KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 30, 5:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 587 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 12:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Sanyi írta:
pete27 írta:
2005 640 lc4 kehini karburátorba keresek súber tűt (tűvet :D )
hol tudok ilyet beszerezni?
köszi a segítséget!

üdv.
pete


LC4be gyárilag Mikuni van.
Milyen Keihinbe kellene?

KTM-nél tudsz rendelni, de nem olcsó dolog!


:god igazad van,elírtam,mert Mikuni BST-40 :beer

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 12:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
pete27 írta:
Sanyi írta:
pete27 írta:
2005 640 lc4 kehini karburátorba keresek súber tűt (tűvet :D )
hol tudok ilyet beszerezni?
köszi a segítséget!

üdv.
pete


LC4be gyárilag Mikuni van.
Milyen Keihinbe kellene?

KTM-nél tudsz rendelni, de nem olcsó dolog!


:god igazad van,elírtam,mert Mikuni BST-40 :beer


http://www.bikebandit.com/2003-ktm-640-lc4-supermoto-orange-d-carburetor-mikuni-bst40-266-640-lc4/o/m5294sch473212

34-es.
Bármelyik KTM-ben kapsz.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 16, 12:51 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
pete27 írta:
Sanyi írta:
pete27 írta:
2005 640 lc4 kehini karburátorba keresek súber tűt (tűvet :D )
hol tudok ilyet beszerezni?
köszi a segítséget!

üdv.
pete


LC4be gyárilag Mikuni van.
Milyen Keihinbe kellene?

KTM-nél tudsz rendelni, de nem olcsó dolog!


:god igazad van,elírtam,mert Mikuni BST-40 :beer


Pete nem nagy összeg a gyári új. a fúvókák 1000 ft körül vannak vagy 1500 a tű se egetverő én mindent rendeltem tehát fúvókákat meg tűt meg alátétet meg mittomén mit és így fizettem szállítással együtt 7000 ft-ot asszerm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 12:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
2004 lc4 640-hez milyen áttétel az ideállis? A mostani 17 /42 180 nál 4-be még nem tilt! Szerintem ez hosszú! Kiakartam próbálni mi a vége de 192 nél már alig bírtam megmaradni rajta!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 13:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmlc4640 írta:
2004 lc4 640-hez milyen áttétel az ideállis? A mostani 17 /42 180 nál 4-be még nem tilt! Szerintem ez hosszú! Kiakartam próbálni mi a vége de 192 nél már alig bírtam megmaradni rajta!


Szerintem itt valami el van baltázva, mert tapasztalataim szerint az LC4 640 még lejtőn sem képes ekkora sebességre :peace:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 13:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Gyári áttételben biztos nem! Szerintem meg a 17-es lánckerék túl nagy! Amúgy hibátlan állapot és 9000km van benne! Digit óra! Leteszteltük 50 100 150--nél és stimmel! Nemhiszem hogy utána csalna!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 15:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmlc4640 írta:
2004 lc4 640-hez milyen áttétel az ideállis? A mostani 17 /42 180 nál 4-be még nem tilt! Szerintem ez hosszú! Kiakartam próbálni mi a vége de 192 nél már alig bírtam megmaradni rajta!


:O :Think :no Itt valami nem stimmel! Szerintem ne áttételt hanem órát cserélj.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 16:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Akkor kell a DRZ-n és a BANDIT-on is, ugyanis az ő órájuk is ugyanannyit mutatott! Többször is leteszteltük 150-ig!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 16:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
nem 990-est vettél véletlenül a 660-as helyett? :lol:
nekem 16-os fogaskerék van elöl,de 140fölé nem mertem húzni,mert szétszakadt volna. :wave

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 16:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Hát most nemtudom örüljek vagy sírjak! Eger melett lakom, szivesen odaadom kipróbálni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 16:43 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
[QUOTE=ktmlc4640;39837]Hát most nemtudom örüljek vagy sírjak! Eger melett lakom, szivesen odaadom kipróbálni![/QUOTE]
érdekes nekem is 140-nél tilt igaz földes uton!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 17:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Már keztem magam hülyén érezni, de találtam egy cikket! 2002 lc4!(( A kényelmetlenségekért viszont bőven kárpótolnak minket a menetteljesítmények: a meglehetősen hosszú gyári áttétellel a végsebesség 170 km/h fölött van és kényelmesen tartható a 130-140 körüli utazótempó (ilyeneket természetesen csak a német autópályán próbáltam;)) És ez a gyári áttétel!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 19:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmlc4640 írta:
Már keztem magam hülyén érezni, de találtam egy cikket! 2002 lc4!(( A kényelmetlenségekért viszont bőven kárpótolnak minket a menetteljesítmények: a meglehetősen hosszú gyári áttétellel a végsebesség 170 km/h fölött van és kényelmesen tartható a 130-140 körüli utazótempó (ilyeneket természetesen csak a német autópályán próbáltam;)) És ez a gyári áttétel!!!


Milyen kerekeid vannak, enduró vagy szupermotó?
Milyen évjáratú a géped, milyen óra van rajta?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 20:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
2004 640 sm és az eredeti KTM digitális óra van rajta! 17-es Behr supermoto kerekek! 17/42 lánckerék!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 17, 21:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmlc4640 írta:
2004 640 sm és az eredeti KTM digitális óra van rajta! 17-es Behr supermoto kerekek! 17/42 lánckerék!


Amikor gyújtásra rakod a kilométer órán 1-2 másodpercre megjelenik egy kétjegyű szám a ws betűk előtt. Mi ez a szám?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 8:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
sevjo írta:
ktmlc4640 írta:
2004 640 sm és az eredeti KTM digitális óra van rajta! 17-es Behr supermoto kerekek! 17/42 lánckerék!


Amikor gyújtásra rakod a kilométer órán 1-2 másodpercre megjelenik egy kétjegyű szám a ws betűk előtt. Mi ez a szám?

17ws


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 9:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmlc4640 írta:
sevjo írta:
ktmlc4640 írta:
2004 640 sm és az eredeti KTM digitális óra van rajta! 17-es Behr supermoto kerekek! 17/42 lánckerék!


Amikor gyújtásra rakod a kilométer órán 1-2 másodpercre megjelenik egy kétjegyű szám a ws betűk előtt. Mi ez a szám?

17ws


Akkor neked egy csoda géped van.
Nekem egy SXC volt ami egy kicsit erősebb és többet is forog a tiédnél, annak a végsebessége 17/42 áttétellel 170 körül volt.
http://www.motor-katalogus.hu/modellek/ ... rmoto.html

_________________
KTM 950 ADV


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sevjo 2011 márc. 18, 9:56-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 9:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmlc4640 írta:
sevjo írta:
ktmlc4640 írta:
2004 640 sm és az eredeti KTM digitális óra van rajta! 17-es Behr supermoto kerekek! 17/42 lánckerék!


Amikor gyújtásra rakod a kilométer órán 1-2 másodpercre megjelenik egy kétjegyű szám a ws betűk előtt. Mi ez a szám?

17ws


Akkor van egy qrva jó motorod :wow:
De halkan megjegyezném 4.-ben 180-al, aztán 192-nél még nincs vége, hát hogy is mondjam :Think
Egyébként a 17-42 a gyári áttétel, íme:
http://www.motorbikes.be/en/KTM_640_LC4_SM_2004.aspx

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 10:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
uraim, fel van adva a lecke!!!!! :yeah

hát lehet hogy lehet húzni koppanásig neki,de hogy hosszú távon jót nem tesz neki az tuti!sztem. :stop

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 10:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pete27 írta:
uraim, fel van adva a lecke!!!!! :yeah

hát lehet hogy lehet húzni koppanásig neki,de hogy hosszú távon jót nem tesz neki az tuti!sztem. :stop


De a kolléga még nem is húzta koppanásig! :wow:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 11:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
sevjo írta:
pete27 írta:
uraim, fel van adva a lecke!!!!! :yeah

hát lehet hogy lehet húzni koppanásig neki,de hogy hosszú távon jót nem tesz neki az tuti!sztem. :stop


De a kolléga még nem is húzta koppanásig! :wow:


Én egyszer mentem 150-et az enyémmel, és halálfélelmem volt!
:-)

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 13:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Sanyi írta:
sevjo írta:
pete27 írta:
uraim, fel van adva a lecke!!!!! :yeah

hát lehet hogy lehet húzni koppanásig neki,de hogy hosszú távon jót nem tesz neki az tuti!sztem. :stop


De a kolléga még nem is húzta koppanásig! :wow:


Én egyszer mentem 150-et az enyémmel, és halálfélelmem volt!
:-)

a néhány Lc4 ből amim volt általában 165- nyöszörögve 170 volt a full vége gyári áttéttel..
625sxc 16-42 +supermoto kerekek / befostam...


Csatolmányok:
laci00005.jpg
laci00005.jpg [ 32.17 KiB | Megtekintve 25154 alkalommal. ]

_________________
SXC 625
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 13:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Sanyi írta:
sevjo írta:
pete27 írta:
uraim, fel van adva a lecke!!!!! :yeah

hát lehet hogy lehet húzni koppanásig neki,de hogy hosszú távon jót nem tesz neki az tuti!sztem. :stop


De a kolléga még nem is húzta koppanásig! :wow:


Én egyszer mentem 150-et az enyémmel, és halálfélelmem volt!
:-)

annyit mi földúton megyünk :yeah

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 14:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
De a kolléga még nem is húzta koppanásig! :wow:[/quote]

Én egyszer mentem 150-et az enyémmel, és halálfélelmem volt!
:-)[/quote]
annyit mi földúton megyünk :yeah[/quote]

Mondtam, hogy nem ott mentem?
:yeah
:m30

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 15:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
ha már áttételre terelődött kicsit a szó, én 660-ra gondoltam 15/38 helyett 15/42. lehet sok lenne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 16:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Uraim köszönöm a hozzászólásokat! Ezek szerint tényleg van egy JÓ motorom!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 19:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
VEGA írta:
ha már áttételre terelődött kicsit a szó, én 660-ra gondoltam 15/38 helyett 15/42. lehet sok lenne?


inkább az elsőt cseréld kisebbre,mert akkor nem kell hosszabb lánc!
u.a.!

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 21:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ktmlc4640 írta:
Uraim köszönöm a hozzászólásokat! Ezek szerint tényleg van egy JÓ motorom!

inkább 1 hibás információs kijelződ:)
a sima lc4 re. pár száz ezret rá kellene költeni hogy ilyen 190 feletti sebességeket elérj.. a 180 is horror annak a motornak. saját magam 10-15 lc4 est biztosan kipróbáltam nyélgázon, a 170 nyögvenyelősen hátszéllel:)

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 18, 22:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
bouvard írta:
ktmlc4640 írta:
Uraim köszönöm a hozzászólásokat! Ezek szerint tényleg van egy JÓ motorom!

inkább 1 hibás információs kijelződ:)
a sima lc4 re. pár száz ezret rá kellene költeni hogy ilyen 190 feletti sebességeket elérj.. a 180 is horror annak a motornak. saját magam 10-15 lc4 est biztosan kipróbáltam nyélgázon, a 170 nyögvenyelősen hátszéllel:)

Azt senki nem állitotta hogy SIMA LC4! Én viszont így vettem! Akikkel motorozom már nem csodálkoznak hogy így megy! BANDIT DRZ 600RR!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 1:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
ktmlc4640 írta:
Akikkel motorozom már nem csodálkoznak hogy így megy! BANDIT DRZ 600RR!


Ők biztosan nem, de ha megfigyelted itt nem egy ember vitázik veled a motorod képességeiről!
Ezen a fórumon a "srácok már láttak KTM-et, sőt megkockáztatom próbáltak is", de rajtad kívűl mindenki kitágúlt pupillákkal figyeli az eseményeket!
Hidd el, ez nem általános amire a te motorod képes, vagy nagyon becsüld meg, vagy tedd vitrinbe, és ezzel nem bántani akarlak, csak szemléltetni akartam az általad bizonyított tényeket!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 9:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
szabcsab írta:
ktmlc4640 írta:
Akikkel motorozom már nem csodálkoznak hogy így megy! BANDIT DRZ 600RR!


Ők biztosan nem, de ha megfigyelted itt nem egy ember vitázik veled a motorod képességeiről!
Ezen a fórumon a "srácok már láttak KTM-et, sőt megkockáztatom próbáltak is", de rajtad kívűl mindenki kitágúlt pupillákkal figyeli az eseményeket!
Hidd el, ez nem általános amire a te motorod képes, vagy nagyon becsüld meg, vagy tedd vitrinbe, és ezzel nem bántani akarlak, csak szemléltetni akartam az általad bizonyított tényeket!


:yeah

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 9:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
ktmlc4640 írta:
bouvard írta:
ktmlc4640 írta:
Uraim köszönöm a hozzászólásokat! Ezek szerint tényleg van egy JÓ motorom!

inkább 1 hibás információs kijelződ:)
a sima lc4 re. pár száz ezret rá kellene költeni hogy ilyen 190 feletti sebességeket elérj.. a 180 is horror annak a motornak. saját magam 10-15 lc4 est biztosan kipróbáltam nyélgázon, a 170 nyögvenyelősen hátszéllel:)

Azt senki nem állitotta hogy SIMA LC4! Én viszont így vettem! Akikkel motorozom már nem csodálkoznak hogy így megy! BANDIT DRZ 600RR!


tennél fel képet,hogy hogyan is néz ki a moci????
legalább had lássuk a gépszörnyet!!!!!! :yeah

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 9:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Jelenleg Austriában vagyok és 7.-én megyek haza! Nagyon szivesen rakok fel képeket, nyáron pedig videót is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 11:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
ktmlc4640 írta:
Jelenleg Austriában vagyok és 7.-én megyek haza! Nagyon szivesen rakok fel képeket, nyáron pedig videót is!

kíváncsian várjuk !!!!

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 13:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmlc4640 írta:
Jelenleg Austriában vagyok és 7.-én megyek haza! Nagyon szivesen rakok fel képeket, nyáron pedig videót is!


Az is jó lenne ha el tudnál jönni valamelyik rendezvényünkre.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 13:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Sziasztok..

Ha minden gyári a gépezetben ami a váltót illeti és a primer hajtást ami 2.5 :1 forog ami meghajtja a kihajtástengelyt 5. fokozatban 1:1.2 arányban tehát 1.2-t forog az első lánckerék még a főtengely 2.5-t ami 2.5 :1 arányban van a hátsó lánckerékkel 17:42 gyári áttételnél.

Nos.: prh.:2.5:1 x2=5:2 gumiab.: 160/60 r17 =1.96m ker.
vá.:1:1.2x2=2:2.5 V=km x t =km/h
szá.:2.5:1

A a primer hajtást dupláznunk kel hogy megkapjuk azt a számot amivel könnyen számíthatunk tehát ha a főtengely 5_t fordul akkor a lánckerék tengely 2.5-t és a kerék egyet.

5 : 2.5
for..8000=lk4000=hk1600 1600x1.96m= 3136m/min 3136:1000=3.136km/min
2.5 : 1

3.136 x 60 = 188.16 km/h . minimum 8000-t kell forognia a motornak az állandó max teljesítmény leadása mellett.

valószínűleg a motor nem tilt le a gyár által beállított végfordulaton vagy a váltófogaskerék van kicserélve ez a két ok lehetséges csak az elmondások és az adatok alapján.

lehetséges hogy egy lc4 menjen 180-190-et az enyém 200 felett is tud menni de mondjuk ez más tészta.
zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 13:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 04, 14:50
Hozzászólások: 16
Végre Valaki aki érthető (valószínű) magyarázattal szolgál! Köszi! Lefogom fényképezni részletesen hátha Találtok rajta valami rendellenes dolgot!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 13:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Akkor kezd a röntgen képpel... :stupid

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 14:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 03, 12:18
Hozzászólások: 17
Sziasztok!

LC4-hez keresek központi rugóstagot védő sávédőnyúlványt.

Üdv!
Cs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 14:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Csatolmány:
20110315601.jpg
20110315601.jpg [ 63.24 KiB | Megtekintve 25220 alkalommal. ]
itt még nincs kész de ami késik az tudjátok. :m28


Csatolmányok:
Szerelmem-2.jpg
Szerelmem-2.jpg [ 51.05 KiB | Megtekintve 25220 alkalommal. ]

_________________
Csak KTM és kész.....
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 14:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
Stolcni írta:
Sziasztok!

LC4-hez keresek központi rugóstagot védő sávédőnyúlványt.

Üdv!
Cs.



ha szeretsz építeni csinálj egyet perforált lemezből,de ha sokat jársz rossz időben akkor csinálj aluból és polírozd fel szép mind a két megoldás..

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 14:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 03, 12:18
Hozzászólások: 17
ktmzoli írta:
Stolcni írta:
Sziasztok!

LC4-hez keresek központi rugóstagot védő sávédőnyúlványt.

Üdv!
Cs.



ha szeretsz építeni csinálj egyet perforált lemezből,de ha sokat jársz rossz időben akkor csinálj aluból és polírozd fel szép mind a két megoldás..


Gondoltam rá, de nehéz összehozni a kétféle ívet. Te hogy csinálod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 15:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
nem nehéz csak a sorrendet kell betartani csináld meg mind a kétfajtát és akkor váltod amikor kedved van vagy az idő engedi és egyúttal a látványa is változik a mocidnak két csavar és kész. először is mérd le a csavar közöket nyúljon túl 1-2cm-rel a csavarok szélességén majd mérj le a lengővilla aljáig a csavarok közötti távolság középontjából és a két méretből lesz egy téglalapod ezt vágd ki az általad választott anyagból,majd ha ez megvan a csavarok alatt egy fél centivel csinálj mindkét oldalról egy 2.5-3cm-es bemetszést ha ez megvan a munkadarab másik végét alakítsd trapézra vagy hegyesre és a csavarok alatti területet satuban,vagy lemezhajlítóban szakaszosan kezd el félkörre formálni apró hajlításokkal magad felé húzva nem kel sokat hajlítani majd a fenti egyenesen maradt szakaszon alakítsd ki a csavarok helyét fogd be satuba és törd meg egy kicsit kifelé hogy eláljon egy picit a csavarok síkjától a védőrész majd ha még úgy ítéled akkor vághatsz az aljából tetszés szerint 2-3cm-t és kész... :wow:

zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 15:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
nem nehéz csak a sorrendet kell betartani csináld meg mind a kétfajtát és akkor váltod amikor kedved van vagy az idő engedi és egyúttal a látványa is változik a mocidnak két csavar és kész. először is mérd le a csavar közöket nyúljon túl 1-2cm-rel a csavarok szélességén majd mérj le a lengővilla aljáig a csavarok közötti távolság középontjából és a két méretből lesz egy téglalapod ezt vágd ki az általad választott anyagból,majd ha ez megvan a csavarok alatt egy fél centivel csinálj mindkét oldalról egy 2.5-3cm-es bemetszést ha ez megvan a munkadarab másik végét alakítsd trapézra vagy hegyesre és a csavarok alatti területet satuban,vagy lemezhajlítóban szakaszosan kezd el félkörre formálni apró hajlításokkal magad felé húzva nem kel sokat hajlítani majd a fenti egyenesen maradt szakaszon alakítsd ki a csavarok helyét fogd be satuba és törd meg egy kicsit kifelé hogy eláljon egy picit a csavarok síkjától a védőrész majd ha még úgy ítéled akkor vághatsz az aljából tetszés szerint 2-3cm-t és kész... :wow:

zoli


Bakker ez csak ennyi ? :O :Think Mindjárt csinálok én is egyet. :D :m29

_________________
KTM 950 ADV


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sevjo 2011 márc. 19, 15:55-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 15:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 03, 12:18
Hozzászólások: 17
ktmzoli írta:
nem nehéz csak a sorrendet kell betartani csináld meg mind a kétfajtát és akkor váltod amikor kedved van vagy az idő engedi és egyúttal a látványa is változik a mocidnak két csavar és kész. először is mérd le a csavar közöket nyúljon túl 1-2cm-rel a csavarok szélességén majd mérj le a lengővilla aljáig a csavarok közötti távolság középontjából és a két méretből lesz egy téglalapod ezt vágd ki az általad választott anyagból,majd ha ez megvan a csavarok alatt egy fél centivel csinálj mindkét oldalról egy 2.5-3cm-es bemetszést ha ez megvan a munkadarab másik végét alakítsd trapézra vagy hegyesre és a csavarok alatti területet satuban,vagy lemezhajlítóban szakaszosan kezd el félkörre formálni apró hajlításokkal magad felé húzva nem kel sokat hajlítani majd a fenti egyenesen maradt szakaszon alakítsd ki a csavarok helyét fogd be satuba és törd meg egy kicsit kifelé hogy eláljon egy picit a csavarok síkjától a védőrész majd ha még úgy ítéled akkor vághatsz az aljából tetszés szerint 2-3cm-t és kész... :wow:

zoli


Köszönöm az instrukciót, bár ez csak egy ív, a hátsó gumi domborulatához illeszkedik, de a lengővilla által leírt ívet nem követi. Ha pedig nem követi és hozzáér a lengővillához, rugózáskor mindig hátranyomja a legővilla, és előbb utóbb letörik. Inkább vastagabb alumíniumból lehetne kikalapálni valahogy a két ívet, de ilyet még nem csináltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 16:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
A lengővilla az alap helyzetétől az idomtól elmozdul tőle távolodóan tehát ha emelőre teszed és nem ér hozzá akkor munka közben vektorszerűen a villa osztó íve elfelé határolódik az idomtól.


zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 17:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
lehetséges hogy egy lc4 menjen 180-190-et az enyém 200 felett is tud menni de mondjuk ez más tészta.
zoli[/quote]

persze hogy lehetséges , de sztem ott már nem kis nyulkapiszka + pénz ráfordításra van szükség.mondjuk ennek a végsebességnek tényleg semmi értelme,160 tól nagyon labilisak ezek a motorok.
a tiéddel mi van mutyizva ? itt a képen sima lc4 -nek látszik sportdobokkal, még kipuff rendszert se látok komolyabbat. Amúgy szép kis vas !!

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19, 21:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
bouvard írta:
lehetséges hogy egy lc4 menjen 180-190-et az enyém 200 felett is tud menni de mondjuk ez más tészta.
zoli


persze hogy lehetséges , de sztem ott már nem kis nyulkapiszka + pénz ráfordításra van szükség.mondjuk ennek a végsebességnek tényleg semmi értelme,160 tól nagyon labilisak ezek a motorok.
a tiéddel mi van mutyizva ? itt a képen sima lc4 -nek látszik sportdobokkal, még kipuff rendszert se látok komolyabbat. Amúgy szép kis vas !![/quote]


majd a dragbike szezon után megírom egyébként a fordulat a lényeg a szekunder áttétel mellett mint mindíg a sebeségnél .

zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 21:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
ktmzoli írta:
bouvard írta:
lehetséges hogy egy lc4 menjen 180-190-et az enyém 200 felett is tud menni de mondjuk ez más tészta.
zoli


persze hogy lehetséges , de sztem ott már nem kis nyulkapiszka + pénz ráfordításra van szükség.mondjuk ennek a végsebességnek tényleg semmi értelme,160 tól nagyon labilisak ezek a motorok.
a tiéddel mi van mutyizva ? itt a képen sima lc4 -nek látszik sportdobokkal, még kipuff rendszert se látok komolyabbat. Amúgy szép kis vas !!



majd a dragbike szezon után megírom egyébként a fordulat a lényeg a szekunder áttétel mellett mint mindíg a sebeségnél .

zoli[/quote]

Kíváncsian várom az írásod én is! :007 :^o

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: keresés!
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 20, 22:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
sevjo írta:
ktmzoli írta:
bouvard írta:
lehetséges hogy egy lc4 menjen 180-190-et az enyém 200 felett is tud menni de mondjuk ez más tészta.
zoli


persze hogy lehetséges , de sztem ott már nem kis nyulkapiszka + pénz ráfordításra van szükség.mondjuk ennek a végsebességnek tényleg semmi értelme,160 tól nagyon labilisak ezek a motorok.
a tiéddel mi van mutyizva ? itt a képen sima lc4 -nek látszik sportdobokkal, még kipuff rendszert se látok komolyabbat. Amúgy szép kis vas !!



majd a dragbike szezon után megírom egyébként a fordulat a lényeg a szekunder áttétel mellett mint mindíg a sebeségnél .

zoli



körbe jár az óra körbe.... :clever:
Kíváncsian várom az írásod én is! :007 :^o[/quote]

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 587 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség