KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 06, 20:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 01, 12:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Köszönöm a remek, hasznos, és kevésbé hasznos (mindenki vegye magára, amelyiket gondolja) tippeket. Nem törtem össze magam, sőt remek volt!! :D

Viszont bővült a hibalista. Ugye eddig tudtam, hogy el van repedve a jobb oldali féknyereg tartó mijalófasz. Tegnap Csaba észrevette, hogy nincsen kiegyenlítőtartály a motoron. Ma reggel a mosásnál meg elkezdett az első kerékről leperegni a fekete festék (gondolom nem gyári, aztán amit találtak, befestették feketére). Mindegy, ezek még beleférnek, ráadásul amúgy remekül megy a motor :D

:m9

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 01, 22:37 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
mic71 írta:
Nincsen ennek itt sem tanulsága, sem pedig semmi, de szétcsap az ideg, muszáj leírnom.

Azért elgondolkodnék azon, hogy miért nem sikerül ennyi cégnél elrendezni a fékcsövet... Talán nem kellene a hétvégén motoroznod... De ne legyen helyes a fejtegetésem.

Jó motorozást!

Mér' ne motorozzon? Azér' me' nincsen féke? De beszari vagy? Há' nem állani akar hanem menni! Álláshó köll a fék, menni gázzal köll. :m24

Aztán láttam megbuherálta valahogy mert motrozotttttttt.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 01, 22:38 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Milyen kiegyenlítő tartály??????????? A hűtőé???????????
xerxesz írta:
Köszönöm a remek, hasznos, és kevésbé hasznos (mindenki vegye magára, amelyiket gondolja) tippeket. Nem törtem össze magam, sőt remek volt!! :D

Viszont bővült a hibalista. Ugye eddig tudtam, hogy el van repedve a jobb oldali féknyereg tartó mijalófasz. Tegnap Csaba észrevette, hogy nincsen kiegyenlítőtartály a motoron. Ma reggel a mosásnál meg elkezdett az első kerékről leperegni a fekete festék (gondolom nem gyári, aztán amit találtak, befestették feketére). Mindegy, ezek még beleférnek, ráadásul amúgy remekül megy a motor :D

:m9

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 01, 22:48 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Milyen kiegyenlítő tartály??????????? A hűtőé???????????

Az.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 02, 15:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
Koriori írta:
Milyen kiegyenlítő tartály??????????? A hűtőé???????????

Az.

Nah, rákédeztem Stuntnál, ő is azt mondta, hogy ebben a hidegben nem lesz baja a motornak kiegyenlítő nélkül, de azért pótoljuk. Pont így terveztem :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 9:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Xerx:
Csak az aksit kell beleaplikálni a vasba, mert télire ki szoktam venni.
De ehhez még majd a csövekkel kell játszani :)

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 10:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
AtH írta:
Xerx:
Csak az aksit kell beleaplikálni a vasba, mert télire ki szoktam venni.
De ehhez még majd a csövekkel kell játszani :)

Jaa, aszittem baja van. Látod, ha rendeltetésszerűen használnád a motorod (egész télen) akkor nem lenne ilyen gond ;)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 14:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
xerxesz írta:
AtH írta:
Xerx:
Csak az aksit kell beleaplikálni a vasba, mert télire ki szoktam venni.
De ehhez még majd a csövekkel kell játszani :)

Jaa, aszittem baja van. Látod, ha rendeltetésszerűen használnád a motorod (egész télen) akkor nem lenne ilyen gond ;)


Abból másféle gond lenne :)

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 19:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Mivel az LC8-on ha nincsen villavédő, akkor nincsen ami lökdösse a fékcsövet felfelé, ergo belelóg a féktárcsába, ideiglenesen megoldottam házilagosan:

http://picasaweb.google.com/xerxesza/20 ... directlink

(Csaba, te ne nézd meg, mert rosszul leszel ;))

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 06, 20:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesz írta:
(Csaba, te ne nézd meg, mert rosszul leszel ;))


Nem tudtam megálni, hogy ne nézzem meg :fejetfalba:
Habár igéretes kezdet :^o

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 07, 12:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
(Csaba, te ne nézd meg, mert rosszul leszel ;))


Ettől csak Dani nem lenne rosszul! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 07, 18:03 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesz írta:
Mivel az LC8-on ha nincsen villavédő, akkor nincsen ami lökdösse a fékcsövet felfelé, ergo belelóg a féktárcsába, ideiglenesen megoldottam házilagosan:

http://picasaweb.google.com/xerxesza/20 ... directlink

(Csaba, te ne nézd meg, mert rosszul leszel ;))


Ott az elsőkerék-első fék környékén ne legyél nagyon bátor az ekecseléssel, mert nem akarok a temetésedre menni! -no szmájli!-

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 07, 19:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Koriori írta:
Ott az elsőkerék-első fék környékén ne legyél nagyon bátor az ekecseléssel, mert nem akarok a temetésedre menni! -no szmájli!-

Rendes, hogy aggódsz, de nem csinálok olyat, amitől rosszabb lenne, sőt most ettől ponthogy jobb lett, mert nem ér bele a fékcső a tárcsába...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 márc. 07, 21:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
Ettől csak Dani nem lenne rosszul! :twisted:


:bemutat:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 16, 22:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok.
Nemrég vettem egy KTM 950 SM-et használtan és szerintem nincs minden rendben a karbiknál.
Tud valaki nekem olyan helyet mondani (esetleg Heves-megyében) ahol frankón belőnék a karbikat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 21:01 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
juhi182 írta:
Sziasztok.
Nemrég vettem egy KTM 950 SM-et használtan és szerintem nincs minden rendben a karbiknál.
Tud valaki nekem olyan helyet mondani (esetleg Heves-megyében) ahol frankón belőnék a karbikat?

Hevesben nem vagyok ismerős, de az Ócsai kereskedés szerelői nagyon profik, vágják az LC8-at. Ott gatyába rázzák a gépet.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 17, 21:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Köszi Koriori.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 03, 23:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!
Szedett már szét valaki katalizátoros LC8 dobot?
Nekem ilyen van a 950 SM-en. Valami hangot kéne varázsolni.
Egyébként katalizátor nem csak az injektoros motorokhoz kell?
Előre is kösz a választ. :wave


Csatolmányok:
Magyarázat: Így néz ki alulról.
SP_A0315.jpg
SP_A0315.jpg [ 183.24 KiB | Megtekintve 31324 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 0:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
juhi182 írta:
Sziasztok!
Szedett már szét valaki katalizátoros LC8 dobot?
Nekem ilyen van a 950 SM-en. Valami hangot kéne varázsolni.
Egyébként katalizátor nem csak az injektoros motorokhoz kell?
Előre is kösz a választ. :wave


Hi!

Nem, nem csak injektorhoz lehet katalizátort rakni. Értelemszerűen ha injektoros és van lambda szonda, akkor a katalizátor hatékonysága is jobb.
Én is gondolkodtam ilyenben, de nem kaptam még szét a gyári dobomat. Bár én ovatos duhaj voltam, mert van egy tartalék dob párom ebayről ocsóért. :)
De lusta voltam eddig foglalkozni vele.

Szerintem egy átlagos kipufogószerelő segít ebben neked, de ha konkrét tapasztalat kell, akkor azthiszem az ócsai brigádnak van valami bejáratott kipufogósa vagy mi.

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 0:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
juhi182 írta:
Sziasztok!
Szedett már szét valaki katalizátoros LC8 dobot?
Nekem ilyen van a 950 SM-en. Valami hangot kéne varázsolni.


Proex.
Ügyesen dolgoznak és olcsók.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 10:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
AtH és gencsydani, köszi a válaszokat. :yes


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 18:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
juhi182 írta:
AtH és gencsydani, köszi a válaszokat. :yes


Még ne kapkodd el a dolgot, mert Zozi és colos is sajátkezüleg kiberhelte belőle a katalizátort,
de hogy pontosan hogyan csinálták azt nem tudom, majd előkerülnek, és biztosan megosztják veled a titkot!
Egyébként mindketten azt mondták, hogy jobb lett tőle a motor. /persze, mert nincs akkora folytás/

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 20:36 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
juhi182 írta:
AtH és gencsydani, köszi a válaszokat. :yes


Még ne kapkodd el a dolgot, mert Zozi és colos is sajátkezüleg kiberhelte belőle a katalizátort,
de hogy pontosan hogyan csinálták azt nem tudom, majd előkerülnek, és biztosan megosztják veled a titkot!
Egyébként mindketten azt mondták, hogy jobb lett tőle a motor. /persze, mert nincs akkora folytás/

Zozi űgy mesélte, hogy egy hosszú fúróval széttörték a katalizátort benne, majd kiszórták, majd a maradékot mágnessel kiszedegették, illetve csavarhúzóval lekapargatták a belső falról.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 21:53 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesz írta:
szabcsab írta:
juhi182 írta:
AtH és gencsydani, köszi a válaszokat. :yes


Még ne kapkodd el a dolgot, mert Zozi és colos is sajátkezüleg kiberhelte belőle a katalizátort,
de hogy pontosan hogyan csinálták azt nem tudom, majd előkerülnek, és biztosan megosztják veled a titkot!
Egyébként mindketten azt mondták, hogy jobb lett tőle a motor. /persze, mert nincs akkora folytás/

Zozi űgy mesélte, hogy egy hosszú fúróval széttörték a katalizátort benne, majd kiszórták, majd a maradékot mágnessel kiszedegették, illetve csavarhúzóval lekapargatták a belső falról.


Esküszöm magam sem csinálhattam volna szebben/jobban... :pokeas:
Szerintem Mattighofenben ezt olvasva néhány KTM guru sikítva ugrott ki az emeleti ablakon. :grin: :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 04, 22:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Kicsit brutálisan hangzik a fúrós téma, de lehet, hogy hétvégén ez lesz a program :grin:
Lehet, hogy a motort is hozzá kéne állítani az "új" dobhoz? Kicsit többet kapjon, vagy mittomén...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 06, 15:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 20, 19:11
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Pécs
Valóban ez a tecnológia. :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 08, 15:48 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
juhi182 írta:
Kicsit brutálisan hangzik a fúrós téma, de lehet, hogy hétvégén ez lesz a program :grin:
Lehet, hogy a motort is hozzá kéne állítani az "új" dobhoz? Kicsit többet kapjon, vagy mittomén...


Esetleg egy minőségibb megoldás ami tuti: BOS sportdobok 100eFt-ért. Ha érdekel, keress nyugodtan magánban!
Csatolmány:
950sm 001.jpg1.jpg
950sm 001.jpg1.jpg [ 145.46 KiB | Megtekintve 31247 alkalommal. ]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 10, 23:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Petya írta:
juhi182 írta:
Kicsit brutálisan hangzik a fúrós téma, de lehet, hogy hétvégén ez lesz a program :grin:
Lehet, hogy a motort is hozzá kéne állítani az "új" dobhoz? Kicsit többet kapjon, vagy mittomén...


Esetleg egy minőségibb megoldás ami tuti: BOS sportdobok 100eFt-ért. Ha érdekel, keress nyugodtan magánban!
Csatolmány:
A 950sm 001.jpg1.jpg csatolmány már nem érhető el.



Szia!
Sajnos most egyenlőre nincs rá keret.

Viszont a képen látható cső érdekelne. Ha valakinek van fölösleges, akkor... Szeretném én is fent elvezetni, nem a blokk alatt.

Kíváncsi lennék pár véleményre olajfogyasztással kapcsolatban. Két olajcsere közt mennyit eszik, ilyesmi...


Csatolmányok:
KTM-950SM-2005.jpg
KTM-950SM-2005.jpg [ 125.27 KiB | Megtekintve 31219 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Bár Adventure, de van egy jó kis hosszútávú tapasztalatos topik.
A blokkod ugyanaz, javallom meglátogatásra.

Amúgy a 950 használattól függően eszi. Sok város, rövidebb távok, kb. 2-3dl/1000km, hosszútávú túrák (700-1500km minimum) gyakorlatilag 0, gyakori ringezéssel akár a 4-5dl/1000km is előfordulhat. Saját tapasztalat, de mások is hasonlóakról számoltak be.

Szepy

juhi182 írta:
Petya írta:
juhi182 írta:
Kicsit brutálisan hangzik a fúrós téma, de lehet, hogy hétvégén ez lesz a program :grin:
Lehet, hogy a motort is hozzá kéne állítani az "új" dobhoz? Kicsit többet kapjon, vagy mittomén...


Esetleg egy minőségibb megoldás ami tuti: BOS sportdobok 100eFt-ért. Ha érdekel, keress nyugodtan magánban!
Csatolmány:
950sm 001.jpg1.jpg



Szia!
Sajnos most egyenlőre nincs rá keret.

Viszont a képen látható cső érdekelne. Ha valakinek van fölösleges, akkor... Szeretném én is fent elvezetni, nem a blokk alatt.

Kíváncsi lennék pár véleményre olajfogyasztással kapcsolatban. Két olajcsere közt mennyit eszik, ilyesmi...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07, 16:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Röviden: De. :)

Hosszabban: érezhető ha elszegényedik a keverék. Pl. az injektoros Akra dobokkal, de a gyári térképpel kissé megtorpan nagy gáz utáni motorfék után újra ráteker teligázra. Ez egyébként a szegénykeverékes üzem egyik tipikus jellemzője, a BMW-k is hajlamosak erre.
Akra térképpel már sokkal jobb a helyzet, cserében többet is eszik 10-15%-kal, igaz jobban is megy.

Szepy

juhi182 írta:
Kicsit brutálisan hangzik a fúrós téma, de lehet, hogy hétvégén ez lesz a program :grin:
Lehet, hogy a motort is hozzá kéne állítani az "új" dobhoz? Kicsit többet kapjon, vagy mittomén...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 09, 9:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Azt szeretném megkérdezni, hogy mindkét SW-MOTECH-es bukócső jó-e a 950 ADV-re :?:
Mer' ugye van ez:
Kép

meg ez, és én inkább ilyet szeretnék:
Kép

az Euromotornál meg ezt az infót adták:
Idézet:
A két cikkszám között a különbség az évjárat, a lökettérfogat és az ABS.
:O

én meg eddig úgy tudtam, hogy jó mindkettő a 950 ADV-re :!:
Ja és hol érdemes megrendelni/megvenni :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 09, 10:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
meg ez, és én inkább ilyet szeretnék:
Kép

Ja és hol érdemes megrendelni/megvenni :?:


Nekem ilyen van. Mindkettő jó asszem, de ez a fajta 100%, hogy mindkettőre jó. Ráadásul az SW-Motech oldala szerint is ua. a kód:

http://shop.sw-motech.com/lshop,showdet ... c8990,.htm

Gondolom Ebay.... :Think

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 09, 10:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszi, akkor rendelem is az Ebay-en, ott most 40e Ft (szállítási költséggel), itthon meg 42e + szállítási ktg-nél jobbat nem leltem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 09, 10:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
xerxesza írta:
Gyurci írta:
meg ez, és én inkább ilyet szeretnék:
Kép

Ja és hol érdemes megrendelni/megvenni :?:


Nekem ilyen van. Mindkettő jó asszem, de ez a fajta 100%, hogy mindkettőre jó. Ráadásul az SW-Motech oldala szerint is ua. a kód:

http://shop.sw-motech.com/lshop,showdet ... c8990,.htm

Gondolom Ebay.... :Think


Bár a képen látható modellre azt írják, hogy csak ABS-es motorokra, ami azért fura, mert a ha a 950-est választod ki, akkor is felhozza ezt mint opciót. Fene se érti. Egyébként ez kisértetiesen hasonlít a gyári bukócsőre, csak jobbnak tűnik a felfogatása. Kár hogy nincs kép a motor elejéről.

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 09, 12:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
AtH írta:
...Kár hogy nincs kép a motor elejéről.

majd csinálok :!: :yes :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 23, 7:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
...és csináltam :!: :grin:


Csatolmányok:
KTM_ 153.jpg
KTM_ 153.jpg [ 93.3 KiB | Megtekintve 31106 alkalommal. ]
KTM_ 152.jpg
KTM_ 152.jpg [ 104.84 KiB | Megtekintve 31106 alkalommal. ]
KTM_ 150.jpg
KTM_ 150.jpg [ 96.72 KiB | Megtekintve 31106 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 23, 7:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
még egy kép


Csatolmányok:
KTM_ 154.jpg
KTM_ 154.jpg [ 89.48 KiB | Megtekintve 31117 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 23, 17:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 15, 23:23
Hozzászólások: 45
Gyurci írta:
Köszi, akkor rendelem is az Ebay-en, ott most 40e Ft (szállítási költséggel), itthon meg 42e + szállítási ktg-nél jobbat nem leltem.

Ha meg nem vettel, akkor hetfore meg tudom nezni, hogy mennyiert tudnank Neked elkuldeni, ha van raktaron. Szerintem annyiert menne mint amennyiert eGay-n talatal, es akkor legalabb a hazai piacot tamogatnad ;)

:wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 jan. 23, 19:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszönöm, de mint a képek is tanusítják, már felszerelésre került.
Ugyanakkor egy oldaldoboztartó konzolra (950 ADV-re) ha tudsz küldeni ajánlatot, azt megköszönném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 09, 10:45 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Kartervédő alternatíva:

http://www.adventure-spec.com/shop/ktm- ... d_148.html

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 10, 20:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:



Nem semmi alkotmány, csak az árán kívűl a kinézete sem tetszik túlságosan!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 10, 20:44 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
szabcsab írta:
xerxesza írta:



Nem semmi alkotmány, csak az árán kívűl a kinézete sem tetszik túlságosan!


...szerintem olyan 25-30 méteres távolságból egész pofás... :grin: :m32

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 10, 22:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:



Nem semmi alkotmány, csak az árán kívűl a kinézete sem tetszik túlságosan!


Mondjuk pont annyi, mint a Tourateches, az esztétikum meg szubjektív. Nekem spec tetszik :yes

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 12, 18:01 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
szabcsab írta:
xerxesza írta:



Nem semmi alkotmány, csak az árán kívűl a kinézete sem tetszik túlságosan!

Ahogy nézem, ezüstben is rendelhető. Egyébként ahogy írják a haspáncél 5mm-es alu, az oldallemez pedig 4mm-e. Tehát ez egy tank. A tankot pedig mindegy milyen színűre fújják, attól még tank marad. Viszont ami tuti, hogy bombabiztos gyártmány, kevés az esélye, hogy eldeformálódik. Vagy ha igen akkor a motor is kuka. Nekem szimpatikus. Kicsit húzós az ára, 208€+ szállítási költség.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 19, 18:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Urak!
Természetes az,hogy terepen 10-11 litert eszik a masina? Nem 1-2-be terepezésre,kaparászásra gondoltam,hanem vegyes nagyrészt 80-100km/h-s haladós földutazást.Ez még nem is zavarna annyira,de most,hogy itt a jobb idő kíváncsiságból aszfaltoztam egyet amúgy öregurasan,nagyon lájtosan,na így is benyelt 8,5l-t. :star
Nyitott dobok vannak fenn és elképzelhető,hogy az AKRA injektortérképe de akkor is.EZ SOK!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 19, 18:28 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Urak!
Természetes az,hogy terepen 10-11 litert eszik a masina? Nem 1-2-be terepezésre,kaparászásra gondoltam,hanem vegyes nagyrészt 80-100km/h-s haladós földutazást.Ez még nem is zavarna annyira,de most,hogy itt a jobb idő kíváncsiságból aszfaltoztam egyet amúgy öregurasan,nagyon lájtosan,na így is benyelt 8,5l-t. :star
Nyitott dobok vannak fenn és elképzelhető,hogy az AKRA injektortérképe de akkor is.EZ SOK!

Így van, ez sok!

Ha 2006-os akkor nem sok. De a gyári map-el, Akra csövekkel bizony a 8 lityi simán meg van. Kaminak hasonló felállású a gépe, az is elég iszákos. 1 tank 200km és benyakút kell! Viszont az újabbak a tapasztalatok szerint kevesebbet esznek (gyári csővel) mint a 950-ek! Ez olyan 5,5-öt jelent két személlyel. Colos vagy Zozi (BigZé) ha nyilatkozik többet tudnak mondani - az ő esetükben max körüli terhelés van a gépeken a testi adottságaikból kifolyólag.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 19, 18:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
2006-os gyártású.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 9:50 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
2006-os gyártású.


Cserébe' viszont nem 98LE. Ha van kedved méresd meg!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 10:15 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Mindenkinek Üdv.!

Nekikezdtem az 950S átalakításának. Több dolgot is rendbe rakatok rajta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt
- lámpa elé polikarbonát védőt rakok a Touratech-et (miután egy kő kiütötte a Hella xenon refit)
- kicseréltetem az első sárvédőt emeltre és megcsináltatom a fékcsöveket hozzá (sárba is jó legyen)
- lehet, hogy rakok rá egy rendes radiális főfékhengert (ez még kérdés, mert nem olcsó egy Beringer fék)
- folyik az egyik első telóm (még sem bírta a kősivatagot úgy látszik) és rakatok bele erősebb rugókat egyből
- megcsináltatom a kipuff közösítést és egy oldalon lesz rajta dob (a dob valszeg a nagy GSX-em Sebring titán dobja lesz)
- kiegészítő tankot rakatok rá hátulra (kb. 8 litereset, mert a külön kannázás nem jó, mert egy esésnél a kanna ér le elsőnek és aszfalton kb. 1 mp alatt gyulladna be a benya)
- LED-es lámpa a refi helyére (ez Dh-tól függ, hogy egy xenon szintű lámpát képes-e beépíteni a mostani helyére)

Na röviden ennyi a terv, ezek a gondok derültek ki a Bamako alatt. A fő probléma a kis hatótáv, és a sérülékenység, ezeket orvosolni kell, de sürgősen.

Majd jelzem, miként halad az átalakítás és mi összegbe fáj, hogy ha valaki még akar ilyet tenni a motorjával, akkor ne kelljen újra kitaposnia az utat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 10:17 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Koriori írta:
rudo írta:
2006-os gyártású.


Cserébe' viszont nem 98LE. Ha van kedved méresd meg!


Nos nekem a 100+ LE nem hiányzott még soha sem, de a kis hatótáv sok helyen szar helyzetet tud teremteni. Jó ez a blokk nagyon, erős, pörgős, egyből ugrik stb..., de ilyen fogyival pont az Adv. jellegét veszti el a motor. Az sem jó, ha rohadt sok benyát kell valahogy szállítani, mert akkor meg nehéz lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség