KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 23:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 28, 5:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
gencsydani írta:
zsore írta:
Köszi, de amíg garis, addig nem buheráltatnám szaxervízen kívül semmilyen darabját nekije. Inkább nem repkedek vele akkorákat. ( Igazából nem is merek, csak játszom az eszem :lol: ) Most megint terepeztem vele, és sikerült begyűjteni egy hátsó defektet ( 100 - as szög a pusztában...), bal tükörlap eltört, jobb tükör tőből kitört ( csak a fékolajtartállyal együtt cserélhető, ilyen faszságot még nem is pipáltam :x ), jobb első index leszakadt :cry: , és még el sem estem....


Ezt hogy sikerült összehoznod? :shock:


Amikor raktuk a teherautóba a motort, eltört a rámpának használt deszka, és vissza - kiesett a motor :cry:


Mert nem a narancs PowerDeszkát használtátok! :twisted:
Amúgy: banyek! :(

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 28, 21:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Srácok ! Rémlik valami, hogy gumiügyban van valaki erre, aki meglehetőssen kompetens pirelli ügyben, de nem találom a beírást ezzel kapcs. A defektem után mentem vagy 4 kilométert átlag negyvennel, és parázok, hogy gallyra ment a hácsó. Néztem a Pásztói féle gumishopban ilyen abroncsot, és kétfélét hoz. Van egy S meg egy V verzió. Persze az enyém a V - s ami jó 6 ronggyal drágább, de legalább nincs is nekik....Mi lehet a különbség :?: A sebesség :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 28, 22:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
zsore írta:
Srácok ! Rémlik valami, hogy gumiügyban van valaki erre, aki meglehetőssen kompetens pirelli ügyben, de nem találom a beírást ezzel kapcs. A defektem után mentem vagy 4 kilométert átlag negyvennel, és parázok, hogy gallyra ment a hácsó. Néztem a Pásztói féle gumishopban ilyen abroncsot, és kétfélét hoz. Van egy S meg egy V verzió. Persze az enyém a V - s ami jó 6 ronggyal drágább, de legalább nincs is nekik....Mi lehet a különbség :?: A sebesség :?:


Az S 180-ig használható a V 240-ig. Az LC8-ra a V-s kell, mert úgy sem bírja az ember a tötymörgést. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 28, 22:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
C16SE írta:
zsore írta:
Srácok ! Rémlik valami, hogy gumiügyban van valaki erre, aki meglehetőssen kompetens pirelli ügyben, de nem találom a beírást ezzel kapcs. A defektem után mentem vagy 4 kilométert átlag negyvennel, és parázok, hogy gallyra ment a hácsó. Néztem a Pásztói féle gumishopban ilyen abroncsot, és kétfélét hoz. Van egy S meg egy V verzió. Persze az enyém a V - s ami jó 6 ronggyal drágább, de legalább nincs is nekik....Mi lehet a különbség :?: A sebesség :?:


Az S 180-ig használható a V 240-ig. Az LC8-ra a V-s kell, mert úgy sem bírja az ember a tötymörgést. :)


Persze a V-és szerkezetileg is strapabíróbb a nagyobb sebesség index miatt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 18:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Nagyon szépen megy megint a vas :D Ezt szeretném konzerválni valahogy. A gumi belül kapott foltot a belső cseréjével egyidejűleg. Kicsit ijesztő látni, hogy a terepezés mennyire gyilkolja a pirellit.Vágások, apró repedések, néhány lyuk.... Néztem Conti TKC 80 - at, asszem kipróbálok egy szettet, ha ennyit tolom ezután is terepen. A kerékcsere már csukott szemmel is elég jól megy, nem lehet probléma 8) Az ára is elviselhetőnek tűnik, ahogy nézem a szett kijön negyvenből, csak a hátsó 140 - es, de az terepre jobb is. Szépen leápoltam mindent, a tükörtartót sikerült egész jól megragasztani, a menet is hibátlan benne, mi kell még :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 19:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
zsore írta:
Néztem Conti TKC 80 - at, asszem kipróbálok egy szettet, ha ennyit tolom ezután is terepen.


Kíváncsi leszek a tapasztalatokra, ha kipróbálod, nekem óriási csalódás volt az a gumi LC4-en... :(

Alig bírt többet, mint a kb. félárú Mitas E09 (~3500-4000 km/~4000-4500 km) és mind aszfalton, mind terepen rosszabbnak éreztem. A nagyobb futásteljesítmény többek között a négyzet alakú bütyköknek volt köszönhető, mert nem tudott olyan hamar berepedezni a tövénél, mint a Mitas. Még a Conti előnye, hogy az első kb. kibír még egy hátsót, a Mitasnál egyszerre lett kuka a kettő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 20:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Lehet, hogy meg kéne szívlelni a buta béjemwések tanácsát :?: Aszongyák vegyek inkább karoot, az sokkal jobb minden téren, csak nem tom, hogy van - e igazi enduró méretű abból a gumiból.... Tán meg kék néznem :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
zsore írta:
Lehet, hogy meg kéne szívlelni a buta béjemwések tanácsát :?: Aszongyák vegyek inkább karoot, az sokkal jobb minden téren, csak nem tom, hogy van - e igazi enduró méretű abból a gumiból.... Tán meg kék néznem :idea:


Igen, az LC8-ra a Karoot szokták ajánlani.
http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... alog/moto/
off_road/enduro_on_off&vehicleType=MOTO&product_id=126736&uri=/
metzeler/en_IT/browser/xml/catalog/moto/OffRoad_KarooT.xml&menu_item=/products/catalog/off_road


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 21:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Ne idézd feleslegesen az előtted szólót, egyértelmű, hogy arra válaszolsz!

És ez már a T jelzésű továbbfejlesztett változat, ami talán idén jelent meg!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 23:50 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Ne idézd feleslegesen az előtted szólót, egyértelmű, hogy arra válaszolsz!
És ahogy látom, elértem az 5 pucukás szintet. Eh, nem éltem hiába. :D :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 31, 23:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi ! Éljenek az 5 kupakosok :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 03, 18:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Éljen ! Újra 100 - as a vas. Új index, új tükör, egyszóval olyan mint a hab :D ( nem a Rábán, hanem a tortán ). Norbi profin megoldotta egy Duke bilinccsel. Komolyan, jobb mint a gyári, mert sokkal védettebb, ráadásul még szimmetrikusabb is, mint az eredeti felszerelés szerint volt. Ha most vennék új gépet, azonnal átalakítanám ilyenre...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 12:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nos, eljött az a határ, amibe már nem tudok belenyugodni.

Hétvége csúcsa 65 km alatt 6.1l-es fogyasztás. Gyk. közel 10l/100km. Hogy milyen körülmények között?
Kb 40km light terep, 30-60 közötti szüttyögéssel utána 20km aszfaltút, a fele 60-80-as tempóval, a másik felén kicsit jobban meghúzva, de a durva stílustól még akkor is nagyon távol állt a menet.
Kiszedett hangtompítókkal.
Ilyen körülmények között még a 7l/100km is sok lett volna.

Hazafelé 20%-kal többet evett, mint a 690, pedig ő jött mögöttem, tehát neki jobban kellett húzni. Pályán 7-7.5l/100km-es fogyasztást produkál ott ahol 5.9-6.1 között evett a 950.

Asszem a "15 perces beállítást" eljátszom a vason, mert ez így nonszensz, hogy normális legyen. Ha nem segít akkor rápróbálom a gyári térképet.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 20:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát ez a fogyasztás ügy, azért elég változatos értékeket mutat. Elővettem a bemutató írást a motrevben, és ott leírják, hogy forszírozott pályázásnál, vagy sok tereppel simán beszophat tíz litert is átlag. Nekem vegyesben kb. 6,5 liter jön ki, de volt nekem is ennél sokkal rosszabb érték is. Ja, és én ha tehetem, mindig a 100 - as oktánt nyomom bele.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 06, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Nekem elég friss adat foyasztásilag: 11 liter tankolás ami kitartott 200 km-t.

Ebbe volt 90-120 közötti utazó kb 140km majd a többi város és a ráadás 2 kőr normális tempóban a hungaroringen.

Meg vagyok elégedve aszem :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 5:45 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Nekem elég friss adat foyasztásilag: 11 liter tankolás ami kitartott 200 km-t.

Ebbe volt 90-120 közötti utazó kb 140km majd a többi város és a ráadás 2 kőr normális tempóban a hungaroringen.

Meg vagyok elégedve aszem :lol:


Hasonló fogyasztás nekem is. 2 személlyel, csomagokkal felpakolva sem ment 7 liter fölé, de az átlag az 5,5-6 liter. Bár én ha tehetem, elkerülöm a városokat. Viszont gondolkodom egy kiegészítő olajhűtő felszerelésén, mert a motorhő megfőzi a kényes részeimet.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 10:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem a 10l/100 km lepett meg, hanem az, hogy olyan használatnál fogyasztott ennyit, ahol a 950 7l/100 km alatt evett volna - talán még a 6-ot is alig haladta volna meg.

A 950 is evett közel 10-est, amikor ringeztem vele, meg amikor "minden15percrevan" módon közlekedtem vele a városban. Elég sok tapasztalatom van a 950 fogyasztásáról, kb. 2-3dl pontossággal szinte bármikor előre megsaccoltam, hogy mennyit fog enni.

Hegyek között (nagyobb magasságban) simán lement a 950 fogyasztása 5l-re ha nem állatkodtunk, hanem 90-120 között utazót tartottunk.

A 100-as oktánszámú benyákról már írtam én is, de volt egy jó cikk a totalcaron nemrégen, érdemes elolvasni.

Tegnap "újrabootoltam" a vasat. "Hidegen" beröffentve 15 percig hagytam járni, aztán leállítottam.
Eredmény: _sokkal_ finomabb injektorreakciók, eddig 3500rpm alatt nagyon durvát rántott nyitásnál, most ez a határ 2500rpm alá esett és még ott is el lehet érni a gázkart finoman kezelve szinte karbi-szintű finomságot.
Arról, hogy ez az újrahangolás a gép fogyasztását mennyiben befolyásolja, nem tudom, majd referálok.

ABS: tegnap sikerült újfent bizonyítania. A Kempinski felől mentem a Madách térhez, a lámpás zebránál full pirosban (már akkor is régen piros volt a gyalogoknak, amikor a Kempinskinél jártam) egy túristának látszó egyed mereven a Madách tér felé bámulva simán kigyalogolt elém. Satufék + duda, nagy nehezen kikerültem mikor megállt. Nem volt több 50cm-nél közöttünk.
Lehet, hogy mégis ki kellene szedni a hangtompítókat?

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 14:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Elolvastam a cikket, figyelemre méltó....Lehet, hogy a csupa szeretetből tankolt prémium takonnyal nem is igazán tud mit kezdeni a motor :?: Kipróbálom néhány tank erejéig a 95 - öst mindkettőbe. Kíváncsi leszek a különbségre. Forintban tuti egyből látszik majd....
Ez a reboot ez mire jó ? Érdemes időnként megcsinálni akkor is, ha nincs semmi különös probléma ? És mitől bootolja magát újra, csak úgy ? Gondolja, hogy ha nem megyünk, akkor legalább legyen egy kis reboot, nehogy unatkozzon ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 15:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem írtam már erről korábban, a 100-as oktánszám önmagában felesleges, az adalékok lehetnek jók, de azokat árulnak 95-ös benyákban is.

Minden komolyabb beavatkozás után a szívó vagy a kipuff oldalon újra kell taníttatni az ECU-t. Ezt hívtam én rebootnak, de inkább reset lenne a jó kifejezés rá. A végdob csere már bőven elég indok erre, sőt talán a hangtompító betét ki-be szerelése is indokolhatja. Ezt majd letesztelem.

Gyakorlatilag a vas ezzel a reset-tel áll be egy "0" pontra, amihez képest később módosítja magát a külső hőmérséklet, légnyomás, stb. függvényében.
Ha módosítasz a rendszeren, akkor pl. a keverékértékek simán rosszak lehetnek a vasadhoz, amiket korábban más rendszerrel állítottak be a gépen.

Gyakorlatilag a gyári "nyers" beállításokat ez finomítja hozzá minden tekintetben a vasadhoz egyediségéhez.
Ezért kell ezt minden újonnan eladott vasnál megcsinálnia a kereskedőnek (már aki tud erről), ill. ha a használat helyszíne nagyban eltér a vásárlásétól (pl. 1000m szintkülönbség van közöttük) akkor hazaérkezés után érdemes resetelni a vasat.
Kb. olyan, ahogy a karbisokat is beállítják egy hozzávetőleges átlaghőmérsékletre/légnyomásra és ettől nagyon eltérő körülmények között hangolást igényelnek az érzékenyebbek.

Szepy

zsore írta:
Elolvastam a cikket, figyelemre méltó....Lehet, hogy a csupa szeretetből tankolt prémium takonnyal nem is igazán tud mit kezdeni a motor :?: Kipróbálom néhány tank erejéig a 95 - öst mindkettőbe. Kíváncsi leszek a különbségre. Forintban tuti egyből látszik majd....
Ez a reboot ez mire jó ? Érdemes időnként megcsinálni akkor is, ha nincs semmi különös probléma ? És mitől bootolja magát újra, csak úgy ? Gondolja, hogy ha nem megyünk, akkor legalább legyen egy kis reboot, nehogy unatkozzon ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 15:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi, vettem :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 15:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Egyébként pofonegyszerű.

Hideg vas, középsztenderen (hogy vízszintesen legyen) beindítod gázkarhoz piszkálás nélkül és 15 percig járatod anélkül, hogy bármihez is hozzányúlnál!
15 perc után, de még a 16-ik perc letelte előtt leállítod - én kulccsal lőttem le.
Ezután "simult ki" a vasam.

Szepy

zsore írta:
Köszi, vettem :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 07, 20:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ez tényleg ennyire komoly ? Már, hogy pont 15 perc legyen. Leállítom, majd újra indít, és lehet menni rögtön ? Én egyébként mindig a kulccsal állítom le, mert , hogy az van arra a célra állítólag. A piros gomb, az vész esetén használandó...Lehet, hogy kicsit kíméletlenebbül fojtja belé a szuszt ? Bár ez valszeg baromság, mert pl. az exc - n, csak piros gomb van, és az még soha nem bírt lerohadni. Igaz ki is van nyalva a kipufogója, bár ez utóbbi a 990 - re is érvényes, mégis beszart időnként. Kényeztetésből tankoltam beléjük a prémium lötyit is, gondoltam nekem is jobban esik a pacal, mint a párolt tök.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08, 7:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
zsore írta:
Elolvastam a cikket, figyelemre méltó....Lehet, hogy a csupa szeretetből tankolt prémium takonnyal nem is igazán tud mit kezdeni a motor :?: Kipróbálom néhány tank erejéig a 95 - öst mindkettőbe. Kíváncsi leszek a különbségre. Forintban tuti egyből látszik majd....
Ez a reboot ez mire jó ? Érdemes időnként megcsinálni akkor is, ha nincs semmi különös probléma ? És mitől bootolja magát újra, csak úgy ? Gondolja, hogy ha nem megyünk, akkor legalább legyen egy kis reboot, nehogy unatkozzon ?


http://totalcar.hu/magazin/technika/premiumbenz/

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08, 13:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
zsore írta:
Ez tényleg ennyire komoly ? Már, hogy pont 15 perc legyen. Leállítom, majd újra indít, és lehet menni rögtön ? Én egyébként mindig a kulccsal állítom le, mert , hogy az van arra a célra állítólag. A piros gomb, az vész esetén használandó...Lehet, hogy kicsit kíméletlenebbül fojtja belé a szuszt ? Bár ez valszeg baromság, mert pl. az exc - n, csak piros gomb van, és az még soha nem bírt lerohadni. Igaz ki is van nyalva a kipufogója, bár ez utóbbi a 990 - re is érvényes, mégis beszart időnként. Kényeztetésből tankoltam beléjük a prémium lötyit is, gondoltam nekem is jobban esik a pacal, mint a párolt tök.


:)

A 15-16 percet nem tudom mennyire komoly, én betartottam és így működött. Ha gondolod próbáld ki máshogyan, hátha...

Igen, leállítás után újraindítás és lehet menni rögtön vele.

A piros gomb a gyújtást szakítja meg, de ettől még a gyújtás (és a 990-en a világítás is :( ) rajta marad. Ettől az egybites user gépének az akksija még simán lemerülhet és perelheti a gyártót, szóval gondolom emiatt a kulccsal leállítás.
Szerintem 1 kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor állítottam le a motorjaimat kulccsal (kivétel Simo, de azon nincs is más lehetőség :) ).

Ha tévednék valaki homályosítson fel erről, de nem tudok ebből fakadó problémáról.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08, 15:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:

Ha tévednék valaki homályosítson fel erről, de nem tudok ebből fakadó problémáról.

Szepy


Kopik a leállítógomb, és amikor majd nekem eladod a 990-t, akkor nem fog működni :twisted:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 08, 19:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 09, 18:33
Hozzászólások: 254
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Szepy !!!

Sürgős nagyon a fényezés ??? :o
Még nem tudtam beszélni a sráccal mert valamiért mostanában nemtom elérni :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 09, 11:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem, egyáltalán nem az, ha aktuális lesz, akkor is őszi-téli programo bőven lehet belőle.

Szepy

Solyom írta:
Szia Szepy !!!

Sürgős nagyon a fényezés ??? :o
Még nem tudtam beszélni a sráccal mert valamiért mostanában nemtom elérni :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 16, 16:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
A szeptemberi MR-ben van az alábbi a 990 Adventure tartóstesztjéről:
"Az utolsó hónapban pár alkalommal hosszabb gázelvétel alkalmával leállt a motor. Ez a jelenség hidegen és melegen egyaránt előfordult."

Szóval nem(csak) Cé a fakezű. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 16, 22:08 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
faki írta:
A szeptemberi MR-ben van az alábbi a 990 Adventure tartóstesztjéről:
"Az utolsó hónapban pár alkalommal hosszabb gázelvétel alkalmával leállt a motor. Ez a jelenség hidegen és melegen egyaránt előfordult."

Szóval nem(csak) Cé a fakezű. :twisted:


Lehet, korai volt ezt az injektort piacra dobni. Valszeg későn kaptak észbe, és a nagy kapkodásnak itt az eredménye.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 21:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Á, nem volt korai, hanem muszáj. A 990 - es bemutatójában írva vagyon, hogy a német piac követelménye volt az injektor és az abs...Ugye a legnagyobb rivális BMW, ezt már régen megugrotta, és a BMW a nem elhanyagolható fritz piacon amúgy sem gyenge. Ergo : Meg kellett lépni ezt !
Más. Túl vagyok néhány 95 - ös tankoláson. Az első full 95 - ös tanknál megcsináltam a Szepy által leírt "rebootolást", konkrétan semmi diferenciát nem tapasztaltam utána. Ami érdekes, hogy mintha ezzel a benzinnel, kicsit - nem tok jobb szót- érdesebben jár a gép....Viszont utoljára a Shellnél tankoltam 95 evo - t, és mit tesz Isten, valahogy megint mintha simább lenne a járása a motornak. A fogyasztás viszont egyáltalán nem nőtt meg a " rosszabb" minőségű benyától... Ez érdekes. Ahogy nézem, ezzel is kb. olyan 6,5 lityi fogy. A múltkor konkrétan 6,9 - re jött ki, de annak a fele terep volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 13:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Visszatértünk Montenegróból. A képek közül majd felrakok párat amint összeszedem és kiszortírozom őket - egyelőre legyen elég, hogy úgy néz ki jövőre is ott leszek. Korinak köszönöm a tippet, de javaslom, hogy nyugodtan eressze bővebb lére amit mesél Montenegróról... :)

A motor tökéletesen muzsikált, a blokk úgy járt mint egy svájci óra, a futómű pedig teljes terhelésen is nagyon jól viselkedett murvás-kavicsos-köves utakon is.
A fordulatszámleesésről mesélt Cé is, én nem tapasztaltam. Talán az újabb Akra térkép javított ezen?

Zsore bácsi hol volt neked ilyen jó fogyasztásod? 6.5l/100km?
Igaz két személlyel, de nagyon túrázva sem sikerült 6.8-nál jobbat kihozni belőle, egyedül, igaz kevésbé szolídan :) használva pedig még sosem sikerült 7l alá mennie a fogyasztásomnak.
Teljes terheléssel 150 körüli utazóval 7.2-es fogyasztásom volt.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 14:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Általában nekem ennyit zabál. Valszeg azért, mert iszonyúan érzem a kicsikét.. :lol: Biztos emlékszel, hogy a 950 - esem fogyasztása után, számomra is hihetetlen volt ez az eredmény. De a kedvedért innen külön figyelni fogom. De mi a véleményed a sima 95, és a 95 evo adalékos közötti különbségről. Létezhet ilyen, vagy csak képzelem :?: De valahogy tényleg simábban jár az evo - val.... :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 21:01 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
KTMSzepy írta:
Visszatértünk Montenegróból. A képek közül majd felrakok párat amint összeszedem és kiszortírozom őket - egyelőre legyen elég, hogy úgy néz ki jövőre is ott leszek. Korinak köszönöm a tippet, de javaslom, hogy nyugodtan eressze bővebb lére amit mesél Montenegróról... :)

A motor tökéletesen muzsikált, a blokk úgy járt mint egy svájci óra, a futómű pedig teljes terhelésen is nagyon jól viselkedett murvás-kavicsos-köves utakon is.
A fordulatszámleesésről mesélt Cé is, én nem tapasztaltam. Talán az újabb Akra térkép javított ezen?

Zsore bácsi hol volt neked ilyen jó fogyasztásod? 6.5l/100km?
Igaz két személlyel, de nagyon túrázva sem sikerült 6.8-nál jobbat kihozni belőle, egyedül, igaz kevésbé szolídan :) használva pedig még sosem sikerült 7l alá mennie a fogyasztásomnak.
Teljes terheléssel 150 körüli utazóval 7.2-es fogyasztásom volt.

Szepy


Nagyon örülök, hogy épségben megjártátok a távot, pláne, hogy mégélveztétek is! Kíváncsi vagyok merre jártatok, voltatok-e amerre eldaráltam, hogy érdemes menni. Remélem sikerült neked is megfertőződnöd a Fekete Hegyek őserejével, mert akkor jövőre lesz társaságom az éves nagy csavargásomon. :-)
Nézz át az aktuális gurulások topicba!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Koriori 2007 aug. 20, 21:12-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 21:11 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zsore írta:
Általában nekem ennyit zabál. Valszeg azért, mert iszonyúan érzem a kicsikét.. :lol: Biztos emlékszel, hogy a 950 - esem fogyasztása után, számomra is hihetetlen volt ez az eredmény. De a kedvedért innen külön figyelni fogom. De mi a véleményed a sima 95, és a 95 evo adalékos közötti különbségről. Létezhet ilyen, vagy csak képzelem :?: De valahogy tényleg simábban jár az evo - val.... :-k


Nos annyit én is tapasztaltam, hogy a prémium benzinekkel kissebb a motorvibráció, viszont nem tapasztaltam sem teljesítménybeli, sem pedig fogyasztásbeli különbséget a magasabb oktánszámú naftával.
Más: a világítást illetően, sokat foglalkoztatott a xenon kérdés. De sajnáltam azt a huszon-harmincezret a komlett szettért. Viszont találtam, egy izzót, xenon gázzal töltve, quartz üveggel. 2500 forint 8500 Kelvin színhőmérsékletű. Ez annyi mint a gagyi-no name xenon szetteké, amik viszonylag hamar tönkre mennek. (A tuti az 12 ezer K körüli) 12 V 55 W de a fehérsége az nagyon tuti! Ajánlom annak aki szokott csavarogni, és gyakran belecsúszik az éjszakába.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 23:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A karbison finomabb, jobb gázreakciókat éreztem, az injektorossal nem sokat, pedig ezt is igyekszem lehetőség szerint ezzel etetni. Igaz ez már eleve jóval finomabb szerkezet vibrációilag mint a 950-es volt.

zsore írta:
Általában nekem ennyit zabál. Valszeg azért, mert iszonyúan érzem a kicsikét.. :lol: Biztos emlékszel, hogy a 950 - esem fogyasztása után, számomra is hihetetlen volt ez az eredmény. De a kedvedért innen külön figyelni fogom. De mi a véleményed a sima 95, és a 95 evo adalékos közötti különbségről. Létezhet ilyen, vagy csak képzelem :?: De valahogy tényleg simábban jár az evo - val.... :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 23:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Összesen 3078km. Ebből kb. 1000km volt a helyszínen, a többi utazás, de a sok mászkálás miatt rengeteg dolgot ki kellett hagynunk. Ezt nem lehet fix szállásról megoldani, de nem is kell, a tengerparti szállásokkal egy árban/olcsóbban modern hotelekben is lehet az ország belsejében szállást találni, az általad is említett magánházakról nem is beszélve. Legközelebb így megyünk, helyben intézve a szállást, ahol éppen az éjszaka ér.

A helyiek akikkel beszéltünk kedvesek és roppant közlékenyek, mondjuk a szláv helyi dialektusát nem bírjuk túlzottan, ők pedig mást nem beszélnek, de egy kis találékonysággal, úti-szótárral és sok lelkesedéssel mindig meg tudtuk értetni magunkat velük.

Még csak most ért véget, de a képeket-videókat újranézve már most visszamennék. Nem is kell nagyon tervezni, ha meg is néztük volna az összes említett látnivalót, a kis utak, kis falvak felfedezése még akkor is hatalmas élmény lehetne.
Pedig gyakorlatilag a tengerparton csak Stari Barig, északon pedig Zabljakig jutottunk el, nem is beszélve a rengeteg kitáblázott kis helyi érdekességet (pl. a a kotori út felől Lofcen felé felfelé valami várrom kitáblázva jobbra, stb...), amiknek a megnézésére esélyünk sem volt.



Koriori írta:

Nagyon örülök, hogy épségben megjártátok a távot, pláne, hogy mégélveztétek is! Kíváncsi vagyok merre jártatok, voltatok-e amerre eldaráltam, hogy érdemes menni. Remélem sikerült neked is megfertőződnöd a Fekete Hegyek őserejével, mert akkor jövőre lesz társaságom az éves nagy csavargásomon. :-)
Nézz át az aktuális gurulások topicba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 21:19 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
35500km-nél ma viccelt a mocim. Hasonló jeleket prudukált, mint Ath gépe a tavaszi pécsi találkozón. Nehézkesen működött a váltókar, hangos csattanással vette az 1. sebességet, és alig találtam az üreset. Aztán leállítás-rövid állás-újraindítás után megszűnt a jelenség. Kíváncsi leszek jelentkezik-e újra. Ezzel egyidőben a hátsó fékem is vacakolni kezdett, jelentősen csökkent a hatásfoka.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 22:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Vegyél 120-ast, azt' üssél ki a végéről 2 szemet...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 22:28 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 23:24 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 7:48 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Hát az a láncfaragó kütyü egy drága szerszám. Nem hiszem, hogy tartanak otthon a srácok. Szerintem ugorj be Tbálintra, vagy Ócsára, és fél óra alatt felteszik. Milyen láncot néztél ki? Ahogy hallom, a DID-en kívül nem nagyon bírják a többi láncok. Így pedig az olcsó lesz a drágább, mert hamarabb kell cserélni.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 10:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem is a gyártó a lényeg, hanem a lánc típusa-erőssége.
Nézd meg, hogy a D.I.D HV-nak mik a paraméterei (anyagvastagságok), hasonlítsd össze a többi 525-ös lánccal és rájössz, hogy a mi a "trükk".
A HV volt a legerősebb 525-ös amíg gyártották (már csak a KTM gyári láncaként részeként lehet megvenni, D.I.D boltban tudtommal nem), a helyére a ZVM típus került, de adatai alapján ez is gyengébb egy kicsit. A Regina és társai nevetségesen gagyik ha megnézed az adataikat.

Ha 530-as láncot raktak volna rá, akkor nem lenne lényeges a típus, abból valszeg a gyengébbek is elég erősek lennének.

Szepy

Koriori írta:
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Hát az a láncfaragó kütyü egy drága szerszám. Nem hiszem, hogy tartanak otthon a srácok. Szerintem ugorj be Tbálintra, vagy Ócsára, és fél óra alatt felteszik. Milyen láncot néztél ki? Ahogy hallom, a DID-en kívül nem nagyon bírják a többi láncok. Így pedig az olcsó lesz a drágább, mert hamarabb kell cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 20:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Koriori írta:
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Hát az a láncfaragó kütyü egy drága szerszám. Nem hiszem, hogy tartanak otthon a srácok. Szerintem ugorj be Tbálintra, vagy Ócsára, és fél óra alatt felteszik. Milyen láncot néztél ki? Ahogy hallom, a DID-en kívül nem nagyon bírják a többi láncok. Így pedig az olcsó lesz a drágább, mert hamarabb kell cserélni.


Most valóban egy olcsobb tipust fogok felrakni rá. CZ-t.Természetesen DID-t kap majd a kicsi ,de most anyagi okok miatt jo lesz az olcsobb is.Úgy tervezem hogy bírja ki tavaszig ,és majd akkor jön a fullos cucc rá.Ami most csattog rajta annál a simson lánc is jobb rá.Amugy meg azt hallottam hogy rá lehet tenni 530-as szettet is ami valóban erősebb még a nem DID márkákból is.Ez most fogaskerekestűl láncostúl kijön 26 ropiból.DID-ből pont a duplája.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 03, 12:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ha van hozzá megfelelő lánckerék, akkor szerintem rámegy. Van hozzá? Ki gyártja?

Szepy

zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Hát az a láncfaragó kütyü egy drága szerszám. Nem hiszem, hogy tartanak otthon a srácok. Szerintem ugorj be Tbálintra, vagy Ócsára, és fél óra alatt felteszik. Milyen láncot néztél ki? Ahogy hallom, a DID-en kívül nem nagyon bírják a többi láncok. Így pedig az olcsó lesz a drágább, mert hamarabb kell cserélni.


Most valóban egy olcsobb tipust fogok felrakni rá. CZ-t.Természetesen DID-t kap majd a kicsi ,de most anyagi okok miatt jo lesz az olcsobb is.Úgy tervezem hogy bírja ki tavaszig ,és majd akkor jön a fullos cucc rá.Ami most csattog rajta annál a simson lánc is jobb rá.Amugy meg azt hallottam hogy rá lehet tenni 530-as szettet is ami valóban erősebb még a nem DID márkákból is.Ez most fogaskerekestűl láncostúl kijön 26 ropiból.DID-ből pont a duplája.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 04, 14:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
KTMSzepy írta:
Ha van hozzá megfelelő lánckerék, akkor szerintem rámegy. Van hozzá? Ki gyártja?

Szepy

zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
Koriori írta:
zorromoto írta:
37000 km-nél totál megadta magát a lánc.
Hány szemes a gyári lánc? (ha jol emlélszem 118?)
Kinéztem egy tipust ami 116 és 120 szemesben létezik.Szerintetek a 116 szemesnél még előre lehet tolni annyira a kereket hogy normálisan be lehessen állítani?


Jól bírta! Mivel kented eddig? Szerintem nem lesz elég a 116 szem. De nem vennék rá mérget. Jössz a KTM fesztiválra?


Én mindvégig castrol-t fujtam rá.
Tervezem hogy kimegyek.Addigra rá kéne tennem az új láncot.
Apropó. Kinek van kölcsönbe egy lánc összefabrikáló kütyü?


Hát az a láncfaragó kütyü egy drága szerszám. Nem hiszem, hogy tartanak otthon a srácok. Szerintem ugorj be Tbálintra, vagy Ócsára, és fél óra alatt felteszik. Milyen láncot néztél ki? Ahogy hallom, a DID-en kívül nem nagyon bírják a többi láncok. Így pedig az olcsó lesz a drágább, mert hamarabb kell cserélni.


Most valóban egy olcsobb tipust fogok felrakni rá. CZ-t.Természetesen DID-t kap majd a kicsi ,de most anyagi okok miatt jo lesz az olcsobb is.Úgy tervezem hogy bírja ki tavaszig ,és majd akkor jön a fullos cucc rá.Ami most csattog rajta annál a simson lánc is jobb rá.Amugy meg azt hallottam hogy rá lehet tenni 530-as szettet is ami valóban erősebb még a nem DID márkákból is.Ez most fogaskerekestűl láncostúl kijön 26 ropiból.DID-ből pont a duplája.


Végűl 525-ös marad.530 -as nem volt.
Mégvalami:Ezen a vezérszem patentos.Mennyire tőrvényszerű a sajtolás ?Persze úgy gondoloöm mindenképp kicserélem sajtolósra,de most nincs raktáron ezért marad a patent.A sajtolós technikát bizonyos lóerő felett használják?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 04, 22:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Igen a sajtolásos kötés melegen ajánlott!!!!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 05, 8:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Koriori írta:
Igen a sajtolásos kötés melegen ajánlott!!!!


Mindenképp rendelek hozzá sajtolós szemet,de lehet benne is van a dobozban.

Amúgy meg igen jó szakító szilárdságot mutat ez a lánc is.
A pontos tipusa CZ 525 SDZ : X ringes erősített kivitel ,és a szkítószilárdsága megegyezik a DID-vel.Nagyon kíváncsi leszek hogy muzsikál


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 05, 18:39 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
zorromoto írta:
Koriori írta:
Igen a sajtolásos kötés melegen ajánlott!!!!


Mindenképp rendelek hozzá sajtolós szemet,de lehet benne is van a dobozban.

Amúgy meg igen jó szakító szilárdságot mutat ez a lánc is.
A pontos tipusa CZ 525 SDZ : X ringes erősített kivitel ,és a szkítószilárdsága megegyezik a DID-vel.Nagyon kíváncsi leszek hogy muzsikál


Az első pár száz km-en ugyanúgy járasd be, mintha új motorod lenne, hogy egyenletes terhelésnek legyen kitéve. 5-600 kmután ne felejtsd el ellenőrizni a láncfeszességet, aztán had szóljon! Kíváncsi leszek a tapasztalataidra, mert tényleg drasztikus az árkülönbség. de a lényeg nem a szakítószilárdság, hanem a tartósság. Mivel ha csak feleannyit bír mint a DID akkor ugyanott van az ember, csak plusz egy szaladgálás a lánccsere után. Viszont ha kíbír kb 30 ezret, akkor a mérleg nyelve feléje billen!

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 06, 10:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Jut eszembe : tudtok egy nyomaték adatot mondani az elsö fogaskerék lehúzására?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség