KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 05, 13:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 8:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 19:43
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok! Új vagyok itt. Remélem tudok segíteni ha problémátok adódna,és ti is nekem. Nekem most egy 2003 EXC 525 -öm van supermotová buzerálva. Nagyon érdekelne ha valakinek ilyen gépe van,milyen beállításokat használ elöl és hátul egyaránt. Illetve,tudok -e 2005-ös fejidomot rakni a gépemre.Köszi a segítséget.

_________________
'03 KTM exc 525 supermoto Ride it like you stole it!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 8:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Vertigo írta:
Sziasztok! Új vagyok itt. Remélem tudok segíteni ha problémátok adódna,és ti is nekem. Nekem most egy 2003 EXC 525 -öm van supermotová buzerálva. Nagyon érdekelne ha valakinek ilyen gépe van,milyen beállításokat használ elöl és hátul egyaránt. Illetve,tudok -e 2005-ös fejidomot rakni a gépemre.Köszi a segítséget.


Szerintem a régebbi fejidom sokkal szebb! :twisted: A "gyémánt" fejidomos EXC-knek sokkal vékonyabb az órája :?

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 10:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Vertigo írta:
Illetve,tudok -e 2005-ös fejidomot rakni a gépemre.Köszi a segítséget.


Biztos fel lehet valahogy, de sztem nem éri meg, mert állítólag még szarabbul világít (ha ezt lehet egyáltalán fokozni), mint a régi!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 11:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Vertigo írta:
Sziasztok! Új vagyok itt. Remélem tudok segíteni ha problémátok adódna,és ti is nekem. Nekem most egy 2003 EXC 525 -öm van supermotová buzerálva. Nagyon érdekelne ha valakinek ilyen gépe van,milyen beállításokat használ elöl és hátul egyaránt. Illetve,tudok -e 2005-ös fejidomot rakni a gépemre.Köszi a segítséget.


Én most állítottam vissza a gyárira hétvégén. Hullámos szakaszokon belengett a motor. Ha a kirugózást rátekertem, hogy ne lengjen, akkor meg szétverte a kezem meg a derekam. Valamint egy fura dologra lettem figyelmes. Kóvályog a gép hátulja. Ezalatt azt értem, hogy megyek egyenes úton és kb 10-20 centit sétál a hátúlja érzésre. Ezt nemrég kezdte el. Kerékcsapágy rendben, villa nem lötyög. Fene tudja mitől van.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 12:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 19:43
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
Ugyan ez a bajom,ha lágy szitál,ha kemény szétver! Mic71,a tied is 03 525 exc? Talán a telóvég és telóbefogó közti táv túl nagy ,ezért a beszitálás! A tied mennyi?

_________________
'03 KTM exc 525 supermoto Ride it like you stole it!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 12:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 19:43
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
A 2003-as fejidom lámpa része szerintem túl szögletes ehhez a szép motorhoz. Láttam az RMC-nél zsír fejidomokat. A világítás nekem nem szempont,nem vagyok egy 'nájt rájder' !

_________________
'03 KTM exc 525 supermoto Ride it like you stole it!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 21:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Vertigo írta:
Ugyan ez a bajom,ha lágy szitál,ha kemény szétver! Mic71,a tied is 03 525 exc? Talán a telóvég és telóbefogó közti táv túl nagy ,ezért a beszitálás! A tied mennyi?


Az enyém 2005-ös. Az első villa nincs beengedve. Én annyit csináltam vele, hogy a rugóelőfeszítő alátétekből kivettem egyet. Ezzel kicsit lágyabb lett a rugózása. Viszont emiatt a kirugózáson is kellett állítani, ami miatt meg szétveri a csuklómat. Most első lépésben minden vissza gyárira, de az alátétet még nem tettem vissza. Így próba. Utána elképzelhető, hogy visszateszem az alátétet is és inkább a berugózáson puhítok egy kicssit.
Hátúl annyit változtattam, hogy progresszív rugót kapott, aminek 72-92-ig változik a rugóállandója. Mivel erőssen mélynövésű vagyok az EXC-hez, gondoltam a kezdeti kisebb ellenállás miatt majd jobban összeül és leér a lábam. Lópikulát :) Amikor be lett rakva, még annyira sem ért le a lábam, mint a gyárinál :) Előfeszítést csökkentve jobb lett a helyzet, viszont így meg a huplikon belengett. Kirugózás beteker, akkor popó szétver... Most a hátsó rugó előfeszítését is gyárira tettem, illetve közelébe. A terheletlen összeülés most 40mm. A terheltet egyedül nem tudom lemérni. Be és kirugózás gyárira, de maradt a PDS rugó. Hétvégén vagy jövő héten próba. Ha még mindig vacakol a hátulja, akkor a rugót is visszacserélem az eredetire.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 21:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ezt amúgy elég sokan említik hogy elég nehéz belőnni a telókat de én kipróbáltam a gyári beállításokat, és a 75kilóm alatt fos volt túl gyors volt a kirúgózás elől hátul. Szal átlőttem és qrva jó lett és nem dobál , meg ugrásoknál se dobja el a hátulját szal kajak profi. Ebben elismerten jó vagyok.
Amúgy szvsz a nagy titok beállításnál az ember stílusa meg a használt guminyomás ez nagyon sokat számít és okozhat táncolást egyenesben.
De supermotónál az ideális beállítás tapasztalataim szerint:
utcán: Viszonylag kemény berúgózás(gyáritól jóval keményebb) visszacsillapítás gyárinál nem sokkal gyorsabb.
Pályára: extra kemény berúgózás és hipergyors kirúgózás. Ez a beállítás utcán túl kemény és kanyarban el-el pattog.

A fejidomot nem lehet ráműteni csak ha drimbolsz kicsit. Viszont sztem szebb de lószart se ér :D Egyetlen esély ha a tompított mellett az állítócsavart szétállítgatod hogy vmit világítson.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 22:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Ezt amúgy elég sokan említik hogy elég nehéz belőnni a telókat de én kipróbáltam a gyári beállításokat, és a 75kilóm alatt fos volt túl gyors volt a kirúgózás elől hátul. Szal átlőttem és qrva jó lett és nem dobál , meg ugrásoknál se dobja el a hátulját szal kajak profi. Ebben elismerten jó vagyok.
Amúgy szvsz a nagy titok beállításnál az ember stílusa meg a használt guminyomás ez nagyon sokat számít és okozhat táncolást egyenesben.
De supermotónál az ideális beállítás tapasztalataim szerint:
utcán: Viszonylag kemény berúgózás(gyáritól jóval keményebb) visszacsillapítás gyárinál nem sokkal gyorsabb.
Pályára: extra kemény berúgózás és hipergyors kirúgózás. Ez a beállítás utcán túl kemény és kanyarban el-el pattog.

A fejidomot nem lehet ráműteni csak ha drimbolsz kicsit. Viszont sztem szebb de lószart se ér :D Egyetlen esély ha a tompított mellett az állítócsavart szétállítgatod hogy vmit világítson.


Súlyban én is ott vagyok, ahol te. Érdekelne a beállításod. Milyen guminyomással jársz? Én általában 1 elöl és 09-1 hátul FIM-es enduro gumival.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 8:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nos én elől 1.1-1.2 barral kb hátul 1.4-1.5el. Ez kb annyit jelent hogy az első gumin be tudom nyomni a középső bütyköt, hogy besüllyed kb félig (új mintás gumin)
Ez terepen kanyarban pont nem csúszkál alattam és nem is pattog.
A telókat meg belőttem gyárira és hátsó berúgózáson(alul) kattintottam 4et vagy 6ot a + irányba a visszacsillapításon hátul 8at a + irányába, elől az alsó csavaron gyáritól 2 vagy négyet a + felé, visszacsillapításon meg 4et + felé.
Ha ráülsz, befogod az első féket és megmozgatod a telókat akkor elvileg egyszerre mozognak, vagy az első kicsit lassabban megy le. A gyári értékeket megtalálod a duke.uw.hu-n. A stílusod és a más guminyomás miatt talán egy pár kattanást módosítanod kellhet, de ez terepen derül ki.
Lényeg hogy egyszerre rugózzon elől hátul ha fogod az első féket.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 9:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Én nem szeretem leengedni a gumikat, mert sokszor előfordult már, hogy átfordult a külső és kitépte a szelepet :evil:

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 9:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ahhoz azér vagy 200kilónak kell legyél ilyen nyomáson vagy van benne akkor neked vagy 0.7 bar.
Vmi rég rossz akkor :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 9:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Fox írta:
Ahhoz azér vagy 200kilónak kell legyél ilyen nyomáson vagy van benne akkor neked vagy 0.7 bar.
Vmi rég rossz akkor :D


70 kg vagyok vasággyal :D, mégis sokszor kiszakadt már a szelepnél a belső. Ez minden eddigi motoromnál előfordult már :evil:

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 9:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
harvester írta:
Fox írta:
Ahhoz azér vagy 200kilónak kell legyél ilyen nyomáson vagy van benne akkor neked vagy 0.7 bar.
Vmi rég rossz akkor :D


70 kg vagyok vasággyal :D, mégis sokszor kiszakadt már a szelepnél a belső. Ez minden eddigi motoromnál előfordult már :evil:


Lehet, hogy hülye kérdés, de van benn vakszelep?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 10:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
xerxesz írta:
harvester írta:
Fox írta:
Ahhoz azér vagy 200kilónak kell legyél ilyen nyomáson vagy van benne akkor neked vagy 0.7 bar.
Vmi rég rossz akkor :D


70 kg vagyok vasággyal :D, mégis sokszor kiszakadt már a szelepnél a belső. Ez minden eddigi motoromnál előfordult már :evil:


Lehet, hogy hülye kérdés, de van benn vakszelep?


Persze hogy persze! Mentem már defektes első gumival a Bakonyból is haza (kb 80 km) :cry: A felni belső felén vannak azok a kis bevagdosások, hogy ne forduljon el a gumi, és nem tudom, hogy az akkori hazaút miatt koptak-e le egy kb 10-15 centis részen, vagy ott alapból is sima a felni belseje.. A hátsó felnin is van egy 10 centis rész, ahol szintén sima a felni pereme.. Ez normális?

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 10:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az túlzás sztem hogy normális, minden esetre én arra gondoltam hogy oldalra fordult le, mert feltételeztem hogy a köpenyszorító az műxik. De ha a kopás nem a szorítónál van akkor elvileg furcsa hogy elfordul. Lehet hogy a leszorító (ami a külsőben van) az van maga elkopva mert olyanról már hallottam.
Amúgy nem volna szabad elforogni ha defektes se :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 10:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Fox írta:
Az túlzás sztem hogy normális, minden esetre én arra gondoltam hogy oldalra fordult le, mert feltételeztem hogy a köpenyszorító az műxik. De ha a kopás nem a szorítónál van akkor elvileg furcsa hogy elfordul. Lehet hogy a leszorító (ami a külsőben van) az van maga elkopva mert olyanról már hallottam.
Amúgy nem volna szabad elforogni ha defektes se :?


Hát ez van, engem nem zavar a viszonylag kemény gumi (min 1,6 bar), már megszoktam. Kicsit jobban csúszik :?

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 12:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Sztemnem is kicsit csúszik jobban :D
De hát te tudod. Ahhoz viszont akkor érdemesebb puhább futóművet hangolni mer leüti a lelkedet egy geder.
Mellesleg sztem nem okos olyan nagy nyomással menni mert fölöslegesen gyilkolod a felnit a telót meg a fejcsőcsapágyaidat vele. Hosszútávon sztem rosszul jársz, másik hogy kirázza a beleidet...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 15:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem hátulra már az 1,4-1,5 is soknak tűnik, de kipróbálom. Elképzelhető, hogy az alacsony nyomás miatt kúszik a hátulja.

Nekem volt már benne 0,4 is és még akkor sem fordult el a külső. A lényeg, hogy a vakszelep legyen rendesen meghúzva.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 19:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Nekem hátulra már az 1,4-1,5 is soknak tűnik, de kipróbálom. Elképzelhető, hogy az alacsony nyomás miatt kúszik a hátulja.

Nekem volt már benne 0,4 is és még akkor sem fordult el a külső. A lényeg, hogy a vakszelep legyen rendesen meghúzva.


Én rendszeresen 0,8-0,9 körüli keréknyomással járok, gyakran még aszfalton is és se nem tépte ki a szelepet, se el nem fordult még a gumi.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 11, 21:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
gencsydani: egyetértek veled! Nálam az alábbi guminyomás van: cross pálya: elöl:0,7 hátul 0,8
hosszabb endurozás: elöl: 0,9, hátul: 0,8-0,9


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 17, 15:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 júl. 04, 9:10
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Eger
De supermotónál az ideális beállítás tapasztalataim szerint:
utcán: Viszonylag kemény berúgózás(gyáritól jóval keményebb) visszacsillapítás gyárinál nem sokkal gyorsabb.


Hello!
Nekem is 525 EXC-m van 2005-ös évjáratú átalakítva supermotora..."már csak" a teleszkópbeállítás lenne hátra.Megtudnád mondani hogy te mennyit állítottál az első és a központi telón?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 19, 21:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 19:43
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Debrecen
Nos,kezdeném azzal hogy nekem minden a gyári EXC-s.A hátsó gátló rugóelőfeszítése nekem a max, tehát 10 mm. Nyomó 5, húzó 20 klikk. Első telóba 5-ös olaj -talán a gyári is az volt?- amit cserénél szerintem vastagabbra is cserélhettem volna. Száranként 3.5 dl. Nyomó 12, húzó 14 klikk,de úthibáknál pattog,tehát még kísérletezem vele! A klikkeket keménytől kifelé értem. Egyébként ha adhatok tippet,hátha tudok újat mondani : Mindig engedd ki a levegőt a -kis csavar a telószár tetején- mielőtt kísérletezel. Mindig ugyanazon az útszakaszon próbálgass,és mindent jegyezz le.Ha nem mondtam újat bocs az okoskodásért! És a te 'klikkjeid' ?

_________________
'03 KTM exc 525 supermoto Ride it like you stole it!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 22:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 nov. 02, 11:00
Hozzászólások: 2
Sziasztok!Új vagyok itt örülök,hogy van ilyen is.Nekem 2006 450 exc m van sajna én is a teló beállitással küzködöm,gyors terepen nagyon beráz az eleje ha tud valaki valami tutti beálítást érdekelne.guminyomás 0,8 1 között de a gyári beállítás is érdekelne ha valakinek megvan.köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 07, 22:21 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
exc s jani írta:
Sziasztok!Új vagyok itt örülök,hogy van ilyen is.Nekem 2006 450 exc m van sajna én is a teló beállitással küzködöm,gyors terepen nagyon beráz az eleje ha tud valaki valami tutti beálítást érdekelne.guminyomás 0,8 1 között de a gyári beállítás is érdekelne ha valakinek megvan.köszi


Szia Jani!

Bár nekem nem EXC-m van, de írd meg légyszi, hogy milyen nehéz vagy, mert az sokat könnyítene a dolgon.
A gyári beállítással kapcsolatban érdemes lenne mondjuk a Zsembery KTM-nek vagy az Ócsai KTM-eseknek dobni egy e-mailt, lehet, hogy van digitális könyvük (PDF vagy DOC) hozzá.
...legalábbis a Törökbálintiak az LC4-hez adtak ki ilyet.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 08, 18:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
exc s jani írta:
Sziasztok!Új vagyok itt örülök,hogy van ilyen is.Nekem 2006 450 exc m van sajna én is a teló beállitással küzködöm,gyors terepen nagyon beráz az eleje ha tud valaki valami tutti beálítást érdekelne.guminyomás 0,8 1 között de a gyári beállítás is érdekelne ha valakinek megvan.köszi


Hali,
Nekem ugyanez volt a gondom. Állandóan szétverte a csuklóm. Én ~75kg vagyok és a megoldást Havasi Zoli mondta. A gyári rugók 75kg-os pilótákra vannak belőve, de teljes felszerelésben. Úgy én már ~85 körül vagyok, ezért a rugók állandóan az utolsó harmadban dolgoztak. A súlyomra beállított futóművel ez teljesen megszűnt. Nem olcsó játék, de megérte. Én összekötöttem egy telókarbantartással. Ez a beállítás rugócserét, szelepelést kopó alkatrészek cseréjét is tartalmazza.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 13:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 nov. 02, 11:00
Hozzászólások: 2
szia Pancel!86 kg vagyok!sajna eltekergettem pedig mikor megvettem jó működöt,csak a haverok azt mondták,hogy puha.ha tudc segítcs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 14:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
exc s jani írta:
szia Pancel!86 kg vagyok!sajna eltekergettem pedig mikor megvettem jó működöt,csak a haverok azt mondták,hogy puha.ha tudc segítcs.


Szia Jani!

Sajnos alkatrészt nem tudok hozzá, de ha az ócsai KTM-eseket (http://www.ktm-ocsa.hu) felhívod, ők tutira tudnak megoldást.
(gondolom a többi KTM szerviz is tud segíteni, de őket nem ismerem, nem merem ajánlani)

Egyébként néhány hasznos olvasnivalót olvashatsz az alábbi címen:

DUKE oldala

Az itt található doksik alapján ne állj neki szerelni, mert nem 2006-os EXC-hez vannak, de képbe kerülhetsz, hogy is néz ki a teleszkópod belseje, és mit kell tatarozni rajta, hogy jó legyen.
A srácok itt, akiknek EXC van, talán elmondják, hogy kinek hány klikkre van állítva a teleszkópja...


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Telok
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 30, 18:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 szept. 26, 16:45
Hozzászólások: 52
Szia Jani!

Nekem is ugyanaz a problemam, elol beszital, neked mi lett a megoldas?

Udv.
Gabor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 05, 21:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
"A csavarnak az óramutató járásával egyező irányban történő elforgatása növeli, ellenkező irányban pedig csökkenti a csillapítás mértékét berugózáskor."
NORMÁL BEÁLLÍTÁS:
- Az állítócsavart az óramutató járásának irányában forgassa el ütközésig.
- Forgassa vissza a villa típusának megfelelő kattanás-számig a csavart.

Első teló

fent:20 kattanás
lent:21 kattanás

Hátsó teló

felső csavar 17 klikk
alsó csavar 26 klikk

Nekem is szitálási problémáim voltak, és ezekre az értékekre állítva(gyári adatok) megszűnt a cidrizés. (és ráadásul nem is egyformán voltak elcsavargatva nekem az első telók :wink: )

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 0:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 szept. 26, 16:45
Hozzászólások: 52
Hat en is probaltam erre beallitani, de az egyik csavar az elso telo tetejen elforog, szoval mar nem klikkelodik. A masikkal probaltam allitani oda, vissza, de semmi javulas. Valahogy meg ez a hibat meg kene oldanom, de lehet, hogy akkor mar olajat is kene cserelni meg szimmeringet, meg ezen a mocin nem csinaltam mondjuk ilyet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 3:52 
Offline
Tiszteletbeli tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 24, 13:40
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: St.Louis
hugabor írta:
Hat en is probaltam erre beallitani, de az egyik csavar az elso telo tetejen elforog, szoval mar nem klikkelodik.


Ha tul sokat tekered negativ (csokkeno csillapitas)iranyba ki tud akadni. Nem boyolult dolog visszaakasztani, csak ki kell venned hozza a komplet tetejet.
Ha mar a kupakot levetted 5 perc az olajcsere. En szimmeringet addig nem cserelnek amig nem folyat. kb. 30/telo osszesen.

_________________
Iván


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 10:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Ivan 62 írta:
Ha mar a kupakot levetted 5 perc az olajcsere. En szimmeringet addig nem cserelnek amig nem folyat. kb. 30/telo osszesen.

Mármint 30.000 Huf?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 16:03 
Offline
Tiszteletbeli tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 24, 13:40
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: St.Louis
nilrem írta:
Ivan 62 írta:
Ha mar a kupakot levetted 5 perc az olajcsere. En szimmeringet addig nem cserelnek amig nem folyat. kb. 30/telo osszesen.

Mármint 30.000 Huf?


Nem. Perc :D

_________________
Iván


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 16:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Ivan 62 írta:
Nem. Perc :D


Akkor az nekünk földi halandóknak 3-4 óra :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 18:41 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
rámegy a 2007,8,9 es fejidom is akárcsak az első sárvédő is. célszerű együtt kicserélni őket. parillánál a 2007- ujfajta első sárvédő 3400.- ft a fejidom nem tudom mennyi és az csak gyári van. viszont szintén parillánál van 3000.- körül újfajta első rajtszámtábla ami jó hozzá.a tankszárnyakból meg 2006 os jó rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 18:45 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Dani. mitműveletetek a fórummal?:) alig taudok eligazodni. most a legrégebbi beírásokkal kezdi. én hülye meg valami 2 évvel ezelőtti témához szóltam:))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 06, 19:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
Dani. mitműveletetek a fórummal?:) alig taudok eligazodni. most a legrégebbi beírásokkal kezdi. én hülye meg valami 2 évvel ezelőtti témához szóltam:))


Neménvótam!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 07, 13:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 szept. 26, 16:45
Hozzászólások: 52
Szia Ivan!

Koszi, majd megprobalom akkor csak levenni, aztan valahogy visszaakasztani, remelem sikerul. Akkor az olajcsere annyi, hogy leveszem ezt a felso kupakot, aztan kiontom a regit, beontom az uj olajat? Mert ha igen, akkor nem kezdek szimmeringezni. Bar amugy en lattam nem gyari szimmeringet kb 5 ezerert (athena).

Udv. Gabor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 07, 16:24 
Offline
Tiszteletbeli tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 24, 13:40
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: St.Louis
hugabor írta:
Szia Ivan!

Koszi, majd megprobalom akkor csak levenni, aztan valahogy visszaakasztani, remelem sikerul. Akkor az olajcsere annyi, hogy leveszem ezt a felso kupakot, aztan kiontom a regit, beontom az uj olajat? Mert ha igen, akkor nem kezdek szimmeringezni. Bar amugy en lattam nem gyari szimmeringet kb 5 ezerert (athena).

Udv. Gabor


Nem tudom csak gondolom hogy nem patronos (SX 2006-tol ha jol emlekszem) telod van. Ha meg is az akkor inkabb vidd szervizbe!!
Alapvetoen ugy van ahogy leirtad, bar azert ez igy nagyon le van egyszerusitve :D
Szerintem a neten talalsz hozza idegen nyelvu (de kepekkel ellatott) leirast hogyan is kell csinalni! Erdemes megkeresni!
Alajcserenel a csillapito rendszerbol is ki kell pumpalni a regi olajat, es az ujat pedig vissza kell vele szivatni legmentesre. Ne ilyedj meg nem ordongosseg, csak elotte nezd meg hogyan kell csinalni. Ha kesz az olajszintet is pontosan be kell allitani mer az olajszint fontos tenyezoje az elso telok mukodesenek!

A szimmeringcsere mar trukkosebb melo ha jol, korrektul akarod csinalni. Es persze par speci szerszam is szukseges hozza. Sokmindent meg lehet oldani azok nelkul is, de az az elvegzett munka minoseget komolyan befolyasolhatja!!
Sokszor ha folyat sem kell kicserelni, mert altalaban csak kosz megy be ala! En csak akkor cserelem ha mar tuti folyat!

Jo munkat! 8)

_________________
Iván


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 07, 17:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
http://www.bikes-stuff.com/Change%20fork%20oil%20ktm.html

_________________
EXC 450 '04


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 08, 14:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 szept. 26, 16:45
Hozzászólások: 52
Koszi a tanacsokat.

2006os 450 exc-m van. Hat lehet, hogy eloszot megprobalom, hogy leszedem a kupakot, es visszaakasztom a tekerot. Aztan ha nem javul a rangatas, akkor olajat cserelek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Teló beállítása /525 exc/
HozzászólásElküldve: 2009 jan. 08, 15:08 
Offline
Tiszteletbeli tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 24, 13:40
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: St.Louis
hugabor írta:
Koszi a tanacsokat.

2006os 450 exc-m van. Hat lehet, hogy eloszot megprobalom, hogy leszedem a kupakot, es visszaakasztom a tekerot. Aztan ha nem javul a rangatas, akkor olajat cserelek.

Ha mar leszeded cserelj olajat! Kb. + 10 perc melo, es ha jo lett a klikkelo nem kell +1x nekiallni!
A "rangatasnak" amugy sok mas oka is lehet pld rosszul beallitott hatso rugostag!
Rakd rendbe az eleje azaz alap, onnan lehet tovabb lepni :!:

_________________
Iván


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség