KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
MIKUNI BST40 http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=82 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Robzi [ 2006 ápr. 20, 10:53 ] |
Hozzászólás témája: | MIKUNI BST40 |
kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat: - DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145? az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban? az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default" - van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához) kösz[/i] |
Szerző: | Stunt62510 [ 2006 ápr. 21, 14:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: MIKUNI BST40 |
Robzi írta: kérdéseim volnának és előre kösz a válaszokat:
- DUKE II esetében mekkora a főfuvóka alap esetben? 145? az alap esetben a tűn hol van a reteszelés? felülről a 3. poziban? az enyiben most a tűn a leglasó fokozatban (ezt nem tudom, h hányadik) van a retesz és egy 162,5-s fuvóka van bent, ha jól gondolom, akkor nem ez a "default" - van az a "luftdüse" nevű csavar a karbiban, azzal mit és HOGYAN lehet/kell szabályozni? (azon kívül, h a könyvben 2,25 fordulat van a 140-es fúvókához) kösz[/i] Elmondok neked egy nagy okosságot. A Mikuni BST40-es karbinak még van egy száma, pl. Mikuni BST40-273, ami azt adja meg, hogy melyik karbival van dolgunk. Ennek függvényében többször változott a fúvókázás, még volt olyan, hogy év közben is. Ha konkrétat kérdezel, akkor meg tudom mondani. A 2005-ös Duke-on ez a 273-as mikuni volt, ott 165-ös főfúvóka van, 3. akasztásban van a tű felülről és 45-ös az alapjárati, a levegőcsavar meg 2 és egy negyed fordulattal van nyitva. |
Szerző: | Vendég [ 2006 ápr. 24, 17:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
Közben megtaláltam a könyvet: BST40-255-ös a karbi és 145-ös főfúvóka van benne alapból mióta szétszedtem a karbit, azóta érdekes módon javult a fogyasztása a 7végén 170 km-nél kellett tartalékra tennem 2x is (100-120 km/h-s átlagsebi mellett) ![]() kérdésem még az, hogy a kabi kiszerelése tényleg ilyen nehézkes? leszedem a tankot és a bilincsek kilazítását követően alig-alig van a hely a karbi kiemelésére vagy van más megoldás? |
Szerző: | dukezoli [ 2006 ápr. 24, 21:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
hát azért nem olyan vészes a kiszedése A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére ![]() |
Szerző: | Robzi [ 2006 ápr. 25, 10:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
dukezoli írta: hát azért nem olyan vészes a kiszedése
A hengerhez és légszűrődobozhoz is gumi-flasnikkal csatlakozik és azért azok engednek annyit hogy ki tudjad fordítani a helyéről billincseket szerintem szed le egy az egyben ne csak meglazítsd ,csak útban lesznek, ha jól emlékszem a berúgókar felöli blokk szellöző tömlőt is érdemes lehúzni, ja és figyelj a szívató és a gázbowdenek kikötésére is miért akarod kiszedni? csak nem FCR megy a helyére ![]() 2 hete kiszedtem, kipucoltam csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni amúgy mindezt azért tettem, mert minimálisan rángat a motor, de nem tudom, h mitől: még a gyertyát akarom majd megnézni, meg a szűrőt kicserélni, de ezen kívül nincs ötletem, h mi lehet az oka nekem elég jelenleg ez a karbi, ezt sem tudom kimotorozni ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 ápr. 25, 21:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Robzi írta: 2 hete kiszedtem, kipucoltam
csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni Akkor hogyan pucoltad ki? ![]() |
Szerző: | Robzi [ 2006 ápr. 27, 14:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Robzi írta: 2 hete kiszedtem, kipucoltam csak azért kérdeztem, hogy hogyan kell kiszedni, hátha tud valaki egy gyorsabb módszert de sajna az úszóházat nem tudtam lecsavarozni, nagyon meghúzta azokat a csavarokat valaki, a csavart meg nem akartam kibarmolni Akkor hogyan pucoltad ki? ![]() csak a főfúvókát vettem ki, így csak félig van kipucolva |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |