lukilaci írta:
Sziasztok!
Én most csináltattam Ócsán egy nagy szervizet (950 Adventure), 34ezer van a gépben, egyedül a benzinpmpa és a kuplung munkahenger van hátra. Találtam e-bay-en jópár megoldást.
Benzinpumpa:
Ez ugye a Petya által említett meghíbásodó alkatrész, tényleg viszonylag filléres tétel az új pumpa árához képest:
http://www.ebay.com/itm/BENZINPUMPE-REPARATUR-KTM950-KRAFTSTOFFPUMPE-Fuel-Pump-Point-Switch-repair-/250932330122?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a6cbb7e8a&vxp=mtr
Létezik új is (nem Mitsubishi) egész tűrhető áron, de nem sok infót találtam róla külfüldi KTM fórumokon, nem tudom van-e értelme:
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-for-KTM-950-Adventure-S-2004-2006-Fuel-Petrol-Pump-/291122621814?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43c842ad76&vxp=mtr
Az új gyári AC ára 40-ezertől indul. Amit a külföldi fórumon ajánlanak, az egy FACET gyártmány, 40171 a típusa, 20-25 ezer között, de nem teljesen plug & play megoldás, kicsit mókolni kell hozzá.
Kuplung munkahengernél én megpróbálok egy oberont, csak jó tapasztalatokat olvasni róla, ára kb. ugynaz, mint a gyári új:
http://www.ebay.com/itm/Oberon-KTM-950-Adventure-CLU-0121-Orange-LC8-Clutch-Slave-Cylinder-/221343362635?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item338917ae4b&vxp=mtr
Szia!
Próbáltam ezt az olcsó megszakítócserés megoldást, nálam nem vált be, 200Km után már összeégett az érintkező,
lehet egyedi hiba volt, de a bizalom megrengett iránta!
Azóta Facet-et használok, de legalább 4-6 psi-t tudjon, a kisebb amit linkeltél /1.5-4 psi/ elvileg működik,
de jártunk már pórul vele, mert nagyobb teljesítménynél már nem szállított megfelelő mennyiségű üzemanyagot.
Létezik egy optikai kapu-s megoldás, azt a gyári megszakító helyére lehet beépíteni, eddig talán az a legjobb,
van egy átalakított nekem is, de még megy a Facet, addig az pihen!
A kuplungmunkahenger nem rossz választás!
Az enyémben 30 ezernél volt cserélve garanciában, azóta több mint 70 ezret ment el,
de szigorúan minden olajcserénél a kuplungfolyadékot is cserélem!