KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 29, 17:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2 üteműt, vagy 4üteműt vegyek?
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 17:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Sziasztok! Nagyon teccik az oldal és szerintem eléggé barátságos is!!!
Lassan 2 éve motorozok egy 125-ös 4ütemű Hondával (150kg-os) amit inkább viszek terepre mint műútra. Én eléggé nagydarab vagyok (90kg, és 205cm) és szerintem nagyon gyenge nekem ez a motor. Szeretnék terepen maradni de néha ki kell mennem aszfaltra is. Most csinálom az A1-es jogsit, de ugyis nagyobb motrot akarok venni :D . Krosszpályán kipróbáltam egy Honda CRF 250 -et és szerintem még lehetne erősebb. Használt motrot nemakarok venni mert túl rizikós. Egy olyan motrot szeretnék venni ami nemtúl nehéz (125kg alatti) eléggé erős, de ne legyen nagyon drága.(max! 2.200.000Ft) Mivel a motor árát nem fogom tudni egyszerre kifizetni egyértelműen kölcsön lessz, ezért egyértelmű hogy olyan motrot kell vennem aminek a szervizelése nem csillagászati áron van, és hosszútávon bírja az igénybevételt.

Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 üteműt, vagy 4üteműt vegyek?
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 19:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Laca 13 írta:
Sziasztok! Nagyon teccik az oldal és szerintem eléggé barátságos is!!!
Lassan 2 éve motorozok egy 125-ös 4ütemű Hondával (150kg-os) amit inkább viszek terepre mint műútra. Én eléggé nagydarab vagyok (90kg, és 205cm) és szerintem nagyon gyenge nekem ez a motor. Szeretnék terepen maradni de néha ki kell mennem aszfaltra is. Most csinálom az A1-es jogsit, de ugyis nagyobb motrot akarok venni :D . Krosszpályán kipróbáltam egy Honda CRF 250 -et és szerintem még lehetne erősebb. Használt motrot nemakarok venni mert túl rizikós. Egy olyan motrot szeretnék venni ami nemtúl nehéz (125kg alatti) eléggé erős, de ne legyen nagyon drága.(max! 2.200.000Ft) Mivel a motor árát nem fogom tudni egyszerre kifizetni egyértelműen kölcsön lessz, ezért egyértelmű hogy olyan motrot kell vennem aminek a szervizelése nem csillagászati áron van, és hosszútávon bírja az igénybevételt.

Előre is köszönöm a segítséget!


Hali!

Én két verziót ajánlok:

KTM SXC 625 /Ez valamivel nehezebb, mint 125 kg, de a magasságod kompenzálja szvsz :lol: /

KTM EXC 400v.450v.525 /Ezek versenymotorok, magasabb karbantartási költségek, rövidebb szervízintervallum, de viszont 125 kg alatt. :lol: /

....szummaszummárum ha én te lennék akkor SXC, de én nem te vagyok így nem tudok helyetted dönteni.... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
hát a leírtak alapján én is 625SXC-t vennék
a KTM 2ütemű gépei egytől-egyig versenymotorok

_________________
Élsz vagy csak létezel?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára dukezoli 2006 ápr. 24, 21:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24, 21:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
ez az index-en is volt már téma néhányszor ezt találtam:
"EXC vs. SXC
azért azt még hozzá kell tenni hogy az EXC egy VERSENYENDURO! modell ennek megfelelő használatot és karbantartást igényelnek( ez saját tapasztalat:( ). Ezen motorok tervezésekor az elsődleges cél az volt hogy egy versenyt gond nélkül, maximális igénybevétel mellett meg lehessen nyerni. Ennek ára amit már Mic is írt pl: gyakori olajcsere, előírás szerint alkatrész csere akkor is ha látszólag nem szorul cserére stb
Az SXC egy jóval sokoldalúbb és hosszútávon megbízhatóbb HARDENDURO! Terepen tény és való hogy megszokást igényel a súlya( ez is saját tapasztalat), itt lényegesen jobb az EXC csekély tömege. Kevésbé kihegyezett,élreállított modell nem olyan mint az EXC.De nem is elsősorban versenyzésre tervezték ellenben ez nem azt jelenti hogy terepen nem lehet keményen használni szerintem amatőr szinte még versenyzésre is alkalmas. És az LC4-esek közül ez a keményebb gép, már csak a Keihin miatt is, bár terepen nem biztos hogy előny a hirtelen gázreakció, pl egy kezdő számára.
szerintem ha csak terep EXC, ha terep,túra esetleg SM akkor viszont SXC.
ez mind csak szvsz
"1,2,3 gázra kerék", hát ezt megcsinálja egy sima 640-es szerintem ehhez nem kell sem SXC de pláne nem egy EXC


@mic71
"Nekem EXC van. A súlya jóval kisebb, mint az LC4. Az SXC is könyebb az LC4-től, de ha jól tudom, már nem sokkal. Viszont erősebb és Keihin karbi van rajta gyárilag. Áttétel függő, hogy melyik fokozatban mennyire emeli az elejét. Ha hosszabb túrákat szeretnél menni, akkor talán az SXC jobb választás, mert szélesebb az ülés, mint EXC-n. Mindkettő üzemórás. Ha jól tudom, akkor az SXC-n ritkábban kell cserélni olajat, mint az EXC-n, ott 15üó. "

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség