KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 20:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 02, 20:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Sziasztok!
Xenont szeretnék beépíteni a bringámba.
Van valakinek tapasztalat, milyet érdemes?
Esetleg valakinek nem porosodik egy a polcon?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 02, 23:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 júl. 26, 18:52
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: europa ukrajna kárpátalja
Szia énis nemrég raktam az enyémbe kxenont .Az elhejezése egyszerü volt nekem.Az egyik dobozt az egyik oldara hejeztem bele a masikat a másik oldara.Aba a részbe ahol az irányjelszö van beszerelve a belsö fekete rész lecsavarodik es bele fér simán en gyors csatal fogatam.Lehet mások máskép de én igy oldotam meg .A pontos tipusra nem emlékszem mert nekemis viszamarat a régi 950emböl.sok sikert a beszereléshez!!!

_________________
Egyszer élünk !!! Élvezd ki mig lehet !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 03, 15:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 nov. 11, 19:59
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Diósd
Jól világit a xenon,csak nagyon hamar leégeti a foncsorozást!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 03, 15:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 júl. 26, 18:52
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: europa ukrajna kárpátalja
lehet bunko kérdes de mi az a foncsorozás?elöször halom

_________________
Egyszer élünk !!! Élvezd ki mig lehet !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 03, 16:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
mocimisi írta:
lehet bunko kérdes de mi az a foncsorozás?elöször halom


Az a fényes chrom réteg, ami a lámpa belsejében az izzó körül van, aminek a feladata a fény eljuttatása a megvilágítandó felületre!
Na ezt a réteget megöli a xenon, ez személyes tapasztalat!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 03, 21:54 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 júl. 26, 18:52
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: europa ukrajna kárpátalja
huu ez rosz hir!!! kb menyi idö alat teszi tönkre? nekem a régi 950 advecserembe is az volt már. Azal vetem a vasat ,de nemvolt semijen gon vele.

_________________
Egyszer élünk !!! Élvezd ki mig lehet !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 04, 0:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 nov. 11, 19:59
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Diósd
Kb 1-1.5év körül az égő tövében illetve felette volt először látható,szürkés-fekete elszíneződés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 04, 9:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
zozi írta:
Jól világit a xenon,csak nagyon hamar leégeti a foncsorozást!!


Köszi az infót! Ettől féltem én is így inkább egy ilyen http://www.vilagitas.eu/osram_night_bre ... ted_h7_bl1 mellet döntök és, hogy látszódjak is valami ilyesmit http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-8 ... x28mm.html is szerelek rá.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 04, 9:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
zozi írta:
Jól világit a xenon,csak nagyon hamar leégeti a foncsorozást!!


Köszi az infót! Ettől féltem én is így inkább egy ilyen http://www.vilagitas.eu/osram_night_bre ... ted_h7_bl1 mellet döntök és, hogy látszódjak is valami ilyesmit http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-8 ... x28mm.html is szerelek rá.


Én is valami hasonló izzót használok a fényszóróban, valami Philips X-treme vision tipust, amennyit éjszaka megyek, bőven elég!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 04, 20:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem egy barátom motort szeretne venni ezt nézte ismeri-e valaki ezt a gépet? http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-7302644
vélemény róla elő élete ilyesmi
előre is köszönöm :beer

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 06, 8:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Ha jól tévedek, ez Colos motorja volt, de majd Szabcsab megerősíti, vagy cáfolja...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 06, 11:19 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Ha jól tévedek, ez Colos motorja volt, de majd Szabcsab megerősíti, vagy cáfolja...

Gyanús....
https://lh4.googleusercontent.com/-9NDQ ... 010883.JPG

Jobb képet nem találtam.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 06, 12:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Ha jól tévedek, ez Colos motorja volt, de majd Szabcsab megerősíti, vagy cáfolja...


Bingo :yeah
Valóban colos motorja volt!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 12, 15:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 máj. 11, 13:10
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
1190-re váltás miatt eladóvá vált a KTM 990 Adventure-öm.
Tökéletes állapotú, sérülésmentes.
Ha valakit érdekelne: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-7893520


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 13, 23:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Ha valaki tudna segíteni megköszönném!!
Olvastam hasonló problémát már itt (ZoliWR) olajnyomással kapcsolatban.
Mocim: ( LC8 950 adv. 2003. 40e km)
Volt már ez a problémám évente egyszer kétszer: megállok tankolni, indítás, rossz csörgő hang, olaj lámpa villog alapjáraton gázra elalszik. Olajszint ell., majdnem tele a felső karter. Indítgatás egyszer csak jó lesz.
Jelen állapot: olajcsere Castrol Power4T 10/50, összes fém szűrő kipucolva(felső karterbe is), Golyó ellenőrzés a csőben, mozog rendesen takarítva, beindítás, gyönyörűen jár, bemelegszik, próbakör, leállítás, újraindítás és folyamatos olajlámpa világtás, leáll indít alapjáraton villog aztán gázra elalszik, leáll indít minden fasza, újra leáll indít folyamatosan világít.

Nincs több ötletem... :star Létezik hogy az olajtól csinálja?? Akkor nem lenne rapszódikus..

Előre is köszönöm!!!

Üdv.: Nyepi

_________________
950 adv 03'


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 14, 17:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Nyepi írta:
Sziasztok!
Ha valaki tudna segíteni megköszönném!!
Olvastam hasonló problémát már itt (ZoliWR) olajnyomással kapcsolatban.
Mocim: ( LC8 950 adv. 2003. 40e km)
Volt már ez a problémám évente egyszer kétszer: megállok tankolni, indítás, rossz csörgő hang, olaj lámpa villog alapjáraton gázra elalszik. Olajszint ell., majdnem tele a felső karter. Indítgatás egyszer csak jó lesz.
Jelen állapot: olajcsere Castrol Power4T 10/50, összes fém szűrő kipucolva(felső karterbe is), Golyó ellenőrzés a csőben, mozog rendesen takarítva, beindítás, gyönyörűen jár, bemelegszik, próbakör, leállítás, újraindítás és folyamatos olajlámpa világtás, leáll indít alapjáraton villog aztán gázra elalszik, leáll indít minden fasza, újra leáll indít folyamatosan világít.

Nincs több ötletem... :star Létezik hogy az olajtól csinálja?? Akkor nem lenne rapszódikus..

Előre is köszönöm!!!

Üdv.: Nyepi



Ezzel az olajjal sajnos létezik!
Saját tapasztalatom ezzel a Castrol olajjal nagyon rossz, hasonló jelenséget produkált nálam is, és a váltó is durván, keményen működött!
Próbálgattam többet is, nálam árérték arányban a MOTUL 7100 10W60 vált be a legjobban!
A gyár ugye a MOTOREX-et ajánlja, jó is, de irreálisan drága, a REPSOL MOTO RACING is nagyon jó!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 26, 7:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
ZoliWR írta:
Sziasztok! Küzdök, kerlek segítsetek! :(

Tavaly ősszel Kimentem Bécsbe melózni, de mire kiertem csattogni kezdett a vezérműlánc, így a mocit ott hagytam amikor hazajottem, és legközelebb vittem ki két új feszítő patront. Beleraktam, nem segített. Megvettem 2 Zsír új láncot, kicsereltuk, fasza minden, a moci már itthon van. Gyönyörű hangja lett, minden oké, viszont az első utamon pár km után elkezdett pislogni, majd folyamatosan világítani az olaj lámpa. Mivel a lánc nem kezdett el csattogni, nem estem pánikba, gondoltam csak a szenzor ment tönkre. Meg is rendeltem, megjött, beleraktam. Lámpa ugyanúgy folyamatosan világít.... Azóta ha valóban nem lenne elegendő az olajnyomás, már rég megállt volna, de semmi, gyönyörű gyári hangja van a blokknak. Az igaz, hogy a nívó szerint kicsit túl van töltve, de az sztem nem jelent semmit. De akkor mi a rák lehet? Műszerrel kimertem, kábel oké, áram van, stb. Két gombabol kettő szar lenne amiből az egyik Zsír új? Erre igen kicsi az esély, ezért még azt majd kimérem, hogy kompresszorral belefujok és műszerrel megnézem nyitja e az áramkört, de sztem nincs baja. De akkor mi lehet??? Köszi előre is!


Leirom a megoldást, hátha valaki pont így jár, mint én a fentiekben:

Azért világított folyamatosan az olajnyomás lámpa, mert a szűrő már szar volt. Erre úgy jöttem rá, hogy kiszedtem a szűrőt és anélkül indítottam be, persze a lámpa azonnal elaludt. Vagy az van, hogy olajcserekor a szerelő nem rakott bele új szűrőt, vagy amikor a vezérműlánc cserét csináltam, belefolyt egy kis hutoviz, vagy por ment a rendszerbe stb. Ha a papír szűrő látványosan hullámos, akkor tuti a víz megy bele valahonnan az olaj rendszerbe (nekem szép egyenes volt hála az egnek), de nálam egy csomó apró homokszemcse folyt ki a szűrőházból amikor kiszedtem. Üdv :)

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 26, 7:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 02, 9:17
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Esetleg nincs valakinek nem túl használt 41-nel több fogú hátsó lanckereke elfekvoben? Ha van, megvennem sürgősen, mert ami most rajta van nekem 16/41 az terepre fasza meg minden, bivaly erős a moci, csak pl hosszabb túrán megorulok, annyira pörgős már 120-nal is :D köszike! Ja legyszi egy sms-t dobjatok, ne itt írjátok, mert ritkán tudok feljonni ide! +3670 389 86 53

_________________
::Nada es imposible::


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 26, 7:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Minél nagyobb hátsó lánckereket teszel fel, annál jobban fog pörögni... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 26, 18:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ZoliWR írta:
Esetleg nincs valakinek nem túl használt 41-nel több fogú hátsó lanckereke elfekvoben? Ha van, megvennem sürgősen, mert ami most rajta van nekem 16/41 az terepre fasza meg minden, bivaly erős a moci, csak pl hosszabb túrán megorulok, annyira pörgős már 120-nal is :D köszike! Ja legyszi egy sms-t dobjatok, ne itt írjátok, mert ritkán tudok feljonni ide! +3670 389 86 53


Egyébként melyik LC8?
Az Adventure-nak 17-42 a gyári áttétele, én utcán 17-45-el, terepes időszakban 16-45-el használom!
Nekem a gyári áttétel nagyon hosszú volt, a 6.-at 110 alatt nagyon utálta, de így nekem nagyon bejön!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 07, 14:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Helló!

A minap a vas váratlanul leállt, üzem melegen. Se kép, se hang, azaz se gyújtás, se lámpa, se semmi. A gyújtást egyből vissza lehetett rá adni, indult is, aztán no problem. Ezt tavaly is megcsinálta vagy két alkalommal, tehát elég sok idő telik a tünetek között. Érdekes módon mind a három alkalommal 1. vagy 2. seb.fokozatban voltam (vagyis a jármű): -)))))

Az aksi kb. másfél éves, Yuasa, egész télen töltőn volt, elvileg kifogástalan.

Van valami tipp?

Köszike.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 07, 16:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
ZoliWR írta:
Esetleg nincs valakinek nem túl használt 41-nel több fogú hátsó lanckereke elfekvoben? Ha van, megvennem sürgősen, mert ami most rajta van nekem 16/41 az terepre fasza meg minden, bivaly erős a moci, csak pl hosszabb túrán megorulok, annyira pörgős már 120-nal is :D köszike! Ja legyszi egy sms-t dobjatok, ne itt írjátok, mert ritkán tudok feljonni ide! +3670 389 86 53

Szia inkább előre tegyél egyel nagyobbat.Akkor nem biztos , hogy hozzá kell nyúlni a lánchoz. :wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 08, 17:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
ktmgé írta:
Helló!

A minap a vas váratlanul leállt, üzem melegen. Se kép, se hang, azaz se gyújtás, se lámpa, se semmi. A gyújtást egyből vissza lehetett rá adni, indult is, aztán no problem. Ezt tavaly is megcsinálta vagy két alkalommal, tehát elég sok idő telik a tünetek között. Érdekes módon mind a három alkalommal 1. vagy 2. seb.fokozatban voltam (vagyis a jármű): -)))))

Az aksi kb. másfél éves, Yuasa, egész télen töltőn volt, elvileg kifogástalan.

Van valami tipp?

Köszike.

Gyújtás kapcsoló kontakt hiba.Vagy gyújtás relé.Nem aksi,attól még nem áll le a gép. :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 10, 6:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Mano1976 írta:
ktmgé írta:
Helló!

A minap a vas váratlanul leállt, üzem melegen. Se kép, se hang, azaz se gyújtás, se lámpa, se semmi. A gyújtást egyből vissza lehetett rá adni, indult is, aztán no problem. Ezt tavaly is megcsinálta vagy két alkalommal, tehát elég sok idő telik a tünetek között. Érdekes módon mind a három alkalommal 1. vagy 2. seb.fokozatban voltam (vagyis a jármű): -)))))

Az aksi kb. másfél éves, Yuasa, egész télen töltőn volt, elvileg kifogástalan.

Van valami tipp?

Köszike.

Gyújtás kapcsoló kontakt hiba.Vagy gyújtás relé.Nem aksi,attól még nem áll le a gép. :Think


Én is gyújtáskapcsolóra tippelnék!
Ha legközelebb előfordul, próbálj azonnal rányúlni a sluszkulcsra, és finoman valamelyik irányba mozdítsd meg!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 10, 6:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Mano1976 írta:
ktmgé írta:
Helló!

A minap a vas váratlanul leállt, üzem melegen. Se kép, se hang, azaz se gyújtás, se lámpa, se semmi. A gyújtást egyből vissza lehetett rá adni, indult is, aztán no problem. Ezt tavaly is megcsinálta vagy két alkalommal, tehát elég sok idő telik a tünetek között. Érdekes módon mind a három alkalommal 1. vagy 2. seb.fokozatban voltam (vagyis a jármű): -)))))

Az aksi kb. másfél éves, Yuasa, egész télen töltőn volt, elvileg kifogástalan.

Van valami tipp?

Köszike.

Gyújtás kapcsoló kontakt hiba.Vagy gyújtás relé.Nem aksi,attól még nem áll le a gép. :Think


Én is gyújtáskapcsolóra tippelnék!
Ha legközelebb előfordul, próbálj azonnal rányúlni a sluszkulcsra, és finoman valamelyik irányba mozdítsd meg!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 10, 19:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Nekem is ment már el így minden, az egyik akkusaru lazult meg. Érdemes lenne ránézned arra is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 12, 18:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gyurci írta:
Nekem is ment már el így minden, az egyik akkusaru lazult meg. Érdemes lenne ránézned arra is.


Igazad van, az indítórelénél is előfordulhat ilyen lazulás!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 18:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumban, eddig csak read only-üzemmódban voltam jelen.

Azért írok, mert nagyon erősen gondolkozok egy 950 Adventure vásárlásán. Nem mondanám magam kezdő motorosnak, tizenx-éve motorozok, de KTM-hez eddig nem volt szerencsém. Eddig Varaderoval mozogtam, előtte meg V-Stromom volt. Találtam két jelöltet a hahun, esetleg ismeri valaki valamelyik motor előéletét?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adventure-7973285

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adventure-7947606

Köszönöm előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 21:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
johnny77 írta:
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumban, eddig csak read only-üzemmódban voltam jelen.

Azért írok, mert nagyon erősen gondolkozok egy 950 Adventure vásárlásán. Nem mondanám magam kezdő motorosnak, tizenx-éve motorozok, de KTM-hez eddig nem volt szerencsém. Eddig Varaderoval mozogtam, előtte meg V-Stromom volt. Találtam két jelöltet a hahun, esetleg ismeri valaki valamelyik motor előéletét?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adventure-7973285

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adventure-7947606

Köszönöm előre is.



Sajnos egyiket sem ismerem, viszont kicsit talán túlvannak árazva!

Múlthéten lőttem ezt a képet a sajátomról:

Csatolmány:
IMG_2385.jpg
IMG_2385.jpg [ 84.05 KiB | Megtekintve 39847 alkalommal. ]

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 22:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
Múlthéten lőttem ezt a képet a sajátomról:

Csatolmány:
IMG_2385.jpg
[/quote]

Váó, nagy gratula! Jöhet a következő 100-as! :)

Visszatérve a linkekre: tudom, hogy nem ennyi a reális áruk, a törökbálintit megnéztem, ott a lánc és a hátsó kerék kapásból kuka, plusz ez az ár még Akra dobokkal volt érvényes. Szóval szerintem 1,5 max+a sárvédő és bukócső visszafestése. :)
A győrit még nem láttam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 22:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Köszönöm a válaszokat! Ma mindenhol ahol vezeték csatlakozás van, azt be kontaktspréztem, az aksi sarukat megtisztogattam, azokat is befújtam. Pénteken megyünk túrára, többet nem tudok tenni, bízom benne nem lesz gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 22:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
johnny77 írta:
Váó, nagy gratula! Jöhet a következő 100-as! :)

Visszatérve a linkekre: tudom, hogy nem ennyi a reális áruk, a törökbálintit megnéztem, ott a lánc és a hátsó kerék kapásból kuka, plusz ez az ár még Akra dobokkal volt érvényes. Szóval szerintem 1,5 max+a sárvédő és bukócső visszafestése. :)
A győrit még nem láttam.


Sok az 1,5 is érte, nem mintha annak aki szereti nem érne ennyit,
de a reális piaci értéke 1,3 körül van!
A kerék meg a lánc cirka 2-250 ezer Ft;- újban.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 13, 23:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
1,3 körül? Az igen...

Ja, nem kereket akartam írni, hanem gumit. Az megáll szerintem 110+munkadíjnál a lánccal együtt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 14:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Ne csodálkozzatok. A karbis lc8 jobb mint az injektoros, ezért is tarthatja az árát, no meg egy kis haszonlesés, no meg egy legendává válás miatt (a 990-esre is igaz). Mint az Africa Twin. Hihetetlen, de 2-300 ezerrel olcsóbban vettem a sajátomat (mármint a KTM-et) 3 éve, mint amennyibe most kerül. Nem is fog lejjebb menni az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 20:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy nektek a 950-es mennyi olajat fogyaszt 1000km-en vagy egy olajcsere periódus alatt kb?
Nekem a múltkor szólt motoros haver hogy kicsit kevés az olajam, mondom:dehogyis, csak emelkedőn állok.
Később megálltam egy egyenes részen és tényleg alig volt a tartályban olaj.Éppen hogy megcsipte a szintmérő alját.
Most rátöltöttem mert maradt még 7dl olajam, de szinte meg se látszik rajta.

Azt hittem valamilyen okból nem jut vissza a tartályba az olaj ezért leengedtem.Kb 2.5 liter jött le + a szűrőt nem szedtem ki ott is maradt 2-3dl.
Tehát nagyjából 2.8 liter olaj volt benne a 7dl-emmel, tehát nagyjából megevett 1000km-enként 3.3dl-t.
Soha nem füstöl, csak hidegen füstöl egy igen keveset amig bemelegszik a rendszer, de az is vizpára, nem kék füst.
Motul 5100 10W-50-es olajat raktam bele, legközelebb kipróbálom a 10W vagy 5W60-ast.Hátha abból kevesebbet eszik.

Van valakinek hasonló tapasztalata?
Használjak esetleg más olajat?
Vagy ez teljesen normális mennyiség?

950 SuperMoto 25.000km-el


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 22:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
linkaska írta:
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy nektek a 950-es mennyi olajat fogyaszt 1000km-en vagy egy olajcsere periódus alatt kb?
Nekem a múltkor szólt motoros haver hogy kicsit kevés az olajam, mondom:dehogyis, csak emelkedőn állok.
Később megálltam egy egyenes részen és tényleg alig volt a tartályban olaj.Éppen hogy megcsipte a szintmérő alját.
Most rátöltöttem mert maradt még 7dl olajam, de szinte meg se látszik rajta.

Azt hittem valamilyen okból nem jut vissza a tartályba az olaj ezért leengedtem.Kb 2.5 liter jött le + a szűrőt nem szedtem ki ott is maradt 2-3dl.
Tehát nagyjából 2.8 liter olaj volt benne a 7dl-emmel, tehát nagyjából megevett 1000km-enként 3.3dl-t.
Soha nem füstöl, csak hidegen füstöl egy igen keveset amig bemelegszik a rendszer, de az is vizpára, nem kék füst.
Motul 5100 10W-50-es olajat raktam bele, legközelebb kipróbálom a 10W vagy 5W60-ast.Hátha abból kevesebbet eszik.

Van valakinek hasonló tapasztalata?
Használjak esetleg más olajat?
Vagy ez teljesen normális mennyiség?

950 SuperMoto 25.000km-el


Nekem múlt héten fordult át a 100 ezredik kilóméteren, 1 litert megeszik két olajcsere között.
Jellemzően a sok motorfékes üzemben cibálja fel az olajat.
Viszont hogy ha elérte a nívópálca alját, akkor hét decinek szinte kikellene csordulni az olajtartályból :Think
Én MOTUL 7100 10W60-as olajat használok.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 8:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
[quote="linkaska"]Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy nektek a 950-es mennyi olajat fogyaszt 1000km-en vagy egy olajcsere periódus alatt kb?
Nekem a múltkor szólt motoros haver hogy kicsit kevés az olajam, mondom:dehogyis, csak emelkedőn állok.
Később megálltam egy egyenes részen és tényleg alig volt a tartályban olaj.Éppen hogy megcsipte a szintmérő alját.
Most rátöltöttem mert maradt még 7dl olajam, de szinte meg se látszik rajta.

Azt hittem valamilyen okból nem jut vissza a tartályba az olaj ezért leengedtem.Kb 2.5 liter jött le + a szűrőt nem szedtem ki ott is maradt 2-3dl.
Tehát nagyjából 2.8 liter olaj volt benne a 7dl-emmel, tehát nagyjából megevett 1000km-enként 3.3dl-t.
Soha nem füstöl, csak hidegen füstöl egy igen keveset amig bemelegszik a rendszer, de az is vizpára, nem kék füst.
Motul 5100 10W-50-es olajat raktam bele, legközelebb kipróbálom a 10W vagy 5W60-ast.Hátha abból kevesebbet eszik.


Használjak esetleg más olajat?


Ne tegyél bele hígabb (5Wolajat) .Attól még inkább fogja enni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 8:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_950_adventure-7947606

Ezt mi néztük haveromnak jó a motor csak sokat kér érte akkor még az 1,6-tól nem akkarta olcsóbban adni. Mi a Zsemberiböl vettünk egyet neki de mi megjartuk vele :-( én a Zsemberiböl nem vennék semmit

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 9:03 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Csávókáim! Ath is eladja a motorját. Ha valakit érdekel szóljon, adok kontaktot privátban!

Fekete 950, mint Csabáé.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 9:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
daytona73: írtam neked pü-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 18:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
szabcsab írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy nektek a 950-es mennyi olajat fogyaszt 1000km-en vagy egy olajcsere periódus alatt kb?
Nekem a múltkor szólt motoros haver hogy kicsit kevés az olajam, mondom:dehogyis, csak emelkedőn állok.
Később megálltam egy egyenes részen és tényleg alig volt a tartályban olaj.Éppen hogy megcsipte a szintmérő alját.
Most rátöltöttem mert maradt még 7dl olajam, de szinte meg se látszik rajta.

Azt hittem valamilyen okból nem jut vissza a tartályba az olaj ezért leengedtem.Kb 2.5 liter jött le + a szűrőt nem szedtem ki ott is maradt 2-3dl.
Tehát nagyjából 2.8 liter olaj volt benne a 7dl-emmel, tehát nagyjából megevett 1000km-enként 3.3dl-t.
Soha nem füstöl, csak hidegen füstöl egy igen keveset amig bemelegszik a rendszer, de az is vizpára, nem kék füst.
Motul 5100 10W-50-es olajat raktam bele, legközelebb kipróbálom a 10W vagy 5W60-ast.Hátha abból kevesebbet eszik.

Van valakinek hasonló tapasztalata?
Használjak esetleg más olajat?
Vagy ez teljesen normális mennyiség?

950 SuperMoto 25.000km-el


Nekem múlt héten fordult át a 100 ezredik kilóméteren, 1 litert megeszik két olajcsere között.
Jellemzően a sok motorfékes üzemben cibálja fel az olajat.
Viszont hogy ha elérte a nívópálca alját, akkor hét decinek szinte kikellene csordulni az olajtartályból :Think
Én MOTUL 7100 10W60-as olajat használok.

Fuhh akkor az igen sok.
Nemsokára úgyis olajcsere lesz lehet kipróbálom a MOL 4T Racing Pro 5W60-as olajat, vagy marad a Motul 7100-as.
Valakinek van tapasztalata esetleg a MOL 4T Racing Pro olajjal?

Azt irják az oldalon hogy kifejezetten versenymotoroknak ajánlják, amik magas fordulaton üzemelnek, verseny célra is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 18:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 17, 21:21
Hozzászólások: 13
Mano1976 írta:
linkaska írta:
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy nektek a 950-es mennyi olajat fogyaszt 1000km-en vagy egy olajcsere periódus alatt kb?
Nekem a múltkor szólt motoros haver hogy kicsit kevés az olajam, mondom:dehogyis, csak emelkedőn állok.
Később megálltam egy egyenes részen és tényleg alig volt a tartályban olaj.Éppen hogy megcsipte a szintmérő alját.
Most rátöltöttem mert maradt még 7dl olajam, de szinte meg se látszik rajta.

Azt hittem valamilyen okból nem jut vissza a tartályba az olaj ezért leengedtem.Kb 2.5 liter jött le + a szűrőt nem szedtem ki ott is maradt 2-3dl.
Tehát nagyjából 2.8 liter olaj volt benne a 7dl-emmel, tehát nagyjából megevett 1000km-enként 3.3dl-t.
Soha nem füstöl, csak hidegen füstöl egy igen keveset amig bemelegszik a rendszer, de az is vizpára, nem kék füst.
Motul 5100 10W-50-es olajat raktam bele, legközelebb kipróbálom a 10W vagy 5W60-ast.Hátha abból kevesebbet eszik.


Használjak esetleg más olajat?


Ne tegyél bele hígabb (5Wolajat) .Attól még inkább fogja enni.

De az 5W az a hidegoldali viszkozitása nem?Amig be nem melegszik az olaj kicsit higabb, az nem azt jelöli?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 13:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Sziasztok!

Xerx infója sajnos jó.
Tényleg eladósorba került motorom.

Fáj a szívem érte, de nem használom.

Ha érdekel valakit írjon és válaszolok neki.

A motor sok túrán volt Xerx, Szabcsab és Kori társaságában, tőlük is lehet kérdezni ;)

Üdv,
A

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 23, 19:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
AtH írta:
Sziasztok!

Xerx infója sajnos jó.
Tényleg eladósorba került motorom.

Fáj a szívem érte, de nem használom.

Ha érdekel valakit írjon és válaszolok neki.

A motor sok túrán volt Xerx, Szabcsab és Kori társaságában, tőlük is lehet kérdezni ;)

Üdv,
A



Én nem venném meg!







Csak mert megint elvesztek egy számomra nagyon kedves motoros cimborát :cry

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 07, 10:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
AtH: írtam pü-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 22, 9:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Sziasztok!
Új vagyok az Lc8 körökben, a napokban vettem egy 2007-es 990A-t 31000km-rel.
Nagyon szeretem, érzem, hogy egy kis testre szabás után jóban leszünk.
Viszont van egy kérdés
Indításkor néha (nem mindig) 1-2 másodpercig vagy max az első gázadásig ciripelő hangot hallat. Gondolom ez az olaj nyomás felépülésével függ össze.
Mi okozza? Mennyire normális, vagy nem az?
Az olaj elvileg kb 1000km-t futott Eneos, a szűrőket 27000-nél cserélték.
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25, 13:57 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Szia!
Teljesen normális, a vezérműlánc feszítés olajnyomással működik. Amíg fel nem épül az olajnyomás a vezérműlánc becsörög kicsit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 14, 18:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 szept. 14, 17:02
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Sziasztok,

Most léptem be a KTM világába egy 950 Adventure büszke tulajdonosaként, komoly várakozásaim vannak a típussal kapcsolatban :) Eddig szinte csak naked bike stílusú gépem volt, de a jó magyar utak és egy kis kalandvágy más irányba hívogatott.
LC8 blokknál tapasztaltatok már könnyezést az olajtartály alján lévő szelep környékén? Hamarosan megejtek egy olajcserét és le fogom venni, hogy megnézzem. A robbantott ábra szerint itt van egy szűrő egy tömítéssel. Van ötletetek, tapasztalatotok, hogy mitől lehet a szivárgás? Köszönet.

_________________
950 Adv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 15, 20:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 szept. 14, 17:02
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Megvan a hiba oka, az olajszelep és a szűrő között van egy gumitömítés, ez "engedte el" magát. KTM Ócsa Norbi abszolút segítőkészségének köszönhetően a héten meg is tudom ejteni a javítást.

_________________
950 Adv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014 okt. 01, 8:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 júl. 13, 9:59
Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Adott egy 55 e km-t futott megkímélt 950 Adv. Kérdésem: üa.pumpát és vízpumpát cserélnétek "megelőző" szándékkal vagy maradjon az eredeti, aztán vagy behal vagy sem? Jól tudom, hogy az üa.pumpa ugyanaz a Mikuni, mint az Africa Twin-ekben volt? Csak mert ott rendre bekrepáltak 50-70 e km között.

Itt is írnak ezekről, eszerint nem ismeretlen a probléma:
http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

Ha megáll emiatt a gép mondjuk a város szélén az nem akkora gond, mintha egy túrán állna meg pl. az országhatáron kívül. Ugyanakkor azt sem szeretném, ha egy motorozáson azon járna az agyam végig, hogy jaj, csak most ne álljon meg. Vagy túlagyalom a dolgot?

Ahogy nézem, a kettő együtt 80 e forint körül lenne. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 59 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség