KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 23:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 01, 17:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
johnny77 írta:
Sziasztok!

Adott egy 55 e km-t futott megkímélt 950 Adv. Kérdésem: üa.pumpát és vízpumpát cserélnétek "megelőző" szándékkal vagy maradjon az eredeti, aztán vagy behal vagy sem? Jól tudom, hogy az üa.pumpa ugyanaz a Mikuni, mint az Africa Twin-ekben volt? Csak mert ott rendre bekrepáltak 50-70 e km között.

Itt is írnak ezekről, eszerint nem ismeretlen a probléma:
http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

Ha megáll emiatt a gép mondjuk a város szélén az nem akkora gond, mintha egy túrán állna meg pl. az országhatáron kívül. Ugyanakkor azt sem szeretném, ha egy motorozáson azon járna az agyam végig, hogy jaj, csak most ne álljon meg. Vagy túlagyalom a dolgot?

Ahogy nézem, a kettő együtt 80 e forint körül lenne. :(


A saját tapasztalatom szerint, ha a pénz nem számít, akkor érdemes megejteni a cserét!
Valahol ilyen futás környékén halt be az AC az enyémben is, igen ugyanolyan, mint AT-ben, csak abban sosem romlik el :m29
A vízpumpám 67 ezernél lett cserélve, de az még nem kényszerből.
Persze erre nincs törvény, hogy X vagy Y Km futásteljesítménynél kilehelje a lelkét.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 01, 20:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
szabcsab írta:
johnny77 írta:
Sziasztok!

Adott egy 55 e km-t futott megkímélt 950 Adv. Kérdésem: üa.pumpát és vízpumpát cserélnétek "megelőző" szándékkal vagy maradjon az eredeti, aztán vagy behal vagy sem? Jól tudom, hogy az üa.pumpa ugyanaz a Mikuni, mint az Africa Twin-ekben volt? Csak mert ott rendre bekrepáltak 50-70 e km között.

Itt is írnak ezekről, eszerint nem ismeretlen a probléma:
http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

Ha megáll emiatt a gép mondjuk a város szélén az nem akkora gond, mintha egy túrán állna meg pl. az országhatáron kívül. Ugyanakkor azt sem szeretném, ha egy motorozáson azon járna az agyam végig, hogy jaj, csak most ne álljon meg. Vagy túlagyalom a dolgot?

Ahogy nézem, a kettő együtt 80 e forint körül lenne. :(


A saját tapasztalatom szerint, ha a pénz nem számít, akkor érdemes megejteni a cserét!
Valahol ilyen futás környékén halt be az AC az enyémben is, igen ugyanolyan, mint AT-ben, csak abban sosem romlik el :m29
A vízpumpám 67 ezernél lett cserélve, de az még nem kényszerből.
Persze erre nincs törvény, hogy X vagy Y Km futásteljesítménynél kilehelje a lelkét.


Köszönöm szabcsab!

Hajlok rá én is, hogy ha veszek, akkor kicserélem ezeket kapásból, áldozok rá annyit, hogy ne valahol túra közben krepáljon be a technika.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 01, 20:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Én is kicseréltettem mind a három fontos elemet: vízpumpatengely és szimeringje, alsó kuplunghidraulika munkahenger vagy mi a szar, és a benzinpumpa. Mindegyik baszakodott, gyorsan orvosoltam cserével, azóta (kb. 20e km) semmi gond. Sajna ezekkel számolhatsz, de kérdezz rá, hogy volt-e már valamelyik cserélve.

Ha ezek meg vannak vagy meg lesznek, akkor sok gondod nem adódik majd a motorral. Idén és tavaly is meg volt egy-egy balkáni túra összesen 5-6.000 km-el, és nem volt semmi gond. A karbiszinkron, és szelephézag rendszeres ellenőrzése mellett.......


johnny77 írta:
szabcsab írta:
johnny77 írta:
Sziasztok!

Adott egy 55 e km-t futott megkímélt 950 Adv. Kérdésem: üa.pumpát és vízpumpát cserélnétek "megelőző" szándékkal vagy maradjon az eredeti, aztán vagy behal vagy sem? Jól tudom, hogy az üa.pumpa ugyanaz a Mikuni, mint az Africa Twin-ekben volt? Csak mert ott rendre bekrepáltak 50-70 e km között.

Itt is írnak ezekről, eszerint nem ismeretlen a probléma:
http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

Ha megáll emiatt a gép mondjuk a város szélén az nem akkora gond, mintha egy túrán állna meg pl. az országhatáron kívül. Ugyanakkor azt sem szeretném, ha egy motorozáson azon járna az agyam végig, hogy jaj, csak most ne álljon meg. Vagy túlagyalom a dolgot?

Ahogy nézem, a kettő együtt 80 e forint körül lenne. :(


A saját tapasztalatom szerint, ha a pénz nem számít, akkor érdemes megejteni a cserét!
Valahol ilyen futás környékén halt be az AC az enyémben is, igen ugyanolyan, mint AT-ben, csak abban sosem romlik el :m29
A vízpumpám 67 ezernél lett cserélve, de az még nem kényszerből.
Persze erre nincs törvény, hogy X vagy Y Km futásteljesítménynél kilehelje a lelkét.


Köszönöm szabcsab!

Hajlok rá én is, hogy ha veszek, akkor kicserélem ezeket kapásból, áldozok rá annyit, hogy ne valahol túra közben krepáljon be a technika.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 02, 9:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
Köszönöm ktmgé!

A kuplungmunkahenger cserélve lett, a másik kettő eredeti még.

Meggyőztetek, ha megveszem a kiszemelt vasat, kicserélem ezeket, nem leszek spúr.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 16, 12:55 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Hali!
Annyit fűznék hozzá, hogy a benzinpumpában elég csak az elektronikát cserélni, hiszen az megy tönkre. Töredék áron megúszod.
A vízpumpát (tengely+szimmeringek) mindenképp érdemes cserélni. Nem nagy összeg és nem nagy meló. Ezen kívül minden hűtőfolyadék cserekor érdemes alaposan átmosni a rendszert, ezzel megnöveled a vízpumpa tengely élettartamát. Ja és persze a csapágyak állapotát ellenőrizni kell és csere az is ha szükséges. 50ekm feletti motornál mindenképp cserélném, nekem 30ekm körül jöttek eddig a vízpumpa gondok, ott nem kellett csapágyat cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 26, 9:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 szept. 14, 17:02
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Sziasztok!

Én most csináltattam Ócsán egy nagy szervizet (950 Adventure), 34ezer van a gépben, egyedül a benzinpmpa és a kuplung munkahenger van hátra. Találtam e-bay-en jópár megoldást.

Benzinpumpa:
Ez ugye a Petya által említett meghíbásodó alkatrész, tényleg viszonylag filléres tétel az új pumpa árához képest:
http://www.ebay.com/itm/BENZINPUMPE-REPARATUR-KTM950-KRAFTSTOFFPUMPE-Fuel-Pump-Point-Switch-repair-/250932330122?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a6cbb7e8a&vxp=mtr

Létezik új is (nem Mitsubishi) egész tűrhető áron, de nem sok infót találtam róla külfüldi KTM fórumokon, nem tudom van-e értelme:
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-for-KTM-950-Adventure-S-2004-2006-Fuel-Petrol-Pump-/291122621814?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43c842ad76&vxp=mtr

Az új gyári AC ára 40-ezertől indul. Amit a külföldi fórumon ajánlanak, az egy FACET gyártmány, 40171 a típusa, 20-25 ezer között, de nem teljesen plug & play megoldás, kicsit mókolni kell hozzá.

Kuplung munkahengernél én megpróbálok egy oberont, csak jó tapasztalatokat olvasni róla, ára kb. ugynaz, mint a gyári új:
http://www.ebay.com/itm/Oberon-KTM-950-Adventure-CLU-0121-Orange-LC8-Clutch-Slave-Cylinder-/221343362635?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item338917ae4b&vxp=mtr

_________________
950 Adv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 26, 15:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
lukilaci írta:
Sziasztok!

Én most csináltattam Ócsán egy nagy szervizet (950 Adventure), 34ezer van a gépben, egyedül a benzinpmpa és a kuplung munkahenger van hátra. Találtam e-bay-en jópár megoldást.

Benzinpumpa:
Ez ugye a Petya által említett meghíbásodó alkatrész, tényleg viszonylag filléres tétel az új pumpa árához képest:
http://www.ebay.com/itm/BENZINPUMPE-REPARATUR-KTM950-KRAFTSTOFFPUMPE-Fuel-Pump-Point-Switch-repair-/250932330122?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a6cbb7e8a&vxp=mtr

Létezik új is (nem Mitsubishi) egész tűrhető áron, de nem sok infót találtam róla külfüldi KTM fórumokon, nem tudom van-e értelme:
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-for-KTM-950-Adventure-S-2004-2006-Fuel-Petrol-Pump-/291122621814?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43c842ad76&vxp=mtr

Az új gyári AC ára 40-ezertől indul. Amit a külföldi fórumon ajánlanak, az egy FACET gyártmány, 40171 a típusa, 20-25 ezer között, de nem teljesen plug & play megoldás, kicsit mókolni kell hozzá.

Kuplung munkahengernél én megpróbálok egy oberont, csak jó tapasztalatokat olvasni róla, ára kb. ugynaz, mint a gyári új:
http://www.ebay.com/itm/Oberon-KTM-950-Adventure-CLU-0121-Orange-LC8-Clutch-Slave-Cylinder-/221343362635?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item338917ae4b&vxp=mtr



Szia!
Próbáltam ezt az olcsó megszakítócserés megoldást, nálam nem vált be, 200Km után már összeégett az érintkező,
lehet egyedi hiba volt, de a bizalom megrengett iránta!
Azóta Facet-et használok, de legalább 4-6 psi-t tudjon, a kisebb amit linkeltél /1.5-4 psi/ elvileg működik,
de jártunk már pórul vele, mert nagyobb teljesítménynél már nem szállított megfelelő mennyiségű üzemanyagot.
Létezik egy optikai kapu-s megoldás, azt a gyári megszakító helyére lehet beépíteni, eddig talán az a legjobb,
van egy átalakított nekem is, de még megy a Facet, addig az pihen!

A kuplungmunkahenger nem rossz választás!
Az enyémben 30 ezernél volt cserélve garanciában, azóta több mint 70 ezret ment el,
de szigorúan minden olajcserénél a kuplungfolyadékot is cserélem!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 dec. 18, 18:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
Sziasztok!
950 Supermoto karburalasi adatokra lennek kivancsi mert nekem hirtelen gaznal elegge kormol.
Leo Vince nyitott dobok vannak rajta, illetve BMC sportlegszuro es a SAS eltavolitva.
Nektek milyen beallitas valt be?Nem tudom hogy a beallitasaim gyariak-e viszont nem allok neki adatok nelkul babralni.
Koszonom!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 dec. 18, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
linkaska írta:
Sziasztok!
950 Supermoto karburalasi adatokra lennek kivancsi mert nekem hirtelen gaznal elegge kormol.
Leo Vince nyitott dobok vannak rajta, illetve BMC sportlegszuro es a SAS eltavolitva.
Nektek milyen beallitas valt be?Nem tudom hogy a beallitasaim gyariak-e viszont nem allok neki adatok nelkul babralni.
Koszonom!


Ugyanez a formáció van nálam is, de semmi nem lett variálva rajta a karbiszinkron időnkénti ellenőrzésén kívűl!
Nekem tökéletesen megfelel így!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 dec. 18, 21:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
szabcsab írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
950 Supermoto karburalasi adatokra lennek kivancsi mert nekem hirtelen gaznal elegge kormol.
Leo Vince nyitott dobok vannak rajta, illetve BMC sportlegszuro es a SAS eltavolitva.
Nektek milyen beallitas valt be?Nem tudom hogy a beallitasaim gyariak-e viszont nem allok neki adatok nelkul babralni.
Koszonom!


Ugyanez a formáció van nálam is, de semmi nem lett variálva rajta a karbiszinkron időnkénti ellenőrzésén kívűl!
Nekem tökéletesen megfelel így!

Gyors válasz teszt nélkül (fos az idő is, meg ki van vonva forgalomból)
A fűfúvókák 155/160-ról 170/175-re lettek cserélve (nem én általam), minden egyéb fúvóka gyári méretű.Viszont a tűk nem lettek megemelve, maradtak a fentről a 2. pozicióban.
Levegőcsavar 2 1/4-eden volt.
A tűket javasolták külföldi oldalakon a 3. vagy 4. poziciókat és a levegő csavart 2.5-re.3. lett és 2.5 a levegő.
Jelentem megszűnt a kormolás és a füstölés teljes mértékben :)

Csak azért mert reggel beinditottam, odarántottam neki egy párat és rendesen köd volt a garázsban, meg nagyon orrot és szemet szúrós szaga volt az égésterméknek.Haverok is jelezték hogy kormol városból kifelé hirtelen kigyorsitásoknál.
Most is odarántottam neki keményeket és semmi :) Tehát elvileg sikeres volt a műtét


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 05, 17:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 feb. 03, 12:49
Hozzászólások: 15
Idézet:
Gyors válasz teszt nélkül (fos az idő is, meg ki van vonva forgalomból)
A fűfúvókák 155/160-ról 170/175-re lettek cserélve (nem én általam), minden egyéb fúvóka gyári méretű.Viszont a tűk nem lettek megemelve, maradtak a fentről a 2. pozicióban.
Levegőcsavar 2 1/4-eden volt.
A tűket javasolták külföldi oldalakon a 3. vagy 4. poziciókat és a levegő csavart 2.5-re.3. lett és 2.5 a levegő.
Jelentem megszűnt a kormolás és a füstölés teljes mértékben :)


A fofuvokak novelese milyen hatassal van? Combosabb lesz tole, vagy hangosabb, esetleg iszakosabb? Vagy mindez egyutt?
Mennyire szomjas joszag? Meg nem jutottam el a masodik tankolasig, az elozo tulaj azt mondta, 8 liter, ami eleg soknak tunik. Regen volt egy VTR1000F-em, arrol mondtak, hogy sokat fogyaszt, de azzal mindig 7 liter alatt maradtam (kiveve Hungaroring).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015 jún. 03, 0:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 aug. 23, 15:08
Hozzászólások: 4
linkaska írta:
szabcsab írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
950 Supermoto karburalasi adatokra lennek kivancsi mert nekem hirtelen gaznal elegge kormol.
Leo Vince nyitott dobok vannak rajta, illetve BMC sportlegszuro es a SAS eltavolitva.
Nektek milyen beallitas valt be?Nem tudom hogy a beallitasaim gyariak-e viszont nem allok neki adatok nelkul babralni.
Koszonom!


Ugyanez a formáció van nálam is, de semmi nem lett variálva rajta a karbiszinkron időnkénti ellenőrzésén kívűl!
Nekem tökéletesen megfelel így!

Gyors válasz teszt nélkül (fos az idő is, meg ki van vonva forgalomból)
A fűfúvókák 155/160-ról 170/175-re lettek cserélve (nem én általam), minden egyéb fúvóka gyári méretű.Viszont a tűk nem lettek megemelve, maradtak a fentről a 2. pozicióban.
Levegőcsavar 2 1/4-eden volt.
A tűket javasolták külföldi oldalakon a 3. vagy 4. poziciókat és a levegő csavart 2.5-re.3. lett és 2.5 a levegő.
Jelentem megszűnt a kormolás és a füstölés teljes mértékben :)

Csak azért mert reggel beinditottam, odarántottam neki egy párat és rendesen köd volt a garázsban, meg nagyon orrot és szemet szúrós szaga volt az égésterméknek.Haverok is jelezték hogy kormol városból kifelé hirtelen kigyorsitásoknál.
Most is odarántottam neki keményeket és semmi :) Tehát elvileg sikeres volt a műtét

DÁVIDÓÓÓÓÓÓÓ! :) :D megy még a KILENCÖTVEN? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2015 okt. 05, 16:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!

Van valamilyen ötlet a gyári benzinpumpa élettartamának meghosszabbítására? Sajnos tegnapelőtt ott hagyott a szemét az úton, már rendelném az újat. Már a 3. lesz. Az első 43.000 km-t bírt, ez most 35.000 Km-t......... (950 adv.)

Láttam egy-két megoldást (Mr.Bean Kit...stb) de lehet inkább 30-40 e km-ként csere lesz......

A Facet pumpa nem vált be.

Köszi előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 89 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség