KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 13:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 03, 20:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Nekem is az az emeltfényű izzóm van benne.Tényleg jó.

Apropó Szepy. Neked milyen állapotban vannak a kűllő csavarjaid.Nekem sajna színte mindegyikről lejött már a cróm,és némely küllőmet is kikezdte a rozsda.Azért idegesítő hogy emiatt kell majd átfüzetni a kereket.Mondjuk az tuti hogy addig járatom majd míg el nem porlad a rozsdátó. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 8:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Garanciában cserélik az első széria rozsdásodó küllőcsavarjait.

Szerintem anno említettem itt is, de nem vagyok benne biztos.

Szepy

zorromoto írta:
Nekem is az az emeltfényű izzóm van benne.Tényleg jó.

Apropó Szepy. Neked milyen állapotban vannak a kűllő csavarjaid.Nekem sajna színte mindegyikről lejött már a cróm,és némely küllőmet is kikezdte a rozsda.Azért idegesítő hogy emiatt kell majd átfüzetni a kereket.Mondjuk az tuti hogy addig járatom majd míg el nem porlad a rozsdátó. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 20:44 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Kedves kollegák! Kicsit félek Murphy-től amikor elmondom: újonnan vettem 2005 szeptemberében egy LC8 Adventure-t. Mondhatnám én voltam a szülő atyja mert a konténerből én szedtem ki, én raktam össze, én üzemeltem be, én indítottam el először. (Jó a viszonyom a kereskedővel, a 3. mocimat vettem nála)
Most 24500 km-nél járok és semmi, ismétlem semmi gondom a géppel. A 15 ezres szervizen hútőfolyadékot is cseréltek benne. Ez után a szerviz után, 2 alkalommal kellett utántöltenem kb 1500 km leforgésa alatt. Azóta megint semmi! Ez most normális? :lol:
Bár az is lehet, hogy nálam nincs kitéve igazi igénybevételnek.
Gondoltam leírom, mert van ilyen full pozitív tapasztalat is..... :P

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 04, 22:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
KTMSzepy írta:
Garanciában cserélik az első széria rozsdásodó küllőcsavarjait.

Szerintem anno említettem itt is, de nem vagyok benne biztos.

Szepy

zorromoto írta:
Nekem is az az emeltfényű izzóm van benne.Tényleg jó.

Apropó Szepy. Neked milyen állapotban vannak a kűllő csavarjaid.Nekem sajna színte mindegyikről lejött már a cróm,és némely küllőmet is kikezdte a rozsda.Azért idegesítő hogy emiatt kell majd átfüzetni a kereket.Mondjuk az tuti hogy addig járatom majd míg el nem porlad a rozsdátó. :D


De a hivatalos gari már rég lejárt az nem baj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 9:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
A nagyobb hátsó fogaskeréknél(45-ös) is elég a gyári (118 szemes) lánc ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 10:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szervíze válogatja, de a KTM eléggé rugalmasan kezeli ezt - lásd korábbi tapasztalatok pl. LC4 Adventure küllőivel és másokkal.

Kérdezz rá, de szerintem cserélik. Elismert "visszahívás".

Szepy

zorromoto írta:
KTMSzepy írta:
Garanciában cserélik az első széria rozsdásodó küllőcsavarjait.

Szerintem anno említettem itt is, de nem vagyok benne biztos.

Szepy

zorromoto írta:
Nekem is az az emeltfényű izzóm van benne.Tényleg jó.

Apropó Szepy. Neked milyen állapotban vannak a kűllő csavarjaid.Nekem sajna színte mindegyikről lejött már a cróm,és némely küllőmet is kikezdte a rozsda.Azért idegesítő hogy emiatt kell majd átfüzetni a kereket.Mondjuk az tuti hogy addig járatom majd míg el nem porlad a rozsdátó. :D


De a hivatalos gari már rég lejárt az nem baj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 10:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen.

Szepy

zorromoto írta:
A nagyobb hátsó fogaskeréknél(45-ös) is elég a gyári (118 szemes) lánc ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 10:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hm? Km nincs benne, már a legkiforrottabb 950-es szériát vetted meg, miért lenne gond? Gondolom valamikor 2005 elején gyárthatták, addigra a 2003-as széria hibáit már régen felismerték és (hihetetlen?) de törekedtek arra, hogy kijavítsák őket.
A japó/bmw-s kollégák csak azt felejtik el a KTM cikizése közben, hogy az első 1-2 évben finoman szólva a fenti márkák sem remekelnek 1-1 újabb modellel, akkor sem, ha amúgy már 20-30 éve gyártanak hasonló blokkal hasonló gépeket...

Szepy

Koriori írta:
Kedves kollegák! Kicsit félek Murphy-től amikor elmondom: újonnan vettem 2005 szeptemberében egy LC8 Adventure-t. Mondhatnám én voltam a szülő atyja mert a konténerből én szedtem ki, én raktam össze, én üzemeltem be, én indítottam el először. (Jó a viszonyom a kereskedővel, a 3. mocimat vettem nála)
Most 24500 km-nél járok és semmi, ismétlem semmi gondom a géppel. A 15 ezres szervizen hútőfolyadékot is cseréltek benne. Ez után a szerviz után, 2 alkalommal kellett utántöltenem kb 1500 km leforgésa alatt. Azóta megint semmi! Ez most normális? :lol:
Bár az is lehet, hogy nálam nincs kitéve igazi igénybevételnek.
Gondoltam leírom, mert van ilyen full pozitív tapasztalat is..... :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 05, 20:23 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Apropó! A láncolajozó felszerelése óta mik a tapasztalataid? Én 10000 km nél szereltem fel, és most kellett 14 ezer km megtétele után feszességet állítanom. Most 24,5 ezer van a láncban, és egész tűrhetőnek látszik, semmi gond vele egyenlőre.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06, 9:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Koriori írta:
Apropó! A láncolajozó felszerelése óta mik a tapasztalataid? Én 10000 km nél szereltem fel, és most kellett 14 ezer km megtétele után feszességet állítanom. Most 24,5 ezer van a láncban, és egész tűrhetőnek látszik, semmi gond vele egyenlőre.


23e km után a kislánckerék majdnem ugyanolyan csúnyán meg volt kopva, mint korábban, ezt most kicseréltettem. A lánc rosszul volt beállítva, ferdén koptatta a lánckereket, szóval a mostani teszt egyelőre még nem túl autentikus - de még így is jobb állapotban van, mint egyébként ennyi km-nél valaha volt. Ráadásul most volt csere a nagyobb lánckerékre is (nagyobb nyomaték a láncon).
Kb. 30-50%-os élettartam hosszabbodásra még így is van esély, pedig jártam vele igencsak csúnya helyeken is párszor.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06, 11:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
És mennyire marad tiszta a lánc ? tudnátok esetleg 1 képet róla mutatni amolyan hétköznapi használat mellett?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 06, 18:38 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
És mennyire marad tiszta a lánc ? tudnátok esetleg 1 képet róla mutatni amolyan hétköznapi használat mellett?


:lol: Ha feljössz Vp-be megmutatom!!! :lol: :lol:

Mér' nem szóltál Pécsen?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 09, 21:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nos ma vettem észre, hogy valamit elfuserálltam a láncfeszesség állításakor. Túl spanoltam kicsit. Szóval kell a 6 centis fadarab, vagy lazára kell fogni a 5,7 mm-est!!! Az én mocimon tűrhető állapotúnak látszik az első lánckerék is. Bár én kevesebbet terepezem.

KTMSzepy írta:
Koriori írta:
Apropó! A láncolajozó felszerelése óta mik a tapasztalataid? Én 10000 km nél szereltem fel, és most kellett 14 ezer km megtétele után feszességet állítanom. Most 24,5 ezer van a láncban, és egész tűrhetőnek látszik, semmi gond vele egyenlőre.


23e km után a kislánckerék majdnem ugyanolyan csúnyán meg volt kopva, mint korábban, ezt most kicseréltettem. A lánc rosszul volt beállítva, ferdén koptatta a lánckereket, szóval a mostani teszt egyelőre még nem túl autentikus - de még így is jobb állapotban van, mint egyébként ennyi km-nél valaha volt. Ráadásul most volt csere a nagyobb lánckerékre is (nagyobb nyomaték a láncon).
Kb. 30-50%-os élettartam hosszabbodásra még így is van esély, pedig jártam vele igencsak csúnya helyeken is párszor.

Szepy

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 17:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nemtom ez mitől függhet, nekem akkor is ugyanilyen volt, amikor nem terepeztem vele.
Azért most sem km ezreket mentem vele földön.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 20:42 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nos azt hiszem jobban szemügyre veszem a mocimon az első lénckereket, aztán majd nyilatkozom.

KTMSzepy írta:
Nemtom ez mitől függhet, nekem akkor is ugyanilyen volt, amikor nem terepeztem vele.
Azért most sem km ezreket mentem vele földön.

Szepy

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Szezonra felkészítve, matrica, hátsó gumi már megvaaaan! :twisted:
Már csak bukócső, doboztartó és hátsó doboz kell! :P 8)
Bár a sebességmérő nem mükszik még mindig! :(
Most már semmit nem mutat, folyamatosan nullán van!
KTM szervíz szerint lehetetlen azt megjavítani és cserélni kell az egészet ami 80 ezer HUF.
Nem hiszem el, hogy nem tudják megcsinálni mikor minden mükszik rajta csak nem mutatja a sebességet!
Most ajánlottak nekem Gödöllőn egy digit KM óra szervízt, oda kell elvinni oszt majd meglátjuk mivan...
Volt valakinek hasonló problémája ezzel? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Életembem nem hallottam még hasonlóról hibáról.

Mivel a KTM szervízekben ritkák az elektroműszerészek, szerintem simán lehet valami olyan apróság is akár, amit egy szaki pár perc alatt megold. Csak nem mondd meg neki, hogy mennyi lenne, ha újat kellene venned, mert egyből felmegy a javítás ára. ;)

Kíváncsi vagyok a tapasztalatodra, ha elvitted a szervízbe tudósíts minket, hogy mi lett a megoldás, sikerült-e és ha igen mi volt a baja!

Szepy


Solyom írta:
Szezonra felkészítve, matrica, hátsó gumi már megvaaaan! :twisted:
Már csak bukócső, doboztartó és hátsó doboz kell! :P 8)
Bár a sebességmérő nem mükszik még mindig! :(
Most már semmit nem mutat, folyamatosan nullán van!
KTM szervíz szerint lehetetlen azt megjavítani és cserélni kell az egészet ami 80 ezer HUF.
Nem hiszem el, hogy nem tudják megcsinálni mikor minden mükszik rajta csak nem mutatja a sebességet!
Most ajánlottak nekem Gödöllőn egy digit KM óra szervízt, oda kell elvinni oszt majd meglátjuk mivan...
Volt valakinek hasonló problémája ezzel? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 12:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Még nem vittem el, de észrevettünk rajta valamit!
Ha megyek vele semmit nem mutat a sebességmérő!
Igen ám de ha a motort megdöntöm úgy, hogy az első kerék a levegőben legyen és valaki megpörgeti akkor viszont mutat!
Na ez elég érdekes mi? :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 13:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Hétvégén voltam motorozni és kicsit megcsúsztam vele!
Kb 50-60 km/h sebességel mentem mikor 3-ba váltottam a motor rögtön leállt a hátsó kereket megfogta, itt hirtelen kuplung behúzással próbáltam segíteni, de nem engedte ki a kereket és így kicsúszott alattam a dög!
Szerencsém volt, hogy nem mentem nagy sebességgel akkor tuti nagyobb bajom lett volna! :shock:
Jobb oldalt alul lejött a fényezés és a tank alatt van egy kiálló védő fekete műanyag az is letört!
Az elemet fényezni kell, alatta a műanyagot meg kell venni vagy csináltatnom kell valakivel!
Nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e hozzá kapni külön olyat vagy csak a spoilerrel együtt?!
Sérülés megvan, most a hibát közlöm veletek!
Mikor felállítottam a gépet beindítottam minden okés volt, ha egyesbe vagy valamelyik sebességbe tettem rögtön lefulladt!
Először azt hittük a kuplunggal van a baj, átnéztük a motort mindenhol és megtaláltuk a hibát!
Az ülés alatt valamint a szürő mögött van két vastag cső!
Az egyik cső nem volt a helyén és így valszeg nem kapott rendesen levegőt a motor!
Fél órás szenvedés (nehezen lehet hozzáférni) után visszaraktuk + rátettük a gyűrűt is, hogy ne essen ki megint!
Pont azt beszéltük a többiekkel, hogy a picsába jött az le mikor volt rajta gyűrű és annak elvileg szorítania kellett volna a csövet!
Erre választ sose fogunk kapni az is lehet, hogy a gyűrű nem volt rajta rendesen csak a cső volt a helyén és a sok rázkodástól kiesett!
Mindenesetre visszatettük, rászorítottuk és ment a motor!

Az első kép távolabb a második közelről!

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas2.jpg

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas1.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 14:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Uhh!

Jó, hogy rendben vagy!

Infók:
1. Az a kis bütyök a tank alatt 800 Ft (volt 2004 tavaszán), szerintem vedd meg. :)
2. Én a helyedben inkább karbonmatricával ragasztanám le a tank alját, vagy a 990 tankvédőjét venném meg rá (az pont azt a részt borítja be és akkor kis butyük sem kell).
3. Esetleg bukócső?
4. Ha sebességbe teszed és lefullad, az nem a kitámasztó-érzékelő hibája? Én egyből arra gondoltam volna.
5. Ez volt az egyik első dolog, amit kipróbáltam a gépen, hogy gurulásból újraindul-e. Nos nem igazán, ahogy az LC4-et, úgy ezt sem fogom valszeg betolni sosem. Kb. 80-90 körül 6-ban tudott csak beröffenni.

Most így hirtelen nem tudom melyik csövekről beszélsz, ha esetleg arra jársz lefényképeznéd őket is?
Arról már hallottam, hogy a karbik lélegzőcsövei megtörtek, emiatt folyamatos nagy tempónál haladásnál hirtelen visszavett gáz után azonnal újra ráadott gáznál jelentkezett pillanatnyi megtorpanás, de ezt még 2003-ban vastagabb, masszívabb csövekkel orvosolták.

Szepy

Solyom írta:
Hétvégén voltam motorozni és kicsit megcsúsztam vele!
Kb 50-60 km/h sebességel mentem mikor 3-ba váltottam a motor rögtön leállt a hátsó kereket megfogta, itt hirtelen kuplung behúzással próbáltam segíteni, de nem engedte ki a kereket és így kicsúszott alattam a dög!
Szerencsém volt, hogy nem mentem nagy sebességgel akkor tuti nagyobb bajom lett volna! :shock:
Jobb oldalt alul lejött a fényezés és a tank alatt van egy kiálló védő fekete műanyag az is letört!
Az elemet fényezni kell, alatta a műanyagot meg kell venni vagy csináltatnom kell valakivel!
Nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e hozzá kapni külön olyat vagy csak a spoilerrel együtt?!
Sérülés megvan, most a hibát közlöm veletek!
Mikor felállítottam a gépet beindítottam minden okés volt, ha egyesbe vagy valamelyik sebességbe tettem rögtön lefulladt!
Először azt hittük a kuplunggal van a baj, átnéztük a motort mindenhol és megtaláltuk a hibát!
Az ülés alatt valamint a szürő mögött van két vastag cső!
Az egyik cső nem volt a helyén és így valszeg nem kapott rendesen levegőt a motor!
Fél órás szenvedés (nehezen lehet hozzáférni) után visszaraktuk + rátettük a gyűrűt is, hogy ne essen ki megint!
Pont azt beszéltük a többiekkel, hogy a picsába jött az le mikor volt rajta gyűrű és annak elvileg szorítania kellett volna a csövet!
Erre választ sose fogunk kapni az is lehet, hogy a gyűrű nem volt rajta rendesen csak a cső volt a helyén és a sok rázkodástól kiesett!
Mindenesetre visszatettük, rászorítottuk és ment a motor!

Az első kép távolabb a második közelről!

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas2.jpg

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas1.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 8:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Lefotózom azt a csövet és felrakom!
Tudsz valami árlistát küldeni ezekről a védőkről vagy esetleg link?
Bukócsövet akartam most rá csináltatni de elöbb kijavítom az oldalát mert így nagyon csúnya aztán jöhet rá az a védő ami a 990-sen van vagy a bukócső!
Tegnap is motoroztam mindenfele és semmi baj nincs most vele!
Biztonság kedvéért indulás elött megnéztem megint a csövet, hogy a helyén van e rendesen! :twisted:

KTMSzepy írta:
Uhh!

Jó, hogy rendben vagy!

Infók:
1. Az a kis bütyök a tank alatt 800 Ft (volt 2004 tavaszán), szerintem vedd meg. :)
2. Én a helyedben inkább karbonmatricával ragasztanám le a tank alját, vagy a 990 tankvédőjét venném meg rá (az pont azt a részt borítja be és akkor kis butyük sem kell).
3. Esetleg bukócső?
4. Ha sebességbe teszed és lefullad, az nem a kitámasztó-érzékelő hibája? Én egyből arra gondoltam volna.
5. Ez volt az egyik első dolog, amit kipróbáltam a gépen, hogy gurulásból újraindul-e. Nos nem igazán, ahogy az LC4-et, úgy ezt sem fogom valszeg betolni sosem. Kb. 80-90 körül 6-ban tudott csak beröffenni.

Most így hirtelen nem tudom melyik csövekről beszélsz, ha esetleg arra jársz lefényképeznéd őket is?
Arról már hallottam, hogy a karbik lélegzőcsövei megtörtek, emiatt folyamatos nagy tempónál haladásnál hirtelen visszavett gáz után azonnal újra ráadott gáznál jelentkezett pillanatnyi megtorpanás, de ezt még 2003-ban vastagabb, masszívabb csövekkel orvosolták.

Szepy

Solyom írta:
Hétvégén voltam motorozni és kicsit megcsúsztam vele!
Kb 50-60 km/h sebességel mentem mikor 3-ba váltottam a motor rögtön leállt a hátsó kereket megfogta, itt hirtelen kuplung behúzással próbáltam segíteni, de nem engedte ki a kereket és így kicsúszott alattam a dög!
Szerencsém volt, hogy nem mentem nagy sebességgel akkor tuti nagyobb bajom lett volna! :shock:
Jobb oldalt alul lejött a fényezés és a tank alatt van egy kiálló védő fekete műanyag az is letört!
Az elemet fényezni kell, alatta a műanyagot meg kell venni vagy csináltatnom kell valakivel!
Nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e hozzá kapni külön olyat vagy csak a spoilerrel együtt?!
Sérülés megvan, most a hibát közlöm veletek!
Mikor felállítottam a gépet beindítottam minden okés volt, ha egyesbe vagy valamelyik sebességbe tettem rögtön lefulladt!
Először azt hittük a kuplunggal van a baj, átnéztük a motort mindenhol és megtaláltuk a hibát!
Az ülés alatt valamint a szürő mögött van két vastag cső!
Az egyik cső nem volt a helyén és így valszeg nem kapott rendesen levegőt a motor!
Fél órás szenvedés (nehezen lehet hozzáférni) után visszaraktuk + rátettük a gyűrűt is, hogy ne essen ki megint!
Pont azt beszéltük a többiekkel, hogy a picsába jött az le mikor volt rajta gyűrű és annak elvileg szorítania kellett volna a csövet!
Erre választ sose fogunk kapni az is lehet, hogy a gyűrű nem volt rajta rendesen csak a cső volt a helyén és a sok rázkodástól kiesett!
Mindenesetre visszatettük, rászorítottuk és ment a motor!

Az első kép távolabb a második közelről!

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas2.jpg

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas1.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 10:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem tudok sem neten, sem máshol megtalálható KTM alkatrész árlistákról, kérdezni kell az üzleteket.
Ha a nagy védőt rakod fel, akkor minek megcsináltani a tank fényezését? Persze a te pénzed.
Hol fényezteted?

A tankvédő nem helyettesíti a bukócsövet, az maximum a karcoktól védi meg a tankot.

Szepy

Solyom írta:
Lefotózom azt a csövet és felrakom!
Tudsz valami árlistát küldeni ezekről a védőkről vagy esetleg link?
Bukócsövet akartam most rá csináltatni de elöbb kijavítom az oldalát mert így nagyon csúnya aztán jöhet rá az a védő ami a 990-sen van vagy a bukócső!
Tegnap is motoroztam mindenfele és semmi baj nincs most vele!
Biztonság kedvéért indulás elött megnéztem megint a csövet, hogy a helyén van e rendesen! :twisted:

KTMSzepy írta:
Uhh!

Jó, hogy rendben vagy!

Infók:
1. Az a kis bütyök a tank alatt 800 Ft (volt 2004 tavaszán), szerintem vedd meg. :)
2. Én a helyedben inkább karbonmatricával ragasztanám le a tank alját, vagy a 990 tankvédőjét venném meg rá (az pont azt a részt borítja be és akkor kis butyük sem kell).
3. Esetleg bukócső?
4. Ha sebességbe teszed és lefullad, az nem a kitámasztó-érzékelő hibája? Én egyből arra gondoltam volna.
5. Ez volt az egyik első dolog, amit kipróbáltam a gépen, hogy gurulásból újraindul-e. Nos nem igazán, ahogy az LC4-et, úgy ezt sem fogom valszeg betolni sosem. Kb. 80-90 körül 6-ban tudott csak beröffenni.

Most így hirtelen nem tudom melyik csövekről beszélsz, ha esetleg arra jársz lefényképeznéd őket is?
Arról már hallottam, hogy a karbik lélegzőcsövei megtörtek, emiatt folyamatos nagy tempónál haladásnál hirtelen visszavett gáz után azonnal újra ráadott gáznál jelentkezett pillanatnyi megtorpanás, de ezt még 2003-ban vastagabb, masszívabb csövekkel orvosolták.

Szepy

Solyom írta:
Hétvégén voltam motorozni és kicsit megcsúsztam vele!
Kb 50-60 km/h sebességel mentem mikor 3-ba váltottam a motor rögtön leállt a hátsó kereket megfogta, itt hirtelen kuplung behúzással próbáltam segíteni, de nem engedte ki a kereket és így kicsúszott alattam a dög!
Szerencsém volt, hogy nem mentem nagy sebességgel akkor tuti nagyobb bajom lett volna! :shock:
Jobb oldalt alul lejött a fényezés és a tank alatt van egy kiálló védő fekete műanyag az is letört!
Az elemet fényezni kell, alatta a műanyagot meg kell venni vagy csináltatnom kell valakivel!
Nem tudom, hogy egyáltalán lehet-e hozzá kapni külön olyat vagy csak a spoilerrel együtt?!
Sérülés megvan, most a hibát közlöm veletek!
Mikor felállítottam a gépet beindítottam minden okés volt, ha egyesbe vagy valamelyik sebességbe tettem rögtön lefulladt!
Először azt hittük a kuplunggal van a baj, átnéztük a motort mindenhol és megtaláltuk a hibát!
Az ülés alatt valamint a szürő mögött van két vastag cső!
Az egyik cső nem volt a helyén és így valszeg nem kapott rendesen levegőt a motor!
Fél órás szenvedés (nehezen lehet hozzáférni) után visszaraktuk + rátettük a gyűrűt is, hogy ne essen ki megint!
Pont azt beszéltük a többiekkel, hogy a picsába jött az le mikor volt rajta gyűrű és annak elvileg szorítania kellett volna a csövet!
Erre választ sose fogunk kapni az is lehet, hogy a gyűrű nem volt rajta rendesen csak a cső volt a helyén és a sok rázkodástól kiesett!
Mindenesetre visszatettük, rászorítottuk és ment a motor!

Az első kép távolabb a második közelről!

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas2.jpg

http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... solas1.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 13:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Nem tudok sem neten, sem máshol megtalálható KTM alkatrész árlistákról, kérdezni kell az üzleteket.


A http://ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp oldalon fenn vannak az alkatrészek, USD-s árakkal. Azt persze nem tudom, hogy ezek az árak hogyan csapódnek le itthon.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 13:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Kösz a tippet!

Ránéztem, pár ismertebb árat megszemlélve szerintem kb. +-10% eltéréssel számolhatóak az itt található árak (van amiben ezek az árak drágábbak kicsit, lehet olyan is, amiben olcsóbbak).

Szepy

xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Nem tudok sem neten, sem máshol megtalálható KTM alkatrész árlistákról, kérdezni kell az üzleteket.


A http://ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp oldalon fenn vannak az alkatrészek, USD-s árakkal. Azt persze nem tudom, hogy ezek az árak hogyan csapódnek le itthon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 19:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a segítséget!
Aszem úgy lesz megcsinálva, hogy újrafényezik a sérült elemet és ha kész akkor megcsináltatom rá a bukócsövet!
Egyik spanom autófényező, nagyon jól dolgozik a srác, az apja meg lakatos.
Szóval egy helyen meglesz a fényezés + a bukócső és megveszem a KTM-nél azt a kis fekete műanyagot ami a tank alatt van.
A műanyag borítást nem veszem meg rá mert nagyon drága!
Műanyag árából megvan a fényezés és a bukócső! :D
Egyébként a lábtartó nem volt nyitva, tudom úgy nem indul el a gép.
Viszont ami nagyon fontos lenne azaz ülés!
Ha van valakinek eladó új vagy használt ülése akkor jelezzen nekem!
Az újfajta "lépcső" alaku érdekel, mert az enyémen régi van az "egyenes".
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 10:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, kíváncsi leszek a munkájára, műanyagot kevesebben tudnak jól fényezni (bár ez a fényezhető típus).

??? A műanyag "burkolat" alatt a 990 tankvédőjét érted? Mert az kb. másfélszer drágább mint a kis bütyköd a tank alatt és fényezned sem kellene. 2000 Ft/db alatt van a 990 tankvédője.

Bobbexnek volt kényelmes Touratech ülése eladó, de ne dobd el az egyenest sem - terepre szerintem a lépcsős ülések nem alkalmasak. Sokkal nehezebb rajtuk mozogni, súlyponttal játszani, nekem nem jöttek be. Mivel 1 üléspozícióba kényszerít, ezért simán aszfalton is kényelmetlenebbnek tűnt.

Ez persze egyénfüggő.

Szepy

Ui: Fotót ne felejtsd, kíváncsi vagyok a gondot okozó csövedre! :)

Solyom írta:
Köszi a segítséget!
Aszem úgy lesz megcsinálva, hogy újrafényezik a sérült elemet és ha kész akkor megcsináltatom rá a bukócsövet!
Egyik spanom autófényező, nagyon jól dolgozik a srác, az apja meg lakatos.
Szóval egy helyen meglesz a fényezés + a bukócső és megveszem a KTM-nél azt a kis fekete műanyagot ami a tank alatt van.
A műanyag borítást nem veszem meg rá mert nagyon drága!
Műanyag árából megvan a fényezés és a bukócső! :D
Egyébként a lábtartó nem volt nyitva, tudom úgy nem indul el a gép.
Viszont ami nagyon fontos lenne azaz ülés!
Ha van valakinek eladó új vagy használt ülése akkor jelezzen nekem!
Az újfajta "lépcső" alaku érdekel, mert az enyémen régi van az "egyenes".
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 7:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Elvileg ma találkozok d.u. a sráccal és megbeszélem vele a dolgokat.
Nagyon jól dolgozik, láttam már sok autót - motort amit ő csinált meg.
Egyszer volt neki E30-as bömbije és úgy megcsinálta, hogy a 2006-os nemzetközi BMW találkozón ami Sopronba volt szépségverseny első helyezetje lett! :)
Azt hittem drágább az a műanyag amiről beszélünk!
Ha tényleg ennyibe kerül akkor inkább azt veszem meg rá, de a fényezést akkor is megcsinálom meg a bukócsövet is.
Műanyag + bukócső dupla védelem, bár a műanyag csak a karcolástól védene ahogy írtad a bukócső biztos ami biztos. :D
Nem tudom milyen az a másik ülés mert egyszer sem ültem még rajta, de nekem biztos jól jön elvileg akkor leérne a lábam a dögről! :twisted:
Nem felejtem el a képet!


KTMSzepy írta:
Ok, kíváncsi leszek a munkájára, műanyagot kevesebben tudnak jól fényezni (bár ez a fényezhető típus).

??? A műanyag "burkolat" alatt a 990 tankvédőjét érted? Mert az kb. másfélszer drágább mint a kis bütyköd a tank alatt és fényezned sem kellene. 2000 Ft/db alatt van a 990 tankvédője.

Bobbexnek volt kényelmes Touratech ülése eladó, de ne dobd el az egyenest sem - terepre szerintem a lépcsős ülések nem alkalmasak. Sokkal nehezebb rajtuk mozogni, súlyponttal játszani, nekem nem jöttek be. Mivel 1 üléspozícióba kényszerít, ezért simán aszfalton is kényelmetlenebbnek tűnt.

Ez persze egyénfüggő.

Szepy

Ui: Fotót ne felejtsd, kíváncsi vagyok a gondot okozó csövedre! :)

Solyom írta:
Köszi a segítséget!
Aszem úgy lesz megcsinálva, hogy újrafényezik a sérült elemet és ha kész akkor megcsináltatom rá a bukócsövet!
Egyik spanom autófényező, nagyon jól dolgozik a srác, az apja meg lakatos.
Szóval egy helyen meglesz a fényezés + a bukócső és megveszem a KTM-nél azt a kis fekete műanyagot ami a tank alatt van.
A műanyag borítást nem veszem meg rá mert nagyon drága!
Műanyag árából megvan a fényezés és a bukócső! :D
Egyébként a lábtartó nem volt nyitva, tudom úgy nem indul el a gép.
Viszont ami nagyon fontos lenne azaz ülés!
Ha van valakinek eladó új vagy használt ülése akkor jelezzen nekem!
Az újfajta "lépcső" alaku érdekel, mert az enyémen régi van az "egyenes".
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 11:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A csini karbon tankvédő ára tényleg a bukócsövével vetekszik, de az pénzkidobás. Nézd meg a 990-es LC8-at, a tankja alján egy nagy egyrészes műanyagidom van külön felcsavarozva. Csavar helyett ragasztással megoldható a mi tankunkra is, ATH már felrakta.

Szepy

Solyom írta:
Elvileg ma találkozok d.u. a sráccal és megbeszélem vele a dolgokat.
Nagyon jól dolgozik, láttam már sok autót - motort amit ő csinált meg.
Egyszer volt neki E30-as bömbije és úgy megcsinálta, hogy a 2006-os nemzetközi BMW találkozón ami Sopronba volt szépségverseny első helyezetje lett! :)
Azt hittem drágább az a műanyag amiről beszélünk!
Ha tényleg ennyibe kerül akkor inkább azt veszem meg rá, de a fényezést akkor is megcsinálom meg a bukócsövet is.
Műanyag + bukócső dupla védelem, bár a műanyag csak a karcolástól védene ahogy írtad a bukócső biztos ami biztos. :D
Nem tudom milyen az a másik ülés mert egyszer sem ültem még rajta, de nekem biztos jól jön elvileg akkor leérne a lábam a dögről! :twisted:
Nem felejtem el a képet!


KTMSzepy írta:
Ok, kíváncsi leszek a munkájára, műanyagot kevesebben tudnak jól fényezni (bár ez a fényezhető típus).

??? A műanyag "burkolat" alatt a 990 tankvédőjét érted? Mert az kb. másfélszer drágább mint a kis bütyköd a tank alatt és fényezned sem kellene. 2000 Ft/db alatt van a 990 tankvédője.

Bobbexnek volt kényelmes Touratech ülése eladó, de ne dobd el az egyenest sem - terepre szerintem a lépcsős ülések nem alkalmasak. Sokkal nehezebb rajtuk mozogni, súlyponttal játszani, nekem nem jöttek be. Mivel 1 üléspozícióba kényszerít, ezért simán aszfalton is kényelmetlenebbnek tűnt.

Ez persze egyénfüggő.

Szepy

Ui: Fotót ne felejtsd, kíváncsi vagyok a gondot okozó csövedre! :)

Solyom írta:
Köszi a segítséget!
Aszem úgy lesz megcsinálva, hogy újrafényezik a sérült elemet és ha kész akkor megcsináltatom rá a bukócsövet!
Egyik spanom autófényező, nagyon jól dolgozik a srác, az apja meg lakatos.
Szóval egy helyen meglesz a fényezés + a bukócső és megveszem a KTM-nél azt a kis fekete műanyagot ami a tank alatt van.
A műanyag borítást nem veszem meg rá mert nagyon drága!
Műanyag árából megvan a fényezés és a bukócső! :D
Egyébként a lábtartó nem volt nyitva, tudom úgy nem indul el a gép.
Viszont ami nagyon fontos lenne azaz ülés!
Ha van valakinek eladó új vagy használt ülése akkor jelezzen nekem!
Az újfajta "lépcső" alaku érdekel, mert az enyémen régi van az "egyenes".
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 15:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Bukócsőről tudtok árat mondani?
Csak kíváncsi vagyok mennyi az árkülönbség a gyári és a csináltatás között.
Nekem ez a bukócső tetszik ami ezen a gépen van:
http://video.ktmklub.hu/pictures/szepy/ ... G_8081.jpg
Gondolom ez a te vasad Szepy?! :shock:
Valaki tudna képet - képeket küldeni erről a fajta bukócsőről?
Neten csak úgy találok, hogy fel van szerelve a gépre és nekem csak a bukócsőről kell kép! :( :roll:
Ha esetleg van valakinek eladó használt bukócső az is szóba jöhet!

Touratech (mostmár a nevét is tudom) ülést továbbra is keresek!
Természetesen az egyenest (gyári) is megtartom!
Semmi baj nincs az ülésemmel csak gondolom a másikról jobban leérne a lábam! :P

Itt van a kép, pirossal karikázott nem volt a helyén mikor észrevettük!
http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... ek/Cso.jpg

Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 15:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A katalógusban (talán a Sommeren is) mintha lenne leszerelt állapotban kép róla, de az nem sokat segít - vagy van egy a kezedben amit másolhatsz, vagy tervezni kell.
A gyári csőnek 3 felfogatási pontja van, a hűtő alatt az akksitakaró/tankösszetartó alu idom felső két csavarja (egy-egy kis távtartóval, hogy "kilógjon" a mélyedésből és rá lehessen csavarni a bukócső csavarfülét, a tank alsó tartócsavarja (ami a gyár kis tankvédő bütyköt is tartja) és hátul a vázra megy rá egy "bilincs", amivel a cső rögzül.
A formáját meg látod a képeken.

Xerx linkjén a gyári árat is láthatod, én anno 50e körül vettem.

Szepy

Solyom írta:
Bukócsőről tudtok árat mondani?
Csak kíváncsi vagyok mennyi az árkülönbség a gyári és a csináltatás között.
Nekem ez a bukócső tetszik ami ezen a gépen van:
http://video.ktmklub.hu/pictures/szepy/ ... G_8081.jpg
Gondolom ez a te vasad Szepy?! :shock:
Valaki tudna képet - képeket küldeni erről a fajta bukócsőről?
Neten csak úgy találok, hogy fel van szerelve a gépre és nekem csak a bukócsőről kell kép! :( :roll:
Ha esetleg van valakinek eladó használt bukócső az is szóba jöhet!

Touratech (mostmár a nevét is tudom) ülést továbbra is keresek!
Természetesen az egyenest (gyári) is megtartom!
Semmi baj nincs az ülésemmel csak gondolom a másikról jobban leérne a lábam! :P

Itt van a kép, pirossal karikázott nem volt a helyén mikor észrevettük!
http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... ek/Cso.jpg

Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 15:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ja, kösz a képet!

Hm, érdekes... Most már tényleg érdekel, hogy mire is jó az a dobozka. Azt hittem a kartergáz-visszavezető, de miért szólna bele ennyire a gép működésébe?

Szepy

Solyom írta:
Bukócsőről tudtok árat mondani?
Csak kíváncsi vagyok mennyi az árkülönbség a gyári és a csináltatás között.
Nekem ez a bukócső tetszik ami ezen a gépen van:
http://video.ktmklub.hu/pictures/szepy/ ... G_8081.jpg
Gondolom ez a te vasad Szepy?! :shock:
Valaki tudna képet - képeket küldeni erről a fajta bukócsőről?
Neten csak úgy találok, hogy fel van szerelve a gépre és nekem csak a bukócsőről kell kép! :( :roll:
Ha esetleg van valakinek eladó használt bukócső az is szóba jöhet!

Touratech (mostmár a nevét is tudom) ülést továbbra is keresek!
Természetesen az egyenest (gyári) is megtartom!
Semmi baj nincs az ülésemmel csak gondolom a másikról jobban leérne a lábam! :P

Itt van a kép, pirossal karikázott nem volt a helyén mikor észrevettük!
http://video.ktmklub.hu/pictures/Solyom ... ek/Cso.jpg

Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 16:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Oké köszi a segítséget! ;)
Mostmár látom, hogy néz ki csak a lakatosnak kellett volna kép a bukócsőről.
Remélem megtudja csinálni és az árára lennék kíváncsi!
Nem semmi, hogy 50e körül van a gyári! :?
Gép működésébe mi sem értettük miért szól bele, de egyszerűen nem megy és folyton leáll ha az a cső nincs a helyén.
Ha netán kicsúszik egy darabig még elmegy de utána leáll, legalábbis nekem így volt!
Menet közben ez elég kellemetlen és szerencsém volt, hogy akkor nem mentem gyorsan!
Nagy sebességnél összetörtem volna magam + a dög totálkár! :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 17:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Sajnos elég sok munka van vele, normális minőségben megcsinálni nem 2 perc - de ha nagyon olcsón dolgozó lakatost találsz, akkor megérheti - egyébként nem lesz komoly árkülönbség.
A felületkezelésre is oda kellene figyelni, egy sima lefújás nem lesz elég a rozsda ellen.

Szepy

Solyom írta:
Oké köszi a segítséget! ;)
Mostmár látom, hogy néz ki csak a lakatosnak kellett volna kép a bukócsőről.
Remélem megtudja csinálni és az árára lennék kíváncsi!
Nem semmi, hogy 50e körül van a gyári! :?
Gép működésébe mi sem értettük miért szól bele, de egyszerűen nem megy és folyton leáll ha az a cső nincs a helyén.
Ha netán kicsúszik egy darabig még elmegy de utána leáll, legalábbis nekem így volt!
Menet közben ez elég kellemetlen és szerencsém volt, hogy akkor nem mentem gyorsan!
Nagy sebességnél összetörtem volna magam + a dög totálkár! :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 7:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Megkérdeztem egy lakatost, hogy mennyiért tudna csinálni bukócsövet a dögre.
Teljesen egyformán csinálja meg mint a gyári és 60 ezret mondott rá! :lol:
Mondom ne haragudjon de akkor már megveszem a gyárit 50 ezerért! 8)
Mikor ezt a mondatot kinyögtem neki elkezdte fikázni a gyári csövet, hogy az egy sz*r, nem is védi rendesen a motort, más az anyaga mint amit ő csinál...stb.
Nagy cége van a faszinak szinte mindent megcsinálnak, de olyan alkoholista, hogy bűzlött a pofája a piától! :twisted:

Megnézte a srác a gépet és megtudja csinálni!
Jövőhéten de legkésőbb 1 hónapon belül megcsinálja nekem csak most nem, mert sok munkája van.
Faterja viszont a bukócsövet fogja rá megcsinálni és nem 60 ezerért! :twisted:
Fekete műanyag ami a tank alatt van (nekem letört) 1.100,- HUF 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 10:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hát nemtom, nekem egy Golf elejét megfogta és bár kuka lett (hegesztésnél eltört, inkább cseréltük kötelezőre) de a Golf nem úszta meg ilyen kevéssel. Én bízom benne. :)

Akkor már inkább a 990 védője nem egészen 2* annyiért.

Szepy

Solyom írta:
Megkérdeztem egy lakatost, hogy mennyiért tudna csinálni bukócsövet a dögre.
Teljesen egyformán csinálja meg mint a gyári és 60 ezret mondott rá! :lol:
Mondom ne haragudjon de akkor már megveszem a gyárit 50 ezerért! 8)
Mikor ezt a mondatot kinyögtem neki elkezdte fikázni a gyári csövet, hogy az egy sz*r, nem is védi rendesen a motort, más az anyaga mint amit ő csinál...stb.
Nagy cége van a faszinak szinte mindent megcsinálnak, de olyan alkoholista, hogy bűzlött a pofája a piától! :twisted:

Megnézte a srác a gépet és megtudja csinálni!
Jövőhéten de legkésőbb 1 hónapon belül megcsinálja nekem csak most nem, mert sok munkája van.
Faterja viszont a bukócsövet fogja rá megcsinálni és nem 60 ezerért! :twisted:
Fekete műanyag ami a tank alatt van (nekem letört) 1.100,- HUF 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 10:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Eringen múltkor körbefényképeztem C gépét bukócső ügyileg. Feltolom majd a képeket ha hazaértem a klubftp-re, aztán másolhatod.

A jómunkásember aki evvel foglalkozna a régi javítását is elvállalja?
Mert nekem lenne 1-2 kiegyengetésre váró darabom. :roll:

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 18:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi ha megvagy vele akkor linkeld már be ide lécci! ;)
Megtudja csinálni, ha kell megbeszélem vele!
Nekem úgy csinálják meg, hogy a srác faterja megcsinálja az egészet, ha kész akkor a srác lefújja feketére és rozsdamentes lesz! :D

AtH írta:
Eringen múltkor körbefényképeztem C gépét bukócső ügyileg. Feltolom majd a képeket ha hazaértem a klubftp-re, aztán másolhatod.

A jómunkásember aki evvel foglalkozna a régi javítását is elvállalja?
Mert nekem lenne 1-2 kiegyengetésre váró darabom. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 21:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Solyom írta:
Köszi ha megvagy vele akkor linkeld már be ide lécci! ;)
Megtudja csinálni, ha kell megbeszélem vele!
Nekem úgy csinálják meg, hogy a srác faterja megcsinálja az egészet, ha kész akkor a srác lefújja feketére és rozsdamentes lesz! :D

AtH írta:
Eringen múltkor körbefényképeztem C gépét bukócső ügyileg. Feltolom majd a képeket ha hazaértem a klubftp-re, aztán másolhatod.

A jómunkásember aki evvel foglalkozna a régi javítását is elvállalja?
Mert nekem lenne 1-2 kiegyengetésre váró darabom. :roll:


Íme:
http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=AtH/bukocso

A csőhajlítgatást a 4 napos túra után megdumáljuk. :wink:

Sőt a régi ilyen bukócsövemet (meghajlott már szegény kicsit) oda is tudom adni, ha még megvan, egy másolat erejéig. (azt is hajtogatni kéne)

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 24, 16:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
AtH írta:
Solyom írta:
Köszi ha megvagy vele akkor linkeld már be ide lécci! ;)
Megtudja csinálni, ha kell megbeszélem vele!
Nekem úgy csinálják meg, hogy a srác faterja megcsinálja az egészet, ha kész akkor a srác lefújja feketére és rozsdamentes lesz! :D

AtH írta:
Eringen múltkor körbefényképeztem C gépét bukócső ügyileg. Feltolom majd a képeket ha hazaértem a klubftp-re, aztán másolhatod.

A jómunkásember aki evvel foglalkozna a régi javítását is elvállalja?
Mert nekem lenne 1-2 kiegyengetésre váró darabom. :roll:


Íme:
http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=AtH/bukocso

A csőhajlítgatást a 4 napos túra után megdumáljuk. :wink:

Sőt a régi ilyen bukócsövemet (meghajlott már szegény kicsit) oda is tudom adni, ha még megvan, egy másolat erejéig. (azt is hajtogatni kéne)


Köszi a képeket! ;)
Oksa akkor majd túra után megdumáljuk a többit!
Másolatként felhasználva nagyon jól jönne! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 20:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 27, 9:53
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Kecskemét
Üdv Mindenkinek!
Végre sikerűlt időtszakítanom a regisztrációra, mely során kiderült, hogy már regisztráltam magamat. :idea:
Az endúró listásokkal már ismerjük egymást.
A listára való jelenkezésemnek az apropója, hogy a lecserltem a dokit, egy 990-re. Antracit színű, kócsagokkal az oldalán. S így talán itt is a helyem!
Egyébként természetvédő vagyok, s a Kiskunsági Nemzeti Parknál vagyok térinformatikus :twisted:

Moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Gumi
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 20:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 27, 9:53
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Kecskemét
Akkor rögtön egy kérdés.
Milyen gumik jöhetnek szóba, hogy valami terepesebbre lecseréljem a gyárit?

Továbbá tényleg tanult-e bejáratásnl a vezérlés? Valami ilyesmit olvastam valahol.

Moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumi
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 20:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Moha írta:
Akkor rögtön egy kérdés.
Milyen gumik jöhetnek szóba, hogy valami terepesebbre lecseréljem a gyárit?

Továbbá tényleg tanult-e bejáratásnl a vezérlés? Valami ilyesmit olvastam valahol.

Moha



Természetvédőként mit akarsz te terep gumival :twisted:
A gyárival is szinte mindenhol el lehet menni, csak sárban nem ajánlatos!
Egyébként a Metzeler MCE Karoo, vagy a Continental TCK80 tipusok vannak ebben a méretben!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumi
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 22:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
...vagy a Continental TCK80 tipusok vannak ebben a méretben!


Az nem TKC? Vagy Faki mondja rosszul? Vagy van ilyen is meg olyan is?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 6:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Üdv a csapatban!

A gumit már leírták itt az okosok. Szerintem is TKC, de egy elgépelés miatt Xerx ne szedjá már szét csabát! :D

Állítólag tényleg kell hagyni tanulni az injektort. Ócsán fordult elő, hogy az új 690SM-et, bekapcsolás után egyből hajtották. Utána meg panaszkodtak, hogy nem jó az alapjárat. Lehet azóta resetelték már. :)

Szóval 10 percet rászánhatsz. :)

Olvass bele a többi topicba is és csatlakozz a pécsi/szombathelyi gurulásokhoz!

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumi
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 10:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szép napot Moha úr! :)

1. Az erősített Karoo volt 2003-ban az ajánlott, azóta nem tudom, hogy lett-e másik is. Méretileg, lévén 18"-os a terepgumik nagyon nagy része felmenne rá, de 140-es szélességgel kevés létezik, márpedig a felni baromi széles.

2. Cé küzd az injektorral rendesen. Az biztos, hogy az első indulásnál egy "rutint" végig kell futtatni (asszem hagyni kell jóideig járni a gázkarhoz nem nyúlva), ha ez nincs meg, akkor resetelni kell és újra.
A gázkar nyitás-zárás nagyon durva Cé gépén, most egy közös ismerősünk kint volt a KTM Pringes tesztnapján és (ő is ismeri Cé gépét és az enyémet is) szerinte a 990 Adventure olyan finom volt mint az én karbisom. Állítólag beszélt egy R&D arccal aki szerint ez nem az injektor hibája, a levegőszűrő körül kellene keresni, megtört/szétcsúszott csöveket.

Szepy

Moha írta:
Akkor rögtön egy kérdés.
Milyen gumik jöhetnek szóba, hogy valami terepesebbre lecseréljem a gyárit?

Továbbá tényleg tanult-e bejáratásnl a vezérlés? Valami ilyesmit olvastam valahol.

Moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 15:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 27, 9:53
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Kecskemét
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 18:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 10:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 13:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
A Metzeler Sahara tuti nem jó. Terepen gyengébb mint a gyári Pirelli MT90 A/t, ráadásul nincs is ekkora sebességre tervezve.

Szepy

Solyom írta:
Moha írta:
Mit keresek terpen természtvédőként?
Szerencsére a melómhoz tartozik.
A gyari gumi pedig nem sokra jó. Homokon nincs vele gond, de füves vizes úton halál, felázott szikes végképp. Multkor csontra szárad szikes nyomból kijövet vágtam a földhöz.

Moha


KTM VIP napra jössz szombaton?
METZELER SAHARA ENDURO 3 gumi jó lesz?
Keres rá a neten!


Nekem most az van hátul és nincs vele semmi gondom!
Legalább 10-essel olcsóbb volt mint a gyári! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 27, 13:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Hol találom a motoron a gyári festékszámot, vagy a könyvbe van benne amit hozzá adtak ??? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség