KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 júl. 02, 0:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: lc8
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 09, 10:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Pesszimista a becslésed, mindkét oldal megvan max. 30 perc alatt. :)

Oda kell rá figyelni amikor visszailleszted az idomot a helyére, óvatlanul rakva becsípheti a csövet és ettől "dugul" el.

Legalábbis ezt szokták mondani, nekem ez még sosem sikerült, biztos nem vagyok eléggé óvatlan. :)

Szepy

Kami írta:
jól látod, a szuszoGÓÓ van eldugulva,le kell szedni az oldal idomot ott van alatta az a kis gumi cső ,ha mndkét oldalt leszeded kb 1 órás meló...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lc8
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 09, 15:03 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 16, 19:57
Hozzászólások: 1394
Tartózkodási hely: Halásztelek
na jó,30 perc..de ha közben a barátaid is segítenek...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 10, 0:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 márc. 07, 21:33
Hozzászólások: 2
Köszi fiuk a probléma megoldott lett!Idom alá volt csípődve. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ktm vétel
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 26, 17:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy ktm exc 400 v 520ast. Nemvolt még üzemórás gépen aztán kicsit félek a költségektől! Leginkább aszfalton használnám supermoto kerekekkel, de nem szeretném minden szezon végén a blokkot újitani Confused Érdemes vétel lenne e nekem? Gondolkozom még a drz-be...? Rolling Eyes És kérlek irjátok le a tapasztalokat az üzemórával...mennyinél kell szervíz...mit kell olyankor cserélni, és mennyibe fáj? Thx előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 20, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
Szerbusztok!!!


Egy picit tapasztalat. Az mond vkinek vmit hogy 9 liter benzinnel mentem 225 km-ert?? ha nem fordítok... 4 liter benya / 100 KM!!!!! Egy nyitott rendszerű 2003-as 640 LC4 SM-től. Zalaegerszeg oda vissza, múlt hétvégén. Egy frankó túratempóban. 5-ben 90-110 között, 17-45-ös áttétellel.

NEm lehet hogy emiatt DADOG 100 fölött. Igaz most 110-115 fölött kezdett dadogni...

NO???????????????????????????
Városban amúgy 5-5,5 a fogyim!!!
S nem érzek teljesítménycsökkenést sem... bár ez nem kizárt, lehet én vagyok a béna béla s nem veszem észre!
Ehez mi a hozzászólás??

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lc8
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 12:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Szép napot mindenkinek!

Tavaly 2 év gyilkolás után sikerült lecserélnem a 640 lc4 szupimotómat egy 950-es 2003-as Adventure-ra.. Megérte a váltás! Azóta lenyomtam vele 10e km-t, semmi gond nélkül ( most jön az a bizonyos DE), mostanába kezdte el azt játszani, hogy leáll. Állok a lámpánál és leáll, utána pöccre indul és megyek tovább. Nem sűrűn adja elő, de kezd idegesíteni!! :oops: Esetleg van valami tippetek (vagy valakinek volt már ilyen?), hogy mi lehet?
Nem szereném az egészet szétberhelni fölöslegesen... Köszönöm előre is!

Üdv.: Nyepi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 17:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Gyertya? Alapjárati fordulat beállítás? Hirtelen gázadás? Koszos legszűrő?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 12, 20:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Fox írta:
Gyertya? Alapjárati fordulat beállítás? Hirtelen gázadás? Koszos legszűrő?


Alapjárati fordulat 1400-1500/perc


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 15, 17:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a tippeket megnézem ezeket.. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 23, 13:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 11:52
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Helló KTM-esek!

Én egy boldog 2002 Duke II tulaja vagyok, aki most kezdi gyakorolni a kerekezéseket a mocival, miután úgy érzem, már kellően ura vagyok a gépnek...

Van valmi tippetek, vagy csak is kizárólag gyakorlás kérdése az egész?!?
felvenni kuplunggal megy, de elváltani még nem merem (menet közben földön már megy a kuplung nélküli váltás), csak tudnom kéne hogy van a keréken történő felváltás technikája...

Illetve, hogy nekem a hátsófékkar használata keréken nagyon lehetetlennek tűnik...
nem kéne azt gyárinál 5-10 fokkal lejjebb állítanom?!?

na meg próbáltam hátsó gumifüstöt aszfalton, de nem indult meg a háta, csak a víz bugyogott ki a gépből...

Köszönném a segítséget, ha van valaki aki ilyeneket művel szegény mocival :)))

Köszi előre is, üdv
mohaduke


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 23, 20:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Hello Mohaduke!

Én kettőben vettem fel mindíg (lc4-el), és amikor már nagyobb a tempo, akkor egy picit még jobban ráhúztam a gázt, és akkor váltottam 3, 4 stb., persze láb a féken!
Nekem kb. fél év volt mire rájöttem! Nagyon ésszel kell csinálni!! Nem kelemes 80-90 -nél szájra esni! :lol:

A füstölést én hanyagolnám, azzal mindent ki lehet nyírni a motoron, szerintem feleslegesen..
Jó gyakorlást! üdv.: Nyepi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 25, 14:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 11:52
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!

2ben?!? dukeot valszeg akkor rossz technikával kuplungolom, mert 2ben azért már épp hogy csak elemeli az elejét...
viszont 1esben indulásnál 4ezerig pörgetve aztán vissza majd kuplung gki és megint 4000re szépen felemeli és érzem, hogy el is lehetne itt váltani...

csak elég sokmindenre kell figyleni :))

jó akkor nem füstölök, de az elsőkeréken megállást szeretném még megtanulni vele, az nagyon tetszik :)))

Most kezdek ráérezni, mikor megyek be körorgalmakba, hogy előtte visszadobom a sebességet és szépen kiteszi a seggét, hú de jó :)))

na akkor gyakorolok tovább...

Ti mit tankoltok egyébként?!?98at?!?

üdv, moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 18:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 08, 19:19
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Szép napot!

Lehet, hogy más az áttételed. Nekem endúró kerekeim és szupermoto lánckerekeim voltak.. Azért volt hosszabb 8) ..

Üdv.: Nyepi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 31, 20:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
95öt tankol felénk mindenki. Nincs több energia a 98asban csak kipucolja a gépet. Hamarabb kiforgatod belőle a genyót mint ahogy a benzin kipucolná. Fölös.
Kivéve egy husaberget az 100asat.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 19, 16:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 nov. 20, 11:52
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Helló Ktmesek/Dukeosok!

Sajnos megint kis segítségre szorulnék...nem igazán értek az elektromos részéhez (sem) a mocimnak, és a köv.problémám van indításnál:
(1 hónapja vettem aksit, az tök jó)
önindítózok, forgatja, és 1 pillanatra be is indul, de valami megszakítja és leáll... (nem csak hidegindításnál van) tegnap pl. mentem vele fél órát, miután nagy nehezen beindult (miután beindul semmi gond, megy mint a veszett), utána állt 1 órát és megint nem sikerült elindítani :((

Mi lehet?gyertya?szikra?
ja persze berúgókarral sem megy ilyenkor... aztán gondolt egyet 1/4 óra indítózás után és bepöccent...

Köszi előre is, üdv egy dukeII motoros:moha


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 19, 16:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 ápr. 16, 22:00
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Szombathely
Nekem az LC4 csinált még anno hasonlót az ülés alatt kellet egy csatlakozóben a vezetéket újraforrasztanom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 12:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Esettanulmány:

Első fék probléma: a fékbetétek nincsenek elkopva, le van légtelenítve, a fékkar ráállítója tövig be van tekerve és mégis majdnem koppig be tudom húzni a fékkart.

Esetleg cseréljek olajat??? Igazából még nincs 1 éves a gép. Mondjuk még annyi hozzátartozik, hogy az első féktárcsa egy helyen picit görbe, de egyálltalán nem vészes....

Aki tud az esetre gyógyszert, annak nagyon megköszönném...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 13:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Fekmunkahenger visszaerszthet, megiscsak levegos, fekfolyadek fedel szuszog, plusz meg sokfele verzio lehet, de a fek nem jatek, menjel szakemberhez szerintem!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 13:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nincs olyan, hogy "picit" görbe féktárcsa. Egyenes van meg szemét.

A leírásod alapján (felpumpálni sem lehet a féket, pl. álló helyben?), főfékmunkahengerre tippelnék, de én is márkaszervíz felkeresést javaslok, lévén ez még garanciálisnak látszó gond.
ASAP.

Szepy

ImI írta:
Esettanulmány:

Első fék probléma: a fékbetétek nincsenek elkopva, le van légtelenítve, a fékkar ráállítója tövig be van tekerve és mégis majdnem koppig be tudom húzni a fékkart.

Esetleg cseréljek olajat??? Igazából még nincs 1 éves a gép. Mondjuk még annyi hozzátartozik, hogy az első féktárcsa egy helyen picit görbe, de egyálltalán nem vészes....

Aki tud az esetre gyógyszert, annak nagyon megköszönném...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 13:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Szepy: nem kötekedni akarok, de tényleg van olyan, hogy "picit" a féktárcsa egy ponton görbe(ahol mondjuk egy szemét sziklán fennakadt), főleg egy EXC-nél... ebből adódóan - EXC - nincs rá garancia... :(((

a szakember sem csinál egyebet, mint végignézi ezeket a dolgokat. Nekem + nincs rá sok időm... azért gondoltam, hogy v.ki találkozott már efféle dologgal... de ha nem, akkor szétszedem darabokra és végignézem az egészet...ha lesz időm... :)

egyébként fedél nem szuszog, munkahenger nem ereszt vissza, még esetleg levegős lehet...megpróbálom még1* lelégteleníteni...

köszi a gyors válaszokat... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 14:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A fő gond a görbeséggel, hogy menet közben "visszalökdösi" a fékdugattyúkat így eléggé lecsökkenti a fékhatást. Erre írtam, hogy cserés.
Gondolom lehet felújítószettet kapni a munkahengerhez, ha ott van a gáz.
Szerintem legalább egyszer nézd végig, hogyan van egy ilyen összerakva és hogyan nyúl hozzá egy szerelő, nem biztos, hogy érdemes saját kútfőből tapasztalat nélkül nekiesni...
Ez eddig senkinek sem vált be igazán.

Nem, még Daninak sem szerintem. :)

Szepy


ImI írta:
Szepy: nem kötekedni akarok, de tényleg van olyan, hogy "picit" a féktárcsa egy ponton görbe(ahol mondjuk egy szemét sziklán fennakadt), főleg egy EXC-nél... ebből adódóan - EXC - nincs rá garancia... :(((

a szakember sem csinál egyebet, mint végignézi ezeket a dolgokat. Nekem + nincs rá sok időm... azért gondoltam, hogy v.ki találkozott már efféle dologgal... de ha nem, akkor szétszedem darabokra és végignézem az egészet...ha lesz időm... :)

egyébként fedél nem szuszog, munkahenger nem ereszt vissza, még esetleg levegős lehet...megpróbálom még1* lelégteleníteni...

köszi a gyors válaszokat... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 14:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
A fő gond a görbeséggel, hogy menet közben "visszalökdösi" a fékdugattyúkat így eléggé lecsökkenti a fékhatást. Erre írtam, hogy cserés.
Gondolom lehet felújítószettet kapni a munkahengerhez, ha ott van a gáz.
Szerintem legalább egyszer nézd végig, hogyan van egy ilyen összerakva és hogyan nyúl hozzá egy szerelő, nem biztos, hogy érdemes saját kútfőből tapasztalat nélkül nekiesni...
Ez eddig senkinek sem vált be igazán.

Nem, még Daninak sem szerintem. :)

Szepy


Mirű' beszélsz?!? :shock:
Nemrég cseréltem dugattyút az első fékem főfékhengerében és még életben vagyok, úgyhogy ne szóljá' be! :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 20:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
A hidraulika elég genyó dolog az tuti...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 20:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
ImI írta:
Szepy: nem kötekedni akarok, de tényleg van olyan, hogy "picit" a féktárcsa egy ponton görbe(ahol mondjuk egy szemét sziklán fennakadt), főleg egy EXC-nél... ebből adódóan - EXC - nincs rá garancia... :(((

a szakember sem csinál egyebet, mint végignézi ezeket a dolgokat. Nekem + nincs rá sok időm... azért gondoltam, hogy v.ki találkozott már efféle dologgal... de ha nem, akkor szétszedem darabokra és végignézem az egészet...ha lesz időm... :)

egyébként fedél nem szuszog, munkahenger nem ereszt vissza, még esetleg levegős lehet...megpróbálom még1* lelégteleníteni...

köszi a gyors válaszokat... :)



Először próbáld meg lecserélni az olajat.Ha nem javul,akkor munkahenger felujjító készlet. Nekem akkor csinált ilyet mikor elhasználódott az olaj.Egyébként illik lecserélni (használattól függően) legalább egy szezon után. Amúgy milyen fékbetétet használsz? Lehet attól is,hogy szar a betét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 20, 22:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Jimmy: osztom véleményed! először fék lekap, betét ellenőriz (gyári betétek), olaj csere, azt meglátjuk mi történik....vagy mi nem... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lc4
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 22, 7:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 20, 22:38
Hozzászólások: 7
sziasztok!
Lenne egy nagyon amatőr kérdésem:Nemrég vettem a mocimat és hát nem vagyok még teljesen tisztában minden apró részletével:)tehát:van egy 2001-es 620 SC-m supermotová alakítva.azt szeretném kérdezni,hogy ha a moci mögött állunk akkor a jobb oldalán az lc4 felirat mellett van egy kis műanyag csavar ami olyan mint a régi motorokon a nívó...az mi?mert ezen az olajbeöntőnél van pálcás nívó.tehát nemtom hogy az ott miért van.belenéztem a nyíláson befér a kisujjam de csont száraz.
előre is köszönöm

_________________
Aki kérdez az csak 5 percig hülye,aki nem az az is marad örökre!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc4
HozzászólásElküldve: 2007 jún. 22, 8:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Tibi0313 írta:
sziasztok!
Lenne egy nagyon amatőr kérdésem:Nemrég vettem a mocimat és hát nem vagyok még teljesen tisztában minden apró részletével:)tehát:van egy 2001-es 620 SC-m supermotová alakítva.azt szeretném kérdezni,hogy ha a moci mögött állunk akkor a jobb oldalán az lc4 felirat mellett van egy kis műanyag csavar ami olyan mint a régi motorokon a nívó...az mi?mert ezen az olajbeöntőnél van pálcás nívó.tehát nemtom hogy az ott miért van.belenéztem a nyíláson befér a kisujjam de csont száraz.
előre is köszönöm


A generátor van ott és arra szolgál, hogy stroboszkóppal be lehessen a gyújtást állítani rajta.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 16:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Már az ezelőtti olajcserénél is feltűnt hogy ilyen
Kép
cuccok jöttek ki a blokkból. Vajon mi lehet ez és hogy kerül oda?
Normális dolog ez és nem kell foglalkozni vele vagy kezdjek el alkatrészre gyűjteni?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Hát ha a cuccok közt van sárga színű cucc is és viszonylag sok
akkor eléggé kezdhetsz gyűjteni...
Amúgy valamennyi normális, általában kis körperem darabkákat kell benne találni. Kerek cucc az enyémben még nemnagyon volt eddig.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 22:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Fox írta:
Hát ha a cuccok közt van sárga színű cucc is és viszonylag sok
akkor eléggé kezdhetsz gyűjteni...


Hajtókar felső bronzpersely?
Amúgy nem, csupa fémszínűt láttam, de volt köztük ilyen kicsi, szép szabályos gömb alakú (mint egy mini csapágygolyó) is:
Kép
/Az alsó képen lévő inkább krumpli formájú volt :) /

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 22:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Azért az egyért imádkozok, hogy a Fesztivált bírja még ki, utána akár be is állhat, akkor már lesz#rom...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 19, 16:18 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
a hajtókartól pici ezüst apró halpikkejszerű darabok vállnal le.és az alsó olajgyüjtőben jelentkezik.ezek a kis gömbök lehet valami csapágy drabjai,vagy váltófogvégek lkerekedve.(szerintem gyoran húzd szét,hátha nem baszott össze mindent!mert a hengeredet és a dugót is elintézheti gyorsan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 19, 21:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
De most volt 15e km-rel ezelőtt szétszedve és akkor még semelyiknek nem volt semmi baja!

Meg ha most nekiállok szétszedni, akkor ugrott a Fesztivál, a pénzt meg már befizettem...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 7:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Elég édekes jelenség azér. Gömb alakú vmi akkor csak csapágy lesz az.
Azmeg hogy pontosan honnan való az erősen jó kérdés. Csapágyból annyira nem tud elszabadulni mondjuk mer a legtöbb zártházas, ami meg nem az nagyobb.
Az ezüstüs darabok meg nem annyira hajtókarra utalnak inkább dugattyú vagy hengerre.
Ha hajtókaros akkor kidarálja a rézperselyt ami sárga itteni tapasztalatok szerint.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 8:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Nekem Joci a Ktm Pacsirtamezőben,azt mondta hogy valami kuplung csapágy lehet(csak mert nekme is volt olajcserénél vmi,és mintha gyűrű lett volna,de akkor nem menne a gép,szal kuplung kosár vagy vmi hasonló,nem tudom pontosan :-k

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 9:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mondjuk lehetne akár gyűrű is, mert az olajat az utóbbi időben eléggé szereti (300 km-en ~ 2dl), azt meg, hogy hiányzik a majd' 60-ból 1-2 paci, nem biztos hogy észreveszem...na de egy 15e km-t futott dugónál ez azért nem normális dolog! :shock:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 11:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
szerintem menj el bicajjal vagy gyalog! olcsóbban megúszod mintha eröltetnéd a motort ,így nagyvalószínűséggel felkaphat valamit és kuka az egész...ebből kifolyólag a fesztivált még meg is koronázhatod egy motorgenerállal...motor nélkül is jó lesz az a buli,maximum sokkal többet tudsz inni:))) szépen hazamégy ,széthúzzátok a motort (lehet szét se kell) de nézd meg mibaja! lehet pár ezerből megvan.nem normális,ha ilyen golyók jönnek ki egy blokkból a tutter.

váltó működik ?kuplungot behúzod hogyan változik a hangja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 12:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
szerintem menj el bicajjal vagy gyalog! olcsóbban megúszod mintha eröltetnéd a motort ,így nagyvalószínűséggel felkaphat valamit és kuka az egész...ebből kifolyólag a fesztivált még meg is koronázhatod egy motorgenerállal...motor nélkül is jó lesz az a buli,maximum sokkal többet tudsz inni:))) szépen hazamégy ,széthúzzátok a motort (lehet szét se kell) de nézd meg mibaja! lehet pár ezerből megvan.nem normális,ha ilyen golyók jönnek ki egy blokkból a tutter.

váltó működik ?kuplungot behúzod hogyan változik a hangja?


Tökéletesen működik minden, múltkor jártam vele Ócsán, Andris is meghallgatta a hangját, azt mondta teljesen egészséges KTM-blokkhang.
Amúgy már az előző olajcserekor is voltak ilyen motyók az olajban és azóta mentem vele majdnem 1500 km-t, szal ha annyira be akarna állni, már megtehette volna...
Azért még megvárom a keddet, hátha Stunt mond rá valamit...az a baj, hogy 0 időm van vele foglalkozni, még annyi sincs, hogy levigyem Ócsára, az elmúlt két hétben minden nap 07-19-ig bent voltam és úgy néz ki jövő héten is így lesz...esetleg még megpróbálhatok kölcsönkérni valamit a Norbiéktól arra a 3 napra, de őszintén szólva fogalmam sincs mit tudnának odaadni :(
Amúgy én konkrétan a motorozás miatt megyek/mennék a Fesztiválra, ezért is fizettem ki a 99€-t, ha csak a buli érdekelne (mint ahogy nem - aki ismer, tudja mekkora alkoholista vagyok...) akkor bőven elég lett volna a 19€-s "kísérő" jegy is ](*,)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 09, 22:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Sziasztok!
Hát nekem is előjött a dadogás tempós haladás közben 100-120 és néha le is áll. Gyertyacsere, tank-karbi tisztítás megvolt!
Talán ARANYSZU-nak volt hasonló problémája, vajon neki sikerült megoldani?
Remélem nem gyujtáscsere!

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 10, 16:20 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
gyertyapipa!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 10, 18:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Ja a gyertya pipába van valami ellenállás,az szokott beszarni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 11, 12:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Azthiszem megoldódott. :? (ülés alatt csatlakozó)

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 11, 17:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
XD

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 11, 20:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
ténnyleg:) exc betegség... a pipa inkább alapjáraton meg kisfordulaton baszakszik...meg indításkor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 16, 20:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 29, 11:37
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Miskolc
Tuti az volt engem a Mátrában hagyott ott. A végén már a karbit is leszedtem! Nagggyon megszopatott. :x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 07, 21:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Ma 100 km alatt 2x esett le a váltókarom (csavar kilazul, kar lefordul a tengely ricnis végéről, lábtartókonzolon feltámaszkodik, nem lehet visszaváltani) - mi a #&@*>~ :?: Menetrögzítő alap.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 08, 7:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Új csavar, zsírtalanítás menetrögzítő.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 08, 10:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
vagy konplett motor csere:))))))))))

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 08, 16:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
vagy konplett motor csere:))))))))))


Én örülnék neki a legjobban ha ez létre jöhetne...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jún. 09, 9:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 feb. 08, 12:43
Hozzászólások: 44
Ha jól emlékszem, a váltótengely vége ricnis és kúpos, így ha minden OK a vátókart a csavar rászorítja a kúpra. Lehet, hogy kitágult a furat a váltókarban?



gencsydani írta:
Ma 100 km alatt 2x esett le a váltókarom (csavar kilazul, kar lefordul a tengely ricnis végéről, lábtartókonzolon feltámaszkodik, nem lehet visszaváltani) - mi a #&@*>~ :?: Menetrögzítő alap.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség