KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 18, 14:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 05, 19:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
law írta:
bt090-re azt mondjak, jo fajta. a 2500 km ahhoz kepest keves, hogy 3 het alatt mentem ennyit ugy, hogy 1 hetig londonban voltam (motor nelkul). 3-4 hetente 40k-t kolteni gumira most soknak tunik. benzin+gumi 2500 km-re kb 90k, ez havonta, huhh...


jol tapad a bt090 az ára h el is fogy, de ez minden supermotora hasznalatos cuccra igaz, hasznald a szelet is es majd ugy tovabb tart :)
szoval a lenyeg h hatul nincs olyan gumi ami 5ezernel sokkal tobbet elmenne, evvan, mondhatod h olyan gyorsan fogy mint az ezres speed gepeknel :)


MTR02 nekem kibírt ~6500 km-t. Igaz, addigra középen kilátszott belőle a drót :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 06, 12:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
SZVSZ egy könnyű SM-re, pláne ha kezdő az illető és nem veret versenyeken nem feltétlenül kell megvenni a puha versenygumikat. Simán tanulni+utcai használatra bőven jók a sportgumik utcaibb változatai is. Nekem D208 alapváltozatom volt, nem voltam nagyon lassú (igaz nem is voltam vérprofi versenyző mint a topkitagok ;) ) és simán elment 8000-et hátul. Egyszer sem volt vele gondom.

Szepy

gencsydani írta:
Mcemru írta:
law írta:
bt090-re azt mondjak, jo fajta. a 2500 km ahhoz kepest keves, hogy 3 het alatt mentem ennyit ugy, hogy 1 hetig londonban voltam (motor nelkul). 3-4 hetente 40k-t kolteni gumira most soknak tunik. benzin+gumi 2500 km-re kb 90k, ez havonta, huhh...


jol tapad a bt090 az ára h el is fogy, de ez minden supermotora hasznalatos cuccra igaz, hasznald a szelet is es majd ugy tovabb tart :)
szoval a lenyeg h hatul nincs olyan gumi ami 5ezernel sokkal tobbet elmenne, evvan, mondhatod h olyan gyorsan fogy mint az ezres speed gepeknel :)


MTR02 nekem kibírt ~6500 km-t. Igaz, addigra középen kilátszott belőle a drót :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 06, 13:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
KTMSzepy írta:
SZVSZ egy könnyű SM-re, pláne ha kezdő az illető és nem veret versenyeken nem feltétlenül kell megvenni a puha versenygumikat. Simán tanulni+utcai használatra bőven jók a sportgumik utcaibb változatai is. Nekem D208 alapváltozatom volt, nem voltam nagyon lassú (igaz nem is voltam vérprofi versenyző mint a topkitagok ;) ) és simán elment 8000-et hátul. Egyszer sem volt vele gondom.

Szepy


hát de húzni kellett volna neki! :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 06, 20:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Régi ringen elsőre 2:19, Szentendre (Skanzen) - Lepence kb. 5:30?
Én legalább megyek is vele, nem csak mesélek róla! ;)

Szepy

Ui: A fenti értékekhez hozzátartozik, hogy egyenesekben max. 135 volt óra szerint...

Mcemru írta:
KTMSzepy írta:
SZVSZ egy könnyű SM-re, pláne ha kezdő az illető és nem veret versenyeken nem feltétlenül kell megvenni a puha versenygumikat. Simán tanulni+utcai használatra bőven jók a sportgumik utcaibb változatai is. Nekem D208 alapváltozatom volt, nem voltam nagyon lassú (igaz nem is voltam vérprofi versenyző mint a topkitagok ;) ) és simán elment 8000-et hátul. Egyszer sem volt vele gondom.

Szepy


hát de húzni kellett volna neki! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 08, 23:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gumi most parban marad, aztan ha az elso is lemegy, ujra gondolkodoba esek.

problemam van: vettem egy gyari alu betetes kezvedot, es sehogy sem tudom felszerelni. egyreszt a fekolaj tartaly es a vezetekek utban vannak, masreszt ugy lattam a kormanyveg suly is menne a kukaba, amit nemtom mennyire jo dolog. van otletetek igy latatlanban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 17:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Sziasztok!

<b>kézvédő:</b> Nekem egy műanyag kézvédő van fenn, látszólag oda passzol, s a kormány-vég-súly is megmaradt. Az alu-öntvényes cuccost nem lehetet feltenni. Ha katalógusból vetted, akkor a kereskedőnek biztos van lövése, hogy mit, hogyan. Ha nem, akkor a műanyag is "baba".

<b>moci:</b>Mint minden nap, ma is szorgalmasan gyakorolgattam. S azt vettem észre, hogy most már 3000 környékén is szépen megy, nem rángatózik. Gondolom itt szerepe volt az időjárásnak /Kissé hűvösebb volt a levegő, vagy csak javul a motor/én?!/. Elég gáz a gyakorlás, mivel "lassan" kell menni a csapatban (másik tanuló+oktató kocsi), s csak 1-2-3-ban tudok menni. Néha azért kissé elhúzok, hogy "járassam a kis bogaram" :) De annál évezetesebb az oda-s vissza út. ;) Ma elég erősen fújt a szél, s annak ellenére, hogy stabil a motor elég jól érezni.

A szél a legérdekesebb/legmeglepőbb dolog még mindig. 70km/h felett igen jól érzékelhető a menetszél. Lehet kapni egy kis szélvédőt a mocihoz. <b>Szerintetek?</b> jó lehet?

Túlvagyok az második tankoláson 205km-t kocogtam el 10 literrel. Jól hangzik, persze nem volt tempó, de volt város dögivel! :)

<b>Nagyon élvezetes</b> vezetni, egyre jobban "összemelegedünk" :) Tök jó látni, hogy egyre több a motoros, s illedelmesen üdvözöljük egymást, s pár szót is váltunk ritkán a lámpánál! :)

Superbike-ban (2007 május) összehasonlító tesztben "csak fun-moto" -nak nevezték. Igazuk is lehet a hétvégi OB futó SM-eket elnézve. Persze az egy más világ.

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 17:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
g74 írta:

Superbike-ban (2007 május) összehasonlító tesztben "csak fun-moto" -nak nevezték. Igazuk is lehet a hétvégi OB futó SM-eket elnézve. Persze az egy más világ.

Üdv. Gábor


azt a lapot amugyis mervadonak ismeri mindenki :)
lehet h funmoto, de konnyebb vele menni joval mint a regi lc4-essel, fizikailag konnyebb, nem faraszt es jobban fordul, meg kell mondjam igy elso teszt utan
erosebbnek talan nem annyira erosebb mint pl enyem amiben van 1-2 okossag, meg csak a prestige fekje volt enyemmel egyenrangu, de motorozni vele akkor is konnyebb mint az echte supermotonak tartott regi lc4essel (bar ott meg a 660 smc-re eskudtek :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 18:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
azt en is eszre vettem, hogy nem rangatozik annyira. gondolom ahogy gyarapodnak a kilometerek, osszekopik a motor. a kipufogo hangja is valtozott kicsit. nekem viszont a valtom baromi idegesito. ureset szereti kidobni, otodiket meg rendszeresen rugni kell, egyszeruen akad.
a fogyasztasom meg egyre no, ahogy egyre jobban szokom a motort. 10-11 litert mar 170km alatt is megettunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 20:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

<b>fun moto:</b>Számomra ez inkább pozitív elnevezés, s valóban így van. Az állandó vigyorgás biztosított. :) A régi LC4-et nem ismerem, de az új vasat első guruláskor is igen jól vezethetőnek éreztem. Az, hogy mennyire nyers?! Úgy gondolom: épp anyira, amennyire "kellemes". Az oktatóm is kipróbálta, a próbaútra menet ő egy Honda CBF400-al gurult ki, visszafelé én hoztam a Hondát. Mikor cseréltünk azt hittem, hogy a motor nem is megy alattam. Olyan finom óramű pontosságú volt, hogy az már zavaró, 2-3-4-ben a Honda minimális fordulatszámon is "haladt". Ez a 690-re nem igaz. Tök más, nagyon jó, hogy nem valami sor4-et választottam. :)

Az okosságok az új mocra is "elérhetőek" lesznek idővel. Talán addig meg is tanulok vezetni. ;)

<b>SB "ujj-segg:"</b> 1*ü stílusban, 1*ü embereknek. Ami nem megy 250 felett az nem is motor... Igen, igaz lehet, de legalább egyszerre megkapták a 4 vasat, s mondanak valamit. :)

<b>Fogyasztás:</b> Ha hajszolod, gondolom megugorhat a dolog. Úgy 7 liter körül gondolnám, hogy sok(k). 95-öst tankoltok?

<b>Váltó:</b> Nem dobálta még a sebességeket. Visszaváltáskor figyeltem meg, hogy nem szereti, ha nagy a sebesség (az adott fokozathoz képest gyorsabban haladunk). Ekkor inkább nem kapcsolható. A teljesen behúzott kuplungot lefelé nagyon kedveli, de felfelé "fél kuplungal" nagyon gyorsan lehet váltani. Gondolom ez minden típusnál más és más lehet?!

"Az üreset szereti kidobni", azt jelenti, hogy inkább 1-be, 2-be kerül, mikor üresebe szeretnéd tenni?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 09, 21:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
95-öst tankoltok?

en 98-ast, ahol meg van. ahol nincs, ott meg disznodraga semmirevalo benzint.

g74 írta:
"Az üreset szereti kidobni", azt jelenti, hogy inkább 1-be, 2-be kerül, mikor üresebe szeretnéd tenni?

lampahoz menet vissza valtogatok, aztan teszem uresbe, jelzo kigyullad, es rossz esetben mikor kiengedem a kuplungot, becsattan vmelyik sebessegbe.
itt-ott vannak fals uresek is. 1000-es szerviznel ovatosan erdeklodtem, de aszontak, majd ha 7000 utan is csinalja, szoljak.

vasarnap ota nem ultem rajt. hianyzik.
forgalomban hogy megy a vezetes? mikor lesz jogsid?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 8:01 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
2 dolog:

g74 írta:
Elég gáz a gyakorlás, mivel "lassan" kell menni a csapatban (másik tanuló+oktató kocsi)


Én személy szerint nem szerettem saját motort használni oktatásra. Mikor a korlátlant csináltam, már meg volt az 1200-as Inazumám. Azzal jártam oktatásra, de az oktatáson mindig ottani motorral mentem. Az arra való, hogy gyakorolgassak rajta. Nem akartam a sajátomat kínozni.

g74 írta:
A szél a legérdekesebb/legmeglepőbb dolog még mindig. 70km/h felett igen jól érzékelhető a menetszél. Lehet kapni egy kis szélvédőt a mocihoz. <b>Szerintetek?</b> jó lehet?


Ez egy ilyen műfaj. Hogy ronda, az biztos :D Én nem vennék. Inkább edzenék nyakra!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 9:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem örülj a menetszélnek. Sok praktikus előnye van.

1. Csendesebb mintha egy félmagas plexi turbulenciáját hallgatnád.
2. A sisakoknak jobb a stabil menetszél (erre tervezik őket - már ha tervezik), csendesebbek és te is több levegőt kapsz.
3. Ahhoz, hogy tényleg használható legyen, akkora plexi kellene rá, mint egy HD UltraGlide-ra.
4. Tegnap edzésen megint csak bebizonyosodott, hogy földharcnál kifejezetten előnyös az erős nyak fojtogatások és szorítások ellen. ;)

SM-re túraplexit? Ez kb. olyan, mintha egy VFR-re terepgumit keresnél.
Hacsak nem akarsz gyakran, órákon keresztül 140 feletti tempóval közlekedni (bár nekem 150-160-ig kényelmesebb az alacsony plexi mint a magasabb) akkor felesleges ha nagy plexi, de ebben az esetben nagyon félrenyúltál a motorválasztásban. :)

Szepy


xerxesz írta:
2 dolog:

g74 írta:
Elég gáz a gyakorlás, mivel "lassan" kell menni a csapatban (másik tanuló+oktató kocsi)


Én személy szerint nem szerettem saját motort használni oktatásra. Mikor a korlátlant csináltam, már meg volt az 1200-as Inazumám. Azzal jártam oktatásra, de az oktatáson mindig ottani motorral mentem. Az arra való, hogy gyakorolgassak rajta. Nem akartam a sajátomat kínozni.

g74 írta:
A szél a legérdekesebb/legmeglepőbb dolog még mindig. 70km/h felett igen jól érzékelhető a menetszél. Lehet kapni egy kis szélvédőt a mocihoz. <b>Szerintetek?</b> jó lehet?


Ez egy ilyen műfaj. Hogy ronda, az biztos :D Én nem vennék. Inkább edzenék nyakra!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 10:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
SM-re túraplexit?


XT-re van gyári. K#rva ronda! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 10:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az XT SM? ;)

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
SM-re túraplexit?


XT-re van gyári. K#rva ronda! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 10:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Az XT SM? ;)

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
SM-re túraplexit?


XT-re van gyári. K#rva ronda! :lol:


Furulyáék annak csúfolják...mondjuk kinézetre ugyanannyira SM a 690 is...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 10, 20:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

<b>szélvédo":</b> Izé....Ö... szóval inkább meglepo" volt a dolog. De a napokban a "talajhoz képest mozgó szél" volt érezheto" (s azon a szélvédo" nem segít). A menetszél "nagyobb túrákon" lehet talán gáz. A motor választása továbbra is "brilliáns" volt :) Pusztán túrázásra készülök lélekben. S pont ezért zseniális a dolog... "túrázva gurulni" a célig, majd ott jót mókázni! :)

<b>menetszél:</b> A hét elején külön jó volt, kellemesen hu"tött. De lassan kimerészkednék a városból, s ott nem tudom hogy viselkedik majd.

<b>gyakaorlás saját mocival:</b> 1*üen nem bírtam volna ki, hogy ne használjam, s így papírok nélkül legalább "fele ido"ben" jogszeru". ;) Picit én is sajnálom, de apróbb trükkökkel igen mókás itt is. ... picit lemaradni, majd elhúzni... :)

<b>forgalomban vezetni:</b> Kedvelem. Csak mindig figyelni kell, s kiszúrni a lúzer autósokat. Szinte mindig menekülo" úton gondolkodom. Ma is jól jött: sokodás emberke (nem kalapban, nem fehér,... ;) fo"útvonal, sárgán villogó forgalmi lámpa, állat jó belátható kersztezo"dés elso"bség nálunk, ember megy tempósan, én mögötte, majd keresztezo"dés elött 30m-re satufék. Én is fékeztem egy tisztességeset, visszavált, jobbról kikerül... :)

<b>szépség:</b> Feltöltöttem (köszi xerxesz) pár képet a mociról. Még szélvédo" nélküli állapot! :D

<b>95:</b> RON95-ös ok a motorba, van kút, ahol tankoltok? A Shell-to"l mintha kicsit jobban melegedne?! Milyen adalékokat használhatnak? Tapasztalat?

Bocs a hosszú o"-ért.

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 15, 20:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
<b>szélvédo":</b> Izé....Ö... szóval inkább meglepo" volt a dolog. De a napokban a "talajhoz képest mozgó szél" volt érezheto" (s azon a szélvédo" nem segít). A menetszél "nagyobb túrákon" lehet talán gáz.
nagyobb turakon tapasztalataim alapjan nem a menetszel lesz a legnagyobb problema. kifejezetten orulok neki, hogy 200kmenkent meg kell allnom tankolni. par intenziv nap utan (2-300km/nap) a farokcsontomnak nem esik jol ujra motorozni.
g74 írta:
<b>menetszél:</b> A hét elején külön jó volt, kellemesen hu"tött. De lassan kimerészkednék a városból, s ott nem tudom hogy viselkedik majd.
cibaljon csak a menetszel. sztem 140-es tempo ket tankolas kozt egyhuzamban siman viselheto.
g74 írta:
<b>szépség:</b> Feltöltöttem (köszi xerxesz) pár képet a mociról. Még szélvédo" nélküli állapot! :D
csinalhatnal kozeli kepet a jobb oldali kezvedod rogziteserol. mint kiderult, az alu betetest nem lehet felrakni ra, megneznem a muanyaghoz kellett-e barkacsolni. egyebkent direkt szep a motrod. tenyleg sokkal vidamabb, mint a fekete.
g74 írta:
<b>95:</b> RON95-ös ok a motorba, van kút, ahol tankoltok? A Shell-to"l mintha kicsit jobban melegedne?! Milyen adalékokat használhatnak? Tapasztalat?
egyszer-egyszer 98 helyett 95-t tankoltam, de semmi kulonbseget nem vettem eszre. ugyhogy at is allok 95-re.

jogsid mikor lesz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 20:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Sziasztok!

<b>jogsi:</b> MA sikeres vizsgát tettem. 8) Ripsz-ropsz ment minden. :) Így a hétvégén már el is merészkedem "erre-arra". A teljes folyamat: 03.22: KRESZ vizsga, 04.26: rutin, 05.17: forgalom.

<b>kellemetlenségek:</b> hosszabb túrán kiderül, hogy is bírjuk... :) Gondolom elsőre fárasztó lehet, de mindent kárpótol az érzés, hogy suhansz a vassal, s érzed, hogy minden így van jól! :) És hopp a "volvós"... vigyáztam. :) - ma majdnem elcsaptak -.

<b>fénykép:</b> OK. Készítek pár képet a "részletekről" is.

<b>tüzelőanyag:</b> RON95 OK. A UserMan szerint is. RON98+ -t csak valami tuning után tankolj! ;)

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
MA sikeres vizsgát tettem.

gratulalok! akkor lassan mehetunk vhova?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 13:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Na, egy kis tapasztalat.

Hétvégén volt nálam egy 690SM és mentem vele 600km-ert. Megosztom veletek a tapasztalatom. Részekre bontom, mert úgy érthetőbb lesz.

Futómű: fantasztikus, az én súlyomhoz és stílusomhoz nagyon bejön. A 6-oson is tökéletesen viselkedett.

Motor: itt kezdődtek a problémák. 3000 alatt felejtős, 3000-4000 nyögve nyelős, 5000 felett király. Megjegyzem, biztosan lehet trükközni itt is a légszűrőnél, mert jelenleg csak egy gyufásdoboznyi nyíláson keresztül lélegzik.

Váltó: majdnem berúgtam miatta az árokba :evil: Rendszeresen üresbe megy 5 és 6 között. Kiidegelt. Kétszer szivatott be ledöntve és számtalanszor előzéskor.

Fékek: Meglepetésre, nagyon jól használható a hátsó. Nyoma sincs a régi nem fogok, majd satu dolognak. Az első brutál, szokni kellett, mert elég harapós. Igazi egyujjas.

Az ülés számomra megfelelő. Egy tankkal elmentem a szüleimhez, ami kb 270 km, szóval a fogyasztás sem rossz, az átlag tempó 110-120 között volt.

Összességében nagyon bejön, mert könnyen kezelhető. Ha a váltót sikerül kijavítani, akkor igazi élménymotor lesz.

Két furcsaságot tapasztaltam még, mindegyik egyszer fordult elő. Tankolás után nem indult el a motor. Csak hajtotta az önindító, de nem indult. Többször gyújtás le, vissza. Kb 3 perc szórakozás után bepöccent.
A másik, reggel indítás és 4000-es fordulaton pörög. Gáz megrángat, hátha beragadt, semmi. Leállít, újraindít akkor már normálisan ketyeg.

Másnál volt ilyen vagy hasonló hiba?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 13:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
law írta:
g74 írta:
MA sikeres vizsgát tettem.

gratulalok! akkor lassan mehetunk vhova?


Gratula!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 16:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
mic71 írta:
Váltó: majdnem berúgtam miatta az árokba :evil: Rendszeresen üresbe megy 5 és 6 között. Kiidegelt. Kétszer szivatott be ledöntve és számtalanszor előzéskor.ő

ez biza az enyemen is ilyen. raadasul 5-ot erobol kell rugni 4-bol.

mic71 írta:
Fékek: Meglepetésre, nagyon jól használható a hátsó. Nyoma sincs a régi nem fogok, majd satu dolognak.

ezek szerint meg kell tanulnom hasznalni? enyemet vagy nem hasznalom, vagy blokkol. igaz el kell emelni a labam a labtartorol, hogy elerjem a pedalt.

mic71 írta:
A másik, reggel indítás és 4000-es fordulaton pörög. Gáz megrángat, hátha beragadt, semmi. Leállít, újraindít akkor már normálisan ketyeg.

Másnál volt ilyen vagy hasonló hiba?

mikor kifizettem az eloleget, es meghallgattuk a hangjat, akkor csinalt ilyet. miota nalam van, soha. ocsan azt mondtak a teszt motorjukra, az is ilyen, mert nem vartak ki elso inditas utan, hogy a szamitogep inicializaljon. resetelni kellett.

tegnap megvolt az elso toresteszt a bukkben. egy suzuki lianaval talalkoztam. sztem o jott a zarovonalon tul az en savomban, szerinte en az oveben. kellemesen csalodtam a motorban. a huto es a tulfolyo tartaly aggasztott, azt hittem elso eseskor szetmennek, de nem. balos indexek estek ki a helyukrol, a kormanytarto gorbult kicsit, a 'fejidomot' a helyere kell tenni, meg a bal kipufogo nincs a helyen (ezt meg nemtom mitol). a kormanyvegen, a tankidomon, a labtarton/oldaltamaszon es a kipufogon csuszott vagy 8 metert, ja meg az elso tengely csavarjan. az elso felni kapott egy csunyat, sztem cseres lesz, de meg elvitt utana matrazni is egyet. a berik ruha is megtette a magaet, ugyhogy elegedett vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 17:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ez gyorsan ment :( Örülök, hogy nem lett bajod.

Kté dolog jutott mg eszembe a moccal kapcsolatban. Én azonnal cserélném az első lánckereket egy foggal kisebbre, hogy jobb legyen az alacsony fordulatról történő reagálás.
A másik, ami még idegesített, hogy közepes fordulaton tartott gáznál (pl körforgalom) rángat. Inkább úgy mondanám, hogy nem egyenletes fordulaton megy. Ezt magasabb forduéatnál nem csinálja. A tesztelt példánynak volt vagy 5mm holtjátéka a gázkarnak, ami elindulásnál vagy motorfékről visszagyorsításkor zavaró volt.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 21, 20:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gyorsan. tapasztalatnak nem volt rossz motor/ruha/testem/suzuki teherbirasarol.
a holtjatek engem nem zavar, etz-n meg nagyobb volt, megszoktam. a rangatast viszont nem tapasztaltam. nem lehet, hogy meg nyers az a motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 7:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
gyorsan. tapasztalatnak nem volt rossz motor/ruha/testem/suzuki teherbirasarol.
a holtjatek engem nem zavar, etz-n meg nagyobb volt, megszoktam. a rangatast viszont nem tapasztaltam. nem lehet, hogy meg nyers az a motor?


És akkor most hogy egyikőtök se érezte hibásnak magát, ki fizeti a kárt? Vagy hívtatok rendőrt vagy mi volt?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 8:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
law írta:
gyorsan. tapasztalatnak nem volt rossz motor/ruha/testem/suzuki teherbirasarol.
a holtjatek engem nem zavar, etz-n meg nagyobb volt, megszoktam. a rangatast viszont nem tapasztaltam. nem lehet, hogy meg nyers az a motor?


Kb 2000 van most benne, szóval még ráfér egy kis járatás.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 11:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

<b>elcsúszás: </b>#1: vigyázz magadra. :) #2: mi is történt valójában? Szembe mentetek, s a tükörrel kifordította a kormányodat?! Vagy "csak" ijedség, majd izmosabb kormánymozdulat a kelleténél? Azért, hogy okoljunk a dologból, s Te is átgondold! :) Kérlek meséld el.

<b>fordulatszámok: </b> Úgy 200km-ig volt szenvedős a 3000, de most már nem rángat. Valóban 5000-nél kezdődik a móka.

<b>váltó: </b> Sebességből még nem "esett" ki a váltóm. Inkább N-ből ment 2-be (de az saját bénázás). Ha ügyes vagyok, akkor felfelé megy kuplung nélkül is egy-egy váltás. Gyakorlom! ;)

<b>gáz / gázkar:</b> Nem hülyéskedett menet közben a gázom, a kar holtjátéka nálam is egy kicsit nagy (de inkább az a zavaró, hogy változott - biztos lehet állítani - ). A második napon a napi első indításkor nálami is leállt egyszer (még hideg volt a motor), de később nem jött elő.

<b>gurulás:</b> Holnap megyek a jogsimért, s utána szervezés kérdése a gurulás. :) No meg ha indul mazsola futam is! 8)

<b>képek: </b> law: feltettem pár képet a kormányról is. Lehet, hogy csak én nem látom, de a képekhez nincs link a www.ktmklub.hu - ról?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 11:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Mindenkinek!

Be kell regisztrálni az új oldalon és csak akkor fogjátok látni a képek, videók és az eseménynaptár menüpontokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 19:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
a bukkbe mentem, hogy felmerjem a terepet, erdemes-e arra motorozni, mert motorral meg nem nagyon jartam arra. eger felol a megyehatarig nagyon rossz az ut, utana az aszfalt egesz jo, de nagyon keskeny, az ut szelere belognak a fak/bokrok. egy hosszu viszonylag szuk jobbosban mentem zarovonalon belul, a savom szelen (hogy ne logjon a fejem a bokrokba), es megjelent szemben a vonalon egy suzuki liana vagy mi. annyit birtam tenni (hogy mit, azt nem tudom), hogy az auto orrat elkerultem, de a bal hatso ajtotol a terdemmel meg a kormannyal felszantottam az oldalat, aztan az elso kerekem neki utkozott a bal hatsojanak, aztan a csizmam a bal hatsonak, majd kovetkezett a lokharito, amit az oldalanal fogva lefeszitettem, igy az kette tort. asszem mikor a motor eleje utkozott a kerekkel, ott megdobott, es vegleg elvesztettem az iranyitast. vhogy ra is buktam a kormanyra, mer a kulcscsontom lilul. mikor foldre kerultunk, elengedtem a motort, azt csusztunk vmennyit.
mindenaron mentot akartak hivni, de nem hianyzott (miskolcra vittek volna, motor hogy kerul haza, meddig tartanak ott stb.), nem is jottek, mert a rendorok kikerdeztek az auto soforjet, es ugy dontottek, nem kell. aztan mivel nem egyeztunk meg felelosseget illetoen, felvettek az adatainkat, es mindenki ment a dolgara.
nem volt helyszineles (nem tortent szemelyi serules, ilyenkor nem kotelezo), nem keszult rajz, fenykep, jegyzokonyv, nem irtunk ala semmit. azota annyit deritettem ki, hogy ilyenkor is indul szabalysertesi, az intezkedo rendorok jelentese alapjan, ami elvileg a mi elmondasunk leirva.
ez mar rosszul hangzik. mivel motoron ultem, nagy esellyel en leszek a hibas. raadasul a suzukis megcsinaltatja az autot casco-ra, nem is tom, miert nem akart megegyezni (en mondtam neki, hogy hagyjuk, mindkettonknek van kara, oldjuk meg magunknak, nem szeretem a hivatalos ugyek intezesenek modjat). mindenesetre penteken megyek ugyvedhez, elotte megcsinaljuk a karfelvetelt, ezt mar nem hagyom annyiban (volt mar, hogy 3 ev utan nekem kellett fizetnem egy harmas osszecsuszas miatt, holott a helyszinelo is megmondta, hogy egyertelmuen a harmadik volt a hibas, csakhat ugyvedet fogadott).

hat hosszan ennyi. nem volt rettenetes baleset, de azert eleg csunya volt. nekem annyi a tanulsag, hogy megeri mindig beoltozni rendes protektoros borbe (cordura kiegett volna), meg hogy meg ha a 690sm nem is igazi durva ktm, azert meg mindig ugy csinaljak, hogy birja a seruleseket.
ja es hogy baleset utan miharabb uljunk vissza a motorra.

ugymeneti tanulsagokat meg nem tudok, de ha erdekes, majd tajekoztatlak benneteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 19:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
<b>gurulás:</b> Holnap megyek a jogsimért, s utána szervezés kérdése a gurulás. :) No meg ha indul mazsola futam is! 8)

hat most a motort rendbe kell tenni (min. elso kerek+kormany tarto vagy mi), utana mehetunk. remelem elso gumimat nem kell kidobni.

g74 írta:
<b>képek: </b> law: feltettem pár képet a kormányról is. Lehet, hogy csak én nem látom, de a képekhez nincs link a www.ktmklub.hu - ról?

megtalaltam a kepeket, koszonom. latom elforditottak a fekcsovedet. ezt a modszert mondtak nekem is, igy viszont lehet, hogy az alubetetes is felmegy. na majd elviszem a fotokat zsembery-hez.

es vegyel a tengelyvegekre bukogombat. ez az egy csuszas is csunyan ledaralta a tengely csavaromat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 22, 22:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Még egy SM tapasztalat :) Ma visszakaptam az EXC-met. Hát az SM egy goldwing, az ülése fotel :D
De ennek ellenére írtózatosan örültem a jól működő váltónak és az alacsony fordulatról feltörő erőnek :) Mondjuk meglepetés volt, mikor Ócsán fel akartam ülni és megértem átrakni a lábam. Meg is kérdezték, hogy megfogják e a motort, míg felmászom :D

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 23, 16:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szia!

Egyrészt örülök hogy megúsztad, másrészt viszont nagyon nem örülök a helyszínelés elmulasztásának.

1. Motoros balesetnél nincs személyi sérülés? Akkor mitől lilul pl. a kulccsontod? A rendőr ránézésre megmondja, hogy semmilyen belső sérülésed nincs?
2. Pontosan az előzőhöz kapcsolódva: mit gondolsz a bíróságon mi lesz? Szerinted te mentél jó sávban, a fickó szerint meg ő és nincs több tanú. Ha mázlid van talán nem is lesz (a környezetemben a "másiknak" utólag mindig akadt pár bevont tanúja, aki furcsa módon éppen arra járt és látta az esetet, csak a helyszínen nem volt jelen), de motorosként így sincs sok esélyed.
3. Miért csináltatná meg Cascora? Akkor bukná az önrészt. Így simán rádverheti az egészet.

De ne legyen igazam!
:(

A lényeg egyébként tényleg az, hogy egyben vagy!

law írta:
a bukkbe mentem, hogy felmerjem a terepet, erdemes-e arra motorozni, mert motorral meg nem nagyon jartam arra. eger felol a megyehatarig nagyon rossz az ut, utana az aszfalt egesz jo, de nagyon keskeny, az ut szelere belognak a fak/bokrok. egy hosszu viszonylag szuk jobbosban mentem zarovonalon belul, a savom szelen (hogy ne logjon a fejem a bokrokba), es megjelent szemben a vonalon egy suzuki liana vagy mi. annyit birtam tenni (hogy mit, azt nem tudom), hogy az auto orrat elkerultem, de a bal hatso ajtotol a terdemmel meg a kormannyal felszantottam az oldalat, aztan az elso kerekem neki utkozott a bal hatsojanak, aztan a csizmam a bal hatsonak, majd kovetkezett a lokharito, amit az oldalanal fogva lefeszitettem, igy az kette tort. asszem mikor a motor eleje utkozott a kerekkel, ott megdobott, es vegleg elvesztettem az iranyitast. vhogy ra is buktam a kormanyra, mer a kulcscsontom lilul. mikor foldre kerultunk, elengedtem a motort, azt csusztunk vmennyit.
mindenaron mentot akartak hivni, de nem hianyzott (miskolcra vittek volna, motor hogy kerul haza, meddig tartanak ott stb.), nem is jottek, mert a rendorok kikerdeztek az auto soforjet, es ugy dontottek, nem kell. aztan mivel nem egyeztunk meg felelosseget illetoen, felvettek az adatainkat, es mindenki ment a dolgara.
nem volt helyszineles (nem tortent szemelyi serules, ilyenkor nem kotelezo), nem keszult rajz, fenykep, jegyzokonyv, nem irtunk ala semmit. azota annyit deritettem ki, hogy ilyenkor is indul szabalysertesi, az intezkedo rendorok jelentese alapjan, ami elvileg a mi elmondasunk leirva.
ez mar rosszul hangzik. mivel motoron ultem, nagy esellyel en leszek a hibas. raadasul a suzukis megcsinaltatja az autot casco-ra, nem is tom, miert nem akart megegyezni (en mondtam neki, hogy hagyjuk, mindkettonknek van kara, oldjuk meg magunknak, nem szeretem a hivatalos ugyek intezesenek modjat). mindenesetre penteken megyek ugyvedhez, elotte megcsinaljuk a karfelvetelt, ezt mar nem hagyom annyiban (volt mar, hogy 3 ev utan nekem kellett fizetnem egy harmas osszecsuszas miatt, holott a helyszinelo is megmondta, hogy egyertelmuen a harmadik volt a hibas, csakhat ugyvedet fogadott).

hat hosszan ennyi. nem volt rettenetes baleset, de azert eleg csunya volt. nekem annyi a tanulsag, hogy megeri mindig beoltozni rendes protektoros borbe (cordura kiegett volna), meg hogy meg ha a 690sm nem is igazi durva ktm, azert meg mindig ugy csinaljak, hogy birja a seruleseket.
ja es hogy baleset utan miharabb uljunk vissza a motorra.

ugymeneti tanulsagokat meg nem tudok, de ha erdekes, majd tajekoztatlak benneteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 24, 19:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
KTMSzepy írta:
1. Motoros balesetnél nincs személyi sérülés? Akkor mitől lilul pl. a kulccsontod? A rendőr ránézésre megmondja, hogy semmilyen belső sérülésed nincs?
2. Pontosan az előzőhöz kapcsolódva: mit gondolsz a bíróságon mi lesz? Szerinted te mentél jó sávban, a fickó szerint meg ő és nincs több tanú. Ha mázlid van talán nem is lesz (a környezetemben a "másiknak" utólag mindig akadt pár bevont tanúja, aki furcsa módon éppen arra járt és látta az esetet, csak a helyszínen nem volt jelen), de motorosként így sincs sok esélyed.
3. Miért csináltatná meg Cascora? Akkor bukná az önrészt. Így simán rádverheti az egészet.


a helyszinelesben nem hiszek. volt mar, mikor helyszineltek, pedig ott tenyleg nem volt szemelyi serules. elso fokon egyertelmuen a harmadik autot mondtak ki hibasnak. ugyvedet fogadott, es ket ev utan kirendelt az ig.ugyi szakerto a helyszinre, mericskelt, es olyanokat kerdezett, hogy hol voltak uvegcserepek. vegul persze en lettem a hibas.
amugy nem volt feknyom, a motor/auto sem a helyen volt (jo fel ora alatt ertek ki). motoroskent sehogy sincs sok eselyem.
az autos mondta masnap, hogy cascora megcsinaltatja, 'ne romoljon tovabb a gepjarmu allapota'.
beszelek ugyveddel, aztan meglatjuk. eloszor dontson a szab.sertesi eloado.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 24, 19:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
tegnap matraztam egyet. serult elso felnivel, majdnem drotig kopott hatso gumival, kaviccsal felszort uton. hat izgalmas volt. de a vegen mar csak az utban meg a motorban nem biztam.
nem tapasztaltam meg, ugyhogy meglepett, a kopott hatso gumi mennyire befolyasolja a motor viselkedeset. sokkal bizonytalanabb. az ivet igy is tartja, de kanyar bemenetkor es kigyorsitaskor a hatulja csuszkalt, behullamzott.

aki kitalalta, hogy a godros utpadkat vodorszamra beleontott kaviccsal a legolcsobb javitani, azzal meg kene etetni az osszes javito anyagot. az auto is kihordjak, az eso is felhordja az utra. meg nezelodos tempot is kellemetlen menni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 26, 18:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Jelentem nekem is alkalmam volt ma kipróbálni a 690-est.

Nekem nagyon tetszik, igaz úgy ültem rá, hogy szinte csak negatívumokat hallottam róla. Ráadásul mivel nem vagyok egy nagy supermotós :oops: , iszonyat szokatlan volt a pici elsőkerék és a meredek villaszög.

Egyszer pillantottam le az órára és 143 volt rajta, ez olyan mint az exc-n a 90 kb. Menetszél nem volt zavaró, igaz utcai sisakban voltam, erővel, nyomatékkal nem volt gondom, a kanyarokból meglepően agresszíven gyorsított ki. Üresváltást nem tapasztaltam, az neutral fokozatot százszor könnyebb megtalálni, mint az exc-n.
Azt viszont továbbra is tartom,hogy a dobokat direkt csinálták ilyen igénytelenre, iszonytosan ronda és nem a függőlegessége, hanem a "sufnituning" kivitelezés miatt. De hát ha szép lenne, ki venné meg hozzá az Akrát? :)

Ajánlom mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: pálya
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 27, 18:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Ma <b>pályára</b> merészkedtem a kicsikémmel... :) Hóhóhó ! 8) MAX. VIGYORGÁS!!! Állati jó volt!

A pálya a Kakucs Ring (http://www.kakucsring.hu/). Nagyon barátian viselkedett a moc szépen lehetett egyik kanyarból a másikba dönteni. Persze még mindig ott volt egy kis óvatosság (csak mókásan, vidáman). Nagyon jó lett volna, ha 6000 feletti tartományt is használhattam volna, de ugye még mindig bejáratásos a masina.

Az első körben (30 perces etapok voltak a GO-Kart-os kolléga miatt) az óra járásával megegyezően mentünk. Igen, mentünk, mivel volt kinn egy csapat SUPER MOTO-s. :) KTM-ek (525, 450, 640) SUZUKI (DRZ, ?) Ők nagyon pengén mentek, én csak mazsoláztam, de nagyon élvezetes volt. A második és harmadik menetben az óra járásával ellentétes irányban gurultunk (Így sokkal élvezetesebb a pálya). Majd szembesültem, hogy 3 fölé ment a keréknyomásom :( 1,8 ... 2.0 között próbálva sokkal jobb lett a tempó. Mentem vagy 70 kört, ameddig a benzin tartott, no meg az alkarom. Egy kissé még mindig merev a dolog. De HORROR :twisted: IMÁDOM!!! :lol:

Egy "kicsit terepeztem" is ;) Az egyik kigyorsítást kelleténél bátrabbra vettem, s lesodródtam a pályáról, s a homokos padkával ismerkedtem, talpon maradtunk ez a lényeg.

MIÉRT NEM MONDTÁTOK, HOGY EZ ENNYIRE JÓ!!! :P

Nagyon jól érzem magam! :) A pályára menet az autópályával is megismerkedtem (M5) Háááát a menetszél még mindig nem a kedvencem. :P Próbálgattam a dolgokat, s 140-ig tényleg viselhető de 150 környékén jobbnak láttam visszavenni. 6-ban 6000?

Kissé morci vagyok, hogy nem gyerekkoromban kezdtem a mókát (csak Anyámék meg ne tudják!). Persze jobb később mint soha!

IMÁDOM, hogy tapasztaltam! :)

Üdv. Gábor (bocs. kicsit túlpörögtem!)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 27, 22:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Mic

az allvanyt vissza tudtad rugni ill ki tudtad hajtani ha a motoron ultel mar? :)

ezt nekunk el kell kudeni a gyarnak mint hibat, h szar elerni az allvanyt ulesbol (sot nekem nem ment tokolon :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 18:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Mcemru írta:
Mic

az allvanyt vissza tudtad rugni ill ki tudtad hajtani ha a motoron ultel mar? :)

ezt nekunk el kell kudeni a gyarnak mint hibat, h szar elerni az allvanyt ulesbol (sot nekem nem ment tokolon :)


Én mielőtt felszállok szoktam felrúgni. Ülve nem próbáltam.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 28, 19:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
mic71 írta:
Mcemru írta:
Mic

az allvanyt vissza tudtad rugni ill ki tudtad hajtani ha a motoron ultel mar? :)

ezt nekunk el kell kudeni a gyarnak mint hibat, h szar elerni az allvanyt ulesbol (sot nekem nem ment tokolon :)


Én mielőtt felszállok szoktam felrúgni. Ülve nem próbáltam.


hat a 690-esen ne is probald, nem tudod elerni ha nem eleg hosszu a labad (mar pedig asszem neked se:) es nincs semmi beleakados akarmi , szal nem olyan jo mint a regi 640-esen

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 29, 16:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Nem csopper ez wazze, hogy ülve rugdosd a sztendert. :)
Felszálláskor lábemeléssel együtt kell felhajtani, leszálláskor fordítva.
...bár nekem az exc úgy felcsapódik mint az állat :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 04, 18:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 27, 23:01
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: BP
mic-nek hála én is gurultam egy karikát....

nem vagyok supermotos, leginkább cross gépeken ülök, cross pályán.
így furcsa volt, hogy:

- túl halk
- alul erőtlen, és rángat (ez utóbbi konkrétan zavaró volt nekem a forgalomban)
- a gázreakció egy cross-hoz képest csúnyán lassú
- nagy holtjáték a gázkaron

de itt vége is a negatívumoknak.
élvezetes gép, fordulaton jól húz, fék (első) nagyon komoly. futómű is, tetszett, hgoy nagyon fordulékony, csiki-csuki gép.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 1000-es olajcsere
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 29, 9:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

A moci túl van az első 1500 km-én. :) ... 1000-es szervíz után vagyok, semmi gond vele. :) A motor alsó tartománya folyamatosan javult. Nem tudom, hogy pontosan mit is kellene alsónak nevezni, de nekem 2000 alatt van csak rángatás. A kezdeti 3000 környéki rángatás teljesen megszűnt.

A "közvetlen" gázreakció gondolom majd SW-ből javítják / javítható. Mivel mazsola vagyok, nekem nem annyira gáz.

A hangja "belülről" kellemes, az hogy "kívűlről" halk, nekem kimondottan tetszik. - nem akarok másokat bosszantani - :)

Nagyon elégedett vagyok a vassal! Örülök, hogy egymása találtunk. :) Móka minden méter!

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 20:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szia G ! Bevallom, nekem először nem nagyon jött be a típus, sem külsőre, sem fílingre.( bár korábban már írtam róla valami dícséretfélét, amikor először mentem vele ) Szóval, most úgy hozta a sors, hogy néhány hétig nálam maradt egy példány. Frankón megszerettem ! Értő kezekben óriási élvezetet nyújthat. Ebbe a motorba alattam forgott bele a 3000, de úgy ment ( főleg felül ) mint az ördög :twisted: Szóval megint gratulálok a választásodhoz, és tanuld a gépet, mert tanulni azt rengeteget lehet rajta !
Próbáltál már jampiskodni vele ? Én igen, bár még csiszolni kell kicsit a technikát :wink: Van egy minap készült fotó, az LC 8 -as fórumon, nézd meg ha érdekel. Csak azért nem fáj annyira, hogy vissza kellett adnom, mert a kedvenc V2 - esem hörög újra alattam....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 23:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
690SM tulajok

most kaptam egyet tesztelesre, lecci nezzetek meg mi a gyari nyomas a BT090-esekbe elol hatul

koszi!

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 14:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
Mcemru írta:
690SM tulajok

most kaptam egyet tesztelesre, lecci nezzetek meg mi a gyari nyomas a BT090-esekbe elol hatul

koszi!

egy szemellyel 2 bar elol hatul. 2 szemellyel 2.2 bar hatul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 15:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló Zsore!

Még nagyon az elején tartok, de így is állandó vigyor az arcomon. Örülök, hogy Neked is bejött a "kis SM". Nagyon jól megy, imádom. Nemrég rendeltem hozzá eggyel kisebb lánckereket előre. :) Talán így még egy lapáttal jobb lesz. :twisted:

Jampi: csak keresgélem a (saját) határokat, már annak is örülök, ha egy kanyart igazán jól megtalálok! :) Jó vagy, csak ne szerénykedj! Tanulni, tanulni, tanulni... :)

Jó gurulást Neked!

Üdv. Gábor

zsore írta:
Szia G ! ... Értő kezekben óriási élvezetet nyújthat. Ebbe a motorba alattam forgott bele a 3000, de úgy ment ( főleg felül ) mint az ördög :twisted: Szóval megint gratulálok a választásodhoz, és tanuld a gépet, mert tanulni azt rengeteget lehet rajta !
Próbáltál már jampiskodni vele ? Én igen, bár még csiszolni kell kicsit a technikát :wink: Van egy minap készült fotó, az LC 8 -as fórumon, nézd meg ha érdekel. Csak azért nem fáj annyira, hogy vissza kellett adnom, mert a kedvenc V2 - esem hörög újra alattam....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Jó élvezkedést, de csak ügyesen :wink: Neked is jó gurulásokat !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 16:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok!

Fontos infó!

Augusztus 1-ig INGYENES a kecskeméti gokartpályán a motorozás.
Most voltam kint.
Teljesen új az aszfalt, nagyon jó minőségű.
Elseje után 20 perc 1 ezres, 2x 20 perc után és egész napra 5e Ft.!!!

Szerintem nem rossz!

Asszem 9-18-ig lehet menni, de ha érdekel valakit kiszaladok és megnézem!
:lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 22:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
law írta:
egy szemellyel 2 bar elol hatul. 2 szemellyel 2.2 bar hatul.


aham, kösz es nem szital ezzel? nekem ma igen 140 felett is 690sm!
szerintem mar gaz a gumi es akkor csinalja minden egyhengeres

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 22:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
Sanyi írta:
Sziasztok!

Fontos infó!

Augusztus 1-ig INGYENES a kecskeméti gokartpályán a motorozás.
Most voltam kint.
Teljesen új az aszfalt, nagyon jó minőségű.
Elseje után 20 perc 1 ezres, 2x 20 perc után és egész napra 5e Ft.!!!

Szerintem nem rossz!

Asszem 9-18-ig lehet menni, de ha érdekel valakit kiszaladok és megnézem!
:lol:


ez jo hir!
bar kicsit messze van pesttol ide egesz napra erdemes mar lemenni ha megyunk

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség