KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

KTM EXC
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=286
Oldal: 1 / 1

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 04, 21:59 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Szevasztok KTM-esek kéne nekem valami fasza matricaszett a 2003-as exc-m re!!!!!!!!!!!!Ha tudtok írjatok e mailt bugic01@freemail.hu.Ja és 03-as kilóméterórát is vennék!!Mert az enyém elszállt!!

Szerző:  szabcsab [ 2006 dec. 04, 22:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

BUGIC írta:
Szevasztok KTM-esek kéne nekem valami fasza matricaszett a 2003-as exc-m re!!!!!!!!!!!!Ha tudtok írjatok e mailt bugic01@freemail.hu.Ja és 03-as kilóméterórát is vennék!!Mert az enyém elszállt!!


ITT KERESGÉLJ

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 04, 22:19 ]
Hozzászólás témája: 

helló. van egy elfekvő komplett szett! usából hozott nagyon jó minőségű nem túl tiritarka valami racing design.

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 04, 22:22 ]
Hozzászólás témája: 

nem tudom hogy tudnád megnézni. amúgy kicsi péz. 6-7 ezer az egész!! annó még 15 ért hozta a gyerek tank,sárvédők oldalfedelek,telók, meg kis matricák alkotják.

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 05, 21:31 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Na érdekelne a matricaszett írj e,mail hogy tudnánk lerendezni!Meg küldj képet hogy néz ki

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 05, 21:56 ]
Hozzászólás témája: 

oké. holnap megpróbálom lefényképezni aztán emailben elküldöm. majd adjál meg emailcímet.

Szerző:  condom [ 2006 dec. 07, 21:05 ]
Hozzászólás témája: 

Urak!Sok egy EXCbe 10.000 kilométer?

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 07, 21:22 ]
Hozzászólás témája: 

abszolut nem sok. az kb 200 üzemóra . egy tavasztól őszig szezon alatt beleszalad!! kb 30 motorozás alatt belemegy annyi. viszont ,ha betonon sokat ment akkor meg kurvagyorsan beleszalad!! akár 120-140 óra alatt . az még egy tökéletes motor is lehet amiben nem kell cserélni még semmit. a 30 alkalom jelenthet annyit is ,hogy hétvégente elővette és motorozott.

Szerző:  kope68 [ 2006 dec. 07, 21:46 ]
Hozzászólás témája: 

condom írta:
Urak!Sok egy EXCbe 10.000 kilométer?


Nem saját tapasztalat, de topiktársaim hajtókarcsapágya, /de erre nem esküszöm meg/ 120-150 üó-nál szállt el. A nagykönyv szerint 90 üó-nként kellene 4csapágyat cserélni.
Ha még nem volt benne cserélve ez a 4 csapágy, akkor csoda hogy még nem szállt el....
Szerintem!

Szerző:  mic71 [ 2006 dec. 07, 22:27 ]
Hozzászólás témája: 

condom írta:
Urak!Sok egy EXCbe 10.000 kilométer?


Már annyit belenyomtál, waze?

Ha jól emlékszem Page 16000 körül újított fel benne mindent, de az ment sm-ként is nyaranta.

Szerző:  condom [ 2006 dec. 08, 8:12 ]
Hozzászólás témája: 

Még nem nyomtam bele ennyit csak van egy üzlet aztán azért érdeklödtem!Köszi a hozzászolásokat! :wink:

Szerző:  Jimmy [ 2006 dec. 08, 8:31 ]
Hozzászólás témája: 

condom írta:
Még nem nyomtam bele ennyit csak van egy üzlet aztán azért érdeklödtem!Köszi a hozzászolásokat! :wink:


ÁÁÁÁÁ szerintem az kurva sok!!!!!(nekem is 9000 van benne)

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 08, 19:18 ]
Hozzászólás témája: 

Már nem azért Kópé... de miről beszélsz?? mit akarsz te ott csapágyat cserélni a hajtókarnál??? azt vagy komplett hajtókar szett csere vagy semmi. ugyanis ott alul tűgörgők vannak felül meg csapszeg és futam. az alsónál nem árulnak külön tűgörgőkosarat-görgőkkel... az meg egy másik hogy a főtengelycsapágyakat kicseréled,azt lehet ,de a hajtókarnál nem. egyébként az ösz négyütem ktm nél szinte teljesen normális hogy 120 -150 óránál elfárad és csere,de van néhány extra kivétel is ahol elmegy 3-400 órát is. viszont ajánlatos 150 környékén cserélni mivel hirtelen szarik be a hajtókar és akkor a leváló kis pikkelyek károsíthatnak egyébként tökéletes alkatrészeket is amiért kár lenne.

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 08, 20:15 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Szeva gabesz küldöm az e,mailt..Bugic01@freemail.hu..Ja és légyszi az MSN címed add már meg pontosan OK?Na Írj CSŐVÁZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 08, 20:22 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
Már nem azért Kópé... de miről beszélsz?? mit akarsz te ott csapágyat cserélni a hajtókarnál??? azt vagy komplett hajtókar szett csere vagy semmi. ugyanis ott alul tűgörgők vannak felül meg csapszeg és futam. az alsónál nem árulnak külön tűgörgőkosarat-görgőkkel... az meg egy másik hogy a főtengelycsapágyakat kicseréled,azt lehet ,de a hajtókarnál nem. egyébként az ösz négyütem ktm nél szinte teljesen normális hogy 120 -150 óránál elfárad és csere,de van néhány extra kivétel is ahol elmegy 3-400 órát is. viszont ajánlatos 150 környékén cserélni mivel hirtelen szarik be a hajtókar és akkor a leváló kis pikkelyek károsíthatnak egyébként tökéletes alkatrészeket is amiért kár lenne.



Hehe, nekem meg már 50e km(!!) fölött jár a motor és a hajtókarnak semmi baja (nem volt eddig :D )! LC4 IZDA! :D

Szerző:  faki [ 2006 dec. 08, 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

BUGIC írta:
Szeva gabesz küldöm az e,mailt..Bugic01@freemail.hu..Ja és légyszi az MSN címed add már meg pontosan OK?Na Írj CSŐVÁZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bugic a hozzászólások alsó részén van több gomb az adatokról (profil, e-mail, msn stb.), attól függően mit adott meg az illető a regisztrációnál. A profilra kattintva meg bejön az adatlapja, azon is megvannak ezek, Gabesznál is.

Szerző:  kope68 [ 2006 dec. 08, 20:43 ]
Hozzászólás témája: 

...ezért írtam a nem vagyok benne biztost.

De most rákerestem, versenyhasználatnál 45 óránként, hobbiendurózásnál 90 óránként illő cserélni a következő dolgokat:
/Nem vágom ennyire az ínglist, ezért jó lenne ha valaki beírná/

Replace the camshaft bearings
Replace the conrod bearings
Replace the balancer shaft bearings
Replace the crankshaft main bearings

...na ezekről beszéltem....

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 08, 20:57 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
most rákerestem, versenyhasználatnál 45 óránként, hobbiendurózásnál 90 óránként illő cserélni a következő dolgokat:
/Nem vágom ennyire az ínglist, ezért jó lenne ha valaki beírná/


Replace the camshaft bearings - cserélni a vezérműtengely csapágyait
Replace the conrod bearings - cs. a hajtókar-csapágyakat
Replace the balancer shaft bearings - cs. a kiegyensúlyozó tengely csapágyait
Replace the crankshaft main bearings - cs. a főtengely fő csapágyait (ez mondjuk nem teljesen tiszta, mit is érthetnek alatta)

Szerző:  faki [ 2006 dec. 08, 21:10 ]
Hozzászólás témája: 

Ügyes gyerek ez a Dani és hogy a témánál maradjunk: lamp-stand? :twisted: :twisted: :twisted:

Szerző:  mic71 [ 2006 dec. 08, 21:16 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Gabesz írta:
Már nem azért Kópé... de miről beszélsz?? mit akarsz te ott csapágyat cserélni a hajtókarnál??? azt vagy komplett hajtókar szett csere vagy semmi. ugyanis ott alul tűgörgők vannak felül meg csapszeg és futam. az alsónál nem árulnak külön tűgörgőkosarat-görgőkkel... az meg egy másik hogy a főtengelycsapágyakat kicseréled,azt lehet ,de a hajtókarnál nem. egyébként az ösz négyütem ktm nél szinte teljesen normális hogy 120 -150 óránál elfárad és csere,de van néhány extra kivétel is ahol elmegy 3-400 órát is. viszont ajánlatos 150 környékén cserélni mivel hirtelen szarik be a hajtókar és akkor a leváló kis pikkelyek károsíthatnak egyébként tökéletes alkatrészeket is amiért kár lenne.



Hehe, nekem meg már 50e km(!!) fölött jár a motor és a hajtókarnak semmi baja (nem volt eddig :D )! LC4 IZDA! :D


Nem tudhatod te aztat...

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 08, 21:35 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
gencsydani írta:
Gabesz írta:
Már nem azért Kópé... de miről beszélsz?? mit akarsz te ott csapágyat cserélni a hajtókarnál??? azt vagy komplett hajtókar szett csere vagy semmi. ugyanis ott alul tűgörgők vannak felül meg csapszeg és futam. az alsónál nem árulnak külön tűgörgőkosarat-görgőkkel... az meg egy másik hogy a főtengelycsapágyakat kicseréled,azt lehet ,de a hajtókarnál nem. egyébként az ösz négyütem ktm nél szinte teljesen normális hogy 120 -150 óránál elfárad és csere,de van néhány extra kivétel is ahol elmegy 3-400 órát is. viszont ajánlatos 150 környékén cserélni mivel hirtelen szarik be a hajtókar és akkor a leváló kis pikkelyek károsíthatnak egyébként tökéletes alkatrészeket is amiért kár lenne.



Hehe, nekem meg már 50e km(!!) fölött jár a motor és a hajtókarnak semmi baja (nem volt eddig :D )! LC4 IZDA! :D


Nem tudhatod te aztat...



8e km-rel ezelőtt még nem volt neki.

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 08, 22:44 ]
Hozzászólás témája: 

Bugic!! azt hiszem épp hazajött a haverom usából .. hívd holnap délután ezen a számon 70 2634048 Laci. az övé a matrica és gyorsabban el is küldi neked a fotót jó minőségben mint én. (még nem voltam a garázsban náluk) így egyszerűbb! tud róla ,mondtam neki a dolgot. lehet sőt biztos el is viszi neked,ha kell pestre mert ott van sokat. ha nem csöng ki akkor vasárnap is hívjad ,vagy emailben írjál neki. madeinhungary@yahoo.com beszélj vele! üdv.

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 11, 20:19 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Cső GABESZ!!!Na mi van a matricaszettel?kérdezd meg haverod mikor küld képet róla!Írt nekem hogy elküldi MMS-en de nem tudja a számom:06706290586

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 12, 19:01 ]
Hozzászólás témája: 

bugic. erre a számra küld el a számod. 70 2634048 vagy 00019174597436 ez is mobil. küld el neki,hogy haladjon !:) ezek a Laci számai.egyszerübb,ha te küldöd. most volt itthon,nem beszéltél vele? megy az a motor matrica nélkül is nem? várd ki...fasza matricák! ha nem válaszolj akkor írjál ide ,majd elmegyek az annyáékhoz,lefényképezem és elküldöm emailben. azt hittem megoldja:(( üdv

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 12, 21:26 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Szeva Gabesz!Ki van kapcsolva a telefonja.Hogyaviharba nem menne a gép?Nem az a lényeg csak most van pénzem rá és még idén meg szeretném csinálni a gépet hogy faszán nézzen ki 8) !!Egyszerübb lenne veled elintézni!Küldj képet MMS ben vagy MSN re vegyél fel és ott a legegyszerűbb képt küldeni.Ott legalább írni is tudunk egymásnak!Na csak ennyi ja és te nem tudod nekem eladni?Írj OK?

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 13, 19:57 ]
Hozzászólás témája: 

oké. segítek. majd elmegyek az anyukájához,bejutok a garázsba,magamhoz veszem,lefényképezem,elküldöm..stb..:) megoldjuk. hol laksz? már csak amiatt,hogy hogy jut el ha tetszik??

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 13, 20:28 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Biatorbágyon ami elég messze van Hódmezőtől!Megadtam a számom az msn címem meg meg tudod nézni előre is kössz!Csak lássam hogy néz ki mert ha tetszik akkor nem keresgélek tovább a haverod akié az meg mondtad úgy is fel szokott jönni pestre és majd fel hozza .Ja tényleg mikor jön haza nem tudod?Különben Biatorbágy 15Km-re van Bp-től

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 13, 20:42 ]
Hozzászólás témája: 

nem tudom. állandóan őgyeleg...légikisérő a deltánál. Bp-Ny..Ny-Bp ingajárat. szerintem elviszi majd.

na ,majd holnap..csak el ne felejtsem.

Szerző:  BUGIC [ 2006 dec. 17, 17:15 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC

Hali mindenkinek!!Szeva Gabesz bocs hogy nem írtam eddig de a matricaszett nem nagyon tetszik nekem úgyhogy marad a gyári,de azért kössz a fáradozásért :) Ja és ha valaki tud EXC-re Digit kilóméterórát az írjon!!!

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 17, 23:40 ]
Hozzászólás témája: 

a 2006 os nekem is ezerszer jobban tetszik. viszont a azt csak az új elefántfülekre tudod felrakni. amúgy jó minőségű... de szerintem totál fölösleg matricára akár 500 forintot is kidobni. semmivel se lesz jobb a motor.csak legföljebb majd jobban idegesít mikor húzkodod lefelé egy feljárón.:)) egyébként meg a srác bármit hoz rendelésre ha kell. tartsd meg a számát!! dugó,hajtókar,stb... jóval olcsóbban.

Szerző:  MX 55 [ 2007 jan. 02, 15:28 ]
Hozzászólás témája: 

sziasztok! ez az első hozzászólásom az oldalon úgyhogy tök jó :D az lenne a kérdésem, hogy: úgytudom a rezonátorban van egy lemez ami lefolytja! mellesleg 125 exc m van '98 as évjáratú, de crossá van alakítva, nem csak külsöleg! szal hogy ha ezt a lemezt kivágatom hogy szétvágják a rezot ezt kivágják és újra összerakják ezt mennyire látjátok jó tuningnak? 80 ért valamiért nincs kedvem tuningrezot venni mert akkor előbb kell a tuningdob ami meg már összesen 130 ezer körül van! ígyis már bazi sokat költöttem rá :?

Szerző:  gencsydani [ 2007 jan. 02, 15:47 ]
Hozzászólás témája: 

MX 55 írta:
sziasztok! ez az első hozzászólásom az oldalon úgyhogy tök jó :D az lenne a kérdésem, hogy: úgytudom a rezonátorban van egy lemez ami lefolytja! mellesleg 125 exc m van '98 as évjáratú, de crossá van alakítva, nem csak külsöleg! szal hogy ha ezt a lemezt kivágatom hogy szétvágják a rezot ezt kivágják és újra összerakják ezt mennyire látjátok jó tuningnak? 80 ért valamiért nincs kedvem tuningrezot venni mert akkor előbb kell a tuningdob ami meg már összesen 130 ezer körül van! ígyis már bazi sokat költöttem rá :?


Szerintem az a fojtás már rég nincsen benne a rezodban, általában már kinyitva szokták átadni az első tulajnak (itthon legalábbis).
A gyárit sztem semmiképp ne vágd szét, mert nem fogják tudni normálisan összehegeszteni, ki fog repedni és örökké dzsuvás lesz tőle a lábad (tapasztalat), ha mindenáron tuningolni akarsz, akkor keress használt rezot, Ócsán vagy Zsemberyéknél szinte biztos, hogy van eladó (legalábbis mikor én kerestem, volt).

Szerző:  Vertigo [ 2010 jan. 14, 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
2003-as exc-m idén kezdtem igazán enduro-ként használni -eddig csak supermoto-tam vele -és sajna sikerált kinyírni a bal oldali telószimeringemet. Valószinüleg a rákeményedett agyagos trutymó volt a gyilkos! :Think
A problémám az hogy értelmezésem szerint szükségem van szimeringre és porlehúzóra is?! :m17
Néztem pl.Athena szimeringet kb.8E a pár,de vajon mennyi a porlehúzó? Valakinek valami bejáratott helye,márkája?
Általában magam szerelem ,néhány jótanács a cserével kapcsolatban?
Előre is köszönöm !

Szerző:  gencsydani [ 2010 jan. 14, 23:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Vertigo írta:
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
2003-as exc-m idén kezdtem igazán enduro-ként használni -eddig csak supermoto-tam vele -és sajna sikerált kinyírni a bal oldali telószimeringemet. Valószinüleg a rákeményedett agyagos trutymó volt a gyilkos! :Think
A problémám az hogy értelmezésem szerint szükségem van szimeringre és porlehúzóra is?! :m17
Néztem pl.Athena szimeringet kb.8E a pár,de vajon mennyi a porlehúzó? Valakinek valami bejáratott helye,márkája?
Általában magam szerelem ,néhány jótanács a cserével kapcsolatban?
Előre is köszönöm !


Igen, valszeg az lehetett a ludas.
Megoldás: nem szabad hagyni rákeményedni, motorozás után a teló becsúszószárát egy ronggyal le kell törölgetni és kész.
Javítás: először szerintem próbáld meg megjavítani (csere nélkül). Leszereled a műanyag védőt, fogsz egy csavarhúzót és kipattintod a porvédőt, letolod a száron. Utána kitörölgeted/kifújod a turtyit a szimmering elől. Aztán fogsz egy 0,05-0,15 közötti hézagmérőt vagy más hasonló vastagságú cuccot, óvatosan betolod a szimmering ajka alá és körben kipucolgatod vele a koszt a szimmering és a telószár közül. Ezt addig csinálod míg a telót lenyomkodva nem marad olajos nyom a száron sehol. Ha megvan, kitisztítod a porvédőd belsejét is (rongy, féktisztító spray), majd szilikonzsírral feltöltöd a porvédő belsejét és visszapattintod a helyére.
Ha ezzel mégsem járnál sikerrel, szerintem bőven elég a szimmeringet cserélni (porvédőt még sosem cseréltem az eddigi 3 KTM-emen), hacsak nincs teljesen szétmenve/elöregedve a porvédő (is).
Amúgy a gyári szimmeringek is kb. az általad vázolt árkategóriában mozognak, úgyhogy sztem ésszerűbb olyat venni.
Teleszkóp szerelési könyvet próbálj letölteni a netről (én asszem a ktm.com-on találtam), abban részletesen le vannak írva a lépések, van pár dolog amire nem árt odafigyelni, illetve kellene néhány célszerszám, de ezek kis találékonysággal helyettesíthetők (nekem legalábbis sikerült megoldani a cserét nélkülük is).
"Röviden" :m32 ennyi.

Szerző:  Vertigo [ 2010 jan. 15, 11:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Köszönöm a reagálást! :god
Azt kell mondjam ez igazán jó ötletnek tűnik,és meg is tettem a hézagolós motoszkát 0,05-el. Azóta nem ereszt,legalábbis úgy tűnik!!! :app: ... Vagy csak már nincs minek folynia :wink:
Egyébként nagyon finom agyagszerű sár maradt a hézagolón miután megcsináltam,tehát ez valóban azért eresztett ahogy gondoltam/tuk.
Jó lecke!
Hajtok vele, és ha valóban nem lesz folyás belövöm az olajat ,de már 10W-re cserélem ,mert a supermotozásra is gondolnom kell!
Egy szervizes azt mondta nem kell sza...ni az olaj belövésével, szerinte pontosan 3,5 dl/ szár. Erről esetleg valami meglátás?
Köszönöm!

Szerző:  gencsydani [ 2010 jan. 15, 13:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Vertigo írta:
Egy szervizes azt mondta nem kell sza...ni az olaj belövésével, szerinte pontosan 3,5 dl/ szár. Erről esetleg valami meglátás?
Köszönöm!


Nem tudom hogy egyforma-e a telónk (az enyém 48-as), de nekem majdnem pont fél l kellett bele száranként a gyárilag megadott légréshez...szóval ehhez a 350 ml kevésnek tűnik...a 43-ashoz lehet hogy jó :Think
Az enyémben most 2,5-es olaj van, a gyárinál 10 mm-res nagyobb légréssel és a 66 kg-m alatt így már végre rugózik is...szóval én 10-es olajat biztos nem raknék bele, max. 7,5, de Te tudod...

Szerző:  Vertigo [ 2010 jan. 16, 10:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Az én telóm is 48-as,és a gyári 5w-s olajat 7,5w-re cseréltem mert csak supermoto-ként használtam.Hallottam hogy vagy rugócsere ( sx ) vagy pedig 10-es olaj,de ekkorát nem akartam változtatni,ezért volt ez a 7.5-es 'megálló'. Még mindig puhának éreztem sm-re,ezért gondoltam hogy most 10-es jön. Én 75 Kg vagyok+ a cuccos.
Köszi mindent!

Szerző:  gencsydani [ 2010 jan. 16, 17:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Vertigo írta:
Az én telóm is 48-as


Akkor viszont a feltöltéskor mérd meg a légrést is, mert a 350 ml az nagyon kevésnek tűnik...

Szerző:  Vertigo [ 2010 jan. 16, 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC

Ja-ja,feltétlenül!!!
Köszi mindent!

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/