Mivel harmadjára is sikerült majdnem hasraesnem benne, így elhatároztam, hogy eladom.
Ide is felteszem, mielőtt a vaterára felraknám, hátha érdekel itt valakit.
Miről is van szó?

Egy gyári LC4 nagy tankról, 18 literes kapacitással, automata üzemmóddal (felül beöntöd a benzint, alul kiszívja automatikusan a motor).


Fekete alapszínű, fekete-narancs matricázással, 2001-2005 évjáratig (a képen a tankon látni, hogy milyen ülés kell hozzá).

Összesen kétszer volt felrakva a motorra, azért meg nem tárolgatom, hogy évente egyszer elővegyem egy-két napra.

Előnyei:
- 120 körül el lehet felejteni azt az idegesítő kóválygást, amit a motor eleje kezd el produkálni.
- Túrázva ~250 km-nél kell áttenni tartalékra (nem vadbarom üzemmód mellett), de nálam a csúcs 317 km volt, itt már teljesen nullára ki volt fogyasztva.
- Szélességénél fogva sokkal kényelmesebb lábtartást tesz lehetővé motorozás közben (nem úgy ülsz, mint akit elkapott a szapora).
Hátrányai:
- Majd másfélszer annyiba fog kerülni ha üres tankkal állsz be a kútra és tele tankolod.
A tank saját paraméterei:
Állapota: nagyon jó.


Hibái: egyszer az előző gazdájánál álló helyben elborult a motor (megsüllyedt az oldaltámasz és felbukott a motor mint a cserebogár), pici karcok vannak a bal első sarkánál (fénykép mellékelve). Polírpapírral és/vagy 110-125 fokra hevített vasalóval pillanatok alatt eltüntethetők a nyomok, de egyébként meg ha nem keresed a hibát, fel sem tűnik (ezért nem javítottam meg én sem).

Tartozékai: fel van matricázva, a csapot és a tanksapkát a saját kis tankodról kell, hogy áttedd rá (ez utóbbi már csak azért is lényeges, hogy a gyújtáskulccsal ki tudd nyitni).
Ára: A tank új ára 98.100.- Ft. (
LINK), ezt jó erősen megfelezzük.
Így a kikiáltási ár
40.000.- HUF.
Licitálni ér, alkudni nem.
Csere kp.-re, új Adventure-re (1:1 értékben) érdekel, más megbeszélés tárgyát képezi, de nem tartom valószínűnek.
Üdv,
pancel