KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 19:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 9:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 24, 21:35
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Monorierdő
Hello!

Valaki tudna mondani egy tuti módszert, hogy ne tartson 10 percig beindítanom a motort? Ez egy '97 es lc4. 620 as. 3 napja vettem, most lett felújítva, kb 2 hónapja. A volt gazdája azt mondta, hogy dekompresszor+szivató így 5 rúgás.
De az istennek nem akar sikerülni, meg hát fosok is mint galamb, bár csizma van rajtam, hogy eltöri a lábam. Vagy ne foglalkozzak semmivel, csak rúgjam mint az ökör? Segítsetek már légyszi!

Ja és a szívatási procedúra után úgy "felkeményedik" a berúgó, hogy nagyon nagyon nagyon nehezen tudom rúgni nem is csak lenyomni...

Köszi!

_________________
http://www.oralia.blog.hu
Isten útjai kifürkészhetetlenek, ezért kell azon KTM-el járni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 10:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
helldriver írta:
Hello!

Valaki tudna mondani egy tuti módszert, hogy ne tartson 10 percig beindítanom a motort?



Nekem a 625 simán szívató+rúgásra indult...hűvösebb időben vagy ha nagyon sokat állt a motor akkor indítás előtt pár tekerés a gázon és aztán az előbb említett procedúra - de az enyémen FCR karbi volt, a tiéd meg gondolom Dell'orto-s...szóval a franc tudja (esetleg Petya :D )...



Modinak meg jelezném hogy rossz helyen vagyunk, tegyen már át minket a "csörög-zörög"-be, kösz :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 10:45 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
helldriver írta:
Hello!

Valaki tudna mondani egy tuti módszert, hogy ne tartson 10 percig beindítanom a motort? Ez egy '97 es lc4. 620 as. 3 napja vettem, most lett felújítva, kb 2 hónapja. A volt gazdája azt mondta, hogy dekompresszor+szivató így 5 rúgás.
De az istennek nem akar sikerülni, meg hát fosok is mint galamb, bár csizma van rajtam, hogy eltöri a lábam. Vagy ne foglalkozzak semmivel, csak rúgjam mint az ökör? Segítsetek már légyszi!

Ja és a szívatási procedúra után úgy "felkeményedik" a berúgó, hogy nagyon nagyon nagyon nehezen tudom rúgni nem is csak lenyomni...

Köszi!


Azt az öt rúgást sokallom, egyből vagy kettőből mennie kell.
Szívató, majd a dekompresszor kart behúzod, keresel egy dugattyú felső végállást.
Ezután elengedsz minden kallantyút és a gázkart is, és rárúgsz.
Ilyenkor nem tud visszarúgni, szépen könnyen be lehet indítani.
Viszont ha "felkeményedik" nagyon a berúgókar, lehet, hogy nem húzod rendesen rá a dekompresszort, ezért is nehéz rúgni.
ITT megnézhetsz egy videót, hogyan is kell berúgni könnyen a motort.
Igaz, hogy egy HUSABERG indítása, de végülis egy kaptafa, az is KTM alapokra épül.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 11:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Igaz, hogy egy HUSABERG indítása, de végülis egy kaptafa, az is KTM alapokra épül.


Ez így ebben a formában pont nem igaz, de jelen esetben mindegy...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 11:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
Igaz, hogy egy HUSABERG indítása, de végülis egy kaptafa, az is KTM alapokra épül.


Ez így ebben a formában pont nem igaz, de jelen esetben mindegy...


Miért modod ezt?

A kipufogó és a dekompresszor kar is KTM... :wink

Különben pedig meg foglak mondani Szakinak! :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 11:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Szívató, majd a dekompresszor kart behúzod, keresel egy dugattyú felső végállást.
Ezután elengedsz minden kallantyút és a gázkart is, és rárúgsz.
Ilyenkor nem tud visszarúgni, szépen könnyen be lehet indítani.


Lehet, hogy jóra gondolt, de szerintem rosszat írt Pancel.

Tehát ahogy az én LC4 Adv-öm indult, bármikor:

Deko behúz, párszor átforgat. Csak az íze kedvéért. Aztán mindent elenged, és addig tolja berugókart, míg az meg nem akad. Ez a felső holtpont. Itt deko kar behúz, kicsit továbbforgat, majd szivató behúz, deko elenged, és egy nagyot rárúg! Ilyenkor elindul, nem rúg vissza, és mindenki boldog.

Nekem az LC4 volt az első berugós motorom. Eleinte nem hittem, hogy a technika sokat számít, de igen. HA szarul csinálod, akkor nem indul el, viszont faszán szétüti a lábad.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 13:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 24, 21:35
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Monorierdő
xerxesza írta:
pancel írta:
Szívató, majd a dekompresszor kart behúzod, keresel egy dugattyú felső végállást.
Ezután elengedsz minden kallantyút és a gázkart is, és rárúgsz.
Ilyenkor nem tud visszarúgni, szépen könnyen be lehet indítani.


Lehet, hogy jóra gondolt, de szerintem rosszat írt Pancel.

Tehát ahogy az én LC4 Adv-öm indult, bármikor:

Deko behúz, párszor átforgat. Csak az íze kedvéért. Aztán mindent elenged, és addig tolja berugókart, míg az meg nem akad. Ez a felső holtpont. Itt deko kar behúz, kicsit továbbforgat, majd szivató behúz, deko elenged, és egy nagyot rárúg! Ilyenkor elindul, nem rúg vissza, és mindenki boldog.

Nekem az LC4 volt az első berugós motorom. Eleinte nem hittem, hogy a technika sokat számít, de igen. HA szarul csinálod, akkor nem indul el, viszont faszán szétüti a lábad.


Köszi-köszi!!!

Most jól hazamegyek és beindítom, hehehe vagy nem. Ez a három lehetőség van...
Minden esetre biztos, hogy rá kell érezni a technikára. Mert ugyan 600-as túrám már volt, de an önindítós... Mit tudtam én mi az igazi VASMACSÓS motorindítás...nyámnyila

_________________
http://www.oralia.blog.hu
Isten útjai kifürkészhetetlenek, ezért kell azon KTM-el járni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 620 Indulj, most, azt mondtam moooost.
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 26, 23:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
helldriver írta:
Mit tudtam én mi az igazi VASMACSÓS motorindítás...nyámnyila


:m28 :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség