KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
fék, vissza kettő, gáz, fulladás http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=60 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 02, 16:01 ] |
Hozzászólás témája: | fék, vissza kettő, gáz, fulladás |
Szóval ez van most nekem. Ha intenzívebb fékezés után ki akarok gyorsítani - akár egy kanyarban, vagy akár egy lámpához érkezve - a motor nem pörög fel, hanem el kezd fulladozni. Ha kikuplungolok, és jó félgázt húzok, akkor vagy felpörög, és mehetek tovább, vagy pedig lefullad, és akkor indít, és megy tovább. Szóval valami nem 100as. 5letek?? |
Szerző: | Mcemru [ 2006 ápr. 02, 17:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás |
xerxesz írta: Szóval ez van most nekem. Ha intenzívebb fékezés után ki akarok gyorsítani - akár egy kanyarban, vagy akár egy lámpához érkezve - a motor nem pörög fel, hanem el kezd fulladozni. Ha kikuplungolok, és jó félgázt húzok, akkor vagy felpörög, és mehetek tovább, vagy pedig lefullad, és akkor indít, és megy tovább. Szóval valami nem 100as. 5letek??
nekem is volt hasonlo üszószint? nekem azzal babraltak aztan jo lett |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 02, 18:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás |
Mcemru írta: nekem is volt hasonlo
üszószint? nekem azzal babraltak aztan jo lett És azt hogy kell csinálni??? |
Szerző: | Mcemru [ 2006 ápr. 02, 19:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás |
xerxesz írta: Mcemru írta: nekem is volt hasonlo üszószint? nekem azzal babraltak aztan jo lett És azt hogy kell csinálni??? úszószint nah hat szet kell szedni a karbit es allitgatni az uszo nyelvet hajlitgatni amit nem lesz jo de nem tudom hol a jo szint nekem is csak megcsinaltak... |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 02, 19:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: fék, vissza kettő, gáz, fulladás |
Mcemru írta: úszószint nah
hat szet kell szedni a karbit es allitgatni az uszo nyelvet hajlitgatni amit nem lesz jo de nem tudom hol a jo szint nekem is csak megcsinaltak... Értettem én, hogy úszószintre gondolsz, akkor sem tudtam ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 02, 19:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hali! Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék. Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés. Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas. |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 02, 19:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Hali!
Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék. Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés. Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas. Nem karburáltam át. Sőt, igezából egyenlőre kicsit analfabéta vagyok. Valaki mondja má' el, hogyan tisztít az ember karburátort. Mert gondolom nem úgy, hogy előveszi a porszívót ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 02, 20:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: kope68 írta: Hali! Télre átkarburáltad a mocit? Mert ha igen akkor lehet probléma a túl dús alapjárati keverék. Ha nem akkor is kell sztem egy alapos karbitisztítás, úszószint ellenőrzés. Légszűrőd mikor tisztítottad? Az is lehet ludas. Nem karburáltam át. Sőt, igezából egyenlőre kicsit analfabéta vagyok. Valaki mondja má' el, hogyan tisztít az ember karburátort. Mert gondolom nem úgy, hogy előveszi a porszívót ![]() Jó akkor átkarburálást kilőhetjük. ![]() Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat. ![]() Légszűrő? |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 02, 20:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
Javasolnám a levegő sprayt, mert erősebb a nyomása, mint a pumpáé. |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 02, 22:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Légszűrő?
Értem, köszi, majd veszek levegő sprayt. Légszűrőt nem olyan régen tkarítottam, de akkor már azt is átmosom. Persze ma tankoltam tele, így kicsit macerás lesz a tankot leszedni ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 03, 10:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: kope68 írta: Légszűrő? Értem, köszi, majd veszek levegő sprayt. Légszűrőt nem olyan régen tkarítottam, de akkor már azt is átmosom. Persze ma tankoltam tele, így kicsit macerás lesz a tankot leszedni ![]() Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül? |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 03, 10:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül?
Igazából de. Akartam is írni, csak elfelejtettem. Sőt, most, hogy eszembe juttattad, ott is volt már küzdelem, mert mikor talpra állítottuk, állati nehezen indult be és utána fulladt is kicsit, de aztán elmúlt. Miért? Így más a helyzet? |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 03, 13:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: mic71 írta: Ez a jelenség nem a sarazás óta van, véletlenül? Igazából de. Akartam is írni, csak elfelejtettem. Sőt, most, hogy eszembe juttattad, ott is volt már küzdelem, mert mikor talpra állítottuk, állati nehezen indult be és utána fulladt is kicsit, de aztán elmúlt. Miért? Így más a helyzet? Elképzelhető, hogy a fekve rángatáskor a karbi valamelyik csatlakozása fellazult és levegőt tud szívni. Nézd meg, hogy a gumi, ami a légszűrőháztól jön, ép-e és rendesen a helyén van. Esetleg szivató bowden és a deko bowden nincs-e megakadva, beszorulva, nem túl feszes... |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 03, 13:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: Elképzelhető, hogy a fekve rángatáskor a karbi valamelyik csatlakozása fellazult és levegőt tud szívni. Nézd meg, hogy a gumi, ami a légszűrőháztól jön, ép-e és rendesen a helyén van. Esetleg szivató bowden és a deko bowden nincs-e megakadva, beszorulva, nem túl feszes...
OK, ezt is megnézem. Köszi. Majd holnap mesélek. |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 03, 18:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat.
![]() Légszűrő? Szóval az első pontnál kicsit megakadtam. Már mindent lekötöttem róla, kivéve a szivatót, mert aztz még nemtom, hogyan, meg a motorba menő gumihenger, meg a légszűrőhöz menő gumihenger tartja. Hogyan kell kiszedni? Erőszakkal, vagy van alami technika. Egyenlőre erőszakkal nem merem ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 03, 18:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: kope68 írta: Ezek szerint nem is mostanában tisztítottad a karbit. Hááát szereljük le a karburátort, majd óvatosan szereljük szét /adja magát minden/, a fuvókának látszó tárgyakat szedjük ki, majd kompresszorral, ha nincs akkor biciklipumpával fujogassuk ki a likakat. ![]() Légszűrő? Szóval az első pontnál kicsit megakadtam. Már mindent lekötöttem róla, kivéve a szivatót, mert aztz még nemtom, hogyan, meg a motorba menő gumihenger, meg a légszűrőhöz menő gumihenger tartja. Hogyan kell kiszedni? Erőszakkal, vagy van alami technika. Egyenlőre erőszakkal nem merem ![]() Elég nehezen jön ki, a fémbilincseket szedd le a gimuharangokról, aztán a két gumiharang között óvatosan vedd ki. A szivatóra rájössz, adja magát.... |
Szerző: | aranyszu [ 2006 ápr. 03, 18:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv!!! Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 03, 18:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: Üdv!!!
Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket. |
Szerző: | aranyszu [ 2006 ápr. 03, 19:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: aranyszu írta: Üdv!!! Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket. Merre kell csavarni ?... mert nem tudom s elcseszni nem szeretném... |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 03, 19:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: kope68 írta: aranyszu írta: Üdv!!! Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? Én is elkezdtem most a meleg beálltával durrogni, ez alapjárati keverék"probléma". Állítsd be a keveréket. Merre kell csavarni ?... mert nem tudom s elcseszni nem szeretném... Most nem vágom fejből, hogy merre kell szegényíteni, de akkkor jó, amikor járó motornál a legmagasabb alapjáratot kapod. Vigyázz, csak negyed fordulatonként tekerd... |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 03, 20:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
No, széjjelszedtem, összeraktam. Első pozitívum: Nem maradt csavar a végén ![]() Kerestem lecsúszott végeket is, de olyat sem találtam. Vagyis csak ezt (piros karika) de ez nem tudom, hogy egyáltalán csatlakozik-e valahova: ![]() Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi. |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 03, 21:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: No, széjjelszedtem, összeraktam. Első pozitívum: Nem maradt csavar a végén
![]() Kerestem lecsúszott végeket is, de olyat sem találtam. Vagyis csak ezt (piros karika) de ez nem tudom, hogy egyáltalán csatlakozik-e valahova: ![]() Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi. Ez nem csatlakozik sehova, így van jól. |
Szerző: | gencsydani [ 2006 ápr. 03, 22:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: Üdv!!!
Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? Légszűrő állapota? |
Szerző: | aranyszu [ 2006 ápr. 03, 22:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: aranyszu írta: Üdv!!! Én is fulladozom, de én köbö 2 hete. Kérlekszépen... üresben néha magától lefullad, úgy hoyg semmit se csinálok. Legtöbször akkor ha húzok egy gáz (üresben). Ma egész nap filóztam... lehet a levegő változása miatt??? Vagyis az alapjárati keveréken kéne állítgatnom?? Jah!!!! és motorféknél iszonyatosan durrogok!!! DE NAGYON!!! Magas s alacson fordulaton is. Az is két hete... Tipp...?? Légszűrő állapota? Olyan szép kék mint az égei tenger!! Először azt hittem, hogy emiatt, kipucltam de semmi változás.... |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 04, 8:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Viszont valaki mondja már meg nekem, hogy ezen melyik az alapjárati csavar, meg a keverék csavar, vagymi, szóval ezek. Merhogy nekem ilyenem van. Köszi.
No, ez viszont elkerülte itten a figyelmeteket, de én nem adom fel ![]() Szóval ez a kép, akinek van kedve, kicsit magyarázza lécci el nekem, hogy mi micsoda: ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 04, 14:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nagyon belelendültem a karburátor témába ![]() ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 04, 17:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hali! |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 04, 18:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Nagyon belelendültem a karburátor témába
![]() ![]() Ha megnézed a fúvókát, akkor rá van írva a mérete. pl 165 |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 05, 10:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi a válaszokat. Mondjuk kicsit bénán fogalmaztam, ezért még mindig van kérdésem, de most leírom jó konkrétan: 1.) Melyik az alapjárati keverék állító csavar a képen? 2.) Ha a fúvókát az ember nagyobbra cseréli, attól a motor többet fogyaszt és jobb lesz a gázreakció? De gondolom - még ha igen is - csak bizonyos határok közt, nem? köszi |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 05, 14:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Köszi a válaszokat. Mondjuk kicsit bénán fogalmaztam, ezért még mindig van kérdésem, de most leírom jó konkrétan:
1.) Melyik az alapjárati keverék állító csavar a képen? 2.) Ha a fúvókát az ember nagyobbra cseréli, attól a motor többet fogyaszt és jobb lesz a gázreakció? De gondolom - még ha igen is - csak bizonyos határok közt, nem? köszi 1. A mikuni karbikon pont az önindító felöl, a karbi alján van egy csavar egy mélyedésben. Ehhez én egy elvágott nyelű pici csavarhúzót használtam. Mielőtt eltekergeted, teljesen tekerd be és közben számold, hogy mennyit forgattál. Ha nagyon elcseszed, akkor ide mindig vissza tudod majd állítani. 2. Nem feltétlenül lesz nagyobb a fogyasztás. Ha szegényebb keveréket kapott eddig, akkor nagyobb gázállással kellett gyorsítgatnod, jobban pörgetned, hogy menjen. Én, mikor próbálgattam, 152,5-öst cseréltem 160-asra. Minden gyári volt. A fogyasztás nem igazán változott, viszont jobban ment. Amikor már dobcsere és még nagyobb fúvóka lett, akkor 3-5 dl-rel több a fogyi. |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 05, 14:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Értem. Tökre köszi! |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 05, 19:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Értem. Tökre köszi!
Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári? |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 05, 21:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári?
A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 05, 21:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: kope68 írta: Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári? A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból ![]() ...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted. Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos. Lényeg, hogy Petya megoldja.. ![]() |
Szerző: | aranyszu [ 2006 ápr. 05, 21:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: xerxesz írta: kope68 írta: Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári? A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból ![]() ...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted. Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos. Lényeg, hogy Petya megoldja.. ![]() Légszürőházban van oldalt egy "tésztaszűrő". Nekem mic felül is kinyitotta az ülés felé ott nincs semmi. ha azt a tésztaszürőt kiszedem jobb lesz?? vmivel |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 05, 21:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
aranyszu írta: kope68 írta: xerxesz írta: kope68 írta: Azért a nagyobb főfuvókához egy nyitott(abb) cső és légszűrőháznyitás is jár. A dobod gyári? A Z cső az biztos ki lett cserélve, de szerintem a dob gyári. Na, nem fogom most elkezdeni állítgatni, inkább behajtom Petyán a tavalyi igéretét, hogy beállítja nekem, csak tanulok (a ti tudásotokból ![]() ...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted. Létezik hozzá "gyári" "tésztaszűrő" a kiszedett légszűrőfedélbetét (nem tudom hogyan mondják) helyére, de ha nem raksz be semmit, az sem gond. Feltéve, ha az Adventure-ön, ugyanaz a megoldás, mint a sima LC4-en......bár ebben nem vagyok biztos. Lényeg, hogy Petya megoldja.. ![]() Nem, az a tésztaszűrő a gyári nyitás a légszűrődobozon. Ha felül is ki van nyitva, akkor meg pláne nem kell kivenni semmmit. Légszürőházban van oldalt egy "tésztaszűrő". Nekem mic felül is kinyitotta az ülés felé ott nincs semmi. ha azt a tésztaszürőt kiszedem jobb lesz?? vmivel |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 06, 8:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: ...mindegy, alégszűrőnyitást sztem csináld meg, ha eddig még nem tetted.
Na, Kope, ezt bebuktad, mert most kérdezek megin ![]() Nekem ilyenem van, mint a képen alant. Ehhez tésztaszűrőt külön nem adtak, de az van a konyhában, majd elkérem párocskámtól ![]() Szóval nekem nincs semmi kiszedve, hanem pont így néz ki. A tetején lévő kanyaros csövet kell kiszedni? ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 06, 12:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
![]() Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is. ![]() A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van. |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 06, 14:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is. Jóvanna, gondoltam ![]() kope68 írta: A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van.
Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 06, 16:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: kope68 írta: Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is. Jóvanna, gondoltam ![]() kope68 írta: A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van. Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket ![]() Jól gondoltad, alapesetben csak onnan szívja, de ha kiszeded a 4, 14-et, akkor oldalról is kapja a luftot. ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 06, 16:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez a tésztaszűrő: ![]() |
Szerző: | szabcsab [ 2006 ápr. 06, 17:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: xerxesz írta: kope68 írta: Nem adják azt baze, hanem venni kell, benne van a Powerparts katalógusban is. Jóvanna, gondoltam ![]() kope68 írta: A 4-es, meg a 14-es helyére kell rakni, de ha nincs tizenezer forintod arra a tésztaszűrőre, akkor ha nem raksz oda semmit, csak simán a fedelet, az sem gond. Nekem is úgy van. Értem. Én eddig azt hittem, hogy a tetején lévő csőrön keresztül szívja a levegőt az ülés alól. Azért kiszedem őket ![]() Jól gondoltad, alapesetben csak onnan szívja, de ha kiszeded a 4, 14-et, akkor oldalról is kapja a luftot. ![]() ![]() ![]() Én most vettem Töröökbálinton, ha jól emlékszem 8 ezer körül volt az ára. Nekem szerencsém volt, mert pont volt nekik, egyébként rendelni kell, de egy hét alatt megvan. Mérgesebb tőle a motor, meg brutális lett szívóhangja. Igaz az ülés alatti kanyar csövet is kipattintottam belőle, hadd levegőzzön! Nemsokára hazaér Németországból az új tuning légszűrőm a gyári helyére, ami kb. 20 pénzbe került. Remélem, hogy mostmár látható, és bocs a "kiváncsiskodóktól"!!! Íme róla egy kép: ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu |
Szerző: | aranyszu [ 2006 ápr. 06, 18:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem látom a képet ![]() ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 06, 19:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szabcsab! Javítsd ki a kép nevét ékezetek nélkülire és akkor látható lesz! |
Szerző: | gencsydani [ 2006 ápr. 06, 21:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem egyáltalán nincsen semmilyen fedél az ülés alatt, úgyhogy anno eléggé meglepődva néztem NémaBob gépén a tésztaszűrőt, hogy az meg mi, meg minek. Aztán felvilágosított, hogy vele már előfordult, hogy abből a szűrőből szedett ki néhány maréknyi nádat! ![]() ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 07, 19:05 ] |
Hozzászólás témája: | javul... |
Jelentem, ma végre összeraktam a gépet, kiszedtem a 4-est és a 14-est. A helyzet sokkal jobb, mint volt, most nem fullad, viszont egészen fura mély hangja lett, gondolom attól, hogy máshonnan is szívja a levegőt. Gondolom most majd fúvókát kéne cserélni, mert viszont kicsit erőtlen időnként, főleg alacsony fordulaton. |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 08, 18:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: javul... |
xerxesz írta: Jelentem, ma végre összeraktam a gépet, kiszedtem a 4-est és a 14-est. A helyzet sokkal jobb, mint volt, most nem fullad, viszont egészen fura mély hangja lett, gondolom attól, hogy máshonnan is szívja a levegőt. Gondolom most majd fúvókát kéne cserélni, mert viszont kicsit erőtlen időnként, főleg alacsony fordulaton.
Hali! Ha erőtlenebb mint eddig, akkor valamit rosszul csináltál... ![]() A szívóhangot hallod, fuvóka mekkora van benne most? |
Szerző: | xerxesza [ 2006 ápr. 08, 22:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: javul... |
kope68 írta: Hali!
Ha erőtlenebb mint eddig, akkor valamit rosszul csináltál... ![]() A szívóhangot hallod, fuvóka mekkora van benne most? Ma mentünk vele rendesebb távot. Mondjuk utassal, amikor eleve az ember nem is húzza annyira, de biztos, hogy más lett a motor viselkedése. Általában megindul, különösen alacsony fordulaton jól húz, viszont a felső tartományokban gázadásra néha megtorpan, és csak aztán indul meg, de akkor sem az igazi. Majd visszarakom a 4-14-et, és kipróbálom úgy is. Azt nemtom, mi van benne, mert mikor multkor szétszedtem nem néztem meg, azóta meg nem szedtem szét. A fúvóka kiszereléséhez le kell szedni a karbit, vagy elég, ha alulról az úszó felől megbontom? |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 09, 10:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azt hiszem, hogy elég csak az úszóházat leszedni, bár én így még nem csináltam, nem tudom mennyire lehet hozzáférni így. |
Szerző: | mic71 [ 2006 ápr. 09, 11:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Azt hiszem, hogy elég csak az úszóházat leszedni, bár én így még nem csináltam, nem tudom mennyire lehet hozzáférni így.
Én csak a nagy csavart szoktam kivenni az úszóház alján. |
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |