Ha mázlid van segít. Ha nem, akkor csak ideig-óráig, mert a ház is kopik, nem csak az O gyűrű. Mindenesetre sem az olaj, sem a gyűrűcsere nem nagy időveszteség, érdemes tenni egy próbát, ill. az olajat rendszeresen cserélni. Akkor jobban bírja.
Alapjelenség az összes, használtabb vason, ilyen a szerkezet. Elég hamar (LC8-on 30-40ekm) elkopik és cserés lesz.
Ha a munkahenger ház is cserés, akkor kb. 40e a költség, ha csak olaj + gyűrű akkor kb. 200Ft.
Szepy
gencsydani írta:
enjoy87 írta:
akuplungolaj beszivárog odalent a motorblokkkba,
Ügyesen meg is válaszoltad magadnak a kérdésedet
enjoy87 írta:
mit tegyek
Kiszereled a kuplungmunkahenger O-gyűrűjét, elballagsz egy tömítéstechnikai boltba (pl. Dichtomatik, Üllői út 288 asszem), veszel belőle vagy 5 db-ot (kevesebbet talán nem is adnak) és mintegy 5 perces munkával kicseréled. A maradék 4-et elteszed tartalékba. Beírod ide a fórumba a pontos méretét, mert az alkatrészkatalógusban nem találom és én is vennék magamnak párat
