KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 20, 12:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fék, vissza kettő, gáz, fulladás
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 16:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Szóval ez van most nekem. Ha intenzívebb fékezés után ki akarok gyorsítani - akár egy kanyarban, vagy akár egy lámpához érkezve - a motor nem pörög fel, hanem el kezd fulladozni. Ha kikuplungolok, és jó félgázt húzok, akkor vagy felpörög, és mehetek tovább, vagy pedig lefullad, és akkor indít, és megy tovább. Szóval valami nem 100as. 5letek??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 17:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Szóval ez van most nekem. Ha intenzívebb fékezés után ki akarok gyorsítani - akár egy kanyarban, vagy akár egy lámpához érkezve - a motor nem pörög fel, hanem el kezd fulladozni. Ha kikuplungolok, és jó félgázt húzok, akkor vagy felpörög, és mehetek tovább, vagy pedig lefullad, és akkor indít, és megy tovább. Szóval valami nem 100as. 5letek??


nekem is volt hasonlo
üszószint?
nekem azzal babraltak aztan jo lett


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 18:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Mcemru írta:
nekem is volt hasonlo
üszószint?
nekem azzal babraltak aztan jo lett


És azt hogy kell csinálni???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 19:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Mcemru írta:
nekem is volt hasonlo
üszószint?
nekem azzal babraltak aztan jo lett


És azt hogy kell csinálni???


úszószint nah
hat szet kell szedni a karbit es allitgatni az uszo nyelvet hajlitgatni amit nem lesz jo de nem tudom hol a jo szint nekem is csak megcsinaltak...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 19:48 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Mcemru írta:
úszószint nah
hat szet kell szedni a karbit es allitgatni az uszo nyelvet hajlitgatni amit nem lesz jo de nem tudom hol a jo szint nekem is csak megcsinaltak...


Értettem én, hogy úszószintre gondolsz, akkor sem tudtam :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 19:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék.
Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés.
Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 19:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Hali!

Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék.
Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés.
Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas.


Nem karburáltam át. Sőt, igezából egyenlőre kicsit analfabéta vagyok. Valaki mondja má' el, hogyan tisztít az ember karburátort. Mert gondolom nem úgy, hogy előveszi a porszívót :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 20:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
kope68 írta:
Hali!

Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék.
Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés.
Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas.


Nem karburáltam át. Sőt, igezából egyenlőre kicsit analfabéta vagyok. Valaki mondja má' el, hogyan tisztít az ember karburátort. Mert gondolom nem úgy, hogy előveszi a porszívót :D


Jó akkor átkarburálást kilőhetjük. :)
Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat. :lol:
Légszűrő?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 20:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Javasolnám a levegő sprayt, mert erősebb a nyomása, mint a pumpáé.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 22:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Légszűrő?


Értem, köszi, majd veszek levegő sprayt. Légszűrőt nem olyan régen tkarítottam, de akkor már azt is átmosom. Persze ma tankoltam tele, így kicsit macerás lesz a tankot leszedni :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 10:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
kope68 írta:
Légszűrő?


Értem, köszi, majd veszek levegő sprayt. Légszűrőt nem olyan régen tkarítottam, de akkor már azt is átmosom. Persze ma tankoltam tele, így kicsit macerás lesz a tankot leszedni :?


Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 10:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mic71 írta:
Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül?


Igazából de. Akartam is írni, csak elfelejtettem. Sőt, most, hogy eszembe juttattad, ott is volt már küzdelem, mert mikor talpra állítottuk, állati nehezen indult be és utána fulladt is kicsit, de aztán elmúlt. Miért? Így más a helyzet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 13:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
mic71 írta:
Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül?


Igazából de. Akartam is írni, csak elfelejtettem. Sőt, most, hogy eszembe juttattad, ott is volt már küzdelem, mert mikor talpra állítottuk, állati nehezen indult be és utána fulladt is kicsit, de aztán elmúlt. Miért? Így más a helyzet?


Elképzelhető, hogy a fekve rángatáskor a karbi valamelyik csatlakozása fellazult és levegőt tud szívni. Nézd meg, hogy a gumi, ami a légszűrőháztól jön, ép-e és rendesen a helyén van. Esetleg szivató bowden és a deko bowden nincs-e megakadva, beszorulva, nem túl feszes...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 13:45 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mic71 írta:
Elképzelhető, hogy a fekve rángatáskor a karbi valamelyik csatlakozása fellazult és levegőt tud szívni. Nézd meg, hogy a gumi, ami a légszűrőháztól jön, ép-e és rendesen a helyén van. Esetleg szivató bowden és a deko bowden nincs-e megakadva, beszorulva, nem túl feszes...


OK, ezt is megnézem. Köszi. Majd holnap mesélek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 18:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat. :lol:
Légszűrő?


Szóval az első pontnál kicsit megakadtam. Már mindent lekötöttem róla, kivéve a szivatót, mert aztz még nemtom, hogyan, meg a motorba menő gumihenger, meg a légszűrőhöz menő gumihenger tartja. Hogyan kell kiszedni? Erőszakkal, vagy van alami technika. Egyenlőre erőszakkal nem merem :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 18:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat. :lol:
Légszűrő?


Szóval az első pontnál kicsit megakadtam. Már mindent lekötöttem róla, kivéve a szivatót, mert aztz még nemtom, hogyan, meg a motorba menő gumihenger, meg a légszűrőhöz menő gumihenger tartja. Hogyan kell kiszedni? Erőszakkal, vagy van alami technika. Egyenlőre erőszakkal nem merem :D


Elég nehezen jön ki, a fémbilincseket szedd le a gimuharangokról, aztán a két gumiharang között óvatosan vedd ki.
A szivatóra rájössz, adja magát....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 18:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 18:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
aranyszu írta:
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??


Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 19:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
kope68 írta:
aranyszu írta:
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??


Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket.


Merre kell csavarni ?... mert nem tudom s elcseszni nem szeretném...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 19:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
aranyszu írta:
kope68 írta:
aranyszu írta:
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??


Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket.


Merre kell csavarni ?... mert nem tudom s elcseszni nem szeretném...


Most nem vágom fejből, hogy merre kell szegényíteni, de akkkor jó, amikor járó motornál a legmagasabb alapjáratot kapod. Vigyázz, csak negyed fordulatonként tekerd...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 20:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
No, széjjelszedtem, összeraktam. Első pozitívum: Nem maradt csavar a végén :D Nagyon sok extra dolgot nem láttam, mindent jól kifujkáltam. Kipróbálni nem tudtam, mert közben kimostam a légszűrőmet, és nem száradt meg.

Kerestem lecsúszott végeket is, de olyat sem találtam. Vagyis csak ezt (piros karika) de ez nem tudom, hogy egyáltalán csatlakozik-e valahova:

Kép

Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 21:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
No, széjjelszedtem, összeraktam. Első pozitívum: Nem maradt csavar a végén :D Nagyon sok extra dolgot nem láttam, mindent jól kifujkáltam. Kipróbálni nem tudtam, mert közben kimostam a légszűrőmet, és nem száradt meg.

Kerestem lecsúszott végeket is, de olyat sem találtam. Vagyis csak ezt (piros karika) de ez nem tudom, hogy egyáltalán csatlakozik-e valahova:

Kép

Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi.


Ez nem csatlakozik sehova, így van jól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 22:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
aranyszu írta:
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??


Légszűrő állapota?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 03, 22:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
gencsydani írta:
aranyszu írta:
Üdv!!!


Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben).
Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom??

Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete...

Tipp...??


Légszűrő állapota?


Olyan szép kék mint az égei tenger!! Először azt hittem, hogy emiatt, kipucltam de semmi változás....

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04, 8:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi.


No, ez viszont elkerülte itten a figyelmeteket, de én nem adom fel :D

Szóval ez a kép, akinek van kedve, kicsit magyarázza lécci el nekem, hogy mi micsoda:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04, 14:21 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nagyon belelendültem a karburátor témába :D Van erről valami részletes leírás? Mi lesz, ha a főfúvókát kicserélem nagyobbra/kisebbre? Vagy csak a tapasztalat? Honnan tudom, hogy milyen van benne? Rá van írva? Tudom, debill kérdések, de ez van :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04, 17:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04, 18:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Nagyon belelendültem a karburátor témába :D Van erről valami részletes leírás? Mi lesz, ha a főfúvókát kicserélem nagyobbra/kisebbre? Vagy csak a tapasztalat? Honnan tudom, hogy milyen van benne? Rá van írva? Tudom, debill kérdések, de ez van :)


Ha megnézed a fúvókát, akkor rá van írva a mérete. pl 165


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 10:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Köszi a válaszokat. Mondjuk kicsit bénán fogalmaztam, ezért még mindig van kérdésem, de most leírom jó konkrétan:

1.) Melyik az alapjárati keverék állító csavar a képen?
2.) Ha a fúvókát az ember nagyobbra cseréli, attól a motor többet fogyaszt és jobb lesz a gázreakció? De gondolom - még ha igen is - csak bizonyos határok közt, nem?

köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 14:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
Köszi a válaszokat. Mondjuk kicsit bénán fogalmaztam, ezért még mindig van kérdésem, de most leírom jó konkrétan:

1.) Melyik az alapjárati keverék állító csavar a képen?
2.) Ha a fúvókát az ember nagyobbra cseréli, attól a motor többet fogyaszt és jobb lesz a gázreakció? De gondolom - még ha igen is - csak bizonyos határok közt, nem?

köszi


1. A mikuni karbikon pont az önindító felöl, a karbi alján van egy csavar egy mélyedésben. Ehhez én egy elvágott nyelű pici csavarhúzót használtam. Mielőtt eltekergeted, teljesen tekerd be és közben számold, hogy mennyit forgattál. Ha nagyon elcseszed, akkor ide mindig vissza tudod majd állítani.

2. Nem feltétlenül lesz nagyobb a fogyasztás. Ha szegényebb keveréket kapott eddig, akkor nagyobb gázállással kellett gyorsítgatnod, jobban pörgetned, hogy menjen. Én, mikor próbálgattam, 152,5-öst cseréltem 160-asra. Minden gyári volt. A fogyasztás nem igazán változott, viszont jobban ment. Amikor már dobcsere és még nagyobb fúvóka lett, akkor 3-5 dl-rel több a fogyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 14:27 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Értem. Tökre köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 19:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
Értem. Tökre köszi!


Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 21:03 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?


A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból :D)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 21:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
kope68 írta:
Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?


A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból :D)


...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted.
Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos.
Lényeg, hogy Petya megoldja.. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 21:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
kope68 írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?


A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból :D)


...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted.
Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos.
Lényeg, hogy Petya megoldja.. :lol:


Légszürőházban van oldalt egy "tésztaszűrő". Nekem mic felül is kinyitotta az ülés felé ott nincs semmi. ha azt a tésztaszürőt kiszedem jobb lesz?? vmivel

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 21:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
aranyszu írta:
kope68 írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?


A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból :D)


...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted.
Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos.
Lényeg, hogy Petya megoldja.. :lol:


Nem, az a tésztaszűrő a gyári nyitás a légszűrődobozon. Ha felül is ki van nyitva, akkor meg pláne nem kell kivenni semmmit.


Légszürőházban van oldalt egy "tésztaszűrő". Nekem mic felül is kinyitotta az ülés felé ott nincs semmi. ha azt a tésztaszürőt kiszedem jobb lesz?? vmivel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 8:04 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted.


Na, Kope, ezt bebuktad, mert most kérdezek megin :D

Nekem ilyenem van, mint a képen alant. Ehhez tésztaszűrőt külön nem adtak, de az van a konyhában, majd elkérem párocskámtól :lol:

Szóval nekem nincs semmi kiszedve, hanem pont így néz ki. A tetején lévő kanyaros csövet kell kiszedni?

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 12:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
:)
Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is. :lol:

A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 14:36 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is.


Jóvanna, gondoltam :D

kope68 írta:
A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van.


Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 16:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
kope68 írta:
Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is.


Jóvanna, gondoltam :D

kope68 írta:
A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van.


Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket :D


Jól gondoltad, alapesetben csak onnan szívja, de ha kiszeded a 4, 14-et, akkor oldalról is kapja a luftot. :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 16:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Ez a tésztaszűrő:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 17:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
kope68 írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is.


Jóvanna, gondoltam :D

kope68 írta:
A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van.


Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket :D


Jól gondoltad, alapesetben csak onnan szívja, de ha kiszeded a 4, 14-et, akkor oldalról is kapja a luftot. :lol: :lol: :lol:


Én most vettem Töröökbálinton, ha jól emlékszem 8 ezer körül volt az ára.
Nekem szerencsém volt, mert pont volt nekik, egyébként rendelni kell, de egy hét alatt megvan.
Mérgesebb tőle a motor, meg brutális lett szívóhangja.
Igaz az ülés alatti kanyar csövet is kipattintottam belőle, hadd levegőzzön!
Nemsokára hazaér Németországból az új tuning légszűrőm a gyári helyére,
ami kb. 20 pénzbe került.
Remélem, hogy mostmár látható, és bocs a "kiváncsiskodóktól"!!!
Íme róla egy kép:

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára szabcsab 2006 ápr. 06, 21:26-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 18:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Nem látom a képet :( :(

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 19:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Szabcsab!

Javítsd ki a kép nevét ékezetek nélkülire és akkor látható lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 21:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Nekem egyáltalán nincsen semmilyen fedél az ülés alatt, úgyhogy anno eléggé meglepődva néztem NémaBob gépén a tésztaszűrőt, hogy az meg mi, meg minek. Aztán felvilágosított, hogy vele már előfordult, hogy abből a szűrőből szedett ki néhány maréknyi nádat! :lol: :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: javul...
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07, 19:05 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Jelentem, ma végre összeraktam a gépet, kiszedtem a 4-est és a 14-est. A helyzet sokkal jobb, mint volt, most nem fullad, viszont egészen fura mély hangja lett, gondolom attól, hogy máshonnan is szívja a levegőt. Gondolom most majd fúvókát kéne cserélni, mert viszont kicsit erőtlen időnként, főleg alacsony fordulaton.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: javul...
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 08, 18:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
xerxesz írta:
Jelentem, ma végre összeraktam a gépet, kiszedtem a 4-est és a 14-est. A helyzet sokkal jobb, mint volt, most nem fullad, viszont egészen fura mély hangja lett, gondolom attól, hogy máshonnan is szívja a levegőt. Gondolom most majd fúvókát kéne cserélni, mert viszont kicsit erőtlen időnként, főleg alacsony fordulaton.


Hali!

Ha erőtlenebb mint eddig, akkor valamit rosszul csináltál... :lol:
A szívóhangot hallod, fuvóka mekkora van benne most?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: javul...
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 08, 22:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Hali!

Ha erőtlenebb mint eddig, akkor valamit rosszul csináltál... :lol:
A szívóhangot hallod, fuvóka mekkora van benne most?


Ma mentünk vele rendesebb távot. Mondjuk utassal, amikor eleve az ember nem is húzza annyira, de biztos, hogy más lett a motor viselkedése. Általában megindul, különösen alacsony fordulaton jól húz, viszont a felső tartományokban gázadásra néha megtorpan, és csak aztán indul meg, de akkor sem az igazi. Majd visszarakom a 4-14-et, és kipróbálom úgy is.
Azt nemtom, mi van benne, mert mikor multkor szétszedtem nem néztem meg, azóta meg nem szedtem szét. A fúvóka kiszereléséhez le kell szedni a karbit, vagy elég, ha alulról az úszó felől megbontom?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 09, 10:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Azt hiszem, hogy elég csak az úszóházat leszedni, bár én így még nem csináltam, nem tudom mennyire lehet hozzáférni így.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 09, 11:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
kope68 írta:
Azt hiszem, hogy elég csak az úszóházat leszedni, bár én így még nem csináltam, nem tudom mennyire lehet hozzáférni így.


Én csak a nagy csavart szoktam kivenni az úszóház alján.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség