KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 29, 15:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MIKUNI BST40
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20, 10:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 14, 14:18
Hozzászólások: 5
kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat:

- DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145?
az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban?

az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default"

- van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához)

kösz[/i]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MIKUNI BST40
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21, 14:39 
Offline
Tiszteletbeli tag

Csatlakozott: 2006 ápr. 05, 14:01
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Törökbálint
Robzi írta:
kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat:

- DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145?
az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban?

az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default"

- van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához)

kösz[/i]


Elmondok neked egy nagy okosságot. A Mikuni BST40-es karbinak még van egy száma, pl. Mikuni BST40-273, ami azt adja meg, hogy melyik karbival van dolgunk. Ennek függvényében többször változott a fúvókázás, még volt olyan, hogy év közben is.
Ha konkrétat kérdezel, akkor meg tudom mondani. A 2005-ös Duke-on ez a 273-as mikuni volt, ott 165-ös főfúvóka van, 3. akasztásban van a tű felülről és 45-ös az alapjárati, a levegőcsavar meg 2 és egy negyed fordulattal van nyitva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 17:22 
Közben megtaláltam a könyvet:
BST40-255-ös a karbi
és 145-ös főfúvóka van benne alapból

mióta szétszedtem a karbit, azóta érdekes módon javult a fogyasztása
a 7végén 170 km-nél kellett tartalékra tennem 2x is (100-120 km/h-s átlagsebi mellett)
:)

kérdésem még az, hogy a kabi kiszerelése tényleg ilyen nehézkes?
leszedem a tankot és a bilincsek kilazítását követően alig-alig van a hely a karbi kiemelésére
vagy van más megoldás?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 21:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről
billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is

miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére :twisted:

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25, 10:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 14, 14:18
Hozzászólások: 5
dukezoli írta:
hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről
billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is

miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére :twisted:


2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni

amúgy mindezt azért tettem, mert minimálisan rángat a motor, de nem tudom, h mitől: még a gyertyát akarom majd megnézni, meg a szűrőt kicserélni, de ezen kívül nincs ötletem, h mi lehet az oka

nekem elég jelenleg ez a karbi, ezt sem tudom kimotorozni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25, 21:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Robzi írta:
2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni


Akkor hogyan pucoltad ki? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 27, 14:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 14, 14:18
Hozzászólások: 5
kope68 írta:
Robzi írta:
2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni


Akkor hogyan pucoltad ki? :roll:


csak a főfúvókát vettem ki, így csak félig van kipucolva


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség