KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Kipufogó gyapot
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=504
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Vertigo [ 2007 jún. 21, 21:28 ]
Hozzászólás témája:  Kipufogó gyapot

Sziasztok! Széthúztam az exc-m kipufogóját és mit ne mondjak ,pazar volt a látvány. Ilyen kormos szakadt rongyot- mi fénykorában gyapotpaplan volt- még életemben nem láttam! Van valakinek tapasztalata honnan szerezhetnék gyapotot a kipufogómba reális áron? /A gyári garnitúra 15E körül mozog/ Nem hiszem hogy annyira speckó ez a gyapot hogy ne helyettesíthetném olcsóbbal! Bármi ötlet? Előre is köszi!

Szerző:  Jimmy [ 2007 jún. 22, 8:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Vertigo írta:
Sziasztok! Széthúztam az exc-m kipufogóját és mit ne mondjak ,pazar volt a látvány. Ilyen kormos szakadt rongyot- mi fénykorában gyapotpaplan volt- még életemben nem láttam! Van valakinek tapasztalata honnan szerezhetnék gyapotot a kipufogómba reális áron? /A gyári garnitúra 15E körül mozog/ Nem hiszem hogy annyira speckó ez a gyapot hogy ne helyettesíthetném olcsóbbal! Bármi ötlet? Előre is köszi!


El kell hogy keserítselek,az egy speckó anyag! A cimborám is próbálkozott mindenféle anyaggal,de nem igazán jött be neki egyik sem.Volt amelyiket az első nagyobb gázfröccsnél kifújta a dobból kipufogó gáz,és olyan volt mintha esett volna mgötte a hó! Kérdezd meg az Aunerba,ha jól emlékszem ott olcsóbb!

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 22, 8:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Vertigo írta:
Sziasztok! Széthúztam az exc-m kipufogóját és mit ne mondjak ,pazar volt a látvány. Ilyen kormos szakadt rongyot- mi fénykorában gyapotpaplan volt- még életemben nem láttam! Van valakinek tapasztalata honnan szerezhetnék gyapotot a kipufogómba reális áron? /A gyári garnitúra 15E körül mozog/ Nem hiszem hogy annyira speckó ez a gyapot hogy ne helyettesíthetném olcsóbbal! Bármi ötlet? Előre is köszi!


Proex-nél megtömik neked+összeszegecselik sztem feleannyiért.

Szerző:  ImI [ 2007 jún. 22, 11:16 ]
Hozzászólás témája: 

én is felvettettem a kérdést itt a forumon, csak nekem annyival bonyolódott a helyzet, hogy átalakítottam átmenő csövesre (SX)
Kipufogógyapot témát is körbejártam, nem egyszerű a dolog, de nem lehetetlen!
Lehet kapni többfélét, táblás változatban (RMC)és tömősben(Moto-Complet) A tömőset javaslom, de én mégse ezt csináltam a dobbal, mert ennek kölcsége kb. 10e. :( Vállalta volna egy Balatonkenesei kipufogós is 6-7 ezerért. Természetesen az "igazi" (az a fehér színű fonalas) gyapotot senki nem akart nekem adni, meg nem is nagyon foglalkoznak vele.

Nagyonsokan a kőzetgyapotot javasolták, amit én már korábban kipróbáltam, de egyszerűen kiégett és kipufogta a gép. Az üveggyapottal más a helyzet, annak más is az állaga Nekem bevállt. Most legutóbb üvegszálas annyaggal(nem tudom a pontos nevét-műanyag hajók sérüléseit szokták vele javítani) tömtem meg, és teljesen jó, nem ég ki, nem válik kámforrá és nemutolsó sorban a hangja sem rossz...és igen...szinte ingyen van...

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 22, 12:00 ]
Hozzászólás témája: 

ImI írta:
Most legutóbb üvegszálas annyaggal(nem tudom a pontos nevét-műanyag hajók sérüléseit szokták vele javítani) tömtem meg, és teljesen jó, nem ég ki, nem válik kámforrá és nemutolsó sorban a hangja sem rossz...és igen...szinte ingyen van...


"Üvegpaplan"-nak hívja a köznyelv, "szövet"-té összepréselt üvegszálakból áll. Jó gusztustalan cucc :D

Szerző:  ImI [ 2007 jún. 22, 20:57 ]
Hozzászólás témája: 

jaja, azaz és belemegy a bőrödbe...olyan lesz a kezed mint egy drótkefe és viszked, csíp fáj.... :(

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 22, 22:37 ]
Hozzászólás témája: 

ImI írta:
jaja, azaz és belemegy a bőrödbe...olyan lesz a kezed mint egy drótkefe és viszked, csíp fáj.... :(


Na igen. Ráadásul ez még a kevésbé durva része (hideg vízzel lezuhanyzol és lejön rólad, meg elmúlik a viszketés is), mert gondold el, mit csinálnak ezek a pici kis szálacskák a tüdőddel (merthogy megy ám oda is ugyanúgy) :!: Lehet tőle frankó nyavalyákat kapni, szóval védőfelszerelés viselése erősen ajánlott :!:

Szerző:  Vertigo [ 2007 jún. 22, 22:48 ]
Hozzászólás témája: 

Köszi srácok! Már vágom! Mellesleg régebben fusiztam ezzel az anyaggal,és karbonnal is,de nem láttam a fától az erdőt! Szóval ez tuti a kipufogóba! Kipróbálom! Mellesleg nagyon érdekelne a tapasztalat a nyitott kipufogóval kapcsolatban./ SX/Érdemes lenne átalakítanom? Az én kipufogóm szikrafogós USA model.Hosszú perforált cső,és azonos méretüre kimunkált végcső,ennyi?

Szerző:  Szokecigany [ 2007 jún. 23, 11:53 ]
Hozzászólás témája: 

Ha valakinek kell gyári SP tömőanyag /Akrapovic Youshi Arata stb / ezt használja tudok kintről. Egy csomag 400g,nekem a Doma csőbe másfél zacsi ment. Kb egy hét mire itthon van,
10X400g 36e ft postával.

Szerző:  mic71 [ 2007 jún. 23, 21:12 ]
Hozzászólás témája: 

Vertigo írta:
Köszi srácok! Már vágom! Mellesleg régebben fusiztam ezzel az anyaggal,és karbonnal is,de nem láttam a fától az erdőt! Szóval ez tuti a kipufogóba! Kipróbálom! Mellesleg nagyon érdekelne a tapasztalat a nyitott kipufogóval kapcsolatban./ SX/Érdemes lenne átalakítanom? Az én kipufogóm szikrafogós USA model.Hosszú perforált cső,és azonos méretüre kimunkált végcső,ennyi?


Szerintem nem. Nekem van egy EU-s EXC átalakítva átmenőre és van egy olyan, mint a tied, gyári. Nálam már többször előfordult, hogy zavart az átmenő hangja. Ez inkább hosszabb utaknál jelentkezett vagy ha lakott területen kellett sokat mennem csendes környezetben. Alapjáraton és egyenletes terhelésnél nem hangos, de gyorsításkor emberes. Tervezem, hogy veszek egy EU-s gyárit kézalól vagy elcserélem a nyitottat és azt is összehasonlítom az amcsival. A nyitott csővel alulról jobban felpörög, de számomra ez inkább gondot jelent, ha már fáradt vagyok :) Nyomaték szempontjából valószínű, hogy előnyösebb a gyári.

Szerző:  ImI [ 2007 jún. 24, 11:30 ]
Hozzászólás témája: 

mic, ahogy írod...a gyári alulról nyomatékosabb és halkabb, de ha kinyitod agresszívabb lesz,hangosabb fordulaton, jobban pörög és kicsit feljebb adja le a nyomatékát...szerintem...én nem bántam meg Nekem jobban bejön... tudjátok...kinek a pap, kinek a papné...kinek a sekrestyés... :)

Szerző:  bodmast [ 2007 jún. 24, 17:23 ]
Hozzászólás témája:  Gyapot??? VAN!

Helló skacok én a Mastek kipufogó műhelyében vok. Szerintem tok segíteni nektek!Tel:06703105963

Szerző:  szabcsab [ 2007 jún. 24, 18:26 ]
Hozzászólás témája: 

ImI írta:
mic, ahogy írod...a gyári alulról nyomatékosabb és halkabb, de ha kinyitod agresszívabb lesz,hangosabb fordulaton, jobban pörög és kicsit feljebb adja le a nyomatékát...szerintem...én nem bántam meg Nekem jobban bejön... tudjátok...kinek a pap, kinek a papné...kinek a sekrestyés... :)


Speciel nekem inkább a lánya :wink:

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 24, 18:37 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
ImI írta:
mic, ahogy írod...a gyári alulról nyomatékosabb és halkabb, de ha kinyitod agresszívabb lesz,hangosabb fordulaton, jobban pörög és kicsit feljebb adja le a nyomatékát...szerintem...én nem bántam meg Nekem jobban bejön... tudjátok...kinek a pap, kinek a papné...kinek a sekrestyés... :)


Speciel nekem inkább a lánya :wink:


Azt' Zsúanyu ehhez mit szól? :P

Szerző:  szabcsab [ 2007 jún. 24, 18:38 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
szabcsab írta:
ImI írta:
mic, ahogy írod...a gyári alulról nyomatékosabb és halkabb, de ha kinyitod agresszívabb lesz,hangosabb fordulaton, jobban pörög és kicsit feljebb adja le a nyomatékát...szerintem...én nem bántam meg Nekem jobban bejön... tudjátok...kinek a pap, kinek a papné...kinek a sekrestyés... :)


Speciel nekem inkább a lánya :wink:


Azt' Zsúanyu ehhez mit szól? :P


"Szereti a csajokat is néha" :oops:

Szerző:  gencsydani [ 2007 jún. 24, 19:01 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
gencsydani írta:
szabcsab írta:
ImI írta:
mic, ahogy írod...a gyári alulról nyomatékosabb és halkabb, de ha kinyitod agresszívabb lesz,hangosabb fordulaton, jobban pörög és kicsit feljebb adja le a nyomatékát...szerintem...én nem bántam meg Nekem jobban bejön... tudjátok...kinek a pap, kinek a papné...kinek a sekrestyés... :)


Speciel nekem inkább a lánya :wink:


Azt' Zsúanyu ehhez mit szól? :P


"Szereti a csajokat is néha" :oops:


Csak néha? :shock: Na, ilyenről se hallottam még...

Szerző:  Gyurci [ 2009 dec. 19, 13:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Háááát nem kimondottan kipufogó gyapot téma, sőt egyáltalában nem, de azért megkérdezném :!: :-)
Szóval, 950 ADV-n hogyan tudom a legegyszerűbben megnézni (megtudni), hogy a katalizátor benne van-e még a dobban :?: Ha benne van, hogy lehet "kivarázsolni" (tudom, hogy valami hosszú szárú fúróval összetörni és kiönteni belőle, de van-e erre valami leírás) :?:
Tervezgetünk túrákat keletre és délre is, érintve több olyan országot is, ahol ismeretlen az ólommentes benzin.

Szerző:  szabcsab [ 2009 dec. 19, 17:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Gyurci írta:
Háááát nem kimondottan kipufogó gyapot téma, sőt egyáltalában nem, de azért megkérdezném :!: :-)
Szóval, 950 ADV-n hogyan tudom a legegyszerűbben megnézni (megtudni), hogy a katalizátor benne van-e még a dobban :?: Ha benne van, hogy lehet "kivarázsolni" (tudom, hogy valami hosszú szárú fúróval összetörni és kiönteni belőle, de van-e erre valami leírás) :?:
Tervezgetünk túrákat keletre és délre is, érintve több olyan országot is, ahol ismeretlen az ólommentes benzin.


3 csavarral leszeded a csőről a dobot, belenézel és látni fogod, ha benne van a katalizátor.
Fúróval, vagy bármi hosszabb tárggyal összetöröd benne, és kipiszkálgatod a darabokat teljesen önállóan, a service manual nem ír különleges megoldást :lol:
/vagy occsó pííízér lehet venni sport dob miatt ledobott gyárit, akár megérné azt barkácsolni, de egyébként nem nagy történet/
A gyenge benzinre viszont van egy csatlakozó az ülés alatt, a légszűrőház mögött, amit csak szét kell húzni:

"Gyújtásszabályozás aktiválása kisebb oktánszámú üzemanyaghoz. ha motorkerékpárját olyan országokban használja, ahol legalább 95 oktánszámú (ROZ) benzin nem kapható, akkor egyszerűen aktiválhatja a csökkent oktánszámú benzinnek megfelelő gyújtásdiagramot.A rugóstag felső befogásának közelében található egy barna színű vezeték kábelcsatlakozóval.Ha a két csatlakozó össze van dugva, akkor a működtetett gyújtásdiagram a legalább 95 oktánszámú (ROZ) benzinnek megfelelő.Ha széthúzza ezt a csatlakozót, akkor a 80-94 oktánszámú (ROZ) benzinnek megfelelő gyújtásdiagram lesz aktiválva. Ekkor a motor teljesítménye kissé csökken, de megakadályozzuk, hogy öngyulladás lépjen fel, ami motorkárosodást is okozhat.! VIGYÁZAT !HA NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE LEGALÁBB 95 OKTÁNSZÁMÚ (ROZ) ÜZEMANYAG, AKKOR FELTÉTLENÜL A 80-94 OKTÁNSZÁMHOZ (ROZ) TARTOZÓ GYÚJTÁSDIAGRAMOT KELL AKTIVÁLNI, HOGY MEGELŐZZE A MOTOR SÉRÜLÉSEIT."

Szerző:  Gyurci [ 2009 dec. 19, 18:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Köszönöm szépen :!: :god :grin:

Szerző:  C16SE [ 2010 jan. 11, 23:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

szabcsab írta:
Gyújtásszabályozás aktiválása kisebb oktánszámú üzemanyaghoz. ha motorkerékpárját olyan országokban használja, ahol legalább 95 oktánszámú (ROZ) benzin nem kapható, akkor egyszerűen aktiválhatja a csökkent oktánszámú benzinnek megfelelő gyújtásdiagramot.A rugóstag felső befogásának közelében található egy barna színű vezeték kábelcsatlakozóval.Ha a két csatlakozó össze van dugva, akkor a működtetett gyújtásdiagram a legalább 95 oktánszámú (ROZ) benzinnek megfelelő.Ha széthúzza ezt a csatlakozót, akkor a 80-94 oktánszámú (ROZ) benzinnek megfelelő gyújtásdiagram lesz aktiválva. Ekkor a motor teljesítménye kissé csökken, de megakadályozzuk, hogy öngyulladás lépjen fel, ami motorkárosodást is okozhat.! VIGYÁZAT !HA NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE LEGALÁBB 95 OKTÁNSZÁMÚ (ROZ) ÜZEMANYAG, AKKOR FELTÉTLENÜL A 80-94 OKTÁNSZÁMHOZ (ROZ) TARTOZÓ GYÚJTÁSDIAGRAMOT KELL AKTIVÁLNI, HOGY MEGELŐZZE A MOTOR SÉRÜLÉSEIT.



Hoppá, ezt nekem is szét kell húznom a Bamakóra. Jó, hogy írtad, köszi. Én találtam egy csatlakozót ott, de abba két vezeték megy be. Akkor az nem az?

Szerző:  szabcsab [ 2010 jan. 12, 20:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

C16SE írta:
Hoppá, ezt nekem is szét kell húznom a Bamakóra. Jó, hogy írtad, köszi. Én találtam egy csatlakozót ott, de abba két vezeték megy be. Akkor az nem az?


Szóval az nem az!
Az ülés alatt, a rugóstag felső rögzítési pontja körül van egy vékony barna vezeték,
amin van egy összedugott csati áttetsző műanyag burkolatban, azt kell széthúznod, aztán hajrá!

Szerző:  Gyurci [ 2010 jan. 12, 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

A kezelési utasítás 44. oldalán megtalálod :!:
Csatolmány:
vezeték.jpg
vezeték.jpg [ 81.14 KiB | Megtekintve 26821 alkalommal. ]

Szerző:  Részvényes [ 2010 jan. 14, 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Hogy ezek a Labancok mire nem gondoltak? :app:

Szerző:  orangez [ 2011 máj. 09, 0:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

Sziasztok!
87es 350es 2T kipuffját mivel tömjem ki és hogyan?
Azért kérdezem mert én kivételesen halkítani akarom :)

Szerző:  450bence [ 2012 aug. 14, 0:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kipufogó gyapot

szisztok én fmf el tömök nagyon jó cucc csak 4 ezerbe kerül és 80 üzemórát simán bír extrém használatban fontos hogy meglegyen a rézháló az összes szegecs és kipuff tömítőpaszta. nagyon szép hangja lesz tőle alapjáratól húz és nagyon nyomatékos tőle a gép én mindenkinek ezt javaslom

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/