KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 23:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 30, 22:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ebből konkrétan semmi, nyugodtan vonjál le úgy 7 LE -t mindkettőből, akkor kb. a helyes értéket kapod.De avass be, miért érdekes ez ?Én már a harmadik négyötvenest nyúzom, és átlag 93 kg körül vagyok, asszem következőre veszek csak 525 - öst, mert mostanra tanultam meg érezni a különbséget, de lehet, hogy megbánom. Nem véletlenül 450 - ből fogy a legtöbb....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 9:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Kösz a válaszokat!
Amúgy én 525-ösön gondolkodok erősen drz 400 után. Szóval az már biztos hogy brutálisan erősebb mint a drz, de nem kezelhetetlenül nagy az ereje? :?
Mert én 75 kiló vagyok. Szal 450essel mentem már, de az nem tűnt sokkal erősebbnek. A másik hogy hegyvidékre talán sok az ereje de én Miskolc mellett lakok ahol annyi hegy azért nincsen....
Meg supermotozni is szeretnék, és talán ahhoz jobb a kicsit több erő.
Szal véleményeket várok tőletek!
Remélem értitek mi a kérdésem! :D
És kösz!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 10:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ha szupermotózni is akarsz, akkor 525, mert oda elkél az a többlet, amit a 450 - hez képest tud az 525, de terepen tökéletesen megfelel a kisebb.Olyannyira, hogy a legfrisebb masterendurót például a nagykategóriában a 400 exc nyerte, mert nedves körülmények között, az volt a legkezesebb a finomabb karakterisztikája miatt.Egyébként ezért választják sokan a 450 - est is az 525 - tel szemben, mert kissé finomabban kezelhető, de mégis bőven elég mindenhova.Ember legyen a talpán aki kimotorozza a 450 - es határait.Én eddig terepen csak olyan helyzetekkel találkoztam, ahol én voltam kevés, a 450 EXC mindent simán meg tudott volna oldani, egy nálam képzettebb pilótával a hátán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 11:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Maximálisan egyetértek zsore-val. Én is hasonló okokból vettem 525-öt. Első évben smeztem vele, de tavaly már át sem szereltem rá. Közúton jól jött az 525, de... Véleményem szerint a 450 is elég. Azt kell eldöntened, hogy milyen közúti közlekedést tervezel. Parkolóban csapatást, kanyargós utak látogatása vagy túrásabb, mindennapos használat. Én csak akkor látom értelmét a nagyobbnak, ha túraszerűen akarod használni. Megjegyzem, hogy pont erre nem alkalmas. A haveri körben Dhpagenek volt 450-ese sm szettel és simán verte vele az 1000-es gépeket a visegrádi szerpentinen.
Terepre 525 hobbi motorosoknak felejtős, szerintem. Kicsit bánom, hogy hagytam magam rábeszélni az 525-re (25000Ft volt a különbség árban). Terepen kegyetlen és ahogyan fáradsz, úgy kezd egyre jobban büntetni :) Mikor az alkarod már hulla és jön egy gödrös, köves szakasz, ahogy "lötyögsz" a motoron, úgy tépi szét a kezed. Mindegy milyen fokozatban van. Ha jól emlékszem, akkor kb 7 LE a difi a kettő között, ami szerintem elenyésző, de a reakció alacsony fordulatról brutális.
A 450-essel sokkal élvezetesebben tudnál motorozni véleményem szerint. Nekem egy 250EXC-F lenne talán a legjobb megoldás.
A teljesítnányre hallottam egyszer egy találó kifejezést: "Bőven elég" :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Boyesen
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 15:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Helló.

Van valakinek tapasztalata a Boyesen Quickshot-al ?
Amcsiban nagy előszeretettel rakják fel a Keihin karbikra és oda vannak
tőle.
itt a linkje:
http://www.boyesen.com/cwo/OFFROAD#

Eliminates hesitation and bogging

• Provides instant response to throttle movements

• Reduces hot engine stalling

• Improves low end performance

• Bolt-on product that requires no modification.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 19:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Erről az 525-450-400 témáról már sokszor volt szó itt is meg főleg az indexes topikokban. Én, ha _csak_ terepezni kéne motort vegyek (mivel sem én sem az apukám nem milliomos) biztosan 2T-t vennék. Ha a pénz nem számítana, akkor EXC-F, ha 80 kilónál nehezebb volnék, akkor 400.
Ha viszont szeretnél hosszabb távokat is motorozni aszfalton, akkor vagy kompromisszumot kell kötni és LC4-et venni, vagy két motort fenntartani.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 19:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Szasztok!Én annyit tudnék a KTM EXC-választáshoz hogy nem feltétlen az a legjobb ha minél erősebb a motor!Szóval MIC-nek teljesen igaza van ebben!Nekem egy 250EXC négyütemem van amibe tavaly raktam egy 350-es SXS kittet!Nekem mint hobbi endurosnak ez bőven elég de két év mulva én is váltok egy 450 EXC-re!És nem azért veszek 450-et mert kevés ami most van csak utcára tényleg több nyomaték kell és a 450 az már Supermotozni és rövidebb távokra is tökéletes nekem!!!Azért írom hogy nekem mert sokan írnak hogy az EXC négyütem szar utcára!Igaz nem kényelmes és sürün kell olajat cserélni de szerintem ha rendesen karban tartod akkor nem bánod meg hogy ezt vettél nem pedig LC4-et ami szerintem csak utcán állja meg a helyét inkább!Dehát ez csak az én véleményem!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 31, 23:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
BUGIC írta:
Azért írom hogy nekem mert sokan írnak hogy az EXC négyütem szar utcára!Igaz nem kényelmes és sürün kell olajat cserélni de szerintem ha rendesen karban tartod akkor nem bánod meg hogy ezt vettél nem pedig LC4-et ami szerintem csak utcán állja meg a helyét inkább!


Pontosan azért írjuk, hogy "szar" a 4T EXC utcára, mert utcai használat mellett iszonyatos a karbantartás-igénye (1 hétvégén simán bele lehet csavarni egy olajcserényi üzemórát), ez meg "kicsit" költséges játék.
Az LC4 csak utcán állja meg a helyét c. dologról meg annyit, hogy messze-messze többet tud egy sima 640-es is terepen mint valszeg itt bármelyikünk (mondjuk Ivánt kivéve)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 8:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Srácok!
Kösz a hozzászólásokat!
Tehát összességében elmondható hogy véleményetek szerint alám sok lenne az 525!
Egyébként én sem vagyok biztos benne hogy bírnék vele.
Szal most okosan szeretnék mocit venni!
Tehát utolsó kérdés: fenntartásban melyikkel járok jobban? melyik a pörgősebb(azaz melyik kopik jobban)? és mennyi a kettő kb átlagfogyasztása?
Kösz megintcsak!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 9:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
Az LC4 csak utcán állja meg a helyét c. dologról meg annyit, hogy messze-messze többet tud egy sima 640-es is terepen mint valszeg itt bármelyikünk (mondjuk Ivánt kivéve)...

Le is tehenezte az LC4-et. Az igazsag az, hogy nem a motor nehez a sofor a gyenge :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 10:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Srácok!
Kösz a hozzászólásokat!
Tehát összességében elmondható hogy véleményetek szerint alám sok lenne az 525!
Egyébként én sem vagyok biztos benne hogy bírnék vele.
Szal most okosan szeretnék mocit venni!
Tehát utolsó kérdés: fenntartásban melyikkel járok jobban? melyik a pörgősebb(azaz melyik kopik jobban)? és mennyi a kettő kb átlagfogyasztása?
Kösz megintcsak!


Nem azt állítjuk, hogy alád sok lenne, hanem bármelyikünk alá sok :) Ha megnézed, a versenyzők zöme is 450-est használ. Az tény, hogy az 525 megtanít a finom gázkezelésre (legalábbis engem) :)
A fogyasztás 4-6 lityi között van mindkettőnél, de erősen terepfüggő. A két motor blokkilag megegyezik, ha jól tudom. Különbség csak a hengerben és a dugóban van. Elméletileg a 450-esnek tovább kell bírnia, mivel kisebb erők hatnak a szerkezeti elemekre. Ha kevésnek találod a 450-est, lehet rá venni 525-ös hengert és máris van egy 525-öd.
Ha van lehetőséged, próbáld ki mindkettőt. Ahhoz, hogy helyesen döntsél, saját tapasztalat kell. Mivel mások vagyunk, mást részesítünk előnyben. Lehet, hogy élveznéd, hogy 300km terepmotorozás (ratyirambó enduro) után két napig csak bögrét mersz kézbe fogni és azt is csak úgy, hogy alatta van a kisujjad :) (Nekem az elmúlt két hétvégén volt szerencsém megtapasztalni ezt :) )

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 10:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Értem!
Korrekt!
És kösz.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 11:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Mennyinél kell olaj és légszűrő csere a 4T exc-kbe? 1500-2000 km-enként? :roll: És mennyibe kerül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 14:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
rx írta:
Mennyinél kell olaj és légszűrő csere a 4T exc-kbe? 1500-2000 km-enként? :roll: És mennyibe kerül?


