KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Eladó 625 SC
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=4&t=121
Oldal: 1 / 1

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 13:04 ]
Hozzászólás témája:  Eladó 625 SC

Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.

Szerző:  kope68 [ 2006 jún. 05, 15:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Eladó 625 SC

gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Eladó 625 SC

kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...

Szerző:  kope68 [ 2006 jún. 05, 15:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Eladó 625 SC

gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...


Nem az eladásra gondoltam, (mert én tutira eladnám....), hanem a Japán sor 4-re.

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 15:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Eladó 625 SC

kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Ez most komoly?


Ha lesz olyan barom, aki megveszi...


Nem az eladásra gondoltam, (mert én tutira eladnám....), hanem a Japán sor 4-re.


Igen. Szeretnék most már végre egy olyan motort, amivel el lehet menni a saroknál messzebb is a lerohadás veszélye nélkül, kényelmesen.

Szerző:  kope68 [ 2006 jún. 05, 16:01 ]
Hozzászólás témája: 

:?

Megértelek...

Szerző:  dukezoli [ 2006 jún. 05, 16:18 ]
Hozzászólás témája: 

azzal fogsz terepezni? az igen
és gondolod hogy azok ilyen ár kategóriában nem lesznek legyilkolva

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 16:21 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
azzal fogsz terepezni? az igen
és gondolod hogy azok ilyen ár kategóriában nem lesznek legyilkolva


Legfeljebb nem fogok terepezni. Ha 25 évig elvoltam nélküle, 1-2 évig csak kibírom valahogy...
Lehet, hogy le van gyilkolva - mechanikusan. De legalább nem áll meg mindenféle ok nélküli, megfejthetetlen elektromos hibákkal!

Szerző:  dukezoli [ 2006 jún. 05, 16:24 ]
Hozzászólás témája: 

hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted

Szerző:  xerxesza [ 2006 jún. 05, 16:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Eladó 625 SC

gencsydani írta:
Eladó 2002-es 625 SC frissen felújított (1000 km-t futott) blokkal, sok extrával, kisebb elektromos hibával, illetve értékegyeztetéssel bármilyen japán sor4-re cserélhető.


Prütty. Ez nem jó. Mennyit gondolsz érte kapni? Nem járnál jobban, ha úgy csinálnád, mint Csabi? A gépet eladni "csupaszon" az extrákat meg külön??

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 16:41 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!

Szerző:  mic71 [ 2006 jún. 05, 17:23 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 19:29 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.

Szerző:  mic71 [ 2006 jún. 05, 21:12 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.


Tod' mit? Csinálj amit akarsz :)

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 05, 22:10 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
dukezoli írta:
hát megértem hogy pipa vagy, de ahogy nekem lejött Te CSAK terepen mennél ha lehetne, ezért csodálkozom a sor4-en,pláne speed-en
mechanika miatt szétburítani egy sor4-et az sem egyszerű elhiheted


Eddig azért csak terepen mentem az idén, mert 1, lusta voltam átszerelni a SM szettet 2, szar idő volt, inkább jártam busszal melózni.
Nem akarok speed gépet. A GSX-R-t azért írtam, mert abból jó kis streetfightert lehet építeni.
Lehet, hogy nem egyszerű, de kicsit kevesebb benne a bizonytalansági tényező, mint az elektromosságban. 1000x inkább blokkot döntök szét, mint szopok ilyen szarsággal, mint a mostani!


Sajnálom, de... kicsit figyelj rám. Egy sor4-en, ha valami gond van a hajtókar, dugó körül,mindenből 4 kell. A karbikat szinkronba kell állítani, az sem ingyért van. Amilyen szerencséd van, kifogsz egy olyat, amire megint ráköltesz egy valag pénzt és többet motorozni se lesz kedved. Én megint csak azt tudom mondani, hogy DRZ ésetleg újabb XT, mint roc-é. Nem kerül sokba a fentartása és még terepre is kimerészkedhetsz vele. Ha meg naked, akkor SV650. Sk eladó van belőle, valószínű, hogy találsz olcsón jó állapotút. Mi a töknek neked streetfighter? Még két keréken is alig láttalak menni, nemám egyen :lol: :lol: :lol:


Jaj, hagyjál már ezekkel a vackokkal! XT terepre, mikor nekem még az SC is nehéz, az meg még 50 kilóval dagadtabb? DR-Z utcára, mikor 110-nél széjjelpörgi magát, meg szitál össze-vissza?
SV nem tetszik, meg a V2 sem jön be (LC8-at sem vennék).
Utcára utcai motor kell, terepre meg terepmotor.


Tod' mit? Csinálj amit akarsz :)


Azt is fogok! :P

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/