KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 15, 17:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mitől lehet?!?
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mitől lehet az, hogy ha jobbra (majdnem ütközésig) elfordítom a kormányt, akkor egyszerűen leáll a motor? Gondolom, a bowden(ek) feszülésével lehet vhogy összefüggésben a dolog, de hogy hogy azt nem értem, mert még az alapjárat is fel van tekerve!
Ötletek?
/mic, ne írd be, hogy ne fordítsam jobbra a kormányt! Kösz! :P /

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Nem a dekompresszor bowdened feszül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Nem a dekompresszor bowdened feszül?


Hmmm, erre nem is gondoltam!
Köszi, lehet, tényleg ez lesz a gond!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Más bowden nem állíthatja le, esetleg még a vészleállító kapcsolóban lehet kontakthiba, de nem hinném. Sztem tuti a dekobowden.

Ha egyik sem, akkor ne fordítsd jobbra a kormányt! :wink: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Ha egyik sem, akkor ne fordítsd jobbra a kormányt! :wink: :lol:


Amíg a krosszgumik vannak fent, végülis nagyobb kormányelmozdítás nélkül is meg lehet oldani a jobbrakanyarodást, de a SM-val gondban leszek! :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Mitől lehet?!?
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Mitől lehet az, hogy ha jobbra (majdnem ütközésig) elfordítom a kormányt, akkor egyszerűen leáll a motor? Gondolom, a bowden(ek) feszülésével lehet vhogy összefüggésben a dolog, de hogy hogy azt nem értem, mert még az alapjárat is fel van tekerve!
Ötletek?
/mic, ne írd be, hogy ne fordítsam jobbra a kormányt! Kösz! :P /


Dani, csak balra fordítsd a kormányt!!!

Így yóóó???? :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 19, 23:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza.


Az lehet. Bár igazából azóta tűnt fel, hogy végre sikerült beépítenem a kormánymagasítást.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 20, 1:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Nekem volt olyan nyáron, 2× is!!! Foggalam sincs hogyan, de egy kábel köteg kidörzsölődött s zárlatot csinált a drága, de mire erre rájöttem... no meg észrevettem... sztem nézd meg azokat is...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 20, 10:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
Egyébként szerintem is deko. Valszeg odacsípted, mikor a tankot tetted vissza.


Az lehet. Bár igazából azóta tűnt fel, hogy végre sikerült beépítenem a kormánymagasítást.


Akkor a bowden elvezetést nézd meg és a holtjátékát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 20, 18:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Én is a dekompresszor bovdenre tippelek, nálam is ugyanez volt a jelenség
a kormány magasító és a Magura EX kormány felszerelése után.
A megoldást nem tudtam másképp orvosolni, mint gyártanom kellett 5-6 cm-el hosszabb bovdent!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 20, 23:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Lehet venni hosszabb bowdent, ha jól emlékszem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 22:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Szasztok.

A régi lc8 topikba kezdtem a témát boncolgatni de akkor ide is beírom (tööb szem többet lát ) :lol:

tehát tavaly is előfordúlt néha ,de most idéis csinálta a következőt a masina:
városi motorozásról beszélek.Araszolás a sorok közt, vízhőfok felmegy az ötödik rovátkára-ventillátor bekapcsol .Ez idáig OK.de mikor megállok akkoe elkezdi kihugyozni a vizet a tartályból.Ha utána megyek vele folymatosan tehát kapja a hűtést ,akkor egyből visszamegy 4- rovátkára a kijelző és visszább megy a kiegyenlítő tartálya a víz is.Kérdés hogy ez a LC8-ok tipikus betegsége vagy egy másik dolog amit mondtak nekem ,hogy levegős a rendszer .De kérdem ez tavaly óta nem tudta magát légteleníteni?Bár ezen van légtelenítő csavar is állítólag.(norbiék azt mondták hogy valószínű ez az lesz)
No mit mondtok erre?

már kaptam pár választ ,de kíváncsi vagyok mindenkiére.
nagyon nincs kedven szétbombáztatni a blokkot (igaz még garis de akkor is)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 22:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet.
Mitől lett ez a jelenség?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 22:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni.

mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 22:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
zorromoto írta:
igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni.

mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar .


Álltalában a vízpumpa tetején vagy a blokkon van egy csavar. Norbiék nem tudták megmondani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 22:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mic71 írta:
A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet.
Mitől lett ez a jelenség?


