára állitva a huzo fokozata amit orvosoltam a tökig ki majd gépköny szerintire vissza dologgal. :lol: Sajna proba elmarad aznap de a hétvégi szlovák turán tesztelni fogom!Tanulság:A GYÁRIAK IS ElB@NAK DOLGOKAT.Üdv KRISZLC4 :lol:

Szerző:  Mcemru [ 2006 szept. 24, 10:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!?

koos krisztian írta:
Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4 :?:


nem csak futomu allitasi problema
nekem már hátul teljesen fel van kemenyitva, ha jol emléxem az oldalt tekerheto (nincs nalam a konyv se a moci igy csak fejbol probalom) 5 v 6-oson van mar a 7-bol, alul meg 9-esen a 11-bol, elol is alaposan be van kemenyitve, alul asszem 15 ki, fent 10 ki ( a gyari joval tobb van kitekerve, azaz joval puhabb)

a szitalas azonban nem attol van, hanem a guminyomas amit a gyar ad meg teljesen bena es nem jo hozza
nekem utcara elol 2.0 hatul 1.8, palyara 1.8 - 1.6 hidegen
de Metzeler slicknel azt hiszem 1.7 - 1.7 jartam utcan, palyan

Szerző:  aranyszu [ 2007 jan. 16, 22:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: válasz

koos krisztian írta:
Az ötlet jo csak az elsö gumesz gyári szerelésü még, és szerintem ezt azért csak nem b@ták el! :idea: Nemsokára cserés ugyhogy akkor kiderül hogy bederül.KRISZLC4


NOS!! Gyárilag kicentírozzák faszán. De az ahogy kap a kerék ahogy kopik a gumi folyamatosan változik. Autóknál (autó gumikkal foglalkozom) 5000 km-ént lehetne centírozni hogy tökéletes legyen mindig, s köztudott az autó gumi lasabban kopik. Tehát nyugodtan centíroztasd újra, és nézd meg mennyi lesz az eltérés...

Üdv Arany

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/