KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

MIKUNI BST40
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=82
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Robzi [ 2006 ápr. 20, 10:53 ]
Hozzászólás témája:  MIKUNI BST40

kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat:

- DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145?
az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban?

az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default"

- van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához)

kösz[/i]

Szerző:  Stunt62510 [ 2006 ápr. 21, 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: MIKUNI BST40

Robzi írta:
kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat:

- DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145?
az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban?

az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default"

- van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához)

kösz[/i]


Elmondok neked egy nagy okosságot. A Mikuni BST40-es karbinak még van egy száma, pl. Mikuni BST40-273, ami azt adja meg, hogy melyik karbival van dolgunk. Ennek függvényében többször változott a fúvókázás, még volt olyan, hogy év közben is.
Ha konkrétat kérdezel, akkor meg tudom mondani. A 2005-ös Duke-on ez a 273-as mikuni volt, ott 165-ös főfúvóka van, 3. akasztásban van a tű felülről és 45-ös az alapjárati, a levegőcsavar meg 2 és egy negyed fordulattal van nyitva.

Szerző:  Vendég [ 2006 ápr. 24, 17:22 ]
Hozzászólás témája: 

Közben megtaláltam a könyvet:
BST40-255-ös a karbi
és 145-ös főfúvóka van benne alapból

mióta szétszedtem a karbit, azóta érdekes módon javult a fogyasztása
a 7végén 170 km-nél kellett tartalékra tennem 2x is (100-120 km/h-s átlagsebi mellett)
:)

kérdésem még az, hogy a kabi kiszerelése tényleg ilyen nehézkes?
leszedem a tankot és a bilincsek kilazítását követően alig-alig van a hely a karbi kiemelésére
vagy van más megoldás?

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 24, 21:34 ]
Hozzászólás témája: 

hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről
billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is

miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére :twisted:

Szerző:  Robzi [ 2006 ápr. 25, 10:13 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről
billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is

miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére :twisted:


2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni

amúgy mindezt azért tettem, mert minimálisan rángat a motor, de nem tudom, h mitől: még a gyertyát akarom majd megnézni, meg a szűrőt kicserélni, de ezen kívül nincs ötletem, h mi lehet az oka

nekem elég jelenleg ez a karbi, ezt sem tudom kimotorozni :)

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 25, 21:15 ]
Hozzászólás témája: 

Robzi írta:
2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni


Akkor hogyan pucoltad ki? :roll:

Szerző:  Robzi [ 2006 ápr. 27, 14:18 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Robzi írta:
2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert
de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni


Akkor hogyan pucoltad ki? :roll:


csak a főfúvókát vettem ki, így csak félig van kipucolva

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/