KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=812 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 18, 17:56 ] |
Hozzászólás témája: | LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hetvegen nagyot buliztam a mocimal...sokat dultem fjtetejere alt meg ilyenek...de semmi baj nem volt vele egeszen maig...Ma miutan begyujtotam...nagyon nagy fust jon belole...melegen alapjaratban meg turheto...de nagyob gaznal nagyon nagy a fust:((MI okozza eztet???????????????????????????HELPPPP!!!koszonom..... |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 19, 20:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Hali.egyszer nrkem is volt egy ijen bulis napom egy 640lc4 el,nállam feltolta az olajat a kartelcsövön a légszürőbe és onnan szivogatta ettől füstölt,prüszkölt,takaritottam mostam és jólett.te próbáltad már? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 20, 7:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: Hali.egyszer nrkem is volt egy ijen bulis napom egy 640lc4 el,nállam feltolta az olajat a kartelcsövön a légszürőbe és onnan szivogatta ettől füstölt,prüszkölt,takaritottam mostam és jólett.te próbáltad már? koszia atanacsot.éni valami ilyesmire gondoltam.......levetem a karbulatort es tiszta volt meg a szuro is turheto volt.......De az nincs kizarva hogy az alvaz belselyebol nem szivhasa a karter bol kifolyt olajat..mert ugyanis oda van bekotve.....De ma szetszedem alaposan es meglatjuk mi baja...........megegygszer koszi..... |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 20, 22:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
na mik a hirek?mire jutottál az olajjal?épp ma láttam ojan dugót ami rákenödött az olajlehuzo gyürüre,ettölis enni szokta az olajat. |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 21, 9:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hali... hat szet szedtem a karbit,kimostam a szurot atmostam mindent...es meg mindig nagyon fustol.....szinte csepeg az olaj a kipufogo oszeteteknel...azt hiszem nagyob baja lehet:(( hat lekelene huzni a hengert rola es megnezni mi is a baj.lehet ma megis teszem..de lote megyek vele egy picit..hatha hejre jon:) ha nem akkor szetkapom min a zseborat:))es meglasuk hogy mi a gond..vagy gyurru vagy szelepszer tomitesek..mas ot nem hiszem hogy lehet......majd beszamolok mire jutottam,,,,,addig is HELLO |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 21, 20:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Ok,kiváncsian várom.elöre is köszi.helló. |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 22, 18:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: Ok,kiváncsian várom.elöre is köszi.helló. Naaa:) megis volnék a mutétel...a motor csavarokra szedve.....dugo,henger,gyuruk...rendben vanak,Szelepek es szelep szimeringek rendben vanak,henger fej pakolas rendben van........Na es most jon a meglepi.........Akkor mi a picsa van vele es miert fustol ha minden oké??Hat ez rejetej egyenlore....de megveszem bele a gyuruket es a szelpszar szimeringeket..ha mar szet van szedve mindegy...es utana mar okosabak leszunk...de ha van valami jo otleted vagy tapasztalatod akkor varom a tanacsodat.......elore is koszonom...... |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 22, 19:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Hát ez érdekes!!!!!A gyűrük nem voltak leragadva?????És azt megnézted e hogy mejik kipufogó torok volt olajos,vagy mindkettő???nem fort meg a motor buli közben?mijen olaj volt benne? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 22, 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: Hát ez érdekes!!!!!A gyűrük nem voltak leragadva?????És azt megnézted e hogy mejik kipufogó torok volt olajos,vagy mindkettő???nem fort meg a motor buli közben?mijen olaj volt benne? hat ja nagyon erdekes.....a gyurok nem voltak letapadva.......es mindketo kipufogo torok olajos volt...de az egyik talan egy picit joban......ha felfoztem volna anak mik letek volna a tunetei???ja es szintetikus 10w40 van bene |
Szerző: | mic71 [ 2009 márc. 22, 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Akkor lehet, hogy megvan a bibi. Szerintem a 10W40 olaj vékony bele. Főleg annak tudatában, hogy ez egy régebbi motor. Nem tudom mennyit futott, de szerintem 10W60-t tegyél bele. Nekem a 640-ben mindig az volt. Az 525-re ír a gyár 10W50-et, de abban is 60-as van. A másik, ami eszembe jutott, az olajszint. Nem volt benne sok az olaj? Mert ha magas a szint, plusz még a kartergáz is sok, akkor felnyomja a karterszellőzőn. Hajtókart nézted? Egy ismerősömnek akkor kezdte el ezt a füstöléses dolgot, amikor bekrepált a hajtókar. Mondjuk annak hangja is van. |
Szerző: | ktmzoli [ 2009 márc. 22, 20:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
patyiterier írta: KTM írta: Hát ez érdekes!!!!!A gyűrük nem voltak leragadva?????És azt megnézted e hogy mejik kipufogó torok volt olajos,vagy mindkettő???nem fort meg a motor buli közben?mijen olaj volt benne? hat ja nagyon erdekes.....a gyurok nem voltak letapadva.......es mindketo kipufogo torok olajos volt...de az egyik talan egy picit joban......ha felfoztem volna anak mik letek volna a tunetei???ja es szintetikus 10w40 van bene Szia patyiterier..! Ha megfőzted akkor a blokkon belül szinte minden alkatrész el lilul vagy valamilyen formában eltorzul ..de legjobban a csapszegeken,szelepszárakon valamint a tűgörgők felületein látszik .... ![]() A gyűrű vásárlás előtt én elvinném a hengert egy furat mikrométeres vizsgálatra mert így amit olvastam szerintem a hengered hordósodott el amit ha orvosolni akarsz akkor az a győrű neked ![]() ![]() üdv: ktmzoli |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 22, 20:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
ktmzoli írta: patyiterier írta: KTM írta: Hát ez érdekes!!!!!A gyűrük nem voltak leragadva?????És azt megnézted e hogy mejik kipufogó torok volt olajos,vagy mindkettő???nem fort meg a motor buli közben?mijen olaj volt benne? hat ja nagyon erdekes.....a gyurok nem voltak letapadva.......es mindketo kipufogo torok olajos volt...de az egyik talan egy picit joban......ha felfoztem volna anak mik letek volna a tunetei???ja es szintetikus 10w40 van bene Szia patyiterier..! Ha megfőzted akkor a blokkon belül szinte minden alkatrész el lilul vagy valamilyen formában eltorzul ..de legjobban a csapszegeken,szelepszárakon valamint a tűgörgők felületein látszik .... ![]() A gyűrű vásárlás előtt én elvinném a hengert egy furat mikrométeres vizsgálatra mert így amit olvastam szerintem a hengered hordósodott el amit ha orvosolni akarsz akkor az a győrű neked ![]() ![]() üdv: ktmzoli szia szerencsere deformaciok nincsenek es elszinezodesek sem.....de azt a mereses dolgot megfogadom....a dugo es a henger nagyon szepek es tisztak....de ettol meg lehetnek deformaltak..majd meglatjuk:)) |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 22, 20:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
igaza van a kollégának,ez nemjó olaj,nagyon felhigul!!!szerintem minimum 10w50 vagy jobb.Nekem 10w50 castrol pover1 volt az lc4 ben,de aztmondják a motorex jobb.olajszintel is egyetértek husabergnél ez rendszeresen gond.hajtókarol nincs tapasztalatom nemis hallottam még ijet.amugy nemhiszem h megfőtt az inkább eltér ettől.És mekkora a gyürü hézag? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 22, 20:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: igaza van a kollégának,ez nemjó olaj,nagyon felhigul!!!szerintem minimum 10w50 vagy jobb.Nekem 10w50 castrol pover1 volt az lc4 ben,de aztmondják a motorex jobb.olajszintel is egyetértek husabergnél ez rendszeresen gond.hajtókarol nincs tapasztalatom nemis hallottam még ijet.amugy nemhiszem h megfőtt az inkább eltér ettől.És mekkora a gyürü hézag? a gyuru hezakot ugy mérjuk hogy a sima hengerbe bele hejezuk a gyuruket es megmejuk menyi a tavolsag a ket vege kozot??meg ezt nem mertem es menyi az optimalis meret?????? |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 22, 21:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
ugy.de én úgy csinálnám hogy mérnék középen meg fönt ahol látod meddig jár föl. ha középen nagyobb akkor hordó!de ez nemszokott ijenre kopni eggy buli alatt.ennek a tipusnak nemtom a méretét,a bergnél 015 még használható ha muszáj,szerintem itt nagyobb a határ. de reméljük nyilatkozik erröl vallaki. |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 22, 21:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
még anyit hogy a buli elött is ijen olaj volt benne?mióta van meg a motor?előtte nemcsipte az olajat picit sem? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 22, 21:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: ugy.de én úgy csinálnám hogy mérnék középen meg fönt ahol látod meddig jár föl. ha középen nagyobb akkor hordó!de ez nemszokott ijenre kopni eggy buli alatt.ennek a tipusnak nemtom a méretét,a bergnél 015 még használható ha muszáj,szerintem itt nagyobb a határ. de reméljük nyilatkozik erröl vallaki. koszi ismet a tanacsot...de megvarjuk meg a tobséget is:)))most én mentem aludni reggel 6 tol a mutoben voltam a picivel:))))))na pa es szep almokat nektek is... |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 23, 18:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: még anyit hogy a buli elött is ijen olaj volt benne?mióta van meg a motor?előtte nemcsipte az olajat picit sem? haromszpr voltam meg csak ki vele....nemreg lett az enyem.....es allitolag nem csipte az olajat....ma megmertem a gyuruk tavolsagat a hengerben..olaj gyuru 3mm kozepso gyuru 2,1mm es a felso 1,5mm de nemtudom ezek meg megfelelnek e? |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 23, 20:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Hali.hát nekem ezek elég rémisztő adatok!olajgyürü+szar olaj=füstölés.a hengerfal szép sima?Kéthejen mértél? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 23, 21:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: Hali.hát nekem ezek elég rémisztő adatok!olajgyürü+szar olaj=füstölés.a hengerfal szép sima?Kéthejen mértél? három helyen mertem ahogyan tanacsoltad..a henger belselye nagyon szep es sima...szinte kopas nincsen....a dugo ujj nak tunik es a furat is.....talan mar az elozo tulajdonosnak gyurukre nem telet es kopotat tehetet bele....szerintem..mert a dugonak a hengerben gyuruk nelkul..minimalis mozgasa van...szeben beleul......hat akor szerintem ez lesz a gon kopot gyuruk es szar olaj.....beszerzem a holmit es oszerakom....talan harom het mulva csak sajna..mert most levagyok égve:)))de majd utanna jelentkezem feltetlenul.koszonok addig is mindent........Helloooooooooo.. |
Szerző: | KTM [ 2009 márc. 23, 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Ok.Csak majd vigyázz,mert összerakni nagyobb feladat,sokmindent ellehet baszni!Na pááááá! |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 29, 9:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: Ok.Csak majd vigyázz,mert összerakni nagyobb feladat,sokmindent ellehet baszni!Na pááááá! Hello képzeld ujjab fejlemenyek vanak........tegnap kaptam egy infot....hogy mi is lehet a baja fustolesnek.....Majd ingfartot kaptam mikor elolvastam:))Az irta az egyik srac hogy a fustolest a KTM nél soha nem az olaj okozza...ahoz tul jo oszevan rakva hogy ez megtortenhesen...Hanem a nem belevalo gyertya,kikopot tu a karbiban es a rosz keverek beálitas okozhassa ezt,Tul sok anyagot kap es pocsekol afelesleg bekerul a kipufpgoba es ottan oldja a karbont es ez hore fustol de alaposan.................Na én meg csavarokra szet szedtem..............Hat ezz SZIVAS NEM??:)))))) csak most nemtudom erdemes e gyurut es szimeringeket cserelni???Netalan valaki ai tudja a gyuru végei kozoti tavolsagot a hengerben?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Szerző: | mic71 [ 2009 márc. 30, 11:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Na, én most elvesztettem a fonalat ![]() |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 30, 15:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
mic71 írta: Na, én most elvesztettem a fonalat ![]() Igen 4 utemu a mocim..........Hat ez jo kerdes hogy milyet fustolt.... ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2009 márc. 30, 17:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Ha fehér, akkor meg víz került az égéstérbe és valójában gőzölt ![]() |
Szerző: | patyiterier [ 2009 márc. 30, 18:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
mic71 írta: Ha fehér, akkor meg víz került az égéstérbe és valójában gőzölt ![]() a kipofogot ma pucoltam...es valami fekete anyag van benne........de azt nem mondanam hogy az olaj.mert azert anyi sok nem volt benne..azaz pucolaskor egy szem sem csepeget ki belole.csk amikor meg jart a motor akkor pruszkolte azt a fekete trutykot....de azt nyomta minden oszeilesztesnel a kipufogon.... |
Szerző: | ktmzoli [ 2009 márc. 30, 22:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hali.... ![]() Nem szutykos neked a tankod legalja mert akkor ez már csak onnan jöhet ,?... ![]() ktmzoli |
Szerző: | mic71 [ 2009 márc. 31, 11:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Az a fekete trutyi lehet vízzel kevert korom is, akár. Mondjuk az nem jó hír, mert akkor meg kell keresned, hol jutott be víz a motorba. Hengerfejtömítésnél, vagy van egy repedés a hengerfejen. |
Szerző: | ktmzoli [ 2009 márc. 31, 18:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hali... ![]() vagy nem került bele véletlen keverék üzemanyag vagy poénból nem önthettek a haverok a tankba olajat...?? ktmzoli |
Szerző: | KTM [ 2009 ápr. 02, 22:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hellló,miujság?mire jutottál a mocival?látom tanácsokat kaptál böven.persze a kérdésre nemválaszol senki(gyürü hézag) ![]() |
Szerző: | patyiterier [ 2009 ápr. 05, 9:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: hellló,miujság?mire jutottál a mocival?látom tanácsokat kaptál böven.persze a kérdésre nemválaszol senki(gyürü hézag) ![]() Hello......hat igen van tanacs dogivel ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | pancel [ 2009 ápr. 05, 10:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
patyiterier írta: KTM írta: hellló,miujság?mire jutottál a mocival?látom tanácsokat kaptál böven.persze a kérdésre nemválaszol senki(gyürü hézag) ![]() Hello......hat igen van tanacs dogivel ![]() ![]() ![]() Na szóval... Szia patyiterier! A gyűrűhézagra egyszerű a válasz: minél kisebb a hézag (melegen), annál jobb a tömítése. Na persze ez sok mindentől függ. Egy öreg szaki ismerősöm felmelegíti rezsón a gyűrűt (kb. 1 órán át rajta van a főzőlapon a gyűrű), erre azért van szükség, mert a gyűrűnek is van hőtágulása, és nem is kevés. Miután kb. 200 °C-ra fel van hevítve a gyűrű, akkor elvileg az összenyomott méretének a hengerátmérőnél átlagosan (!!!) fél milliméterrel kell kisebbnek lennie annál. Azért átlagosan, mert márkánként, típusonként más és más a hengerfal és a gyűrű anyagösszetétele. Fekete trutyi: Karbont felejtsd el szerintem, az egész üzemanyag,- és égésrendszerben nincs karbon. Ha van, akkor már régen rossz. ![]() Tudni kellene, hogy fogy-e a hűtővized, nem buborékol-e a víz, szép-e az olajad (nincs szürkés elszíneződés, nem habzik), illetve hogy mennyire fogy az olaj a blokkból. Tudni kellene, hogy mennyit egykerekezel, mennyire használod vadul a motort (az LC4-es hajlamos a kartercsövön visszalőni az olajat, ha durrog a motor vagy sokat megy egy keréken). Szintén jó volna tudni, mekkora fúvókák (na és milyen karburátor) van a motorodon, az is lehet, hogy egyszerűen el van karburálva a motor, és a felesleges benzint kidolgozza a kéménybe. Végülis nincs sok variáció, vagy víz, vagy olaj, vagy benzin az, ami megjelenhet a kipufogódban, de azt neked kellene megnézni, hogy vizes-e az anyag, olajos, vagy híg, benzinszagú. Üdv, pancel |
Szerző: | patyiterier [ 2009 ápr. 05, 16:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
pancel írta: patyiterier írta: KTM írta: hellló,miujság?mire jutottál a mocival?látom tanácsokat kaptál böven.persze a kérdésre nemválaszol senki(gyürü hézag) ![]() Hello......hat igen van tanacs dogivel ![]() ![]() ![]() Na szóval... Szia patyiterier! A gyűrűhézagra egyszerű a válasz: minél kisebb a hézag (melegen), annál jobb a tömítése. Na persze ez sok mindentől függ. Egy öreg szaki ismerősöm felmelegíti rezsón a gyűrűt (kb. 1 órán át rajta van a főzőlapon a gyűrű), erre azért van szükség, mert a gyűrűnek is van hőtágulása, és nem is kevés. Miután kb. 200 °C-ra fel van hevítve a gyűrű, akkor elvileg az összenyomott méretének a hengerátmérőnél átlagosan (!!!) fél milliméterrel kell kisebbnek lennie annál. Azért átlagosan, mert márkánként, típusonként más és más a hengerfal és a gyűrű anyagösszetétele. Fekete trutyi: Karbont felejtsd el szerintem, az egész üzemanyag,- és égésrendszerben nincs karbon. Ha van, akkor már régen rossz. ![]() Tudni kellene, hogy fogy-e a hűtővized, nem buborékol-e a víz, szép-e az olajad (nincs szürkés elszíneződés, nem habzik), illetve hogy mennyire fogy az olaj a blokkból. Tudni kellene, hogy mennyit egykerekezel, mennyire használod vadul a motort (az LC4-es hajlamos a kartercsövön visszalőni az olajat, ha durrog a motor vagy sokat megy egy keréken). Szintén jó volna tudni, mekkora fúvókák (na és milyen karburátor) van a motorodon, az is lehet, hogy egyszerűen el van karburálva a motor, és a felesleges benzint kidolgozza a kéménybe. Végülis nincs sok variáció, vagy víz, vagy olaj, vagy benzin az, ami megjelenhet a kipufogódban, de azt neked kellene megnézni, hogy vizes-e az anyag, olajos, vagy híg, benzinszagú. Üdv, pancel koszonom a jo tanacsot...sok ujjat mondtal most .....jovoheten az unepek alat oszerakom es majd elvalik...de minden esetre kap ujj gyuruket es szelep szimeringeket..na e persze henger fef pakolast...az olaj szep tiszta es a hutofolyadekbol sem hianyzot egy gram sem...de az olaj azert fogyot...de az a kis fogaskerek meleti szimeringre foghato......Még az egykerekezes nem megy...de az oldalan e sa fejetetejen eleg gyakran van:)))kosziiiiiiiiiiiii |
Szerző: | pancel [ 2009 ápr. 05, 17:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
patyiterier írta: koszonom a jo tanacsot...sok ujjat mondtal most .....jovoheten az unepek alat oszerakom es majd elvalik...de minden esetre kap ujj gyuruket es szelep szimeringeket..na e persze henger fef pakolast...az olaj szep tiszta es a hutofolyadekbol sem hianyzot egy gram sem...de az olaj azert fogyot...de az a kis fogaskerek meleti szimeringre foghato......Még az egykerekezes nem megy...de az oldalan e sa fejetetejen eleg gyakran van:)))kosziiiiiiiiiiiii Na igen, előfordul, hogy felkapja az olajat, ha fejtetőn motorozol. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | gencsydani [ 2009 ápr. 05, 18:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
pancel írta: Na igen, előfordul, hogy felkapja az olajat, ha fejtetőn motorozol. ![]() Üdv, pancel Láttunk már ilyet "valahol" ![]() |
Szerző: | KTM [ 2009 ápr. 11, 21:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hali.miujs?rég hallotunk felöled.meglett a motyo.amugy merre motorozol?ország mej részén? |
Szerző: | patyiterier [ 2009 ápr. 17, 15:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: hali.miujs?rég hallotunk felöled.meglett a motyo.amugy merre motorozol?ország mej részén? Sziaaaa Helloooooooo!!!meg vagyok.de sajna adrenalin hianyban szenvedek meg mindig:((Tegnap vegre sikerult megrendelnem a motyokat es a jovohet folyaman meg lesznek es remelem hetvegere osze sikerul raknom....Hat eleég borsos az arra a motyonak ami kell nekem..kb 45 OOO lesz a cuc es meg eben huto folyadek meg olaj nincs benne......Mar nagyon varom hogy neki alhasak opszerakni es kideruljon az hogy mi is volt a baja...... |
Szerző: | KTM [ 2009 ápr. 25, 20:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
hali.miujság,gépelsz már? |
Szerző: | pancel [ 2009 ápr. 27, 7:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
Szia patyiterier! Nos, utánanéztem a kérdésednek, és a következőképp kell a gyűrűhézagoknak kinéznie: Hidegen beleteszed a hengerbe a gyűrűket (a tetejétől legalább egy centit told lejjebb, mert ott a kopás már nagyjából akkora, amekkorával számolni kell), és a kompressziógyűrű végei között max. 0,6 mm lehet a hézag, az olajlehúzó gyűrűnek pedig max. 0,8 mm. Ha ennél nagyobbak a hézagok, akkor már érdemes elgondolkodni a cserén. Üdv, pancel |
Szerző: | patyiterier [ 2009 ápr. 27, 19:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: hali.miujság,gépelsz már? Szia igen meg eldegelek:)) de meg a mocim darabokban.........hat ez a kornyek ahol en lakom nagyon szar.mar a harmadik uzletben probalkoztam es mindenut csak igergetek......nemtudtak a gyuruket beszerezni:(( de most egy negyedikben probalkozom........szerdara igertek.hat meglatjuk mi lesz belole.................. ![]() |
Szerző: | patyiterier [ 2009 ápr. 27, 19:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
pancel írta: Szia patyiterier! Nos, utánanéztem a kérdésednek, és a következőképp kell a gyűrűhézagoknak kinéznie: Hidegen beleteszed a hengerbe a gyűrűket (a tetejétől legalább egy centit told lejjebb, mert ott a kopás már nagyjából akkora, amekkorával számolni kell), és a kompressziógyűrű végei között max. 0,6 mm lehet a hézag, az olajlehúzó gyűrűnek pedig max. 0,8 mm. Ha ennél nagyobbak a hézagok, akkor már érdemes elgondolkodni a cserén. Üdv, pancel Szia nagyon szepen koszonom az infot.......ép a napokban megtalaltam enis ezeket a mereteket......es az en hezakaim 3X anyiak mint aminek kell lenie...gyuru utan szaladgalok de nehezen keritik be az uzletek:(((( |
Szerző: | KTM [ 2009 máj. 13, 23:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
szia.miujság a géppel? |
Szerző: | patyiterier [ 2011 jan. 03, 17:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 1996 cross 620 segitseg kelene!!!!!!! |
KTM írta: szia.miujság a géppel? hello...........eloszor is elnezest mindenkinek hogy igy eltuntem de sok minden tortent azota.......a mocit sikerult akoriban megjavitanom es azota mar ketszer csereltem gyurut rajta es sok minden mast..anyira belejotem hogy mar sok mas ktm mocit is valaltam a barati korombol..es mindet sikerult megjavitanom:)) ![]() ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |