KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 jún. 18, 23:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Koriori írta:
Solyom írta:
Kész a motor !!!
Megcsinálták!

Vegyes képeknél: megcsinalva (2) és (6)-os kép !!!


Le a kalappal, jó keze van a gyereknek!!! :!: :!: :!:
Az a Dakaros figura a tank alján, nagyon tuti!!!


matricázást már mást csinálja!
Dakart, a ktmklub címét és a két kézvédőn a KTM felíratot egy másik srác csinálta!
Olcsón dolgozik nagyon és szinte bármit megtudod csinálni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 19:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Figyumá Sólyci ! Én akkora pöcs vagyok, hogy nem tanálom azokat a képeket :oops: Merre kell odajutni vazze ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 20:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Figyumá Sólyci ! Én akkora pöcs vagyok, hogy nem tanálom azokat a képeket :oops: Merre kell odajutni vazze ?


képek-->solyom-->vegyes képek

Ott lesz a horzsolásról kép meg arról is hogy megcsinálták + visszakerült a matrica!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 20:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát ez az, én olyan vakkutya vagyok, hogy éppen a képekhez nem találok oda, onnan már menne.......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 20:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
zsore írta:
Hát ez az, én olyan vakkutya vagyok, hogy éppen a képekhez nem találok oda, onnan már menne.......


Most se találtad meg?
Főoldalon bejelentkezel és ott vannak hogy képek! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 21:37 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Hát ez az, én olyan vakkutya vagyok, hogy éppen a képekhez nem találok oda, onnan már menne.......


:lol: Ősember vazze! Link:http://www.ktmklub.hu/index.php?option=com_wrapper&Itemid=8

Próbáld meg a fenti linken!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 22:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na az van, hogy nemértem basszameg ! Főoldal, bejelentkezem ugyanúgy, mintha a fórumba tenném, és kibasz azzal, hogy hibás nicknév vagy jelszó :evil: De ugyanezzel simán belépek a fórumokhoz. Ilyenkor mi van ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 22:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
És ami a legfaszább, hogy bejelentkezem a fórumba ( tehát be vagyok jelentkezve ! ), beírom a linket, és kibasz, hogy nincs jogosultságom megnézni, mert nem vagyok bejelentkezve ! ! ! Lassan már nem is érdekel...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 22:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
És ami a legfaszább, hogy bejelentkezem a fórumba ( tehát be vagyok jelentkezve ! ), beírom a linket, és kibasz, hogy nincs jogosultságom megnézni, mert nem vagyok bejelentkezve ! ! ! Lassan már nem is érdekel...


1. sz. javítási módszer: rúgjá' bele! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 22:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
zsore írta:
És ami a legfaszább, hogy bejelentkezem a fórumba ( tehát be vagyok jelentkezve ! ), beírom a linket, és kibasz, hogy nincs jogosultságom megnézni, mert nem vagyok bejelentkezve ! ! ! Lassan már nem is érdekel...


Mert sajnos egyenlőre még külön kell regelni az kluboldalon is és a fórumon is.
Na akkor legelső lépés, hogy regisztrálsz a kluboldalon és akkor feltárulnak előtted az eddig rejtett menüpontok.
Tehát főoldal regisztráció - belépés - élvez :))))

...mi a túro ennyire bonyolult ezen? :roll: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 05, 23:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Jóvanna, most járok először pesten vazze......De különben érdekes, hogy régebben simán tudtam hesszőni a képeket is, meg a videókat is. Ez most nálam valami új dolog, de mindegy, legyen reggeli, vagy regelni, vagy mi :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 10:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mondjuk úgy, hogy újra esélyem sincs, használtra egy lepkefingnyival több van. Szóval egyelőre ez a megoldás is felmerült bennem, csak kivárom, hogy legyen valami "megkímélt" példány ingyé, vagy annál kicsit olcsóbban...
Én már csak ilyen ódivatú vagyok, hogy pénzt adnék érte, valahogy az új korszak módszereihez (gyk. lopás) nem fűlik a fogam.

Szepy

zsore írta:
Mondtam volna, hogy eladó ? Tényleg megvennéd ? Mert akkor kénytelen leszek venni egy új S - t......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 10:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na ok, ha esetleg érdekel, majd szólj. Kicsit ver a víz ugyan, mert a differencia nem lenne kevés az új meg ez között, de mit tehetünk ? A szerelem mindig sokba kerül...... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 18:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Éljen ! Tökéletes a motor :D Ennyi volt : Agy reset, új gyújtásmap install, és megint mint az új. Megcsinálták a visszahívásos hátsó fékcső cserét is. Azt találta a gyár, hogy nem a munkahengernél van a hiba, hanem az eredeti fékcső túl rövid, és annyira rezeg menet közben, hogy attól levegősödik fel állandóan a rendszer. Mindegy, már van új munkahengerem, új fékcsövem, új gyújtásmapem, mi kell még..... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 19:17 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Éljen ! Tökéletes a motor :D Ennyi volt : Agy reset, új gyújtásmap install, és megint mint az új. Megcsinálták a visszahívásos hátsó fékcső cserét is. Azt találta a gyár, hogy nem a munkahengernél van a hiba, hanem az eredeti fékcső túl rövid, és annyira rezeg menet közben, hogy attól levegősödik fel állandóan a rendszer. Mindegy, már van új munkahengerem, új fékcsövem, új gyújtásmapem, mi kell még..... :wink:


Teletank, és gázt neki! A tehenészeknek meg had rezegjen a szempillája!! :-))

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 19:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ja, rezegjen csak nekik :D Különben tök furi volt visszaülni rá, a kis zerge 690 sm után. Amolyan igazi nagy hajónak tűnt megint. De ez a V2....ez veszett jó. kimentem kicsit a dunapartra is vele, hadd tolja a farát :wink: Mondhatom, qrwára élveztem. Kb. ilyen volt a fejem : :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06, 20:56 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Ja, rezegjen csak nekik :D Különben tök furi volt visszaülni rá, a kis zerge 690 sm után. Amolyan igazi nagy hajónak tűnt megint. De ez a V2....ez veszett jó. kimentem kicsit a dunapartra is vele, hadd tolja a farát :wink: Mondhatom, qrwára élveztem. Kb. ilyen volt a fejem : :D


Azért csak óvatosan! Egy hét múlva jelentkezem!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13, 19:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Mentem 500 kilométert a javítás óta, és megint előjött ugyanaz a hiba :cry: Legalább Ócsán rendesek voltak a srácok, azt mondták, ha kell, az utolsó csavarig cserélik az alkatrészeket. Nézzük a jó oldalát, lehet, hogy lesz egy új vasam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 17, 21:37 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 11:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Kori, nekem a gumis szerzett valami extra vastag metzellert bele, amikor a gyári, pirelli szétrohadt. Kétszer olyan vastag a fala, asszem ha ebbe nem lehet megbízni, akkor semmibe....Szerintetek, ha terepen megy az ember az LC 8 - cal, lejjebb kell engedni a keréknyomást vagy nem ? Erről semmit nem ír a kézikönyv. Ebből én arra következtetek, hogy nem kell leengedni.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 12:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 12:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.

Igaz LC4, de az elso gumicserenel nekem mar krosszbelsot raktak bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Várjál Szepy ! Én full kemény kerékkel ( 2,4 bar ) ütöttem szét a ráfot....Attól paráztam, hogy ha leengedem, nem mozdulhat-e el a belső, kitépve a szelepet, mert ebben ugye nincs az a kütyü, mint az exc - ben, és a nagy nyomás tartya a helyén a belsőt. néztem a könyvét a terepre is rendkívül alkalmas túraendurónak, és az meg sem említ off-road körülmények között használatos nyomást....Vajon ez az S - nél is így van :?: Pedig azt aztán tényleg terepre szánták a 245 - ös rugóutakkal....Heej be jó is lenne, egy szép új S......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
No igen, de a tied valszeg a "szokásosnál" is nagyobb ütés volt. 2.4bar kátyús, köves utakra még elegendő lehet, sziklákra már az is kevés.
A kerekeket ismerve (mármint a gumiszerelés "könnyűségét") erősen csodálkoznék ha 1.5 bar felett elfordulnának a gumik. Nekem legalábbis a lenti 1.6-1.8 körül nem fordultak el.
Ahhoz, hogy elforduljon a guminak is tapadnia kellene, ami ezekre a gumikra terepen azért annyira nem jellemző.


Ööö... Mikor megyünk motorozni? ;)


zsore írta:
Várjál Szepy ! Én full kemény kerékkel ( 2,4 bar ) ütöttem szét a ráfot....Attól paráztam, hogy ha leengedem, nem mozdulhat-e el a belső, kitépve a szelepet, mert ebben ugye nincs az a kütyü, mint az exc - ben, és a nagy nyomás tartya a helyén a belsőt. néztem a könyvét a terepre is rendkívül alkalmas túraendurónak, és az meg sem említ off-road körülmények között használatos nyomást....Vajon ez az S - nél is így van :?: Pedig azt aztán tényleg terepre szánták a 245 - ös rugóutakkal....Heej be jó is lenne, egy szép új S......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
A szokásosnál nagyobb ütés az akkora volt, hogy toltam egy csukafejest a kormányon keresztül :cry: Még most is sajnálom magunkat nagyon...
Motorozni ? Hm...amint lesz motorom, már gyakhatjuk is :wink: Van ugyan nálam egy költcsön gép, de azt nem szívesen cincálom, mégiscsak valaki majd sok pénzt ad érte, hát igyexem megóvni az állagát. Ennek ellenére, ha jövő hétig sem történik semmi, mehetünk egy laza-cifrázott budakörnyékit ha van kedved :wink: Apropo : Miféle az új szürkéd :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Cé féle, szóval óvatosan, beavatósan indítanék vele.

Nemtom mikor tehetem rá a mancsomat, amint megvan szólok és felavatjuk.
A montenegrói út előtt mindenképpen megtesztelném párszor, hogy ráérezzek, lassan már motorozni is elfelejtek...

Szepy

zsore írta:
A szokásosnál nagyobb ütés az akkora volt, hogy toltam egy csukafejest a kormányon keresztül :cry: Még most is sajnálom magunkat nagyon...
Motorozni ? Hm...amint lesz motorom, már gyakhatjuk is :wink: Van ugyan nálam egy költcsön gép, de azt nem szívesen cincálom, mégiscsak valaki majd sok pénzt ad érte, hát igyexem megóvni az állagát. Ennek ellenére, ha jövő hétig sem történik semmi, mehetünk egy laza-cifrázott budakörnyékit ha van kedved :wink: Apropo : Miféle az új szürkéd :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 15:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Jahogyja....Az a mockány ugyanabban csizmában trappolik, amékben az enyém ugyibár :?: Azt akartam mondani ezzel, hogy ugyanaz a baja. Vagyis, hogy nem nagyon tudni, mi a baja :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 16:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én bízom a márkában és a szervízben. Jó lesz az, szerintem meg tudják csinálni.
Majd kiderül, hogy tévedtem-e. :)

Szepy

zsore írta:
Jahogyja....Az a mockány ugyanabban csizmában trappolik, amékben az enyém ugyibár :?: Azt akartam mondani ezzel, hogy ugyanaz a baja. Vagyis, hogy nem nagyon tudni, mi a baja :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 17:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Én is bízom ezekben a dolgokban, sőt, biztosra veszem, hogy meg tudják csinálni. A kérdés csak az, hogy MIKOR :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:04 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Nos igen, 19ezer ment a hátsóba! Az tény, hogy kevés város, nagyon sok utazás van benne, és már nem tépkedem annyira a gázt. Tudod öregesen, óvatosan. :? ( De ez a hátsó megjárta Montenegrót, Albániában is megfordult, Erdélyben, Ukrajnában, Horvátországban, a nyugati részt nem említem, mert ott nincs kaland, kiszámítható minden. Nekem unalmas.)
A belső: Metzeller belső lett beszerelve előre-hátra, az erősített fajtából. Marha vastag a fala, és a súlya sem piskóta! Érzetre lehet, hogy 2-szer olyan nehéz mint ami benne volt. Rendesen síkporozták, szerelték, sajna a centírozáshoz szükséges adaptert elkeverték, csak holnap lesz kész a kerék. Hogy miként viseli a megpróbáltatást arról majd mesélek. Bár az idén nem fogok annyit menni mint tavaly. Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Még nincs nálam, de remélem nemsokára nálam lesz.

Augusztussal annyi a bajom, hogy 19-én jövünk vissza Montenegróból, utána 26-ig ügyeletes vagyok és a szabik miatt nincs akinek átadhatnám... :(
Mikor lesz a túra?

Szívesen mennék...

Koriori írta:
Nos igen, 19ezer ment a hátsóba! Az tény, hogy kevés város, nagyon sok utazás van benne, és már nem tépkedem annyira a gázt. Tudod öregesen, óvatosan. :? ( De ez a hátsó megjárta Montenegrót, Albániában is megfordult, Erdélyben, Ukrajnában, Horvátországban, a nyugati részt nem említem, mert ott nincs kaland, kiszámítható minden. Nekem unalmas.)
A belső: Metzeller belső lett beszerelve előre-hátra, az erősített fajtából. Marha vastag a fala, és a súlya sem piskóta! Érzetre lehet, hogy 2-szer olyan nehéz mint ami benne volt. Rendesen síkporozták, szerelték, sajna a centírozáshoz szükséges adaptert elkeverték, csak holnap lesz kész a kerék. Hogy miként viseli a megpróbáltatást arról majd mesélek. Bár az idén nem fogok annyit menni mint tavaly. Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nekem jelen pillanatban a "van motorom-nincs motorom" állapotváltozáshoz képest a helyzet kifejezetten elviselhetőnek érződik.

Apropó, alacsony alapjárat ill. leállások témakörében belenéztem az advrider topikjaiba. Sokan saját kezűleg "rebootolják" az ECU-t ami segít, mert ez jelentkezett másoknál is.

SZVSZ komoly HW/SW frissítésnek nézünk elébe, ha ez ennyire elterjedt.
Mondjuk motoron eléggé szokatlan a szoftvergyártók bevett gyakorlata, hogy kb. a 3-ik nagy frissítéstől használható igazán a termékük. :(

Szepy


zsore írta:
Én is bízom ezekben a dolgokban, sőt, biztosra veszem, hogy meg tudják csinálni. A kérdés csak az, hogy MIKOR :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:16 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Aug 24-25-26. De lehet, hogy én csak péntek este, vagy szombat reggel eredek a csapat után.
KTMSzepy írta:
Még nincs nálam, de remélem nemsokára nálam lesz.

Augusztussal annyi a bajom, hogy 19-én jövünk vissza Montenegróból, utána 26-ig ügyeletes vagyok és a szabik miatt nincs akinek átadhatnám... :(
Mikor lesz a túra?

Szívesen mennék...

Koriori írta:
Nos igen, 19ezer ment a hátsóba! Az tény, hogy kevés város, nagyon sok utazás van benne, és már nem tépkedem annyira a gázt. Tudod öregesen, óvatosan. :? ( De ez a hátsó megjárta Montenegrót, Albániában is megfordult, Erdélyben, Ukrajnában, Horvátországban, a nyugati részt nem említem, mert ott nincs kaland, kiszámítható minden. Nekem unalmas.)
A belső: Metzeller belső lett beszerelve előre-hátra, az erősített fajtából. Marha vastag a fala, és a súlya sem piskóta! Érzetre lehet, hogy 2-szer olyan nehéz mint ami benne volt. Rendesen síkporozták, szerelték, sajna a centírozáshoz szükséges adaptert elkeverték, csak holnap lesz kész a kerék. Hogy miként viseli a megpróbáltatást arról majd mesélek. Bár az idén nem fogok annyit menni mint tavaly. Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok. Ha valahogy mégis sikerülne elcserélnem, akkor szívesen megyek!

Szepy

Koriori írta:
Aug 24-25-26. De lehet, hogy én csak péntek este, vagy szombat reggel eredek a csapat után.
KTMSzepy írta:
Még nincs nálam, de remélem nemsokára nálam lesz.

Augusztussal annyi a bajom, hogy 19-én jövünk vissza Montenegróból, utána 26-ig ügyeletes vagyok és a szabik miatt nincs akinek átadhatnám... :(
Mikor lesz a túra?

Szívesen mennék...

Koriori írta:
Nos igen, 19ezer ment a hátsóba! Az tény, hogy kevés város, nagyon sok utazás van benne, és már nem tépkedem annyira a gázt. Tudod öregesen, óvatosan. :? ( De ez a hátsó megjárta Montenegrót, Albániában is megfordult, Erdélyben, Ukrajnában, Horvátországban, a nyugati részt nem említem, mert ott nincs kaland, kiszámítható minden. Nekem unalmas.)
A belső: Metzeller belső lett beszerelve előre-hátra, az erősített fajtából. Marha vastag a fala, és a súlya sem piskóta! Érzetre lehet, hogy 2-szer olyan nehéz mint ami benne volt. Rendesen síkporozták, szerelték, sajna a centírozáshoz szükséges adaptert elkeverték, csak holnap lesz kész a kerék. Hogy miként viseli a megpróbáltatást arról majd mesélek. Bár az idén nem fogok annyit menni mint tavaly. Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:24 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
OK! Majd szólok még!
KTMSzepy írta:
Ok. Ha valahogy mégis sikerülne elcserélnem, akkor szívesen megyek!

Szepy

Koriori írta:
Aug 24-25-26. De lehet, hogy én csak péntek este, vagy szombat reggel eredek a csapat után.
KTMSzepy írta:
Még nincs nálam, de remélem nemsokára nálam lesz.

Augusztussal annyi a bajom, hogy 19-én jövünk vissza Montenegróból, utána 26-ig ügyeletes vagyok és a szabik miatt nincs akinek átadhatnám... :(
Mikor lesz a túra?

Szívesen mennék...

Koriori írta:
Nos igen, 19ezer ment a hátsóba! Az tény, hogy kevés város, nagyon sok utazás van benne, és már nem tépkedem annyira a gázt. Tudod öregesen, óvatosan. :? ( De ez a hátsó megjárta Montenegrót, Albániában is megfordult, Erdélyben, Ukrajnában, Horvátországban, a nyugati részt nem említem, mert ott nincs kaland, kiszámítható minden. Nekem unalmas.)
A belső: Metzeller belső lett beszerelve előre-hátra, az erősített fajtából. Marha vastag a fala, és a súlya sem piskóta! Érzetre lehet, hogy 2-szer olyan nehéz mint ami benne volt. Rendesen síkporozták, szerelték, sajna a centírozáshoz szükséges adaptert elkeverték, csak holnap lesz kész a kerék. Hogy miként viseli a megpróbáltatást arról majd mesélek. Bár az idén nem fogok annyit menni mint tavaly. Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.
KTMSzepy írta:
Kori, közel 20e-et mentél el egy hátsóval??? Neked a Scottoilered a gumit is keni? :)

Ühm... Jó tapasztalat. Egyből Szabcsab jutott eszembe. :(

Szóval belsőcsere gumicserénként, ami kijön, az lehet tartalék defekt esetére, de nem javallott nagyon húzni a belsőt sem.
A vastagabb, krosszbelsőről én is hallottam, ajánlották. Esetleg hallott már valaki rosszat róla?

Zsore: a keréknyomás tapasztalatfüggő. Olyan helyen, ahol éles peremű kátyúk, kövek vannak, ott nem engedném le ez elejét 2.4 alá - túl nagy a motor tömege hozzá és simán szétverheted a felnit kis figyelmetlenséggel is. Lásd saját tapasztalatok...
Amikor Kori kollégával a Bakonyban mászkáltunk, murván és puhább talajon 2 bar alá engedve a gumit (1.6-1.8 körül) nagyon sokat javult a gép kezelhetősége.
Szerintem ennél a gépnél is érdemes a guminyomással játszani, de figyelni kell az első felni "sebezhetőségére".

Szepy
Koriori írta:
Tehát pár szó a szürkéről dióhéjban:
-11800km-nél hátsó gumi cseréje
-22000km-nél első gumi cseréje
-30900km-nél ismét hátsó gumi csere. Ennek alkalmával, szétszedettem az első gumit is. Nos az utolsó pillanatban, elöl is hátul is az eredeti belsők voltak, defektem eddig nem volt(kop kop kop), de már nem sok kvolt hótra. A hátsó kerék belsőjének a belső felén a küllőanyáknál már papír vékonyságú volt, de még nem eresztett, a levegőt jól tartotta. Bridgestone márka, "made in japppan. Az első kerék belsője külső és belső íven híbátlan, viszont a szelep töve erősen korrodálódott, a gumi a besütött peremnél annyira kiszakadt, hogy szinte kézzel ki lehett fordítani-Pirelli "made in Brasil". Szóval nem sok volt neki (nekem) hátra-tekintettel arra hogy most naponta 40+ km-t megyek városon kívül 120-140 es utazóval. Ha akkor durran el, asszem csúful jártam volna. Most rohangálok belső után.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Sőt ha bírod a németet, itt vannak még jó tippek.

http://download.ktm-sommer.de/SP_PDF_07 ... 40-259.pdf

Szepy

zsore írta:
Én is bízom ezekben a dolgokban, sőt, biztosra veszem, hogy meg tudják csinálni. A kérdés csak az, hogy MIKOR :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 18:48 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Szepy, te most a Cé-ét veszed meg?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18, 20:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Koriori írta:
Appropó! Szepy! Ha Cé csikója nálad van, nincs kedved aug második felében a Kóbor emléktúrára jönni? Azt hiszem a csapatból csak Te, meg Csg ismerte. Csg jön.


Találkoztam vele párszor én is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 9:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen.

xerxesz írta:
Szepy, te most a Cé-ét veszed meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 10:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Igen.

xerxesz írta:
Szepy, te most a Cé-ét veszed meg?


De akkor Cé nem jön velünk Erdélybe :(

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 10:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ezzel a motorral akkor sem ment volna, ha nem veszem meg, teljesen elveszítette benne a hitét. :(
Most dolgozzunk azon, hogy legyen neki másik, amivel jönni tud. ;)

Én meg rágyúrok az EFI témakörre, már találtam pár érdekes részletet róla. Pl. a tanulási hajlandóságáról és a házilagos kalibrálásáról.
Eddig úgy tűnik, hogy nagyon érzékeny a vas, mondjuk tény, hogy pl. alapjáratot 10 fokonként (külső hőmérséklet) illett állítani a 950-en, de az 3 másodpercig sem tartott, az EFI/ECU ennél lényegesen bonyolultabb.
Emlékeztek arra, hogy milyen fogyasztása volt Cének azon a szakaszon amikor Ukrajnában leállt a vas alatta?
A tapasztalat az, hogy megvásárlás után, ha a kereskedőtől messze és nagyon más környezetben lakik a tulaj a kereskedők ajánlják az otthoni újrakalibrálását a gépnek. Egyik amerikai srác jóval nagyobb tengerszint feletti magasságon lakott, mint ahol a gépet vette - brutális fogyasztása volt és gondjai a vassal. Megcsinálta a házilagos újrakalibrálást és pöpec lett a vasa.
Lehet, hogy van egy ECU/szenzor széria, ami hibás adatokat kap és emiatt hajlamos könnyen elmászni az optimálistól a gép viselkedése akkor is ha ezt a külső körülmények nem indokolják?

Amint kigyúrom magamat a 990-es témakörében is, ellopják - de remélem akkor már a KTM finanszírozza meg az 1190-emet, hogy azt is kitanulhassam és hasznos tanácsokkal láthassam el a szervízeket. ;)

Szepy

xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Igen.

xerxesz írta:
Szepy, te most a Cé-ét veszed meg?


De akkor Cé nem jön velünk Erdélybe :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 12:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Lehet, hogy van egy ECU/szenzor széria, ami hibás adatokat kap és emiatt hajlamos könnyen elmászni az optimálistól a gép viselkedése akkor is ha ezt a külső körülmények nem indokolják?


Nem tudom eleget ismételni: KARBI IZDA :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 13:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ha lenne rajta ABS nem is foglalkoztam volna, de ez igencsak használható egy mindennapi használatú motoron.

Sajnos a Murphy törvények működnek, minél összetettebb valami, annál könnyebben romlik el.

Akkor kezd használhatóvá válni az új technika, amikor már megvan a tapasztalat és a tudás a hibakereséshez és az elhárításához is. Ez pedig nem 1 év, sőt inkább 3 még a lelkiismeretes szerelők esetében is, hiszen a gyárnak is sokat kell még tanulnia a hibákból.

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Lehet, hogy van egy ECU/szenzor széria, ami hibás adatokat kap és emiatt hajlamos könnyen elmászni az optimálistól a gép viselkedése akkor is ha ezt a külső körülmények nem indokolják?


Nem tudom eleget ismételni: KARBI IZDA :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 14:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok!

Erről az erdélyi túráról honnét lehet több infót megtudni?
Kik mehetnek?
LC 4 SM befér a csapatba???

Sanyi


xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Igen.

xerxesz írta:
Szepy, te most a Cé-ét veszed meg?


De akkor Cé nem jön velünk Erdélybe :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 17:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy, azmiaz, hogy " ha lenne rajta abs, nem is foglalkoztam volna...." Eztet nem értem, hogy mire írtad :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 17:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
zsore írta:
Szepy, azmiaz, hogy " ha lenne rajta abs, nem is foglalkoztam volna...." Eztet nem értem, hogy mire írtad :?:


Szerintem a 2.-ként megjelölt fekete 950-re értette!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 19:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Sanyi írta:
Erről az erdélyi túráról honnét lehet több infót megtudni?
Kik mehetnek?
LC 4 SM befér a csapatba???


Majd itt valahol:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewforum.php?f=8
Én szerettem volna egy 5-6 naposra menni, de valószínűleg nem fog beleférni, de talán aug. 2. hetében egy 3-4 napos igen, valamint egy "hagyományos" szeptemberi is jó lenne, szintén 3-4 napban, a hónap közepén vagy végén. Majd ha tudok konkrétabbat, akkor beírom a fenti linkre. SM belefér, ha a tulaj úgy gondolja. :-) Nézd meg a tavalyi képeket, volt LC8 SM!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Micsoda sunyi kis avatar változtatóval állunk szemben! ;)

No, melyik lett a végső döntés? :)

Szepy

faki írta:
Sanyi írta:
Erről az erdélyi túráról honnét lehet több infót megtudni?
Kik mehetnek?
LC 4 SM befér a csapatba???


Majd itt valahol:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewforum.php?f=8
Én szerettem volna egy 5-6 naposra menni, de valószínűleg nem fog beleférni, de talán aug. 2. hetében egy 3-4 napos igen, valamint egy "hagyományos" szeptemberi is jó lenne, szintén 3-4 napban, a hónap közepén vagy végén. Majd ha tudok konkrétabbat, akkor beírom a fenti linkre. SM belefér, ha a tulaj úgy gondolja. :-) Nézd meg a tavalyi képeket, volt LC8 SM!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Pontosan.

A 950 nekem teljesen megfelelne, de az új ABS-e olyan biztonságot ad nekem, amit - ha módomban állt - nem akartam kihagyni...

Apropó, nyílvánvaló, hogy most már nem aktuális a kérdés számomra, de találtam a Jézuska listájára egy újabb tételt - a GPSMAP 60/75? CSX mellé - 42 literes tank az LC8-ra. Egy ausztrál csapat csinálja, lassan Touratechtől is rendelhető, de szerintem olcsóbb direktben a gyártótól - kb. annyiban van párja, mint a gyári tank darabja.
Akkor vigyoroghatnék az LC4-eken, hogy "már megint tankolnotok kell"? ;)

Szepy

szabcsab írta:
zsore írta:
Szepy, azmiaz, hogy " ha lenne rajta abs, nem is foglalkoztam volna...." Eztet nem értem, hogy mire írtad :?:


Szerintem a 2.-ként megjelölt fekete 950-re értette!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 19, 21:38 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
faki írta:
Sanyi írta:
Erről az erdélyi túráról honnét lehet több infót megtudni?
Kik mehetnek?
LC 4 SM befér a csapatba???


Majd itt valahol:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewforum.php?f=8
Én szerettem volna egy 5-6 naposra menni, de valószínűleg nem fog beleférni, de talán aug. 2. hetében egy 3-4 napos igen, valamint egy "hagyományos" szeptemberi is jó lenne, szintén 3-4 napban, a hónap közepén vagy végén. Majd ha tudok konkrétabbat, akkor beírom a fenti linkre. SM belefér, ha a tulaj úgy gondolja. :-) Nézd meg a tavalyi képeket, volt LC8 SM!


Sziasztok!

Én nagyon sajnálom, de nem tudok veletek menni többet, eladom a gépet, tele lett a bugyellárisom vele. Már akkor sem tudnék benne megbízni, ha végre összeraknák. Ez van, vérzik a szívem a faki vezette túrákért. Megmondom az őszintét eddig is ennek volt nagy szerepe benne, hogy próbálkoztam vele.:((((((

Vigyázzatok magatokra, és fényképezzetek sokat!

Üdvözlettel: Cé

ui.: nagyon jó volt veletek motorozni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség