KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC4 Baja 690
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=496
Oldal: 1 / 2

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 12:44 ]
Hozzászólás témája:  LC4 Baja 690

Csak azért, hogy Xerxesz örüljön! És még túratank se kell rá! :lol:

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6370&cat=
http://ktm.com/KTM-News.223.20.html?nodeID=101021&cHash=5723832162
http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=10919
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/KTM-690-Baja.jpg
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=514867

Számomra bizalomgerjesztő a kipufogó elvezetése az SM után, van még remény "normális" megjelenésű új Adventure-t látni majd. \:D/

Szerző:  xerxesza [ 2007 jún. 06, 12:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

faki írta:
Csak azért, hogy Xerxesz örüljön! És még túratank se kell rá! :lol:

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6370&cat=
http://ktm.com/KTM-News.223.20.html?nodeID=101021&cHash=5723832162
http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=10919
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/KTM-690-Baja.jpg
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=514867

Számomra bizalomgerjesztő a kipufogó elvezetése az SM után, van még remény "normális" megjelenésű új Adventure-t látni majd. \:D/


Már kiraktam a főoldalra a Totalbike-ois cikket... Namindegy :)

De miért nem kell rá túratank??

Ez ugyanaz a blokk, mint az SM?

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 13:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

xerxesz írta:
Már kiraktam a főoldalra a Totalbike-ois cikket... Namindegy :)

De miért nem kell rá túratank??

Ez ugyanaz a blokk, mint az SM?


A cikket lehet szerkeszteni/bővíteni! :wink:

Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy az ülés alá/mellényúlóan van egy nem kicsinek látszó üzemanyagtank, bár ez valószínű, hogy csak erre a viszonylag hosszú távú versenyre lett feltéve. Mindegy, tartozékként megveheted majd. :)

Blokk ugyanaz.

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 13:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

faki írta:
Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy az ülés alá/mellényúlóan van egy nem kicsinek látszó üzemanyagtank, bár ez valószínű, hogy csak erre a viszonylag hosszú távú versenyre lett feltéve.


Ezt megnézve, azt hiszem hülyeséget írtam:
http://borynack.com/KTM690/images/KTM6904.jpg
:oops:

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 13:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

http://www.youtube.com/watch?v=FBkCEX4gYfo
http://www.youtube.com/watch?v=6a4FQAys-qQ

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 13:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jún. 06, 14:18 ]
Hozzászólás témája: 

Mekkora ennek a tankja? Van vagy 18l? Az egész fehér az, nem?

Úgy nézem jövőre a dakarra igencsak érdekes koncepcióváltásnak lehetünk tanúi. Már előre várom. Talán jövő ilyenkorra kijön az új Adventure is?

Szepy

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 14:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

faki írta:


Hmmm...lehet, hogy mégiscsak lesz nekem más(od)ik 4T KTM-em is? 8)

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 14:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

faki írta:
És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:


Egyre inkább igazat adok a Husabergeseknek, hogy a KTM tőlük lop mindent...

Szerző:  xerxesza [ 2007 jún. 06, 14:29 ]
Hozzászólás témája: 

Bazinagy a blokk a motorhoz képest...

Szerző:  nilrem [ 2007 jún. 06, 14:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

gencsydani írta:
faki írta:


Hmmm...lehet, hogy mégiscsak lesz nekem más(od)ik 4T KTM-em is? 8)

Frankon nez ki a cucc. Ha egyszer majd keves lenne az en LC4-em (almomban) ilyenre erdemes lesz valtani.

Szerző:  nilrem [ 2007 jún. 06, 14:32 ]
Hozzászólás témája: 

Konnyebb a mostaninal ugye?

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jún. 06, 14:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy

gencsydani írta:
faki írta:
És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:


Egyre inkább igazat adok a Husabergeseknek, hogy a KTM tőlük lop mindent...

Szerző:  kope68 [ 2007 jún. 06, 14:56 ]
Hozzászólás témája: 

Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?

Szerző:  xerxesza [ 2007 jún. 06, 15:00 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.

Szerző:  nilrem [ 2007 jún. 06, 15:23 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.

LC4 es EXC hazassag eredmenye!

Szerző:  kope68 [ 2007 jún. 06, 15:34 ]
Hozzászólás témája: 

..és akkor igazából a mostani LC4 enduronak nem is lesz utódja? Lesz a Rally meg ez a Baja?

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 15:36 ]
Hozzászólás témája: 

KTMSzepy írta:
Mekkora ennek a tankja? Van vagy 18l? Az egész fehér az, nem?

Úgy nézem jövőre a dakarra igencsak érdekes koncepcióváltásnak lehetünk tanúi. Már előre várom. Talán jövő ilyenkorra kijön az új Adventure is?


Tank az szerintem is, de csak a Baja 500 versenyen készült képeken van rajta, a többin nincs.

Milyen koncepcióváltás??? Idén is a 690 Adventure volt a gyári KTM csapat motorja. Stunt említette, hogy a Baja után, csak jövőre lesz valószínűleg széria 690 Adventure.

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 15:41 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???

Szerző:  faki [ 2007 jún. 06, 15:42 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.endureros.com/moto-enduro-posts28299-0.html&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=0ef86798a3e9cb8eb95882bdd0da9d1a

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 16:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

KTMSzepy írta:
A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy


Az anyagi részét nem ismerem a dolognak, de az tény, hogy mióta megvette a KTM a Berget, nemigen engedik labdába rúgni őket a versenysportban (nk. szinten legalábbis), holott korábban azért eléggé ott voltak kék-sárgáék az élvonalban...

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 16:15 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Szerző:  xerxesza [ 2007 jún. 06, 16:43 ]
Hozzászólás témája: 

Nemtom. LC4 utódnak nekem kissé brutál, inkább EXC, de nem baj. A berugókar hiánya nem zavar, injektoros motornál amúgy is kérdéses a létjogosultsága szvsz.

Szerző:  nilrem [ 2007 jún. 06, 16:58 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 17:24 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

Szerző:  nilrem [ 2007 jún. 06, 17:31 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

Azert pofont toluk sem kerek :)

Szerző:  kope68 [ 2007 jún. 06, 17:48 ]
Hozzászólás témája: 

Ez az új KTM 690 Enduro prototípusa. Jövőre kapható.

Majdnem teljesen ilyen lesz, csak kicsit kisebb tankkal. Ütni fog!!!


Stunt hsz-e az indexről.

Szerző:  mic71 [ 2007 jún. 06, 17:59 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:


Adjak egy pofont, ropi :twisted:

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 06, 17:59 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

Azert pofont toluk sem kerek :)


Ne adjál nekik sámlit! :D Anélkül meg úgyse érnek föl! :twisted:

Szerző:  Laca 13 [ 2007 jún. 06, 20:42 ]
Hozzászólás témája: 

a tankon kívül még a rugóstag és a hűtőrács is szemetszúr.. nekem.

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jún. 07, 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 Baja 690

Elég nekik egy csapatot megfinanszírozni élversenyzőkkel. Minek csináljanak házon belül konkurenciát?

Nemzetközi szinten pont azért nem erőltetik szerintem, mert EU-n belüli "kismárkának" szánták a Husaberget.

Persze ez csak feltételezés, de mi értelme lenne annak, hogy saját költségen szívassák a saját cégcsoportot?

Szepy


gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy


Az anyagi részét nem ismerem a dolognak, de az tény, hogy mióta megvette a KTM a Berget, nemigen engedik labdába rúgni őket a versenysportban (nk. szinten legalábbis), holott korábban azért eléggé ott voltak kék-sárgáék az élvonalban...

Szerző:  BUGIC [ 2007 jún. 18, 10:14 ]
Hozzászólás témája: 

Nem tudtok erröl a 690 BAJA-rol valami bővebb adatot?Pl hogy hány kiló szárazon ami engem érdekellne!!!

Szerző:  faki [ 2007 jún. 18, 18:37 ]
Hozzászólás témája: 

BUGIC írta:
Nem tudtok erröl a 690 BAJA-rol valami bővebb adatot?Pl hogy hány kiló szárazon ami engem érdekellne!!!


Nekem úgy rémlik, mintha Stunt azt mondta volna, hogy valamivel könnyebb lesz a mostani LC4-től, de nem esküdnék meg rá. Szerintem sokat nem kell várni ilyen téren, biztos a futómű az elsődleges a terepesebb vonal irányába.

Szerző:  xerxesza [ 2007 szept. 28, 13:19 ]
Hozzászólás témája: 

http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09 ... 0-smc.html

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 14:29 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09/first-pics-2008-ktm-690-duke-690-smc.html


F#szé' kellett megrövidíteni a rugóutakat?!? :fejetfalba:
/Az SMC viszont bejön!/

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 szept. 28, 14:42 ]
Hozzászólás témája: 

Mert ez "utcai" endúró, versenyre ott van az exc sorozat. Lehet, hogy idővel ebből is lesz "hard" kiadás (a tied sem LC4 Enduro), de a populárisabb modellekkel indítanak mindig.

Mondhatni "f#szé' rakták az injektort a V2-re", meg rövidítették meg a 990 rugóútjait, meg, meg.... , de sajnos ahhoz, hogy jobb eladásai legyenek el kell súlypontilag távolodnia a KTM-nek a "rediturész" szegmenstől kissé.

A részvényesek pedig ezt szeretnék (és valszeg nem hardcore motorosok), tehát ez lesz.
Meg kell vele barátkozni.

Az más kérdés, hogy ha nem lesz meg a "rediturész" a szellemiségben, akkor mi fogja vinni a szekeret, mert a japókkal azonos térfélen versenyezni... hogynemondjam esélytelennek látszik. Marad a marketing mint a Harlinak. :)

Szepy

gencsydani írta:
xerxesz írta:
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09/first-pics-2008-ktm-690-duke-690-smc.html


F#szé' kellett megrövidíteni a rugóutakat?!? :fejetfalba:
/Az SMC viszont bejön!/

Szerző:  zsore [ 2007 szept. 28, 16:03 ]
Hozzászólás témája: 

Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 16:07 ]
Hozzászólás témája: 

zsore írta:
Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.


Ez gnomid? Akkor az SMR mi?!? :shock:

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 szept. 28, 16:09 ]
Hozzászólás témája: 

Egyébként ha megnézitek ugyanazt az utat követik mint az autógyárak jó része...
Az új formavilágot a nagymodelleken mutatják be, utána pedig elkezdik a kisebb modellekre is kiterjeszteni, így ösztönözve a frissítésre a tulajokat. A kicsik tulajait azért, hogy hasonlíthassanak a nagyobb modellekre - no meg sokkal "komolyabbnak" látszik a kisautójuk, a nagyokat meg azért, hogy "nehogymá' úgy nézzen ki mint egy kisautó!".

Valszeg a VW-től tanulták el, összehasonlítva pl, a Polo-Golf vonalat. :)

A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 16:11 ]
Hozzászólás témája: 

KTMSzepy írta:
A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy


Sztem a színösszeállításon kívül minimális a hasonlóság, teljesen mások az arányaik.

Szerző:  zsore [ 2007 szept. 28, 16:36 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
zsore írta:
Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.


Ez gnomid? Akkor az SMR mi?!? :shock:


Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 16:46 ]
Hozzászólás témája: 

zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...

Szerző:  xerxesza [ 2007 szept. 28, 17:42 ]
Hozzászólás témája: 

KTMSzepy írta:

A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy



Nekem nem.

Szerző:  zsore [ 2007 szept. 28, 17:49 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 18:17 ]
Hozzászólás témája: 

zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...

Szerző:  zsore [ 2007 szept. 28, 19:37 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...


Nem gömbmalac, hanem gömbimalac. Ez a becézett formája neki :lol: Dani, te meg vagy vadulva ezzel a rugóút üggyel. Mi a pöcsnek nagy rugóút a szupermotyóra he :?:

Szerző:  mic71 [ 2007 szept. 28, 20:12 ]
Hozzászólás témája: 

Nekem a Duke is nagyon bejön. Pont jó lenne az EXC mellé :)
Kíváncsian várom az Adventure verziót.

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 21:52 ]
Hozzászólás témája: 

zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...


Nem gömbmalac, hanem gömbimalac. Ez a becézett formája neki :lol: Dani, te meg vagy vadulva ezzel a rugóút üggyel. Mi a pöcsnek nagy rugóút a szupermotyóra he :?:


azért hogy szép karcsúnak nézzen ki ne egy ilyen kis tosznak!

Szerző:  gencsydani [ 2007 szept. 28, 21:55 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Nekem a Duke is nagyon bejön. Pont jó lenne az EXC mellé :)
Kíváncsian várom az Adventure verziót.


Egyelőre nem tudom eldönteni hogy tetszik-e vagy sem...az viszont tuti, hogy dh ezzel nem merne akkorákat ugratni a koperingen mint a mostanival! :lol:

Szerző:  szume [ 2007 szept. 28, 22:41 ]
Hozzászólás témája: 

A 690 Baja kipufogója szerintem nagyon állat. Nagyon tetszik, hogy ilyen egyszerű vonalvezetése van.

Oldal: 1 / 2 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/