dukezoli írta:
hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről
billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is
miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére

2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni
amúgy mindezt azért tettem, mert minimálisan rángat a motor, de nem tudom, h mitől: még a gyertyát akarom majd megnézni, meg a szűrőt kicserélni, de ezen kívül nincs ötletem, h mi lehet az oka
nekem elég jelenleg ez a karbi, ezt sem tudom kimotorozni
