KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 22:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 166 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Zweitakt oder Viertakt? :-)
2T 22%  22%  [ 7 ]
4T 78%  78%  [ 25 ]
Szavazatok száma : 32
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07, 11:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
Gabesz írta:
Üdv mindenkinek. Jórég jártam már a fórumon. Nagyon durva,hogy vannak olyan görények akik lopják a motorokat!Remélem pozitív irányban történt már valami Szepy motorjának ügyében.

A 2t vita meg még látom mindig zötyög.

én kurvára örülök ,hogy mióta megvan csak hajtani kell és ráadásul menni is sokkal jobb vele!! :arrow:


Azért a mostani benzinárak mellett valahogy újra elkezdtem értékelni a 4T kis fogyasztását...
Tényleg, mennyit eszik endurozáskor egy olyan vadállat?

En infoim szerint a 300-as benyal 10 litert. :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 07, 15:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Tény,hogy többet eszik.ha körpályán padlón megyek akkor 50 perc alatt kinyalja az utolsó cseeppig is!
Viszont hegyi motorozás közben nem sokkal eszik kevesebbet mint egy nagyobb négyütemű.Sajnos az is közre játszik,hogy ennek ugye még a tankja is kissebb.Pl. két hete együtt hajtottam egy cimbivel crfx 450- el jött és szinte egyformán fogyasztottak a motorok.
Akkor, kicsivel kevesebbet eszik ugyanazon körülmények közt mint egy sx 125. a 300 exc is kb annyit eszik csak ugye ott is a nagyobb tank. a lényeg,hogy pl egy romániai erdei elég durva terepezés úgy néz ki,hogy kb 08 kor telitankkal elindulok mindenféle akadályokon keresztül kasul kissebb megállásokkal és két liter +benzinnel kb délután négyig lehet motorozni nyugodt szívvel. Kilóméterben nem tudom ugyanis nem a nagy távolsági túrákat nyomatjuk.Viszont,ha van lehetőség útközben tankolni ,akkor reggeltől estig lehet motorozni egy telitankkal+amit délután belenyomok és akkor nem kell plusz benyát vinni.

ami viszont mindenféle benzintémánál többet jelent,hogy sokkal,de sokkal igénytelenebb,megbízhatóbb,nagyon könnyű,erős,nem forr fel,jobban motorozható,és még sorolhatnám!!!

jó lenne ,ha tudnék rá szerezni egy exc tankot.esetleg valaki ha tudna eladót??inkább 2t exc lenne jobb mert a 4t-n vannak a szivató jukak a tank alján.vagy esetleg valaki tud 10-13 literes ktm tankot?

a vadállat meg annyit jelent,hogy valóban van egy olyan tartomány a mikor fordulaton van ,mondjuk állva mégy egy rázósabb szakaszon így a súly a csuklón is ott van . akkor figyelni kell mert egy két milimétert mozdul a gáz és elég izgága akkor a motor.meglephet.egyébként nekem soha nem kéne többet négyütemű.mióta ez van csak a benzint kell megvenni.nó problem!! :D 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 08, 0:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
Tény,hogy többet eszik.ha körpályán padlón megyek akkor 50 perc alatt kinyalja az utolsó cseeppig is!
Viszont hegyi motorozás közben nem sokkal eszik kevesebbet mint egy nagyobb négyütemű.Sajnos az is közre játszik,hogy ennek ugye még a tankja is kissebb.Pl. két hete együtt hajtottam egy cimbivel crfx 450- el jött és szinte egyformán fogyasztottak a motorok.
Akkor, kicsivel kevesebbet eszik ugyanazon körülmények közt mint egy sx 125. a 300 exc is kb annyit eszik csak ugye ott is a nagyobb tank. a lényeg,hogy pl egy romániai erdei elég durva terepezés úgy néz ki,hogy kb 08 kor telitankkal elindulok mindenféle akadályokon keresztül kasul kissebb megállásokkal és két liter +benzinnel kb délután négyig lehet motorozni nyugodt szívvel. Kilóméterben nem tudom ugyanis nem a nagy távolsági túrákat nyomatjuk.Viszont,ha van lehetőség útközben tankolni ,akkor reggeltől estig lehet motorozni egy telitankkal+amit délután belenyomok és akkor nem kell plusz benyát vinni.

ami viszont mindenféle benzintémánál többet jelent,hogy sokkal,de sokkal igénytelenebb,megbízhatóbb,nagyon könnyű,erős,nem forr fel,jobban motorozható,és még sorolhatnám!!!

jó lenne ,ha tudnék rá szerezni egy exc tankot.esetleg valaki ha tudna eladót??inkább 2t exc lenne jobb mert a 4t-n vannak a szivató jukak a tank alján.vagy esetleg valaki tud 10-13 literes ktm tankot?

a vadállat meg annyit jelent,hogy valóban van egy olyan tartomány a mikor fordulaton van ,mondjuk állva mégy egy rázósabb szakaszon így a súly a csuklón is ott van . akkor figyelni kell mert egy két milimétert mozdul a gáz és elég izgága akkor a motor.meglephet.egyébként nekem soha nem kéne többet négyütemű.mióta ez van csak a benzint kell megvenni.nó problem!! :D 8)


Mondjuk eléggé eltérő a felhasználási terület, mert én sokat megyek utcán vagy földúton nagyobb távokra, szóval így összességében asszem jobban jövök ki az LC4-gyel.
Viszont csak terepre én is biztosan 2T-t vennék. Mondjuk az én vizisikló testemhez tökre elég volna egy 125-ös is, az meg azért nem annyira paraszt, mint a 250-es vagy nagyobbak...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 21:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Versenyekre és edzeni is jobb a 2t véleményem szerint.
Már eladósoron van a motorom és van három kiszemelt KTM.

Még nekem nemvolt 2t motorom hosszabb időre, de amennyire próbáltam nagyon bejön. majd kiderül :D

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 22:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem nem fogod megbánni!!hajrá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 22:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
szerintem nem fogod megbánni!!hajrá!


Egyetértek :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 23, 21:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 23, 21:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Gratulálok =D>


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 23, 21:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Én is gratula, meg mindenkinek, aki mostanában vett gépet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 14:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Üdv a csapatban :D
Amúgy melyiket mennyiért adták (ha nem titok)?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 29, 14:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
gencsydani írta:
Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Üdv a csapatban :D
Amúgy melyiket mennyiért adták (ha nem titok)?


A 300-as exc (asszem) 1,900 mill; a 450-es exc 1,990 mill volt. Az enyémet elég jó áron 1,290 mill -ért vették be. Jönnek az új gépemre az extrák rendesen úgyhogy remélhetőleg eléggé ütőképes lessz a gép :D

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2T kontra 4T
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 03, 23:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Az első tapasztalataim alapján én egyértelműen a 2T-re szavazok. :m28
300-as 2T-t mindenkinek!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2T kontra 4T
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 04, 8:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sc_zsolt írta:
Az első tapasztalataim alapján én egyértelműen a 2T-re szavazok. :m28
300-as 2T-t mindenkinek!!!


Volt szerencsém menni GG EC300-al, mondjuk az (szerintem) legalább egy kategóriával brutálabb is, mint egy 525 SX/EXC.
Nem tolerálja az emberi hülyeséget, a havernak is négy bordája meg a lépe bánta a legénykedést vele...

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2T kontra 4T
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 04, 12:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Volt szerencsém menni GG EC300-al, mondjuk az (szerintem) legalább egy kategóriával brutálabb is, mint egy 525 SX/EXC.



2T-nél nagyon sok múlik a finomhangoláson (hengertalptömítés vastagsága, kipufogószelep, karburátor beállítása), ha ügyes vagy, villanymotorszerűen működőre is meg lehet csinálni a 300-ast :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2T kontra 4T
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 04, 21:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Danival értek egyet. Persze van lépcső a teljesítmény leadásban, de elég nyomatékos alul is. Szerintem könnyebben kezelhető, mint az 525-ös, érzésem szerint a 450-essel lehetne összehasonlítani.
Persze, ha folyamatosan nyitott power szeleppel megy az ember, elég brutál, de nem kezelhetetlen akkor sem. A nyomatékgörbe kapcsoló (száraz v. csúszós talaj) pedig még lieárisabbá teszi a teljesítményleadást.
Szóval az enyém nem úgy van hangolva, mint a haveré...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2T kontra 4T
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 04, 22:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sc_zsolt írta:
Danival értek egyet. Persze van lépcső a teljesítmény leadásban, de elég nyomatékos alul is. Szerintem könnyebben kezelhető, mint az 525-ös, érzésem szerint a 450-essel lehetne összehasonlítani.
Persze, ha folyamatosan nyitott power szeleppel megy az ember, elég brutál, de nem kezelhetetlen akkor sem. A nyomatékgörbe kapcsoló (száraz v. csúszós talaj) pedig még lieárisabbá teszi a teljesítményleadást.
Szóval az enyém nem úgy van hangolva, mint a haveré...


Nem is mondtam, hogy nem jó, sőt!
...Csak hát észnél kell vele lenni, mert gyorsan átmehet a motorozás Taekwondo (태권도) bemutatóvá, ha elgurul a gyógyszer. :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 166 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség