KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 16:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 13:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 15:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 15:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 15:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...


Nem az eladásra gondoltam, (mert én tutira eladnám....), hanem a Japán sor 4-re.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 15:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...


Nem az eladásra gondoltam, (mert én tutira eladnám....), hanem a Japán sor 4-re.


Igen. Szeretnék most már végre egy olyan motort, amivel el lehet menni a saroknál messzebb is a lerohadás veszélye nélkül, kényelmesen.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
:?

Megértelek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
azzal fogsz terepezni? az igen
és gondolod hogy azok ilyen ár kategóriában nem lesznek legyilkolva

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
dukezoli írta:
azzal fogsz terepezni? az igen
és gondolod hogy azok ilyen ár kategóriában nem lesznek legyilkolva


Legfeljebb nem fogok terepezni. Ha 25 évig elvoltam nélküle, 1-2 évig csak kibírom valahogy...
Lehet, hogy le van gyilkolva - mechanikusan. De legalább nem áll meg mindenféle ok nélküli, megfejthetetlen elektromos hibákkal!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Eladó 625 SC
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:40 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Prütty. Ez nem jó. Mennyit gondolsz érte kapni? Nem járnál jobban, ha úgy csinálnád, mint Csabi? A gépet eladni "csupaszon" az extrákat meg külön??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 16:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 17:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 19:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 21:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.


Tod' mit? Csinálj amit akarsz :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 05, 22:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.


Tod' mit? Csinálj amit akarsz :)


Azt is fogok! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség