KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 20:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 41 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egy új endurós születése....
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16, 16:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 ápr. 16, 16:13
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Nem rég regisztráltam az oldalon, amit eddig láttam, nagyon tetszik.

Mostanság szeretnék belekóstolni az endurózás érdekes világába, melyhez tapasztaltabb társaim segítségét szeretném kérni.
Ezidáig két komolyabb motorom volt, egy sport és egy sport-túra. Pár éve már nem motoroztam, de talán eljött végre az én időm ;)

Mivel nem túl sok szabadidővel rendelkezem, ezért szeretném, ha a motorozással eltöltött idő a lehető legizgalmasabb lenne. Miután kipróbáltam egy közepes endurót (nem KTM :) ) rájöttem, hogy az endurózás sokkal több élményt tartogathat számomra, mint az 'aszfaltszaggatás'. A végeredmény tehát: venni szeretnék egy endurót!

Amire használni szeretném a mocit:
Szívesen mennék terepezni erdőkbe, járatla utakra stb. ahol igazán lehet élvezkedni, ugyanakkor fontos számomra, hogy kisebb-nagyobb túrákat is megejthessek anélkül, hogy halálra kínoznám magam. Nem tervezem, hogy versenyeken induljak, vagy igazi krosszpályákra járjak, igazából kikapcsolódásnak szánom eme nagyszerű tevékenységet.

Mi a véleményetek? Milyen motorral kéne kezdenem? Én egy 640 LC4-re gondoltam, mert ez talán egy egészséges kompromisszum lehet a terep és a túra közt. Lehet egy ilyen, viszonylag nagy motorral élvezetesen terepezni? Hogy kirándulni lehet vele, azt nem is vonom kétségbe, de azért kíváncsi lennék a tapasztalatokra, miként használható nehezebb viszonyok között.
Esetleg még egy 450 EXC-n gondolkodom. Bár ez lehet, hogy túl brutál lenne nekem elsőre (már ami a terepet illeti, mert itt elég lehet egy 250-es is), de hosszabb utakra vajon miként használható egy ilyen enduró?


Előre is köszi a segítséget.... :)

_________________
D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16, 16:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

Az LC4 szerintem megfelelő erre a célra. Azzal túrákat is beválalhatsz és terepen sem vall szégyent. Az EXC igazi világa a terep. Azzal hosszabb túrát nem egyszerű bevállalni, márcsak a rövid szervizintervallum miatt is.
Kope68 is 640 LC4-gyel nyomta végig a tavalyi veszprémi talit és csabilc4 EXC-ket (pl engem:)) hagy ott vele a nagytarcsai enduropályán.
Újban vagy használtban gondolkodol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16, 18:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Nincs tapasztalatom vele, de elméletileg az SXC is jó kompromisszum. Könnyebb mint a "sima" LC4, de nem olyan szervízigényes mint az EXC-k és talán 1-2 éve önindítóval csinálják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 16, 19:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Ezekkel a feltételekkel, mindenképp LC4 az én véleményem szerint.

Mindenki ezzel a "durva lenne nekem még az exc" tévhittel jön.
Saját totális amatőr tapasztalataim szerint semmivel sem durvább egy EXC, csak hirtelenebb és jóval könnyebben kezelhető, extrém körülmények között.
Az LC4 egy hobbi örömmotor, az EXC egy vérbeli versenymotor.

SZVSZ!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 9:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
HY!Mit értetek az EXC nél a szervizigényesnél?Nekem az van de eddig nem éreztem a nagyobb szervizigényt!Mindent megadok neki abbol is a legjobbat viszont elvárásaim is vannak a motortol elég rendesen!PL:ha 40 fokba fél ora alatt tudom megtenni az 50 méteres szakaszt akkor se forrjon fel de ha 1 méteres vizen kekk átmenni az se jelentsen gondot!Egyszoval minden körülmény között szolgáljon!Azért KTM nem?Vérbeli enduro!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 10:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
condom írta:
HY!Mit értetek az EXC nél a szervizigényesnél?Nekem az van de eddig nem éreztem a nagyobb szervizigényt!Mindent megadok neki abbol is a legjobbat viszont elvárásaim is vannak a motortol elég rendesen!PL:ha 40 fokba fél ora alatt tudom megtenni az 50 méteres szakaszt akkor se forrjon fel de ha 1 méteres vizen kekk átmenni az se jelentsen gondot!Egyszoval minden körülmény között szolgáljon!Azért KTM nem?Vérbeli enduro!


....hát gondolom az üzemórás szervizciklust, az LC4 meg 6.000 km-es szervízciklusos, terephasználatnál 3.000 km-es. Az LC4 blokkot ideális esetben 40-50.000 km-nél kell megbontani, az EXC legjobb esetben is 15.000 km-nél. Sőt asszem most olvastam, hogy amatőr endurohasználat mellet is 90 üzemóra az EXC-n a hajtókarcsapágy, meg most nem vágom fejből milyen csapágyak cseréje.
...ettől független jó magyar módjára lehet addig hajtani, amíg szét nem hullik....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 10:35 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:27
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III.ker.
Nekem is EXC-m van. Árulom is az sm szettet, mert nem bírom anyagilag az olajcseréket. Terep használatnál nem vészes, de betonon egy hétvége, és csere!! :(

_________________
EXC525


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 10:38 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:27
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III.ker.
Hi Kópé! Állitsd át az órát a fórumon (Elküldve: Hétf. Ápr. 17, 2006 9:35 am ) :)

_________________
EXC525


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 10:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
HY!Mit értetek az EXC nél a szervizigényesnél?Nekem az van de eddig nem éreztem a nagyobb szervizigényt!Mindent megadok neki abbol is a legjobbat viszont elvárásaim is vannak a motortol elég rendesen!PL:ha 40 fokba fél ora alatt tudom megtenni az 50 méteres szakaszt akkor se forrjon fel de ha 1 méteres vizen kekk átmenni az se jelentsen gondot!Egyszoval minden körülmény között szolgáljon!Azért KTM nem?Vérbeli enduro!


Waze, mit csinálsz te a motorral, szántasz? :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 21:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 ápr. 16, 16:13
Hozzászólások: 2
Köszi a válaszokat fiúk-lányok.... :) Azt hiszem LC4 lesz.....

Mic,
először mindenképpen haszmált motorban gondolkodom, mert egyrészt jobb lesz azon tanulni ;), másrészt anyagilag is jobban jövök ki vele.
Egy kb. 3 éves LC4 példányra gondoltam.

Mire kell odafigyelnem a vásárláskor? A 2002-es és 2003-as példányoknál milyen hibák fordulnak elő gyakrabban, illetve van-e valami típushiba és ha igen, esetleg kis ügyeskedéssel ki lehet-e küszöbölni? Hány futott km számít egy LC4-ben már soknak?

Nincs valami olyan átfogó netes forrás, ahonnan mindent meg lehetne tudni az LC4-ről. A legtöbb helyen csak az adatait írják le, meg pár féloldalas tesztet, ahol kb. minden részére jut két mondat.

Hova érdemes hordani egy ilyen mocit szervízeltetni? Házilag megoldható, vagy érdemes szakszervízbe adni? Ti miként csináljátok ezt?

Köszi.....

_________________
D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 22:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
DoDo írta:
Köszi a válaszokat fiúk-lányok.... :) Azt hiszem LC4 lesz.....

Mic,
először mindenképpen haszmált motorban gondolkodom, mert egyrészt jobb lesz azon tanulni ;), másrészt anyagilag is jobban jövök ki vele.
Egy kb. 3 éves LC4 példányra gondoltam.

Mire kell odafigyelnem a vásárláskor? A 2002-es és 2003-as példányoknál milyen hibák fordulnak elő gyakrabban, illetve van-e valami típushiba és ha igen, esetleg kis ügyeskedéssel ki lehet-e küszöbölni? Hány futott km számít egy LC4-ben már soknak?

Nincs valami olyan átfogó netes forrás, ahonnan mindent meg lehetne tudni az LC4-ről. A legtöbb helyen csak az adatait írják le, meg pár féloldalas tesztet, ahol kb. minden részére jut két mondat.

Hova érdemes hordani egy ilyen mocit szervízeltetni? Házilag megoldható, vagy érdemes szakszervízbe adni? Ti miként csináljátok ezt?

Köszi.....


Azért kérdeztem, mert kope68 most szeretne cserélni EXC-re. Rájött, hogy neki a túrázás nem fontos, inkább a keményebb terep. Szerintem vedd fel vele a kapcsolatot, szívesen segít. Ha érdekel a motor, azt is megbeszélhetitek. A motor történetében nincsenek fekete foltok, hiszen a fórumon számolt be mindenről, ami történt.

A szervíz kérdés nagyban függ attól, hogy mere laksz. Pest környékén az ócsai KTM szervízt tudom ajánlani. A kisebb dolgokat (olajcsere, küllőcsere, karbi állítás...) szinte mindenki elvégzi magának.

A km nem mérvadó, mert van, aki rendesen gondozva hajt bele több 10ezret és van, aki üti vágja. Pár ezer után már meg sem vennéd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 17, 22:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali DoDo!

Hidd el, hogy jól döntesz, ha LC4-re adod a voksod....

...igen, mint mic topiktárs írta nekem van egy eladó LC4 enduróm, tényleg lekövethető előélettel, szerdától friss műszakival.
2002-es, narancs-fekete.
http://kope68.uw.hu
Az adok veszek rovatban megtalálod a paramétereket, szombatig megígértem egy embernek, hogy tartom. Ha szombaton nem jön, akkor szabad a vásár.... :lol:
Keress magánban, ha valami konkrét dolog érdekel....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18, 13:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
DoDo írta:
Hány futott km számít egy LC4-ben már soknak?


Ha ez megnyugtat, az enyémben ~53 e km van, ebből 47-et előző gazdája, KToM tette bele, jobbára aszfalton használva. Én az utóbbi évek tapasztalata alapján totál ismeretlentől nem vennék használt motort, ha csak egy, más lehetőség is adódik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 16, 21:51 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Helló mindenki. Genycsdani! kicsit nehezen ismerem itt ki magam. a motorozzon láttam üzentél. köszi. eladó kifogástalan 525 exc . 2005 ben vásárolt. 41 karbi. két útcai új gumi ajándék. ár 1390000. sürgősen eladó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 nov. 16, 21:52 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Ja!! telefon 0670 2424696 eladó exc 525


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 08, 14:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
Heló mindenki! "Régen" voltam itt amikormég csak egy 125-ös géppel csapattam, de azóta vettünk egy 250-es CRFX Hondát. Jómotor, de az ereje kevés endurózáshoz... nekem. (ahoz nagyon jól kéne tudni motorozni hogy kifogástalanul megálljam a hejem ezzel a géppel) Crosspályára elégnek tűnik a LE, de oda meg a futómű túl puha... Megtanulok ezzel a masinával minimum úgy motorozni hogy érezzem a gépet (kanyarokban, féktávon, feljáróknál), és utána kizárólag KTM lessz! Addig meg lehet szépen spórolni!! :)
(jelenleg a 250SX, vagy 450EXC, vagy 525EXC a kiszemelt.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 05, 23:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Sziasztok!
Végre Crossozni fogok! és KTM-et válasznám,de elotte megszeretném kérdezni!
KTM 125 EXC -rol lenne kérdések!
-tényleg "örök motor" ami ritkán kell cserélni dugókat stb??
és hány évente kell??
-melyik motor strapabiró és megbiztható?? milyen a alkatrész ellátossága?
ugy fogok motorozni vele hogy óvatosan megyek.. szépen lassan nem hirtelen
váltás.. hanem szépen lassan váltok.. nem fogok vele kaszadorozni(egy
kerekezés,ugrás, stb)
-ezek közül melyiket válasznál helyettem??
-Milyen váltóolajat ajánlsz és hány havonta kell cserélnem?
Crosspályán fogok crossozni (közepes terep lesz) fél homokos félig kavicsos
eso után pedig sáros :D
nem szeretném ha elromlana a motorom ( ha lesz)
Elnézést kérek ha hülye kérdést tettem fel .de életbe vágóan fontosak ezek
nekem! Bevallom hogy nem crossoztam és jelenleg Simsonnal motorozok!
Nem is tudom hogy megbizhatóbb a KTM-nél a Yamaha yz 125
Viktor :? azért várom a véleményetek...
összes forumozóknak kérdezném hogy motorotoknak (KTM) voltak hibáik vagy gondok??
VAGY melyiket ajánlotok ? Yamaha Yz 125, KAwasaki valamelyik Cross moci vagy KTM EXC 125?
elhiszem hogy itt KTM forum ,de tudnom kell!
Legyetek őszinték hogy válaszoljatok kérdéseimre!
Victor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06, 12:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Viktor!

Ha crossozni akarsz, akkor ne EXC modellt vegyél, mert az enduro modell, oda való futóművel. A crossra az SX család való, kifejezetten a pályára vannak tervezve. Ami a motorok tartósságát illeti, sokat számít, hogyan hajtod és milyen gyakran tartod karban. Ha rendesen oda figyelsz rá, akkor mindegy melyik típust veszed, elégedett leszel mindegyikkel. A KTM előnye, hogy minőségi alkatrészekből van összerakva, nagyon jó fékek, futómű. Azt javasolom, hogy próbálj ki többféle típust és azután dönts. Mindenkinek a saját motorja a kedves. Vannak tesztnapok, el kell menni és kipróbálni a kiszemelt kategóriát.

Sok sikert!

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06, 21:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Köszönöm a választ!
szóval KTM 125 SX-t veszek!
Hát hetente 1-2 órát fogok crosspályán crossozni!
és olajcserét mikor kell? nem 15 üzemóránként?
dugó csere? 50 üzemóra?
Én ugy csinálom hogy megveszem használt kb 2003-4-as KTM SX 125-t oszt előtte átnézem és ujra kitiszitom,légszűrőjét ..olajat is ellenőrzni fogok Igy Dugót fél évig kibirja! de ez a gondolatom!
nos crosspálya félig kavicsos félig homokos pálya!!
nem fogok egyes sebességen 12.000 fordulaton pörgetni a mocit!
szerintetek hogy elérem a lábam a földhöz ha 174-5 cm magas lennék? :? :shock:
KTM 125 SX -n dugó és váltóolaj kivűl mit kellene figyelni??
Amugy KTM 125-as EXC és SX modellek ugyanakkor kell cserélgetni dugókat??
Sajnos nem tudok elmenni tesztnapra! :cry:
ezért majd kiprobálom használt KTM-et vásárlás előtt!
DE tényleg nekem lehet vezetni KTM 125 sx-t Simson után?
nem értem hogy miért eszik ilyen sokat?
:?
pedig Yamaha YZ 125 megegyezik a KTM-mel csak nem eszik sokat...
Viktor

UI: Jaj kihagytam egy mondatot!
Keresek off-road iskolát (crossmotoron) de nem élőben hanem internetes szöveget! szöveg segitségével megtanulnék crossozni! hogy hogyan veszek kanyart stb! Nagyon kéne!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06, 23:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Victor írta:
Köszönöm a választ!
szóval KTM 125 SX-t veszek!
Hát hetente 1-2 órát fogok crosspályán crossozni!
és olajcserét mikor kell? nem 15 üzemóránként?
dugó csere? 50 üzemóra?
Én ugy csinálom hogy megveszem használt kb 2003-4-as KTM SX 125-t oszt előtte átnézem és ujra kitiszitom,légszűrőjét ..olajat is ellenőrzni fogok Igy Dugót fél évig kibirja! de ez a gondolatom!
nos crosspálya félig kavicsos félig homokos pálya!!
nem fogok egyes sebességen 12.000 fordulaton pörgetni a mocit!
szerintetek hogy elérem a lábam a földhöz ha 174-5 cm magas lennék? :? :shock:
KTM 125 SX -n dugó és váltóolaj kivűl mit kellene figyelni??
Amugy KTM 125-as EXC és SX modellek ugyanakkor kell cserélgetni dugókat??
Sajnos nem tudok elmenni tesztnapra! :cry:
ezért majd kiprobálom használt KTM-et vásárlás előtt!
DE tényleg nekem lehet vezetni KTM 125 sx-t Simson után?
nem értem hogy miért eszik ilyen sokat?
:?
pedig Yamaha YZ 125 megegyezik a KTM-mel csak nem eszik sokat...
Viktor

UI: Jaj kihagytam egy mondatot!
Keresek off-road iskolát (crossmotoron) de nem élőben hanem internetes szöveget! szöveg segitségével megtanulnék crossozni! hogy hogyan veszek kanyart stb! Nagyon kéne!


Eggyet tarts mindig szem elött!Gázkar a barátod!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 06, 23:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Nem akarlak elkeseríteni, de könyvből nem fogsz megtanulni crossozni. Menj ki a pályára és figyeld a többieket, hogyan csinálják. Amikor meglesz a moci, akkor próbáld utánozni őket. Nyugodtan kérdezz, segíteni fognak.

A cross modellek nagyjából egyformán esznek. Ezeket a teljesítményre hegyezik ki, nem túrázásra. Nyugodj meg, szerintem egy darabig nem fogsz egy tank benyát kimotorozni belőle egyszerre.

Alkatrészek csereidejét a KTM verseny körülményekre adja meg. A leírásokban szerepel az is, ha hobbi szinten használod, akkor mennyi. De általában többet mennek el. Szerintem, amíg ismerkedsz a motorral és a crossal, simán kibír egy szezont.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 9:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
A könyvből,internetről tanulást felejtsd el!!!! Csak úgy lehet megtanulni normálisan menni,ha valaki látja hogy mit csinálsz jól,vagy rosszul. Ha megtanulsz valamit rosszul,vért fogsz izzadni mire átszoksz a jó dolgokra!! Biztos van a környékeden is olyan aki már régebb óta motorozik és tud segíteni.
Nálunk valamelyik nap az idősebb Kökény tartott edzést a gyerekeknek,hát én is csak lestem hogy miket mond!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 15:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Rendben van!
de Motorrevű újságban láttam ilyen cross oktatás természetesen szöveggel!!
mic72 irta: "Alkatrészek csereidejét a KTM verseny körülményekre adja meg. A leírásokban szerepel az is, ha hobbi szinten használod, akkor mennyi. De általában többet mennek el. Szerintem, amíg ismerkedsz a motorral és a crossal, simán kibír egy szezont."

meglesz! megfogom ismerkedni!!
már említettem hogy hobby szinten fogok crossozni!
elnézést , milyen leirásokban van benne? nem a kézikönyv?
ha nem akkor adnál linket!
Vic


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A kézikönyvében találod a szerviz intervallumokat.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 19:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
köszönöm!
De nem is tudom hogy használt KTM mellé kapok kézikönyvet :?
Amugy youtube vagy videa.hu -nál is van offroad tréning videó... megteszi nekem vagy élőben kell?

vannak még kérdések amik multkor feltettem és nem válaszoltatok!
"szerintetek hogy elérem a lábam a földhöz ha 174-5 cm magas lennék?
KTM 125 SX -n dugó és váltóolaj kivűl mit kellene figyelni??
Amugy KTM 125-as EXC és SX modellek ugyanakkor kell cserélgetni dugókat??"
Vic


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Victor írta:
"szerintetek hogy elérem a lábam a földhöz ha 174-5 cm magas lennék?



Na ezt most konkrétan nem értem!! Azt kérdezed hogy leér-e a motorról a lábad?
Mert ha mic-nek leér,akkor neked is,az tuti! :D :wink:
Próbálhatod videóról,de sokkal többet ér,ha valaki látja hogyan mész,és eltudja mondani,mit csinálsz rosszul vagy jól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 22:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Mic hány cm magas?:O milyen motorja van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 07, 23:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A lábad le fog érni, de crosspályán úgysem kell letenni, az csak összezavar :lol: . Nekem enduronál gond, de alacsonyabb vagyok nálad. Mire nekem leér, addigra majdnem a fülem is :D

Az EXC és SX karbantartása biztosan nem egyezik meg a dugócserét illetően. Teljesen más a felhasználás jellege. A dugó és az olaj mellett figyelni kell a hajtókar, főtengely és váltótengely csapágyakat. Az telókat, a rugóstagot is rendszeresen karban kell tartani, ha megfelelő működést szeretnél. Természetesen lehet addig menni a géppel, míg kuka lesz, de akkor nagyon sokba fog kerülni egyszerre. A motorozás nem olcsó játék, de élvezetes :) .
De ezt majd elmondják a 2T-t hajtók.

A videokat nézzed, ártani nem árt. Csak legyél vele tisztában, hogy attól nem fogsz megtanulni motorozni, de technikákat el lehet lesni belőle.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 12:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
ha azt mondjátok hogy Simson után nekem tul erős lesz a KTM 125 SX?
ha igen akkor mit ajánltok Simson után?
nem KTM-s tricklit ! :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 16:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Victor írta:
ha azt mondjátok hogy Simson után nekem tul erős lesz a KTM 125 SX?
ha igen akkor mit ajánltok Simson után?
nem KTM-s tricklit ! :lol: :lol:


Hát a simson után minden erős lesz!!! De valahol meg el kell kezdeni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 17:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Mit szóltok , veszek KTM 125 SX-t és cross pályán lassan megyek ! kb 40-50 km per órával...
fokozatosan gyorsabban megyek...
pl egy hét 50 km\h val
második hét meg 60-70 el
3. pedig 70-80 stb stb
igy meg fogok szokni a crossozást?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 22:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ha ilyen egyszerű lenne, akkor már ezres gépekkel zúznának a pályán, mert 200 fölött lenne a tempo :)

SX-en nincs kmóra. A fejlődés nem úgy megy, hogy tervebe veszed, aztán végrehajtod. Parancsra a beton sem köt gyorsabban:)

Kimész a pályára és kedvedre motorozol. A lényeg, hogy éred jól magad. Minél gyakrabban mész, annál jobban fejlődsz. Crossban nincs ilyen, hogy ennyi meg annyi km/óra. Nyélgáz végig :evil:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 22:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Nyélgáz? :evil: :evil: :evil:
lassan egykerékre fog állni :D :D :D
Amugy egy tanácsot kérnék!
cross-ban hogy kell egyszerűen kanyart venni? jobb kanyar előtt leváltom kettesbe oszt jobb lábamat ki teszem első kerék mellé és igy? :?
nincs crossos haverom! :cry:
mit szóltok KTM SX 85-re? tul gyenge?
vagy inkább legyen 125 sx?
nem tom eldönteni ba**g!!
van valaki (KTM-s) aki Eger vagy Miskolc környékén lakik?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 23:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Nyugodtan vegyél 125SX-et. A kanyarodás sem ilyen egyszerű. Lehet, van olyan kanyar, ahol így lesz, de lesz olyan is ahol nem. Vegyél egy motort és motorozz. A többi majd jön magától.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 23:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
Okés!
Nem tudjátok hogy öö izéé kipufogó végénél láttam egy izé műanyag dugó vagy micsoda... az mi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 9:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Victor írta:
Okés!
Nem tudjátok hogy öö izéé kipufogó végénél láttam egy izé műanyag dugó vagy micsoda... az mi?


Az egy műanyag dogó,amit mosásnál szoktak belnyomni a kipuba.

Micnek teljesen igaza van,vegyél egy 125-öt,motorozz vele jó sokat,aztán a többi meg majd jön magától. Fordulóba a kanyar közepéig ülj a nyereg elejére amennyire lehet,kigyorsításkor meg a nyereg végére,és tőgáz!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 12:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
nyeregvégére üljek oszt tőgáz? áá egy kerék... :D :D inkább nyereg közepén ülök! :lol: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 16:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
HI "VICTOR"!
Nekem te egy ici-picit gyanus vagy :x !
A srácok komolyan vesznek és megpróbálnak neked segíteni :) .
Te pedig ... :evil: .
Ejnye-bejnye :oops: !

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 17:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
csak sokat akar a szarka.... (egyszerre mindent tudni akar) :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 19:54 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
nyugi!
:twisted:
csak mindent akarok tudni KTM -ről!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 21:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 16, 16:37
Hozzászólások: 141
Tartózkodási hely: Tolna/Fejér Megye
én is ezt mondom :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 41 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség