KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 7:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 13, 21:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Petya írta:
Sziasztok!
Ha ez a zaj olyan mint az indítás után 1-2mp-re fellépő zaj (amíg felépül az olajnyomás), akkor a vezérműlánc ill. annak feszítője a ludas. Sok km-es motornál akár a vezérműlánc cseréje is felmerülhet, de a feszítő patron nem megfelelő működése is okozhatja a zajt.



Ezek cseréjén mind túl vagyok, és mégis jelentkezik időközönként:(

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 aug. 27, 12:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Petya írta:
Sziasztok!
Ha ez a zaj olyan mint az indítás után 1-2mp-re fellépő zaj (amíg felépül az olajnyomás), akkor a vezérműlánc ill. annak feszítője a ludas. Sok km-es motornál akár a vezérműlánc cseréje is felmerülhet, de a feszítő patron nem megfelelő működése is okozhatja a zajt.


Köszi Petya közben más is mondta és valszeg tényleg a patron a ludas. A napokban fogom cserélni... ;)

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 9:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Benzinszivattyúban a szűrőket milyen időközönként kell cserélni?
Találtam egy ilyet: http://ktmadventure.asiafreeforum.com/t ... -injection , ugyanez való a 950 Adv-be is, illetve abba hol van elhelyezve a benzinszivattyú?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 11:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
No, az a 990-esé, itten a 950: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... index.html
Jellemzően egyébként a gyári benzinszivattyú az milyen minőségű?
Volt már aki cserélte?
Mondjuk délután leeresztem a tank(ok)ból a benzint és rátankolok egy kevés MOL-ost, mert így visszagondolva a rángatás tankolás után jelentkezett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 11:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
No, az a 990-esé, itten a 950: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... index.html
Jellemzően egyébként a gyári benzinszivattyú az milyen minőségű?
Volt már aki cserélte?
Mondjuk délután leeresztem a tank(ok)ból a benzint és rátankolok egy kevés MOL-ost, mert így visszagondolva a rángatás tankolás után jelentkezett.

Csaba kicserélte ilyen Facet izére.

Rángat?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 11:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Igen, de mint írtam is, tankolás után jelentkezett (Noname kúton, de eddig nem volt ilyen gondom velük), így remélem csak a tankolás árát buktam.
Csaba miért cserélte?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 11:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Igen, de mint írtam is, tankolás után jelentkezett (Noname kúton, de eddig nem volt ilyen gondom velük), így remélem csak a tankolás árát buktam.
Csaba miért cserélte?

Mert megállt neki. És attól a motor is. Ezért.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 17:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
Gyurci írta:
No, az a 990-esé, itten a 950: http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... index.html
Jellemzően egyébként a gyári benzinszivattyú az milyen minőségű?
Volt már aki cserélte?
Mondjuk délután leeresztem a tank(ok)ból a benzint és rátankolok egy kevés MOL-ost, mert így visszagondolva a rángatás tankolás után jelentkezett.

Csaba kicserélte ilyen Facet izére.

Rángat?

Vagy ilyenre, nekem ez van benne, és 2 éve semmi gondom vele! Előtte, hetente utánfutóval hoztam haza, a Mitsubishi miatt! És hát az sem mindegy, hogy a gyári 45e, ez meg kb ha jól emlékszem 25-30e volt kintről rendelve!
http://www.google.hu/search?q=posi+flo+ ... 52&bih=523

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 17:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Csaba miért cserélte?


Valamiért összeég egy idő után a relé, ami mozgatja az üza. szivattyút.
Kicseréltem benne a relét, de 2-300 Km után megint összeragadt!
Mivel a blokk alján van, és nem a legkönnyebb az út szélén javítgatni, ezért lecseréltem egy olyan Facet pumpára, amit Csuti linkelt.

Abban viszont nincs visszacsapószelep, emiatt ha csordúltig van benzinnel a tank, és oldaltámaszon áll a motor hosszabb időn keresztűl,
akkor szép lassan átenged a tűszelep a karbiban, megtelik a henger üzemanyaggal, ennek következtében indítási nehézségek keletkeztek.

Csak mire erre rájöttem, a következő procedúrán mentem keresztül:

Mert ugye "szar" az aksi, majd az újnak sikerül, aztán mégsem, persze az nem Yuasa, hanem "csak" Varta, és hát az mégsem az igazi.
Na majd a tuti amerikai Litiumion-os, aztán egyszer csak az sem, miután megvilágosodik a paraszt, hogy mi is folyik valójában.
Egyszerűen nem tudja átfordítani a folyadékkal teli hengerek miatt a főtengelyt :m17

Persze a hibátlan Varta aksit elajándékoztam a Daman-nak, akinek semmi gondja nem volt vele, most meg eladja a motorral együtt a piszok :D

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 18:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
Gyurci írta:
Csaba miért cserélte?


Valamiért összeég egy idő után a relé, ami mozgatja az üza. szivattyút.
Kicseréltem benne a relét, de 2-300 Km után megint összeragadt!
Mivel a blokk alján van, és nem a legkönnyebb az út szélén javítgatni, ezért lecseréltem egy olyan Facet pumpára, amit Csuti linkelt.

Abban viszont nincs visszacsapószelep, emiatt ha csordúltig van benzinnel a tank, és oldaltámaszon áll a motor hosszabb időn keresztűl,
akkor szép lassan átenged a tűszelep a karbiban, megtelik a henger üzemanyaggal, ennek következtében indítási nehézségek keletkeztek.

Csak mire erre rájöttem, a következő procedúrán mentem keresztül:

Mert ugye "szar" az aksi, majd az újnak sikerül, aztán mégsem, persze az nem Yuasa, hanem "csak" Varta, és hát az mégsem az igazi.
Na majd a tuti amerikai Litiumion-os, aztán egyszer csak az sem, miután megvilágosodik a paraszt, hogy mi is folyik valójában.
Egyszerűen nem tudja átfordítani a folyadékkal teli hengerek miatt a főtengelyt :m17

Persze a hibátlan Varta aksit elajándékoztam a Daman-nak, akinek semmi gondja nem volt vele, most meg eladja a motorral együtt a piszok :D

Akkor már értem miért szenvedek vele én is az indításnál néha! :)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 21:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Sziasztok!
Tegnap (vasárnap) Délután Szlovákiában elélvezett az alsó kuplung munkahenger. Minden mindegy alapon mielőtt mentést kérek, az első benzinkútnál feltöltöttem fékolajjal és haza is tudtam vele jönni. Kb. száz kilométerenként azért rá kellet töltögetnem. Itthon rögtön szétszedtem leengedtem belőle a fékolajat. A munkahengeren sem és a dugattyún sem látok kopást, talán az O gyűrűn látni egy kis sarkosságot.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 21:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
Sziasztok!
Tegnap (vasárnap) Délután Szlovákiában elélvezett az alsó kuplung munkahenger. Minden mindegy alapon mielőtt mentést kérek, az első benzinkútnál feltöltöttem fékolajjal és haza is tudtam vele jönni. Kb. száz kilométerenként azért rá kellet töltögetnem. Itthon rögtön szétszedtem leengedtem belőle a fékolajat. A munkahengeren sem és a dugattyún sem látok kopást, talán az O gyűrűn látni egy kis sarkosságot.


A tapasztalat az, hogy gumigyűrű csere nagyon rövidéletű megoldás, szinte csak kérész életű, de lehet akár szerencséd is!
Egyébként mikori a motorod, illetve ezzel a munkahengerrel mennyit futhatott?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 21:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
sevjo írta:
Sziasztok!
Tegnap (vasárnap) Délután Szlovákiában elélvezett az alsó kuplung munkahenger. Minden mindegy alapon mielőtt mentést kérek, az első benzinkútnál feltöltöttem fékolajjal és haza is tudtam vele jönni. Kb. száz kilométerenként azért rá kellet töltögetnem. Itthon rögtön szétszedtem leengedtem belőle a fékolajat. A munkahengeren sem és a dugattyún sem látok kopást, talán az O gyűrűn látni egy kis sarkosságot.


A tapasztalat az, hogy gumigyűrű csere nagyon rövidéletű megoldás, szinte csak kérész életű, de lehet akár szerencséd is!
Egyébként mikori a motorod, illetve ezzel a munkahengerrel mennyit futhatott?


2004-es és 40000km van benne. Az utolsó Lc4 -esemmel is így jártam de ott a munkahengeren látszódott a kopás. Eggyel nagyobb méretű O gyűrűvel raktam össze és jó lett. Két olajcserét mentem vele és még azzal adtam el.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 02, 22:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
szabcsab írta:
sevjo írta:
Sziasztok!
Tegnap (vasárnap) Délután Szlovákiában elélvezett az alsó kuplung munkahenger. Minden mindegy alapon mielőtt mentést kérek, az első benzinkútnál feltöltöttem fékolajjal és haza is tudtam vele jönni. Kb. száz kilométerenként azért rá kellet töltögetnem. Itthon rögtön szétszedtem leengedtem belőle a fékolajat. A munkahengeren sem és a dugattyún sem látok kopást, talán az O gyűrűn látni egy kis sarkosságot.


A tapasztalat az, hogy gumigyűrű csere nagyon rövidéletű megoldás, szinte csak kérész életű, de lehet akár szerencséd is!
Egyébként mikori a motorod, illetve ezzel a munkahengerrel mennyit futhatott?


2004-es és 40000km van benne. Az utolsó Lc4 -esemmel is így jártam de ott a munkahengeren látszódott a kopás. Eggyel nagyobb méretű O gyűrűvel raktam össze és jó lett. Két olajcserét mentem vele és még azzal adtam el.


Megpróbálhatod, de nem sok jövőt jósolok neki:(
Szerintem komplett csere lesz, kiváncsian várom a fejleményeket!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 6:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Köszönöm a segítségeket :!:
csuti71 írta:
...Akkor már értem miért szenvedek vele én is az indításnál néha! :)

A ktm950.info-ról belinkelt benzinszivattyúk esetében a visszacsapószelep=check valve (tehát a Tiétek a 40105-ös) :?:
Egyébként rövid vizsgálat után kiderült a turpisság, az egyik "saru" meg volt lazulva az akksin :!: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 6:45 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Köszönöm a segítségeket :!:
csuti71 írta:
...Akkor már értem miért szenvedek vele én is az indításnál néha! :)

A ktm950.info-ról belinkelt benzinszivattyúk esetében a visszacsapószelep=check valve (tehát a Tiétek a 40105-ös) :?:
Egyébként rövid vizsgálat után kiderült a turpisság, az egyik "saru" meg volt lazulva az akksin :!: :roll:

Akkor azon lehet, hogy nem segített volna a szivattyúcsere :wink

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 13:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Nekem nem vált be ez az amerikai vagy milyen benzinszivattyú, alig bírtam beindítani a motort, idegesítő volt. Szartam az egészre és vettem egy gyárit, meg egy alsó kupl. m.hengert szintén gyárit (a tömítés csere valóban nem lesz elég, illetőleg én már meg sem vártam az újabb gondot). Azóta minden klappol, megjártam egy majd 3.000 km-es túrát is, minden probléma nélkül. A motor most pikk-pakk műszakilag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 13:43 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ktmgé írta:
Nekem nem vált be ez az amerikai vagy milyen benzinszivattyú, alig bírtam beindítani a motort, idegesítő volt. Szartam az egészre és vettem egy gyárit, meg egy alsó kupl. m.hengert szintén gyárit (a tömítés csere valóban nem lesz elég, illetőleg én már meg sem vártam az újabb gondot). Azóta minden klappol, megjártam egy majd 3.000 km-es túrát is, minden probléma nélkül. A motor most pikk-pakk műszakilag.

Igen, ezek a cserealkatrészek mindig érdekes dolgok. Mondom ezt úgy, hogy nekem is utángyártott alsó kuplung munkahenger volt fenn. Mivel azonban a gyári is 20-30-40ezer km alatt romlik el, nem fogod tudni rövid távon megállapítani, hogy jobb-e a másik. Illetve, mire elromlik lehet, hogy már másnál van a motor.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 15:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Igen. Bár lehet hogy naivitás, de abban bízom, hogy 2003 óta csak reszelgettek valamit ezeken a gyári alkatrészeken, hiszen megszámlálhatatlan tulajdonos (vagy márkaképviselet) jelezte a gyár felé ezeket gondokat. Meglátjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 16:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Vettem a bátorságot és a tizenkilencre lapot húztam. Összeraktam egy picivel nagyobb O gyűrűvel + bepakoltam a szerszámtartóba minden eszközt egy újabb O gyűrű cseréhez. Szombaton egy Örkény-Szerbia-Horvátország-Villány, vasárnap Villány- Örkény túrát tervezek. Remélem kibírja! :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 03, 17:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
Vettem a bátorságot és a tizenkilencre lapot húztam. Összeraktam egy picivel nagyobb O gyűrűvel + bepakoltam a szerszámtartóba minden eszközt egy újabb O gyűrű cseréhez. Szombaton egy Örkény-Szerbia-Horvátország-Villány, vasárnap Villány- Örkény túrát tervezek. Remélem kibírja! :Think

Vadnak születtél :wink

Én mondjuk 200km-re szavazok :clever:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 08, 17:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
sevjo írta:
Vettem a bátorságot és a tizenkilencre lapot húztam. Összeraktam egy picivel nagyobb O gyűrűvel + bepakoltam a szerszámtartóba minden eszközt egy újabb O gyűrű cseréhez. Szombaton egy Örkény-Szerbia-Horvátország-Villány, vasárnap Villány- Örkény túrát tervezek. Remélem kibírja! :Think

Vadnak születtél :wink

Én mondjuk 200km-re szavazok :clever:



A hétvégi túrán (700km) túl vagyok.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 08, 21:03 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
xerxesza írta:
Vadnak születtél :wink

Én mondjuk 200km-re szavazok :clever:



A hétvégi túrán (700km) túl vagyok.

:yeah

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 09, 20:05 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Sziasztok!

Egy barátom KTM950 vagy 990 Adventure-felé kacsintgat. A kérdésem az lenne, hogy ismeri -e valaki ezt a gépet:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... xt-7109653

Nekem gyanús, hogy 2003-as gépről van szó, amit gyurma állapotból keltettek életre, vagy külföldről hozták, és húztak rajta egy évet. Előre is kösz ha valaki tud valami infót adni!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 09, 21:09 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Régi a rendszáma még nem "unios" nem mostanában helyezték forgalomba nálunk. A KTM-nél előfordul, hogy 2003-ban gyártott 2004-es évjárat :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 09, 21:19 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
De ez bizti jó motor http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-7194670 :wow:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 09, 22:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Nekem az utóbbi jobban tetszik, az előző hirdetés túl van lihegve erősen. Egyébként tegnap mentem egyet a cimbi 2007-es 990-es vasával, és azzal adtam neki vissza, hogy a 950-eshez képest ez egy szar. Mármint az injektor vagy mi.....nem tudtam vele finoman elindulni, le is fulladtam, rángatott. Motorfék meg olyan, hogy majdnem leestem róla. Tök kiegyensúlyozatlan, és idegesítően ugrálós. Na jó biztos meg lehet szokni, de....akkor is. Mit tudtok finomítottak ezen a későbbi évjáratokon?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 10, 11:34 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ktmgé írta:
Nekem az utóbbi jobban tetszik, az előző hirdetés túl van lihegve erősen. Egyébként tegnap mentem egyet a cimbi 2007-es 990-es vasával, és azzal adtam neki vissza, hogy a 950-eshez képest ez egy szar. Mármint az injektor vagy mi.....nem tudtam vele finoman elindulni, le is fulladtam, rángatott. Motorfék meg olyan, hogy majdnem leestem róla. Tök kiegyensúlyozatlan, és idegesítően ugrálós. Na jó biztos meg lehet szokni, de....akkor is. Mit tudtok finomítottak ezen a későbbi évjáratokon?

Az utóbbi Damané. Azt meg ismerjük mind!
Az első szériás 990-ek valóban kissé bakkecskeként viselkedtek. Később ezen javítottak, de én még nem ültem olyan 990-en, ami olyan sima lett volna, mint a 950.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 11, 22:47 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
xerxesza írta:
ktmgé írta:
Nekem az utóbbi jobban tetszik, az előző hirdetés túl van lihegve erősen. Egyébként tegnap mentem egyet a cimbi 2007-es 990-es vasával, és azzal adtam neki vissza, hogy a 950-eshez képest ez egy szar. Mármint az injektor vagy mi.....nem tudtam vele finoman elindulni, le is fulladtam, rángatott. Motorfék meg olyan, hogy majdnem leestem róla. Tök kiegyensúlyozatlan, és idegesítően ugrálós. Na jó biztos meg lehet szokni, de....akkor is. Mit tudtok finomítottak ezen a későbbi évjáratokon?

Az utóbbi Damané. Azt meg ismerjük mind!
Az első szériás 990-ek valóban kissé bakkecskeként viselkedtek. Később ezen javítottak, de én még nem ültem olyan 990-en, ami olyan sima lett volna, mint a 950.

Valóban Damané? Na akkor arra felhívom a srác figyelmét!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 24, 16:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Szerintetek, mit kereshet olaj,a légszűrőházban????

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 24, 19:03 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
csuti71 írta:
Sziasztok!
Szerintetek, mit kereshet olaj,a légszűrőházban????


Lehet, hogy hülyeséget írok, de talán kartergáz visszavezető cső?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 24, 20:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
pancel írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!
Szerintetek, mit kereshet olaj,a légszűrőházban????


Lehet, hogy hülyeséget írok, de talán kartergáz visszavezető cső?

Üdv,

pancel



Egész biztosan az!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 24, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
szabcsab írta:
pancel írta:
csuti71 írta:
Sziasztok!
Szerintetek, mit kereshet olaj,a légszűrőházban????


Lehet, hogy hülyeséget írok, de talán kartergáz visszavezető cső?

Üdv,

pancel



Egész biztosan az!

Ez volta szindróma:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=915614
Ez tűnik a megoldásnak:
http://www.dirtyadv.com/balancer-shaft- ... placement/
Aztán majd kiderül! :)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 07, 12:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
a Balance shaft seal volt a ludas, kicseréltem, és most minden oké a légszűrőházban! :)

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 feb. 28, 13:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

950 SM-hez keresek alsó kuplung munkahengert.

Köszi a segítséget, sziasztok!

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 23, 9:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2007-es 950SM-el hogy menet közben valamikor random szerűen megáll.Ritkán de akkor 110-nél 5.-ben is menet közben megáll.
Megállás után áramtalanitás, kulcs ki-be majd inditás és pöcc röff.
Olvastam hogy lehet a benzinpumpa a ludas illetve a benne lévő relé túlmelegedése a szivattyúházban.
Szerintetek jó ötlet lenne esetleg ha a relét (hogy ne melegedjen túl és ne ölje meg a pumpát) kivezetném a házból, majd a vázra ráerősiteném az olajtartály mögé hogy meglegyen a megfelelő hűtése.Sőt esetleg megspékelve egy PC RAM aluminium hűtőbordával.

Illetve olvastam hogy universális benzinpumpával lehet helyettesiteni és ezt a Facet 40171-et ajánlottátok.
Találtam én is ebay-en illetve különböző netes oldalakon.
Olvastam hogy benzinvisszafolyás felmerülhet problémának, ezért olyat néztam amiben van visszacsapószelep (check valve).
http://www.fuelpumpsonline.co.uk/facet- ... 1046-p.asp

Ha minden igaz ebben van "that require a built in fuel check valve and positive pressure shut off."

Szerintetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 23, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
linkaska írta:
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2007-es 950SM-el hogy menet közben valamikor random szerűen megáll.Ritkán de akkor 110-nél 5.-ben is menet közben megáll.
Megállás után áramtalanitás, kulcs ki-be majd inditás és pöcc röff.
Olvastam hogy lehet a benzinpumpa a ludas illetve a benne lévő relé túlmelegedése a szivattyúházban.
Szerintetek jó ötlet lenne esetleg ha a relét (hogy ne melegedjen túl és ne ölje meg a pumpát) kivezetném a házból, majd a vázra ráerősiteném az olajtartály mögé hogy meglegyen a megfelelő hűtése.Sőt esetleg megspékelve egy PC RAM aluminium hűtőbordával.

Illetve olvastam hogy universális benzinpumpával lehet helyettesiteni és ezt a Facet 40171-et ajánlottátok.
Találtam én is ebay-en illetve különböző netes oldalakon.
Olvastam hogy benzinvisszafolyás felmerülhet problémának, ezért olyat néztam amiben van visszacsapószelep (check valve).
http://www.fuelpumpsonline.co.uk/facet- ... 1046-p.asp

Ha minden igaz ebben van "that require a built in fuel check valve and positive pressure shut off."

Szerintetek?


Ha a benzinpumpa lenne a ludas, akkor az nem indulna el a gyújtás le illetve ráadás által,
mert összeég a relé érintkezője, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
A relét pedig nem tudod kitelepíteni a motorra, mert maga a relé mozgatja a membránt az AC-ban!
Én inkább a gyújtáskapcsoló hibájára tippelnék, nálam is ezeket a tüneteket produkálta!
Mikor ismét így megáll, nehúzd be a kuplungot, hanem finoman próbáld mozgatni a gyújtáskulcsot,
de csak annyira, hogy nevedd le a gyújtást, van annyi mozgástere a kulcsnak!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 24, 0:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
szabcsab írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2007-es 950SM-el hogy menet közben valamikor random szerűen megáll.Ritkán de akkor 110-nél 5.-ben is menet közben megáll.
Megállás után áramtalanitás, kulcs ki-be majd inditás és pöcc röff.
Olvastam hogy lehet a benzinpumpa a ludas illetve a benne lévő relé túlmelegedése a szivattyúházban.
Szerintetek jó ötlet lenne esetleg ha a relét (hogy ne melegedjen túl és ne ölje meg a pumpát) kivezetném a házból, majd a vázra ráerősiteném az olajtartály mögé hogy meglegyen a megfelelő hűtése.Sőt esetleg megspékelve egy PC RAM aluminium hűtőbordával.

Illetve olvastam hogy universális benzinpumpával lehet helyettesiteni és ezt a Facet 40171-et ajánlottátok.
Találtam én is ebay-en illetve különböző netes oldalakon.
Olvastam hogy benzinvisszafolyás felmerülhet problémának, ezért olyat néztam amiben van visszacsapószelep (check valve).
http://www.fuelpumpsonline.co.uk/facet- ... 1046-p.asp

Ha minden igaz ebben van "that require a built in fuel check valve and positive pressure shut off."

Szerintetek?


Ha a benzinpumpa lenne a ludas, akkor az nem indulna el a gyújtás le illetve ráadás által,
mert összeég a relé érintkezője, legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
A relét pedig nem tudod kitelepíteni a motorra, mert maga a relé mozgatja a membránt az AC-ban!
Én inkább a gyújtáskapcsoló hibájára tippelnék, nálam is ezeket a tüneteket produkálta!
Mikor ismét így megáll, nehúzd be a kuplungot, hanem finoman próbáld mozgatni a gyújtáskulcsot,
de csak annyira, hogy nevedd le a gyújtást, van annyi mozgástere a kulcsnak!


Köszönöm a gyors választ!
Még annyival egésziteném ki hogy ledadogva állt le és indításkor először gázra ledadogott, majd 3. indításkor lassú gázzal végre kiforgott rendesen.

Egyébként a gyújtáskapcsoló meghibásodását kilehet valahogy javitani?
WD40 vagy egyéb trükkel?Mondjuk gyári kód alapján új kulcsot rendelni hátha megkopott a használatban lévő?
Mi lehet ilyenkor a gond?Valami esetleges úthiba miatt akkorát zakkan mintha levenném a gyújtást de mégsem, azért kell megmozgatni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 24, 20:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
linkaska írta:
Köszönöm a gyors választ!
Még annyival egésziteném ki hogy ledadogva állt le és indításkor először gázra ledadogott, majd 3. indításkor lassú gázzal végre kiforgott rendesen.

Egyébként a gyújtáskapcsoló meghibásodását kilehet valahogy javitani?
WD40 vagy egyéb trükkel?Mondjuk gyári kód alapján új kulcsot rendelni hátha megkopott a használatban lévő?
Mi lehet ilyenkor a gond?Valami esetleges úthiba miatt akkorát zakkan mintha levenném a gyújtást de mégsem, azért kell megmozgatni?


Sajnos a kiegészítésed alapján lehet mégis AC gond lesz.
Hallod egyébként az AC-t kattogni mikor ráadod a gyújtást?
A gyújtáskapcsolót körülményesen otthon barkácsmódszerrel lehet javítani,
megkopnak belűl az érintkezők forrasztásai, azt sem a WD40, sem az új kulcs nem javítja.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 26, 19:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
szabcsab írta:
linkaska írta:
Köszönöm a gyors választ!
Még annyival egésziteném ki hogy ledadogva állt le és indításkor először gázra ledadogott, majd 3. indításkor lassú gázzal végre kiforgott rendesen.

Egyébként a gyújtáskapcsoló meghibásodását kilehet valahogy javitani?
WD40 vagy egyéb trükkel?Mondjuk gyári kód alapján új kulcsot rendelni hátha megkopott a használatban lévő?
Mi lehet ilyenkor a gond?Valami esetleges úthiba miatt akkorát zakkan mintha levenném a gyújtást de mégsem, azért kell megmozgatni?


Sajnos a kiegészítésed alapján lehet mégis AC gond lesz.
Hallod egyébként az AC-t kattogni mikor ráadod a gyújtást?
A gyújtáskapcsolót körülményesen otthon barkácsmódszerrel lehet javítani,
megkopnak belűl az érintkezők forrasztásai, azt sem a WD40, sem az új kulcs nem javítja.

Nem mindig hallom, és egy másik 950-hez képest jóval kevesebb hangot is ad, ha ad.
Mindenesetre átnézem a vezetékelést átfujkálom az érintkezőket, hátha javit valamit


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 29, 8:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Küzdök, kerlek segítsetek! :(

Tavaly ősszel Kimentem Bécsbe melózni, de mire kiertem csattogni kezdett a vezérműlánc, így a mocit ott hagytam amikor hazajottem, és legközelebb vittem ki két új feszítő patront. Beleraktam, nem segített. Megvettem 2 Zsír új láncot, kicsereltuk, fasza minden, a moci már itthon van. Gyönyörű hangja lett, minden oké, viszont az első utamon pár km után elkezdett pislogni, majd folyamatosan világítani az olaj lámpa. Mivel a lánc nem kezdett el csattogni, nem estem pánikba, gondoltam csak a szenzor ment tönkre. Meg is rendeltem, megjött, beleraktam. Lámpa ugyanúgy folyamatosan világít.... Azóta ha valóban nem lenne elegendő az olajnyomás, már rég megállt volna, de semmi, gyönyörű gyári hangja van a blokknak. Az igaz, hogy a nívó szerint kicsit túl van töltve, de az sztem nem jelent semmit. De akkor mi a rák lehet? Műszerrel kimertem, kábel oké, áram van, stb. Két gombabol kettő szar lenne amiből az egyik Zsír új? Erre igen kicsi az esély, ezért még azt majd kimérem, hogy kompresszorral belefujok és műszerrel megnézem nyitja e az áramkört, de sztem nincs baja. De akkor mi lehet??? Köszi előre is!

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 29, 23:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ZoliWR írta:
Sziasztok! Küzdök, kerlek segítsetek! :(

Tavaly ősszel Kimentem Bécsbe melózni, de mire kiertem csattogni kezdett a vezérműlánc, így a mocit ott hagytam amikor hazajottem, és legközelebb vittem ki két új feszítő patront. Beleraktam, nem segített. Megvettem 2 Zsír új láncot, kicsereltuk, fasza minden, a moci már itthon van. Gyönyörű hangja lett, minden oké, viszont az első utamon pár km után elkezdett pislogni, majd folyamatosan világítani az olaj lámpa. Mivel a lánc nem kezdett el csattogni, nem estem pánikba, gondoltam csak a szenzor ment tönkre. Meg is rendeltem, megjött, beleraktam. Lámpa ugyanúgy folyamatosan világít.... Azóta ha valóban nem lenne elegendő az olajnyomás, már rég megállt volna, de semmi, gyönyörű gyári hangja van a blokknak. Az igaz, hogy a nívó szerint kicsit túl van töltve, de az sztem nem jelent semmit. De akkor mi a rák lehet? Műszerrel kimertem, kábel oké, áram van, stb. Két gombabol kettő szar lenne amiből az egyik Zsír új? Erre igen kicsi az esély, ezért még azt majd kimérem, hogy kompresszorral belefujok és műszerrel megnézem nyitja e az áramkört, de sztem nincs baja. De akkor mi lehet??? Köszi előre is!


Milyen tipusú olaj van benne, és mennyit ment olajcsere óta?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 19:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
Sziasztok!
A szövet mosható sportlégszűrőt (BMC) muszáj mosni speciális hozzá ajánlott mosóval vagy jó hozzá ugyanúgy a benzin mint a sima szivacs légszűrőnek?Nem tesz benne kárt szerintetek?

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 20:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
linkaska írta:
Sziasztok!
A szövet mosható sportlégszűrőt (BMC) muszáj mosni speciális hozzá ajánlott mosóval vagy jó hozzá ugyanúgy a benzin mint a sima szivacs légszűrőnek?Nem tesz benne kárt szerintetek?

Köszönöm!


Hasonló van nekem is, én a K&N tisztítóját és olaját használom!
Nem tudom a benzinre azt mondani hogy jó, azt sem hogy rossz, mindenesetre nem tudod összenyomkodni mint a szivacs szűrőt!
Emiatt nem gondolkodtam ilyen megoldáson, vészesen nem drága egy ilyen szet, és nagyon sokáig elég!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 20:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
Sziasztok!

Tudtok esetleg ilyen légszűrőt és tisztító szettet linkelni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 21:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
juhi182 írta:
Sziasztok!

Tudtok esetleg ilyen légszűrőt és tisztító szettet linkelni?


http://www.knfilters.com/clningacc.htm

http://www.bmcairfilters.com/standard-b ... 73_16.aspx

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 22:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 03, 19:20
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Sirok
szabcsab írta:
juhi182 írta:
Sziasztok!

Tudtok esetleg ilyen légszűrőt és tisztító szettet linkelni?


http://www.knfilters.com/clningacc.htm

http://www.bmcairfilters.com/standard-b ... 73_16.aspx



Köszi szépen!

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 31, 22:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
szabcsab írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
A szövet mosható sportlégszűrőt (BMC) muszáj mosni speciális hozzá ajánlott mosóval vagy jó hozzá ugyanúgy a benzin mint a sima szivacs légszűrőnek?Nem tesz benne kárt szerintetek?

Köszönöm!


Hasonló van nekem is, én a K&N tisztítóját és olaját használom!
Nem tudom a benzinre azt mondani hogy jó, azt sem hogy rossz, mindenesetre nem tudod összenyomkodni mint a szivacs szűrőt!
Emiatt nem gondolkodtam ilyen megoldáson, vészesen nem drága egy ilyen szet, és nagyon sokáig elég!

Gondolom a tisztitója annak is folyadék, bele kell áztatni és gondolom leoldja belőle amit tud.
Vagy javits ki ha tévednék

Spray meg gondolom mindegy, nem szeretnék ezért még egyet venni, van itthon egy marhanagy flakon Ipone légszűrő spray.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 01, 7:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
linkaska írta:
Spray meg gondolom mindegy, nem szeretnék ezért még egyet venni, van itthon egy marhanagy flakon Ipone légszűrő spray.


Rosszul gondolod.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 01, 18:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
gencsydani írta:
linkaska írta:
Spray meg gondolom mindegy, nem szeretnék ezért még egyet venni, van itthon egy marhanagy flakon Ipone légszűrő spray.


Rosszul gondolod.

Akkor csak kell venni egy tisztitó szettet.Mindegy végülis romlani nem romlik meg :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség