KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 14, 16:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 20:46 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Nekem nincs, mert a tiéd ABS-es. Esetleg nem lehet-e valami trükk a légtelenítésnél az ABS miatt? A pedál állás szerintem nem befolyásolja, ha a fékmunkahenger vissza tud menni alapállásába.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 21:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Engem csak bosszant ez a kuplung hang,normális ez???
Üresben behúzott kuplungnál teljes némaság gyönyörű hang viszont ha kiengedem a kuplungot akkor zörög.Mindjárt felveszem és felrakom jutyúbra....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 21:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
Engem csak bosszant ez a kuplung hang,normális ez???
Üresben behúzott kuplungnál teljes némaság gyönyörű hang viszont ha kiengedem a kuplungot akkor zörög.Mindjárt felveszem és felrakom jutyúbra....


Igen van. Vagy fordítva? Mármint, hogy behúzva zörög, kiengedve meg nem? Nem is tudom. Mindegyis, de zörög. Ez van. Rakjál be füldugót, és ne indítsd be sisak nélkül :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 21:46 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
rudo írta:
Engem csak bosszant ez a kuplung hang,normális ez???
Üresben behúzott kuplungnál teljes némaság gyönyörű hang viszont ha kiengedem a kuplungot akkor zörög.Mindjárt felveszem és felrakom jutyúbra....

Érdekes! Nekem pont fordítva működik! Ha behúzom a kuplungot akkor van hangja. Amúgy ha kiemel rendesen, nem csúszik meg terhelés alatt, akkor nem lehet nagy a baj. Alapjáraton meleg motornál rendben van az olajnyomásod? Ha igen, akkor ne aggódj. Esetleg megnyugtatás képen gurulj el Ócsára hogy füleljék meg a szakik.
Amúgy hol a francban voltál hétvégén? Egy rahedli nagy vas verődött össze. Mé' nem voltál ott?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 22:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Koriori írta:
rudo írta:
Engem csak bosszant ez a kuplung hang,normális ez???
Üresben behúzott kuplungnál teljes némaság gyönyörű hang viszont ha kiengedem a kuplungot akkor zörög.Mindjárt felveszem és felrakom jutyúbra....

Érdekes! Nekem pont fordítva működik! Ha behúzom a kuplungot akkor van hangja. Amúgy ha kiemel rendesen, nem csúszik meg terhelés alatt, akkor nem lehet nagy a baj. Alapjáraton meleg motornál rendben van az olajnyomásod? Ha igen, akkor ne aggódj. Esetleg megnyugtatás képen gurulj el Ócsára hogy füleljék meg a szakik.
Amúgy hol a francban voltál hétvégén? Egy rahedli nagy vas verődött össze. Mé' nem voltál ott?


Szombaton elmentem Mohácsra megnézni a nagy erős tereprally-t,teljesen xarrá áztam +szétfagytam a 280km alatt mert tavasziasra vettem a figurát és sima krosszgatyába voltam. :004


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 22:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az első féket ugyanúgy légtelenítem és a ugyanúgy cserélem a fékfolyadékot is.
Utána pár napig / pár 100km-ig teljesen jó a hátsó és az után kezd el fellevegősödni.

Koriori írta:
KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Nekem nincs, mert a tiéd ABS-es. Esetleg nem lehet-e valami trükk a légtelenítésnél az ABS miatt? A pedál állás szerintem nem befolyásolja, ha a fékmunkahenger vissza tud menni alapállásába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 22:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én is krosszgatyában voltam. Ellenben bődület jót motoroztam és utána csapkodtam a meleg vizet. Fázni egyik tevékenységem közben sem fáztam, igaz a medencében én is megáztam. No meg a körülöttem lévők is... ;)

No de ez van, nem lehet mindig jól dönteni, talán az idő előrehaladtával szerzett bölcsesség neked is segíteni fog. ;)

A kuplunghang teljesen normális egy bizonyos (egyébként sisakban is hallható) szintig. Ha behúzod befeszül, olyankor nem zörög, ha kiengeded a kosár körül valaminek van egy kis hangja.
Ez így jó. A kuplung csak akkor rossz, ha "ragad", nem old finoman, esetleg kottyan indulásnál/motorféküzemnél.


rudo írta:
Koriori írta:
rudo írta:
Engem csak bosszant ez a kuplung hang,normális ez???
Üresben behúzott kuplungnál teljes némaság gyönyörű hang viszont ha kiengedem a kuplungot akkor zörög.Mindjárt felveszem és felrakom jutyúbra....

Érdekes! Nekem pont fordítva működik! Ha behúzom a kuplungot akkor van hangja. Amúgy ha kiemel rendesen, nem csúszik meg terhelés alatt, akkor nem lehet nagy a baj. Alapjáraton meleg motornál rendben van az olajnyomásod? Ha igen, akkor ne aggódj. Esetleg megnyugtatás képen gurulj el Ócsára hogy füleljék meg a szakik.
Amúgy hol a francban voltál hétvégén? Egy rahedli nagy vas verődött össze. Mé' nem voltál ott?


Szombaton elmentem Mohácsra megnézni a nagy erős tereprally-t,teljesen xarrá áztam +szétfagytam a 280km alatt mert tavasziasra vettem a figurát és sima krosszgatyába voltam. :004


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 29, 22:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
Szombaton elmentem Mohácsra megnézni a nagy erős tereprally-t,teljesen xarrá áztam +szétfagytam a 280km alatt mert tavasziasra vettem a figurát és sima krosszgatyába voltam. :004


Ööööö, ennek most mi köze volt Kori kérdéséhez??? :Think

Amúgymeg, amint Szepy is írta lejjebb. Kivételesen igaza van :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 30, 17:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
xerxesza írta:
rudo írta:
Szombaton elmentem Mohácsra megnézni a nagy erős tereprally-t,teljesen xarrá áztam +szétfagytam a 280km alatt mert tavasziasra vettem a figurát és sima krosszgatyába voltam. :004


Ööööö, ennek most mi köze volt Kori kérdéséhez??? :Think

Amúgymeg, amint Szepy is írta lejjebb. Kivételesen igaza van :D

Ez: "Amúgy hol a francban voltál hétvégén? Egy rahedli nagy vas verődött össze. Mé' nem voltál ott?" :clever:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 30, 22:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Jártam ma komoly bringabolt közelben így bevettem 2dl shimano olajat (520ft/dl) és lecseréltem a kuplungba.Hétvégén betesztelem neme van vele valami bibi+hogy,hogy bírja a hőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 31, 10:44 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
rudo írta:
Jártam ma komoly bringabolt közelben így bevettem 2dl shimano olajat (520ft/dl) és lecseréltem a kuplungba.Hétvégén betesztelem neme van vele valami bibi+hogy,hogy bírja a hőt.


no para, a bringán is elég meleg tud lenni a fék egy húzosabb menet után :wink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 01, 9:26 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Fuxa írta:
rudo írta:
Jártam ma komoly bringabolt közelben így bevettem 2dl shimano olajat (520ft/dl) és lecseréltem a kuplungba.Hétvégén betesztelem neme van vele valami bibi+hogy,hogy bírja a hőt.


no para, a bringán is elég meleg tud lenni a fék egy húzosabb menet után :wink

Persze megmelegszik a bringán is, de az LC8-on a blokk oldalában van az alsó munkahenger. A blokk pedig rendesen átmelegszik, és ha terepen nyúzod, a léghűtés is elégtelen. Mindenesetre, rendszeresen vedd le a kuplung olajtartály tetejét és kukkants bele. Ha uszadék van a tartály alján akkor javaslom cseréld le az olajat benne. Én minden olajcsere alkalmával (7500km-ként) lecserélem a kuplung olajat.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 01, 12:17 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
Koriori írta:
Persze megmelegszik a bringán is, de az LC8-on a blokk oldalában van az alsó munkahenger. .


nemmondod :wink és, gyere le velem dobogóköről a turistaúton bringával, na ott összehasonlíthatod mennyire meleg a fékrendszer, mondjuk nem tartós a hőterhelés, meg éves csere az nem árt az tuti, amugy ha levegősödik azt érzi úgy is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 03, 14:39 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Ma voltam Ócsán, elhoztam a gépet. Ki is próbáltam egy kicsit az új kipuffal és egészen jó lett. Mintha alul erősebb lenne és nem lett nagyon hangos. Olyan kb. mint az Akrákkal, amikor azokból nincs kivéve a tompító. Nem lesz vele baj. Most jön majd a LED refi elkészítése, oldalsztender felrakása valahova máshova és egy hátsó plusz tank beszerzése.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 03, 15:00 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
C16SE írta:
Ma voltam Ócsán, elhoztam a gépet. Ki is próbáltam egy kicsit az új kipuffal és egészen jó lett. Mintha alul erősebb lenne és nem lett nagyon hangos. Olyan kb. mint az Akrákkal, amikor azokból nincs kivéve a tompító. Nem lesz vele baj. Most jön majd a LED refi elkészítése, oldalsztender felrakása valahova máshova és egy hátsó plusz tank beszerzése.


Aztán tökre más motor lesz belőle :)

Persze az ülésedet faszán elfelejtettem, de Okru a tanu rá, hogy mostanság ez nálam normális :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 03, 18:18 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
xerxesza írta:
C16SE írta:
Ma voltam Ócsán, elhoztam a gépet. Ki is próbáltam egy kicsit az új kipuffal és egészen jó lett. Mintha alul erősebb lenne és nem lett nagyon hangos. Olyan kb. mint az Akrákkal, amikor azokból nincs kivéve a tompító. Nem lesz vele baj. Most jön majd a LED refi elkészítése, oldalsztender felrakása valahova máshova és egy hátsó plusz tank beszerzése.


Aztán tökre más motor lesz belőle :)

Persze az ülésedet faszán elfelejtettem, de Okru a tanu rá, hogy mostanság ez nálam normális :D


Semmi gond. Csak azért kell majd, mert csináltatok egy zselés ülést rá majd és kell a váz. De még úgy sem fogok hozzá, az az utolsó lépés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 05, 18:07 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Fuxa írta:
Koriori írta:
Persze megmelegszik a bringán is, de az LC8-on a blokk oldalában van az alsó munkahenger. .


nemmondod :wink és, gyere le velem dobogóköről a turistaúton bringával, na ott összehasonlíthatod mennyire meleg a fékrendszer, mondjuk nem tartós a hőterhelés, meg éves csere az nem árt az tuti, amugy ha levegősödik azt érzi úgy is...

Hehe! Régebben bringáztam és is, meg is van a régi szekér de én maradtam a cantilevernél. Jobb a hőelvezetése, de nekem is volt már hogy sistergett ha ráköptem. Amúgy benne vagyok a Down-hill-ben de legyen aki felvisz mert valszeg kiköpném a lelkemet is, nem csak tüdő,et fölfelé! :-)

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 05, 18:10 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
C16SE írta:
Ma voltam Ócsán, elhoztam a gépet. Ki is próbáltam egy kicsit az új kipuffal és egészen jó lett. Mintha alul erősebb lenne és nem lett nagyon hangos. Olyan kb. mint az Akrákkal, amikor azokból nincs kivéve a tompító. Nem lesz vele baj. Most jön majd a LED refi elkészítése, oldalsztender felrakása valahova máshova és egy hátsó plusz tank beszerzése.

Nocsak nocsak! Csobogjál kispatak!!!!!!!!!! Milyen kidörrentők mentek a gépre? Az a LED-es fényszóró-tompított is érdekes lehet!!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 07, 18:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok Csuti71 vagyok, nem rég regisztráltam.
Abban kérném a segítségeteket, hogy ki tudjak választani, egy nekem megfelelő motort. A kezdeti Afrika Twin, majd a BMW 1150gs majd végül csak erre esett a választásom, mert a tesztek között láttam, egy 950 adv.-t. Szóval ez a kis bevezető, azért született, mert ebből látszik hogy túrára termett motort szeretnék.
Azonban most, hogy olvasgattam kb:egy hete ezeket az írásokat, felmerült bennem hogy nem csak a 950, hanem a 640-es is szóba jöhetne.
Szeretném ha segítenétek eme dilemma megoldásában.
Júliusra tervezném a megvételt, és addig külföldön vok. Így nem tudom kipróbálni, vajon melyik lenne jó!
A másik, hogy nézegetem tavaly óta a gépeket, és felmerült az a kérdés is, hogy Pl: 40000km mennyire sok egy ilyen motornál.
Olvastam Szepy 60000-es kronológiáját, ami kicsit meglepett, mivel eddig csak autóim voltak, és ott nem tapasztaltam ennyi kopó alkatrészt. Nem tudom mennyire jellemző ez a motorokra. Gondolom ebből a kicsit hosszúra sikeredett esszéből, meg kiderült hogy mennyire vagyok nagy motoros.
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Csaba.
Ha nem reagálnék egyből a válaszotokra, ha lesz, azért elnézéseteket kérem, mert az itteni internet szolgáltató(afgi) nem áll a helyzet magaslatán.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 07, 18:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
ja és ha rossz helyre írtam akkor mondjátok hova írjak legközelebb!

Üdv Csaba

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 07, 20:21 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Szia Csuti!

Ha inkább túrára akarod használni, akkor mindenképp 950 vagy 990 adventure.
A 640 inkább "bohócmotor", tehát egy napot el lehet vele őrültködni, meg terepen könnyebb vele boldogulni, de én az eddigi napi csúcsom után (800km) azt mondhatom, hogy túrázni a 640 maga a halál.

Kettévág a büdös gebe. :grin:

40.000 km. átlagosan egy motor életének a fele.
A magasabb fordulat, a felkönnyített alkatrészek a motorokon úgy bosszulják meg magukat, hogy el kell felejteni a többszázezres futásteljesítményeket.
Természetesen egy motorgenerállal meg lehet becsületesen nyújtani a csikó életét, de akkor is átlagosan úgy kell számolni, hogy egy motor egy megtett kilométere nagyjából háromszor annyit jelent mint egy személyautónál.

Remélem segítettem valamennyit!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 07, 22:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
pancel írta:
Szia Csuti!

Ha inkább túrára akarod használni, akkor mindenképp 950 vagy 990 adventure.
A 640 inkább "bohócmotor", tehát egy napot el lehet vele őrültködni, meg terepen könnyebb vele boldogulni, de én az eddigi napi csúcsom után (800km) azt mondhatom, hogy túrázni a 640 maga a halál.

Kettévág a büdös gebe. :grin:

40.000 km. átlagosan egy motor életének a fele.
A magasabb fordulat, a felkönnyített alkatrészek a motorokon úgy bosszulják meg magukat, hogy el kell felejteni a többszázezres futásteljesítményeket.
Természetesen egy motorgenerállal meg lehet becsületesen nyújtani a csikó életét, de akkor is átlagosan úgy kell számolni, hogy egy motor egy megtett kilométere nagyjából háromszor annyit jelent mint egy személyautónál.

Remélem segítettem valamennyit!

Üdv,

pancel

Igen segítettél rengeteget.
Azért, mert számomra homály övezte a motorok élet tartamát, és ebből arra tudok következtetni, hogy nem érdemes meg venni, egy 40000km, es gépet, ha azt szeretném, hogy hosszú távon szolgáljon. Bár a gond az, hogy nem lesz lóvé újra!
na mindegy. Akkor értelem szerűen a 640-es elvetve, 950-es rendben.
Tehát, ha 950-es megvesz 40000km-el, akkor számítani lehet kb:2-3 év után eladásra? Amiatt, mert félő, hogy motor generált kell csinálni a gépen, ami horribilis összegbe kerül?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 4:33 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
csuti71 írta:
pancel írta:
Szia Csuti!

Ha inkább túrára akarod használni, akkor mindenképp 950 vagy 990 adventure.
A 640 inkább "bohócmotor", tehát egy napot el lehet vele őrültködni, meg terepen könnyebb vele boldogulni, de én az eddigi napi csúcsom után (800km) azt mondhatom, hogy túrázni a 640 maga a halál.

Kettévág a büdös gebe. :grin:

40.000 km. átlagosan egy motor életének a fele.
A magasabb fordulat, a felkönnyített alkatrészek a motorokon úgy bosszulják meg magukat, hogy el kell felejteni a többszázezres futásteljesítményeket.
Természetesen egy motorgenerállal meg lehet becsületesen nyújtani a csikó életét, de akkor is átlagosan úgy kell számolni, hogy egy motor egy megtett kilométere nagyjából háromszor annyit jelent mint egy személyautónál.

Remélem segítettem valamennyit!

Üdv,

pancel

Igen segítettél rengeteget.
Azért, mert számomra homály övezte a motorok élet tartamát, és ebből arra tudok következtetni, hogy nem érdemes meg venni, egy 40000km, es gépet, ha azt szeretném, hogy hosszú távon szolgáljon. Bár a gond az, hogy nem lesz lóvé újra!
na mindegy. Akkor értelem szerűen a 640-es elvetve, 950-es rendben.
Tehát, ha 950-es megvesz 40000km-el, akkor számítani lehet kb:2-3 év után eladásra? Amiatt, mert félő, hogy motor generált kell csinálni a gépen, ami horribilis összegbe kerül?


Végülis a fenti okoskodás inkább csak viszonyítási alap, rengeteg dologtól függ, hogy mennyire tett oda az a 40000 km a motornak.
Ha terepeztek vele az kicsit ront a helyzeten, de ha hosszú távú túráztak csak vele olyan finoman, öregasszonyosan, akkor annyira nem vészes ám az a kilométer szám.
Na meg persze a másik dolog, hogy nagyon sokat kell ám ahhoz motorozni, hogy pörögjön a km. a motorba, tehát mire belecsavarsz egy másik negyvenest, párszor el fog zsibbadni az üleped és nem keveset kell a naptáron lapozni.

Egy nagy generál persze nem olcsó, de nem is kell olyan horrorra gondolni.
Általában nem egyszerre megy el legelni minden alkatrész, tehát egy csapágysor csere vagy egy újrakuplungozás önmagában azért még a kibírható árkategóriába tartozik (nem kell rögtön többszáz ezerre gondolni).
Mindenesetre ha kinézel egy lovat, inkább kérdezz itt (vagy linkeld be a hirdetést), mert előfordulhat könnyen, hogy valakinek ismerős lesz a motor, és tud infóval szolgálni az állapotáról.
Na meg persze érdemes Kecskeméten a Bódiséknál vagy Ócsán a Norbiéknál körülnézni, elég kellemes használt motorokat kapsz elfogadható áron, és ezek ráadásul nem is zsákbamacskák (azért mégis másabb egy KTM szalonból vásárolni még a használt vasat is).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 7:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
A 640 inkább "bohócmotor"


A 640 Adventure :?:
Vagy többet kéne innod vagy kevesebbet mert így marha nagy hülyeségeket tudsz beszélni :stop

Inkább olyanok véleményét kéne megkérdezni a témában akiknek van/volt ilyen gépük (Faki, Misi, Áron, Szepy)...szerintem mindegyikük csak ajánlani fogja, pláne egy kezdőnek az LC8 ellenében...nem mellékesen eladó Faki motorja ami leinformálható előéletű és elég jó áron van...

LC4 rulez!Kép

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 7:36 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
pancel írta:
A 640 inkább "bohócmotor"


A 640 Adventure :?:
Vagy többet kéne innod vagy kevesebbet mert így marha nagy hülyeségeket tudsz beszélni :stop

Inkább olyanok véleményét kéne megkérdezni a témában akiknek van/volt ilyen gépük (Faki, Misi, Áron, Szepy)...szerintem mindegyikük csak ajánlani fogja, pláne egy kezdőnek az LC8 ellenében...nem mellékesen eladó Faki motorja ami leinformálható előéletű és elég jó áron van...

LC4 rulez!Kép


Habár Dani stílusa még mindig "kissé" karcos, de van valóságalapja.

A saját álláspontom: Nekem volt 640 Adventure-öm. Sok évig. Ha műszakilag nem "öregedett" volna meg ilyen szinten, talán még mindig azzal járnék. Én imádtam, elvitt mindenhova. Mentünk vele max. napi 500-600km-t. Viszont tény, hogy ráz, mint egy rotakapa. Akit ez nem zavar, vagy jól bírja, annak remek motor. De a legtöbben puhányok, és nyöszörögnek, hogy jajderáz.
Ami tény, hogy az LC4 olcsóbb (nem feltétlen megvenni, de fenntartani) viszont gyengébb, és valamivel kevésbé komfortos.

Pancel kollégának annyiban mindenképp igaza van, hogy a rendelkezésére álló LC4 SM/Enduro/Hulladék :wink valóban nem egy túramotor, de azért az Adv jelentősen jobb. Ha LC4 Adv tapasztalatokra alapozott, akkor viszont ő is csak egy kis puhány .... öööö .... az :lol:

Véleményem szerint leginkább ki kő próbálni. Aztán majd meglátod.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 9:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Hasonló gondokkal küzdöttem én is LC4/LC8 adv,meg kell nézni testközelből mindkettőt,legjobb az ha van olyan kereskedés (asszem Ócsán így van) ahol egymás mellett áll a 2 gép így rögtön vizuálisan is össze tudod hasonlítani meg próbánál is friss az élmény.Mivel mindkettőből egy épkézláb darab 1 és 1,5 között van minimum,én esélytelennek látom az LC4-et,hacsak nem nagyrészt terepezni akarsz és nincs még rutinod.A nagy adv mellett valóban "bohócmotor" benyomását kelti,ha meg mész is velük akkor csak megerősödik benned ez az érzés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 11:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Terepre van egy xl600-om amit most hozattam rendbe, csak nincs rendszáma, így nem tudok aszfalton menni, csak terepezni!
Az a maga 25évével igen rendesen szedi a lábát a pusztában, tehát azzal nincs gond!
Én is olyan 1-1,5 között gondolkodtam. És úgy néztem ott körül vannak is, meg ha esetleg alkudni is lehet, akkor még dobozt, meg új sisakot , ruhát is lehetne venni hozzá. a mostani nagyon crossos Köszi a segítséget, ha tudtok motort, jelezhetnétek itt, addig én is nézelődöm a neten. Júliusban érek haza kb, tehát majd ott körül kéne szétnéznem.
Apropó, ha van használt cuccotok szívesen megnézem.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 11:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
ezeket nézegettem, bár ennek szerintem véres lehet a torka: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... _s-3507020
ez meg, nagyon jól hangzik, ki tudja mi van mögötte: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3376291
szóval mit szóltok hozzá?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 14:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
csuti71 írta:
ezeket nézegettem, bár ennek szerintem véres lehet a torka: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... _s-3507020
ez meg, nagyon jól hangzik, ki tudja mi van mögötte: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3376291
szóval mit szóltok hozzá?

A vérestorkú 156le-s az itt van a környéken megnézhetem neked. :photo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 14:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
rudo írta:
csuti71 írta:
ezeket nézegettem, bár ennek szerintem véres lehet a torka: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... _s-3507020
ez meg, nagyon jól hangzik, ki tudja mi van mögötte: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3376291
szóval mit szóltok hozzá?

A vérestorkú 156le-s az itt van a környéken megnézhetem neked. :photo


Az a 156LE nyilván kamu.... Gondolom a 115kW a LE....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 15:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
xerxesza írta:
rudo írta:
csuti71 írta:
ezeket nézegettem, bár ennek szerintem véres lehet a torka: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... _s-3507020
ez meg, nagyon jól hangzik, ki tudja mi van mögötte: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-3376291
szóval mit szóltok hozzá?

A vérestorkú 156le-s az itt van a környéken megnézhetem neked. :photo


Az a 156LE nyilván kamu.... Gondolom a 115kW a LE....

Sejtettem :m30 ,a 115 is sok lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 15:16 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Habár Dani stílusa még mindig "kissé" karcos, de van valóságalapja.
Véleményem szerint leginkább ki kő próbálni. Aztán majd meglátod.



Nem számít, majd megverem ha kekeckedik velem. :box :stupid

Viszont egy egész hétvégés lerészegedésre vendégem az, aki észérvekkel meg tud győzni arról, hogy a kiskacsa túrázni jobb, mint akármelyik nagy adventure.

Ergo ülés ide, fejidom oda, azért mégiscsak a nagyobbik a menő manó.
A nagyon elférsz, nem rázza le a tököd a bokádig, sokkal jobban málházható mint a kicsi és nem utolsó sorban V2.

...azt meg hogy ki a puding, egy barátságos útszéli verekedéssel majd eldöntjük.
Én már voltam veletek endúrózni, sarat járni, emlékszel? :m32 :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 15:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Viszont egy egész hétvégés lerészegedésre vendégem az, aki észérvekkel meg tud győzni arról, hogy a kiskacsa túrázni jobb, mint akármelyik nagy adventure.


Pl. mert alsó hangon is másfélszer annyit elmegy egy tankkal? :Think
Vagy mert az alkatrészek lényegesen olcsóbbak hozzá :?:

Persze, ezek nem mindenkinek annyira lényeges szempontok, de nekem igen...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 15:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
Viszont egy egész hétvégés lerészegedésre vendégem az, aki észérvekkel meg tud győzni arról, hogy a kiskacsa túrázni jobb, mint akármelyik nagy adventure.


Pl. mert alsó hangon is másfélszer annyit elmegy egy tankkal? :Think
Vagy mert az alkatrészek lényegesen olcsóbbak hozzá :?:

Persze, ezek nem mindenkinek annyira lényeges szempontok, de nekem igen...



Lassan írom, szótagolva: TÚ-RÁZ-NI ÉS NEM SZE-REL-NI, ez volt a kérdés. :pokeas: :grin:
Szerelni a Lajos bácsi trabiját a legolcsóbb és legjobb. :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 15:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Lassan írom, szótagolva: TÚ-RÁZ-NI ÉS NEM SZE-REL-NI, ez volt a kérdés.


Fogyasztás, üzemanyagtank térfogata.
Gumik, lánc, levegőszűrő, olaj, olajszűrő ára.

Azt láttam hogy nemhogy szerelni de még motort mosni se szoktál...még annyit se mint én (pedig az már komoly teljesítmény) :m30

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 16:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Viszont egy egész hétvégés lerészegedésre vendégem az, aki észérvekkel meg tud győzni arról, hogy a kiskacsa túrázni jobb, mint akármelyik nagy adventure.


Arról, hogy jobb, arról nem, de nem feltétlen rosszabb. Ha valakit nem zavar a rezonancia, meg a kevesebb lóerő, akkor sokkal olcsóbban jut egy ugyanolyan jó túramotorhoz.

De azért leszek a vendéged :wink

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 16:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Többet nem szólok, nehogy elüssétek egymást! :005
Persze jó nézni, mert sok mindent ki lehet szűrni! Hogy melyik mire jobb.
rudo Ha gondolod hogy van időd, megnézhetnéd. megköszönném!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 16:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
Többet nem szólok, nehogy elüssétek egymást! :005
Persze jó nézni, mert sok mindent ki lehet szűrni! Hogy melyik mire jobb.
rudo Ha gondolod hogy van időd, megnézhetnéd. megköszönném!


Nem kell aggódni. Ez itt normális. Ha jól emlékszem még sosem került sor verekedésre. Pedig igény az lenne rá :wink

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 17:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Többet nem szólok, nehogy elüssétek egymást! :005
Persze jó nézni, mert sok mindent ki lehet szűrni! Hogy melyik mire jobb.
rudo Ha gondolod hogy van időd, megnézhetnéd. megköszönném!


Nem kell aggódni. Ez itt normális. Ha jól emlékszem még sosem került sor verekedésre. Pedig igény az lenne rá :wink



Megnyugodtam! :005

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 17:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
csuti71 írta:
xerxesza írta:
csuti71 írta:
Többet nem szólok, nehogy elüssétek egymást! :005
Persze jó nézni, mert sok mindent ki lehet szűrni! Hogy melyik mire jobb.
rudo Ha gondolod hogy van időd, megnézhetnéd. megköszönném!


Nem kell aggódni. Ez itt normális. Ha jól emlékszem még sosem került sor verekedésre. Pedig igény az lenne rá :wink



Megnyugodtam! :005


figyú! xerxesza.
Ócsán is vannak jó mocik?, mert nem tudtam megnézni a honlapjukon a használtakat!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 21:36 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
csuti71 írta:
csuti71 írta:
figyú! xerxesza.
Ócsán is vannak jó mocik?, mert nem tudtam megnézni a honlapjukon a használtakat!


Vannak hát. Oda jár mindenki, aki a környéken lakik. A weboldaluk az modjuk, hogy nem tökéletes :D De ők jófejek. Érdemes kimenni.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 21:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
gencsydani írta:
pancel írta:
Viszont egy egész hétvégés lerészegedésre vendégem az, aki észérvekkel meg tud győzni arról, hogy a kiskacsa túrázni jobb, mint akármelyik nagy adventure.


Pl. mert alsó hangon is másfélszer annyit elmegy egy tankkal? :Think
Vagy mert az alkatrészek lényegesen olcsóbbak hozzá :?:

Persze, ezek nem mindenkinek annyira lényeges szempontok, de nekem igen...

Akkor neked xtz660-at kell venned,ahhoz még olcsóbb az alkatrész,ritkábban is kell és még többet elmegy egy tankal... :m17


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 22:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
rudo írta:
Akkor neked xtz660-at kell venned,ahhoz még olcsóbb az alkatrész,ritkábban is kell és még többet elmegy egy tankal... :m17


Ha aszfalton akarnék túrázni akkor nem is endurot vennék az tuti.

Mondjuk arra kíváncsi volnék azért hogy egy XTZ mikor megy el 60-70e km-t bontatlan blokkal (csak mert LC4-nél volt ilyenre példa pár)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 22:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
xerxesza írta:
csuti71 írta:
csuti71 írta:
figyú! xerxesza.
Ócsán is vannak jó mocik?, mert nem tudtam megnézni a honlapjukon a használtakat!


Vannak hát. Oda jár mindenki, aki a környéken lakik. A weboldaluk az modjuk, hogy nem tökéletes :D De ők jófejek. Érdemes kimenni.



jól van akkor majd ha a nyáron hazaérek ki fogok nézni, úgyis lesz remélem egy hónap szabim.vagy kettő. mindegy ha azért van valami képekben, meg jó áron, azt felnyomhatnád ide.had lássam. egyet láttam a haszn.hu-n amelyik Ócsai.

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 22:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
gencsydani írta:
rudo írta:
Akkor neked xtz660-at kell venned,ahhoz még olcsóbb az alkatrész,ritkábban is kell és még többet elmegy egy tankal... :m17


Ha aszfalton akarnék túrázni akkor nem is endurot vennék az tuti.

Mondjuk arra kíváncsi volnék azért hogy egy XTZ mikor megy el 60-70e km-t bontatlan blokkal (csak mert LC4-nél volt ilyenre példa pár)...

Az enyémbe pl 50ekm volt ebből én tettem bele 4ezret full terepen és a hangja mint a zsebóra,füst semmi olajfogyasztás 0.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 08, 22:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
rudo írta:
gencsydani írta:
rudo írta:
Akkor neked xtz660-at kell venned,ahhoz még olcsóbb az alkatrész,ritkábban is kell és még többet elmegy egy tankal... :m17


Ha aszfalton akarnék túrázni akkor nem is endurot vennék az tuti.

Mondjuk arra kíváncsi volnék azért hogy egy XTZ mikor megy el 60-70e km-t bontatlan blokkal (csak mert LC4-nél volt ilyenre példa pár)...

Az enyémbe pl 50ekm volt ebből én tettem bele 4ezret full terepen és a hangja mint a zsebóra,füst semmi olajfogyasztás 0.


és mennyi idő alatt?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 09, 11:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Koriori írta:
Nocsak nocsak! Csobogjál kispatak!!!!!!!!!! Milyen kidörrentők mentek a gépre? Az a LED-es fényszóró-tompított is érdekes lehet!!


Bocsi a késésért. Nos csak egy ment rá, a GSX-emre régen vett Sebring dob és csak az egyik oldalra. Egész tűrhető a hangja és erősebb is a gép vele. De a lényeg, hogy a bal oldali dob helyére el fog férni egy kb. 8 literes benzintank pluszban. Úgy már lesz 30 literem, ami akár 400 km-re is elég lehet terep használatban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 09, 17:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 jan. 05, 20:20
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Pusztamérges
Csuti: használtan vettem 46ezerrel,én beletoltam a 4ezremet terepen és továbbadtam.Aztán vettem röfit. A 4ezret 3hónap alatt tettem bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 11, 21:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
C16SE írta:
Koriori írta:
Nocsak nocsak! Csobogjál kispatak!!!!!!!!!! Milyen kidörrentők mentek a gépre? Az a LED-es fényszóró-tompított is érdekes lehet!!


Bocsi a késésért. Nos csak egy ment rá, a GSX-emre régen vett Sebring dob és csak az egyik oldalra. Egész tűrhető a hangja és erősebb is a gép vele. De a lényeg, hogy a bal oldali dob helyére el fog férni egy kb. 8 literes benzintank pluszban. Úgy már lesz 30 literem, ami akár 400 km-re is elég lehet terep használatban.

Nem rossz! Ezek szerint Afrika már komolyan játszik a jövőbeli terveidben!?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 11, 21:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
csuti71 írta:
csuti71 írta:
csuti71 írta:
figyú! xerxesza.
Ócsán is vannak jó mocik?, mert nem tudtam megnézni a honlapjukon a használtakat!


Vannak hát. Oda jár mindenki, aki a környéken lakik. A weboldaluk az modjuk, hogy nem tökéletes :D De ők jófejek. Érdemes kimenni.



jól van akkor majd ha a nyáron hazaérek ki fogok nézni, úgyis lesz remélem egy hónap szabim.vagy kettő. mindegy ha azért van valami képekben, meg jó áron, azt felnyomhatnád ide.had lássam. egyet láttam a haszn.hu-n amelyik Ócsai.

Lusta vagyok visszaolvasni, de tegnap láttam, egy 950SER-t 4 ezer km-el a Boglári full Gas-nál. Ránézésre pöpec állapotban van! Valami milliomosé volt akinek a sok motor már nem fért a garázsban. Aztán beszámítatta egy BMW GS-be, de állítólag már tárgyalnak, hogy visszabótolja a GS-t és visszaveszi a SER-t. Ha valakit érdekel, akkor hajrá!!!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség