KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
LC4 690 SM http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=452 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 17, 20:55 ] |
Hozzászólás témája: | LC4 690 SM |
Mivel vannak velemenyek/infok szetszorva a forumban, gondoltam szedjuk ossze itt. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 17, 23:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Ami ennél is izgalmasabb: MESÉLJ! Milyen tapasztalataid vannak? Osztod a Motorrevűben megjelent cikk tartalmát? "könnyedség mámora, a futóműtől nem jutni szóhóz, alsó fordulatszám tartományban középszerű motor, megszűntetett vibrációk, könnyedén 180km/h-ig, kristálytiszta visszajelzés az útról..."
a bejaratason tul vagyunk. sokat finomodott a motor, bar ez biztos megszokott (nem volt meg bejaratos motorom). 3000 alatt tovabbra sem szeret menni, inkabb csak reszket. 3-4000 kozt mostmar hasznalhato, de nem tortenik sok izgalmas. 4000 folott meg egyre erosebb, ahogy no a fordulat. veget nem probaltam, csak 150-ig (6000 alatt van vhol, ha jol emlekszem), eleg hirtelen elerte, pedig nem huztam full gazt. utazonak is tokeletes, remiszto oldalszelem fujt, megis stabil volt. szoval ha az ember birja, a motornak nem okoz gondot. a futomuvel meglepo tapasztalataim vannak. nincs sok osszehasonlitasi alapom, de ez felelmetes. siman lehet kovetni, mikor, milyen es mennyi kavicson megy at, hol, mennyire csuszik es befejezi-e. sosem ereztem meg ilyet. a szokasos uthibak nem okoznak gondot. ha iven van, ott is marad. viszont direkt barmikor lehet szukiteni, boviteni az ivet, gyorsitani, lassitani. nekem a gumik is nagyon tetszenek. pl. lassu labkirakos kanyarbol kigyorsitaskor elforgott a hatso kerek, es egyaltalan nem volt remito, kezelheto maradt. egyszeruen ereztem, mikor mennyire kell visszavenni a gazt, hogy ne legyen rossz vege. a 6-os valtot meg nem szoktam meg igazan, bar ez az en hibam lesz. talan batrabban kellene forgatni, nemtom. nagyon sokat valtok, fel is, le is. osszefoglalva a motor szerintem nagyon jo, bar az elozo ktmeket nem ismerem. a 'regiek' szerint lehet, hogy ez mar nem az igazi, de en nagyon jokat szorakozok vele. mostmar csak meg kell tanulnom motorozni. |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 18, 10:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
A futómű minősége és a motor irányíthatósága nem újdonság egy KTM tulajnak, ami furcsa a "régieknek", az az injektor viselkedése. ![]() Valóban nem az a megszokott rezgős/zakatolós durva LC4 stílus, sokkal kifinomultabb - sokaknak persze hiányzik ez a "régi" temperamentum, ahogy hiányzik a tökéletlen, de a maga nemében (szerintem ![]() ![]() Szepy law írta: g74 írta: Ami ennél is izgalmasabb: MESÉLJ! Milyen tapasztalataid vannak? Osztod a Motorrevűben megjelent cikk tartalmát? "könnyedség mámora, a futóműtől nem jutni szóhóz, alsó fordulatszám tartományban középszerű motor, megszűntetett vibrációk, könnyedén 180km/h-ig, kristálytiszta visszajelzés az útról..." a bejaratason tul vagyunk. sokat finomodott a motor, bar ez biztos megszokott (nem volt meg bejaratos motorom). 3000 alatt tovabbra sem szeret menni, inkabb csak reszket. 3-4000 kozt mostmar hasznalhato, de nem tortenik sok izgalmas. 4000 folott meg egyre erosebb, ahogy no a fordulat. veget nem probaltam, csak 150-ig (6000 alatt van vhol, ha jol emlekszem), eleg hirtelen elerte, pedig nem huztam full gazt. utazonak is tokeletes, remiszto oldalszelem fujt, megis stabil volt. szoval ha az ember birja, a motornak nem okoz gondot. a futomuvel meglepo tapasztalataim vannak. nincs sok osszehasonlitasi alapom, de ez felelmetes. siman lehet kovetni, mikor, milyen es mennyi kavicson megy at, hol, mennyire csuszik es befejezi-e. sosem ereztem meg ilyet. a szokasos uthibak nem okoznak gondot. ha iven van, ott is marad. viszont direkt barmikor lehet szukiteni, boviteni az ivet, gyorsitani, lassitani. nekem a gumik is nagyon tetszenek. pl. lassu labkirakos kanyarbol kigyorsitaskor elforgott a hatso kerek, es egyaltalan nem volt remito, kezelheto maradt. egyszeruen ereztem, mikor mennyire kell visszavenni a gazt, hogy ne legyen rossz vege. a 6-os valtot meg nem szoktam meg igazan, bar ez az en hibam lesz. talan batrabban kellene forgatni, nemtom. nagyon sokat valtok, fel is, le is. osszefoglalva a motor szerintem nagyon jo, bar az elozo ktmeket nem ismerem. a 'regiek' szerint lehet, hogy ez mar nem az igazi, de en nagyon jokat szorakozok vele. mostmar csak meg kell tanulnom motorozni. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 18, 23:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
kivancsi vagyok a 'regi' 640-esre. remelem lesz lehetosegem kiprobalni egyet, bar igazabol orulok neki, hogy a 690 olyan, amilyen. sot, kicsit feltem is. sok rosszat lehet olvasni az injektoros motorokrol. hogy tudod leirni a kulonbseget a ket motor kozt? (asszem ez hulye kerdes) |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 19, 7:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: hogy tudod leirni a kulonbseget a ket motor kozt? (asszem ez hulye kerdes)
Nem hülye a kérdés szerintem, és ha megnézed az általános autó/motorpiaci tendenciákat, akkor nagyjából egyértelmű is. A járművek egyre biztonságosabbak, stabilabbak, kényelmesebbek -> magyarul hülyebiztosabbak. A 690 első ráülésre olyan japánmotor. Sima járású, kellemes, dinamikus, gyors. Namost ez LC4 csak pont az ellenkezője ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 19, 10:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem így fogalmaznám meg. A "régi" LC4 nyersebb, "versenymotorosabb" érzetű. Amolyan "minimaldizájn" megoldás, célszerszám. A 690 nekem ennyire nem volt drasztikusan "japánmotor" (ez esetben ez számomra pejoratív kifejezés ![]() Bár valszeg ebből lehet többet eladni. ![]() A régi LC4 szerintem ugyanolyan dinamikus és gyors motor, csak éppen nem túl finom járású. Jobban érzed a technikát magad alatt és ez számomra sosem volt hátrány, sőt! Ettől persze a 690-est sem utasítanám vissza, ha nem egy 950SM lenne a második motorra vonatkozó vágyam. ![]() Szepy xerxesz írta: law írta: hogy tudod leirni a kulonbseget a ket motor kozt? (asszem ez hulye kerdes) Nem hülye a kérdés szerintem, és ha megnézed az általános autó/motorpiaci tendenciákat, akkor nagyjából egyértelmű is. A járművek egyre biztonságosabbak, stabilabbak, kényelmesebbek -> magyarul hülyebiztosabbak. A 690 első ráülésre olyan japánmotor. Sima járású, kellemes, dinamikus, gyors. Namost ez LC4 csak pont az ellenkezője ![]() |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 21, 13:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
ezt a nyersseget nem tudom igy megfogni, egyszer majd kolcson kerek vkitol egy 'regit'. egy baratom atult egy korre 650-es dominatorrol, es le is szallt gyorsan. azt mondta, ez tul szogletes, durva. a hondahoz kepest tenyleg az. a matraban annyira jot motoroztam tegnap. folyamatosan vigyorogtam, kiveve mikor remulten nyomtam a motort lefele, nehogy megismerkedjunk a szalagkorlattal. nagyon nagy elmeny ez a motor. furcsa modon a jobbos kanyaroktol tartok, es nem tudom osszerakni fejben, miert. van otletetek? |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 21, 13:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ezt a nyersseget nem tudom igy megfogni, egyszer majd kolcson kerek vkitol egy 'regit'. egy baratom atult egy korre 650-es dominatorrol, es le is szallt gyorsan. azt mondta, ez tul szogletes, durva. a hondahoz kepest tenyleg az.
a matraban annyira jot motoroztam tegnap. folyamatosan vigyorogtam, kiveve mikor remulten nyomtam a motort lefele, nehogy megismerkedjunk a szalagkorlattal. nagyon nagy elmeny ez a motor. furcsa modon a jobbos kanyaroktol tartok, es nem tudom osszerakni fejben, miert. van otletetek? Szerintem jobb lábas vagy, azért. Mindig balról szálsz fel a motorra és mindig a bal lábad teszed le először, ha megállsz. Csak gyakorlás kérdése és elmúlik. Én is így vagyok vele. Balra egész szűken meg tudok fordulni, jobbra egy parkoló kell ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 21, 13:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: law írta: ezt a nyersseget nem tudom igy megfogni, egyszer majd kolcson kerek vkitol egy 'regit'. egy baratom atult egy korre 650-es dominatorrol, es le is szallt gyorsan. azt mondta, ez tul szogletes, durva. a hondahoz kepest tenyleg az. a matraban annyira jot motoroztam tegnap. folyamatosan vigyorogtam, kiveve mikor remulten nyomtam a motort lefele, nehogy megismerkedjunk a szalagkorlattal. nagyon nagy elmeny ez a motor. furcsa modon a jobbos kanyaroktol tartok, es nem tudom osszerakni fejben, miert. van otletetek? Szerintem jobb lábas vagy, azért. Mindig balról szálsz fel a motorra és mindig a bal lábad teszed le először, ha megállsz. Csak gyakorlás kérdése és elmúlik. Én is így vagyok vele. Balra egész szűken meg tudok fordulni, jobbra egy parkoló kell ![]() Dettó. Azzal a különbséggel, hogy balra egy parkoló, jobbra egy reptér. De az elv ugyanaz ![]() |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 21, 22:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
a jobb labassagban van vmi. eloszor arra gondoltam, a jobbos kanyarok kevesbe belathatok, de igazatok lesz. akkor reggel jobbrol ulok fel, pedig egyaltalan nem tunik logikusnak. azt se tudom, az elso kerekrol hogy fog eltunni a rinyacsik. szamitasaim szerint ahhoz a hatsonak mar boven a peremen kell futni. a supermotozast lehet vmibol tanulni? 'mit, hogyan, miert'-re gondolok. |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 22, 21:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: a jobb labassagban van vmi. eloszor arra gondoltam, a jobbos kanyarok kevesbe belathatok, de igazatok lesz. akkor reggel jobbrol ulok fel, pedig egyaltalan nem tunik logikusnak.
azt se tudom, az elso kerekrol hogy fog eltunni a rinyacsik. szamitasaim szerint ahhoz a hatsonak mar boven a peremen kell futni. a supermotozast lehet vmibol tanulni? 'mit, hogyan, miert'-re gondolok. Inkább legyen rinyacsík a gumimon, mint fejfám a temetőben... Közúton ne arra hajts, hogy eltűnjön. Amikor a 640-em volt, hátúl már a perem is kopott és elöl még volt kb fél centi. Valószínű, hogy azért is maradt meg, mert nem agresszív fékezéssel mentem be a kanyarokba, hanem inkább motorfékkel. Közúton nem jó ómen keresni a határokat. |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 23, 8:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Helló! Tök jó olvasni, hogy nem "vérprofi" a társaság. ![]() ![]() A 690SM-ről egyre többet hallani / olvasni. A legfurcsább az, hogy valaki középszeűnek valaki álomnak tartja. Gondolom különböző szempontok, különböző mocis háttér. Talán az első ami nem tetszett, hogy "...80% gázra 60%-ot reagál az injektor..". Valamiféle elektronikus gázszabályzás. Az OK. hogy poti van a jobb tenyerem alatt, de ennyire?! Üdv. Gábor |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 23, 10:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gondolom amit a karbisokon a mágneses vákumszeleppel oldanak meg (ami kiköthető egy mozdulattal), azt az injektoroson elektronikus vezérléssel. Azaz környezetvédelmi okokból alacsony fokozatokban nem lehet teligázt húzni, ill. nem "teligázként" reagál rá a keverékképzés. Szepy g74 írta: Helló!
Tök jó olvasni, hogy nem "vérprofi" a társaság. ![]() ![]() A 690SM-ről egyre többet hallani / olvasni. A legfurcsább az, hogy valaki középszeűnek valaki álomnak tartja. Gondolom különböző szempontok, különböző mocis háttér. Talán az első ami nem tetszett, hogy "...80% gázra 60%-ot reagál az injektor..". Valamiféle elektronikus gázszabályzás. Az OK. hogy poti van a jobb tenyerem alatt, de ennyire?! Üdv. Gábor |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 23, 10:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én úgy hangolom be a futóművet, hogy kb. azonosan kopjon, de inkább elöl maradjon egy kicsi. Ez mindenkinek a saját stílusától függ, de inkább hátul fogyjon el előbb. Nem mindegy, hogy fogy el, pl. a visegrádi várhoz vezető utakon viszonylag könnyű leszedni a gumiról (kis sebességű, agresszív kanyarok), addig a ringen több a kockázata, mert ott sokkal nagyobb sebességgel mész és ugyanazon a gumirészen jóval nagyobb a terhelés. Ez utcai gumiknál kevésbé számít, de az LC8+A/T gumik kombinációja veszélyesebb (nagyobb sebesség, nagyobb tömeg, olvadósabb gumi). Szepy law írta: a jobb labassagban van vmi. eloszor arra gondoltam, a jobbos kanyarok kevesbe belathatok, de igazatok lesz. akkor reggel jobbrol ulok fel, pedig egyaltalan nem tunik logikusnak.
azt se tudom, az elso kerekrol hogy fog eltunni a rinyacsik. szamitasaim szerint ahhoz a hatsonak mar boven a peremen kell futni. a supermotozast lehet vmibol tanulni? 'mit, hogyan, miert'-re gondolok. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 23, 12:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Helló! Tök jó olvasni, hogy nem "vérprofi" a társaság. :) (bocs) S vannak kétségek, kételyek. "Lassan tanulsz, gyorsabb leszel..." ... Ha meglesz nekem is a mocim szívesen csatlakoznék tanuljunk/gyakoroljunk/guruljunk együtt bulikhoz... :) en is csatlakoznek, bar pest kornyeke kicsit messze van, foleg mert nem szeretek a regi 3-ason motorozni. motort eldontotted, mit veszel? g74 írta: A 690SM-ről egyre többet hallani / olvasni. A legfurcsább az, hogy valaki középszeűnek valaki álomnak tartja. Gondolom különböző szempontok, különböző mocis háttér. Talán az első ami nem tetszett, hogy "...80% gázra 60%-ot reagál az injektor..". Valamiféle elektronikus gázszabályzás. Az OK. hogy poti van a jobb tenyerem alatt, de ennyire?!
sornegyes kedvelo embernek gsxr-rol atulve biztos kozepszeru. en orulok neki, hogy 690-et vettem. varosban tokeletes, foleg pesten (eger kicsi hozza, mire felmelegitem, gyalog odaerek). 140-es utazo ember es gep szamara is vallalhato lehetoseg. szerpentinen meg elkepesztoen szorakoztato. kozel sem tudom kimotorozni, jo par evre eleg lesz. 170-ig gyors, de az kozuton nekem eros tulzas volt, tulajdonkepp mar a 140 is sok. ez az elektronikus ugy meg sztem olyan, mint mondjuk venni elso autonak egy golf gti-t. keves lesz? nem hiszem. zavarni fog az elektronika? ezt sem hiszem. imprezabol, ferraribol lefitymalnak? tuti. mondjak itt nehanyan, hogy japan motor. a 'regihez' kepest lehet, de japan motorhoz kepest tovabbra is ktm. tulajdonkeppeni kezdokent nekem nem hianyzik, hogy jobban razzon, karburalnom kelljen, es a hisztizeset kelljen hallgatnom. teljesen elegedett vagyok vele. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 23, 12:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Inkább legyen rinyacsík a gumimon, mint fejfám a temetőben... Közúton ne arra hajts, hogy eltűnjön. Amikor a 640-em volt, hátúl már a perem is kopott és elöl még volt kb fél centi. Valószínű, hogy azért is maradt meg, mert nem agresszív fékezéssel mentem be a kanyarokba, hanem inkább motorfékkel. Közúton nem jó ómen keresni a határokat.
egyetertek. inkabb forditva tortenik. a rinyacsikkal merem, hogyan kanyarodok. szerpentinen ugy megyek, ahogy pillanatnyilag biztosnak erzem magam. aztan ha fogy a csik, vigyorgok, ha nem, akkor meg nem fogy. a szorakozas a cel, meg az esti hazaerkezes, nem a rinyacsik koptatasa. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 23, 12:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
KTMSzepy írta: Én úgy hangolom be a futóművet, hogy kb. azonosan kopjon, de inkább elöl maradjon egy kicsi. Ez mindenkinek a saját stílusától függ, de inkább hátul fogyjon el előbb.
aha, futomu hangolasra majd 20000km-rel kesobb vallakozok. vagy vmi ilyesmi. se a motorrol se magamrol nincs annyi tapasztalatom. de ezek szerint az elso rinyacsik normalis. |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 23, 12:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
miota mehetek a motorral 130-140-et tartosan, egy-egy ilyen hosszabb ut utan es kozben gazelvetelkor, mikor leesett a fordulat, csunyan furcsa zorgest hallottam. olysmi, mint egy turbo lefujo szelepenek hangja, kombinalva kis femes zorgessel. nagyon aggasztott, tobbszor is megprobaltam fullel azonositani a forrast, de nem sikerult. hol a blokk, hol vmelyik kipufogo felol hallottam. tegnap a hostyan a nagy csendben vegre meglett. az ules zarszerkezete rezonal be, sztem ahogy telik az ido, egyre erosebben. |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 23, 13:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Inkább elöl legyen nagyobb és ott fogyjon el később, mint hátul. Az sokkal kellemetlenebb. ![]() Szepy law írta: KTMSzepy írta: Én úgy hangolom be a futóművet, hogy kb. azonosan kopjon, de inkább elöl maradjon egy kicsi. Ez mindenkinek a saját stílusától függ, de inkább hátul fogyjon el előbb. aha, futomu hangolasra majd 20000km-rel kesobb vallakozok. vagy vmi ilyesmi. se a motorrol se magamrol nincs annyi tapasztalatom. de ezek szerint az elso rinyacsik normalis. |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 23, 13:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Középszerű, mert egyenesben nem megy 240-et, kanyarodni meg sosem tudtak, így ez számukra nem előnyös tulajdonság. ![]() Megjegyzem a "karburálni kell" nem igaz az LC4-re, nekem legalábbis sosem kellett hozzányúlnom, azért nem egy előgyújtás-állítós 75 éves technológia az sem. ![]() Ebből is látszik, hogy a KTM próbál a nagyobb piac felé nyitni és populárisabb, kevésbé radikális, felhasználóbarátabb vasakat igyekszik utcára fejleszteni. Ez így van jól, de aki szerette a régi 640-et, annak a 690 "simasága" szokatlan. Szerintem nagyon jó gép, ez nem kérdés. Kíváncsi leszek hosszabb távon hogyan bizonyít. A féke nekem nem tűnt durvának, de lehet, hogy ez amiatt volt, mert 40km sem volt a vasban amikor kipróbáltam, biztosan be kell egy kicsit kopnia. Szepy law írta: g74 írta: Helló! Tök jó olvasni, hogy nem "vérprofi" a társaság. ![]() ![]() en is csatlakoznek, bar pest kornyeke kicsit messze van, foleg mert nem szeretek a regi 3-ason motorozni. motort eldontotted, mit veszel? g74 írta: A 690SM-ről egyre többet hallani / olvasni. A legfurcsább az, hogy valaki középszeűnek valaki álomnak tartja. Gondolom különböző szempontok, különböző mocis háttér. Talán az első ami nem tetszett, hogy "...80% gázra 60%-ot reagál az injektor..". Valamiféle elektronikus gázszabályzás. Az OK. hogy poti van a jobb tenyerem alatt, de ennyire?! sornegyes kedvelo embernek gsxr-rol atulve biztos kozepszeru. en orulok neki, hogy 690-et vettem. varosban tokeletes, foleg pesten (eger kicsi hozza, mire felmelegitem, gyalog odaerek). 140-es utazo ember es gep szamara is vallalhato lehetoseg. szerpentinen meg elkepesztoen szorakoztato. kozel sem tudom kimotorozni, jo par evre eleg lesz. 170-ig gyors, de az kozuton nekem eros tulzas volt, tulajdonkepp mar a 140 is sok. ez az elektronikus ugy meg sztem olyan, mint mondjuk venni elso autonak egy golf gti-t. keves lesz? nem hiszem. zavarni fog az elektronika? ezt sem hiszem. imprezabol, ferraribol lefitymalnak? tuti. mondjak itt nehanyan, hogy japan motor. a 'regihez' kepest lehet, de japan motorhoz kepest tovabbra is ktm. tulajdonkeppeni kezdokent nekem nem hianyzik, hogy jobban razzon, karburalnom kelljen, es a hisztizeset kelljen hallgatnom. teljesen elegedett vagyok vele. |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 23, 20:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ...
.... en is csatlakoznek, bar pest kornyeke kicsit messze van, foleg mert nem szeretek a regi 3-ason motorozni. motort eldontotted, mit veszel? Helló! Akkor valami "félutas megoldás" is lehet. Vagy többnapos ruccanás. Igazából nagyon az elején vagyok a "történetnek", így valami pályás gyakorláson gondolkodom leginkább. Motor: KTM 690 SM ORANGE. Pénteken mehetek a mociért. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 24, 8:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Motor: KTM 690 SM ORANGE. Pénteken mehetek a mociért. :))))
gratulalok! igy titokban megrendelted? vagy csak nem olvastam? kitol veszed? jogsival hol tartasz? |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 24, 12:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ... gratulalok! igy titokban megrendelted? vagy csak nem olvastam? kitol veszed? jogsival hol tartasz?
Helló! Köszi. Nem akartam sokat tökölni a dolgon... ![]() Mayer Norbert (KTM Ócsa) -tól veszem a motort. Jogsi: szerdán még gyakorlás a rutinpályán (zsuzsi GS500) majd csütörtökön rutinvizsga. Sajnos nem én hozom el a mocit, de hétvégén, forgalomtól elzárt területen már "barátkozunk" egymással. ![]() ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 24, 13:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: law írta: ... gratulalok! igy titokban megrendelted? vagy csak nem olvastam? kitol veszed? jogsival hol tartasz? Helló! Köszi. Nem akartam sokat tökölni a dolgon... ![]() Mayer Norbert (KTM Ócsa) -tól veszem a motort. Jogsi: szerdán még gyakorlás a rutinpályán (zsuzsi GS500) majd csütörtökön rutinvizsga. Sajnos nem én hozom el a mocit, de hétvégén, forgalomtól elzárt területen már "barátkozunk" egymással. ![]() ![]() Üdv. Gábor Gratula a mocchoz! Mondjam a Norbinak, hogy dugja el a környéken? Akkor teljes lesz a gyerekkori kari feeling, keresheted a cuccost ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 24, 13:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: g74 írta: law írta: ... gratulalok! igy titokban megrendelted? vagy csak nem olvastam? kitol veszed? jogsival hol tartasz? Helló! Köszi. Nem akartam sokat tökölni a dolgon... ![]() Mayer Norbert (KTM Ócsa) -tól veszem a motort. Jogsi: szerdán még gyakorlás a rutinpályán (zsuzsi GS500) majd csütörtökön rutinvizsga. Sajnos nem én hozom el a mocit, de hétvégén, forgalomtól elzárt területen már "barátkozunk" egymással. ![]() ![]() Üdv. Gábor Gratula a mocchoz! Mondjam a Norbinak, hogy dugja el a környéken? Akkor teljes lesz a gyerekkori kari feeling, keresheted a cuccost ![]() Nekem van egy tuti garázsom, oda mondjuk el lehetne dugni. 1-2 évre ![]() |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 24, 14:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Gratula a mocchoz!
Mondjam a Norbinak, hogy dugja el a környéken? Akkor teljes lesz a gyerekkori kari feeling, keresheted a cuccost ![]() Kösz', inkább ne! Még a végén infarktust kapok az izgalomtól. ![]() ![]() Szóval, teljes az előkészület. |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 24, 19:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: ...
Nekem van egy tuti garázsom, oda mondjuk el lehetne dugni. 1-2 évre ![]() Ez szuper amúgy is csak "ideiglenes megoldásom van még." ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 24, 22:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: xerxesz írta: ... Nekem van egy tuti garázsom, oda mondjuk el lehetne dugni. 1-2 évre ![]() Ez szuper amúgy is csak "ideiglenes megoldásom van még." ![]() ![]() ![]() Lehet félreértettél ![]() ![]() |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 24, 23:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Helló!
Köszi. Nem akartam sokat tökölni a dolgon... :) Nem volt titok, de lehet, hogy finomabban fogalmaztam az elején, hogy mi lenne ha ... kíváncsi voltam a véleményekre. A döntés már régóta érlelődött bennem. Mayer Norbert (KTM Ócsa) -tól veszem a motort. Jogsi: szerdán még gyakorlás a rutinpályán (zsuzsi GS500) majd csütörtökön rutinvizsga. Sajnos nem én hozom el a mocit, de hétvégén, forgalomtól elzárt területen már "barátkozunk" egymással. :) Piszkosul várom, kb. mint 6 évesen, karácsony előtt... :) Üdv. Gábor na, megvan vegre a masodik is. ha benne vagy, es idoben is ossze jon, majus masodik hetvegejen meglatogatnalak benneteket. a fekete is aszonta, kivancsi a narancsra. addig meg szamolj be az elmenyeidrol. egy dolog miatt nem irigyellek: mire neked jogsid lesz... |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 25, 8:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: na, megvan vegre a masodik is. ha benne vagy, es idoben is ossze jon, majus masodik hetvegejen meglatogatnalak benneteket. a fekete is aszonta, kivancsi a narancsra. addig meg szamolj be az elmenyeidrol.
egy dolog miatt nem irigyellek: mire neked jogsid lesz... Szia! Lehet, hogy második?! Nem tudom ... Mondjuk azt, hogy az "első narancs". ![]() Májusi találka: szívesen. Beszéljük meg, ha majd már látod, hogy alakulnak a dolgaitok. Májusi narancs aranyat ér. (mi?) Remélem, hogy lesznek tapasztalatok (tudok vele menni erre-arra). Jogsi: "törvénytisztelő" vagyok, de megfordult a fejemben, hogy - sikeres rutin után - a lehető legtöbbet kellene eltölteni "forgalomban". Extra intézkedések - "mintha oktatásban lennék" -, kigurolok valami pályára, s ott GO! A jogsi: "jófej" oktatóm van. Megbeszélem vele a lehetőségeket. cca 1 hónapra számítok. De lehet, hogy naív vagyok. Marad az "oktatásban lennék" / utánfutóbérlés?! Remélem nem. Üdv. Gábor |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 25, 15:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Szia!
Lehet, hogy második?! Nem tudom ... Mondjuk azt, hogy az "első narancs". :) Csak a morotkiállításon láttam narancsban, de nagyon megtetszett. Májusi találka: szívesen. Beszéljük meg, ha majd már látod, hogy alakulnak a dolgaitok. Májusi narancs aranyat ér. (mi?) Remélem, hogy lesznek tapasztalatok (tudok vele menni erre-arra). Jogsi: "törvénytisztelő" vagyok, de megfordult a fejemben, hogy - sikeres rutin után - a lehető legtöbbet kellene eltölteni "forgalomban". Extra intézkedések - "mintha oktatásban lennék" -, kigurolok valami pályára, s ott GO! A jogsi: "jófej" oktatóm van. Megbeszélem vele a lehetőségeket. cca 1 hónapra számítok. De lehet, hogy naív vagyok. Marad az "oktatásban lennék" / utánfutóbérlés?! Remélem nem. Üdv. Gábor oo... igen, elso narancsot akartam mondani. zsemberynel lattam ma egyet, sokkal vidamabb a feketenel. azert jogsival ovatosan, ha megfognak, vagy neadjisten balesetezel, jo ideig nem lesz. |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 26, 7:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ....azert jogsival ovatosan, ha megfognak, vagy neadjisten balesetezel, jo ideig nem lesz.
Helló! Egyik kedves ismerősöm (após pajtás ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | aranyszu [ 2007 ápr. 29, 18:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
No hát szerbusztok!! Ma végre kipróbáltam a 690-et. Hát... nem fogott meg. Érezni hogy erősebb a blokkja mint a régebbié, finomabb rajta minden. Az elejét nem láttam ![]() ![]() Én egyenlőre úgy vagyok vele, hogy kergetőzni, versenyezni a régi nyers LC4... s a többire meg jöhet ez... ÜDV arany |
Szerző: | zsore [ 2007 ápr. 29, 20:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem is vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban.A csőr pl. szerintem csufi...a kipufogó csak szokatlan a hétköznapokban, de ugye ez nem egy hétköznapi foscsi, hanem egy ktm ! ![]() ![]() |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 30, 11:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: ...após pajtás
![]() Sziasztok! <b>Imádom!!!</b> Szóval; az após pajtás mocis tudása kissé megkopott volt, s még Bp. előtt egy kanyarban lefutott a padkára (Ócsáról hoztuk a picikét) . Jobbnak láttam, ha tovább én megyek vele. Gyálon voltunk még, s egy gyér forgalmú utcában mentem vele. "10 órás mocis gyakorlattal (rutin vizsga után)": Minden a helyén volt, olyan könnyű, élvezetes volt vezetni, hogy végig mosolyogtam a sisak alatt. Nem volt nagy a tempó (max 60km/h): 1-2-3, ide-oda, könyű a kuplung, szépen lehet váltogatni (az N-hez teljesen ki kell emeltetni, a legjobb még megállás előtt kivenni üresbe). A fékek jók, talán a hátsó egy kicsit érzékeny - picit megcsúszott -. 3000 alatt szenved, 4000-5000 környékén kedves. Közel sem durva - persze még nem állatkodtam, vigyázok Rá! - ![]() Szóval a gyáli menet állati volt, persze benn a városban már egy kicsit koncentrálósan kellett mennem hazáig 25km-t. Nem volt semmi gáz. Ismételgettem magamban, hogy mire kell figyelni: (akna, sin, busz, oldaltávolság, látómezó, vak autós vezetők) Nem fulladt, 4000 környékén tartottam a fordulatot, kicsit sokat kellett váltogatni igy első érzésre. Igazából egy jó ütemet kell találni, s minden megy. A legmeglepőbb az a légellenállás volt. Nem gondoltam, hogy 80km/h körül már jól érezni. - hogy mik vannak?! ![]() Alig várom, hogy komolyabban összemelegedjünk. Nagyon örülök, hogy ezt a mocit választottam első motoromnak! ![]() ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | zsore [ 2007 ápr. 30, 14:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jó ilyeneket olvasni, amikor valaki ennyire örül az új gépének ! Gratulálok hozzá,kívánom, hogy legyen vele nagyon sok örömöd ! |
Szerző: | Fox [ 2007 máj. 01, 8:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jaja. Amúgy mondjátok hogy fura vele menni meg ienek, de sztem az főleg az eltérő tengelytáv, fejcsőszög és hasonlók miatt van. Na ha én próbálnám ki az sm-múltammal kiderülne mi az igazság. ![]() |
Szerző: | g74 [ 2007 máj. 03, 17:27 ] |
Hozzászólás témája: | gyakorlás a forgalomban... :) |
Sziasztok! <b>Imádom^2!</b> (imádom a négyzeten faktoriális). Eszméletlen baba-állat-kis-vadóc! ![]() Nem is mondtátok, hogy 5000-nél kezdődik az élet!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Szépen, okosan kell menni a forgalomban, remélem, hogy nem lesz gáz. Szorgalmasan gyakorlok, hogy minnél előbb csatlakozhassak egy közös guruláshoz, gyakorláshoz / pályázáshoz, de valami könnyű terepben is benne vagyok! ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | law [ 2007 máj. 03, 22:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: gyakorlás a forgalomban... :) |
g74 írta: Sziasztok!
<b>Imádom^2!</b> (imádom a négyzeten faktoriális). Eszméletlen baba-állat-kis-vadóc! :) Lassan kezd meghúzódni az arcizmom a sok mosolygástól. Nem tudom letörölni, nagyon rápörögtem. Nem is mondtátok, hogy 5000-nél kezdődik az élet!!! :) Persze még mindig koncentrálósan kell mennem, de egyre jobban élvezem. Az első óra meglepetése - saját mocival tudok menni :) - az volt, hogy nem is olyan egyszerű, ha valaki a füledre mondja, hogy mit is kell tenned... Állandóan a tükröt kellett néznem, hogy másik gyakorló pajti hol van, nagyon jó érezni, hogy 3500-től jön a nyomaték, s 4000..5000...6000-nél egyre szebb hangja van "belülről". :) De kívülről is jó lehet, mert két rendőrbácsi nem túl messziről figyelte a gyorsításom. ;) Szépen, okosan kell menni a forgalomban, remélem, hogy nem lesz gáz. Szorgalmasan gyakorlok, hogy minnél előbb csatlakozhassak egy közös guruláshoz, gyakorláshoz / pályázáshoz, de valami könnyű terepben is benne vagyok! :) Üdv. Gábor konnyu terepben? engem szanaszet raz meg rossz aszfalton is, nemhogy terepen. amugy nem sok az a 6000 egy par km-es motornak? lehet elrontottam a bejaratast. mennyi van mar benne? mesz vele maskor is, vagy csak oktatason? ja, hatso gumira kezdhetsz gyujteni, enyimen 2500 km-nel kopasjelzon van. |
Szerző: | g74 [ 2007 máj. 04, 8:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: gyakorlás a forgalomban... :) |
law írta: konnyu terepben? engem szanaszet raz meg rossz aszfalton is, nemhogy terepen. amugy nem sok az a 6000 egy par km-es motornak? lehet elrontottam a bejaratast.
mennyi van mar benne? mesz vele maskor is, vagy csak oktatason? ja, hatso gumira kezdhetsz gyujteni, enyimen 2500 km-nel kopasjelzon van. Szia! <b>rázkódás:</b> Nem tudom. Úgy érzem, hogy az egy hengerhez képest simán jár. Magasabb fordulaton jobban érezhető, de aszfalton kimondottan kényelmes vele menni. Mondhatni teljes a komfort. Az üléstől féltem egy kicsit, de tegnap 60km-t mentem vele s meg sem kottyant. (no igaz 2x megálltunk, s igen kevés az a 60). Most úgy vagyok vele, hogy egy kis gyakorlás után elmennék vele a világ végére is. ![]() <b>bejáratás:</b>A bejáratáshoz általában azt szokták mondani, hogy ne pörgesd X fordulatszám fölé. Itt a kézikönyv az első 1000km-re ezt 6000-ben határozza meg (20. oldal "Running in the LC4 engine"). Ha ennél is tudományosabban kell csinálni, akkor az javasolt, hogy: 1) melegítsd a motort a hőfokjelző 5 vonalkájáig 3000 környékén, 2) fokozatosan növed a max fordulatszámot 5-10 percenként 500-al. - ha tudod folyamatosan terhelni a motort, akkor 5, ha nem akkor 10 percesed válaszd- 3) 30...60 perc alatt eljutottál a max. bejáratási tartományig - a motorod jól bemelegedett 4) állítsd le, s várd meg, míg teljesen kihűl (2óra). 5) ismételd meg 1-4-et kicsit agresszívebben 5 perces emelések nagyobb terhelés, több játék a fordulatszámmal. A mindenkori max fordulatszám közelében kell lennedd, de "mókásan", elhúz, lepihentett (500-as fortulattal alacsonyabb). Bocs a hosszú leírásért... az egésznek valami olyasmi a lényege, hogy szépen felmelegíted, majd lehűtöd, majd megint. Úgymond a normál használattal is valami ilyesmit csinálsz! ![]() ![]() <b>hátsó gumi</b> Izé, nem tudom. Ez a 2500km sok/kevés a guminak?! Attól biztos függ, hogy használtad. A kopásjelzők milyen mélységnél jöttek elő? Meg kellene nézni a gumi adatlapját, hogy mekkora futásteljesítményt ír... Nem lehet, hogy túl alacson nyomással mész? Ha nagyon csapatod, akkor 2,2-t tegyél a hátsóba, az elsőbe 2,0-t. Persze lehet, hogy a BT090F nem egy jó választás, a Prestige-t METZLER Sportec M3-al szállítják. Nem ismerem. ![]() Itt jut eszembe, ha nagyon ráz (gontom itt inkább a futóműre gondolsz), akkor tudsz állítani a vázon. (első villát állítsd 20 klikk-re, ahátsó lengéscsillapítót is 20-ra.) Az enyém most 15-15-ön áll (gyári beállítás), de az ellenkező irányon gondolkodom. (10-12) ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 máj. 04, 10:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
Olvasgatom a tapasztalatokat, egy kicsit beleszólnék ha lehet. ![]() 1. Bejáratás: Az első 100-200km-en érdemes csak nagypn finomkodni (640-es LC4-en ez finom gázadásokat és max. 4000-es fordulatot jelentett), utána már normálisan, de ésszel kell a motort használni. A meghatározott maximális fordulatnál ne legyen nagyobb a fordulat, ne legyen hirtelen és extrém terhelés (nyélgáz 6000-ig pl., no meg durva motorfékek), de normális üzem legyen, változó fordulatszámon. Ez bőven elég és a vas sem "lustul" el, se nem teszed tönkre. Szóval a 6000 nem sok ha annyit írnak elő, csak ésszel érd el. 2. Ekkora változtatást nem javasolnék a futóműben, ha csak titokban nem te állítod Rossiét is. ![]() 1-2 kattintás is elég hozzá, hogy teljesen elrontsd, saját tapasztalat. ![]() Szóval csak türelmesen, kis lépésekben, egy ismert útszakaszon (ne az M7-legyen az! ![]() Szepy |
Szerző: | g74 [ 2007 máj. 04, 14:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
KTMSzepy írta: ... Bejáratás: ... A meghatározott maximális fordulatnál ne legyen nagyobb a fordulat, ne legyen hirtelen és extrém terhelés (nyélgáz 6000-ig pl., no meg durva motorfékek), de normális üzem legyen, változó fordulatszámon. Ez bőven elég és a vas sem "lustul" el, se nem teszed tönkre. Szóval a 6000 nem sok ha annyit írnak elő, csak ésszel érd el.... Röviden, érthetően pont ezt akartam volna írni. ![]() ![]() KTMSzepy írta: 2. Ekkora változtatást nem javasolnék a futóműben, ha csak titokban nem te állítod Rossiét is.
![]() Lebuktam ![]() Úgy éreztem, hogy <b>law</b> kicsit rázósnak érzi a mocit, s egy szélsőségesen "puha" beállítással megtapasztalhatja, hogy mit is szeretne. Igazából a teljes tartomány 10 klikk, az 5 lehet, hogy sok elsőre, de így biztos megérzi, hogy milyen szélsőséges is lehet. Idővel biztos kell majd a 3-5 klikk keményebb (nekem). Szomorú lennék, ha 1 klikk-el teljesen elmenne a váz! ![]() ![]() A fokozatosság, ill. a "mindig csak egy dolgon változtass" erre a beállításra is igaz. Milyen jó lenne egy magyar kézikönyv, biztosan többen olvasgatnák, s bátrabban kipróbálnánk minnél többen minnél több beállítást. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 máj. 04, 17:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Futóműállítás: 690SM kézikönyvet nem láttam, az LC8-ét + LC4 640-ét ismerem. Vannak gyárilag ajánlott beállítások (Sport, Basic, Comfort fokozat néven), még 1-2 tanács de semmi komoly. Elmondom, hogy pl. én hol követtem el hibát. Aszfaltra keményíteni akartam a futóművet. A Sport beállításnál is keményebbre állítottam, + igyekeztem az előfeszítéssel is játszani (de közel sem akkorát tekertem rajta, amennyit te írsz). Már azt hittem, hogy milyen korrekt a vas, amikor kipróbáltam egy gyári beállítást. Sokkal stabilabb volt az úton a puhább érzet ellenére, sokkal jobban lehetett vele kanyarodni is. Az enyém keményen is bizonytalan volt, cserében viszont olyan volt vele kanyarodni mintha csopper lenne. ![]() Igazság szerint ha nincs a közeledben hozzáértő, aki pár óra alatt kicsit jobban meg tudja értetni veled, hogy mi a szerepe a húzó/nyomó csillapításoknak és az előfeszítéseknek elöl ill. hátul és példákkal bemutatja, hogy milyen viselkedés mire vezethető vissza - addig csak a gyári ajánlásokat használnám, ill. egy fix útszakaszon maximum 10%-ot állítva egyszerre 1-1 komponensen tesztelném, hogy a stílusomhoz mi a legmegfelelőbb. Egy biztos, 90kg élősúly környékén egy kis előfeszítés már jó a hátuljába bármilyen beállítás mellé, de tapasztalataim szerint ez az elejébe kevésbé lényeges. Ott nagyon "elnehezíti" a kormányzást. Mindenesetre ha találsz valakit, aki ezt hajlandó lenne elmagyarázni és nem csak "hát nekem így esik jól, de nem tudom miért" alapon állítja be, (mint a versenyzők jó része ![]() ![]() Szepy g74 írta: KTMSzepy írta: ... Bejáratás: ... A meghatározott maximális fordulatnál ne legyen nagyobb a fordulat, ne legyen hirtelen és extrém terhelés (nyélgáz 6000-ig pl., no meg durva motorfékek), de normális üzem legyen, változó fordulatszámon. Ez bőven elég és a vas sem "lustul" el, se nem teszed tönkre. Szóval a 6000 nem sok ha annyit írnak elő, csak ésszel érd el.... Röviden, érthetően pont ezt akartam volna írni. ![]() ![]() KTMSzepy írta: 2. Ekkora változtatást nem javasolnék a futóműben, ha csak titokban nem te állítod Rossiét is. ![]() Lebuktam ![]() Úgy éreztem, hogy <b>law</b> kicsit rázósnak érzi a mocit, s egy szélsőségesen "puha" beállítással megtapasztalhatja, hogy mit is szeretne. Igazából a teljes tartomány 10 klikk, az 5 lehet, hogy sok elsőre, de így biztos megérzi, hogy milyen szélsőséges is lehet. Idővel biztos kell majd a 3-5 klikk keményebb (nekem). Szomorú lennék, ha 1 klikk-el teljesen elmenne a váz! ![]() ![]() A fokozatosság, ill. a "mindig csak egy dolgon változtass" erre a beállításra is igaz. Milyen jó lenne egy magyar kézikönyv, biztosan többen olvasgatnák, s bátrabban kipróbálnánk minnél többen minnél több beállítást. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | law [ 2007 máj. 04, 20:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
jajaj, nagyon belementetek a melyebe. bejaratast lehet elszurtam, nyitottam itt egy topikot, de nem volt erdeklodes. tulkepp mindegy is. a futomuvon biztos, hogy nem fogok allitgatni, eloszor motorozni akarok megtanulni. pl. jobbra kanyarodni, aztan hatso feket hasznalni, aztan... szoval meg epp meg tudom ulni, meg eljutok vele egyik kanyartol a masikig, nemhogy allitgassak. a razast a futomure ertettem terepen. godrosebb folduton nekem mar nem esett jol, hogy kiveri a kormanyt a kezembol. bt090-re azt mondjak, jo fajta. a 2500 km ahhoz kepest keves, hogy 3 het alatt mentem ennyit ugy, hogy 1 hetig londonban voltam (motor nelkul). 3-4 hetente 40k-t kolteni gumira most soknak tunik. benzin+gumi 2500 km-re kb 90k, ez havonta, huhh... a kopasjelzo a hatso gumi kozepen a mintaban van. itt-ott egy kis butyok. ha a gumi odaig kopik, hogy ez a butyok is eri az aszfaltot, elvileg cserelni kell. ha jol tudom. |
Szerző: | law [ 2007 máj. 04, 20:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
ezt a gumi dolgot nem ertem. a bridgestone oldalan bt-090 letezik. a bt-090f az ugyanaz? vagy hogy van ez? |
Szerző: | mic71 [ 2007 máj. 04, 21:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: jajaj, nagyon belementetek a melyebe. bejaratast lehet elszurtam, nyitottam itt egy topikot, de nem volt erdeklodes. tulkepp mindegy is.
a futomuvon biztos, hogy nem fogok allitgatni, eloszor motorozni akarok megtanulni. pl. jobbra kanyarodni, aztan hatso feket hasznalni, aztan... szoval meg epp meg tudom ulni, meg eljutok vele egyik kanyartol a masikig, nemhogy allitgassak. a razast a futomure ertettem terepen. godrosebb folduton nekem mar nem esett jol, hogy kiveri a kormanyt a kezembol. bt090-re azt mondjak, jo fajta. a 2500 km ahhoz kepest keves, hogy 3 het alatt mentem ennyit ugy, hogy 1 hetig londonban voltam (motor nelkul). 3-4 hetente 40k-t kolteni gumira most soknak tunik. benzin+gumi 2500 km-re kb 90k, ez havonta, huhh... a kopasjelzo a hatso gumi kozepen a mintaban van. itt-ott egy kis butyok. ha a gumi odaig kopik, hogy ez a butyok is eri az aszfaltot, elvileg cserelni kell. ha jol tudom. Gondolom most még csak középen kopott el ![]() Egyébként ez nem is rossz. Nekem a régi 640-en 1500 volt a puha guminak igaz parkolóban ökörködve ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2007 máj. 04, 21:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ezt a gumi dolgot nem ertem. a bridgestone oldalan bt-090 letezik. a bt-090f az ugyanaz? vagy hogy van ez?
F az gondolom Front vagyis első. Szerintem. |
Szerző: | law [ 2007 máj. 05, 14:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
miert nincs nekem ennyi eszem? akkor az r meg rear lesz... a gumi vagasnak meg utana nezek, jo otlet. |
Szerző: | Mcemru [ 2007 máj. 05, 14:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: bt090-re azt mondjak, jo fajta. a 2500 km ahhoz kepest keves, hogy 3 het alatt mentem ennyit ugy, hogy 1 hetig londonban voltam (motor nelkul). 3-4 hetente 40k-t kolteni gumira most soknak tunik. benzin+gumi 2500 km-re kb 90k, ez havonta, huhh...
jol tapad a bt090 az ára h el is fogy, de ez minden supermotora hasznalatos cuccra igaz, hasznald a szelet is es majd ugy tovabb tart ![]() szoval a lenyeg h hatul nincs olyan gumi ami 5ezernel sokkal tobbet elmenne, evvan, mondhatod h olyan gyorsan fogy mint az ezres speed gepeknel ![]() |
Szerző: | Mcemru [ 2007 máj. 05, 14:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: ezt a gumi dolgot nem ertem. a bridgestone oldalan bt-090 letezik. a bt-090f az ugyanaz? vagy hogy van ez?
a bridgestone bejelöli külön a gumikat meg első-hátsó jellel is, azaz a BT-090F a front(első) BT-090R a rear(hátsó) |
Oldal: 1 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |