Sziasztok!
No én is belevau, bár a Sportmotoroson is végigolvastam, csak nem volt időm írni. Most van egy kicsi, hátha tudok segíteni.
Gyári KTM adapter nincs a 95/40-es felfogatásra. Spiegler viszont van, nekem olyan volt. Sajnos már eladtam, viszont tudok annyit segíteni, hogy van egy utángyártottam. Ez elég fos anyagból lett legyártva, ezért erősen elvetemedett, de mintának egy utángyártáshoz jó lehet. Ha gondolod kölcsön tudom adni amíg legyártatod. A lényeg, hogy jó anyagból legyen megcsinálva.
Ha a Brembo Serie 'Oro (arany széria) nyerget akarod megvenni(a KTM Duke-on és SM-en a gyári nyereg), akkor arra számíts, hogy nem fog eredeti állapotában beférni a kerék mellé. Beleérnek a küllők. 3 lehetőség van.
1. Újrafűzni a kereket a Duke1 küllőivel, mivel ezek egy kicsit félreviszik a ráfot az agyhoz képest, így elfér a nyereg. Ennél szerintem a tengelyt is cserélni kell, hogy a kereket visszavidd középre. Nem biztos, hogy kivitelezhető.
2. A féktárcsa alá hézagoló gyűrűt tenni. Így vannak megoldva a 640 SM-ek 2003-tól, de ehhez kellene a 48-as szélesebb nyomtávú villa...
3. Lecsiszolni a féknyereg belső feléből. Ez a legolcsóbb, ha nem cseszed el. Sokan csinálták anno az SM Ob-s versenyzők közül ezt, volt akinek elsőre kilyukadt a nyereg mert túl sokat csiszolt le. Én nem kockáztatnék, inkább másik típusú nyerget keresnék...
Ha másik típusú nyerget veszel, alapvetően erre kell figyelni, hogy elég keskeny legyen és ne érjen bele a küllőkbe.
Ha megvan a nyereg, a főfékhenger választásnál is figyelni kell, hogy jó legyen a hidraulikus áttétel tehát megfelelő kézierővel megfelelő erősségű féket kapj. Ha nem egy kitapasztalt kombinációt találsz, akkor csak úgy vegyél főfékhengert ha kipróbálhatod!
Na egyelőre ennyi jutott eszembe. Ja még valami, nekem van egy elég speckó 4 dugós fékem eladó ami be is fér...