Olaj és olajszűrők cseréje 15 üzemóránként (vagy vhány l. benzin elhasználása után), légszűrőt meg nem cserélni kell, hanem tisztítani, amikor koszos.
Amúgy ezek párszor le lettek már írva, vehetnéd a fáradságot kicsit visszaolvasni, mert k#rva unalmas kéthetente begépelni ezeket mindig!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 01, 16:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
rx írta:
Mennyinél kell olaj és légszűrő csere a 4T exc-kbe? 1500-2000 km-enként? :roll: És mennyibe kerül?

Olaj 3200huf/liter volt ket hete.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 10:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Srácok!
Nagyon fontos kérdésem van!
A 2004-es EXC450 típushibái érdekelnének, főleg a főbb motorikus alkatrészekre és a felfüggesztés érdekelne...
Gondolok: kuplung, váltó, hűtő, karbi, teleszkópok stb.
Légyszi korrekt választ várok tőletek!
Lehet ilyet szeretnék venni és érdekel hogy az újabbakhoz képest mi benne a gyengébb.
Kösz előre is!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 12:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
általános hiba, hogy aki otthon barkácsolja és nincs nyomatékkulcsa
az agyonhúzza a csavarokat. Pl. rendszeres 15 óránkénti olajcserénél
széttépik a mágneses olaj leengedő csavart.

Én így jártam mivel autószerelőtőt vettem az 1 éves EXCmet.
Megoldás: blokk ki, új menet, blokk be.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 12:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Értem ezt a trükköt már ismertem. :D
De a motorikus részek tipikus meghibásodásairőól van valami okosságotok? :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 12:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 máj. 14, 16:34
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár
Én mással nem találkoztam. 1 éve van meg 3500km-t raktam bele
csak terepen használva.

_________________
2005' 450EXC, 2006' MXU300


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 02, 13:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Értem kösz!
Ez jó hír :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 03, 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
THX az infókat!!! bocs Dani...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 9:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 10:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Gratula! Balesetmentes, élményekben gazdag moccolást!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 12:52 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
HELP!!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki tudja legyen szíves segítsen! Mennyi kellene, hogy legyen egy 2003-as 525 EXC sűrítési végnyomása? (Nem a sürítési arány hanem végnyomás érdekel!)
Sürgős!!!
Előre is köszi, ha sikerül kideríteni, jövök nem kevés sörrel!! :P :P :P

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 13:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Koriori írta:
HELP!!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki tudja legyen szíves segítsen! Mennyi kellene, hogy legyen egy 2003-as 525 EXC sűrítési végnyomása? (Nem a sürítési arány hanem végnyomás érdekel!)
Sürgős!!!
Előre is köszi, ha sikerül kideríteni, jövök nem kevés sörrel!! :P :P :P


450 exc-n 10-11bar-t mértem, mikor eltört a gyürüm akkor meg 3,5-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 13:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
mic71 írta:
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Gratula! Balesetmentes, élményekben gazdag moccolást!



Köszike igyekszem :D

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 18:23 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Köszi! remélem szereted a sört!! :lol: :lol:
mocsi írta:
Koriori írta:
HELP!!!!!!!!!!!!!!!

Ha valaki tudja legyen szíves segítsen! Mennyi kellene, hogy legyen egy 2003-as 525 EXC sűrítési végnyomása? (Nem a sürítési arány hanem végnyomás érdekel!)
Sürgős!!!
Előre is köszi, ha sikerül kideríteni, jövök nem kevés sörrel!! :P :P :P


450 exc-n 10-11bar-t mértem, mikor eltört a gyürüm akkor meg 3,5-t.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 18:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Gratula :!: :-({|=

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 19:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Kitől vetted ha nem titok? /Miskolci kereskedőtől vagy magántól/
Jó kis választás! :D
Aztán becsüld meg magad a nyergében! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 21:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Üdv. A 2003as 450 exc-ben lassan esik vissza az alapjárat...mi lehet ennek az oka?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
adamo írta:
Üdv. A 2003as 450 exc-ben lassan esik vissza az alapjárat...mi lehet ennek az oka?


Gázbowden nem szorul? Vagy a gázkar?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 7:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
gencsydani írta:
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Gratula :!: :-({|=


Köszike Dani!

Mocsi! Nem titok, magántól.

Adamo-nak nem szorul a gázbovdene meg semmi. Szal szerintünk a karbicseknek van valami az alapjárati fúvókájával vagy vmi hasonló csak annyira nem vágjuk. Szal ha behúzza kuplungot és megáll nem esik vissza az alapjárat, hanem förög vagy 3ezren kb. Ha ránt rá egy gázt, kis késéssel visszaesik.
Autómata rajtolórendszer vagy mi ez? Segítsetek neki plíz ha tudtok... :?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 14:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Pontosan...:S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 14:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Jimmy!!! Képet tudnál mutatni az 520asról? Mennyibe kerül? 8) :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 15:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
rx írta:
Jimmy!!! Képet tudnál mutatni az 520asról? Mennyibe kerül? 8) :lol:


Küldtem képet arra az emilcímre amit itt a fórumon megadtál!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 19:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Thx Jimmy! Megnéztem...ez télleg nagyon jó állapotba van! Ilyet keresgéltem én. Sztem érdekel a dolog ha még 1 hónapig megtartanád nekem!!! :wink: Hány km van benne? üó.?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 19:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
rx írta:
Thx Jimmy! Megnéztem...ez télleg nagyon jó állapotba van! Ilyet keresgéltem én. Sztem érdekel a dolog ha még 1 hónapig megtartanád nekem!!! :wink: Hány km van benne? üó.?


Naugye?Mondtam én hogy szép! Holnap megnézem neked,mert igazából fogalmam sincs mennyi benne a km. Hát hogy meglesz még egy hónap múlva azt nem tudom.Az egyik cimborámat is érdekli,csak neki is kevés rá a pénze.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 20:51 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Hali mindenkinek!!Kéne egy kis segítség!!4T EXC be véletlen nem tudja valaki hogy Kb mennyi lehet a ferodós kuplung lamella?Tudom fel kéne őket hívni és megmondanák de azért ide most olcsóbb :lol:

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Jimmy írta:
rx írta:
Thx Jimmy! Megnéztem...ez télleg nagyon jó állapotba van! Ilyet keresgéltem én. Sztem érdekel a dolog ha még 1 hónapig megtartanád nekem!!! :wink: Hány km van benne? üó.?


Naugye?Mondtam én hogy szép! Holnap megnézem neked,mert igazából fogalmam sincs mennyi benne a km. Hát hogy meglesz még egy hónap múlva azt nem tudom.Az egyik cimborámat is érdekli,csak neki is kevés rá a pénze.


Nekem az ár elég korrektnek tűnik!! Ez az 1 hónap pedig csak azért lenne mert most érettségizek...és csak utána veszek főként a ballagási pénz miatt, de leginkább azért mert ha most megvenném nem lenne tanulás :lol: Msn címed van-e?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06, 9:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Fox írta:
gencsydani írta:
Fox írta:
Na srácok megoszthatom végre a jó hírt!
XD
Sikerült vennem egy rendszámos 05-ös 450 EXC-t 720 azaz hétszázhúsz km-el, szinte ingyen.

Fasza szerkó. :D


Gratula :!: :-({|=


Köszike Dani!

Mocsi! Nem titok, magántól.

Adamo-nak nem szorul a gázbovdene meg semmi. Szal szerintünk a karbicseknek van valami az alapjárati fúvókájával vagy vmi hasonló csak annyira nem vágjuk. Szal ha behúzza kuplungot és megáll nem esik vissza az alapjárat, hanem förög vagy 3ezren kb. Ha ránt rá egy gázt, kis késéssel visszaesik.
Autómata rajtolórendszer vagy mi ez? Segítsetek neki plíz ha tudtok... :?



Srácok még mindig semmi ötlet? Ilyen lehet hogy vmi kopás miatt csinálja ezt amit leírtam fennebb? Plíz KTMKlub HELP Adamo's rájd!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06, 12:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
rx írta:
Jimmy írta:
rx írta:
Thx Jimmy! Megnéztem...ez télleg nagyon jó állapotba van! Ilyet keresgéltem én. Sztem érdekel a dolog ha még 1 hónapig megtartanád nekem!!! :wink: Hány km van benne? üó.?


Naugye?Mondtam én hogy szép! Holnap megnézem neked,mert igazából fogalmam sincs mennyi benne a km. Hát hogy meglesz még egy hónap múlva azt nem tudom.Az egyik cimborámat is érdekli,csak neki is kevés rá a pénze.


Nekem az ár elég korrektnek tűnik!! Ez az 1 hónap pedig csak azért lenne mert most érettségizek...és csak utána veszek főként a ballagási pénz miatt, de leginkább azért mert ha most megvenném nem lenne tanulás :lol: Msn címed van-e?



Van igen,majd privátba elküldöm.Egyébként ismertem elötte is a motort,azért is számoltam be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 08, 20:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Szasztok!

Pénteken összepakoltam a bicajt! Eszméletlen, mennyi erő hiányzott már belőle, iszonyat kemény lett. Új gyűrűk, új szelepek becsiszolva, csodákat tett a mocival! Sajnos beigazolódott a hiba hogy, az elmaradt szelepállítás miatt égett meg a szelep. :oops: Most begyakoroltam hogyan kell jól és egyszerűen szelepet állítani, ezután minden második olajcsere után be fogom állítani. Remélem ezt a nyarat kibírja, aztán kap egy nagyfelújítást.
KÉRDÉS: Két kattanás van még a 14-ből a láncfeszítőnek, szerintetek mennyit bír még ki? Arra gondoltam hogy, még beruháznék a felújítás előtt egy láncfeszítő csuszkára, azzal talán nyerek egy kis időt. Ki lehet cserélni úgy hogy, csak a deknit veszem le?/na meg a gyújtást/ Magyarul, lefelé ki lehet e venni a csúszkát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09, 8:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
A csuszkát lefelé csak úgy tood kiszedni ha szétvágod.
Szal úgy nem érdemes mer az újat nemtod beletenni. Le kell venned a szelepdeklit, de lehet még a vezérműláncot is. Nemtom hogy a szelepvezérlő fogaskeréknél (a vízpumpa mögött) kifér e a csúszka. De sztem nem. Szal vezérműlánc le, de ahogy hallom már annak se ártana egy csere.
Adamo-ét is mostan raktuk össze, de annak vmi gyújtásbaja van. A gyújtásdoboz vagy a trafó nem fasza benne mer nem ad cikrát. Ha vki tud vmi írjon! Kösz!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09, 8:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Adamo-ét is mostan raktuk össze, de annak vmi gyújtásbaja van. A gyújtásdoboz vagy a trafó nem fasza benne mer nem ad cikrát. Ha vki tud vmi írjon! Kösz![/quote]

Gyujtotekercs ellenőrzése.
3
Pulser coil red – green 100 Ω  20%
4K-3A Exciter black/red– red/white 24,8 Ω  20%
Charge coil ground – yellow 0,74 Ω  20%
Pulser coil red – green 100 Ω  20%
4K-3B Exciter black/red – red/white 12,7 Ω  20%
Charge coil ground – yellow 0,65 Ω  20%
white – yellow 0,16 Ω  20%


Trafó ellenőrzés.

primary coil blue/white – ground 0.30 Ω ±15%
secondary coil blue/white – ignition wire 6.30 kΩ ±20%

Szignifikáns különbségnél megtalálhatod a hibát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09, 9:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Köszike!
Végre egy ember aki segít!
Télleg köszi!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09, 9:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Fox írta:
Köszike!
Végre egy ember aki segít!
Télleg köszi!


Az egész szerelési útmutatót letöltheted a www.duke.uw.hu ról.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 19:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Nah egy-két nap és kiderül mi az oka hogy a karbim rakoncátlankodik.Ha megvan a megoldás leírom!
Amúgy a motorom eladó ha valakit érdekel! Mostmár sok szervizelés után nem lessz vele gond, szval bátran meg lehet nézni, érdeklődni....200üzemóra van benne...nagyszervíz elvégezve szval most jópár üzemórát költségmentesen lehet menni vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 11:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 10, 9:11
Hozzászólások: 2
Szasztok!

2001 EXC 400 valtoval van egy kis gondom. 1-2 megy , 2-tol felfele nem. 2-tol felfele nem tudsz siman valtogatni, csak ha mindig egy hangyanyit rabiccentessz, hogy visszaessen. Olyan mintha vmi rugo elengedte volna magat es nem huzza vissza. Mi a turo lehet ez? Plz help, hatha latott mar vki ilyet.

Koszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 13:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 10, 9:11
Hozzászólások: 2
Rakotottem amolyan "gencsydani" style-ban egy gumit...tokeletes lett :D
De azert, jo lenne tudni, hogy mi mehetett el benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 17:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Nagy kérdés!A láncra a patentszemet fel lehet rakni ugy,hogy kivülröl befelé,és belül van a biztosito villa,azaz a kerék felöl?Mert ha igy raknám fel,akkor nem koptatná az also láncvezetö a patentszemnek a csapjait! :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség