KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=175 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | koos krisztian [ 2006 aug. 23, 14:59 ] |
Hozzászólás témája: | LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? |
Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4 ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 aug. 23, 19:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? |
koos krisztian írta: Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4
![]() Milyen gumi van rajta? |
Szerző: | faki [ 2006 aug. 23, 19:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? |
koos krisztian írta: Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!
Nekem akkor van ilyen, ha pl. terepezés után sok levegő gyűlik össze a telóban és nem engedem ki. Persze ez újkorában nem valószínű, hogy probléma lehetett. |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 aug. 24, 9:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? |
koos krisztian írta: Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4
![]() az elsőn vedd puhára egy-két klikkel és megoldodika problém, vagy esetleg még az első bar nyomást is csökkentheted. |
Szerző: | koos krisztian [ 2006 aug. 24, 14:20 ] |
Hozzászólás témája: | Gumitipus |
Hello!A mocin elöl a gyári MT 60 Pirelli kb 60% állapotu,hátul Heidenau vágott slick zsir new áll, gyári méretü, profin szerelve centirozva!Krisz LC4 |
Szerző: | gencsydani [ 2006 aug. 24, 19:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Gumitipus |
koos krisztian írta: Hello!A mocin elöl a gyári MT 60 Pirelli kb 60% állapotu,hátul Heidenau vágott slick zsir new áll, gyári méretü, profin szerelve centirozva!Krisz LC4
Esetleg a hátulján lehetne kicsit keményíteni és/vagy a guminyomással játszani. Csak mindig írd fel, mit merre és mennyit állítottál, hogy ha már tökre elb*sztad, vissza tudj állni az eredeti (kicsit szar) beállításra! ![]() |
Szerző: | Vendég [ 2006 aug. 29, 10:17 ] |
Hozzászólás témája: | Még mindig "szita-szita" péntek |
Hai!Miután a hétvégén ráértem és még akkor jo idö volt rágyurtam a témára!A terep nyil egyenes uj ut ideállis kör... A hátuljával keztem alul fölül gyak kiprobáltam minden variáciot de semmi eredmény!Ugyhogy vissza a gyári értékre.Ut az elején probáltam keményiteni de minimális jav és 4katt után feladtam egyenlöre mert a futomü már király kemény de a magyar utakra nem mindig ok.A továbbiakban a köv.. probák lesznek --elsö gumi nyomás csökk/most gyári/lépésenként --elsö telon minden ki azután vissza gyárira utánna a guminyomi játék/bocs felcseréltem a sorrendet/ Ha ez sem hoz eredményt akkor a hátulján probálom a gumesz nyomin variálni ill a szabadmagasság változtatása is megfordult a fejemben ugyanis az egész ügy a new gumi miatt van ami tudvalévöen magasabb mint a kopott!További ötleteket várok!Persze ne azt hogy MAD-MAX... le a gumeszt!Ha-Ha!Üdv KRISZ LC4 |
Szerző: | Somogyi zsolt [ 2006 szept. 11, 13:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ugyanigy jártam az elejét kelet kicentirozni és akor észhez tért a vas. Énis össze visza hangoltam és a végén jötem rá a megoldásra. |
Szerző: | koos krisztian [ 2006 szept. 15, 13:16 ] |
Hozzászólás témája: | válasz |
Az ötlet jo csak az elsö gumesz gyári szerelésü még, és szerintem ezt azért csak nem b@ták el! ![]() |
Szerző: | koos krisztian [ 2006 szept. 20, 14:56 ] |
Hozzászólás témája: | Proba |
Hali mindenkinek!Ujjabb érdekes dologot vedtem észre a mocin.Ugyanis kiveséztem az elsö telot és kiderült hogy gyárilag nem volt egyformára állitva a huzo fokozata amit orvosoltam a tökig ki majd gépköny szerintire vissza dologgal. ![]() ![]() |
Szerző: | Mcemru [ 2006 szept. 24, 10:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hátsogumi-csere utáni kormányszitálás!? |
koos krisztian írta: Üdv mindenkinek!A problémám most tudatosult bennem amikor uj hátso gumeszt raktam fel!Ugyanis ugyanezt csinálta anno amikor kiguritottam a szalon ajton a zsir new vasat!Pontosabban azt csinálja hogy amikor gyorsitasz kb 125 felett egyre jobban elkönyül az eleje amitöl irgalmatlanul elkezdi szitálni az elejét de végsebb környékén már életveszélyes mértékü a dolog!!!Probáltam "lenyomni" az elejét de az sem segitett.Ha csak normál mértéküen gyorsitottam akkor is ue csinálja ha eléred a fenti tempot.Az viszont tuti hogy az elözö gumival ahogy kopott ugy csökent ez a jelenség ami kb 50% után teljesen megszünt!Valoszinü az uj gumi magasabb pár mm vel és ez befolyásolja a dolgot.Felhivtam pár ktm szerelöt és tanácsolták állitsak a hátso rug-tagon ami meg is történt de már gyanus a dolog mert 1-3 kliket alul felül adtam neki de csak nem jó/és kezdem betonkéménynek érezni a mocit/.Kb 70kg vagyok és tudtommal a gyárban is igy kalibráják a ruganyokat.Lehet az elején is kellene állitani?Futomü specek SOS! Köszönettel KRISZ LC4
![]() nem csak futomu allitasi problema nekem már hátul teljesen fel van kemenyitva, ha jol emléxem az oldalt tekerheto (nincs nalam a konyv se a moci igy csak fejbol probalom) 5 v 6-oson van mar a 7-bol, alul meg 9-esen a 11-bol, elol is alaposan be van kemenyitve, alul asszem 15 ki, fent 10 ki ( a gyari joval tobb van kitekerve, azaz joval puhabb) a szitalas azonban nem attol van, hanem a guminyomas amit a gyar ad meg teljesen bena es nem jo hozza nekem utcara elol 2.0 hatul 1.8, palyara 1.8 - 1.6 hidegen de Metzeler slicknel azt hiszem 1.7 - 1.7 jartam utcan, palyan |
Szerző: | aranyszu [ 2007 jan. 16, 22:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: válasz |
koos krisztian írta: Az ötlet jo csak az elsö gumesz gyári szerelésü még, és szerintem ezt azért csak nem b@ták el!
![]() NOS!! Gyárilag kicentírozzák faszán. De az ahogy kap a kerék ahogy kopik a gumi folyamatosan változik. Autóknál (autó gumikkal foglalkozom) 5000 km-ént lehetne centírozni hogy tökéletes legyen mindig, s köztudott az autó gumi lasabban kopik. Tehát nyugodtan centíroztasd újra, és nézd meg mennyi lesz az eltérés... Üdv Arany |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |