KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 12:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 26, 18:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
ok! Rálesek a dologra,amúgy 2002-es


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 26, 19:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
hehe! ugyanez volt az enyémnek is a baja Gobbler, 1 hónappal ezelőtt. A főtengely végén lévő balmentes anya lazult fel!!!! szinte tuti! :lol: Menetrögzitő és jól bikán visszahuzod. De lehet ki kell cserélni az éket, amiatt lazul fel a balos anya.

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Rx!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 27, 19:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
A szelepen a 0.12-es hézag legyen meg,a taknyosat töröld le menj vele egy kicsit és ha megint taknyos lesz akkor a szelepszár szimering a rossz,mert ha a szelepet nagyra állítod akkor az oldala attól nem lehet taknyos.Maximum kopogni fog vagy nehezen indul de a szelephézagot még 0.5cm is beállíthatod akár melyik EXC-nél taknyos a szelep soha nem lesz attól.
SZELEP ÖSSZENYOMÓM VAN HA A SZIMERINGET AKAROD CSRÉLNI!!! 8)

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasz Gobbler!
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 30, 20:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Küld már el a logódat az e-mail címemre! Kösz!!

_________________
"READY TO RACE"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 20:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
Telóban az olajat milyen időközönként kell lecserélni? 200 üó. van az enyémben és nemtudom h volt e már cserélve...gondolom biztonság kedvéért csere. 8)

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 21:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Ha hobbi szinten hajtod, akkor 30-40üó. A rugóstag szintén. Nekem 200 üóránál már nem volt gáz a rugóstagban.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 23:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
hogy érted?? 30-40 üzemóránként telóolaj csere??
nem hiszem el!amugy mi az a rugóstag?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 23:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A crossban 15 :) Endurora írtam és hobbi használatra. A rugóstag a hátsó csillapító.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 08, 23:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
de minek kell cserélni crossban 15 üó-ként telóolajat? :? :shock: :shock:
és mennyibe kerül a olaj? sűrűbbnek kell vagy lágy?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 14:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
sztem az a 30óra bazisűrű...100óránként bőven elég, de megkockáztatom a 200órát is...amúgy én még pölö nemis hallottam h valaki hátsórugóstagba cserélt volna gázt vagy utántöltött volna:Sde lehet....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 15:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Szokták de sok értelmenincsen mer ha nem mossák át az egészet meg nem cserélnek tömítést nem ért az egész semmit se. Egyből ugyanolyan koszos lesz, de csak cserélgessétek. 200üzemóránál is csak illik kicserélni.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 21:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Urak ! Ha tudjátok a választ, homályosítsatok már fel lécci ! Eladtam az exc - met, mert nagyon keveset mentem vele, inkább a nagy döggel túrázom. Viszont hiányzik a crosspálya, meg a baromkodás a dzsuvában. Szóval nézegetem a 125 sx - et. Szerintem erre a célra kiválóan megfelelne. Meglepődve láttam, hogy a 2008 - asnak, 6 gangos a váltója. Megnéztem a 250 - est, annak meg csak 5. Miért van az, hogy a gyengébb motornak van több fokozata :?: Meg az is nagyon érdekelne, hogy mennyire szervízigényes a 125 sx :?: Vajon, hány üzemórát tud, nem versenyszerű használat mellett :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 22:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Ez roppant egyszerű...a 125gyengébb és ugyanazon sebesség eléréséhez, viszonylag ugyan akkora nyomatékkal és gyorsulással kell egy sebesség...valószinű h a 250es 1es sebessége köbö akkora mint a 125 1es sebessége....ígyvan a 450sxf és a 250sxfnél is...a 2503.sebessége annyi mint a 450 1es sebessége....kicsit durva de utánna lehet nézni ha nagyon érdekel vkit...125 nem oan szervízigényes....valami gebasz van dugó gyűrű és repül is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 09, 22:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
bocs látom össze vissza írtam:Dsiettem...szval a 250es 1sebessége akkora minta 125ös 2.sebessége


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10, 13:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Zsore. nem biztos ,hogy jól tudom ,de te kijársz a nagy bálnával zsana környékére.... szerintem abba a mély homokba inkább 250 kéne ,de nagyon jó a 125 is! nagyon jó választás a 125 sx ! sokkal élvezetesebb motorozni vele mint a nagy 4t kel. iszonyat sokáig elmennek minden különösebb gond nélkül. a versenyzők meg vannak győződve ,hogy pár havonta kihajigálják a dugót belőlle(lehet nekik van igazuk) de a mi csapatunkban van több 125 is amik ÉVEKET !mennek el egy dugóval és kapnak a pofájuknak a kis szöcskék... és hibátlanul működnek! ezerszer kevesebbet kell szerelni mint a 4t ket! nekem volt már minden szarom (4t) mióta 250 sx van azóta csak hajtom csak hajtom ....lemosom .... és gyakorlatilag csak addig kell vele foglalkozni míg megtankolom ,vagy légszűrőt cserélek. egy év kellett míg megszoktam ,hogy nem kell állandóan buzerálni a műhelybe mert ez annyira egyszerű technika ,hogy tizedannyi karbantartással is sokkal megbízhatóbb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10, 17:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 04, 20:29
Hozzászólások: 17
na végre hogy leirjátok KTM 125 Sx -ről :D :?
Megkérdeztem KTM-s szerelőtől asztonyga hogy rugóstag olaját csak egy évente kell cserélni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 10, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Én meg a WP-s szakembert. Ha megnézed, akkor a 40 üó neked kb 1 szezon. De nem mindenkinek az. Van, aki két hétvégén lemegy annyit.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 11, 12:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi fiúk.Asszem rámegyek egyre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 15, 14:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Na, most végül már, a 200 EXC - nél tartok. Néztem a 125 EXC - t is. Könnyebb 5 kilóval mint a 200, és majdnem ugyanolyan erős is, de míg a 200 - as, már 8500 - ön leadja a max erőt, a kicsi csak 11500 - on :!: Magyarul szét kell forgatni ugyanazért a teljesítményért, ami biztos, hogy csökkenti az élettartamát a 200 - aséhoz képest. Ahogy néztem, jobban ki tudnám használni, és mégiscsak könnyebb vele lábon eljutni mindenhova mint egy SX - el. Azt mondjátok el, hogy van ez a tankolás. Amikor nekem utoljára kétüteműm volt, még lehetett keveréket tankolni. Hányas keverékkel megy egy ilyen vas, és kb. mennyit fogyaszt ? Ha tankolni kell útközben, viszitek az olajat és rá a 95 - ösre, oszt hadd menjen ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 15, 20:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
zsore írta:
Hányas keverékkel megy egy ilyen vas, és kb. mennyit fogyaszt ? Ha tankolni kell útközben, viszitek az olajat és rá a 95 - ösre, oszt hadd menjen ?


1:40 és 1:60 közötti keveréket ír a gépkönyv (fullszint olajjal természetesen). Fogyasztás erősen függ a körülményektől, nekem a 125-ös 5,5 (országút, hosszú áttétel, egyenletes 90-100-as tempó) és 8,5 (város, mindenhol csőgáz, kicsit elfúvókázott karbi) között evett.
Pont így csináltam ahogy mondod.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 15, 23:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi Dani ! Közben olvastam, ( csak, hogy könnyebb legyen a döntés :twisted: ) hogy az összes 2008 - as SX - et, 10% - al beakciózza a KTM Hungária :shock: :shock: :shock: Az a rohadt 144 SX is qrwára tetszik....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 16, 14:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Valaki hallott már a 2008as exc-k tartóságáról? szervizelésük iesmi? Igényesebbek mint a régi blokkos vannak gyerekbetegségeik még akármi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 16, 15:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
a szerviz idő nőttaz tuti! mer az új blokk olajozását átalakitották,két olajkörösre eggyik a felső robbanótér és annak kürnyékén keni a témát! A másik a kuplung és a váltónál teszi a dolgát!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 16, 16:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
ez egy tuti megoldás,állitólag asszem a kéthengeres apriliáknál is igy müködik csak pozitivat hallani!!!hibákról még nem hallani pedig olvastam pár tesztet csupa jókat mondanak az exc-ről!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 16, 18:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Jah meg a szelephézagot is lapkásan állítják iesmit hallottam.....azaz gyakorlatilag hozzá se kell nyúlni...Egyik ktm szervízbe láttam 08as ktm-et hengerfej nélkül azért döbbentem meg egy kicsit:S nemtom h belemerjek e nyúlni egy 08 530-450be


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 17, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Biztos qrwa jó mocók, de én nem nyúlnék első szériás gépekbe még akkor sem, ha KTM :wink: Idén kiderül az összes esetleges szar, jövőre módosítanak rajta, de az igazi csak a 2010 - es modellév lesz. Ennek ellenére meggyőződésem, hogy így is jobb bármelyik mint a konkurencia akármelyik képviselője 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 18, 13:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Akkor egyetértünk...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 19, 21:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
üdv!

egyetértek az előttem szólókkal!
ELSŐ szériás gépet NE vegyetek! Én megvettem, megszívtam...nem ragozom...ennyi

az új blokkos KTM:
ha jól értelmezem, akkor a blokkon belül szeparáltan van az "égéstér" (dugó, henger, főtengely) és a váltó??? Ha igen, akkor ezt a japcsiktól koppintották valszeg, mert a CRF pont ilyen... Nekem 250 X-em volt és tökéletesen meg voltam elégedve vele,(bár kicsit gyenge volt) nagyon tetszett ez az elszeparálósdi, főleg olajcserekor volt szemmel látható különbség a leengedett olajnál... a váltó olaja szinte fémes színű volt...néha 1-2 fémszemcsével... hátránya egyedül cserénél volt, kicsit tovább tartott leengedni-feltölteni...
viszont azt még a szalonban sem tudták megmondani, hogy 1 vagy 2 vezérműtengelyes? a szelephézag állítás szerelők szerint 2* annyit bír, mint a régi blokkosnál, viszont míg a régi blokknál simán állítottad, itt lapkázni kell... (CRF-nél 1600/lapka)

egyébként kíváncsi vagyok milyen tapasztalatok lesznek az "új" KTM blokkal :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 11:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 06, 19:09
Hozzászólások: 26
most idézek!!(az aluminium hengerfejben négy titánszelep dolgozik,amelyeket egyetlen vezérműtengely koordinál az optimalizált súlyú szelepemelő karon át!a magnéziumból készült szelepfedél könnyebb,és a beállitások is egyszerübben elvégezhetőek!)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 12:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
ok... ezt értem, de akkor már az EXC-ben is titánszelep van? (nem úgy mint régen SX-titán, EXC-vas) érdekes...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 20:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Imi. a te motorod amit eladtál kurvára nem volt első szériás!!egy jól kiforrott blokk utolsó az új 2007 es blokk előtti példánya volt!!2006!os!! és mi bajod volt vele? tudtommal időd sem volt vele menni.... az hogy átültél az olcsóbb 2t re az egy dolog(okos::) az nem azt jelenti ,hogy az a 450 egy fos volt..vagy igen? és vasszelepes volt.

amúgy mi van veled? Befagyott e már a nagy pocsoja???:)))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 20:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
Te Gabagyatlan...ne tegezz... :D Azt tudom, hogy az enyém régi blokkos volt, vasszelepes és kiforrott... Te.... én megtanultam gépelni, te meg tanulj meg olvasni... he-he....és azt is elárulom, hogy 2008-ban jött ki az új blokkos...he-he.... 2004-ben Husabergem volt, ami első szériás volt... :cry:

A nagy Tav még nem befagyva... viszont erősen gondolkozok egy szöges projekten, csak lusta vagyok nekiállni... inkább szenvedek... :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 20:27 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
ja??jólvan...én azt hittem motorról beszéltél,de a .... az más...hahaha én azt gondoltam a 450 ről pöntyögsz:))

és 2007 ban már mentek az ujblokkossal a romaniacson...fél méterről láttam a két gülü szememmel! ezért gondoltam ,hogy 2007 től van új blokkos(2006)ban is volt már no mindegy....

hívjál skipon!!

ja ne! már fél éve nem lakok ott...majd elfelejtettem:))) csákány


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 20, 21:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Hello
2 hete vettem egy 05 ös 450es 50 ü.ó-ás exc-t. Tökéletesen működött. de sárosabb terepen nagyobb terhelésnél felfőzte a vizet. Utána feltöltöttem vízzel, kilégtelenítettem. Hidegen beindítottam, de 5 perc eltleltével alapjárati fordulaton ismét főzte a vizet! Viszont azt tapasztaltam, h ez alatt az 5 perc alatt felpiroslik a könyök első 5-6 cm-e. Nem volt még ilyen motorom, ez normális??? Ha találkoztatok már hasonló problémával akkor irjátok meg.
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 0:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
kkonrad88 írta:
Hello
2 hete vettem egy 05 ös 450es 50 ü.ó-ás exc-t. Tökéletesen működött. de sárosabb terepen nagyobb terhelésnél felfőzte a vizet. Utána feltöltöttem vízzel, kilégtelenítettem. Hidegen beindítottam, de 5 perc eltleltével alapjárati fordulaton ismét főzte a vizet! Viszont azt tapasztaltam, h ez alatt az 5 perc alatt felpiroslik a könyök első 5-6 cm-e. Nem volt még ilyen motorom, ez normális??? Ha találkoztatok már hasonló problémával akkor irjátok meg.
Előre is köszi!


Normális. Tegyél rá ventit, mert nem arra tervezték, hogy álló helyben nyaggasd. Ha megnézel egy enduro versenyt, ott is forralják páran a vizet :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 2:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 26, 16:46
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Kisvárda (Szabolcs megye)
mic71 írta:
kkonrad88 írta:
Hello
2 hete vettem egy 05 ös 450es 50 ü.ó-ás exc-t. Tökéletesen működött. de sárosabb terepen nagyobb terhelésnél felfőzte a vizet. Utána feltöltöttem vízzel, kilégtelenítettem. Hidegen beindítottam, de 5 perc eltleltével alapjárati fordulaton ismét főzte a vizet! Viszont azt tapasztaltam, h ez alatt az 5 perc alatt felpiroslik a könyök első 5-6 cm-e. Nem volt még ilyen motorom, ez normális??? Ha találkoztatok már hasonló problémával akkor irjátok meg.
Előre is köszi!


Normális. Tegyél rá ventit, mert nem arra tervezték, hogy álló helyben nyaggasd. Ha megnézel egy enduro versenyt, ott is forralják páran a vizet :)


Gyakran előforduló probléma nálam is. még lassabb erdős szakaszon is felforr. Ventillátorral elvileg megszünik a probléma. :shock:

_________________
EXC 450 '03


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 12:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
jólvan Gabesz....látom elolvastad, amit írtam... :) Hivatalosan 2007-ben még régi blokkal mentek az EXC-k...de ez a mi szempontunkból teljesen mindegy...sz.tem! tényleg nincs skypod??? már kéne beszélnünk egyet-kettőt...

forralás: nekem is forrt volna rendesen az EXC-m, de hallgattam az okosabbra és mielőtt megvettem rá is szereltettem a ventit, szinte mindíg ment...le is szítta rendesen az aksit... viszont egy másik forumon pont ezt a témát boncolgatják, hogy miért forr fel állandóan... nem én írtam az alábbi okokat: hengerfejtömítés, hengerfej síklapolásával orvosolható a probléma...stb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 17:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
ImI: érdeklne az a fórum, 1 linket küldj már róla lécci.
egyébként meg én nem naon tartom normálisnak mert azelőtt ennyi idő alatt "be sem melegedett". Mondom, most 9,5 perc alatt a 7 fokos vízből 100 fokos lett. Egy vidit fel is tettem róla: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... i=25893#cm Viszont azt vettem észre, h a légtelenítő csavarnál nem sima, hanem buborékos víz jön ki. Ezért arra gondoltam, h a robbanótér beledolgozik a víztérbe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 18:59 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Konrád. ne a husaberg fórumról kérj tanácsot mert az a pár őrült husaberg fun csúnyán ki fog nevetni:))) hogy szart vattél meg úgy kell neked blablabla...
inkább hívd föl ezt a számot (70/3339527)(Viktor) mond el neki mi a stájsz...biztos ellát pár tippel.
nem normális ,hogy ilyen gyorsan felforr. nekem is volt 4t 525 de csak akkor forrt már amikor egyhelyben eröltettem a hegyek közt kapirgálva. de akkor már normális volt hisz az én agyam is forrt:))) az az idő ami a videón van kb akkor kéne üzemmelegnek lennie. nagy baj biztos nincs max hengerfejtömítés meg esetleg egy síkolás. az is fura hogy vörösre izzik! este nézted sötétben?? mert az még haggyán ,de ha világosba is izzik akkor és nem akra titán kipuf van rajta ,hanem a gyári akkor más baja is lehet. mondjuk valami gyújtás...de ez csak tipp! szóval inkább nézesd meg minthogy szétbaszd a motort!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 20:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
kkonrad88 írta:
ImI: érdeklne az a fórum, 1 linket küldj már róla lécci.
egyébként meg én nem naon tartom normálisnak mert azelőtt ennyi idő alatt "be sem melegedett". Mondom, most 9,5 perc alatt a 7 fokos vízből 100 fokos lett. Egy vidit fel is tettem róla: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... i=25893#cm Viszont azt vettem észre, h a légtelenítő csavarnál nem sima, hanem buborékos víz jön ki. Ezért arra gondoltam, h a robbanótér beledolgozik a víztérbe.


A látottak alapján nem hinném, hogy hengerfej probléma lenne, mert a kiszedett légtelenítő csavar helyén a beindítás után azonnal nyomná ki a vizet.
Tíz perc egyhelyben járás után nálam az LC8-nak is már elindul a hűtőventillátora.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 20:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 08, 18:59
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: É-K
Ha a zárt rendszert kinyitod, akkor álló helyzetben biztos, hogy megfőzi a vizet /ezzel nincs baj/
Ha az erdőben szívsz /ugyancsak állóhelyzetnek veheted + terhelés/ akkor is megfőhet /megintcsak nincs baj/
Vegyél rá ventit az tényleg tuti. Ne próbálgasd a zárt rendszert nyitva.

A kipuhoz meg fingom sincs./talán szelepállítás, nyitva marad a kipu.szelep?/

_________________
450EXC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 20:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
mocsi írta:
Ha a zárt rendszert kinyitod, akkor álló helyzetben biztos, hogy megfőzi a vizet /ezzel nincs baj/
Ha az erdőben szívsz /ugyancsak állóhelyzetnek veheted + terhelés/ akkor is megfőhet /megintcsak nincs baj/
Vegyél rá ventit az tényleg tuti. Ne próbálgasd a zárt rendszert nyitva.

A kipuhoz meg fingom sincs./talán szelepállítás, nyitva marad a kipu.szelep?/


A kipuffot már korábban kitárgyaltuk!
Nagyon vékony saválló anyagból van a cső, ha rosszabb fényviszonyok között rápillantasz, akkor vörösen izzik, teljesen normális!
Akkor ezek szerint megnyugodhatsz, a motorod valószínüleg teljesen rendben van, a hangja pedig szerintem klassz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 21:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Én a videón semmi gondot nem látok....ennyi melegítés után jóhogy felforr...főleg úgy h nincs nyomás alatt a rendszer...az izző kipuf meg azért izzik mert álló helyben ennyi idő után jóhogy nincs hűtés...nekem is volt egy 03as 450exc-m és nagyon nem volt jellemző rá h felforrt volna pedig ventilátor se volt rajta....sőtt haverom 2005exc450e se gyakran forr fel...azmeg tök normális h felforr a mocc ha kínozzák hoszabb ideig úgy h semmi hűtése...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 21:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 júl. 28, 17:55
Hozzászólások: 93
Megha nyomás alatt van a hűtés kb 110-120celziusznál forr a víz nempedig 100nál....és amire ezt elérné lenne vagy 15perc is akár...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21, 22:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
konrad: a Te EXC-dnek az ég egy adta világon semmi baja (a video alapján)
a végén meg már azért forr fel, mert kinyomja a vizet és adamo-nak teljesen igaza van, egy zárt rendszerben másak a nyomásviszonyok 110-115 fokon forr a víz! viszont víz nélkül NE járasd!

a javaslatom: töltsd fel, légtelenítsd le jó alaposan, azt használld, olvasgattam a hozzászólásokat, hát ennyi hülye embert...! Az én '06-os Exc-m is ennyi idő allatt forrt volna fel, ha nem lett volna rajta venti...
azt mindenki elfelejti, hogy ezeket a verseny motorokat nem úgy kell melegíteni mint a régi japó csodákat, hanem szivató visszadug, 1 perc és kis terheléssel menet közben melegíteni...

Gabesz van szkájpoddddd????????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 22, 10:36 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Imi. nincs már skipom. megkérdeztem a nagy gurukat:) tényleg normális ,ha világít a könyök... a picsa tudta én az enyémen sose láttam ilyet. csak egyszer egy gyújtáshibás rmz-n de azt nem felejtem el amíg élek. befostam mikor mutatták a járó motort és végíg vörösen izzott mindene. aztán meg örök nyugovóra tért másnapra. lehet tényleg kár ilyenkor vizsgálgatni a vasakat.... hibát keresve...hajtani kell és ,ha menet közben állandóan szopat akkor csak szar valami.:))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 22, 11:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
OK. majd délután mek vele 1 kört. ( csak most Miskolcon van.)
De az is teljesen normális, h a víz, ami kijön buborékos???
Mert én amiatt gondoltam azt, h beledolgozik a víztérbe, és erre nem irtatok semmit!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 22, 11:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 dec. 09, 22:35
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Sajóvámos
Ádám, Foxy: Ha beleegyeztek, vmikor szivesen felmennék Ongára, és kipróbálhatnánk, h a tiétek mennyi idő alatt forr fel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 22, 19:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Csoki!
Na írok már énis.
A víz azér bubis mer ha főztél má virslit akkor ttod hogy a víz forráspontja egész pontosan ott van ahol elkezd megszabadulni holmi táguló gázoktól.
Mondjuk ha ezt 5fokos vízzel is eljátssza akkor vmi télleg gyanús.

Amúgy sztem sokkal nem melegszik fel hamarabb mint az enyém. Járatod 4percig szivatón azazér eléggé odamelegít neki.
Azmeg hogy spriccel igazából sztem szimplán a vízpumpa plusz táguló víz miatt van. Ha belefújna a henger gáz a vízbe akkkor sztem 20fokosan is csinálná.

Ez az én véleményem de szerelő a megmondhatója mondjuk valszeg nem a miskolci volt ktm-es pali. Mer 30ezerér énis tudok neked tippelni :)

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 27, 14:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 máj. 14, 10:22
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Keszthely
szevasztok,németh tamás vagyok.
nem tudtok egy eladó hűtőventillátort 2006-os 450 exc-re?
ha igen,hívjatok,sürgös lenne.
06303407360


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2070 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség