KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC8 tapasztalatok
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=779
Oldal: 1 / 22

Szerző:  colos [ 2009 jan. 24, 22:47 ]
Hozzászólás témája:  LC8 tapasztalatok

Szevasztok! Ma egy kis sarazásra mentem ahogy a Kami mondaná és a kerék meg a sárvédő közé szoruló sár eltépte az első sárvédő felfogatásaimat. Mind a két oldalon egyforma hosszan és teljesen szimetrikusan.Találkozot már valamejikötök ezzel ahibával? :?:

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 24, 23:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

colos írta:
Szevasztok! Ma egy kis sarazásra mentem ahogy a Kami mondaná és a kerék meg a sárvédő közé szoruló sár eltépte az első sárvédő felfogatásaimat. Mind a két oldalon egyforma hosszan és teljesen szimetrikusan.Találkozot már valamejikötök ezzel ahibával? :?:


Én anno, amikor még Hayabusám volt, ugyanígy jártam, sajna ez az alacsony sárvédő átka.
Csak ott sarazás nélkül egy szimpla pocsolya sara gyűrődött be és tépte le a sárvédőm egy kavics segítségével.
Melyik Advencsörön is van magasra rakott sárvédő?

Üdv,

pancel

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 24, 23:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
Melyik Advencsörön is van magasra rakott sárvédő?

Melyiken, melyiken? Hát a 640esen :D

Szerző:  colos [ 2009 jan. 24, 23:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Ez igaz,de lássuk be ez nem egy aszfalt szaggató rizsrakéta én mag nem vagyok valami nagy endurós de nem hiszem hogy ez egy normális hiba lenne #-o

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 24, 23:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
pancel írta:
Melyik Advencsörön is van magasra rakott sárvédő?

Melyiken, melyiken? Hát a 640esen :D


Én úgy láttam, van alacsony és magas sárvédős is, vagy az csak sufnituning?

Kép

Üdv,

pancel

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 25, 0:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
xerxesz írta:
pancel írta:
Melyik Advencsörön is van magasra rakott sárvédő?

Melyiken, melyiken? Hát a 640esen :D


Én úgy láttam, van alacsony és magas sárvédős is, vagy az csak sufnituning?

Üdv,

pancel

Kami sufni :D

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 25, 0:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
Kami sufni :D


Jaaa.... így mingyá más a leányzó fekvése... :D

Üdv,

pancel

Szerző:  faki [ 2009 jan. 25, 10:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

colos írta:
Szevasztok! Ma egy kis sarazásra mentem ahogy a Kami mondaná és a kerék meg a sárvédő közé szoruló sár eltépte az első sárvédő felfogatásaimat. Mind a két oldalon egyforma hosszan és teljesen szimetrikusan.Találkozot már valamejikötök ezzel ahibával? :?:


http://picasaweb.google.hu/fakifoto/TPiSZagyvaGT#5182488615008559330
LC4-vel jártam így, nem tört el, de orra buktam vele a megálló kerék miatt. Akkor határoztam el, hogy rakok fel normális sárvédőt, de anyagiak hiányában meghiúsult a dolog. Ha jól emlékszem, a Touratech LC8-hoz, a Sommer LC4-hez kínál nem olcsó, kész megoldást. Otthon is össze lehet barkácsolni kevesebb pénzből, legnagyobb probléma az átkötő fékcső kiváltása (bár lehet, ez a tiédnél már nem gond, mert szét van választva lent). Kami motorján már gyárilag magasabban van kicsivel a sárvédő, ezt is terveztem, mint egyszerűbb, olcsóbb megoldást, de ha a neked is ilyen, akkor ennek sincs nagy értelme.

Szerző:  nilrem [ 2009 jan. 25, 12:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

colos írta:
Ez igaz,de lássuk be ez nem egy aszfalt szaggató rizsrakéta én mag nem vagyok valami nagy endurós de nem hiszem hogy ez egy normális hiba lenne #-o

Hiba nem a motorban van, hanem a sofőrben mindig. Ha baj van "húzd a gázt" Dr Enduro mottója itt is igaz. Miért gyűjtötte, össze a kerék a sarat, mert lassan mentél és nem tudott kitisztulni. Gázt neki aztán végigúszik a sáron a gép. Könnyű mondani, én is mertem sarat kézzel még a 640-nél. Nehezebb géppel nehezebb :)

Szerző:  Koriori [ 2009 jan. 25, 23:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

colos írta:
Ez igaz,de lássuk be ez nem egy aszfalt szaggató rizsrakéta én mag nem vagyok valami nagy endurós de nem hiszem hogy ez egy normális hiba lenne #-o

Kukucs:
http://www.touratech.com/shops/001/popup_image.php?pID=3079&osCsid=2f034e02f8e19b98f04be281629e9133
meg ez:
http://www.touratech.com/shops/001/index.php?cPath=4_45_336&osCsid=2f034e02f8e19b98f04be281629e9133
De pl én nem szeretnék addig jutni, hogy szükség legyen rá. Meg valahol olvastam, hogy nagyobb sebességnél már rángatja a motort.

Szerző:  faki [ 2009 jan. 26, 9:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Koriori írta:
Meg valahol olvastam, hogy nagyobb sebességnél már rángatja a motort.


Igen, határozottan érezni a különbséget kb. 80-100 km/h-tól, de idényjeleggel jó megoldás lehet.


T. Moderátor! Ezt a topicot nem lehetne átrakni az őt megillető helyre? Köszi!
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewforum.php?f=2
vagy esetleg
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=310

Szerző:  mic71 [ 2009 jan. 26, 12:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Óhajod parancs :)

Szerző:  faki [ 2009 jan. 26, 12:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

mic71 írta:
Óhajod parancs :)


Köszi! :respect2:

Szerző:  KTMSzepy [ 2009 jan. 26, 18:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Sárvédő:
1. A régi LC4 Adventure-ön is felül volt, az új a két féktárcsával megkapta az alul átkötött fékcső és gondolom spórolás miatt az LC8 950 elejét. Így az új modellen is alul van.
2. Nem normális jelenség, de komoly sárba alacsony sárvédős motorral menni sem az. :)
Ezeket a motorokat nem ekkora sarazásra használják és a nagyobb tempónál is inkább gond, mint amekkora előny sárban - így hát gyárilag ez a logikus választás rájuk.

Viccet félretéve bütykös gumihoz/sárba magas sárvédő való - az pedig, hogy te letépted Faki meg átesett rajta, az valszeg a sebesség és a súlykülönbségből adódhat. :)
A 990 átalakítása elvileg nem túl bonyolut a fékcsövek felső elosztása miatt simán rárakható egy magas KTM sárvédő. A helye is ott van a villanyakon, nem túl nagy meglepetésre, hiszen sztenderd termék az is. Az alsó telóvédő műanyagokat kell csak megoldani, asszem az LC4-é valami miatt nem passzolt rá, vagy csak a csőelvezetés volt bonyolultabb?

Szerző:  KTMSzepy [ 2009 jan. 26, 18:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

mic71 írta:
Óhajod parancs :)


Szerintem egyre több LC8-as kolléga van, nem baj ha van egy kis specializálódás a topikok között, de azért a topik nevében lehetne a problémát konkretizálni, akkor érdemes csak újat nyitni rá.
Amúgy mehet a nagy közösbe is. :)

Szerző:  colos [ 2009 jan. 26, 21:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Ma vettem a bringára egy sm utángyártot sárvédöt, felszerelés kb.2perc. Szerintem szép,olcsó de hogy nem nyúlik előre anyit mint egy cross,majd elválik menyire lesz praktikus :D

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 26, 23:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

colos írta:
Ma vettem a bringára egy sm utángyártot sárvédöt, felszerelés kb.2perc. Szerintem szép,olcsó de hogy nem nyúlik előre anyit mint egy cross,majd elválik menyire lesz praktikus :D

Háttigen, de a 990-es fékcsövei másként mennek, mint a 950/640-esé, ergo az utóbbiaknál nem elég egy új sárvédő, hanem a csövekkel is mókányolni kell.

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 26, 23:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
colos írta:
Ma vettem a bringára egy sm utángyártot sárvédöt, felszerelés kb.2perc. Szerintem szép,olcsó de hogy nem nyúlik előre anyit mint egy cross,majd elválik menyire lesz praktikus :D

Háttigen, de a 990-es fékcsövei másként mennek, mint a 950/640-esé, ergo az utóbbiaknál nem elég egy új sárvédő, hanem a csövekkel is mókányolni kell.


a cső a legkisebb probléma, bagóért lehet a Grassalkovich elején és Szigetszentmiklóson csináltatni olyat, amilyet csak szeretnél.

Üdv,

pancel

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 26, 23:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
a cső a legkisebb probléma, bagóért lehet a Grassalkovich elején és Szigetszentmiklóson csináltatni olyat, amilyet csak szeretnél.

Üdv,

pancel

Részleteket ide nekem! Mert már kitaláltuk SzabCsabbal, hogy mi kéne - vagyis nekem mi kéne, mert neki úgy nem tetszik - és a cső a legnagyobb tétel. Amúgy elég egyszerűen megoldható, csak a bal féknyereghez lemenő csö 2 végét kell megcserélni, és akkor fennt fog elágazni, és egy ugyanolyan cső lemegy a jobb oldalihoz.

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 27, 0:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
pancel írta:
a cső a legkisebb probléma, bagóért lehet a Grassalkovich elején és Szigetszentmiklóson csináltatni olyat, amilyet csak szeretnél.

Üdv,

pancel

Részleteket ide nekem! Mert már kitaláltuk SzabCsabbal, hogy mi kéne - vagyis nekem mi kéne, mert neki úgy nem tetszik - és a cső a legnagyobb tétel. Amúgy elég egyszerűen megoldható, csak a bal féknyereghez lemenő csö 2 végét kell megcserélni, és akkor fennt fog elágazni, és egy ugyanolyan cső lemegy a jobb oldalihoz.


Nem nagy kunszt, kell egy hosszméret, egy menetméret, kell tudni, hogy külsős vagy belsős menettel kell, és hogy mekkora lehet a max külső átmérő.
Szerintem a Béta Bagoly-os srácokkal filléres (2-3000 Ft/szett) áron meg tudom csináltatni, de ha gondolod, holnap megkérdezem őket.
Hozzánk majd minden nap járnak ki hidraulikázni.
a Renault-m lekoppantott szervó csöveit 3000-ért megcsinálták (3 db. 20-50 cm.).

Üdv,

pancel

Szerző:  KTMSzepy [ 2009 jan. 27, 6:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Ha kevésbé nyúlik előre elvileg jobban az arcodba csapja a trutyit a menetszél (ha mész annyival :) ), viszont kevésbé rángatja a kormányt nagyobb tempónál.
A fékcsöveket simán rápattintottad a telószárvédőkre, vagy azokat nem is vettél?

Szepy

colos írta:
Ma vettem a bringára egy sm utángyártot sárvédöt, felszerelés kb.2perc. Szerintem szép,olcsó de hogy nem nyúlik előre anyit mint egy cross,majd elválik menyire lesz praktikus :D

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 27, 8:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
Ha kevésbé nyúlik előre elvileg jobban az arcodba csapja a trutyit a menetszél (ha mész annyival :) ), viszont kevésbé rángatja a kormányt nagyobb tempónál.
A fékcsöveket simán rápattintottad a telószárvédőkre, vagy azokat nem is vettél?

Szepy

Nemtom Colos hogyan oldotta meg de Kamiék csak simán felemelték a sárhányót:

http://picasaweb.google.com/zperin/2009 ... 5962628706

Ezen a képen valamelyest látszik...

Szerző:  colos [ 2009 jan. 27, 10:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Csak simán felemeltem,telóvédöt pedig még nem kaptam.

Szerző:  colos [ 2009 jan. 27, 18:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

A telóvédő is megoldodni látszik. Már fent van a helyén,csak a gurulás van vissza. egy Suzuki telóvédőt fabrikáltam a paripára. :D

Szerző:  faki [ 2009 jan. 28, 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
Amúgy elég egyszerűen megoldható, csak a bal féknyereghez lemenő csö 2 végét kell megcserélni, és akkor fennt fog elágazni, és egy ugyanolyan cső lemegy a jobb oldalihoz.


Én is ezt terveztem, de még szerintem kicsit problémás lehet a jobboldali cső elvezetése a ki-, berugózás miatt és ebből kifolyólag, hogy milyen hosszú is legyen az? :? Láttam már többféle megoldást képeken, de az lesz a legjobb, ha kitapasztalod. :)

A cső ára a Pancel féle verzióban nagyon olcsó, nekem kb. 10 e Ft-os összeg rémlik olyantól, aki vett ilyet készen (talán a Motoroázisban).

Ha találsz is valami felberhelhető telóvédőt, ha egyálatlán akarsz ilyet, akkor a jobboldalin tutira kókányolni kell a fékcső rögzítését (de ebben úgyis profi vagy :twisted: ). Egyébként van drasztikusabb megoldás is, kikötni a jobboldalt, de akkor adagolhattalan lesz a fék, ezen a SER fékje segít, ami meg drága, tehát szerintem nem érdemes. Ha van időd rá, az advrider.com fórumain találhatsz eszmefuttatásokat a témában.

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 28, 12:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

faki írta:
xerxesz írta:
Amúgy elég egyszerűen megoldható, csak a bal féknyereghez lemenő csö 2 végét kell megcserélni, és akkor fennt fog elágazni, és egy ugyanolyan cső lemegy a jobb oldalihoz.


Én is ezt terveztem, de még szerintem kicsit problémás lehet a jobboldali cső elvezetése a ki-, berugózás miatt és ebből kifolyólag, hogy milyen hosszú is legyen az? :? Láttam már többféle megoldást képeken, de az lesz a legjobb, ha kitapasztalod. :)

A cső ára a Pancel féle verzióban nagyon olcsó, nekem kb. 10 e Ft-os összeg rémlik olyantól, aki vett ilyet készen (talán a Motoroázisban).

Ha találsz is valami felberhelhető telóvédőt, ha egyálatlán akarsz ilyet, akkor a jobboldalin tutira kókányolni kell a fékcső rögzítését (de ebben úgyis profi vagy :twisted: ). Egyébként van drasztikusabb megoldás is, kikötni a jobboldalt, de akkor adagolhattalan lesz a fék, ezen a SER fékje segít, ami meg drága, tehát szerintem nem érdemes. Ha van időd rá, az advrider.com fórumain találhatsz eszmefuttatásokat a témában.


SzabCsabbal olvasgattunk elég sokat a témában. A jobb oldalinak ugyanazt használják, mint a baloldali, az nem gond. A felfogatás lehet macerás, de a villahíd aljára lehet ilyen gyűrűt szerelni, meg még 2 helyre jó lenne.
A teló védő az gáz, mert a SERnek már az alsó kialakítása, mármint máshol vannak a likak.

Szerző:  faki [ 2009 jan. 28, 12:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
A teló védő az gáz, mert a SERnek már az alsó kialakítása, mármint máshol vannak a likak.


Valamelyik évjáratú LC4-eknek volt olyan elölkétcsavaros, mint ami nekem is kellene, gyanítom neked is ugyanaz lenne jó, de még nem láttam használtan eladót. Bár lehet, újonnan se drága...

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 28, 12:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

faki írta:
xerxesz írta:
A teló védő az gáz, mert a SERnek már az alsó kialakítása, mármint máshol vannak a likak.


Valamelyik évjáratú LC4-eknek volt olyan elölkétcsavaros, mint ami nekem is kellene, gyanítom neked is ugyanaz lenne jó, de még nem láttam használtan eladót. Bár lehet, újonnan se drága...


http://schradt.net/index.php?dir=mo/lc8 ... pic=9&th=1

Szerző:  faki [ 2009 jan. 28, 15:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
http://schradt.net/index.php?dir=mo/lc8/tun/kotfluegel&pic=9&th=1


Ja ez is olyasmi, de akkor mégsem teljesen passzol, mert az oldalsó csavar nem stimmel, de megoldható. A cső elvezetése tök jó, ezt még nem láttam. :)

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 29, 1:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

Sziasztok!

Hidraulikás haver kérte, hogy egy-két fényképet és hosszméretet adjunk neki, megnézi, milyen legjobb megoldást tud.
Azt mondta (az LC4 fékcsövét nézegetve), hogy a méret meg a fémfonatos kivitel nem probléma, a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.
Ellenben lehet, (bár halkan mondom és nem akarom elkiabálni, mert nem tuti még) hogy néhány készletet el tudunk sütni a cégem számlájára... :wink:

Üdv,

pancel

Szerző:  faki [ 2009 jan. 29, 19:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
Hidraulikás haver kérte, hogy egy-két fényképet és hosszméretet adjunk neki, megnézi, milyen legjobb megoldást tud.
Azt mondta (az LC4 fékcsövét nézegetve), hogy a méret meg a fémfonatos kivitel nem probléma, a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.
Ellenben lehet, (bár halkan mondom és nem akarom elkiabálni, mert nem tuti még) hogy néhány készletet el tudunk sütni a cégem számlájára... :wink:


Köszi az igyekezetet, de én pillanatnyilag erre a projektre sem fogok tudni pénzt áldozni. Aki rakott be ilyet LC4 Adventure-be, az kb. 128 cm hosszút vett.

Szerző:  xerxesza [ 2009 jan. 30, 9:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
Sziasztok!

Hidraulikás haver kérte, hogy egy-két fényképet és hosszméretet adjunk neki, megnézi, milyen legjobb megoldást tud.
Azt mondta (az LC4 fékcsövét nézegetve), hogy a méret meg a fémfonatos kivitel nem probléma, a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.

Ugyi nekem még nincsen ilyen motorom a garázsban, csak valamikor jövő héttől, ergo csak a neten találtakra hagyatkozom. A jóemberek általában a bal oldali fékcsövet használják fel újból: 60013012300. Gugliban rákeresve ad millió találatot, viszont egyik sem mondja el pontosan, hogy hogyan is néz ki. Az biztos, hogy a két végén ilyen csatlakozó van:
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... 50/002.jpg
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... 50/006.jpg

A faki által írt 128cm akár igaz is lehet, de azt én nem tudhatom még.

Viszont a hétvégén valamelyik Adv-t szétkapjuk, és ráfektetjük a fékcsövét a Colos-tokra és mindjárt megtudjuk hány a centi. :D

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 30, 9:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

xerxesz írta:
pancel írta:
Sziasztok!

Hidraulikás haver kérte, hogy egy-két fényképet és hosszméretet adjunk neki, megnézi, milyen legjobb megoldást tud.
Azt mondta (az LC4 fékcsövét nézegetve), hogy a méret meg a fémfonatos kivitel nem probléma, a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.

Ugyi nekem még nincsen ilyen motorom a garázsban, csak valamikor jövő héttől, ergo csak a neten találtakra hagyatkozom. A jóemberek általában a bal oldali fékcsövet használják fel újból: 60013012300. Gugliban rákeresve ad millió találatot, viszont egyik sem mondja el pontosan, hogy hogyan is néz ki. Az biztos, hogy a két végén ilyen csatlakozó van:
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... 50/002.jpg
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... 50/006.jpg

A faki által írt 128cm akár igaz is lehet, de azt én nem tudhatom még.

Viszont a hétvégén valamelyik Adv-t szétkapjuk, és ráfektetjük a fékcsövét a Colos-tokra és mindjárt megtudjuk hány a centi. :D



Lüke... :D

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 30, 16:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.


:-k :mrgreen:



Telószimmeringben/porvédőben tud esetleg valami tippet adni?

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 30, 18:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
pancel írta:
a design talán annyiban, hogy most csak fekete színű anyaga van.


:-k :mrgreen:



Telószimmeringben/porvédőben tud esetleg valami tippet adni?


Szeeevasz Dani!

Már azt hittem, felfaltak a pomogácsok, úgy eltüntél! :D
Megkérdezem, biztos tud rá valami okosságot.

Neked mekkora is kell a kávédarálódba? ;)

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 30, 18:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
Neked mekkora is kell a kávédarálódba? ;)

Üdv,

pancel



48-as.
De lehet hogy a fekete fékcsű is érdekelni fog...ugye egy motor nem lehet eléggé fekete :twisted:

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 31, 9:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
pancel írta:
Neked mekkora is kell a kávédarálódba? ;)

Üdv,

pancel



48-as.
De lehet hogy a fekete fékcsű is érdekelni fog...ugye egy motor nem lehet eléggé fekete :twisted:


ez így van, bár én meg most akarok majd venni egy szett anyagában színezett narancs spoiler szettet, mert a gyári feketéről lehullott a festék jó sok helyen és úgy néz ki, mintha repeszgránát robbant volna mellette. :D

Akkor ha jól tudom 48x52x5, ugye?

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 31, 11:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
ez így van, bár én meg most akarok majd venni egy szett anyagában színezett narancs spoiler szettet, mert a gyári feketéről lehullott a festék jó sok helyen és úgy néz ki, mintha repeszgránát robbant volna mellette. :D


Fekete cuccom akad még pár, narancsból csak EXC-hez való van.


pancel írta:
Akkor ha jól tudom 48x52x5, ugye?

Üdv,

pancel


Porvédő: D=48 58,4X11,8
Szimmering: 48X57,8X9,5
Legalábbis a katalógus szerint.

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 31, 12:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
pancel írta:
ez így van, bár én meg most akarok majd venni egy szett anyagában színezett narancs spoiler szettet, mert a gyári feketéről lehullott a festék jó sok helyen és úgy néz ki, mintha repeszgránát robbant volna mellette. :D


Fekete cuccom akad még pár, narancsból csak EXC-hez való van.


pancel írta:
Akkor ha jól tudom 48x52x5, ugye?

Üdv,

pancel


Porvédő: D=48 58,4X11,8
Szimmering: 48X57,8X9,5
Legalábbis a katalógus szerint.


Szerintem ilyen szimmeringet használunk konkrétan az egyik vibromotorban, hétfőn megnézem.
Ha ezt használjuk, adok neked egy szatyorral belőle. :)
A porvédő négyzet profilú?

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 31, 20:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
A porvédő négyzet profilú?

Üdv,

pancel



Ööööö...nem értem a kérdést :?

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 31, 21:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
pancel írta:
A porvédő négyzet profilú?

Üdv,

pancel



Ööööö...nem értem a kérdést :?


Van "O" profilú, van négyzet profilú, és van speciális profilú.

Ez az "O" profil:

Kép

Ezek meg a speciális profilok a teljesség igénye nélkül: :D

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Na szóval, melyik is a tiéd?

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 31, 21:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:


Noooooooormális?!? :lolhit:

Amúgy még mindig gőzöm sincs, de sztem négyzet lesz...

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 31, 21:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
Noooooooormális?!? :lolhit:

Amúgy még mindig gőzöm sincs, de sztem négyzet lesz...



...pedig tudtam volna még fokozni... :D

És milyen színűt kér az úr?

Kép

:D

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 31, 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
gencsydani írta:
Noooooooormális?!? :lolhit:

Amúgy még mindig gőzöm sincs, de sztem négyzet lesz...



...pedig tudtam volna még fokozni... :D

És milyen színűt kér az úr?

Kép

:D

Üdv,

pancel


Hülye kérdés: természetesen feketét :twisted:

Szerző:  pancel [ 2009 jan. 31, 22:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

gencsydani írta:
Hülye kérdés: természetesen feketét :twisted:


Azt már meg sem kérdezem, hogy világos feketét vagy sötét feketét, mert akkor már biztosan az én anyámat... :D

Naszóval:

Ha tényleg négyzet profilú, akkor forrasztatok a betyárokkal, de mi ezt úgy szoktuk, hogy visszaszámoljuk az átmérőből a kerületet, és kb 500 forint egy méter gumiszalag (profiltól függően +- 2-300Ft), és pillanatragasztóval összeragasztjuk a méretre vágott szalagot.

Ez szerint a belső átmérő: 48, a külső pedig 57,8~58mm.
Ebből következik, hogy 5mm vastag négyzetprofilú szalag kell, méghozzá 48x3,14 (2 x r x π)=150,72mm.
Tehát fogunk egy 150 és 151mm közt elvágott szalagot, pillanatragasztó és jóidő.

Tákolásnak tűnik, de ezzel a technikával készült gumigyűrűk bírják még a 300 Bar-os nyomást is.

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 jan. 31, 23:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc8 tapasztalatok

pancel írta:
Tákolásnak tűnik, de ezzel a technikával készült gumigyűrűk bírják még a 300 Bar-os nyomást is.

Üdv,

pancel


Ha maga mongya...

Szerző:  faki [ 2009 feb. 03, 10:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Ide írom, mert itt volt róla szó: Mi lenne, ha sárvédőmagasításkor nem variálnánk a fékcsővel, hanem felrögzítenénk valami vaspálcából, lemezből, akármiből kialakított ívet az átkötő cső elé? Olyasmire gondoltam, ami ugyanakkora vagy kicsivel nagyobb, mint a cső átmérője és elég masszív, hogy ne szakítsa le a sár. Így pénzt és szerelgetést lehetne megspórolni és az esetleges visszaalakítás is sokkal egyszerűbb lenne. :?: :?: :?:

Xerxsznek képek, hátha látni rajta valami ötletet:
http://www.bikepics.com/members/bmbiker/04adventure/

Szerző:  xerxesza [ 2009 feb. 03, 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

faki írta:
Ide írom, mert itt volt róla szó: Mi lenne, ha sárvédőmagasításkor nem variálnánk a fékcsővel, hanem felrögzítenénk valami vaspálcából, lemezből, akármiből kialakított ívet az átkötő cső elé? Olyasmire gondoltam, ami ugyanakkora vagy kicsivel nagyobb, mint a cső átmérője és elég masszív, hogy ne szakítsa le a sár. Így pénzt és szerelgetést lehetne megspórolni és az esetleges visszaalakítás is sokkal egyszerűbb lenne. :?: :?: :?:

Xerxsznek képek, hátha látni rajta valami ötletet:
http://www.bikepics.com/members/bmbiker/04adventure/

Köszi :)

Én igazából nagyjából eldöntöttem, hogy meg fogom emelni, Csaba már kitalálta a sajátját, majd azt megnézem, és ha tetszik, akkor megcsinálom pont úgy, ha nem, akkor majd 1-2 helyen variálok. Én csak a színen vacilálok, hogy naracssárga legyen, vagy lefényeztessem, de ezek részletkérdések.

Szerző:  faki [ 2009 feb. 03, 13:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

xerxesz írta:
Én igazából nagyjából eldöntöttem, hogy meg fogom emelni, Csaba már kitalálta a sajátját, majd azt megnézem, és ha tetszik, akkor megcsinálom pont úgy, ha nem, akkor majd 1-2 helyen variálok.


Ez idáig oké, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy szerinted, szerintetek mindenképpen kell-e a fékcsővel variálgatni vagy elég egy ilyen lentebb vázolt megoldás? Úgy gondolom (mint hatalmas technikai zseni #-o ), hogy egy ilyen keretnél nem tud úgy megrakodni a sár, hogy a kerék megálljon (sőt inkább tisztítja a kereket...), ill. elég stabil lehet ahhoz, hogy ne szakítsa le.

Szerző:  pancel [ 2009 feb. 03, 13:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

faki írta:
xerxesz írta:
Én igazából nagyjából eldöntöttem, hogy meg fogom emelni, Csaba már kitalálta a sajátját, majd azt megnézem, és ha tetszik, akkor megcsinálom pont úgy, ha nem, akkor majd 1-2 helyen variálok.


Ez idáig oké, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy szerinted, szerintetek mindenképpen kell-e a fékcsővel variálgatni vagy elég egy ilyen lentebb vázolt megoldás? Úgy gondolom (mint hatalmas technikai zseni #-o ), hogy egy ilyen keretnél nem tud úgy megrakodni a sár, hogy a kerék megálljon (sőt inkább tisztítja a kereket...), ill. elég stabil lehet ahhoz, hogy ne szakítsa le.


Már vágom, hogy mire gondolsz, az ötlet jó is, de műszaki szempontból veszélyes, és műszaki vizsgán nem engednék át a vasat így.
Az vele a probléma, hogy ha egymillióból egyszer is fordul elő csak, akkor is megeshet, hogy a kerékre ragadt sárba beletapad valami kemény anyag (kő, vas, döglött kutya lába), az beakadhat úgy, hogy azt bekapja a keret és a fékcső keret közé, és akkor sérülhet a fékcső, ezáltal a fékrendszer is.
És ez akkor a legrosszabb, ha a sártól nem látszik a fékfolyadék szivárgása, csak akkor derül ki, ha kimész az aszfaltra és fékeznél.
Talán úgy lenne jó a megoldás, hogy egy profilra hajtott kemény falú fémcsőbe lenne behúzva a fékcső.

Üdv,

pancel

Oldal: 1 / 22 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/