Nekem olyat csinált... hűtő le, hűtő fel... tele raktam vízzel de csordúltig... tudtam, hogy nyomni fogja, mert ugye tele van s melegszik tágul stb...
De mikor már kihűlt állapotában belenéztem s nem láttam folyadékot majd mentem vele egy erőset... s nyomta!!! Pedig 90 fokon volt a hőmérőm... nah erre kérek választ mert én nem értem...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
aranyszu írta:
mic71 írta:
A légtelenítést érdemes lenne megcsinálni. Az EXC-n is megkellett, mikor le lett véve a hűtő (szelephézagállítás miatt). Ha levegős a rendszer, akkor nyomhatja ki a vizet. Amikor megállsz, próbáld ki, hogy nem állítod le a motort, hanem alapjáraton járatod egy kicsit. Ha levegős, akkor csak a leállítás után fogja kinyomni a vizet.
Mitől lett ez a jelenség?


Nekem olyat csinált... hűtő le, hűtő fel... tele raktam vízzel de csordúltig... tudtam, hogy nyomni fogja, mert ugye tele van s melegszik tágul stb...
De mikor már kihűlt állapotában belenéztem s nem láttam folyadékot majd mentem vele egy erőset... s nyomta!!! Pedig 90 fokon volt a hőmérőm... nah erre kérek választ mert én nem értem...


Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mic71 írta:
Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt :wink:


Hol vagy hogyan légtelenítsem? mert olyat nem csináltam :(
azt hittem hogy forgatja a vizet légtelenedik...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
mic71 írta:
zorromoto írta:
igen pont ez van hogy leállítás után kezd el hugyozni.

mostmár csak azt kellen tudnom hogy hol van az a légtelenítő csavar .


Álltalában a vízpumpa tetején vagy a blokkon van egy csavar. Norbiék nem tudták megmondani?


már említettemanorbinak ,de ezidáig nem tulajdinítottam nagy ügynek ,de hogy most már így kezdem az évadot hogy a város közepén hugyozik ..... no az már sok tehát ma álltam rá igazán az ügyre ,éds holnap le is légteleníteném hogy előrébb legyek. csak tunnám hol van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
aranyszu írta:
mic71 írta:
Légtelenítetted vagy csak feltöltötted? A légtelenítés nem abból áll, hogy feltöltöd csurig a hűtőt :wink:


Hol vagy hogyan légtelenítsem? mert olyat nem csináltam :(
azt hittem hogy forgatja a vizet légtelenedik...


Ha lezárod a hűtő tetejét?
A kezelésijébe benne van, ha jól emlékszem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mic71 írta:
Ha lezárod a hűtő tetejét?
A kezelésijébe benne van, ha jól emlékszem.


Ott a pont!! Igazad van!

Meglesem akkor...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 21, 23:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Zorro!

A képen az 5-ös meg a 6-os a légtelenítő

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 22, 17:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Jelentem a légtelenítés megtörtént.

Majd ezek után a dugó rekonstruálása.

És úgy néz ki sikerűlt helyrehozni a dolgot mert már nem hugyozik pedig álltam vele nem kicsit járó motorral meg gurulgattam kb 5-el

Most ennek nagyon örülök :lol:

köszi a tanácsokat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 22, 22:11 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Jelentem a légtelenítés megtörtént.

Majd ezek után a dugó rekonstruálása.

És úgy néz ki sikerűlt helyrehozni a dolgot mert már nem hugyozik pedig álltam vele nem kicsit járó motorral meg gurulgattam kb 5-el

Most ennek nagyon örülök :lol:

köszi a tanácsokat


Röviden összefoglalva: Hurrá!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 26, 11:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
LC4-en Dellorto PHM40-el kb. mekkora az ideális alapjárat, hogy gázadásra
ne dögöljön meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 01, 23:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam :evil:

Hmmm.

Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta.

Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni?

Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam.

Mit javasoltok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 02, 13:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem Ócsázz egyet. Ők tutira jól lelégtelenítik, ha pedig más baj van, akkor ott kiderül. Nem éri meg kísérletezni, mert lehet, hogy többe kerül a végén.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05, 14:12 
Offline
Tiszteletbeli tag

Csatlakozott: 2006 ápr. 05, 14:01
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Törökbálint
zorromoto írta:
ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam :evil:

Hmmm.

Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta.

Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni?

Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam.

Mit javasoltok?



Szerintem hengerfej tömítés csere és minden megoldódik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06, 21:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Stunt62510 írta:
zorromoto írta:
ide is beírom hogy jól kipanaszókodjam magam :evil:

Hmmm.

Most nagyon ideges lettem. Biztos emlékeztek rá , hogy nem rég azt írtam " meggyógyúlt a paripa. Nos ezen álláspontom a mai napon megdőlt ugyanis városi gurulásom során ami persze megint araszolva sikeredett, megálltam szeretett folyóvizünk magasságát megtekinteni .Ettől vagy má ne is tudom mit mondjak ? pisilési ingert kapott a vasam ,és megint behugyozott.Pedig má örűltem hogy abbahagyta.

Szerintetek mi a picsót lehet még csinálni vele? Engedjem le teljesen azt újra tőlteni az egész rendszert?Vagy a rosszabbik , hogy irány Ócsa és szét kell bombázni?

Mi lehet a baja? ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Imádom ezt a jószágot de ez már qrvára idegesít.Amúgy azegész egy X-akta mert nem a tipikus Lc8 betegség szindróma van nálam.

Mit javasoltok?



Szerintem hengerfej tömítés csere és minden megoldódik.


Stunt: úgy néz ki hogy nem kell szétbombázni ,csak egy hűtősapkát cserélni :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 08, 19:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
A hűtőviz "hugyozáshoz" nekem is volna egy érdekes tapasztalatom.
Igaz nekem csak egy LC4-em van, amin nincs kiegyenlítő tartály,
viszont az enyém is állandóan vizelt. A probléma a következő volt:
A hűtősapka tömítése alul nem tudott felfeküdni, mert a hűtő felfekvő felülete egyenetlen volt és így állandóan engedett.
Egy asztalosipari szerszámmal felcsiszoltam, és tökéletes lett!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 06, 21:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
Hali,
Egy első kerékcsere után,irtozatosan nyikorog a fék(megállás előtt,szal ha kb.40nél gyorsabban mész akkor csak első féket húzod akkor nem nyikorog). OKA?! a fékbetétek mozdulhattak el?
Közel van a kopás határ elsőnél...(jo tudom, mindegyik ilyen nyikorgós, na de ennyire nem volt hangos, mostmár hidegen és melegen is csinálja) :S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 06, 21:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KusziMoto írta:
Hali,
Egy első kerékcsere után,irtozatosan nyikorog a fék(megállás előtt,szal ha kb.40nél gyorsabban mész akkor csak első féket húzod akkor nem nyikorog). OKA?! a fékbetétek mozdulhattak el?
Közel van a kopás határ elsőnél...(jo tudom, mindegyik ilyen nyikorgós, na de ennyire nem volt hangos, mostmár hidegen és melegen is csinálja) :S


Valószínű, hogy a kopott betétek jobban berezegnek a helyükön. Nekem az SM hátsó féke csinálta új korától kezdve, de annyira, ha kocsisor között fékeztem széthúzódtak, mert azt hitték IFA robbant közéjük :lol: :lol: :lol:

Nekem az segített, hogy rézpasztával bekentem a betét hátulját, ahol nekiér a dugattyúnak. Jóval halkabb lett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 07, 11:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
Köszi! :D
és rézpasztát honnan szedjek???
:roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 07, 11:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
KusziMoto írta:
Köszi! :D
és rézpasztát honnan szedjek???
:roll:


Motorex készít ilyen rézpasztát, a Zsembery-nél Törökbálinton kapható. Szerintem van Ócsán is, igaz Mic?
Esetleg csapágy bolt

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 07, 12:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
dukezoli írta:
KusziMoto írta:
Köszi! :D
és rézpasztát honnan szedjek???
:roll:


Motorex készít ilyen rézpasztát, a Zsembery-nél Törökbálinton kapható. Szerintem van Ócsán is, igaz Mic?
Esetleg csapágy bolt


Ja, én is Tbálinton vettem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: érdekes moraly...:S
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 15, 23:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
hali,
mostanában ritkán de előfordul... leállítás után, kb. az első 5 percben. olyan hang csendül fel,mint mikor nem eléggé rugod meg,hogy beinduljon. csak "nyafog egyet". most ezt nehéz lenne leirni, h. mit ad ki.:)
(kb.1sec alatti "morgás")
szal mitől lehet??!
tapasztaltatok már ilyet? vagy hasonlót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: érdekes moraly...:S
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16, 11:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KusziMoto írta:
hali,
mostanában ritkán de előfordul... leállítás után, kb. az első 5 percben. olyan hang csendül fel,mint mikor nem eléggé rugod meg,hogy beinduljon. csak "nyafog egyet". most ezt nehéz lenne leirni, h. mit ad ki.:)
(kb.1sec alatti "morgás")
szal mitől lehet??!
tapasztaltatok már ilyet? vagy hasonlót?


kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 4-ben kihagy a gáz
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16, 13:23 
Hi.
Nekem van egy 525 sx-em.olyan bajom van h 4-ben CSAK 4-nem pl ha húzom a gázt vagy tartom akkor olyant csinál mintha nem kapna néha kaját. mitől lehet ez?
kösz by BLG


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 4-ben kihagy a gáz
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 16, 21:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
BaLaGe írta:
Hi.
Nekem van egy 525 sx-em.olyan bajom van h 4-ben CSAK 4-nem pl ha húzom a gázt vagy tartom akkor olyant csinál mintha nem kapna néha kaját. mitől lehet ez?
kösz by BLG


Karbit pucoltad már? Megfelelő a benyaszint a karbiban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:re: 4-ben kihagy a gáz
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 18, 12:29 
A karbit kipucoltam , a szint is jó. én arra gyanakszom h nem rakja be rendesen a 4-est. hány léptetővilla van benne? Mert arra gondoltam h 2 lehet benne s a 2. az a 4-est kapcsolja s lehet h az van elkopva. mert csak negyedikben dobálja ki. olyan mintha huzogatnám rá a kuplungot. mintha behúznám picit aztán hirtelen rá.lényegében ezt csinálja. nem is szakaszosan hanem össze vissza. szal fogskerék fog se törhetett le.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: érdekes moraly...:S
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 20, 0:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló.[/quote]

----
dee olyasmi. de amikor csinálja gyujtás levéve... leállítás után egy - két perccel... (eddig kétszer fordult elő).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: érdekes moraly...:S
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 21, 16:04 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KusziMoto írta:
Idézet:
kuszi, ez nem olyasmi, mint mikor egy pillanatra megnyomod az indítógombot és nyekken egyet? Lehet, hogy kontakthibás az indító kapcsoló.


----
dee olyasmi. de amikor csinálja gyujtás levéve... leállítás után egy - két perccel... (eddig kétszer fordult elő).


DukeZolinak is valami ilyesmi van a Duke-kal! Nem Zoli???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 21, 16:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
igen nekem is csinálta az utóbbi időben, hogy leállítás után pár percel, fordul még a főtengely (hallani hogy a dekoja kattan.)

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 21, 21:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Rájöttem mitől van. Túl korán leállítjátok a motort. Még menne pár kört és ezt jelzi nektek :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 2:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
mic71 írta:
Rájöttem mitől van. Túl korán leállítjátok a motort. Még menne pár kört és ezt jelzi nektek :lol: :lol: :lol:


:D:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 18:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom:

olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002).
A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! :shock: Mindez a blokk olajjal való teljes feltöltése és kb. 5 perc, részletekben történő járatás után.
:shock:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 20:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom:

olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002).
A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! :shock: Mindez a blokk olajjal való teljes feltöltése és kb. 5 perc, részletekben történő járatás után.
:shock:


Önts a szűrő házába olajat és próbáld meg úgy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 20:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
Na, ezt fejtsétek meg, mitől lehet, mert én nem tudom:

olajat és szűrőt cseréltem a gépben (625 SC, 2002).
A mikroszűrő légtelenítésekor hiába várom, hogy elkezdjen folyni az olaj a csövön, vagy 2 percig járatom, semmi. Leszedem az olajcsövet a szűrő házáról, beindítom, semmi. Leszedem a másik csövet (ami bemegy a mikroszűrő házába), onnan se jön. Végül leveszem az alsó, blokkban lévő olajszűrő fedelét, és azt látom, hogy csont száraz a szűrő! :shock: Mindez a blokk olajjal való teljes feltöltése és kb. 5 perc, részletekben történő járatás után.
:shock:


Önts a szűrő házába olajat és próbáld meg úgy.


Közben kaptam Stunt-tól egy tippet, sajnos bejött:
Kép
Ezt találtam a kuplungfedelet levéve az olajban. Fénykorában vmelyik olajpumpám meghajtó fogaskereke volt :cry:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 23, 20:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Bakker, ez volt az első tippem :( De elhessegettem, mondván, nemrég raktad össze, csak feltűnt volna, ha sérült. Akkor hétvégén nem jössz terepre :(
Már csak az a kérdés, mióta nem volt kenés...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség