KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

2T kontra 4T
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=326
Oldal: 4 / 4

Szerző:  nilrem [ 2007 júl. 07, 11:45 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Gabesz írta:
Üdv mindenkinek. Jórég jártam már a fórumon. Nagyon durva,hogy vannak olyan görények akik lopják a motorokat!Remélem pozitív irányban történt már valami Szepy motorjának ügyében.

A 2t vita meg még látom mindig zötyög.

én kurvára örülök ,hogy mióta megvan csak hajtani kell és ráadásul menni is sokkal jobb vele!! :arrow:


Azért a mostani benzinárak mellett valahogy újra elkezdtem értékelni a 4T kis fogyasztását...
Tényleg, mennyit eszik endurozáskor egy olyan vadállat?

En infoim szerint a 300-as benyal 10 litert. :shock:

Szerző:  Gabesz [ 2007 júl. 07, 15:10 ]
Hozzászólás témája: 

Tény,hogy többet eszik.ha körpályán padlón megyek akkor 50 perc alatt kinyalja az utolsó cseeppig is!
Viszont hegyi motorozás közben nem sokkal eszik kevesebbet mint egy nagyobb négyütemű.Sajnos az is közre játszik,hogy ennek ugye még a tankja is kissebb.Pl. két hete együtt hajtottam egy cimbivel crfx 450- el jött és szinte egyformán fogyasztottak a motorok.
Akkor, kicsivel kevesebbet eszik ugyanazon körülmények közt mint egy sx 125. a 300 exc is kb annyit eszik csak ugye ott is a nagyobb tank. a lényeg,hogy pl egy romániai erdei elég durva terepezés úgy néz ki,hogy kb 08 kor telitankkal elindulok mindenféle akadályokon keresztül kasul kissebb megállásokkal és két liter +benzinnel kb délután négyig lehet motorozni nyugodt szívvel. Kilóméterben nem tudom ugyanis nem a nagy távolsági túrákat nyomatjuk.Viszont,ha van lehetőség útközben tankolni ,akkor reggeltől estig lehet motorozni egy telitankkal+amit délután belenyomok és akkor nem kell plusz benyát vinni.

ami viszont mindenféle benzintémánál többet jelent,hogy sokkal,de sokkal igénytelenebb,megbízhatóbb,nagyon könnyű,erős,nem forr fel,jobban motorozható,és még sorolhatnám!!!

jó lenne ,ha tudnék rá szerezni egy exc tankot.esetleg valaki ha tudna eladót??inkább 2t exc lenne jobb mert a 4t-n vannak a szivató jukak a tank alján.vagy esetleg valaki tud 10-13 literes ktm tankot?

a vadállat meg annyit jelent,hogy valóban van egy olyan tartomány a mikor fordulaton van ,mondjuk állva mégy egy rázósabb szakaszon így a súly a csuklón is ott van . akkor figyelni kell mert egy két milimétert mozdul a gáz és elég izgága akkor a motor.meglephet.egyébként nekem soha nem kéne többet négyütemű.mióta ez van csak a benzint kell megvenni.nó problem!! :D 8)

Szerző:  gencsydani [ 2007 júl. 08, 0:07 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
Tény,hogy többet eszik.ha körpályán padlón megyek akkor 50 perc alatt kinyalja az utolsó cseeppig is!
Viszont hegyi motorozás közben nem sokkal eszik kevesebbet mint egy nagyobb négyütemű.Sajnos az is közre játszik,hogy ennek ugye még a tankja is kissebb.Pl. két hete együtt hajtottam egy cimbivel crfx 450- el jött és szinte egyformán fogyasztottak a motorok.
Akkor, kicsivel kevesebbet eszik ugyanazon körülmények közt mint egy sx 125. a 300 exc is kb annyit eszik csak ugye ott is a nagyobb tank. a lényeg,hogy pl egy romániai erdei elég durva terepezés úgy néz ki,hogy kb 08 kor telitankkal elindulok mindenféle akadályokon keresztül kasul kissebb megállásokkal és két liter +benzinnel kb délután négyig lehet motorozni nyugodt szívvel. Kilóméterben nem tudom ugyanis nem a nagy távolsági túrákat nyomatjuk.Viszont,ha van lehetőség útközben tankolni ,akkor reggeltől estig lehet motorozni egy telitankkal+amit délután belenyomok és akkor nem kell plusz benyát vinni.

ami viszont mindenféle benzintémánál többet jelent,hogy sokkal,de sokkal igénytelenebb,megbízhatóbb,nagyon könnyű,erős,nem forr fel,jobban motorozható,és még sorolhatnám!!!

jó lenne ,ha tudnék rá szerezni egy exc tankot.esetleg valaki ha tudna eladót??inkább 2t exc lenne jobb mert a 4t-n vannak a szivató jukak a tank alján.vagy esetleg valaki tud 10-13 literes ktm tankot?

a vadállat meg annyit jelent,hogy valóban van egy olyan tartomány a mikor fordulaton van ,mondjuk állva mégy egy rázósabb szakaszon így a súly a csuklón is ott van . akkor figyelni kell mert egy két milimétert mozdul a gáz és elég izgága akkor a motor.meglephet.egyébként nekem soha nem kéne többet négyütemű.mióta ez van csak a benzint kell megvenni.nó problem!! :D 8)


Mondjuk eléggé eltérő a felhasználási terület, mert én sokat megyek utcán vagy földúton nagyobb távokra, szóval így összességében asszem jobban jövök ki az LC4-gyel.
Viszont csak terepre én is biztosan 2T-t vennék. Mondjuk az én vizisikló testemhez tökre elég volna egy 125-ös is, az meg azért nem annyira paraszt, mint a 250-es vagy nagyobbak...

Szerző:  Laca 13 [ 2007 júl. 17, 21:55 ]
Hozzászólás témája: 

Versenyekre és edzeni is jobb a 2t véleményem szerint.
Már eladósoron van a motorom és van három kiszemelt KTM.

Még nekem nemvolt 2t motorom hosszabb időre, de amennyire próbáltam nagyon bejön. majd kiderül :D

Szerző:  Gabesz [ 2007 júl. 17, 22:16 ]
Hozzászólás témája: 

szerintem nem fogod megbánni!!hajrá!

Szerző:  gencsydani [ 2007 júl. 17, 22:43 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
szerintem nem fogod megbánni!!hajrá!


Egyetértek :!:

Szerző:  Laca 13 [ 2007 júl. 23, 21:15 ]
Hozzászólás témája: 

mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!

Szerző:  szabcsab [ 2007 júl. 23, 21:18 ]
Hozzászólás témája: 

Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Gratulálok =D>

Szerző:  kope68 [ 2007 júl. 23, 21:36 ]
Hozzászólás témája: 

Én is gratula, meg mindenkinek, aki mostanában vett gépet!

Szerző:  gencsydani [ 2007 júl. 24, 14:09 ]
Hozzászólás témája: 

Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Üdv a csapatban :D
Amúgy melyiket mennyiért adták (ha nem titok)?

Szerző:  Laca 13 [ 2007 júl. 29, 14:56 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Laca 13 írta:
mégiscsak 4ütem lett...
megmaradt 2 db 2007-es modell akciózva volt, 450 exc és 300 exc.
Előre bejelentették hogy a kétüteműre csak dísznek van az önindító, mert hol működik nem. Nameg a környezetkímélés miatt is inkább a 4t-re esett a választás. (bár zajszintben inkább rossz döntés lett)
árban nemvolt nagy külömbség, de nekem megszokottabb a négyütem. majd kiderül...

Hivatalosan is narancsos lettem!!!


Üdv a csapatban :D
Amúgy melyiket mennyiért adták (ha nem titok)?


A 300-as exc (asszem) 1,900 mill; a 450-es exc 1,990 mill volt. Az enyémet elég jó áron 1,290 mill -ért vették be. Jönnek az új gépemre az extrák rendesen úgyhogy remélhetőleg eléggé ütőképes lessz a gép :D

Szerző:  sc_zsolt [ 2009 júl. 03, 23:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2T kontra 4T

Az első tapasztalataim alapján én egyértelműen a 2T-re szavazok. :m28
300-as 2T-t mindenkinek!!!

Szerző:  pancel [ 2009 júl. 04, 8:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2T kontra 4T

sc_zsolt írta:
Az első tapasztalataim alapján én egyértelműen a 2T-re szavazok. :m28
300-as 2T-t mindenkinek!!!


Volt szerencsém menni GG EC300-al, mondjuk az (szerintem) legalább egy kategóriával brutálabb is, mint egy 525 SX/EXC.
Nem tolerálja az emberi hülyeséget, a havernak is négy bordája meg a lépe bánta a legénykedést vele...

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2009 júl. 04, 12:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2T kontra 4T

pancel írta:
Volt szerencsém menni GG EC300-al, mondjuk az (szerintem) legalább egy kategóriával brutálabb is, mint egy 525 SX/EXC.



2T-nél nagyon sok múlik a finomhangoláson (hengertalptömítés vastagsága, kipufogószelep, karburátor beállítása), ha ügyes vagy, villanymotorszerűen működőre is meg lehet csinálni a 300-ast :!:

Szerző:  sc_zsolt [ 2009 júl. 04, 21:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2T kontra 4T

Danival értek egyet. Persze van lépcső a teljesítmény leadásban, de elég nyomatékos alul is. Szerintem könnyebben kezelhető, mint az 525-ös, érzésem szerint a 450-essel lehetne összehasonlítani.
Persze, ha folyamatosan nyitott power szeleppel megy az ember, elég brutál, de nem kezelhetetlen akkor sem. A nyomatékgörbe kapcsoló (száraz v. csúszós talaj) pedig még lieárisabbá teszi a teljesítményleadást.
Szóval az enyém nem úgy van hangolva, mint a haveré...

Szerző:  pancel [ 2009 júl. 04, 22:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2T kontra 4T

sc_zsolt írta:
Danival értek egyet. Persze van lépcső a teljesítmény leadásban, de elég nyomatékos alul is. Szerintem könnyebben kezelhető, mint az 525-ös, érzésem szerint a 450-essel lehetne összehasonlítani.
Persze, ha folyamatosan nyitott power szeleppel megy az ember, elég brutál, de nem kezelhetetlen akkor sem. A nyomatékgörbe kapcsoló (száraz v. csúszós talaj) pedig még lieárisabbá teszi a teljesítményleadást.
Szóval az enyém nem úgy van hangolva, mint a haveré...


Nem is mondtam, hogy nem jó, sőt!
...Csak hát észnél kell vele lenni, mert gyorsan átmehet a motorozás Taekwondo (태권도) bemutatóvá, ha elgurul a gyógyszer. :wink:

Üdv,

pancel

Oldal: 4 / 4 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/