KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 29, 2:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 13:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 13:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 13:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.


Kuplungolajat :)

Valami Motorex vackom van, amit a KTM-hez mondanak, de SzabCsab itt eztet írta:

Idézet:
Gondolom nem vágysz a legdrágábbra, akkor bármelyik kerékpár boltban tudsz venni Shimano, vagy Magura ÁSVÁNYI olajat kimérten.
A gyári Motorex olaj 100 ml-es kiszerelésben ~1200-1300 Ft-ba kerül, ezekből pedig 700 Ft körül kapsz ugyanennyit.
Viszont igazából ez amúgy sem nagy összeg, tehát veszett sokat nem tudsz spórolni!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 16:20 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.

Az a kormánytáji folyás szerintem egy karmantyú vagy tömítés cserével orvosolható. Viszont szerintem a gyári Motorexet tedd bele, mert lent a blokknál nagy hőterhelést kap és nem biztos, hogy kerékpárba való olajak forráspontja elég magas.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 21:32 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
xerxesza írta:
C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...



Igen, megvan. Azt hiszem te linkelted be az index topikra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 20, 21:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
C16SE írta:
xerxesza írta:
C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...



Igen, megvan. Azt hiszem te linkelted be az index topikra.


Ja, linkeltem azt én neked mindenfelé :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 21, 11:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
C16SE írta:
- lámpa elé polikarbonát védőt rakok a Touratech-et (miután egy kő kiütötte a Hella xenon refit)


Nem tudom LC8-on hogyan van megoldva, de én terveztem az enyémre, igaz nem jutottam el a megvalósításig. A Tourateché (az ára miatt sem akartam és) ahányat láttam, mind meg volt repedve, szerintem nem lehet valami túl jó. Egy kiskőrösi sisak plexijéből csináltam volna, ilyesmi LC4-en a megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 22, 18:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 23, 9:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
rudo írta:
Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?


Én parillában vettem BRAKING-ot 5500-ért, csak terepen használom ott tökéletes.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 23, 11:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
rudo írta:
Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?


nagyvas.hu
Az EXC-be egy első-hátsó garnitúra (NewFren) nem egész 11e Ft.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 23, 12:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Cé!

Nem rémlik most a képekről, volt bármilyen, fél vagy egész harisnya a telóidon?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 24, 8:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
faki írta:
C16SE írta:
- lámpa elé polikarbonát védőt rakok a Touratech-et (miután egy kő kiütötte a Hella xenon refit)


Nem tudom LC8-on hogyan van megoldva, de én terveztem az enyémre, igaz nem jutottam el a megvalósításig. A Tourateché (az ára miatt sem akartam és) ahányat láttam, mind meg volt repedve, szerintem nem lehet valami túl jó. Egy kiskőrösi sisak plexijéből csináltam volna, ilyesmi LC4-en a megoldás.



Köszi, hogy szóltál a repedésről. Akkor azt hiszem előtte elviszem egy fóliáshoz és le is fóliáztatom betörés biztos cuccossal. Az már csak bírja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 24, 8:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
KTMSzepy írta:
Cé!

Nem rémlik most a képekről, volt bármilyen, fél vagy egész harisnya a telóidon?


Nem volt. Az enyémet mindig kivágta a féktárcsa és utána csak gyűjtötte a koszt, sarat.
Most majd lesz rajta egy kicsi, a Norbi féle megoldás, hátha az segít.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 28, 1:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Sziasztok Srácok!

Eladó 950 supermoto-t keresek. 70 517 50 71 akinek van fölös hívjon!
Sziasztok

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 feb. 28, 2:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Fox írta:
Sziasztok Srácok!

Eladó 950 supermoto-t keresek. 70 517 50 71 akinek van fölös hívjon!
Sziasztok


Szerintem én tudok egyet, igen patent állapotút, egyedileg hozzá gyártott dobokkal.
Milyen árban gondolkodsz?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 11:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 16:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think


A terepezés jobban terheli a motort meg az olajat. Tavasszal én is tervezek egy olajcserét, amikor majd átgumizok aszfaltra. Szerintem hozzad.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 20:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
rudo írta:
határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think


Ez pont az olaj fáradtságára utal, de ez még nem jelenti azt hogy azt az ezrest nem bírná ki gond nékül, de ez csak rajtad múlik.
Én eddig mindig a Km-nek megfelelően cseréltem!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:31 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat! Az egy külön csuda amikor annyi ész összegyűlik egy helyen! :yeah :yeah :yeah

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Koriori 2010 márc. 08, 22:35-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Köszönöm a válaszokat,azt hiszem terepezek még egy kicsit aztán ahogy felmennek az aszfaltgumik cserélem az olajat is függetlenül a km állástól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:36 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?


Hát az olajat meg a szűrőt neked kell hozni, aztán azt rakjuk bele amit választasz. Én nem szervizes vagyok, hanem segítőkész. :lolflag:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:38 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?


JA és állati ügyes! :m28 Bár ez kicsit öntömjénezésnek tűnik, de hát mit tegyek ha ez az igazság? :m9 :m9 :m9 :m9 :m9

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 08, 22:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
"JA és állati ügyes! "
A tények azok tények. :DD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 13, 14:58 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Na kérem, megvan a kipuff közösítő cső a gépre. Fel is szerelték, a GSX dobja is rákerült. Egész elviselhető lett a hangja, ma beindítottam. Fénykép nem nagyon készült róla, mert nem látszik jól belőle semmi sem. Ami látszik az alapján nagyon szép munkát végeztek a fijjúk. A másik oldal így teljesen szabad lett. Már csak a plusz tankot kell megrendelnem.
Ha valakit érdekel, nézzen ki Ócsára, ott áll a gépezet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 16, 18:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 16, 23:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:

Hátul biztos,hogy 94*37*7.5


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 0:32 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:


Katalógus szerint

elöl: 60013030000 GARN.BREMSKL.VO. TT2172HHA '03
hátul: 50313030200 GARN.BR.KL.TOSHIBATT2701HH

A dolog pikantériája, hogy a hátsó kódjára a ktm-parts simán kidobja, hogy front:
https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant. ... 0313030200

meg az elsóre is, de ott nincsen kép:

https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant. ... 0013030000

Ergo, ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 11:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszönöm :!:
Galfer katalógus szerint elől FD172, hátul FD138.


Csatolmányok:
Magyarázat: hátsó betét
hátsó.jpg
hátsó.jpg [ 24.41 KiB | Megtekintve 31625 alkalommal. ]
Magyarázat: első betét
első.jpg
első.jpg [ 24.37 KiB | Megtekintve 31625 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 11:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
ezt írják az advrideren is:

Idézet:
I use Galfer:

Front FD172 G1532 Green
Rear FD138 G1054 Black


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 18:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Köszönöm :!:
Galfer katalógus szerint elől FD172, hátul FD138.


Hja, nagyon hasonlóak, depersze nem egyforma....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 22:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 18, 10:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 18, 11:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
xerxesza írta:
rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D


Ha úgy állnék tüsökkel mint ő,valószínű nem érdekelne,de mivel bemondtak egy ötvenezres költséget olaj,olaszűrő,levegőszűrő,gyertya cserére, úgy döntöttem megcsinálom itthon max 20-ból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 18, 17:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Olajat azonos minőségűt vehetsz más áron, olajszűrőből és gyertyából is akadhat utángyártott, de légszűrőt honnan szerzel? Ha jól emlékszem az az olaj után a 2. legdurvább tétel, talán már 10e körül is járhat.
Mondjuk az 50e-ben már a szelephézag ellenőrzés/szükség esetén lapkacsere is benne van munkadíjjal, nem?

Szepy

rudo írta:
xerxesza írta:
rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D


Ha úgy állnék tüsökkel mint ő,valószínű nem érdekelne,de mivel bemondtak egy ötvenezres költséget olaj,olaszűrő,levegőszűrő,gyertya cserére, úgy döntöttem megcsinálom itthon max 20-ból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 18, 17:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:



Az tuti, hogy az első más és nagyobb, a hátsó pedig gyakorlatilag az LC4-ek első betétével egyezik meg méretre.

Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.
Persze ha valakit nem zavar, hogy lassabban kezd el fogni a fék, vizesen nagyon szar + csikorog és visít mellé a betét, akkor megteszi az is. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 18, 22:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 19, 17:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 19, 21:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Sajnos nem olcsó a motorex, az olajshopban is négyezer pénz felett van az ára. :-(

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 19, 22:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Ezt ne tőlem kérdezd,felhívtam a szervizt és ők mondták az 50ropit.Meg azt is,hogy ezért mi jár: olaj+olajszűrőcsere,gyertyacsere,levegőszűrő csere.
Más: nagyon el tudnék képzelni magam egy KTM Rally (GOO) dzsekit,van ötlet honnan szerváljak? Mostaniak mind tele vannak sárga meg fehér színekkel,bleeeee :fuck


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 23, 15:50 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
KTMSzepy írta:
Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.

én most akarok venni ferrodot. csak nem tudom kell e a szinter, vagy elég a normál utcai...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 23, 18:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Fuxa írta:
KTMSzepy írta:
Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.

én most akarok venni ferrodot. csak nem tudom kell e a szinter, vagy elég a normál utcai...


Semmi közöm hozzá, de utálni fogod a Ferrodo fékbetétet, csikorog mint a franc, eszi a tárcsát...
Tapasztalatból mondom, anno az LC4-en próbáltam szintert, pár nap alatt kibactam belőle!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 28, 20:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Olvastam egy érdekeset az Advrideren a gumibetétes kislánckerékről:

http://advrider.com/forums/showthread.p ... t=sprocket

Aszondja:

If you go in to the dirt cut the rubber away. Because it’s pushers the mud right in to your chain

Ha terepre mész vágd ki a csillapítást, mert csak bepasszírozza a sarat a láncba.

Érdekes gondolat.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 28, 21:34 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
Olvastam egy érdekeset az Advrideren a gumibetétes kislánckerékről:

http://advrider.com/forums/showthread.p ... t=sprocket

Aszondja:

If you go in to the dirt cut the rubber away. Because it’s pushers the mud right in to your chain

Ha terepre mész vágd ki a csillapítást, mert csak bepasszírozza a sarat a láncba.

Érdekes gondolat.

Tulajdonképpen igaz lehet, nagyon el tudom képzelni hogy így van! Tehát a zajcsillapított első lánckerék csak ucccára!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 28, 21:36 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Ezt ne tőlem kérdezd,felhívtam a szervizt és ők mondták az 50ropit.Meg azt is,hogy ezért mi jár: olaj+olajszűrőcsere,gyertyacsere,levegőszűrő csere.
Más: nagyon el tudnék képzelni magam egy KTM Rally (GOO) dzsekit,van ötlet honnan szerváljak? Mostaniak mind tele vannak sárga meg fehér színekkel,bleeeee :fuck

Kehet, hogy már kifutott modell! Ha így van akkor csak elfekvő készletből, vagy használtan tudod beszerezni!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 28, 22:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
A régi jó dolgokból nem maradt semmi... :cry


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 10:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én is jártam így. Volt 2001-ben egy teccős KTM kabát. 2002 elején a ringen megszaggattam az aktuális kabátomat, gondoltam itt az idő a KTM-re. Addigra már nem gyártották. Igaz amit akkor vettem helyette (BMW kabát) az azóta is megvan, folyamatosan használom és nagyon bejött. :)

Szepy

rudo írta:
A régi jó dolgokból nem maradt semmi... :cry


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 16:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 16:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Érdekes, mert nekem tényleg tökre müxik. Mondjuk nagyon nem tudom adagolni, de ez inkább az én bénaságom a csizmában. Mindkét motornál egyforma volt? Amikor elmegy, akkor mivan? Egyáltalán nem fog, vagy csak pumpálni kell? A vezeték jól van elvezetve?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 20:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Vezeték jó, bár nem tudom hogyan lehetne máshogy elvezetni.
Pumpálni kell, elsőre semmi 2. nyomásra rendes fékhatásom van.
Ha utána felengedem és várok 3 másodpercet a követkeő lenyomással, akkor újra felpuhul.
Amikor jó, akkor tudom adagolni. Igaz nagyon finoman nem, de legalább nem füstöl minden fékezésnél. :)
Az a fékhatás nekem tökéletesen megfelelne amit 2. lenyomásra kapok. Csak az már kicsit lassú amikor szükség lenne rá...

kb. 2000km múlva eljut a vas Ócsára, de addig sem lenne rossz tudni, hogy mi lehet a gebasz. Már nem garis, újabb fékmunkahengert vagy főfékhengert nem szívesen vennék rá - ezek eddig sem segítettek.

Szepy

xerxesza írta:
KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Érdekes, mert nekem tényleg tökre müxik. Mondjuk nagyon nem tudom adagolni, de ez inkább az én bénaságom a csizmában. Mindkét motornál egyforma volt? Amikor elmegy, akkor mivan? Egyáltalán nem fog, vagy csak pumpálni kell? A vezeték jól van elvezetve?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 74 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség