KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 10, 19:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mi lett végül a gyári helyett?

Nem véletlen, hogy ha már "csak" 525, akkor abból a legerősebbet javallják...
Bár nekem jó régen volt az utolsó csere (2007), akkor HV került rá, narancs dobozból. Pedig azt tudtommal kb. 2004 óta nem gyártják, de az adatai alapján a ZVM-nél is masszívabb. Lehet, hogy KTM-ék beraktároztak pár tucatot belőle.

Szepy

Koriori írta:
Na megint egy kis téma lánccal kapcsolatban. Hát a jelenlegi láncom, DID 525 23000 km után elkezdett kipurcanni. Most hogy megjöttünk Montenegróból, itthon szemügyre vettem a láncot és sajna 2-3 szemnél megjelent az a vörhenyes-vörös matyi amit én a lánc lelkének hívok. Ez azt jelenti, hamarosan elkezdi a részleges nyúlást a láncom. Tapasztalatom szerint ez 2-4 ezer km. Hát ez nem bírta úgy mint a gyári ZVM.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én máshogyan tudom, de legalább kiderül kinek van igaza. :)

Van egy "utcai" széria, ezek azonos alapúak és keverhetőek. Lényegében csak forráspontban térnek el. 3-4-5.1 A motorok, autók többségén a rendszerekre (kupakokra :) ) még mindig a "use only DOT 3 v. DOT 4 brake fluid van karmintva, de ezekbe simán tölthető 5.1. Sőt, pont a KTM-nél a könyvben már 5.1-et írtak, míg a tartályra még 4 volt írva. Aki kicsit keményebben használja a járművet, annak érdemesebb is az 5.1-et használni.
Az 5 "speckóbb", alapból más a színe is (nem világos-borostyános-opálos, hanem vörös) és nem használható olyan rendszerekben amiben az előbbiek, pláne nem keverhetőek vele. A hagyományos rendszer valamely eleme érzékeny rá.
Manapság úgy tudom már kevésbé gyakori, de sokáig nem tudták megoldani a nagyobb hőterhelést a 3-4-es típusok nyomdokán, ezért jött ki, főleg versenygépekhez az 5. Asszem ez szilikon alapú. Később kijött az előző szériák megújítása, ez kapta az 5.1 nevet, lévén az 5 már foglalt volt, de ezzel párhuzamosan az 5 el is kezdett visszaszorulni. Úgy tudom éppen amiatt, mert nem nedvszívó az 5-öt sokkal gyakrabban kell cserélni, ezért sem terjedt el utcára.

A kuplung helyére éppen azért nem töltenék jó szívvel fékfolyadékot, mert nem tűnt az O gyűrű elég speckónak ehhez. Persze ki lehet próbálni, ilyen O gyűrűt szerezni (hagyományos, olajállónak árult), aztán 1-1 bögrényi ásványi olajban ill. lezárt fékfolyadékban tárolni, mondjuk 1-2 hónap alatt csak kiderül, ha a fékfolyadék problémásabb.

A kuplungfolyadékot javallott évente vagy olajcserénként cserélni. Ha koszos az hamarabb koptatja el a szerkezetet és előbb lesz cserés.

Szepy

pancel írta:
xerxesz írta:
Hát ja, de tegnap azért elkenődtem, nemkicsit.

A linket köfi.

Amúgy, mivelhogy nálam is esedékessé vált megkérdeztem Stuntot a fékolaj vs. kuplungolaj témában. Ő aszondja, hogy a fékolaj megeszi a gumi alkatrészeket előbb-utóbb.


Végülis a első kiadású DOT5 az a fékfolyadék, ami hajlamos megtámadni a gumi alkatrészeket, de már javították ezt a problémát.
A DOT3 és a DOT4 viszont mivel nem szilikon alapú hanem glikol alapú hidroszkóp folyadék, így megköti a környezetében található vizet (párát), és ez miatt meg a fék (kuplung) rendszer hajlamos korrózióra.
Elviekben a DOT5.1 a legjobb, de mivel ez meg enyhén összenyomható (nem röhög és nem anyázik, tényleg így van!), ezért sokkal gumiszerűbbnek érzed vele a féket.
Egy a lényeg: a DOT3-4 keverhető, de a DOT 5 és 5.1 semmivel (még ugyanilyen DOT számú más folyadékkal sem) keverhető!


Üdv,

pancel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 17:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
KTMSzepy írta:
Én máshogyan tudom, de legalább kiderül kinek van igaza. :)

Van egy "utcai" széria, ezek azonos alapúak és keverhetőek. Lényegében csak forráspontban térnek el. 3-4-5.1 A motorok, autók többségén a rendszerekre (kupakokra :) ) még mindig a "use only DOT 3 v. DOT 4 brake fluid van karmintva, de ezekbe simán tölthető 5.1. Sőt, pont a KTM-nél a könyvben már 5.1-et írtak, míg a tartályra még 4 volt írva. Aki kicsit keményebben használja a járművet, annak érdemesebb is az 5.1-et használni.
Az 5 "speckóbb", alapból más a színe is (nem világos-borostyános-opálos, hanem vörös) és nem használható olyan rendszerekben amiben az előbbiek, pláne nem keverhetőek vele. A hagyományos rendszer valamely eleme érzékeny rá.
Manapság úgy tudom már kevésbé gyakori, de sokáig nem tudták megoldani a nagyobb hőterhelést a 3-4-es típusok nyomdokán, ezért jött ki, főleg versenygépekhez az 5. Asszem ez szilikon alapú. Később kijött az előző szériák megújítása, ez kapta az 5.1 nevet, lévén az 5 már foglalt volt, de ezzel párhuzamosan az 5 el is kezdett visszaszorulni. Úgy tudom éppen amiatt, mert nem nedvszívó az 5-öt sokkal gyakrabban kell cserélni, ezért sem terjedt el utcára.

A kuplung helyére éppen azért nem töltenék jó szívvel fékfolyadékot, mert nem tűnt az O gyűrű elég speckónak ehhez. Persze ki lehet próbálni, ilyen O gyűrűt szerezni (hagyományos, olajállónak árult), aztán 1-1 bögrényi ásványi olajban ill. lezárt fékfolyadékban tárolni, mondjuk 1-2 hónap alatt csak kiderül, ha a fékfolyadék problémásabb.

A kuplungfolyadékot javallott évente vagy olajcserénként cserélni. Ha koszos az hamarabb koptatja el a szerkezetet és előbb lesz cserés.

Szepy


Igazad van, a DOT3, DOT4 és a DOT5.1 valóban Glikol alapú és keverhetők egymással, a DOT5 -ami szilikon alapú - nem keverhető egyikkel sem.
Viszont az tény, hogy a kuplung,- és a fékfolyadék egy és ugyanaz a folyadék, (PÉLDA ITT) annyi a különbség a kettő rendszer között, hogy a kuplungban található folyadék kisebb hő,- és nyomásterhelésnek van kitéve, mint a fékrendszerben használt, egyébiránt tök ugyanaz a kettő rendszer alapja.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 19:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Azért a dobozra nem alapoznék. :)

Vannak kuplungok, sőt a nagy többség olyan kuplung amibe fékfolyadékot kell tölteni. A szerkezeti elemei is megegyeznek a fékekkel, ugyanolyan tömítések, karmantyúk találhatóak a rendszerben.

Van azonban olyan amit valami elvetemült oknál fogva nem arra terveznek. Nekem legalábbis a "use mineral oil only" figyelmeztetés a fedélen nem feltétlenül a gyártói "kapzsiság" jele, pláne hogy a mennyiség mililiterekben mérhető és az ásványi olaj kb. ott van árban, mint a fékfolyadék. :)
Nem tudom miért, szerintem is lényegesen tartósabb lenne a hőstabilabb fékfolyadék, igaz az nedvesedik, de éppen a kisebb hőterhelés miatt ez amúgy sem gond. Ráadásul amennyire másoktól hallottam egy ilyen hidraulikus kuplung tartós, nem úgy mint az általam ismert Magurák. Egy 1200-es Banditon 80e km után egy karmantyúcsere elég volt és állítólag sosem volt karbantartva.

Én azért előbb tesztelném az O gyűrű fékfolyadékállóságát, mielőtt beletöltöm a Magurába a DOTolt anyagot, de persze mindenki azt próbál ki amit szeretne - csak számoljon be az eredményről, hogy mindenki okuljon a tapasztalatból.

Az én tippem az, hogy ez a szerkezet talán kisebb, könnyebb és finomabban adagolható mint a fékkarmantyús, amúgy pedig a versenymotorokra készült, így ott volt a polcon amikor az LC8-at tervezték - de egy utca/túraendúrónak kissé nagyobb a futásteljesítménye és más jellegű a kuplunghasználata, mint egy 1-2 évre tervezett krossz/endúró motornak, amit ráadásul jellegénél fogva sokkal gyakrabban tartanak karban.

Ha azóta lett másik kuplung, akkor gondolom ennek a felismerése és a sok panasz vezetett el idáig, amit egyrész üdvözlök, másrészt remélem, hogy a régiekre is felszerelhető, bár ebben kevéssé hiszek. Túl nagy mázli lenne. :)

Szepy


pancel írta:
KTMSzepy írta:
Én máshogyan tudom, de legalább kiderül kinek van igaza. :)

Van egy "utcai" széria, ezek azonos alapúak és keverhetőek. Lényegében csak forráspontban térnek el. 3-4-5.1 A motorok, autók többségén a rendszerekre (kupakokra :) ) még mindig a "use only DOT 3 v. DOT 4 brake fluid van karmintva, de ezekbe simán tölthető 5.1. Sőt, pont a KTM-nél a könyvben már 5.1-et írtak, míg a tartályra még 4 volt írva. Aki kicsit keményebben használja a járművet, annak érdemesebb is az 5.1-et használni.
Az 5 "speckóbb", alapból más a színe is (nem világos-borostyános-opálos, hanem vörös) és nem használható olyan rendszerekben amiben az előbbiek, pláne nem keverhetőek vele. A hagyományos rendszer valamely eleme érzékeny rá.
Manapság úgy tudom már kevésbé gyakori, de sokáig nem tudták megoldani a nagyobb hőterhelést a 3-4-es típusok nyomdokán, ezért jött ki, főleg versenygépekhez az 5. Asszem ez szilikon alapú. Később kijött az előző szériák megújítása, ez kapta az 5.1 nevet, lévén az 5 már foglalt volt, de ezzel párhuzamosan az 5 el is kezdett visszaszorulni. Úgy tudom éppen amiatt, mert nem nedvszívó az 5-öt sokkal gyakrabban kell cserélni, ezért sem terjedt el utcára.

A kuplung helyére éppen azért nem töltenék jó szívvel fékfolyadékot, mert nem tűnt az O gyűrű elég speckónak ehhez. Persze ki lehet próbálni, ilyen O gyűrűt szerezni (hagyományos, olajállónak árult), aztán 1-1 bögrényi ásványi olajban ill. lezárt fékfolyadékban tárolni, mondjuk 1-2 hónap alatt csak kiderül, ha a fékfolyadék problémásabb.

A kuplungfolyadékot javallott évente vagy olajcserénként cserélni. Ha koszos az hamarabb koptatja el a szerkezetet és előbb lesz cserés.

Szepy


Igazad van, a DOT3, DOT4 és a DOT5.1 valóban Glikol alapú és keverhetők egymással, a DOT5 -ami szilikon alapú - nem keverhető egyikkel sem.
Viszont az tény, hogy a kuplung,- és a fékfolyadék egy és ugyanaz a folyadék, (PÉLDA ITT) annyi a különbség a kettő rendszer között, hogy a kuplungban található folyadék kisebb hő,- és nyomásterhelésnek van kitéve, mint a fékrendszerben használt, egyébiránt tök ugyanaz a kettő rendszer alapja.

Üdv,

pancel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 20:37 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nekem tavaly nyáron kellett kuplungfolyadékot cserélni, mert annyira felgázosodott, hogy gyakorlatilag megszűnt létezni a kuplungom (sőt, két hónapra rá az első fékem is erre a sorsra jutott).
Síma MOL-os DOT4-est öntöttem bele, és remekül működik, pedig nem keveset kap tőlem a kuplung. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 08, 11:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az elég szép ha egy évet kibírt úgy, hogy folyamatosan használtad. Viszont olyanról még nem hallottam, hogy fellevegősödött volna (csak ha a tömítés eresztett :) ), már csak azért sem, mert az ásványi olaj nem szívja a nedvességet. Gyári volt benne a folyadék?

Szepy

pancel írta:
Nekem tavaly nyáron kellett kuplungfolyadékot cserélni, mert annyira felgázosodott, hogy gyakorlatilag megszűnt létezni a kuplungom (sőt, két hónapra rá az első fékem is erre a sorsra jutott).
Síma MOL-os DOT4-est öntöttem bele, és remekül működik, pedig nem keveset kap tőlem a kuplung. :grin:

Üdv,

pancel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 08, 16:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
KTMSzepy írta:
Az elég szép ha egy évet kibírt úgy, hogy folyamatosan használtad. Viszont olyanról még nem hallottam, hogy fellevegősödött volna (csak ha a tömítés eresztett :) ), már csak azért sem, mert az ásványi olaj nem szívja a nedvességet. Gyári volt benne a folyadék?

Szepy

pancel írta:
Nekem tavaly nyáron kellett kuplungfolyadékot cserélni, mert annyira felgázosodott, hogy gyakorlatilag megszűnt létezni a kuplungom (sőt, két hónapra rá az első fékem is erre a sorsra jutott).
Síma MOL-os DOT4-est öntöttem bele, és remekül működik, pedig nem keveset kap tőlem a kuplung. :grin:

Üdv,

pancel


Olyannyira a gyári volt benne, hogy szerintem még az volt, ami Mattighofen-ben belekerült 2003-ban. :grin:
Hiányozni egy molekulányi sem hiányzott belőle, csak szerintem a hosszú pihenés nem tett jót a folyadéknak.
...és most a "gagyi" is igen jól bírja, mondhatom, hogy hibátlan.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 08, 16:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
...és most a "gagyi" is igen jól bírja, mondhatom, hogy hibátlan.


Cserébe minden más beszarik a motoron :pokeas:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 14, 19:46 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Első lánckerék téma: Én 40ezerkm.es futással számolok, ezért 20 -ezernél kapott új lánckereket előre. De a most használt láncom valszeg nem az erősebb ZVM, mert ezt gyártják 100LE-ig, meg 100LE feletti motorokhoz is!!!!! A betűjelzése ugyan az! Viszont a körülményeket illetően, amikor Mnegrói túra volt borzalmas hőségben jöttünk-mentünk teljes terheléssel. Most kicsit elviselhetőbb az élet és megszűnt a "lélek" szivárgás a láncból. Úgy gondolom ez a lánc is elmegy kb. 40-ezret bár még csak most tart 27ezernél bízom benne, hogy bírja még egy darabig.
Kuplug téma: Nem azt mondom hogy az a jó ahogy én csinálom, de néha belekukkantok a kuplung olaj tartályba. Ha nagyon zaccos, akkor lecserélem, ha nem akkor csak olajcsere alkalmával. De akkor mindig! Ha belejöttök a dologba, akkor 15 perc alatt takarítással együtt meg lehet oldani a dolgot. Az első munkahenger cserém 37500km-nél volt, most tartok 69ezernél a másodikkal. Majd meglátjuk meddig bírja a gondoskodást.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 15, 0:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
gencsydani írta:
Boar írta:
Idézet:
Eldőlésenként 9 rugó azért nem kevés...főleg hogy az utángyártottak 1-2e Ft körül mozognak...

Ja. Csak pl. az universalmotor az utángyártottat firtató emilemre b.szik válaszolni. Itt helyben azt mondták a motorosboltban, hogy épp ktm-hez nem tartanak utángyártottat, amúgy meg 3-4000 forint a többi géphez.
Szal már megint halmozottan hátrányos helyzetű vagyok mert ktm-em van, azon belül is egy ritka alfaj, ráadásul nem pesten élek... Az ilyen ne motorozzon...


Mailben ezekkel a kisebb boltokkal kommunikálni sajnos elég esélytelen :fuck
Viszont a MotorLine - bár amúgy eléggé egy elb.szott társaságnak tűnnek - elég gyorsan és viszonylag rugalmasan reagálta le az e-mail-es megkeresésemet :wow:

Na, megjöttem a nyaralásból,oszt örömmel láttam, hogy a Jézuska hozott nekem egy szép új fékkart és kuplungkart a motoroázistól. A jó hír, hogy bazi olcsók voltak. A rossz, hogy egyik sem jó a gépre. :m32 A fékkarnak köze sincs hozzá, totál másképp néz ki, a kuplungkarnak annyi a nyűgje, hogy az a kis kidudorodás hiányzik róla ami a mikrokapcsolót működteti. Mondjuk ezek a mikrokapcsolók amúgy is a bögyömben vannak, lehet, hogy szép csöndesen kiiktatom őket a retekbe...
Most küldök nekik képet az eredetiről, mert a lista alapján valamit elnéztek a srácok de csúnyán...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 20, 21:16 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Újság van, örömhír, nekem bódogság, de még nem nyilatkozom! :-)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 20, 21:35 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Koriori írta:
Újság van, örömhír, nekem bódogság, de még nem nyilatkozom! :-)


Na mozogjá' és mondjad elfelé! :pokeas:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 21, 19:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Unokád lesz ? :yeah

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 21, 20:52 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
mic71 írta:
Unokád lesz ? :yeah

Hál' Istennek még nem, jól kioktattam a gyereket, hogy mitől lesz, meg arról is, hogy mitől nem. Egyenlőre nagyon élvezi a gyártási folyamatot....:-)

De a lényeg, eddigi elveimmel ellentétben beruháztam a egy sport dobra. Nem Akra hanem Sebring. 2X60mm-es nyíláson át lélegzik. De asszem a jó szomszédi viszony miatt benne hagyom a DB killert. Az egyik kolléga eladja a 990-es adventure-ját és megvettem tőle a csöveket. Ma fejeztem be az átépítést. A garázsban nagyon dögös a hangja, azt hiszem a rendszámtábla tartót lejjebb kell majd raknom mert el fog égni. Próbaút holnap, aztán meglátjuk. A hang az király, de ha többet eszik vele a gép akkor le fogom szedni. Mindig az vallottam, hogy inkább elmotorozom az árát egy ilyen csőnek, de már nem bírtam magammal annyira vágytam rá. Legfeljebb tavasszal eladom, de most muszáj volt kipróbálnom. Kép

Kép: http://picasaweb.google.hu/sandor.gabna ... 7606954162
Nem tudom beszúrni a képet, de itt van.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára xerxesza 2009 szept. 21, 21:18-kor.
Majd Xerx megcsinálja....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 21, 21:03 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 20, 19:11
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Pécs
LEGYEN BENNE SOK ŐRÖMÖD! :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 21, 21:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
colos írta:
LEGYEN BENNE SOK ŐRÖMÖD! :yeah

Legyen legyen!
Na ma megvolt a próbakör. Hát jobban műkszik vele a gép. Simább, alacsonyabb fordulatról kezd rángatás nélkül megindulni. Kicsit furcsa, hogy hangosabb amikor odaadom neki a tüzet. Ma amikor megjöttem, kiszedtem belőle a DB killert. Holnap úgy próbálom, lehet megútálnak a szomszédok, mert reggel korán megyek....

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 24, 21:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Uraim!

Kuplung téma. LC8-akon ugye el szokik durranni. Van egy német figura, aki megtervezett és legyártott egy megoldást, és 130 EUR-ért árulja. 5 db felett 120-ért adja. Ez ugye kicsit kevesebb, mint az új munkahenger, viszont ugye akinek még garis, annak nem aktuális, vagy nem tudom.

A kérdés, hogy kit érdekelne?

Itt van róla kép:

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=1 ... c&start=30

alul

Kép

Ja, aszondja, hogy azóta már 3 o-gyűrűs és kicsit szebb a kinézete. Van amúgy fekete, arany, meg kék színben.

No, valakit érdekelne?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 24, 21:27 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Te Áron!
Én abból szörnyű német nyelvből semmit sem értek. A kép alapján nem tudom eldönteni, hogy acél vagy aluménium a ház anyaga! Ha a ház saválló akkor jó lenne!
De valójában mindegy, engem érdekel egy!! Miután a jelenlegi még üzemképes, azt betenném tarcsinak, ezt pedig beépíteném. A szín az vagy a képen látott natúr, vagy a fekete.
Ja és kösz az öletet!!!!!!!!!!!!!!!!
xerxesz írta:
Uraim!

Kuplung téma. LC8-akon ugye el szokik durranni. Van egy német figura, aki megtervezett és legyártott egy megoldást, és 130 EUR-ért árulja. 5 db felett 120-ért adja. Ez ugye kicsit kevesebb, mint az új munkahenger, viszont ugye akinek még garis, annak nem aktuális, vagy nem tudom.

A kérdés, hogy kit érdekelne?

Itt van róla kép:

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=1 ... c&start=30

alul

Kép

Ja, aszondja, hogy azóta már 3 o-gyűrűs és kicsit szebb a kinézete. Van amúgy fekete, arany, meg kék színben.

No, valakit érdekelne?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 24, 21:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Te Áron!
Én abból szörnyű német nyelvből semmit sem értek. A kép alapján nem tudom eldönteni, hogy acél vagy aluménium a ház anyaga! Ha a ház saválló akkor jó lenne!
De valójában mindegy, engem érdekel egy!! Miután a jelenlegi még üzemképes, azt betenném tarcsinak, ezt pedig beépíteném. A szín az vagy a képen látott natúr, vagy a fekete.
Ja és kösz az öletet!!!!!!!!!!!!!!!!

Az alapgondolat Csabitól jött, ő talált egy ilyet az Ebay-en, csak én felkutattam, leemileztem.

Alumíniumból van, szószerint nem tudom, de aszondja, hogy nagy szilárdságú alumínium. Állítólag 15.000km felett járnak vele a legelsők, eddig hibamentes. Nem tudom, mennyit ment el a gyári.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 25, 23:20 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Koriori írta:
Te Áron!
Én abból szörnyű német nyelvből semmit sem értek. A kép alapján nem tudom eldönteni, hogy acél vagy aluménium a ház anyaga! Ha a ház saválló akkor jó lenne!
De valójában mindegy, engem érdekel egy!! Miután a jelenlegi még üzemképes, azt betenném tarcsinak, ezt pedig beépíteném. A szín az vagy a képen látott natúr, vagy a fekete.
Ja és kösz az öletet!!!!!!!!!!!!!!!!

Az alapgondolat Csabitól jött, ő talált egy ilyet az Ebay-en, csak én felkutattam, leemileztem.

Alumíniumból van, szószerint nem tudom, de aszondja, hogy nagy szilárdságú alumínium. Állítólag 15.000km felett járnak vele a legelsők, eddig hibamentes. Nem tudom, mennyit ment el a gyári.

Az első gyári 37000km-nél lett nálam cserélve, eléggé össze-vissza olajcserék mellett. A jelenlegivel 69000-nél járok, de minden olajcserénél cserélem benne az olajat. Ha nagyon rosszul néz ki akkor közben is. Még működik, de ez a kütyü olcsóbb mint a gyári cucc. Szerintem egy próbát megér, mert bizalomgerjesztő a kinézete.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 05, 21:27 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Na kuplung téma. Ma felszereltem a Sigutech gyártmányú alsó munkahengert. Finoman műkszik, tapasztalat gyűjtés az idén már nem sok lesz, de közhírré teszem. Beszereléskor kicsit meg kell buherálni a váltókart is. Én nem hajlítottam ki, egyenlőre egy kattanással lejjebb tettem, majd kiderül meg tudom-e szokni a váltókar állását. A km-óra állás 69175.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 06, 21:09 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Koriori írta:
Na kuplung téma. Ma felszereltem a Sigutech gyártmányú alsó munkahengert. Finoman műkszik, tapasztalat gyűjtés az idén már nem sok lesz, de közhírré teszem. Beszereléskor kicsit meg kell buherálni a váltókart is. Én nem hajlítottam ki, egyenlőre egy kattanással lejjebb tettem, majd kiderül meg tudom-e szokni a váltókar állását. A km-óra állás 69175.

Na ma kerültem egy 500-ast. Jó lesz a kuplung, majd hosszútávon kiderül mennyit ér.
Xerx! Ha nem hajlítod el a váltókart akkor ne terepen kezdd el megszokni a váltókar alsó pozíciót.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 06, 21:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Koriori írta:
Na kuplung téma. Ma felszereltem a Sigutech gyártmányú alsó munkahengert. Finoman műkszik, tapasztalat gyűjtés az idén már nem sok lesz, de közhírré teszem. Beszereléskor kicsit meg kell buherálni a váltókart is. Én nem hajlítottam ki, egyenlőre egy kattanással lejjebb tettem, majd kiderül meg tudom-e szokni a váltókar állását. A km-óra állás 69175.

Na ma kerültem egy 500-ast. Jó lesz a kuplung, majd hosszútávon kiderül mennyit ér.
Xerx! Ha nem hajlítod el a váltókart akkor ne terepen kezdd el megszokni a váltókar alsó pozíciót.

Nem hajlítottam, nem bírtam. Lejjebb állítottam. Holnap megyek terepre :D

De legalább jól néz ki.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 07, 20:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Koriori írta:
Koriori írta:
Na kuplung téma. Ma felszereltem a Sigutech gyártmányú alsó munkahengert. Finoman műkszik, tapasztalat gyűjtés az idén már nem sok lesz, de közhírré teszem. Beszereléskor kicsit meg kell buherálni a váltókart is. Én nem hajlítottam ki, egyenlőre egy kattanással lejjebb tettem, majd kiderül meg tudom-e szokni a váltókar állását. A km-óra állás 69175.

Na ma kerültem egy 500-ast. Jó lesz a kuplung, majd hosszútávon kiderül mennyit ér.
Xerx! Ha nem hajlítod el a váltókart akkor ne terepen kezdd el megszokni a váltókar alsó pozíciót.

Nem hajlítottam, nem bírtam. Lejjebb állítottam. Holnap megyek terepre :D

De legalább jól néz ki.

Jól néz kia az tény, de így lejjebb állított helyzetben könnyebben leér-törik ha balra bukik az ember. Tólka asztarózsna - ahogy az orosz mondja (csak óvatosan)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 07, 21:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Jól néz kia az tény, de így lejjebb állított helyzetben könnyebben leér-törik ha balra bukik az ember. Tólka asztarózsna - ahogy az orosz mondja (csak óvatosan)

Nah, ma voltam vele. Mondjuk ezt a letörős sztorit kicsit erőltetettnek érzem, de állva tényleg kényelmetlenebb váltani így. Most egyenlőre így marad. Kami aszondta, hogy ő nem szívesen hajlítgatná a váltókart, mert félő, hogy eltörik. Meglátjuk. Lehet, hogy majd rápróbálkozom.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 08, 20:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Koriori írta:
Jól néz kia az tény, de így lejjebb állított helyzetben könnyebben leér-törik ha balra bukik az ember. Tólka asztarózsna - ahogy az orosz mondja (csak óvatosan)

Nah, ma voltam vele. Mondjuk ezt a letörős sztorit kicsit erőltetettnek érzem, de állva tényleg kényelmetlenebb váltani így. Most egyenlőre így marad. Kami aszondta, hogy ő nem szívesen hajlítgatná a váltókart, mert félő, hogy eltörik. Meglátjuk. Lehet, hogy majd rápróbálkozom.

Van egy kolléga aki kb 10 ropiért eladna egy használt váltókart. Én sokalltam érte, de ha téged lázba hoz, megadom az elérhetőségét. A számládat nézted már? Írtam mélt is, nem reagáltál. LÉcci monnyá ÁÁÁÁÁt vagy BBBBBét!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 12, 16:47 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
xerxesz írta:
Koriori írta:
Jól néz kia az tény, de így lejjebb állított helyzetben könnyebben leér-törik ha balra bukik az ember. Tólka asztarózsna - ahogy az orosz mondja (csak óvatosan)

Nah, ma voltam vele. Mondjuk ezt a letörős sztorit kicsit erőltetettnek érzem, de állva tényleg kényelmetlenebb váltani így. Most egyenlőre így marad. Kami aszondta, hogy ő nem szívesen hajlítgatná a váltókart, mert félő, hogy eltörik. Meglátjuk. Lehet, hogy majd rápróbálkozom.

Van egy kolléga aki kb 10 ropiért eladna egy használt váltókart. Én sokalltam érte, de ha téged lázba hoz, megadom az elérhetőségét. A számládat nézted már? Írtam mélt is, nem reagáltál. LÉcci monnyá ÁÁÁÁÁt vagy BBBBBét!

Néztem, meggyött, nemmondtam :D

10 ropi sok. Nekemis.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 13, 20:07 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
10 ropi sok. Nekemis.

Majd kiokoskodok valamit. Ahogy az időjárást elnézem lesz időm. Akkor is összekoccannak a fogaim, ha csak kinézek az ablakon. Lehet öregszek már.
Nem kérek megjegyzést a koromra, mert legközelebb ha összefutunk bepelenkázlak! :lol: :m9 :lol: :lol: :m9 :lol: :m9

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 14, 21:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Egy érdekesség, máshonnan loptam: http://www.youtube.com/watch?v=QdIUO2yS3VA

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 20, 8:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/30238

Nem biztos, hogy rossz. 950 Adv S, narancs. Mondjuk a "befecskendezős" a leírásban hülyeség, de különben még akármi is lehet....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 15:46 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Uraim!

Mondjatok nekem benzinálló tömítő/ragasztó anyagot! Az FBS nem az :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 16:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
Uraim!

Mondjatok nekem benzinálló tömítő/ragasztó anyagot! Az FBS nem az :D


Mit szeretnél csinálni?

Ha tömíteni, de nincs különösebb elvárás a benzinállóságon kívül, akkor Loctite 5699.
Ha legyen kicsit gumialapúbb, és hőállónak is kell lennie, akkor ABRD RTV Red szilikonpaszta.
Ha az egész motort össze akarod bombaállóra ragasztani, akkor Loctite 96092.

De sok finomabb árnyalat is létezik a három véglet közt, csak tudni kell, hogy mit szeretnél csinálni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 18:27 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesz írta:
Uraim!

Mondjatok nekem benzinálló tömítő/ragasztó anyagot! Az FBS nem az :D


Mit szeretnél csinálni?

Ha tömíteni, de nincs különösebb elvárás a benzinállóságon kívül, akkor Loctite 5699.
Ha legyen kicsit gumialapúbb, és hőállónak is kell lennie, akkor ABRD RTV Red szilikonpaszta.
Ha az egész motort össze akarod bombaállóra ragasztani, akkor Loctite 96092.

De sok finomabb árnyalat is létezik a három véglet közt, csak tudni kell, hogy mit szeretnél csinálni.

Üdv,

pancel


Vót rá egy kisebb összegem, hogy te tudni fogod, csak mégis milyen lett volna direktben felhívni téged. :D

Szóval a bal oldali tankomon a tanksapka alatt a perem el van repedve.

http://picasaweb.google.com/xerxesza/20 ... 4470357522

Ergo nagyon tartani nem kell, inkább ilyen tömítő funkciója lenne.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 19:07 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
xerxesz írta:
Uraim!

Mondjatok nekem benzinálló tömítő/ragasztó anyagot! Az FBS nem az :D


Mit szeretnél csinálni?

Ha tömíteni, de nincs különösebb elvárás a benzinállóságon kívül, akkor Loctite 5699.
Ha legyen kicsit gumialapúbb, és hőállónak is kell lennie, akkor ABRD RTV Red szilikonpaszta.
Ha az egész motort össze akarod bombaállóra ragasztani, akkor Loctite 96092.

De sok finomabb árnyalat is létezik a három véglet közt, csak tudni kell, hogy mit szeretnél csinálni.

Üdv,

pancel



Vót rá egy kisebb összegem, hogy te tudni fogod, csak mégis milyen lett volna direktben felhívni téged. :D

Szóval a bal oldali tankomon a tanksapka alatt a perem el van repedve.

http://picasaweb.google.com/xerxesza/20 ... 4470357522

Ergo nagyon tartani nem kell, inkább ilyen tömítő funkciója lenne.


Akkor ide a zsetont... :grin:

Na szóval... vegyél egy tubus gázipari gumiám pasztát (nagyjából majdnem minden vízszerelési boltban kapni), és majszold össze azzal. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 19:43 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Akkor ide a zsetont... :grin:

Na szóval... vegyél egy tubus gázipari gumiám pasztát (nagyjából majdnem minden vízszerelési boltban kapni), és majszold össze azzal. :grin:

Üdv,

pancel


http://www.kohazy.hu/?id=termekek&produ ... &nyelv=hun

Ilyent pl?

Persze hamost igazi GencsyDani lennék, akkor megkérdezném, hogy olcsóbban nem-e lehet :yeah :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 okt. 24, 19:59 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
pancel írta:
Akkor ide a zsetont... :grin:

Na szóval... vegyél egy tubus gázipari gumiám pasztát (nagyjából majdnem minden vízszerelési boltban kapni), és majszold össze azzal. :grin:

Üdv,

pancel


http://www.kohazy.hu/?id=termekek&produ ... &nyelv=hun

Ilyent pl?

Persze hamost igazi GencsyDani lennék, akkor megkérdezném, hogy olcsóbban nem-e lehet :yeah :lol:


Aham, ezaz...
Ha olcsóbban akarod megvenni, vegyél egy raklappal, akkor szerintem 300.-ért odaadják tubusonként... :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 05, 19:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Újabb kuplungmanufaktúra, az elromlandók kiküszöbölésére

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 08, 17:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ma szerelgettem motor, mert vettem telóharisnyát. És mivel úgy éreztem, hogy kacska a kormányom, azt is szétszedtem. Ugye a tavaszi esés után Norbiék rakták rendbe a motort. Én nem akarom őket bántani, mert minden KTM-em hozzájuk hordtam, de azért vethettek volna erre egy pillantást:
Csatolmány:
P1030926_S.JPG
P1030926_S.JPG [ 45.88 KiB | Megtekintve 27209 alkalommal. ]

Ezek ugye a kormánykifli tartó csavarjaim. Fasza. Namindegy. Ezek amúgy sima Praktikeres csavarok voltak, és szerintem jól bírták, csak az esés után cserélni kellett volna.

Amúgymeg ilyen szépséges telóharisnyám lett:
Csatolmány:
P1030924_s.JPG
P1030924_s.JPG [ 45.99 KiB | Megtekintve 27209 alkalommal. ]

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 08, 18:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
És tulajdonképp mi baja ezeknek a csavaroknak? :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 08, 18:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
És tulajdonképp mi baja ezeknek a csavaroknak? :grin:

Üdv,

pancel


Jobb szeretem magam forgatni a kormányt, a csavar csak tartsa szépen egyenesen :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 16, 18:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Ma szerelgettem motor, mert vettem telóharisnyát. És mivel úgy éreztem, hogy kacska a kormányom, azt is szétszedtem. Ugye a tavaszi esés után Norbiék rakták rendbe a motort. Én nem akarom őket bántani, mert minden KTM-em hozzájuk hordtam, de azért vethettek volna erre egy pillantást:
Csatolmány:
P1030926_S.JPG

Ezek ugye a kormánykifli tartó csavarjaim. Fasza. Namindegy. Ezek amúgy sima Praktikeres csavarok voltak, és szerintem jól bírták, csak az esés után cserélni kellett volna.

Amúgymeg ilyen szépséges telóharisnyám lett:
Csatolmány:
P1030924_s.JPG

Akkor most szép új csavarjaid vannak?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2009 nov. 16, 21:13 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
xerxesz írta:
Ma szerelgettem motor, mert vettem telóharisnyát. És mivel úgy éreztem, hogy kacska a kormányom, azt is szétszedtem. Ugye a tavaszi esés után Norbiék rakták rendbe a motort. Én nem akarom őket bántani, mert minden KTM-em hozzájuk hordtam, de azért vethettek volna erre egy pillantást:
Csatolmány:
P1030926_S.JPG

Ezek ugye a kormánykifli tartó csavarjaim. Fasza. Namindegy. Ezek amúgy sima Praktikeres csavarok voltak, és szerintem jól bírták, csak az esés után cserélni kellett volna.

Amúgymeg ilyen szépséges telóharisnyám lett:
Csatolmány:
P1030924_s.JPG

Akkor most szép új csavarjaid vannak?


Ja, azok. Vettem egy marékkal belőle :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség