KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 18, 18:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 12:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Csak azért, hogy Xerxesz örüljön! És még túratank se kell rá! :lol:

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6370&cat=
http://ktm.com/KTM-News.223.20.html?nodeID=101021&cHash=5723832162
http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=10919
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/KTM-690-Baja.jpg
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=514867

Számomra bizalomgerjesztő a kipufogó elvezetése az SM után, van még remény "normális" megjelenésű új Adventure-t látni majd. \:D/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 12:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
Csak azért, hogy Xerxesz örüljön! És még túratank se kell rá! :lol:

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6370&cat=
http://ktm.com/KTM-News.223.20.html?nodeID=101021&cHash=5723832162
http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=10919
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/KTM-690-Baja.jpg
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=514867

Számomra bizalomgerjesztő a kipufogó elvezetése az SM után, van még remény "normális" megjelenésű új Adventure-t látni majd. \:D/


Már kiraktam a főoldalra a Totalbike-ois cikket... Namindegy :)

De miért nem kell rá túratank??

Ez ugyanaz a blokk, mint az SM?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 13:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Már kiraktam a főoldalra a Totalbike-ois cikket... Namindegy :)

De miért nem kell rá túratank??

Ez ugyanaz a blokk, mint az SM?


A cikket lehet szerkeszteni/bővíteni! :wink:

Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy az ülés alá/mellényúlóan van egy nem kicsinek látszó üzemanyagtank, bár ez valószínű, hogy csak erre a viszonylag hosszú távú versenyre lett feltéve. Mindegy, tartozékként megveheted majd. :)

Blokk ugyanaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 13:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
faki írta:
Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy az ülés alá/mellényúlóan van egy nem kicsinek látszó üzemanyagtank, bár ez valószínű, hogy csak erre a viszonylag hosszú távú versenyre lett feltéve.


Ezt megnézve, azt hiszem hülyeséget írtam:
http://borynack.com/KTM690/images/KTM6904.jpg
:oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 13:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
http://www.youtube.com/watch?v=FBkCEX4gYfo
http://www.youtube.com/watch?v=6a4FQAys-qQ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 13:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mekkora ennek a tankja? Van vagy 18l? Az egész fehér az, nem?

Úgy nézem jövőre a dakarra igencsak érdekes koncepcióváltásnak lehetünk tanúi. Már előre várom. Talán jövő ilyenkorra kijön az új Adventure is?

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:


Hmmm...lehet, hogy mégiscsak lesz nekem más(od)ik 4T KTM-em is? 8)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:


Egyre inkább igazat adok a Husabergeseknek, hogy a KTM tőlük lop mindent...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Bazinagy a blokk a motorhoz képest...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
faki írta:


Hmmm...lehet, hogy mégiscsak lesz nekem más(od)ik 4T KTM-em is? 8)

Frankon nez ki a cucc. Ha egyszer majd keves lenne az en LC4-em (almomban) ilyenre erdemes lesz valtani.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nilrem 2007 jún. 06, 14:36-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Konnyebb a mostaninal ugye?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy

gencsydani írta:
faki írta:
És még: http://pointman.smugmug.com/gallery/2950755#159413485
Ha jól látom, a légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek. :lol:


Egyre inkább igazat adok a Husabergeseknek, hogy a KTM tőlük lop mindent...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 14:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:00 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.

LC4 es EXC hazassag eredmenye!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
..és akkor igazából a mostani LC4 enduronak nem is lesz utódja? Lesz a Rally meg ez a Baja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Mekkora ennek a tankja? Van vagy 18l? Az egész fehér az, nem?

Úgy nézem jövőre a dakarra igencsak érdekes koncepcióváltásnak lehetünk tanúi. Már előre várom. Talán jövő ilyenkorra kijön az új Adventure is?


Tank az szerintem is, de csak a Baja 500 versenyen készült képeken van rajta, a többin nincs.

Milyen koncepcióváltás??? Idén is a 690 Adventure volt a gyári KTM csapat motorja. Stunt említette, hogy a Baja után, csak jövőre lesz valószínűleg széria 690 Adventure.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 15:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
http://www.endureros.com/moto-enduro-posts28299-0.html&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=0ef86798a3e9cb8eb95882bdd0da9d1a


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 16:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy


Az anyagi részét nem ismerem a dolognak, de az tény, hogy mióta megvette a KTM a Berget, nemigen engedik labdába rúgni őket a versenysportban (nk. szinten legalábbis), holott korábban azért eléggé ott voltak kék-sárgáék az élvonalban...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 16:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 16:43 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nemtom. LC4 utódnak nekem kissé brutál, inkább EXC, de nem baj. A berugókar hiánya nem zavar, injektoros motornál amúgy is kérdéses a létjogosultsága szvsz.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 16:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 17:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 17:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

Azert pofont toluk sem kerek :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 17:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Ez az új KTM 690 Enduro prototípusa. Jövőre kapható.

Majdnem teljesen ilyen lesz, csak kicsit kisebb tankkal. Ütni fog!!!


Stunt hsz-e az indexről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 17:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:


Adjak egy pofont, ropi :twisted:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 17:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
faki írta:
xerxesz írta:
kope68 írta:
Ez most mi? Az LC4 enduro utódja, vagy mi? Biztos volt róla szó Balatonon, de nem tudtam odafigyelni...:)
...ez az a fel-leszerelhető kacsafarkú masina? Mert a képeken egyszemélyes, plusz nincs rajta rendszám.
Vagy ez akkor mégsem LC4 enduró utód?


Szerintem nem az. Ez egy öszvér.


De ez az, csak valószínűleg vannak spec. a versenyre eszközölt változtatások (nagy tank, biciklióra, törött hátsó sárvédő :) ). Egyébként a légszűrő mellett még szemmel látható, hogy a hűtő méretén sem spóroltak, ellenben berúgókart nem látok. 690 SM-en sincs már???


Hű, tényleg, ezen sincs berúgó! :roll:
Akkor visszavontam, csajmotor nem kell! :P

Csajmotor hmm... Attol a csajtol nem szeretnek pofont kapni aki ezt a gepet kimotorozza


Mér' ffi enduroversenyzők között is vannak ilyen mic-féle óriások! :lol:

Azert pofont toluk sem kerek :)


Ne adjál nekik sámlit! :D Anélkül meg úgyse érnek föl! :twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 06, 20:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
a tankon kívül még a rugóstag és a hűtőrács is szemetszúr.. nekem.

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 Baja 690
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 07, 16:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Elég nekik egy csapatot megfinanszírozni élversenyzőkkel. Minek csináljanak házon belül konkurenciát?

Nemzetközi szinten pont azért nem erőltetik szerintem, mert EU-n belüli "kismárkának" szánták a Husaberget.

Persze ez csak feltételezés, de mi értelme lenne annak, hogy saját költségen szívassák a saját cégcsoportot?

Szepy


gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
A Husaberg nem KTM tulajdonú cég?
Nem lehet, hogy már nem is létezne, ha a KTM nem "tőkésíti" fel?
Nem lehet, hogy a radikálisabb versenymodellekben kitesztelt ötleteket ültetik át az utcaibb modellekbe is, ahogy eddig is tették?

Szóval ez nem kicsit hangzik önsajnálkozó demagógiának. A nagy csúnya anyavállalat kihasználja és lerabolja az értékes kicsi cég irdatlan szellemi tőkéjét, semmit nem fektet be, mindent csak ellop, leépít, stb...
Sőt, brühühü is!

:)

SZVSZ a KTM "tesztmárkája" lett a Husaberg, vagyis amit KTM néven a nagyvilágban igyekeznek forgalmazni (lásd USA piac méretét), azt előbb kisebb léptékben, kevésbé szem előtt tesztelik ki. Nem-e?

Szepy


Az anyagi részét nem ismerem a dolognak, de az tény, hogy mióta megvette a KTM a Berget, nemigen engedik labdába rúgni őket a versenysportban (nk. szinten legalábbis), holott korábban azért eléggé ott voltak kék-sárgáék az élvonalban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 18, 10:14 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nem tudtok erröl a 690 BAJA-rol valami bővebb adatot?Pl hogy hány kiló szárazon ami engem érdekellne!!!

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 18, 18:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
BUGIC írta:
Nem tudtok erröl a 690 BAJA-rol valami bővebb adatot?Pl hogy hány kiló szárazon ami engem érdekellne!!!


Nekem úgy rémlik, mintha Stunt azt mondta volna, hogy valamivel könnyebb lesz a mostani LC4-től, de nem esküdnék meg rá. Szerintem sokat nem kell várni ilyen téren, biztos a futómű az elsődleges a terepesebb vonal irányába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 13:19 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09 ... 0-smc.html

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 14:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09/first-pics-2008-ktm-690-duke-690-smc.html


F#szé' kellett megrövidíteni a rugóutakat?!? :fejetfalba:
/Az SMC viszont bejön!/

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 14:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mert ez "utcai" endúró, versenyre ott van az exc sorozat. Lehet, hogy idővel ebből is lesz "hard" kiadás (a tied sem LC4 Enduro), de a populárisabb modellekkel indítanak mindig.

Mondhatni "f#szé' rakták az injektort a V2-re", meg rövidítették meg a 990 rugóútjait, meg, meg.... , de sajnos ahhoz, hogy jobb eladásai legyenek el kell súlypontilag távolodnia a KTM-nek a "rediturész" szegmenstől kissé.

A részvényesek pedig ezt szeretnék (és valszeg nem hardcore motorosok), tehát ez lesz.
Meg kell vele barátkozni.

Az más kérdés, hogy ha nem lesz meg a "rediturész" a szellemiségben, akkor mi fogja vinni a szekeret, mert a japókkal azonos térfélen versenyezni... hogynemondjam esélytelennek látszik. Marad a marketing mint a Harlinak. :)

Szepy

gencsydani írta:
xerxesz írta:
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/09/first-pics-2008-ktm-690-duke-690-smc.html


F#szé' kellett megrövidíteni a rugóutakat?!? :fejetfalba:
/Az SMC viszont bejön!/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.


Ez gnomid? Akkor az SMR mi?!? :shock:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Egyébként ha megnézitek ugyanazt az utat követik mint az autógyárak jó része...
Az új formavilágot a nagymodelleken mutatják be, utána pedig elkezdik a kisebb modellekre is kiterjeszteni, így ösztönözve a frissítésre a tulajokat. A kicsik tulajait azért, hogy hasonlíthassanak a nagyobb modellekre - no meg sokkal "komolyabbnak" látszik a kisautójuk, a nagyokat meg azért, hogy "nehogymá' úgy nézzen ki mint egy kisautó!".

Valszeg a VW-től tanulták el, összehasonlítva pl, a Polo-Golf vonalat. :)

A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy


Sztem a színösszeállításon kívül minimális a hasonlóság, teljesen mások az arányaik.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
gencsydani írta:
zsore írta:
Érdekes. Nekem pl. az enduró tetszik messze a legjobban ebből a négyesből. Másodiknak az smr - t nevezném meg. A duki csak simán nemtecc, a szegény smc meg egyenesen gnomid.......Legalább is nekem, pedig én csipázom a típust eléggé.


Ez gnomid? Akkor az SMR mi?!? :shock:


Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 17:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:

A 690 SMR-ről nem a 2007-es 950 SMR jut eszetekbe? Csak egy "kicsit"? ;)

Szepy



Nekem nem.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 17:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 18:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 19:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
gencsydani írta:
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...


Nem gömbmalac, hanem gömbimalac. Ez a becézett formája neki :lol: Dani, te meg vagy vadulva ezzel a rugóút üggyel. Mi a pöcsnek nagy rugóút a szupermotyóra he :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 20:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem a Duke is nagyon bejön. Pont jó lenne az EXC mellé :)
Kíváncsian várom az Adventure verziót.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 21:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Az smr faszán néz ki ! Olyan igazi úttörő, formabontó KTM - es macsó ! Rókapofájú, éles kis brutálka :evil: Az SMC meg olyan kis buzis, gömbimalac már megbocsás :lol: Nehogy megharagudj, nem rád értettem :!:


Úgy látom eléggé eltérő értelmezésünk van a "supermoto" fogalmáról...


Arról nem biztos, talán csak az ízlésünk különbözik...Bár, nekem tetszik a fekete LC 4 - es, így ez sem biztos :wink:


Csak mert a 690 SM-nek meg SMR-nek külsőre kb. annyi köze van egy supermotohoz, hogy ez van rájuk írva...az SMC viszont egészen hasonlít!

Amúgy meg ha az SMC gömbmalac, akkor az SMR kb. egy szögletesre ráncosodott, elhízott tacskóra hasonlít a csökött rugóútjaival...


Nem gömbmalac, hanem gömbimalac. Ez a becézett formája neki :lol: Dani, te meg vagy vadulva ezzel a rugóút üggyel. Mi a pöcsnek nagy rugóút a szupermotyóra he :?:


azért hogy szép karcsúnak nézzen ki ne egy ilyen kis tosznak!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 21:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Nekem a Duke is nagyon bejön. Pont jó lenne az EXC mellé :)
Kíváncsian várom az Adventure verziót.


Egyelőre nem tudom eldönteni hogy tetszik-e vagy sem...az viszont tuti, hogy dh ezzel nem merne akkorákat ugratni a koperingen mint a mostanival! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 22:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
A 690 Baja kipufogója szerintem nagyon állat. Nagyon tetszik, hogy ilyen egyszerű vonalvezetése van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség