KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

2 üteműt, vagy 4üteműt vegyek?
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=86
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Laca 13 [ 2006 ápr. 24, 17:57 ]
Hozzászólás témája:  2 üteműt, vagy 4üteműt vegyek?

Sziasztok! Nagyon teccik az oldal és szerintem eléggé barátságos is!!!
Lassan 2 éve motorozok egy 125-ös 4ütemű Hondával (150kg-os) amit inkább viszek terepre mint műútra. Én eléggé nagydarab vagyok (90kg, és 205cm) és szerintem nagyon gyenge nekem ez a motor. Szeretnék terepen maradni de néha ki kell mennem aszfaltra is. Most csinálom az A1-es jogsit, de ugyis nagyobb motrot akarok venni :D . Krosszpályán kipróbáltam egy Honda CRF 250 -et és szerintem még lehetne erősebb. Használt motrot nemakarok venni mert túl rizikós. Egy olyan motrot szeretnék venni ami nemtúl nehéz (125kg alatti) eléggé erős, de ne legyen nagyon drága.(max! 2.200.000Ft) Mivel a motor árát nem fogom tudni egyszerre kifizetni egyértelműen kölcsön lessz, ezért egyértelmű hogy olyan motrot kell vennem aminek a szervizelése nem csillagászati áron van, és hosszútávon bírja az igénybevételt.

Előre is köszönöm a segítséget!

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 24, 19:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 üteműt, vagy 4üteműt vegyek?

Laca 13 írta:
Sziasztok! Nagyon teccik az oldal és szerintem eléggé barátságos is!!!
Lassan 2 éve motorozok egy 125-ös 4ütemű Hondával (150kg-os) amit inkább viszek terepre mint műútra. Én eléggé nagydarab vagyok (90kg, és 205cm) és szerintem nagyon gyenge nekem ez a motor. Szeretnék terepen maradni de néha ki kell mennem aszfaltra is. Most csinálom az A1-es jogsit, de ugyis nagyobb motrot akarok venni :D . Krosszpályán kipróbáltam egy Honda CRF 250 -et és szerintem még lehetne erősebb. Használt motrot nemakarok venni mert túl rizikós. Egy olyan motrot szeretnék venni ami nemtúl nehéz (125kg alatti) eléggé erős, de ne legyen nagyon drága.(max! 2.200.000Ft) Mivel a motor árát nem fogom tudni egyszerre kifizetni egyértelműen kölcsön lessz, ezért egyértelmű hogy olyan motrot kell vennem aminek a szervizelése nem csillagászati áron van, és hosszútávon bírja az igénybevételt.

Előre is köszönöm a segítséget!


Hali!

Én két verziót ajánlok:

KTM SXC 625 /Ez valamivel nehezebb, mint 125 kg, de a magasságod kompenzálja szvsz :lol: /

KTM EXC 400v.450v.525 /Ezek versenymotorok, magasabb karbantartási költségek, rövidebb szervízintervallum, de viszont 125 kg alatt. :lol: /

....szummaszummárum ha én te lennék akkor SXC, de én nem te vagyok így nem tudok helyetted dönteni.... :wink:

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 24, 21:18 ]
Hozzászólás témája: 

hát a leírtak alapján én is 625SXC-t vennék
a KTM 2ütemű gépei egytől-egyig versenymotorok

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 24, 21:26 ]
Hozzászólás témája: 

ez az index-en is volt már téma néhányszor ezt találtam:
"EXC vs. SXC
azért azt még hozzá kell tenni hogy az EXC egy VERSENYENDURO! modell ennek megfelelő használatot és karbantartást igényelnek( ez saját tapasztalat:( ). Ezen motorok tervezésekor az elsődleges cél az volt hogy egy versenyt gond nélkül, maximális igénybevétel mellett meg lehessen nyerni. Ennek ára amit már Mic is írt pl: gyakori olajcsere, előírás szerint alkatrész csere akkor is ha látszólag nem szorul cserére stb
Az SXC egy jóval sokoldalúbb és hosszútávon megbízhatóbb HARDENDURO! Terepen tény és való hogy megszokást igényel a súlya( ez is saját tapasztalat), itt lényegesen jobb az EXC csekély tömege. Kevésbé kihegyezett,élreállított modell nem olyan mint az EXC.De nem is elsősorban versenyzésre tervezték ellenben ez nem azt jelenti hogy terepen nem lehet keményen használni szerintem amatőr szinte még versenyzésre is alkalmas. És az LC4-esek közül ez a keményebb gép, már csak a Keihin miatt is, bár terepen nem biztos hogy előny a hirtelen gázreakció, pl egy kezdő számára.
szerintem ha csak terep EXC, ha terep,túra esetleg SM akkor viszont SXC.
ez mind csak szvsz
"1,2,3 gázra kerék", hát ezt megcsinálja egy sima 640-es szerintem ehhez nem kell sem SXC de pláne nem egy EXC


@mic71
"Nekem EXC van. A súlya jóval kisebb, mint az LC4. Az SXC is könyebb az LC4-től, de ha jól tudom, már nem sokkal. Viszont erősebb és Keihin karbi van rajta gyárilag. Áttétel függő, hogy melyik fokozatban mennyire emeli az elejét. Ha hosszabb túrákat szeretnél menni, akkor talán az SXC jobb választás, mert szélesebb az ülés, mint EXC-n. Mindkettő üzemórás. Ha jól tudom, akkor az SXC-n ritkábban kell cserélni olajat, mint az EXC-n, ott 15üó. "

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/