KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 jún. 03, 16:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 0:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
Dani. én ha arról beszélek hogy nehéz egy motor(525exc) akkor azt nem arra értem ,hogy kigurulsz egy bányába és egyszer kétszer lecibálod valahol. hanem arról amikor egésznap ezt csinálod.... emelgeted rángatod stb...és nem csak akkor nehéz amikor emelgetni kell...hanem menet közben is... kanyarban stb... pl. ráülsz 525 után egy 125 vagy 250 sx re és lám olyan érzésed van mintha kisbiciklin ülnél.


Ha egész nap motoroztam, akkor a végére az EXC-t (125) is nehéznek éreztem :D

Gabesz írta:
se gyenge nem vagyok sem erős. ott ahol én egyedül átemelem az 525 öst ott a barátaim összevárják egymást és ketten hárman emelgetik át a motorjaikat és nem értik ,hogy én itt hogy mentem át egyedül...:) és azt is szó szerint értem ,hogy a hátamon is viszem a motort így nekem számít az a + 20-25 kiló! próbáld felemelni az SC det és vigyed pár métert..aztán ugyanezt egy kis kétüteművel és beugrik miről csipogok. de mindenki maga érzi.


Ez a felemelgetős-odébbvivős példa nem túl jó, mivel egyiket se tudom felemelni (64 kg vagyok)! :D De amennyire a mindennapokban szükség van rá (hátulját odébbtenni pártíz centit stb.) annyira az SC-t is meg tudom emelni (inkább azzal van a gondom, hogy csak magasan tudom megfogni és úgy még nehezebb emelni). Mondjuk az tény, hogy álló helyben manőverezés közben sokkal (nagyon sokkal) nehezebbnek tűnik az EXC-nél. Vagy ha a lábamra dől (ugye Gery? :lol: )...
Viszont simán el tudok vele menni egy 1600 km-es, ötnapos túrára. Nekem ez is szempont (t.i. az egyetlen közlekedési eszközöm) - de ez itt már nagyon OFF.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 0:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Dani, Gabesznál a pont. Mikor felültem Gery 125SX-ére, többször lenéztem, hogy van-e valami alattam:) Az tény, hogy nem nehéz az 525EXC, de egy 2T jóval könnyebb és könyebben irányítható. Aki egész nap szaggat, annak sokat számít. Iván is ezért cserélt.


Biztos én vagyok a béna, de nekem ez nem tűnt fel.
Mondjuk az is igaz, hogy a két motor próbája között eltelt jópár hét, lehet, ha egyiket a másik után ülöm meg, észreveszem...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 9:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hali!
Hát aza felújítás nekem is bassza kicsit a csőröm, de ha cserélték akkor gyakorlatilag új, azt meg hogy versenyeztek e vele a hátsó teló rúgóján meg lehet látni mert akkkor nincs rajta egy gramm festék se.
De lehet várok másik exc-re inkább, meg el se adtam még a suzu-t. Ha valaki tud érdeklődőt akkor szóljon, ez egy K5-ös SM.
Na kösz mindent megint.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 9:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Bugic Miért cseréltek volna hengert? Minden 525 EXC ilyen.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 9:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amúgy a srác írtam már mit írt:
Szia!Fotókat nem tudok küldeni,mert a motor Cegléden van a Fanatic motor KFT.-nél/ez egy hivatalos KTM,Aprillia márkaszalon,márkaszervíz./ Itt szervizeltem,gyári ktm alkatrészekkel,ktm olaj,szűrő stb.Nem tudom mennyire ismered az EXC-szériát,de mivel ez egy versenyendúró /nem utcai túrázós stb./ ennél a szakkönyv 120 üzemóránál kell dugót,gyűrűt,csapszeget stb cserélni,de én 80 üo.-nál kicseréltem.Km Kb.3500. van benne,120 üo.-val. A motor nem versenyzett,rendkívülien megkímélt,javaslom,hogy kérj infót a szalontól is! a számuk :06-20-478-9910.Ja és rendszámos,Magyarországi,hitelezhatő.Az ár viszont pont az állapota miatt Fix

De alkudtam belőle 50ezret. Szal?

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 11:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Helló Fox & mindenki.

Nem tudom Bugic mester miből állapította meg ,hogy azon a motoron hengert cseréltek... más színű akét alumínium,de az teljesen normális.mivel más a felületi minőség. ha rámégy egy kicsit agresszívebb tisztítószerrel mindjárt szembetűnőbb a különbség. nagyon szépen le lehet tisztítani a hengert,mintha nova új lenne.
szerintem szép állapotú a motor és ha valóban dugót is cseréltek benne akkor annak is csak örülnöd kéne,hiszen új alkatrész van benne amit neked már nem kell megvenned drága pénzért. látszik hogy kicsit megkoptatta már a gumi a kipuff .belső oldalát.ez majd minden 450-525 nek tulajdonsága.már újonnan elkezdi csiszolni.ne törődj vele.

szerintem ér annyit az biztos. viszont a www.ebay.de -n találsz egy 2004 karcmentes exc-t! 3000 euro. nova új. nézzél körül.2-3 éves motorok már mind hasonló állapotúak,vagy inkább rosszabb. egy 120 üo. motor szerintem még újnak mondható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 11:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Fox írta:
Amúgy a srác írtam már mit írt:
Szia!Fotókat nem tudok küldeni,mert a motor Cegléden van a Fanatic motor KFT.-nél/ez egy hivatalos KTM,Aprillia márkaszalon,márkaszervíz./ Itt szervizeltem,gyári ktm alkatrészekkel,ktm olaj,szűrő stb.Nem tudom mennyire ismered az EXC-szériát,de mivel ez egy versenyendúró /nem utcai túrázós stb./ ennél a szakkönyv 120 üzemóránál kell dugót,gyűrűt,csapszeget stb cserélni,de én 80 üo.-nál kicseréltem.Km Kb.3500. van benne,120 üo.-val. A motor nem versenyzett,rendkívülien megkímélt,javaslom,hogy kérj infót a szalontól is! a számuk :06-20-478-9910.Ja és rendszámos,Magyarországi,hitelezhatő.Az ár viszont pont az állapota miatt Fix

De alkudtam belőle 50ezret. Szal?

:idea:


Nem tűnik ez annyira hihetetlennek! Ki lehet fogni ilyeneket.
Vannak ilyen hóbortos emberek, akiktől érdemes ilyen dolgokat megvenni!
Én magam is ilyen idióta vagyok, még az első mobilomnak is őrzöm a dobozát, meg sorolhatnám még vég nélkül az ilyen dolgaimat.
A DukeZoliék is ilyenek, a Mic is ilyen őrült, és még szerintem nagyon sokan.
Mindig mindent megadunk maximálisan az autónak, motornak, sőt néha még többet is mint kellene!
Persze nem mindenki ilyen piperkőc, sokan vannak azért "hanyag, igénytelen barmok"!
Ha továbbra is bizalmatlan vagy a dologban, akkor gyűjts még egy kis pénzt, és ki kell egyet tolni a szalonból,
ami nem jelenti azt, hogy azzal nem járhatsz pórul!
Persze nem szeretnék a te pénzeddel játszani!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 11:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nézegettem az ebay-t de is sprkhe kájn dojcs szal nem naon megy :D

Szab! Én is így vagyok amúgy hogy hamár megvettem inkább nem hajtom úgy mer vmér sajnálom. Igaz én a régi dolgok papírjait halomrahányom 3évente a kazánban :?
Erre felénk amúgy ha így poénból cserélgetnek aszongyák sok az ideje meg mégtöbb a péze. De az azért jó mert nem kell neki annyira a lé. Tán.
Nekem meg sajna nincs annyi lém hogy újat vegyek...Eztis csak nyekeregve tom majd fenntartani. De bánja a bokám, eccer élünk, akkor se igen túl soká.
:roll:
Mellesleg ez: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024
E sem rossz csak nemtom megvenni az sm szettet is, de ha le lehet beszélni hogy előbb csak E aztán ha lesz $ akkor az SM-t is.
Plíz gád pimm máj old rájd to éj nyú!

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 14:03 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem amaz ezerszer jobb. aza matrica nem ér 300000 a tankon:)

www.ebay.de majd klikk auto-motorad klikk motorad kitölteni az ablakokat. ktm márka 2004 évj. 250 500 ccm . keresés. beadja az exc t!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 14:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Köszke!

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 12:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Hát akkor ez bukta gyerekek!Én mocimnak tök olyan szinü hengere volt mint a blokk.És ilyen a bratyó 400exc-je.Lehet hogy a 450 meg az525 ilyen.De ha nem akkor tévedtem ezer bocs. 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 12:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Sziasztok. 450 exc - hez keresek erősebb hátsó rugót az alap gyárinál, mert nagyon összeül minden ugratásnál.Vagy ha van valami ötlet, azt is megköszönöm.Azt mondták a kollégák, hogy az a rugó amivel a gyárban szerelik, kb. 75 kg súlyú népekre van optimalizálva, én meg egy húszassal vastagabb vónék.A gép 2005 -ös, ha számít.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 13:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Amit én tudok:
Ha a rúgóstagon lévő imbusszal rögzített nagy kónuszt elkezded tekerni lefelé (azaz a rúgót összébb nyomod) akkor a rugózás fog feszülni. Keményebb lesz, és ha szerencséd van átszelepelés nélkül be tudod állítani a visszacsillapítást is.
Hameg 130 kiló vagy akkor sokba fog kerülni

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 17:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
zsore írta:
Sziasztok. 450 exc - hez keresek erősebb hátsó rugót az alap gyárinál, mert nagyon összeül minden ugratásnál.Vagy ha van valami ötlet, azt is megköszönöm.Azt mondták a kollégák, hogy az a rugó amivel a gyárban szerelik, kb. 75 kg súlyú népekre van optimalizálva, én meg egy húszassal vastagabb vónék.A gép 2005 -ös, ha számít.


Hali!

Ha jól tudom háromféle hátsó rugó létezik. A gyári a közepes, van nála lágyabb és keményebb. De ebben nem vagyok biztos, mic majd megmondja a frankót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 19:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Én is így tudom!
Elsőbe is ugyanez...

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 20:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi, de melyik az okosabb dolog.Cserélni, vagy megpróbálni állítgatni ?
Mibe fájhat egy rugó?Gondolom nem egy rugóba? 1ébként 92kg és 95kg között mozgolódok, étvágy és mozgás függvényében.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 20:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hát én azért megpróbálnám mert ha nem jó vissza lehet csavargatni meg kattingatni.
Ezért jó széria 72-75 kg-nak lenni :D
Próbáld meg ha értessz kicsit hozzá.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 22:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Szerintem a legokosabb azlenne hogy Go szervíz, és megkérni egy srácot hogy segítsen! Nekem is ennyi volt! Súlyom és magasságom az van :P , a hátsó rugóstagon (hátsókeréknél és sárvédőnél mérve) 10cm-t tekertek, míg az első futóművet crosspályán állítgattam. Nekem összejött, akkor nekedis összefog! Jó mókát hozzá!!!(ja ha rugóstagot kiakarod cserélni akkormeg jó mélyen nyúlj a csikkzsebbe!!!)

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 22:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Zsore.keress rá! racetec amcsi rugók. csak rugót ill.szelepeket gyárt. annó a drz-m hez hozott haverom . 20 ezerért két első rugót!más volt a menetemelkedése és az anyaga is mint a gyári. klasszisokkal jobb lett csak a rugók kicserélésével! madeinhungary@yahoo.com ez az emberke ad infót árakat és behozza rövid határidővel neked az usából. ott kapható. ha ez nem elég szelepeket is cserélhetsz,de elég lesz hidd el.és nem kell vagyonokat költeni. ezenkívül még az olaj keménységgel is módosíthatsz,de azt attól kérdezd aki ért is hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 23:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nem is drága...
De amúgy 95kilohoz más is be tudja lőnni a sajátját.
A rugó viszont hasznos cucc.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 10:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Sziasztok. 450 exc - hez keresek erősebb hátsó rugót az alap gyárinál, mert nagyon összeül minden ugratásnál.Vagy ha van valami ötlet, azt is megköszönöm.Azt mondták a kollégák, hogy az a rugó amivel a gyárban szerelik, kb. 75 kg súlyú népekre van optimalizálva, én meg egy húszassal vastagabb vónék.A gép 2005 -ös, ha számít.


Zsore, lehet kapni csak rugót hátulra, én is vettem. A gyári rugón van egy szám a rugóra szitázva. Ha jól emlékszem 80/250 a gyári. Ha felhívsz egy KTM kereskedőt (pl Ócsa) ott megmondják, hogy a te súlyodhoz milyen kell. Ha jól emlékszem az ára 2xezer volt. Ja, minél nagyobb az első szám, annál keményebb a rugó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 12:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Egykis helpet kérnék tőletek.
Van két 525 ktm! Az EXC és az XC. Mi a külömbség?? én annyit vettem észre hogy az XC-nek nagyobb a tankja, és másabb a matricája...
Ti mit tudtok róla??

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 12:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Laca 13 írta:
Egykis helpet kérnék tőletek.
Van két 525 ktm! Az EXC és az XC. Mi a külömbség?? én annyit vettem észre hogy az XC-nek nagyobb a tankja, és másabb a matricája...
Ti mit tudtok róla??


Pontosan KTM 525 XC Desert Racing, ebből gondolom sejthető, hogy ez az EXC rally stílusú, az endurónál hosszabb távú versenyekre felkészített változata. De majd az okosak megmondják a frankót... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 13:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
faki írta:
Laca 13 írta:
Egykis helpet kérnék tőletek.
Van két 525 ktm! Az EXC és az XC. Mi a külömbség?? én annyit vettem észre hogy az XC-nek nagyobb a tankja, és másabb a matricája...
Ti mit tudtok róla??


Pontosan KTM 525 XC Desert Racing, ebből gondolom sejthető, hogy ez az EXC rally stílusú, az endurónál hosszabb távú versenyekre felkészített változata. De majd az okosak megmondják a frankót... :)


A képekből arra következtetnék hogy a hűtőidom van egybe a tankal, és ígyfér bele több cumó... Viszont egy sziklásabb területen az esés kicsit másabb kellemetlenségekbe torkollhat mint a "sima" változatnál.

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 14:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Mindenkinek köszi a segítséget ! Az XC EXC témához annyit, hogy én is összeolvastam mindenfélét az XC - ről, mert marhára tetszett, és az általad felsorolt két dolgon kívül állítólag tökéletes az egyezés az EXC - vel. Tehát az irodalom szerint a különbség mindösszesen a tank és matrica..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 18:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Laca 13 írta:
faki írta:
Laca 13 írta:
Egykis helpet kérnék tőletek.
Van két 525 ktm! Az EXC és az XC. Mi a külömbség?? én annyit vettem észre hogy az XC-nek nagyobb a tankja, és másabb a matricája...
Ti mit tudtok róla??


Pontosan KTM 525 XC Desert Racing, ebből gondolom sejthető, hogy ez az EXC rally stílusú, az endurónál hosszabb távú versenyekre felkészített változata. De majd az okosak megmondják a frankót... :)


A képekből arra következtetnék hogy a hűtőidom van egybe a tankal, és ígyfér bele több cumó... Viszont egy sziklásabb területen az esés kicsit másabb kellemetlenségekbe torkollhat mint a "sima" változatnál.


Az biztos, hogy az XC-nek 13 literes a tankja, ma fogdostam meg egy ilyent.
Hát elég masszívnak tűnik, szerintem nagyon nagy perec kell a roncsolodásához.
Esetleg a betonon való csúszás okozhat nagyobb bajt, a nem szilárd burkolat szerintem nem okoz jelentős elváltozásokat benne!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 18:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Az biztos, hogy az XC-nek 13 literes a tankja, ma fogdostam meg egy ilyent.
Hát elég masszívnak tűnik, szerintem nagyon nagy perec kell a roncsolodásához.
Esetleg a betonon való csúszás okozhat nagyobb bajt, a nem szilárd burkolat szerintem nem okoz jelentős elváltozásokat benne!


Kell rá valami koptatót gyártatni.
Keresztfateromék pl. jó pénzért biztos vállalják! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gencsydani 2007 jan. 22, 19:08-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 22, 19:03 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Lackó. valóban ugyanaz mint az exc. nagy tankal. ez az mxc változat.

Viszont! 2006 ban kifejlesztettek az amcsi piacra egy spec ..cross country verziót az exc ből! 450,525, 4t ill 250,300 2t modellekre. gykorlatilag sx motor,41 karbi, sx futómű, nincsenek lámpák, ugyanakkor önindítót kapott ,exc tankot,sztendert, és 6 os váltót! szerintem ideális megoldás!! ezen új modellek neve a 4 t esetében nem exc ,nem sx, hanem XC a kétüteműnél meg XCW . azóta bekerült az európai piacra is ,több német kereskedő oldalán már található belőlle. és ezek nem azonosak az újblokkos verzióval (2007mod.) elfogadnék egy ilyet 300 kétüteműben:) perfect!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 28, 21:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Sziasztok!

Lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni, de még eddig soha nem mentem SM-val. Most vettem a 450exc-be egy sm kereket és nagyon meglepődtem, hogy a szűk fordulóban annyira aláfordul az eleje, hogy rendesen ellent kell tartani a kormányra. Igaz csak 5 percet mentem mert lefagytam róla, de ez nagyon feltűnt nekem. Ez így normális vagy lehet valamit pöckölgetni rajta?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 0:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mocsi írta:
Sziasztok!

Lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni, de még eddig soha nem mentem SM-val. Most vettem a 450exc-be egy sm kereket és nagyon meglepődtem, hogy a szűk fordulóban annyira aláfordul az eleje, hogy rendesen ellent kell tartani a kormányra. Igaz csak 5 percet mentem mert lefagytam róla, de ez nagyon feltűnt nekem. Ez így normális vagy lehet valamit pöckölgetni rajta?


A rugózáson nem árt állítgatni /keményíteni/, de alapvetően ilyen fog maradni.
Egyébként a tavaszi átszerelésnél az első 1-2 nap én se nagyon szoktam tudni kanyarodni :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 11:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az az aláfordulás a fejcsőszög miatt van, mert ugye az enduro mégsem igazi supermoto. Egyébként meg ha feszítesz a berugózáson a visszacsillapítást meg gyárinak hagyod akkor köbö jó lesz. Aza lényeg hogy 120nál a göröngyökön ne pattogjon el kanyarban az orra se meg a segge se. Ha ez így van állíts soft irányba a visszacsillapítást amíg jó nem lesz.
Az elpattogást kell megelőzni mert az öl meg :D

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 12:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Köszi az infót!

Gondoltam, hogy nekem kell megszokni ezt a túlkormányzottságot.
Viszont az első gumi nemsokára cserés, lehet, hogy veszekrá újat.
Esetleg a gumi mérete, profilja hatással lehet a túlkormányzottságra, milyet vegyek rája? Ja a mostani gumi érdekesen hegyesre van kopva, nem láttam még ilyet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 13:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mocsi írta:
Köszi az infót!

Gondoltam, hogy nekem kell megszokni ezt a túlkormányzottságot.
Viszont az első gumi nemsokára cserés, lehet, hogy veszekrá újat.
Esetleg a gumi mérete, profilja hatással lehet a túlkormányzottságra, milyet vegyek rája? Ja a mostani gumi érdekesen hegyesre van kopva, nem láttam még ilyet.


Szerintem mindenképp valami nagyon puha keveréket tegyél az elejére, akár esőgumi is lehet, azzal utcán biztosan mindig lesz tapadásod.
Gumiméret a gyári, 120/70. A nagyon hegyes profil okozhat "ideges" érzést, új gumival valszeg jobb lesz valamivel.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 13:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
gencsydani írta:
mocsi írta:
Köszi az infót!

Gondoltam, hogy nekem kell megszokni ezt a túlkormányzottságot.
Viszont az első gumi nemsokára cserés, lehet, hogy veszekrá újat.
Esetleg a gumi mérete, profilja hatással lehet a túlkormányzottságra, milyet vegyek rája? Ja a mostani gumi érdekesen hegyesre van kopva, nem láttam még ilyet.


Szerintem mindenképp valami nagyon puha keveréket tegyél az elejére, akár esőgumi is lehet, azzal utcán biztosan mindig lesz tapadásod.
Gumiméret a gyári, 120/70. A nagyon hegyes profil okozhat "ideges" érzést, új gumival valszeg jobb lesz valamivel.



Kösz Dani!

Hátul egy AVON AZARO sport valami van, újnak nézem. Akkor lehet, hogy megveszem annak a típusnak a párját előre. Mert azt olvastam, hogy az azonos tipusoknál mindíg az első gumi a puhább, hogy az tapadjon jobban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 14:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mocsi írta:
gencsydani írta:
mocsi írta:
Köszi az infót!

Gondoltam, hogy nekem kell megszokni ezt a túlkormányzottságot.
Viszont az első gumi nemsokára cserés, lehet, hogy veszekrá újat.
Esetleg a gumi mérete, profilja hatással lehet a túlkormányzottságra, milyet vegyek rája? Ja a mostani gumi érdekesen hegyesre van kopva, nem láttam még ilyet.


Szerintem mindenképp valami nagyon puha keveréket tegyél az elejére, akár esőgumi is lehet, azzal utcán biztosan mindig lesz tapadásod.
Gumiméret a gyári, 120/70. A nagyon hegyes profil okozhat "ideges" érzést, új gumival valszeg jobb lesz valamivel.



Kösz Dani!

Hátul egy AVON AZARO sport valami van, újnak nézem. Akkor lehet, hogy megveszem annak a típusnak a párját előre. Mert azt olvastam, hogy az azonos tipusoknál mindíg az első gumi a puhább, hogy az tapadjon jobban.


Nincs mit!
Amúgy az Avon esőgumija többeknek (dh, KoPé) is bevált előre, szal megpróbálhatod esetleg azt is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 10:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Személyes tapasztalatom szerint a legjobb első gumi a Dunlop Sportmaxx D208 sm F Az még sose hagyott ott pedig pörkölöm neki. Nem kopik túl gyorsan se és ha 5foknál melegebb van úgy tapad mint az álom.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 14:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Fox írta:
Személyes tapasztalatom szerint a legjobb első gumi a Dunlop Sportmaxx D208 sm F Az még sose hagyott ott pedig pörkölöm neki. Nem kopik túl gyorsan se és ha 5foknál melegebb van úgy tapad mint az álom.

:idea:


Hello Fox!

Mennyi ez a dunlop és hol veszed, amivel nem Fox talajt? :lol:

Avon azaro 28 papír de csak Budakeszin
Pirelli dragon 19


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 16:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 24, 11:58
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Bp
[quote="Gabesz"]Lackó. valóban ugyanaz mint az exc. nagy tankal. ez az mxc változat.
megoldás!! ezen új modellek neve a 4 t esetében nem exc ,nem sx, hanem XC a kétüteműnél meg XCW


Az amerikai piacra, az ottani igenyeknek megfeleloen alakitottak ki az XC sorozatot, ami igazabol feluton van az SX es az EXC kozott. Mivel ott nagy hagyomanyai vannak a sivatagi versenyzesnek, mar regen is voltak erre a celra gyartott ktmek- nagy tank hosszu attetel. Persze van ott is enduro versenyzes, de nem olyan jelentos mint europaban. Sokkal erosebb viszont a Cross Country,>>> XC< ami rovidebb palyan zajlik, nincs benne kozut(nem kell lampa, forgalmi), van viszont nehez enduros terep, krosszpalyaval. Erre a celra hoztak ki az XC-t. SX futomu, az EXC-nel szukebb valto, de rovidebb egyesel mint az SX-en, nincs lampa, de van a generatorban tekercs a vilagitas reszere. Kicsivel nagyobb a tankjuk is, 8.5 helyett 10L, kb. A 4T XC-k oninditosak, ami az SX-nel hianyzik.

Az XC-W az amcsi piacra szant lampa nelkuli EXC, ugyanazzal motorral, futomuvel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 17:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
mocsi írta:
Fox írta:
Személyes tapasztalatom szerint a legjobb első gumi a Dunlop Sportmaxx D208 sm F Az még sose hagyott ott pedig pörkölöm neki. Nem kopik túl gyorsan se és ha 5foknál melegebb van úgy tapad mint az álom.

:idea:


Hello Fox!

Mennyi ez a dunlop és hol veszed, amivel nem Fox talajt? :lol:

Avon azaro 28 papír de csak Budakeszin
Pirelli dragon 19


Nos hogy hol lehet kapni abban talán a net tud segíteni, de a Dunlop gyakori márka. Az ára elég húzós asszem 35körül van de nekem eddig 12ezret ment hiba és gond nélkül supermotón. Még köbö 40%os. Szal zsír.
Mert ezzel ellentétben a Pirelli Diavolo ami ettől ha lehet még jobb gumi tapasztalatom szerint, de árba az nemtom mennyi tán 30körül és gyorsan kopik mint a dög. Viszont a vizet nem szereti annyira mint a D208.

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 18:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mocsi írta:
Fox írta:
Személyes tapasztalatom szerint a legjobb első gumi a Dunlop Sportmaxx D208 sm F Az még sose hagyott ott pedig pörkölöm neki. Nem kopik túl gyorsan se és ha 5foknál melegebb van úgy tapad mint az álom.

:idea:


Hello Fox!

Mennyi ez a dunlop és hol veszed, amivel nem Fox talajt? :lol:

Avon azaro 28 papír de csak Budakeszin
Pirelli dragon 19


Milyen P. Dragon kerül 19-be?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 21:53 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Budakeszin merre kell keresni azt a gumit?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 22:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
TOM írta:
Budakeszin merre kell keresni azt a gumit?


AUTO-PLUS TYRES Kft. H - 2092 Budakeszi, Vincellér utca 2. Telefon: +36 23 452-153, +36 23 452-159 Fax: +36 23 535-142 E-mail: info@avontyres.hu.

Beszéltem velük telón, egy darab van nekik raktáron, 28 péz, 120/70 AV45-ST. Olvastam a neten egy tesztet róla, agyon dícsérték. Itt a helyi dealer 45-öt mondott rá -20% az ugyi 36 péz. Ezért hívtam fel őket mert ismerem a dealert és egy nagy sóher. Erre ök kimondták a 28-at.
A pirelli dragon mtr 210 et lehet elírtam mert már gumikkal meg tapadással meg árakkal álmodok, oszt még kanyarodni sem tudok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31, 10:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hehe! :D
Ez jó! :P

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 8:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nem teljesen idetartozik, de talán mégis.

Ha az emberke akar venni egy db 2ütemű EXC-t (200/250) akkor évjáratban van valami legöregebb, ami alá nem szabad menni, mert ami az előtt készült az csak kapálni jó?

Nem kell megijedni, még mindig nincs pénzem, csak foglalkoztat a dolog :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 9:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
xerxesz írta:
Nem teljesen idetartozik, de talán mégis.

Ha az emberke akar venni egy db 2ütemű EXC-t (200/250) akkor évjáratban van valami legöregebb, ami alá nem szabad menni, mert ami az előtt készült az csak kapálni jó?

Nem kell megijedni, még mindig nincs pénzem, csak foglalkoztat a dolog :D

Bejon a 2 utem? Jol nyomod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 10:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
Nem teljesen idetartozik, de talán mégis.

Ha az emberke akar venni egy db 2ütemű EXC-t (200/250) akkor évjáratban van valami legöregebb, ami alá nem szabad menni, mert ami az előtt készült az csak kapálni jó?

Nem kell megijedni, még mindig nincs pénzem, csak foglalkoztat a dolog :D


Régebben Stunt mintha '98-at mondott volna egyszer, bár ez szerintem csak a 125/200-ra igaz, a 250/300/360-ban már régebb óta ugyanaz a blokk van. Futóművet meg egy ilyen idős motoron úgyis fel kell újítani/személyre szabni.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 11:21 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
nilrem írta:
Bejon a 2 utem? Jol nyomod!


Részigazság. Már korábban itt valahol kifejtettem. Azt a kevés időt, amit motorozással töltök szeretném minél élvezetesebben, tanulságosabban eltölteni. Hozzám perpill közelebb áll a 4 ütem, tehát ha sok új tapasztalatra vágyom, akkor 2 ütemet kell venni. Ezt kb. már 7-8 hónapja eldöntöttem, azóta nézelődök.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: EXC, mikortól??
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 11:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Régebben Stunt mintha '98-at mondott volna egyszer, bár ez szerintem csak a 125/200-ra igaz, a 250/300/360-ban már régebb óta ugyanaz a blokk van. Futóművet meg egy ilyen idős motoron úgyis fel kell újítani/személyre szabni.


Ezexerint a 200 inkább a 125-höz hasonlít, mint a 250-hez? Máshol is láttam már, hogy így említik együtt (125/200), fura is volt.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 14:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 24, 11:58
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Bp
A 200-as egy 125-ös, nagyobb hengerrel és más kipufogóval, de egyébként ugyanaz a váz, meg a blokk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 14, 16:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
szvsz a 200-as egy átmeneti motor. láttam párat (2 db) itthoni endurocross és cross versenyen is indulni. én még soha nem próbáltam,de a 125-höz képest biztos nyomatékosabb, viszont 75 ccm nem váltja meg a világot, ebben biztos vagyok. Természetesen Te veszed a motort, de szerintem próbálj ki egy 125-öst, 200-ast és egy 250-est, innentől kezdve már lesz kiindulási alapod... de ha főleg endurozni akarsz, akkor min. 250 2T, 450 4T....persze ez függ a tudásodtól és a súlyodtól!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség