KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
Mitől lehet?!? http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=35 |
Oldal: 1 / 6 |
Szerző: | gencsydani [ 2006 márc. 19, 23:15 ] |
Hozzászólás témája: | Mitől lehet?!? |
Mitől lehet az, hogy ha jobbra (majdnem ütközésig) elfordítom a kormányt, akkor egyszerűen leáll a motor? Gondolom, a bowden(ek) feszülésével lehet vhogy összefüggésben a dolog, de hogy hogy azt nem értem, mert még az alapjárat is fel van tekerve! Ötletek? /mic, ne írd be, hogy ne fordítsam jobbra a kormányt! Kösz! ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 márc. 19, 23:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem a dekompresszor bowdened feszül? |
Szerző: | gencsydani [ 2006 márc. 19, 23:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Nem a dekompresszor bowdened feszül?
Hmmm, erre nem is gondoltam! Köszi, lehet, tényleg ez lesz a gond! |
Szerző: | kope68 [ 2006 márc. 19, 23:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
Más bowden nem állíthatja le, esetleg még a vészleállító kapcsolóban lehet kontakthiba, de nem hinném. Sztem tuti a dekobowden. Ha egyik sem, akkor ne fordítsd jobbra a kormányt! ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 márc. 19, 23:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Ha egyik sem, akkor ne fordítsd jobbra a kormányt!
![]() ![]() Amíg a krosszgumik vannak fent, végülis nagyobb kormányelmozdítás nélkül is meg lehet oldani a jobbrakanyarodást, de a SM-val gondban leszek! ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 19, 23:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Mitől lehet?!? |
gencsydani írta: Mitől lehet az, hogy ha jobbra (majdnem ütközésig) elfordítom a kormányt, akkor egyszerűen leáll a motor? Gondolom, a bowden(ek) feszülésével lehet vhogy összefüggésben a dolog, de hogy hogy azt nem értem, mert még az alapjárat is fel van tekerve!
Ötletek? /mic, ne írd be, hogy ne fordítsam jobbra a kormányt! Kösz! ![]() Dani, csak balra fordítsd a kormányt!!! Így yóóó???? ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 19, 23:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza. |
Szerző: | gencsydani [ 2006 márc. 19, 23:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza.
Az lehet. Bár igazából azóta tűnt fel, hogy végre sikerült beépítenem a kormánymagasítást. |
Szerző: | aranyszu [ 2006 márc. 20, 1:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem volt olyan nyáron, 2× is!!! Foggalam sincs hogyan, de egy kábel köteg kidörzsölődött s zárlatot csinált a drága, de mire erre rájöttem... no meg észrevettem... sztem nézd meg azokat is... |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 20, 10:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: mic71 írta: Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza. Az lehet. Bár igazából azóta tűnt fel, hogy végre sikerült beépítenem a kormánymagasítást. Akkor a bowden elvezetést nézd meg és a holtjátékát. |
Szerző: | szabcsab [ 2006 márc. 20, 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én is a dekompresszor bovdenre tippelek, nálam is ugyanez volt a jelenség a kormány magasító és a Magura EX kormány felszerelése után. A megoldást nem tudtam másképp orvosolni, mint gyártanom kellett 5-6 cm-el hosszabb bovdent! |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 20, 23:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lehet venni hosszabb bowdent, ha jól emlékszem. |
Szerző: | zorromoto [ 2006 márc. 21, 22:05 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szasztok. A régi lc8 topikba kezdtem a témát boncolgatni de akkor ide is beírom (tööb szem többet lát ) ![]() tehát tavaly is előfordúlt néha ,de most idéis csinálta a következőt a masina: városi motorozásról beszélek.Araszolás a sorok közt, vízhőfok felmegy az ötödik rovátkára-ventillátor bekapcsol .Ez idáig OK.de mikor megállok akkoe elkezdi kihugyozni a vizet a tartályból.Ha utána megyek vele folymatosan tehát kapja a hűtést ,akkor egyből visszamegy 4- rovátkára a kijelző és visszább megy a kiegyenlítő tartálya a víz is.Kérdés hogy ez a LC8-ok tipikus betegsége vagy egy másik dolog amit mondtak nekem ,hogy levegős a rendszer .De kérdem ez tavaly óta nem tudta magát légteleníteni?Bár ezen van légtelenítő csavar is állítólag.(norbiék azt mondták hogy valószínű ez az lesz) No mit mondtok erre? már kaptam pár választ ,de kíváncsi vagyok mindenkiére. nagyon nincs kedven szétbombáztatni a blokkot (igaz még garis de akkor is) |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 21, 22:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet. Mitől lett ez a jelenség? |
Szerző: | zorromoto [ 2006 márc. 21, 22:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni. mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar . |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 21, 22:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
zorromoto írta: igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni.
mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar . Álltalában a vízpumpa tetején vagy a blokkon van egy csavar. Norbiék nem tudták megmondani? |
Szerző: | aranyszu [ 2006 márc. 21, 22:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet.
Mitől lett ez a jelenség? Nekem olyat csinált... hűtő le, hűtő fel... tele raktam vízzel de csordúltig... tudtam, hogy nyomni fogja, mert ugye tele van s melegszik tágul stb... De mikor már kihűlt állapotában belenéztem s nem láttam folyadékot majd mentem vele egy erőset... s nyomta!!! Pedig 90 fokon volt a hőmérőm... nah erre kérek választ mert én nem értem... |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 21, 23:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: mic71 írta: A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet. Mitől lett ez a jelenség? Nekem olyat csinált... hűtő le, hűtő fel... tele raktam vízzel de csordúltig... tudtam, hogy nyomni fogja, mert ugye tele van s melegszik tágul stb... De mikor már kihűlt állapotában belenéztem s nem láttam folyadékot majd mentem vele egy erőset... s nyomta!!! Pedig 90 fokon volt a hőmérőm... nah erre kérek választ mert én nem értem... Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt ![]() |
Szerző: | aranyszu [ 2006 márc. 21, 23:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt
![]() Hol vagy hogyan légtelenítsem? mert olyat nem csináltam ![]() azt hittem hogy forgatja a vizet légtelenedik... |
Szerző: | zorromoto [ 2006 márc. 21, 23:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: zorromoto írta: igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni. mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar . Álltalában a vízpumpa tetején vagy a blokkon van egy csavar. Norbiék nem tudták megmondani? már említettemanorbinak ,de ezidáig nem tulajdinítottam nagy ügynek ,de hogy most már így kezdem az évadot hogy a város közepén hugyozik ..... no az már sok tehát ma álltam rá igazán az ügyre ,éds holnap le is légteleníteném hogy előrébb legyek. csak tunnám hol van. |
Szerző: | mic71 [ 2006 márc. 21, 23:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: mic71 írta: Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt ![]() Hol vagy hogyan légtelenítsem? mert olyat nem csináltam ![]() azt hittem hogy forgatja a vizet légtelenedik... Ha lezárod a hűtő tetejét? A kezelésijébe benne van, ha jól emlékszem. |
Szerző: | aranyszu [ 2006 márc. 21, 23:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Ha lezárod a hűtő tetejét?
A kezelésijébe benne van, ha jól emlékszem. Ott a pont!! Igazad van! Meglesem akkor... |
Szerző: | kope68 [ 2006 márc. 21, 23:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zorro! A képen az 5-ös meg a 6-os a légtelenítő |
Szerző: | zorromoto [ 2006 márc. 22, 17:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jelentem a légtelenítés megtörtént. Majd ezek után a dugó rekonstruálása. És úgy néz ki sikerűlt helyrehozni a dolgot mert már nem hugyozik pedig álltam vele nem kicsit járó motorral meg gurulgattam kb 5-el Most ennek nagyon örülök ![]() köszi a tanácsokat |
Szerző: | Koriori [ 2006 márc. 22, 22:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
zorromoto írta: Jelentem a légtelenítés megtörtént.
Majd ezek után a dugó rekonstruálása. És úgy néz ki sikerűlt helyrehozni a dolgot mert már nem hugyozik pedig álltam vele nem kicsit járó motorral meg gurulgattam kb 5-el Most ennek nagyon örülök ![]() köszi a tanácsokat Röviden összefoglalva: Hurrá!! |
Szerző: | szabcsab [ 2006 márc. 26, 11:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
LC4-en Dellorto PHM40-el kb. mekkora az ideális alapjárat, hogy gázadásra ne dögöljön meg? |
Szerző: | zorromoto [ 2006 ápr. 01, 23:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam ![]() Hmmm. Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta. Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni? Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam. Mit javasoltok? |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 02, 13:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem Ócsázz egyet. Ők tutira jól lelégtelenítik, ha pedig más baj van, akkor ott kiderül. Nem éri meg kísérletezni, mert lehet, hogy többe kerül a végén. |
Szerző: | Stunt62510 [ 2006 ápr. 05, 14:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
zorromoto írta: ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam
![]() Hmmm. Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta. Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni? Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam. Mit javasoltok? Szerintem hengerfej tömítés csere és minden megoldódik. |
Szerző: | zorromoto [ 2006 ápr. 06, 21:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Stunt62510 írta: zorromoto írta: ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam ![]() Hmmm. Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta. Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni? Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam. Mit javasoltok? Szerintem hengerfej tömítés csere és minden megoldódik. Stunt: úgy néz ki hogy nem kell szétbombázni ,csak egy hűtősapkát cserélni ![]() |
Szerző: | szabcsab [ 2006 ápr. 08, 19:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
A hűtőviz "hugyozáshoz" nekem is volna egy érdekes tapasztalatom. Igaz nekem csak egy LC4-em van, amin nincs kiegyenlítő tartály, viszont az enyém is állandóan vizelt. A probléma a következő volt: A hűtősapka tömítése alul nem tudott felfeküdni, mert a hűtő felfekvő felülete egyenetlen volt és így állandóan engedett. Egy asztalosipari szerszámmal felcsiszoltam, és tökéletes lett! |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 máj. 06, 21:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hali, Egy első kerékcsere után,irtozatosan nyikorog a fék(megállás előtt,szal ha kb.40nél gyorsabban mész akkor csak első féket húzod akkor nem nyikorog). OKA?! a fékbetétek mozdulhattak el? Közel van a kopás határ elsőnél...(jo tudom, mindegyik ilyen nyikorgós, na de ennyire nem volt hangos, mostmár hidegen és melegen is csinálja) :S |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 06, 21:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
KusziMoto írta: Hali,
Egy első kerékcsere után,irtozatosan nyikorog a fék(megállás előtt,szal ha kb.40nél gyorsabban mész akkor csak első féket húzod akkor nem nyikorog). OKA?! a fékbetétek mozdulhattak el? Közel van a kopás határ elsőnél...(jo tudom, mindegyik ilyen nyikorgós, na de ennyire nem volt hangos, mostmár hidegen és melegen is csinálja) :S Valószínű, hogy a kopott betétek jobban berezegnek a helyükön. Nekem az SM hátsó féke csinálta új korától kezdve, de annyira, ha kocsisor között fékeztem széthúzódtak, mert azt hitték IFA robbant közéjük ![]() ![]() ![]() Nekem az segített, hogy rézpasztával bekentem a betét hátulját, ahol nekiér a dugattyúnak. Jóval halkabb lett. |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 máj. 07, 11:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi! ![]() és rézpasztát honnan szedjek??? ![]() |
Szerző: | dukezoli [ 2006 máj. 07, 11:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
KusziMoto írta: Köszi!
![]() és rézpasztát honnan szedjek??? ![]() Motorex készít ilyen rézpasztát, a Zsembery-nél Törökbálinton kapható. Szerintem van Ócsán is, igaz Mic? Esetleg csapágy bolt |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 07, 12:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
dukezoli írta: KusziMoto írta: Köszi! ![]() és rézpasztát honnan szedjek??? ![]() Motorex készít ilyen rézpasztát, a Zsembery-nél Törökbálinton kapható. Szerintem van Ócsán is, igaz Mic? Esetleg csapágy bolt Ja, én is Tbálinton vettem. |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 máj. 15, 23:25 ] |
Hozzászólás témája: | érdekes moraly...:S |
hali, mostanában ritkán de előfordul... leállítás után, kb. az első 5 percben. olyan hang csendül fel,mint mikor nem eléggé rugod meg,hogy beinduljon. csak "nyafog egyet". most ezt nehéz lenne leirni, h. mit ad ki. ![]() (kb.1sec alatti "morgás") szal mitől lehet??! tapasztaltatok már ilyet? vagy hasonlót? |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 16, 11:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érdekes moraly...:S |
KusziMoto írta: hali,
mostanában ritkán de előfordul... leállítás után, kb. az első 5 percben. olyan hang csendül fel,mint mikor nem eléggé rugod meg,hogy beinduljon. csak "nyafog egyet". most ezt nehéz lenne leirni, h. mit ad ki. ![]() (kb.1sec alatti "morgás") szal mitől lehet??! tapasztaltatok már ilyet? vagy hasonlót? kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló. |
Szerző: | BaLaGe [ 2006 máj. 16, 13:23 ] |
Hozzászólás témája: | 4-ben kihagy a gáz |
Hi. Nekem van egy 525 sx-em.olyan bajom van h 4-ben CSAK 4-nem pl ha húzom a gázt vagy tartom akkor olyant csinál mintha nem kapna néha kaját. mitől lehet ez? kösz by BLG |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 16, 21:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 4-ben kihagy a gáz |
BaLaGe írta: Hi.
Nekem van egy 525 sx-em.olyan bajom van h 4-ben CSAK 4-nem pl ha húzom a gázt vagy tartom akkor olyant csinál mintha nem kapna néha kaját. mitől lehet ez? kösz by BLG Karbit pucoltad már? Megfelelő a benyaszint a karbiban? |
Szerző: | Vendég [ 2006 máj. 18, 12:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re:re: 4-ben kihagy a gáz |
A karbit kipucoltam , a szint is jó. én arra gyanakszom h nem rakja be rendesen a 4-est. hány léptetővilla van benne? Mert arra gondoltam h 2 lehet benne s a 2. az a 4-est kapcsolja s lehet h az van elkopva. mert csak negyedikben dobálja ki. olyan mintha huzogatnám rá a kuplungot. mintha behúznám picit aztán hirtelen rá.lényegében ezt csinálja. nem is szakaszosan hanem össze vissza. szal fogskerék fog se törhetett le. |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 máj. 20, 0:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érdekes moraly...:S |
kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló.[/quote] ---- dee olyasmi. de amikor csinálja gyujtás levéve... leállítás után egy - két perccel... (eddig kétszer fordult elő). |
Szerző: | xerxesza [ 2006 máj. 21, 16:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érdekes moraly...:S |
KusziMoto írta: Idézet: kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló. ---- dee olyasmi. de amikor csinálja gyujtás levéve... leállítás után egy - két perccel... (eddig kétszer fordult elő). DukeZolinak is valami ilyesmi van a Duke-kal! Nem Zoli??? |
Szerző: | dukezoli [ 2006 máj. 21, 16:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
igen nekem is csinálta az utóbbi időben, hogy leállítás után pár percel, fordul még a főtengely (hallani hogy a dekoja kattan.) |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 21, 21:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Rájöttem mitől van. Túl korán leállítjátok a motort. Még menne pár kört és ezt jelzi nektek ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | KusziMoto [ 2006 máj. 23, 2:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Rájöttem mitől van. Túl korán leállítjátok a motort. Még menne pár kört és ezt jelzi nektek
![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 máj. 23, 18:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom: olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002). A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! ![]() ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 23, 20:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom:
olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002). A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! ![]() ![]() Önts a szűrő házába olajat és próbáld meg úgy. |
Szerző: | gencsydani [ 2006 máj. 23, 20:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: gencsydani írta: Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom: olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002). A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! ![]() ![]() Önts a szűrő házába olajat és próbáld meg úgy. Közben kaptam Stunt-tól egy tippet, sajnos bejött: ![]() Ezt találtam a kuplungfedelet levéve az olajban. Fénykorában vmelyik olajpumpám meghajtó fogaskereke volt ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2006 máj. 23, 20:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bakker, ez volt az első tippem ![]() ![]() Már csak az a kérdés, mióta nem volt kenés... |
Oldal: 1 / 6 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |