KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

KTM EXC tapasztalatok...
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=89
Oldal: 1 / 42

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 29, 13:26 ]
Hozzászólás témája:  KTM EXC tapasztalatok...

Hali Mindenki!

Tegnap óta Dukezoli jóvoltából én is boldog exc 450 tulaj lettem.
Túl sok tapasztalatot eddig nem szereztem, valamiféle aszfalt összehasonlítást az LC4-gyel viszont igen.
A motoron első blikkre észrevehető a közvetlen felfüggesztés, nem olyan komfortos mint az LC4 hintázása. Ha valaki aszfalthasználatra szeretne EXC-t, az felejtse el, hacsak nem mazochista... :lol:
LC4 után iszonytosan szokatlan a szűk motor, mintha nem lenne a lábam között semmi :wink: , ezért az irányítás megszokást igényel, ugyanúgy mint a kőkemény 3cm széles ülés. A kb 200 km-es út harmadát állva, harmadát az "utasülésen", és harmadát rendes pozícióban töltöttem.
A gázreakció összehasonlíthatatlan a Mikunival. Az áttételt most nem vágom, hogy milyen van rajta, de 100 alatt nem lehet 6-ost kapcsolni.
Mikor felhajtottam a sisakplexit menet közben, a szokásos "szögesdoboz rázás" hangeffektus ütötte meg a fülemet, ha valaki még életében nem ült KTM-en, az azonnal a sárga angyalt hívta volna.
Összességében erre számítottam, Mic topiktárs jóvoltából volt alkalmam már az EXC-t kipróbálni.
A rendeltetési helyén még nem használtam, majd jönnek onnan is tapasztalatok.....
Hirtelen ennyi, ha még valami eszembe jut, akkor még majd írok....

Képek:http://kep.tar.hu/dukezoli/50250852#2

Szerző:  xerxesza [ 2006 ápr. 29, 14:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC tapasztalatok...

kope68 írta:
Tegnap óta Dukezoli jóvoltából én is boldog exc 450 tulaj lettem.


Akkor most neked nagyon jó??? :D

A kutyát is elhoztad?

Szerző:  mic71 [ 2006 ápr. 29, 15:06 ]
Hozzászólás témája: 

kope, a gyári a 15:45. Ott 110nél szoktam kapcsolni a 6.-at. Javaslom a 14:48 vagy a 13:48-at. Én az előbbivel megyek. Page-t érdemes megkérdezni mivel járt terepen.

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 29, 15:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC tapasztalatok...

A kutyát is elhoztad?

úgy beszéltük meg, ha beletudja gyömöszölni a hátizsákjába akkor viheti a macit is :twisted:

Szerző:  gencsydani [ 2006 ápr. 29, 20:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC tapasztalatok...

dukezoli írta:
A kutyát is elhoztad?

úgy beszéltük meg, ha beletudja gyömöszölni a hátizsákjába akkor viheti a macit is :twisted:


És bele tudta? :D

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 29, 20:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC tapasztalatok...

gencsydani írta:
dukezoli írta:
A kutyát is elhoztad?

úgy beszéltük meg, ha beletudja gyömöszölni a hátizsákjába akkor viheti a macit is :twisted:


És bele tudta? :D


Férfiasan megküzdöttek, de a ahogy kope is írta: mintha nem lenne a lábam között semmi :wink: .....
tehát a maci maradt :D :D

Szerző:  gencsydani [ 2006 ápr. 29, 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM EXC tapasztalatok...

dukezoli írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
A kutyát is elhoztad?

úgy beszéltük meg, ha beletudja gyömöszölni a hátizsákjába akkor viheti a macit is :twisted:


És bele tudta? :D


Férfiasan megküzdöttek, de a ahogy kope is írta: mintha nem lenne a lábam között semmi :wink: .....
tehát a maci maradt :D :D


:lol: :lol: :lol:

Szerző:  mic71 [ 2006 ápr. 29, 21:00 ]
Hozzászólás témája: 

Hmmm...nagyon hallgat kope. Talán ketté vágta az ülés? :twisted:

Szerző:  gencsydani [ 2006 ápr. 29, 21:04 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Hmmm...nagyon hallgat kope. Talán ketté vágta az ülés? :twisted:


Még az is lehet! :D
De így legalább megoldaná az örök problémát, nevezetesen, hogy egyszerre nem lehet két helyen! :lol: :lol:

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 29, 22:48 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Hmmm...nagyon hallgat kope. Talán ketté vágta az ülés? :twisted:


Mivel itt ma is monszuneső folyt egész nap, lemostam, meg eszedtem a fölöslegesnek vélt cuccokat, meg nézegettem, mert széééééééép... :lol: :lol: :lol:

A gumit viszont frankón sikerült hazavágnom, összevissza törtek a bütykök, pegig esküszöm végig aquaplaning-on jöttem. :lol:
Mindegy, Veszprém után jön rá a jó öreg Mitas C!

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 29, 22:52 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
kope, a gyári a 15:45. Ott 110nél szoktam kapcsolni a 6.-at. Javaslom a 14:48 vagy a 13:48-at. Én az előbbivel megyek. Page-t érdemes megkérdezni mivel járt terepen.


Megnéztem, 14-45-ös áttétel van rajta.
Van plusszba egy 13-as és egy 15-ös kislánckerék.
Mic azt a asszem Sommeres áttételtáblázatot el lehet érni valahol még?
Ha felrakom a 13-ast, nem jön létre vajon a "sokszög effek" ?

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 29, 22:56 ]
Hozzászólás témája: 

van még két hátsó lánckerék is, az egyik 50 a másik asszem 48, majd küldöm Mic-kel
a gumi várható volt sajna, figyi mit szedtél le a tükrön kívül?

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 29, 22:59 ]
Hozzászólás témája: 

A tükröt még nem... :lol:

A tanvédő karbonmatricát, a rugóstagvédő karbonkúpot, a kipuvédő műanyagot, ezek nélkül könnyebb lesz a sárból kipucerálni.
A tankvédő karbonmatrica meg nekem nem jött be, de ízlések és pofonok.
Holnap csinálok képeket.
...ja és felkerültek a szokásos helyekre a klubmatricák... :lol:

A lánckerekeket megköszönném....

Szerző:  faki [ 2006 ápr. 30, 10:14 ]
Hozzászólás témája: 

Gratula a motorhoz! Ha valaki tudna hasonló, max. 2-3 éves 450-et megbízható forrásból, ne kíméljen! Egy barátom keres ilyet.

A kutyaelvitelt meg lehetett volna oldani máshogyan is: video :twisted:

Szerző:  mic71 [ 2006 ápr. 30, 10:30 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
mic71 írta:
kope, a gyári a 15:45. Ott 110nél szoktam kapcsolni a 6.-at. Javaslom a 14:48 vagy a 13:48-at. Én az előbbivel megyek. Page-t érdemes megkérdezni mivel járt terepen.


Megnéztem, 14-45-ös áttétel van rajta.
Van plusszba egy 13-as és egy 15-ös kislánckerék.
Mic azt a asszem Sommeres áttételtáblázatot el lehet érni valahol még?
Ha felrakom a 13-ast, nem jön létre vajon a "sokszög effek" ?



A 13-ast simán felteheted. De ha nem sűrgős, akkor én az 50-est tenném hátra. A kipuffvédőt nem szedném le a helyedben, mert nekem a nadrágom odaégett az elején. (Én a dob előtti csővédőre gondolok)

Szerző:  mic71 [ 2006 ápr. 30, 10:32 ]
Hozzászólás témája: 

Megnéztem gyorsan a képket. Nekem ugyan ilyen van fent és nem marad alatta a sár. Első motorozáskor odaégett a nacómból egy darab a csőhöz. Teszed vissza rögtön!!! :P

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 13:16 ]
Hozzászólás témája: 

Kutya nem kell, van nekem is... :lol:

OK, köszi, megvárom a nagylánckerekeket.
Elégett a gatyád? Miben voltál? Strandpapucsban? :twisted: :twisted: :twisted:

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 13:16 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Megnéztem gyorsan a képket. Nekem ugyan ilyen van fent és nem marad alatta a sár. Első motorozáskor odaégett a nacómból egy darab a csőhöz. Teszed vissza rögtön!!! :P


Igen anyu! :lol: :lol: :lol:

Szerző:  mic71 [ 2006 ápr. 30, 13:26 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Kutya nem kell, van nekem is... :lol:

OK, köszi, megvárom a nagylánckerekeket.
Elégett a gatyád? Miben voltál? Strandpapucsban? :twisted: :twisted: :twisted:


Nem elégett, csak megégett.

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 13:27 ]
Hozzászólás témája: 

Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 18:41 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...


plusz képek a 210 km-es aszfalthasználat után a gyári Pirelli gumin. A Mitasnak ez meg semkottyant......

Szerző:  gencsydani [ 2006 ápr. 30, 20:06 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
kope68 írta:
Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...


plusz képek a 210 km-es aszfalthasználat után a gyári Pirelli gumin. A Mitasnak ez meg semkottyant......


Ezen van a világításkapcsolóba építetten kívül is van egy külön slusszgomb? Azt ki szerelte oda? Minek?

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 20:23 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
kope68 írta:
kope68 írta:
Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...


plusz képek a 210 km-es aszfalthasználat után a gyári Pirelli gumin. A Mitasnak ez meg semkottyant......


Ezen van a világításkapcsolóba építetten kívül is van egy külön slusszgomb? Azt ki szerelte oda? Minek?


Előző gazdi.
Ha nagyon be van nyomva, akkor is le tudja állítani a motort! :twisted: :twisted: :twisted:

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 30, 21:22 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
kope68 írta:
Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...


plusz képek a 210 km-es aszfalthasználat után a gyári Pirelli gumin. A Mitasnak ez meg semkottyant......


Ezen van a világításkapcsolóba építetten kívül is van egy külön slusszgomb? Azt ki szerelte oda? Minek?


Előző gazdi.
Ha nagyon be van nyomva, akkor is le tudja állítani a motort! :twisted: :twisted: :twisted:


ez rágalmazás :)

Szerző:  dukezoli [ 2006 ápr. 30, 21:44 ]
Hozzászólás témája: 

14. kép, légszűrőfedél bal alsó sarka ?

Szerző:  kope68 [ 2006 ápr. 30, 22:24 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
14. kép, légszűrőfedél bal alsó sarka ?


Biztos valami parajelenség, mert a többin nincs rajta.... :roll:

Szerző:  szabcsab [ 2006 máj. 01, 10:38 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Mai képek a motorról a képek menüpontban kope68 mappában + egy kis vidi...


Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?
Kép

Szerző:  xerxesza [ 2006 máj. 01, 11:27 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?


Ezt még az indexes fórumon csináltattuk, ha jól emlékszem Killer volt az elkövető, nemtom, hogy abból van-e még.

Szerző:  Soma [ 2006 máj. 01, 12:30 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
szabcsab írta:
Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?


Ezt még az indexes fórumon csináltattuk, ha jól emlékszem Killer volt az elkövető, nemtom, hogy abból van-e még.

Még van neki! Múlthéten kaptam tőle én is.

Szerző:  mic71 [ 2006 máj. 01, 12:50 ]
Hozzászólás témája: 

Soma írta:
xerxesz írta:
szabcsab írta:
Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?


Ezt még az indexes fórumon csináltattuk, ha jól emlékszem Killer volt az elkövető, nemtom, hogy abból van-e még.

Még van neki! Múlthéten kaptam tőle én is.


Remélem nem az én 5db matricámat osztogatja :D

Szerző:  szabcsab [ 2006 máj. 01, 12:59 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Soma írta:
xerxesz írta:
szabcsab írta:
Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?


Ezt még az indexes fórumon csináltattuk, ha jól emlékszem Killer volt az elkövető, nemtom, hogy abból van-e még.

Még van neki! Múlthéten kaptam tőle én is.


Remélem nem az én 5db matricámat osztogatja :D


Milyen körülmények között lehetne hozzájutni???

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 01, 19:51 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
mic71 írta:
Soma írta:
xerxesz írta:
szabcsab írta:
Kope ez a matrica hol szerezhető be?
Méret-ár?


Ezt még az indexes fórumon csináltattuk, ha jól emlékszem Killer volt az elkövető, nemtom, hogy abból van-e még.

Még van neki! Múlthéten kaptam tőle én is.


Remélem nem az én 5db matricámat osztogatja :D


Milyen körülmények között lehetne hozzájutni???


Hali Mindenki!

Ez itt elég off, tehát a helyén kellene folytatni, de....
....ha megalakulna a klub, nekem nagyon sok ötlet van már a fejemben mindenféle klubos dolgok webshop szerű értékesítésében.
Pl.: Klubpóló, matrica, bögre, egéralátét, kulcstartó, stb. Koriori féle találmányok, egyéb ötletek megvalósítása, egyszerű de nagyszerű dolgok ....

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 03, 21:56 ]
Hozzászólás témája: 

Na kérem megvannak az első EXC tereptapasztalataim 8)

Nagyon szokatlan még a motor és olyan görcsösen szoríthattam a kormányt, hogy az első negyed órában majd szétszakadt az alkarom....azon a helyen, ahol az LC4-gyel fél órát simán körözgettem.
Miután próbáltam lazítani, mindjárt megszűnt a probléma.
Összességében erre számítottam, valamennyi tereptapasztalatom már volt mic motorján.
Most per pillanat annyira az LC4 van bennem, hogy szerintem azzal még könnyebben megbírkóznék nehezebb terepen is. Fura mi? A végén kezdtem ráérezni a motorra, össze fogunk barátkozni, ebben biztos vagyok, de nagyon idegen még nekem sajna...sokat kell még gyakorolnom vele.

Mai szerencsétlenkedéseim a kope68 képek, ill. videók mappában a képek menüpont alatt.
A képek már fenn vannak, a videók kb. fél óra múlva.

Szerző:  faki [ 2006 máj. 04, 10:28 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Most per pillanat annyira az LC4 van bennem, hogy szerintem azzal még könnyebben megbírkóznék nehezebb terepen is. Fura mi?


Számomra nem fura. Nemrég egy út során cseréltem egy darabon EXC-re a barátommal és sokkal fárasztóbbnak éreztem a motorozást. El vagyok teljesen puhányulva... :roll:

Meg arra a deszkára, ami az EXC ülés helyén van nem is lehet leülni, pedig már úgy rászoktatott az Adventure. :twisted:

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 04, 18:02 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
kope68 írta:
Most per pillanat annyira az LC4 van bennem, hogy szerintem azzal még könnyebben megbírkóznék nehezebb terepen is. Fura mi?


Számomra nem fura. Nemrég egy út során cseréltem egy darabon EXC-re a barátommal és sokkal fárasztóbbnak éreztem a motorozást. El vagyok teljesen puhányulva... :roll:

Meg arra a deszkára, ami az EXC ülés helyén van nem is lehet leülni, pedig már úgy rászoktatott az Adventure. :twisted:


Ez a fáradás az új szokatlan motor adta görcsös "kapaszkodás" miatt van. Tapasztaltam az elején az LC4-en is. Ha megszokod és megtanulsz menet közben "lazítani", akkor minden OK lesz. Na erre gyúrok most az EXC-n. :)

Senki másnak EXC tapasztalata? :roll:

Szerző:  xerxesza [ 2006 máj. 04, 18:59 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Senki másnak EXC tapasztalata? :roll:


Az, hogy Mic jött mögöttem egy csomót, az ér? Ja, és sosem maradt le :D

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 04, 19:01 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
kope68 írta:
Senki másnak EXC tapasztalata? :roll:


Az, hogy Mic jött mögöttem egy csomót, az ér? Ja, és sosem maradt le :D


:)
Mé nem cseréltetek egy picit, aztán lenne neked exc tapasztalatod, mic-nek meg adventure tapasztalata. :)

Szerző:  mic71 [ 2006 máj. 04, 19:05 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
kope68 írta:
Senki másnak EXC tapasztalata? :roll:


Az, hogy Mic jött mögöttem egy csomót, az ér? Ja, és sosem maradt le :D


Wehehe
Neked van GPS tartód, de fordul a kocka, ha nekem is lesz :P

Én nem szívesen megyek más motorjával. Mindenki törje össze a sajátját, én nem akarok segíteni benne :) Nálam mindig akkor történt valami, ha más motorjával mentem.

Szerző:  Jimmy [ 2006 máj. 04, 19:08 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Senki másnak EXC tapasztalata? :roll:


Az, hogy Mic jött mögöttem egy csomót, az ér? Ja, és sosem maradt le :D


:)
Mé nem cseréltetek egy picit, aztán lenne neked exc tapasztalatod, mic-nek meg adventure tapasztalata. :)

ha megyünk szivesen oda adom az 520-at.nekem rendszeresen leakarja szakítani a kezemet.ha lazítani akartam abból meg mindíg az lett,hogy valamit cserélni kellett a motoron :D

Szerző:  Jimmy [ 2006 máj. 04, 19:14 ]
Hozzászólás témája: 

megnéztem a képeket,nagyon szép a motor!!!!gratula hozzá!

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 04, 19:28 ]
Hozzászólás témája: 

Jimmy írta:
megnéztem a képeket,nagyon szép a motor!!!!gratula hozzá!


Köszi!

Ha szeretnél felkerülni a tablóra, küldj egy képet nickkel, tipus, évjárat...és lehetőség szerint minél hamarabb felraaklak.
Szól ez a többi kedves klubtársamnak is.....

Szerző:  Jimmy [ 2006 máj. 04, 20:14 ]
Hozzászólás témája: 

kope68 írta:
Jimmy írta:
megnéztem a képeket,nagyon szép a motor!!!!gratula hozzá!


Köszi!

Ha szeretnél felkerülni a tablóra, küldj egy képet nickkel, tipus, évjárat...és lehetőség szerint minél hamarabb felraaklak.
Szól ez a többi kedves klubtársamnak is.....

kösz,rendes vagy!hova küldjem?álltalába minde hétvégén van valami megörökítésre méltó.

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 04, 20:53 ]
Hozzászólás témája: 

Jimmy írta:
kope68 írta:
Jimmy írta:
megnéztem a képeket,nagyon szép a motor!!!!gratula hozzá!


Köszi!

Ha szeretnél felkerülni a tablóra, küldj egy képet nickkel, tipus, évjárat...és lehetőség szerint minél hamarabb felraaklak.
Szól ez a többi kedves klubtársamnak is.....

kösz,rendes vagy!hova küldjem?álltalába minde hétvégén van valami megörökítésre méltó.


kope68@ktmklub.hu

Szerző:  dukezoli [ 2006 máj. 11, 20:58 ]
Hozzászólás témája: 

kope 450EXC film:
http://videos.streetfire.net/search/ktm ... 120D69.htm

Szerző:  mic71 [ 2006 máj. 11, 21:18 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:


2:14 körül, mikor földet ér, bekoppanhatott minden :D

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 13, 15:42 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:


8)
Danke, prima, gut...

...bár a hangja nem valami emberes, nekem a gyári csővel sokkal mélyebb öblösebb hangja van.

Szerző:  kope68 [ 2006 máj. 14, 13:01 ]
Hozzászólás témája: 

Hali mindenki!

Voltam ma kint és a következőket tapasztaltam.

Hátsó rugó WP 88-250, összeülés rendesen a könyv szerint beállítva. Ami érdekes, hogy a hátsó rugóstagon 3,3 cm menet látszik. Na ez nekem a gyári csupasz képekkel összehasonlítva kicsit soknak tűnik, pedig azok 70 kg-os versenyzőkre vannak belőve, én meg enyhén szólva egy kicsit több vagyok. :lol:
A lényeg, hogy a kritikusabb helyeken nem ér le a lábam rendesen.

Megnéznétek ezeket az adatokat nekem a sajátjaitokon?

Köszi!

Szerző:  Sniper [ 2006 máj. 15, 21:20 ]
Hozzászólás témája:  exc 640 es gépkönyv

Hi skacok! Van egy problémám. Nemkaptam gépkönyvet. utolagosan ezt hogy tudnám beszerezni? van pár adat ami számomra nem tiszta. és nemártana a gyári adatokat részletesen tudni. köszi a segítséget.

Szerző:  mic71 [ 2006 máj. 15, 21:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: exc 640 es gépkönyv

Sniper írta:
Hi skacok! Van egy problémám. Nemkaptam gépkönyvet. utolagosan ezt hogy tudnám beszerezni? van pár adat ami számomra nem tiszta. és nemártana a gyári adatokat részletesen tudni. köszi a segítséget.


Milyen gép?

Szerző:  Jimmy [ 2006 máj. 16, 13:23 ]
Hozzászólás témája: 

ha valaki tud segítsen!az egyik cimborám lecserélte a 450 EXC-n a gyári dobot akrára,amibe nagyobb ugrásoknál bele ér a kerék.ha valaki tud erre valami megoldást,akkor légyszi írja meg.köszi előre is

Oldal: 1 / 42 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/