KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 9:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 19:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Sx-nek nem feltétlenül rövidebb a szervízintervalluma....használat függő...amúgymeg mint rájöttem a 07es sx-eknek 2vezérműtengelye van ami nagyobb fordulatot eredményez viszont nem oan finopm nyomatékleadást....a 08as exc-ben 1vezérmt. van...de ami engem lebeszélt a 2007es sx endurózásra használatától az az h nincs berúgókarja:P:Dés azért mint tudjuk nem utolsó azért...sőtt...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 31, 22:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
adamo írta:
Sx-nek nem feltétlenül rövidebb a szervízintervalluma....


Pedig de. A titánszelepeknek és szeleprugóknak eléggé véges az élettartamuk, az acélszelepek meg jóformán örök élet +1 napig bírják.
És akkor arról már ne is beszéljünk, hogy a 2003 utáni SX-eknek rövidebb a lökete, mint az EXC-knek, emiatt sokkal pörgősebbek -> gyorsabban elhasználódnak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 01, 7:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
üdv!

én is SX-et szeretnék venni, eddig EXC-m volt és szinte csak endurozásra használtam (fogom használni). amit Dani írt az teljesen igaz, a titán szelepeket idejében cserélni kell vasra
az hogy rövidebb a löketük az igaz, de elhasználódásuk evvel nem egyenesen arányos, inkább már a korábban említett karbantartás és csukló függvénye...ez nem enduró, hanem cross.

ami mellette szól: könnyebb legalább 10 kg-al, nincs rajt semmilyen bonyolított elektronika (hozzárakom én még egyszer sem kapcsoltam be a lámpát egyik motoron sem),az első és második seb. fokozoat iszonyatosan jól el van találva, sokkan jobban mint az EXC-n (főleg a végtelen kettes...)

ami ellene szól: kisebb tank(ez is relatív),önindító és ventillátor hiánya (mindig adódnak helyzetek, ahol nem lehet berúgni), 4 seb(ez orvosolható)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 01, 11:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
2007-08as sx-eken van önindító....sajnos csak önindító van rajta.amúgy egyetértek imivel...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 05, 15:20 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nézzétek mit szemeltem ki!!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmot ... p?id=79433
Azért megéri az árát szerintem :roll: Csak az a baj hogy én jövő tavasszal akarok venni ilyet :wink:Haver csak akkor fogja megvenni az én EXC-m és addig nem ugrálhatok :x

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 05, 19:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
ImI írta:
üdv!

én is SX-et szeretnék venni, eddig EXC-m volt és szinte csak endurozásra használtam (fogom használni). amit Dani írt az teljesen igaz, a titán szelepeket idejében cserélni kell vasra
az hogy rövidebb a löketük az igaz, de elhasználódásuk evvel nem egyenesen arányos, inkább már a korábban említett karbantartás és csukló függvénye...ez nem enduró, hanem cross.

ami mellette szól: könnyebb legalább 10 kg-al, nincs rajt semmilyen bonyolított elektronika (hozzárakom én még egyszer sem kapcsoltam be a lámpát egyik motoron sem),az első és második seb. fokozoat iszonyatosan jól el van találva, sokkan jobban mint az EXC-n (főleg a végtelen kettes...)

ami ellene szól: kisebb tank(ez is relatív),önindító és ventillátor hiánya (mindig adódnak helyzetek, ahol nem lehet berúgni), 4 seb(ez orvosolható)



Nekem volt egy rakás SX-em amiket kizárólag endurózásra használtam, iszonyat szivás az a szar 4-es váltó endurózásra,hosszú egyes állandó kuplungolás+ha akarsz sem tudsz rá ventit tenni stb stb.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 05, 20:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 okt. 11, 9:49
Hozzászólások: 96
Tartózkodási hely: Csongrád megye
Szokecigany írta:
ImI írta:
üdv!

én is SX-et szeretnék venni, eddig EXC-m volt és szinte csak endurozásra használtam (fogom használni). amit Dani írt az teljesen igaz, a titán szelepeket idejében cserélni kell vasra
az hogy rövidebb a löketük az igaz, de elhasználódásuk evvel nem egyenesen arányos, inkább már a korábban említett karbantartás és csukló függvénye...ez nem enduró, hanem cross.

ami mellette szól: könnyebb legalább 10 kg-al, nincs rajt semmilyen bonyolított elektronika (hozzárakom én még egyszer sem kapcsoltam be a lámpát egyik motoron sem),az első és második seb. fokozoat iszonyatosan jól el van találva, sokkan jobban mint az EXC-n (főleg a végtelen kettes...)

ami ellene szól: kisebb tank(ez is relatív),önindító és ventillátor hiánya (mindig adódnak helyzetek, ahol nem lehet berúgni), 4 seb(ez orvosolható)



Nekem volt egy rakás SX-em amiket kizárólag endurózásra használtam, iszonyat szivás az a szar 4-es váltó endurózásra,hosszú egyes állandó kuplungolás+ha akarsz sem tudsz rá ventit tenni stb stb.


Pesze a hatos váltó is megoldható +5.6. fokozt vagy komplett exc váltó. Nekem utobbi volt egy 525 SX-ben,de igy is el kellett adnom a világitás+hűtőventi hiánya miatt. Szvsz jobban jársz egy exc-vel.

_________________
06-20-544-4503


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Segítségek
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 06, 0:55 
Szevasztok!Akár kinek bármi gondja van küldje el e-mailban a ktmkare450@freemail.hu-ra szívesen segítek az SX/EXC modelleket vágom.(vezérlés,szelephézag stb.)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Segítsetek
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 06, 1:43 
Hogyan törölhetem magam az oldalról mert újra szeretném magam regisztrálni ezzel az e-mail címmel!KÖSZI


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 06, 15:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Töröltelek, regelj újra!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13, 22:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Nem igazán tudom, hogy jó topicban teszem-e fel a kérdést, de talán...

Szeretnék venni egy KTM-et. Amire használva lenne:
Szupermoto szettel városba, néha két személlyel(a második a feleségem:)
Enduro kerekekkel terepre, illetve szeretnék elindulni néha enduro, ill endurocross versenyeken
Amire gondoltam:
520EXC, vagy LC4 640

Szerintetek? Pro és kontra?

Ha nem jó helyen tettem fel, nyugodtan szóljatok...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Szume!
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 13, 22:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Szerintem ha vegyesen akarod használni vegyél EXC-t jobban jársz vele mint az LC4-el mert az szerintem nem nagyon jó terepre de viszont az EXC terepen hibátlan de viszont műuton is megállja a helyét!NEM azt mondom,hogy rossz motor az LC4 hanem csak azt,hogy az EXC univerzálisabb!(de ez csak az én véleményem)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 7:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Valóban univerzálisabb az EXC, de mondjuk utasszállításra kevés alkalmatlanabb motort tudok elképzelni nála. Na meg ugye a fenntartási költségek...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 8:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Ha nem akarsz nagyon hosszú utakat menni supermotoval,akkor EXC (az biztos hogy 50 km alatt tyúkszem nől a seggedre a kemény üléstől) .Én is supermotoztam EXC-vel.Terepen pedig biztosan jobb mint az LC-4. Enduro vagy endurocross versenyen meg szerintem el is felejtheted az LC-4 et.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 8:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Jimmy írta:
Ha nem akarsz nagyon hosszú utakat menni supermotoval,akkor EXC (az biztos hogy 50 km alatt tyúkszem nől a seggedre a kemény üléstől) .Én is supermotoztam EXC-vel.Terepen pedig biztosan jobb mint az LC-4. Enduro vagy endurocross versenyen meg szerintem el is felejtheted az LC-4 et.


Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 13:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szume írta:
520EXC, vagy LC4 640


Szerintem az utasszállítás miatt csak az LC4. Szerintem

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 19:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Ezt nézzétek KTM 950 R na ez már biztos megy!!! :shock: És ez jó utcára és terepre is!Szume ezt kell venni!

http://www.ktmfestival.com/Gallery.704.0.html :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 20:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gencsydani írta:
Jimmy írta:
Ha nem akarsz nagyon hosszú utakat menni supermotoval,akkor EXC (az biztos hogy 50 km alatt tyúkszem nől a seggedre a kemény üléstől) .Én is supermotoztam EXC-vel.Terepen pedig biztosan jobb mint az LC-4. Enduro vagy endurocross versenyen meg szerintem el is felejtheted az LC-4 et.


Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D


Egy 900 CBR RR-el is végig lehet menni mindenhol,csak nem mind1 hogy hogyan.Igazából elkellene dönteni hogy mit is akar az ember,mert olyan motor nemnagyon van ami mindenre és mindenhol jó!! Szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 20:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Jimmy írta:
gencsydani írta:
Jimmy írta:
Ha nem akarsz nagyon hosszú utakat menni supermotoval,akkor EXC (az biztos hogy 50 km alatt tyúkszem nől a seggedre a kemény üléstől) .Én is supermotoztam EXC-vel.Terepen pedig biztosan jobb mint az LC-4. Enduro vagy endurocross versenyen meg szerintem el is felejtheted az LC-4 et.


Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D


Egy 900 CBR RR-el is végig lehet menni mindenhol,csak nem mind1 hogy hogyan.Igazából elkellene dönteni hogy mit is akar az ember,mert olyan motor nemnagyon van ami mindenre és mindenhol jó!! Szerintem.


Igzektli ! =D>

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 15, 7:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:

Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D


185 cm és 75 kiló vagyok. Az elég lesz? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 16, 16:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szume írta:
gencsydani írta:

Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D


185 cm és 75 kiló vagyok. Az elég lesz? :)


A 75 kiló lehet hogy kicsit kevés...de legalább leér róla a lábad rendesen - ez már fél siker! :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 16, 20:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
szume írta:
gencsydani írta:

Ha rendelkezik a megfelelő méretekkel akkor nem lehet olyan nagy gond vele, Dabason is végigment anno SXC-vel az egyik srác (igaz, majd' 2m és vagy 90 kg). Mondjuk ő is biztos gyorsabb lett volna egy 525-el, ez nem vitás :D


185 cm és 75 kiló vagyok. Az elég lesz? :)


Szerintem még dobj be egypár szilvásgombócot! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 17, 12:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Hello! Kellene egy kis segitség, mert valószinűleg szétment a kuplungom. Hangos csörgés jött elő a blokk kuplungoldala felől. 1 sebességben a kuplung kiengedése közben a kar rángat. Alapjáraton a kuplungkar behuzásával halkul a csörgés. A tengelykapcsoló pedig nememel ki rendesen, kattanva veszi a sebességet, és a kuplungom is jóval nehezebb lett. Tippeket várok mi baja lehet. Előre is THX!!!
:cry:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 17, 17:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
vedd le a deknit ,akkor lehet többet megtudsz:) van egy bal menetes alu anya ami fel szoktt tágulni,de az igazából nem okoz problémát ,zörgésen kívül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 18, 11:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Csáó!
Szerintem kuplungrugó törés lesz az...

Vagy van még esély rá bár sztem kevés hogy a kuplungod alsó munkahengere fosta el magát.

Ha meg eddig még nem volt a blokk megbontva akkor a leszorítócsavar aligha lehet mer az olyan erősen rajta van hogy több kisebb méretű egyén kell hozzá hogy lelazítsd, vagy kevesebb de nagyobb ember.

Áj tink...

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 21, 20:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Bal menetes csavar szokott iet csinálni, de igen azcsak csörög....a kuplung munkahenger semmiképpen....vmi gebasz van a lamellák környékén....nem a lamellákkal...hanem valahol ott...kitudja...meg kell nézni...így okosabb úgysem lesz senki..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 8:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Ma megy műszakira a 450.. Szombaton kapott kipufftompítást, lábtartókat, tükröket, enduro gumikat, utcai farokrészt (+rácsavarozva egy redőnylehúzókötéldarab :twisted:), a hátamon meg ott figyel az izzókészlet a kocsiból, meg egy motoros elsősegélycsomag. Ja, meg a prizmát is a vizsgahelyhez közel kell felcsavaroznom, mert különben elhagyom :evil:
Amibe beleköthetnek, az a felcsavarozott, átfúrt rendszám, meg hogy nincs rajta index (de az nem kötelező, úgy tudom).
Az első izzót is sikeresen kiégettem pénteken, és sehol nem kaptam 35/35W-os H4-est, így most 60/55-ös van benne. Szerintetek szétégeti a foncsort? Hol lehet 35-ös izzót kapni bele? Se benzinkúton, se motorosboltokban nem találtam!

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 10:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
KTM kereskedésben szoktam venni.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 16:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
mic71 írta:
KTM kereskedésben szoktam venni.


Kösz, mic!

Átment a gép 8)
Csak azt kérték fékezzek miközben tolom + kérdezték, hogy hol a index. Aszontam a nélkül vettem, meg gyári rajta minden, úgyhogy nem problémáztak :D

Jah, mindez Szfváron volt..

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 18:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Szerintetek hoyg célszerűbb tárolni a motort (EXC)? Lábon vagy motortartó bakon? Vagy lényegtelen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 19:48 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
s8 audi...hmmm... fedett helyen tároljad:) vagy inkább használjad télen is!:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 20:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
s8audi írta:
Szerintetek hoyg célszerűbb tárolni a motort (EXC)? Lábon vagy motortartó bakon? Vagy lényegtelen?


Ne azon agyalj hogy, hogyan tároljad,hanem gurulj vele! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 10:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
Nos igen :D Most még erőteljesen hasznbálva van, de gondoltam ha már -20 lesz nem lesz annyira kedvem használni... Bízzunk benne olyan telünk lesz mint tavaly-idén :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 11:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
s8audi írta:
Nos igen :D Most még erőteljesen hasznbálva van, de gondoltam ha már -20 lesz nem lesz annyira kedvem használni... Bízzunk benne olyan telünk lesz mint tavaly-idén :!:


Magyarországon -20???? Szerintem olyan már 50 éve nem volt, és hamarabb lesz jan. 1-jén +20, mint -20 :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 12:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
s8audi írta:
Nos igen :D Most még erőteljesen hasznbálva van, de gondoltam ha már -20 lesz nem lesz annyira kedvem használni... Bízzunk benne olyan telünk lesz mint tavaly-idén :!:


Magyarországon -20???? Szerintem olyan már 50 éve nem volt, és hamarabb lesz jan. 1-jén +20, mint -20 :)


1-2 éve volt, hogy reggel mikor mentem dolgozni -15 körüli hőmérsékletet mutatott a hőmérő. Lakott területen kívül, éjszaka akkor simán megvolt a -20...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 13:26 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
1-2 éve volt, hogy reggel mikor mentem dolgozni -15 körüli hőmérsékletet mutatott a hőmérő. Lakott területen kívül, éjszaka akkor simán megvolt a -20...


Értem. A nagymamámnak meg ha kereke volna, ő lenne a villamos. :evil:

Azért a lényeget ugyi értetted?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 13:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
gencsydani írta:
1-2 éve volt, hogy reggel mikor mentem dolgozni -15 körüli hőmérsékletet mutatott a hőmérő. Lakott területen kívül, éjszaka akkor simán megvolt a -20...


Értem. A nagymamámnak meg ha kereke volna, ő lenne a villamos. :evil:

Azért a lényeget ugyi értetted?


Most akkor volt 50 éven belül -20 vagy nem volt? :tease:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 15:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
xerxesz írta:
s8audi írta:
Nos igen :D Most még erőteljesen hasznbálva van, de gondoltam ha már -20 lesz nem lesz annyira kedvem használni... Bízzunk benne olyan telünk lesz mint tavaly-idén :!:


Magyarországon -20???? Szerintem olyan már 50 éve nem volt, és hamarabb lesz jan. 1-jén +20, mint -20 :)


1-2 éve volt, hogy reggel mikor mentem dolgozni -15 körüli hőmérsékletet mutatott a hőmérő. Lakott területen kívül, éjszaka akkor simán megvolt a -20...


Én kb. 5 éve Nógrád megyében, Salgótarján fölött egyik reggel -26-ot mértem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 15:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
szume írta:
gencsydani írta:
xerxesz írta:
s8audi írta:
Nos igen :D Most még erőteljesen hasznbálva van, de gondoltam ha már -20 lesz nem lesz annyira kedvem használni... Bízzunk benne olyan telünk lesz mint tavaly-idén :!:


Magyarországon -20???? Szerintem olyan már 50 éve nem volt, és hamarabb lesz jan. 1-jén +20, mint -20 :)


1-2 éve volt, hogy reggel mikor mentem dolgozni -15 körüli hőmérsékletet mutatott a hőmérő. Lakott területen kívül, éjszaka akkor simán megvolt a -20...


Én kb. 5 éve Nógrád megyében, Salgótarján fölött egyik reggel -26-ot mértem...


Uhh... :wacko: ennek már a gondolatától is kirázott a hideg!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 19:34 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
felénk is volt pár éve -27. a diesel lanciám úgy indult el mintha egyhengeres lett volna és egy jó fél órát rángatózott mire gurulni tudott!!
a szomszéd nova új peugeotja meg be sem indult. az enyém akkor volt 18 éves! hahaha...

más. a motor szakszerű tárolása:

1- tisztáramosni.
2- telókat kihúzni majd fellógatni száraz padláson. kolbásszárítóra.
3-légszűrőházat forgáccsal kitömni.
4-belsőgumikat légteleníteni majd szárazhomokkal feltölteni.
5-benzint leengedni.repceolajjal feltölteni.
6- az egész motort lekezelni az alábbi szerrel

7-melegíts föl kb egy liter disznózsírt.azt töltsd bele egy permetezőbe,majd vastagon és gondosan permetezd le az egész motort a jó híg disznózsírpermettel!
8-mikor rádermedt még át lehet kenni kolbászzsírral is a dupla védelem miatt!
9 -a hűtővizet leengedni azt is feltölteni olvasztott disznózsírral.
10- becsomagolni az egész motort zsírpapírba és fölvinni a telók mellé a kolbászzsárító alá.

bukósisakot bükkfaforgáccsal kitömni!

ha ez kész akkor nyugodtan várhatod a -30 fokot.
jó munkát!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ez kész :lolhit:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 8:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 12:59
Hozzászólások: 42
:D Na most már tisztán látom a kérdésem súlyát... :oops: Nyárkedvelő ember révén én is az utóbbi idők telét várom. A -20 képletesen volt - de azért annyit hogy - kollégák akik "faluról" jártak be tavaly is zámoltak be érdekes hőfokokkal, pedíg tényleg enyhe tél volt. No mind1, veszek kabátot 'oszt majd lesz valami ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hajtókar
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 11:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
Valamikor még olvastam a fórumon, hogy hajtókart perselyeztetett valamelyik kolléga.. Mik a tapasztalatok a perselyezéssel? Nekem már eléggé kotyog a hajtókar, de a gyári felújítószettre sajnálom a közel 100eFt-ot! Csapágycsere mennyit segít? Vagy felejtős? :(
Prox hajtókarról is hallottam, arról van tapasztalat?

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hajtókar
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 12:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
harvester írta:
Valamikor még olvastam a fórumon, hogy hajtókart perselyeztetett valamelyik kolléga.. Mik a tapasztalatok a perselyezéssel? Nekem már eléggé kotyog a hajtókar, de a gyári felújítószettre sajnálom a közel 100eFt-ot! Csapágycsere mennyit segít? Vagy felejtős? :(
Prox hajtókarról is hallottam, arról van tapasztalat?


Ócsán mondtak valami öreg szakit aki túlméretes csapszeggel javít főtengelyt 10-15e körüli összegért...én is hajlottam volna erre a megoldásra csak akkor kifutok az időből :(

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 14:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Nem ócsa hanem miskolc....én itt csináltattam az enyém 50volt, de centírozva meg facán megcsinálja új tűgörgő meg minden...és sztem tartós megoldás...rosszat nem tudok mondani róla.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 14:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 16:03
Hozzászólások: 72
adamo írta:
Nem ócsa hanem miskolc....én itt csináltattam az enyém 50volt, de centírozva meg facán megcsinálja új tűgörgő meg minden...és sztem tartós megoldás...rosszat nem tudok mondani róla.


Az nagyon messze van :( Fejér/Veszprém/Pest megyében kéne..

_________________
Superduke 990 2006


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 16:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Hát abban nem tok segíteni de biztos vagyok benne h van arrafelé is...utánna kell kérdezgetni..remélem találsz olcsó és jó megoldást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 16:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
adamo írta:
Nem ócsa hanem miskolc....én itt csináltattam az enyém 50volt, de centírozva meg facán megcsinálja új tűgörgő meg minden...és sztem tartós megoldás...rosszat nem tudok mondani róla.


Amit az ócsaiak mondtak, az asszem nem Ócsán van de vhol a környéken.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 08, 16:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
harvester írta:
adamo írta:
Nem ócsa hanem miskolc....én itt csináltattam az enyém 50volt, de centírozva meg facán megcsinálja új tűgörgő meg minden...és sztem tartós megoldás...rosszat nem tudok mondani róla.


Az nagyon messze van :( Fejér/Veszprém/Pest megyében kéne..


Hívd fel az ócsiakat ők biztos tudnak adni valami elérhetőséget az öreghez.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Harvesternek a hajtókarról!
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 09, 3:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Én most cseréltem az enyémben hajtókart PROX-ot tettem bele ez 68400+préselés.De te miből gondolod,hogy a hajtókar rossz?Nem biztos!!!!!! (én is azt hittem közben mégse az volt a baja,ha gondolod írj e-mailt és megbeszéljük mert könnyen kidobsz 100 ezret 60 ezer helyett és lehet,hogy még mindig nem lesz jó)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség